انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
فیلم سکسی ایرانی
  
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

فانتزی های زوج سکسی ندا و سیاوش


زن

 
Neda_Sia
جوون کاش من زنت بودم
     
  
مرد

 
داداش عکس و فیلم هم بزارین ممنون
     
  

 
Jewels:
جوون کاش من زنت بودم

درود و با آرزوی اوقاتی پر سکس.
حالا فیلم های نفر سوم دخترهایی که ندا آورده رو ببینی چی میگی بی نظیرن.
شاید نتونی زنم بشی ولی می تونیم سه نفری در کنار هم کلی خوش بگذرونیم...
ما در هیچ شبکه اجتماعی دیگری به غیر از انجمن لوتی فعال نیستیم.
     
  ویرایش شده توسط: Neda_Sia   
↓ Advertisement ↓

 
Neda_Sia:
درود و با آرزوی اوقاتی پر سکس.
حالا فیلم های نفر سوم دخترهایی که ندا آورده رو ببینی چی میگی بی نظیرن.

حتی تعریف هاتون هم آدم رو تحریک می‌کنه...
خواهشاً در آپلود کلیپها سریع تر عمل کنید .من و حداقل ده نفر از دوستام( که چهارتاشون دختر هستن) روزی ده بار صفحه رو چک میکنیم و تشنه کلیپ های جدیدتون هستیم...
     
  

 
Yahoodi

من سیاوش هستم دارم بت پیام میدم عزیزم.

Yahoodi:
حتی تعریف هاتون هم آدم رو تحریک می‌کنه

جیگرتو دوست عزیز.ممنونم ازت.
تو فانتزیهامون باشی که بت قول میدم غش می کنی از لذت حالا هر جنسیتی که می خوای داشته باشی.خخخخ
ما کلا زوج پر دیالوگی هستیم به قول معروف شبیه این فیلم سوپر ایرانی ها نیستیم.


Yahoodi:
من و حداقل ده نفر از دوستام( که چهارتاشون دختر هستن) روزی ده بار صفحه رو چک میکنیم و تشنه کلیپ های جدیدتون هستیم...

ماشالا یه تیم فوتبال هستین.
مطمئن باشین در اکثریت روزها با این حجم مشاغل کاری تا وقت فراغت گیرمون میاد می چسبیم به طراحی و ادیت فیلم هامون تا بهترین فیلم رو بتون نمایش بدیم.


Yahoodi:
خواهشاً در آپلود کلیپها سریع تر عمل کنید

یه چی بت اسپویل میگم به اعضای تیم بگو ، فیلم بعدی تنها فیلم فانتزی Mmf ایرانی با کیفیت Full HD هست که توش فانتزی Watching The Wife و Hubby Jerk & Cum انجام میشه.
فعلا هم‌ از بین تمامی مدل ها و آرشیو موجود سبک Mmf رو ادامه میدیم البته در ۱۰ قسمت و بعدش می رسیم به ۱۰ قسمتی Ffm ، البته اگه بتونیم از نفر سوم خانوم هایی که داشتیم رضایت بگیریم فعلا که دو تاشون رضایت تام دادن البته با ادیت خالکوبی هاشون؛ فانتزی های خاص دیگه ای هم داریم که اگه اینجا گنجایش درکش رو داشته باشه حتما روشون کار می کنیم .
ما در هیچ شبکه اجتماعی دیگری به غیر از انجمن لوتی فعال نیستیم.
     
  ویرایش شده توسط: Neda_Sia   

 
❌لطفا تمامی علاقه مندان این تاپیک مطالعه فرمایند❌

❤️درود خدمت دنبال کنندگان و مدیران عزیز❤️


🙏با عرض پوزش مطلب زیاد هست اما عمیق!

با احترام به تمامی زوجین و اشخاص اهل فانتزی که این دنیا را کامل شناخته اند و هر روز ازش چیزهای جذاب تری دریافت می کنند ممکن هست یک سری از حرف هایمان به مزاج بعضی های دیگر خوش نیاد اما حقیقت تلخ هست.!

خیلی از دوستان از ما پرسیدند که یک بیوگرافی کامل تری از خودمون و ذهنیت هایی که راجب فانتزی داریم بدیم و ما خواستیم جهت ادای احترام، اجرای دستور کنیم.

🧡 از اونجایی که ما زوجی با مشاغل زیاد کاری هستیم، متاسفانه وقت شرکت در بحث های سکسی فانتزی انجمن رو نداریم که بتونیم بیشتر با اعضای دیگه آشنا بشیم

💙 اثرات ما را در سایت رسمی و جهانی روابط فانتزی با عنوان Onlyfans پیدا خواهید کرد که از هر ۱۰۰ تا زوج ایرانی تو این سایت فقط یکیشون می تونه مراحل پیچیده و صحت سنجی و روانشناختی و روانشناسی جنسی زوجین این سايت رو رد کنه البته با تسلط کامل به حداقل سه زبان بین المللي،تا بتونه عنوان و مدال زیبای🏆 Verified(زوج تایید شده) 🏆رو بگیره و قشتنگتر از اون تو هر کشوری بتونه سوژه مناسبش رو تو هر مدل فانتزی که فکرشو بکنید پیدا کنه البته به جز کشور عزیزمون.

