انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 37 از 40:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  40  پسین »

بگید تا حالا با کيا حال كردید؟


مرد

 
binametanha
اوووف دلم خواست
     
  
مرد

 
ماشالله اینجا همه انگار از پورن اکتر های خارجی هم بیشتر رابطه داشتن!!
     
  
مرد

 
Hamid3357
با دایی؟ مگه میشه؟
چند سالشون بود دایی و داداش بقیه.
به سن خیلی بالا دادی؟
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
sinuhe
آره که میشه
من خودم تجربه دارم
     
  
مرد

 
Baloot834سلام.
داری جدی میگی تو؟؟؟؟ ؟؟
بگو با کیا بوده؟؟ ؟؟
چند ساله بودن؟؟
     
  
مرد

 
با هررکس حال کردم غریبه بود ! یعنی فامیل نبود
دوست بود
;-)
باورتون میشه سایز سینه های مامانم ٩۵ باشه؟
     
  
مرد

 
با دو تا دوست دخترام. با دختر خاله ام و همسرم.
زن زندگی آزادی
     
  
مرد

 
این لیستی که مینویسم مربوط به اونایی هست که تا الان باهاشون سکس یا عملیات سکسی داشتم. (امیدوارم کسی رو از قلم ننداخته باشم)
خانم ها:
- شهناز یه کارگر جنسی بود که در ازای پول به من و دوتا از دوستام خدمات جنسی داد. چندین سال از ما بزرگتر بود ولی خب اولین تجربه سکسم با یه زن بود و حس من زمانی که کیرم وارد کسش شد تقریبا شبیه حسی بود که اولین انسان موقع قدم گذاشتن روی کره ماه داشت!
- یلدا همکلاسی دوره دانشگاهم که دو سال از خودم بزرگتر بود. میخواست بهم تنبور نواختن رو یاد بده غافل از اینکه من بهش ساکسیفون نواختن رو یاد دادم!
- سارا همکلاسی کلاس زبان که دو سال از خودم بزرگتر بود. روانشناس بود و داشت به اصطلاح من رو تراپی میکرد که ناگهان من خودش و تراپی رو با هم کردم!
- زهرا که دوست دختر و همکلاسیم بود و باکرگیش رو با من از دست داد. خیلی دوسش داشتم ولی رابطه مون دوام نداشت.
- پرستو یه زن متاهل اهل کرمانشاه بود که از من شش سال بزرگتر بود و خیلی سکس هیجان انگیزی را باهاش تجربه کرد.
- زری یه زن متاهل اهل همدان دیگه بود که باهاش سکس داشتم و هجده سال ازم بزرگتر بود. شاید باور نکنید ولی خیلی بدن سر حالی داشت و سکس با اون جزء بهترین سکس هایی بوده که داشتم.
- صنم یه زن متاهل تهرانی بود که باهاش سکس داشتم. چهارده سال از خودم بزرگتر بود و توان جنسی بالایی داشت. هر دفعه باید چهار پنج دست میکردمش و واقعا دهنم سرویس میشد. بیشتر حس میکردم اون داره منو میکنه تا من اونو بکنم.
- شادی دوست دخترم که واقعا دختر شاد و سرزنده ای بود. بهترین سکس هایی که توی عمرم داشتم با شادی بوده. یه دختر هات و خوش خنده و پایه. بدنش هم که نگم براتون.
- و در آخر خواهرم که زمان نوجوونی حسابی با هم عملیات سکسی داشتیم.

آقایان:
- اولین رابطه جنسی من با دوست ترکم رضا بود. خیلی بدن سفید و بی مویی داشت لب هاش صورتی و موهای قهوه ای رنگی و نرمی داشت. همیشه خودش رو توی نیمکت مدرسه به من میمالید و به من میگفت میخوام زنت باشم. تا دوران دانشگاه همچنان باهم عملیات سکسی داشتیم. کیرش انحنای خاصی داشت و سرش صورتی رنگ بود. آخرش نتونستم جلوی خودمو بگیرم و براش ساک زدم و هر وقت میومد خونمون یا من میرفتم خونشون لاپایی میزدم براش و خودمم براش ساک میزدم. یه رابطه سافت شیرین داشتیم ولی متاسفانه اخیرا باخبر شدم فوت کرده.
- دومین رابطه من با همجنس با یه پیرمرد سن بالای شیرازی بود تقریبا فکر کنم هفتاد سالش بود. سمعک داشت و قرص و دارو زیاد مصرف میکرد. شکم نسبتا بزرگ و پرمویی داشت و موهای سینه و ریش و سیبیلش جو گندمی بود. پایین تنه اش تقریبا خیلی کم مو بود. کیر کلفت و کوتاهی داشت ولی از کیر خودم بزرگتر بود. بیشتر کلفت بود تا دراز. وقتی میذاشتمش توی دهنم به سختی نفس میکشیدم. نمیتونست سریع راه بره و یا کاملا صاف بایسته. ولی یکی از بهترین رابطه هام رو باهاش تجربه کردم. چندین بار بیرون رفتیم، استخر رفتیم، خونشون میرفتم و یه بار هم اون اومد تو خونه ترتیبمو داد. هر بار میرفتیم خونشون شراب هم بهم میداد، شراب قرمز خونگی. هر دفعه از من میخواست که بکنمش ولی راستش از کردنش لذت زیادی نمیبردم. اونم که میخواست بکنه از بس کیرش کلفت بود داخل نمیرفت. دهنم سرویس میشد و خیلی درد میکشیدم. یه بار به زور سعی کرد جا کنه شب از درد خوابم نمیبرد و تا یه هفته نمیتونستم راحت بشینم.
- سومین مردی هم که باهاش رابطه داشتم یه آقای لر بود که شمارشو از پشت در دستشویی عمومی برداشتم. یه بار رفتم خونه خواهرش و کردمش. یه بار هم آوردمش خونه مادربزرگم و ترتیبش رو دادم. ولی راستش اصلا خوشم نیومد و دیگه باهاش ادامه ندادم. نه هیکل خوبی داشت نه قیافه خوبی داشت. کس خل بود انگار. میگفت من عاشقت شدم و میخوام زنت بشم و از این چرندیات.

امیدوارم فرصت بشه افراد دیگه ای رو به لیستم اضافه کنم، و اینکه سرتون رو درد نیاورده باشم.
     
  
زن

 
خیلیا
احتیاج داره یکی تسبیح بندازه
وخیلیلشم از یادم رفته
اولیش رو یادمه با استاد عکاسی

و بقیه بیشتر در حد یبار بیشتر نبود بعد اون یبار دیگه رابطه ای نبوده ...
چندتایش که خیلی خوب ت ذهنم مونده چهره های مشهوری هستن ک خاطره خوب و بد داشتم باهاشون
     
  
زن

 
با دختر خاله و دوست صمیمیم لز داشتم وقتی نوجوون بودم
بعدش با دوست پسرام به تعداد کافی
یه بار برای نمره مجبور شدم به استاد دانشگاهم با اکراه بدم
یه بارم خیلی حشری بودم توی مسافرت به دو تا پسر که اصلا نمیشناختمشون آمار دادم و اونام از خداخواست
« امسال ، سال دیدن چهره واقعی آدما بود »
     
  
صفحه  صفحه 37 از 40:  « پیشین  1  ...  36  37  38  39  40  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

بگید تا حالا با کيا حال كردید؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA