انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 50 از 52:  « پیشین  1  ...  49  50  51  52  پسین »

دادن جلوی دیگران


مرد

 
Salbrono
ننه آدم دروغگو
     
  
مرد

 
mohsen35d834:
منم دوست دارم وقتی میدم یا میکنم زنامون باشن نگاه کنن

اوه دارک شد
الآن که بهش فکر میکنم دوتا زوج متاهل جلو هم مردا با هم سکس کنن و زنا هم باهم لز کنن فانتزی جالبی میشه
     
  

 
امیر یه پسر ۱۵ ساله بود که اولین بار به طور رسمی کونم گذاشت و کونیم کرد. یه خواهر هم داشت که از من یک سال بزرگ تر بود. همیشه یا توی پارکینگ خونشون منو می کرد یا می بردم توی ساختمونای در حال ساخت و نیمه کاره. آخرین باری که کردم، قبل از رفتنشون از اون محل بود.
صدام کرد و گفت ما داریم از این محل می ریم، بریم برای آخرین بار کونت بزارم. دنبالش رفتم توی پارکینگ و یه دست حسابی کونم و با کیرش صفا داد.
آبشو که ریخت گفت صبر کن تا برگردم یبار دیگه هم بکنمت. اینو گفت از پارکینگ رفت. من که منتظر برگشتن امیر بودم، یک دفعه خودمو رو در رو با خواهرش دیدم. قبلا ازم پرسیده بود که پسرای محل می برنت و ترتیبت رو میدن مخصوصا داداشم و عبدالله، اما من منکر شده بودم. اما حالا دستم رو شده بود. دیگه نمی تونستم فرار کنم. بهم گفت من خیلی دوستت داشتم. بعد به شلوارم که پایین بود و کونم که لخت بود اشاره کرد و گفت از وقتی فهمیدم می دی دیگه دوس ندارم بهت فکر کنم. بد جوری تحقیر شده بودم. لذت کون دادن به امیر، به ضد حال تبدیل شده بود.
خواهرش گفت چرا نمی کشی بالا شلوارتو؟ گفتم امیر الان بر میگرده. گفت یعنی یبار دیگه؟ گفتم واسه بار آخره. با یه نگاه تحقیر آمیز گفت خاک تو سر خرابت کنن و رفت. تو همین فاصله امیر برگشت. دیگه حال دادن نداشتم. امیر گفت قنبل کن دوباره. کمرت رو هم قشنگ قوس بده که کونت جلو کیرم قرار بگیره. زانوهایم رو زدم زمین و به کمرم قوس دادم تا سوراخ کونم با کیر امیر میزون بشه.
امیر تف و انداخت تو کونم و کیرشو چپوند بهم. همینطور که داشت تقه میزد پرسید من چند بار تو رو کردم؟ گفتم حسابش از دستم در رفته. گاهی روزا تا سه بار هم منو می کردی. مرور خاطرات، امیر رو حشری تر می کرد و محکم تر کمر میزد. من که سرم پایین بود متوجه شدم که خواهر امیر پشت کارتن های توی پارکینگ پنهون شده و داره کون دادن منو می بینه. دیگه آب از سرم گذشته بود. پشیمونی و حال بد برام فایده نداشت. اینکه دیدم خواهر بکنم که اعتراف کرده بود، دوسم داشته داره گاییده شدن کونم رو به دست داداشش میبینه، حال عجیبی بهم میداد. خیلی ها منو موقع کون دادن دیده بودن. اما خواهر امیر اولین دختری بود که شاهد به گا رفتن کونم بود.
اون لحظه برام سخت بود، اما بعد از اون هر بار که بهش فکر می کنم با تمام وجود اون لحظه رو طلب می کنم.
کاش زمان به عقب بر می گشت و دوباره اون نگاه های یواشکی و کنجکاوانه خواهر امیر رو تجربه می کردم.
     
  
↓ Advertisement ↓

 
دوس دارم سکس بقیه رو تماشا کنم
و فقط نظاره گر باشم
تا التماس اونا باعث بشه منم وارد بشم و هر دوتا شون رو بکنم
     
  ویرایش شده توسط: Shahsia   
مرد

 
mamanomid98
کاملا شبیه به حس و حال و‌گذشته و فانتزی اکنون من
زندگی زیباست
     
  
مرد

 
babakjooon
منم همینطور و واقعا لذت میبرم جلوی دیگران بکنن منو و هر وقتم موقعیتش پیش میاد میرم کون میدم ولی تو این شرایط فقط باید مراقب باشم چند نفری با هم نکننم.
     
  
مرد

 
واقعا عالیه ک جلوی دیگران کونی بشی
     
  

 
arminkooni88
چند نفری هم حال میده. امتحان کن. اول که میبینن یه نفرو‌دارن از کون میگان، خیلی حشری میشن، مدام‌کیرشون رو‌میمالن و منتظرم تا نوبتشون بشه، اما یه کم که زمان می بره، طاقتشون‌کم‌میشه و میان جلو، اون موقع خیلی حال می ده.
     
  

 
Alitehran93
پسری که منو کونی کرد، وقتی دیگه باقی بچه های محل هم فهمیدن من کون میدم، دیگه راحت جلوی اونا می گفت بیا بریم بکنمت. بقیه بچه ها هم میامدن که گاییده شدن کون منو ببینین. چون کوچیکتر از امیر بودن فقط می ایستادن و نگاه می کردن.
از اینکه جلوی بقیه بهم میگفتی بریم بکنمت حال می کردم. چون کسی جرات نداشت جلوی امیر منو بکنه. بقیه فقط تماشاچی بودن.
     
  

 
چقدر دوس دارم اینو تجربه کنم. حس میکنم تجربه خیلی لذت بخشی باشه. مخصوصا اینکه طرفی که نگات میکنه هم خانم باشه
لطفاْ هر کی به من پیام میده و درخواستی داره، آیدی تلگرامشو هم در پیامش بذاره. (منظورم در پیام خصوصیه).
ممنونم
     
  
صفحه  صفحه 50 از 52:  « پیشین  1  ...  49  50  51  52  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

دادن جلوی دیگران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA