ارسالها: 8925
#931
Posted: 24 Jun 2026 23:25
به نظر من رافضی گری یک فرقه نیست بلکه یک اختلال روانی است.
زنی که این چنین بلایی را بر سر نوزادش می آورد براستی یک مادر است؟
آیا از هر حیوانی پست تر نیست؟
به بچه بی گناه و بی خبر از همه جا کفن می پوشانید که بکشیدش؟
خوب حیوان رافضی خودت کفن بپوش و بمیر! تو چکاره هستی که برای مرگ و زندگی یک انسان دیگه تصمیم بگیری ای بیمار روانی خطرناک؟
رافضی گری مادر را از احساس مادری تهی میکند.
پدر را از احساس پدری تهی میکند.
برادر را از احساس برادری تهی میکند.
خواهر را از احساس خواهری تهی میکند.
و انسان را از احساس انسانی تهی میکند.
این یک اختلال شدید و خطرناک روانی نیست؟
هر کجای زندگیم را که نگاه میکنم درد میکند...
ویرایش شده توسط: Streetwalker
امسال بیزینسی ها و جماعت LGBT در صدر عزاداران حسین این علی بودند 
در همان زمان آخوندها در حال کوفتن میخ اسلام عزیز در سرزمینهای کفر بودند 
فقط من هیچجوره نفهمیدم چپولک های ایران چطور از کودتاچی قبیله بنی هاشم حسین ابن علی به کارل مارکس رسیدند!
کاش یکیشون فرمایشات حضرت گلسرخی را برای ما کشف رمز میکرد!
هر کجای زندگیم را که نگاه میکنم درد میکند...
ویرایش شده توسط: Streetwalker