‼️ می دونید چیه رفقا؟

✅ اگه دنیای پر پیچ و خم روابط جنسی فانتزی رو یک کتاب قطور فرض کنیم که داخلش کلی معاملات ریاضی پیچیده داره؛ ما از مقدمه تا صفحه آخرش رو ورق زدیم و هر صفحه رو چند بار خوندیم؛ منفردا و مشترکا!

❌ به همین دليل آدم هایی که حتی نمی دونن( قواعد و قانوناش) چی هست و بدتر از اون حتی نمی تونن روابط جنسی فانتزی رو در یک جمله و با استناد به علم سکسولوژی تعریف کنن رو خوب می شناسیم.

❌ آدم ها و زوجینی که بدون اطلاعات میان تو این دنیا و با کوله باری از غصه و شکست و حتی جدایی ازش خارج می شن رو حفظ هستیم.

❌ زوج هایی که حتی نمی دونن تو فانتزی ضرب هیچ در اتاقی نباید بسته باشه و فانتزی رو تبدیل کردن به یک تنوع کثیفی که فرقی با خیانت نداره رو می شناسیم.

❌ مردهای کثیفی که به اجبار و فقط برای تنوع خودشون همسرشان رو راضی و رو وارد این دنیا می کنن رو حفظ هستیم و کیلومترها ازشون دوری می کنیم.

💟این نتیجه ۱۰ سال تجربه انواع فانتزی هایی هست که در داخل یا خارج از ایران انجام دادیم.💟

اگه هم از خودت پرسیدی که ما اینجا چیکار می کنیم پس ؟

دلیلش اینه که حس کردیم این همه عشق و حالی که کردیم رو با طراحی،متن،داستان و تجربه به اشتراک بگذاریم ؛ شاید باعث شدیم خیلی از زوج ها قبل از اینکه وارد فانتزی بشن و بعدش طلاق بگیرن اینکارو نکنن و یا بالعکس کسانی که می خوان وارد این دنیا بشن روز به روز عاشق تر از قبل زندگی کنن و نه تنها به معضل تکراری بودن روابط جنسی و زناشویی دو نفری هیچوقت گرفتار نشوند ، بلکه روز به روز سکس هاشون چه
(دو نفره های رمانتیک)چه
(دو نفره های با ذهنیت فانتزی) و چه
(سکس های گروهی)؛ زیباتر و لذت بخش تر بشه.

ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مطالعه کردید.

این ما هستیم زوجی عاشق فانتزی و عاشق دیدن لذت بردن همدیگه نه لذت بردن خودمون

کلیه مطالب مشترکا توسط جفتمون نوشته شده
ما در هیچ شبکه اجتماعی دیگری به غیر از انجمن لوتی فعال نیستیم.
     
  ویرایش شده توسط: Neda_Sia   
زن

 
چقد تصویر شلوغه، هیچی دیده نمیشه،
لطفا زاویه دوربین و بازتر کنین، عکسای روی فیلمم کم کنید 🙏
     
  
مرد

 
Neda_Sia
میتونید چهرە هم نشون بدین
فیلم های تایم بالاتری و از زاویە های مختلف بگیرین
     
  

 
ما در هیچ شبکه اجتماعی دیگری به غیر از انجمن لوتی فعال نیستیم.
     
  

 
Neda_Sia
داداش ببخشیدا ولی انقد که اومدی کار کردی رو فیلم و جو دادی بدتر ریدی تو فیلم !!!! شما از اونور بوم افتادی. موضوعات باحال و خوبه ولی فیلمارو خراب کردی. همینجوری که هیچی ملوم نیست شما هم ورداشتی زیرنویس گذاشتی انگار فیلم امریکاییه ما هم نمیفهمیم چی میگن. دلیل زیرنویس رو نمیفهمم واقن. این همه هم تگ زدن نداره که. اونم با اون زمینه های بزرگ و رنگی منگی. یه تگ بندا روش بسه دیگه. شما خیلی میخوای بپوشونی همه چی رو یه خالکوبیا یا چهره رو بپوشون بسه دیگه. تو خود هالیود انقد ادیت نمیکنن برا فیلما. بعدشم فکر نمیکنی صد مگ برای یه فیلم یک دقیقه ای زیاد باشه؟از این یک دقیقه چند ثانیه هم که توش تصویر قطع میشه و داستان های شمارو میخونیم. درکل فک میکنم صد مگ زیاد هست برای یه فایل صوتی یک دقیقه ای. چون تصویر هیچی مشخص نیست پس در اصل فایل صوتی هست. امیدوارم از قسمت بعد اوکی شه وگرنه شمارو به خیر و مارو به سلامت. مخلصیم
     
  
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
فیلم سکسی ایرانی

فانتزی های زوج سکسی ندا و سیاوش

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA