انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 15 از 15:  « پیشین  1  2  3  ...  13  14  15

خود ارضایی بعد از ازدواج


مرد

 
deneris:
بنظرم ادما فانتزیایی دارن که تو واقعیت نمیشه پیادشون کرد مثلا نمیتونی مقعد خانمت یا دوست دخترت رو بکنی چاه جمکران فکر نمیکنم فاحشه ها هم اجازه اینکارو نمیدن بعضی وقتها تماشای این ویدیو ها یک جور تخلیه روانی هستش ،مثلا من بخاطر سکس هیچ وقت خوبیای خانمم رو کنار نمیگذارم .اون خوبیای داره که اصلا سکس جلوش هیچه پس ترجیح میدم گاهی وقتها در خلوت خودم خود ارضایی کنم تا اینکه بخوام خیانت کنم یا ازش بخوام حرکتهای خفن بزنه که در اینده پدر خودش و منو دراره .خوب اون بنیه ضعیفی داره همیشه هم فشارش پایینه بنده خدا تلاشش رو میکنه شاید منم که انتظارم بیجاست ولی در کل مشکلی ندارم شاید نقشم بازی میکنم که تو عالی بودی و سکسی ترین زن دنیایی وقتی ببینم خوشحال میشه منم راضی میشم .

سلام منم کاملا همینجوری فکر میکنم
     
  
مرد

 
sara2016
     
  
مرد

 
برای تنوع بد نیست
هرازگاهی به کار ادم میاد
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
من بعد از ازدواج همچنان به جق زدن عادت دارم، کلا فانتزی و فکر و تخیلات زیادی دارم و با جق خالی میشم
     
  
مرد

 
من قبل ازدواج خیلی جق میزدم هرچند بعد از هرجق حالم از خودم به میخورد ولی نمی تونستم ترکش کنم و ادامه دادم بعد از ازدواج تعدادش هی کم و کمتر شد تا اینکه بعضی وقتا که تنها باشم لباس زنانه می پوشم و جق میزنم ولی علاقه ام به اینکه زنم برام جق بزنه هی بیشتر شد الان زنم انقدر عالی برام جق میزنه که خودم به اون کیفیت نمیزنم البته دلیل اینکه عاشق اینم که زنم برام جق بزنه اینه که من عاشق خواهر زنم هستم و همیشه هم به زنم میگم که عاشق خواهرتم حتی وقتی دارم میکنمش از اول تا آخر از بدن و کس و کون و کردن خواهرش میگم و با صداکردن اسم خواهرش ارضا میشم جالبش اینه که زنم اصلا با این کارم مشکلی نداره تازه خودشم بیشتر تحریک میشه و منو وادار میکنه از خواهرش بیشتر بگم. حالا هروقت بهش میگم بیا برام جق بزن میگه بازم رفتی تو فکر خواهرم؟ چونکه بهش گفتم من فقط برای خواهرت جق میزم و از اول تا آخر جق زدنش من با صدای بلند از خواهرش و بدن و کس و کون خواهرش میگم تا آبم بیاد. درکل برای من این جوریه که قبل از ازدواج معتاد جق بودم و توانایی ترکش رو هم نداشتم بعد از ازدواج فقط عشق خواهر زنم باعث شده تا چه بادست خودم و چه با دست زنم همچنان جق بزنم.در مورد زنم خودش میگه دوران مجردی هرچندوقت یه بار جق می زده بعد از ازدواج خیلی به ندرت به من میگه میخوام جق بزنم بیا کمکم کن دوتایی لخت میشیم من تا اونجا که میتونم تحریکش میکنم اونم با دست خودش جق میزنه تا ارضا بشه بعد از جق هم اصلا احساس بد نداره البته اونم فانتزی خودشو داره که موقع جق زدن صداش میزنه اوایل چشماشو می بست و تو دلش تصورش میکرد ولی بالاخره بهم گفت عاشق دوست منه و موقع جق زدن سکس با اونو تصور میکنه. منم بهش گفتم اصلا مشکلی با اینمورد ندارم تازه موقع سکسمون بهش میگم الان دوستم داره میکندت لذت ببر اونم دیگه شروع میکنه از بدن و کیر و سکس دوستم میگه تا ارضا بشه.
     
  

 
بهتر از خیانته
     
  
مرد

 
لذت بخشه
walter white
     
  
صفحه  صفحه 15 از 15:  « پیشین  1  2  3  ...  13  14  15 
گفتگوی آزاد سکسی

خود ارضایی بعد از ازدواج

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA