انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

Prince
 
'با عینک هوشمند ترجمه کنید'
بیشتر عینک ها برای این ساخته می شوند که بینایی را بهتر کنند یا مانع از این بشوند که چشم از تابش مستقیم نور آفتاب آسیب ببیند اما شرکت ژاپنی ان ایی سی (NEC)، اعلام کرده است عینکی ساخته که ممکن است مهارت های زبانی مردم را بهتر کند.



این شرکت، که در حوزه ساخت و ارائه خدمات ارتباطی، رایانه و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد، می گوید این عینک به کاربران آن کمک خواهد کرد سد زبان های خارجی را بشکنند و با افراد از ملیت های مختلف ارتباط کلامی برقرار کنند.

گرچه که این وسیله جدید ظاهری شبیه عینک دارد اما از لنز خبری نیست. تصویر کلمات تقریبا به طور همزمان ترجمه شده و توسط یک پروژکتور کوچک به قرنیه چشم منعکس می شود. بنا به گفته ان ایی سی دو نفر که با دو زبان مختلف حرف می زنند، می توانند با استفاده از این "عینک هوشمند" به راحتی با یکدیگر گفتگو کنند.

ان ایی سی می گوید هنگام طراحی این وسیله، که "تله اسکوتر" (Tele Scouter)، نام دارد، فروشندگان کالا یا کارمندانی را مد نظر داشته است که وظیفه جوابگویی به سوالات مشتریان را دارند.

این شرکت می گوید تله اسکوتر در واقع یک وسیله تجاری است و با تاباندن اطلاعات مشتری به قرنیه چشم به فروشندگان کالا کمک می کند که همزمان با صحبت با مشتری، از مراودات قبلی او مطلع باشند.

اما ان ایی سی می گوید از این وسیله همچنین ممکن است برای کارهایی جذاب تر مانند ترجمه همزمان استفاده کرد. در چنین حالتی میکروفونی که در قاب "عینک" جاسازی شده است صدای دو نفری را که در حال گفتگو هستند ضبط می کند، آن را به نرم افزار ترجمه و سیستم برگردان صدا به متن منتقل می کند و بعد ترجمه را به "قاب عینک" پس می فرستد.

در حالی که کاربر، ترجمه آن چه به او گفته شده است را می شنود، متن گفته ها را نیز مانند زیر نویس فیلم روی قرنیه چشمش دریافت می کند.

تاکایوکی اومینو، سخنگوی ان ایی سی به خبرگزاری فرانسه گفت که از این سیستم ممکن است برای گفتگوهای محرمانه که حضور مترجم به لحاظ امنیتی صلاح نیست، نیز کاربرد دارد.

او گفت تله اسکوتر در ماه نوامبر 2010 در ژاپن به بازار خواهد آمد اما در ابتدا شامل مشخصه ترجمه نخواهد بود؛ مدلی که ترجمه نیز می کند یک سال بعدتر به بازار خواهد آمد.

وقتی "عینک هوشمند" به بازار بیاید هر 30 جفت آن حدود پنجاه هزار پوند خواهد بود.

این رقم شامل قیمت نرم افزار و ادوات ترجمه نخواهد بود.

منبع: بی بی سی
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
کوچک ترین نمایشگر Full HD دنیا برای تلفن های هوشمند


احتمالا تا به حال نام شرکت Ortustech را نشنیده اید اما کاسیو را میشناسید. شرکت ارتوس تک از کاسیو و یک شرکت دیگر به نام Toppan تشکیل شده و کارش تولید نمایشگرهای کوچک و متوسط است. این شرکت امروز نمایشگر جدید 4.8 اینچی اش را معرفی کرد که یک سر و گردن نسبت به بقیه نمایشگرهای فعلی برای تلفن های هوشمند بالاتر است. ‏


رزولیشن این نمایشگر 1920x1080 و از نوع Hyper Amorphous Silicon TFT است. زاویه دیدش 160 درجه است و 16.8 میلیون رنگ را نشان میدهد. در نمایشگر جدید دانسیته پیکسل 458ppi است. ‏

در میان تلفن های هوشمند فعلی نمایشگر رتینای ایفون 4 از نظر کیفیت و دانسیته یکی از بهترین ها محسوب می شود. با مقایسه دانسیته پیکسل 326ppi آیفون با دانسیته 458ppi نمایشگر جدید متوجه می شوید که با چه پیشرفتی روبرو هستید. این نمایشگر با این مشخصات، در حال حاضر کوچکترین نمایشگر تمام اچ دی جهان به حساب می آید و به قول نویسنده وب سایت NewLaunches قادر است نمایشگر رتینای آیفون را به عنوان صبحانه بخورد! ‏


شرکت سازنده هنوز تاریخ ارایه به بازار این نمایشگر را اعلام نکرده اما باید امیدوار باشیم طی چند ماه اینده شاهد به کار گیری آن روی تلفن های هوشمند جدید باشیم. ‏
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
کیبورد بیسیم و خورشیدی لاجیتک شما را از باطری بی نیاز می کند


داشتن یک کیبورد بیسیم فواید زیادی دارد اما دردسر همیشگی آنها تمام شدن باطری و نیاز به تعویض انها است. همین مشکل باعث شده خیلی ها مثل من از این کیبردها استفاده نکنند. این کیبرد که K750 نام دارد اولین کیبرد خورشیدی Logitech است و امده تا ما را از دست باطری عوض کردن راحت کند.

برای شارژ این کیبرد نیاز نیست توی افتاب با کامپیوتر کار کنید. K750 می تواند با استفاده از نور داخل محیط خانه هم خودش را شارژ کند و ضمنا در تاریکی مطلق تا سه ماه بدون نور با انرژی ذخیره شده کار می کند.

طراحی باریک و زیبای کیبورد، کار را راحت می کند. برای انتقال اطلاعات از وایرلس 2.4 GHz استفاده می شود و ضمنا اطلاعات در مسیر انتقال رمزنگاری هم می شود تا قابل سرقت نباشند. رسیور این کیبورد کاملا کوچک طراحی شده تا بتوان از ان برای لپ تاپ ها هم استفاده کرد و نیازی به جدا کردن اش نباشد. به همراه K750 یک نرم افزار مخصوص هم ارایه می شود که به شما میگوید نور محیط از نظر قدرت شارژ برای کیبورد چه وضعیتی دارد.

این کیبورد باقیمت ۸۰ دلار از همین ماه به بازار ارایه میشود.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
مایکروسافت به سوی فناوری حسگرهای سه بعدی
شرکت Canesta که یک پیشرو در فناوری های لمسی و حسگرهای سه بعدی است، اعلام کرده به مایکروسافت واگذار شده. این یک حرکت مهم است که اثرات ان را طی چند ماه و چند سال آینده خواهیم دید. استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت مدتی پیش گفته بود که ویندوز بعدی یکی از چالش برانگیز ترین سیستم عامل ها خواهد بود. تحلیل گران متفاوت سخنان اقای بالمر را به معنی تغییرات عمده و بنیادی در این سیستم عامل تلقی کردند. حالا با خرید این شرکت توسط مایکروسافت ماجرا مشخص تر شده است.

تخصص شرکت کانستا در حسگرهای سه بعدی است. اگر فیلم گزارش اقلیت را دیده باشید بهتر متوجه می شوید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. این شرکت ۴۴ طرح ثبت شده برای ایجاد رابط های کاربری سه بعدی دارد و به نظر میرسد مایکروسافت با خرید این شرکت قصد دارد بسیار فراتر از فناوری های لمسی فعلی حرکت کند و احتمالا ایده ها و فناوری های جدیدی را در سیستم عامل بعدی و محصولات اینده این شرکت خواهیم دید.

شرکت کانستا فناوری هایی دارد که همین الان می تواند در برخی محصولات مایکروسافت مانند کینکت به کار رود. استیو بالمر در مصاحبه ای natural user interface را اینده کار با کامپیوترها نامید. در استفاده از رابط کاربری طبیعی دیگر نیاز نیست که از ابزار واسط جهت ارتباط با کامپیوتر استفاده کنید و حرکات دست و بدن در فضا جایگزین آن میشود. یک مثال از این پیشرفت حذف موس است. شاید برای کار با سیستم عامل بعدی ویندوز دیگر نیازی به موس نداشته باشید.

ایده کنترل سیستم عامل و نرم افزارها با حرکات دست و بدن در فضا بسیار هیجان انگیز به نظر میرسد. بنابراین با اشتیاق منتظر میمانیم تا اخبار جدیدی از آن بشنویم.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
فکر می کنید قدرت بلند ترین زنگ ساعت دنيا چند دسی بل است؟ 90 دسی بل! صدایی که احتمالا همسایه شما را هم صبح ها به سقف اتاق اش میچسباند.


سازنده اش ادعا میکند که این بلند ترين صدا را در میان ساعت های زنگ دار دارا است. کاربردش برای افرادی است که دارای اختلالات شنوايی هستند و یا کسانی که عميقا در خواب فرو می روند و ساعت های کوکی معمولی نمی تواند آنها را از خواب بيدار کند.


سیستم به گونه ای است که پس از زنگ، یک سيگنال به صورت وایرلس به پد ویبراتور آن ارسال کرده و صفحه آن شروع به لرزش می کند تا اگر احیانا با زنگ هم بيدار نشدید، با لرزش بالش از خواب بيدار شوید. می توانيد صفحه را زیر بالش خود بگذاريد تا بالاخره با زنگ و يا لرزش پد از خواب بیدار شويد.


این ساعت با يک آداپتور و یا يک باتری داخلی قابل شارژ کار می کند. از محصولات TLC 200 است و با قیمت 56$ به فروش می رسد.


تصورش را بکنید داشتن اين ساعت چه دردسر بزرگی برای دیگران ایجاد میکند و ديری نمی گذرد که همگی به درد هم گرفتار می شوند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای پانسمان کردن زخم و يا جراحتی از چسب زخم استفاده کنيد. اما با پوشيده شدن سطح جراحت توسط چسب از وضعيت آن با خبر نيستيد و نمی دانید که آیا زخم رو به بهبود است و يا در حال عفونی شدن.


محققین انجمن EMFT مونيخ، یک چسب هشدار دهنده عفونت ابداع کردند که می تواند وضعيت زخم را با تغيير رنگ خود بيان کند. اين برچسب هشدار دهنده با اندازگیری PH پوست بدن انسان می تواند شرايط عفونی و یا غير عفونی زخم را تشخيص دهد.


در حالت عادی PH پوست بدن انسان 5 است. اگر PH به 6.5 یا 8.5 افزایش يابد، نشانه ای از عفونت زخم است و برچسب با تغيير رنگ خود به بنفش اعلام خطر خواهد کرد.


البته نمی توان گفت که این برچسب می تواند خیلی هم کاربردی باشد. از آنجايی که زخم های عمیق دارای ریسک عفونت بالایی هستند، معمولا توسط چندین لايه پانسمان، باند پیچی می شوند. پس استفاده از این برچسب و تغيير رنگ آن در زير چندین لايه پانسمان چندان محسوس نيست.


از طرفی بدن انسان خود دارای بهترین سيستم هشدار دهنده عفونت است. با علائم بالینی از قبیل تب می توان به عفونت زخم ها و جراحت ها پی برد. اما خوبی این ایده این است که هزینه تولیدش پایین و برای زخم های سطحی کاربردی است.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
عینکهای جدید شب را به روز تبدیل می کنند
دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت عینکهای دید در شب جدیدی ابداع کرده اند که می توانند با تبدیل شب به روز به کارمندان آمبولانسهای هوایی در شبها کمک بسیاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تکنولوژی پیشتر برای ماموریتهای نظامی یا جاسوسی مورد استفاده قرار می گرفت زیرا قادر است میزان نور محیط را 10 هزار بار افزایش داده و شب را به روز تبدیل کند.

به گفته سازندگان این محصول، با کمک این عینکهای دید در شب می توان نور یک سیگار روشن از فاصله 16 کیلومتری و حتی جزئیاتی مانند بافت تنه یک درخت را دید.

این ابزار به خصوص برای نیروهای امدادی که در هنگام شب ناچار به فرود در مکانی هستند مفید خواهد بود زیرا با کمک آن می توانند درختان و خطوط برق محل را دیده و منطقه ای مناسب را برای فرود آمدن انتخاب کنند.

به دلیل اینکه از میزان تقاضای این محصول در بخش نظامی کاسته شده است، برای اولین بار و به منظور استفاده در ماموریتهای هوانوردی غیر نظامی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این عینکها نور محیطی که از ماه، ستارگان و منابع نوری دوردست ناشی می شود را در مجرایی ویژه قرار می دهد که این مجرا میزان انرژی نور و پرتوهای پراکنده را در نمایشگری فسفری افزایش داده و تصاویری تقویت شده از مناظر اطراف را نمایان می کند.

بر اساس گزارش زی نیوز، خلبانان و پرستارها برای استفاده از این عینکها نیازمند دوره آموزشی پنج ساعته خواهند بود تا بتوانند در صورت لزوم و در زمان مناسب دید در شب را به دید معمولی تبدیل کرده و با دیگر تجهیزات جانبی آن آشنا شوند.
     
  
مرد

 
فروش Samsung Galaxy S از مرز ۵ میلیون دستگاه گذشت.
‎شرکت سامسونگ که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سخت افزار برای وسایل الکترونیکی است، امسال سعی کرد تا کمک بیشتری از قدرت بالقوه خود در تولید گوشی های موبایل بگیرد.


‎شرکتی که تا کنون قطعاتی همچون پردازنده A4 آیفون ۴، برای شرکت اپل و یا تراشه حافظه های NAND برای دیگر شرکتها تولید کرده است، با تولید گوشی Galaxy S سعی کرد جای خالی یک گوشی تمام عیار اندرویدی را در بازار پر کند.


‎گالاکسی اس، با وجود تمامی نقاط قوت نسبت به رقیبان اندرویدی، از اشکالی همچون ایراد در سیستم موقعیت یاب رنج می برد که به گفته مسئولان سامسونگ این مشکل به زودی رفع خواهد گردید.


‎با وجود این، فروش این گوشی پر سر و صدا تنها پس از گذشت چند ماه از ورودش به بازار توانست از مرز ۵ میلیون دستگاه عبور کند. که از این میزان، ۲ میلیون به فروش در آمریکا اختصاص دارد.


‎حال با شرایط پیش آمده، باید منتظر نشست و دید که سامسونگ با این حجم استقبال از یک گوشی اندرویدی، چه برنامه ای برای گوشی های بعدی خود دارد.
«هیچ دینى بالاتر از حقیقت وجود ندارد»
     
  
مرد

 
‎حتماً تالوسین ها را می شناسید. اگر مجموعه داستانی جنگ ستارگان را دیده باشید با این شخصیت ها آشنایی دارید. تالوسین ها موجودات افسانه ای ساکن سیاره تالوس با جمجمه های بسیار بزرگ بودند. خصوصیت بارز این موجودات این بود که برای برقراری ارتباط نیازی به صحبت کردن نداشته و از طریق ذهن خود با هم ارتباط برقرار می کردند و به قولی تله پاتی داشتند. حال فرض کنید اگر انسان ها نیز توانایی این موجودات را داشتند چه اتفاقی می افتاد! احتمالاً زندگی هیجان انگیزی پیش رو داشتیم. البته فکر می کنم کم کم با پیشرفت تکنولوژی به آن سمت نیز سوق پیدا خواهیم کرد.


‎تا زمان تکامل مغز انسان ها همانند تالوسین ها به نظر می رسد که باید به هدست های الکترونیکی که به ما اجازه کنترل دستگاههای مختلف با استفاده از امواج مغز را می دهند تکیه کنیم. ‎یکی از این هدست های الکترونیکی XWave نام دارد که توسط کمپانی PLX در کالیفرنیا ساخته شده است. XWave اولین هدست الکترونیکی است که برای iPhone/iPod/iPad ساخته شده و همانند هدفون بر روی سر قرار می گیرد.


متاسفانه این دستگاه هنوز موفق به ایجاد این قابلیت نشده که با قدرت ذهن خود در میان Playlist یا دفترچه تلفن خود اسکرول کنید، اما توسط آن می توانید سطح تمرکز و تشخیص خود را با استفاده از یک سری بازیها بالا ببرید و سلول های خاکستری مغز خود را به کار بیاندازید.




XWave با الهام از تکنولوژی ارائه شده توسط شرکت Neurosky ساخته شده است و به هدستی که برای اولین بار در نمایشگاه دستگاه های بازی توکیو در سال ۲۰۰۸ توسط آن شرکت ارائه شد بی شباهت نیست. XWave نیز همانند هدست شرکت Neurosky شامل الکترودی است که با پیشانی کاربر در تماس است. این الکترود کار دریافت امواج مغز و تبدیل این سیگنال ها از آنالوگ به دیجیتال (به صورتی که قابل استفاده باشند) را انجام می دهد.




برنامه ای نیز به همراه این دستگاه ارائه می گردد که شامل تعدادی تمرینات با هدف آموزش مغز است. این تمرینات عبارتند از بلند کردن یک توپ و معلق نگه داشتن آن بر روی صفحه iDevice و تعیین سطح آرامش ذهن توسط رنگها (مثلاً در هنگام مدیتیشن و آموزش افزایش تمرکز). کمپانی PLX Devices همچنین برای ارتقاء نرم افزار هدست خود کیت توسعه نرم افزار (SDK) را ارائه کرده که امکان طراحی و توسعه نرم افزار XWave را به دیگر توسعه دهندگان برنامه ها و بازی های iPhone/iPod/iPad خواهد داد.


‎این کمپانی می گوید که بعضی از نرم افزارهای در حال ارتقا شامل بازیهایی است که در آن اشیاء توسط ذهن کاربر کنترل می شوند و یا برنامه هایی که توسط آنها کاربر می تواند چراغهای خانه را به کنترل ذهن خود در آورد و یا بر حسب روحیه خود موسیقی مورد علاقه اش را انتخاب کند. XWave هم اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار قابل سفارش بوده و قرار است در اکتبر ۲۰۱۰ به بازار عرضه شود.
«هیچ دینى بالاتر از حقیقت وجود ندارد»
     
  
مرد

 
پوست الكترونیكی منعطف: جایگزینی برای موبایل
درست در زمانیکه رقابت شديدی بین شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه در طراحی و ارائه برجسته ترین گوشی به لحاظ کیفیت لمسی ديده می شود، شرکت نوکيا به فکر طراحی نوعی گوشی لمسی قابل پوشیدن برای کاربر، افتاده.


محققین دانشگاه کمبریج بر روی ساخت ورقه الکترونیکی نازک که بتواند کار يک پنل لمسی گوشی موبايل را انجام دهد، کار می کنند. نوکیا به عنوان يک شرکت طرفدار این طرح می خواهد آينده این ورقه های الکترونیکی طلايی را (که دارای 9 دکمه لمسی است) به آينده گوشی های شرکت خود متصل کند.


ورقه ای نازک با داشتن یک صفحه نمایشگر OLED منعطف که می تواند همانند دستکشی بر روی دست کاربر تلفن همراه کشيده شود، طرحی است که نوکیا در ذهن خود پرورانده.


هنوز مشخص نیست که چه زمانی اين پوست الکترونيکی هوشمند به عنوان محصولی قابل استفاده به نوکيا عرضه شود.اما ایده لمس سطحی به ضخامت پوست که کار گوشی تلفن همراه را انجام می دهد هم جالب است.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA