انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 20 از 45:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

 
با استفاده از تورنت دیگر شما نیاز به خرید اكانت سایت و یا نگرانی اكسترك كردن پارت ها را ندارید
برای استفاده از این سیستم كاملا رایگان شما نیاز به دو ابزار دارید 1 نرم افزار یو تورنت که کافی است در گوگلی سرچ کنید free download utorrent.exe و 2 یک سایت برای جست و جوی فایل
از نظر من سایت www.torrentz.com بهترینه چون فیلتر نیست

اگر سوالی بود در خدمتم
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
مرد

 
ترفند: فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger
اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتماً به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود.
پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است.

بدین منظور:

  • نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید.
  • از منوی Messenger به Preferences بروید.
  • در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید.
  • اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید.
  • حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید.
  • در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید.
  • دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود.
  • اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar، پیام او را بخوانید.
  • دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.

او که شادماني را از مردم بگيرد ، بي شک از گماشتگان شيطان است " کوروش بزرگ"
     
  
مرد

 
بسياري از ما در هنگام كار با ويندوز ناگهان به مشكل هنگ كردن برنامه ها برخورد كرديم. اين مشكل مواقعي پيش مي آيد كه برنامه نتواند فايلهاي سيستمي خود را به درستي بارگذاري كند و ... در اين هنگام ما به سرعت كليدهاي تركيبي Ctrl+Alt+Del را زده و از صفحه Task Manager برنامه مورد نظر را End Task ميكنيم. همه اين را قبول دارند كه در ويندوز XP اين كار به طرز شگفت انگيزي نسبت به ويندوزهاي سري 9X سريعتر شده و ديگر كمتر مشكل Restart پيش مي آيد. اما شايد براي بعضي ها سرعت End Task يك برنامه بسيار كند باشد تا جايي كه حتي شخص مجبور به Restart شود. در اينجا يك نكته اي وجود دارد كه با اعمال آن ميتوان سرعت End Task كردن يك برنامه را افزايش داد. اين روش حتي باعث ميشود كه اگر براي برنامه اي مشكل پيش بيايد آن برنامه به سرعت متوقف شده و ديگر مشكل هنگ كردن و يا كرش كردن سيستم پيش نيايد. براي اين منظور مراحل زير را انجام دهيد : ابتدا از طريق Run وارد قسمت Regedit شده و كليد زير را بيابيد : HKEY_CURRENT USER\Control Panel\Desktop سپس در صفحه سمت چپ به دنبال كليدي به نام LowLevelHooksTimeout بگرديد. ( اگر اين كليد وجود نداشت يك كليد از نوع String به همين نام بسازيد. ). حال ميتوانيد يك عدد را برحسب ميلي ثانيه به دلخواه به آن اختصاص دهيد. اين مقدار همان ميزان زمان End Task را تعيين ميكند. براي مثال شما ميتوانيد عدد 3500 را كه معادل 3.5 ثانيه است را به آن اختصاص دهيد. اين ترفند در واقع باعث ميشود كه مدت زمان پاسخگويي برنامه Crash شده يا به عبارتي Hook شده در برابر ويندوز كاهش بيابد و ويندوز وقت اضافه اي را براي به اجرا در آوردن آن برنامه هدر ندهد و اين كار باعث ميشود كه در واقع برنامه مشكل دار به زور اجرا نشود و جلويش گرفته شود. اين ترفند ميتواند كارايي ويندوز را نيز بالا ببرد چون همان طور كه ميدانيد هنگ كردن سيستم خود يك عامل كاهش كارايي سيستم ميباشد كه با اين ترفند تا حدود بسيار زيادي از اين مشكل كاسته ميشود. موفق باشيد
     
  
مرد

 
همانطوریکه در مقاله «IP چیست؟» ذکر گردیده، هر کامپیوتر روشن و فعال در شبکه (اینترنت) دارای یک مشخصه شناسایی معلوم و معینی به نام IP است. بسیاری مواقع هکرها از همین IP برای نفوذ به کامپیوتر قربانی، استفاده می کنند. با استفاده از روشی که در ذیل می آید، شما می توانید IP خود را از دسترس این گونه افراد (هکرها) محفوظ نگه دارید و IP کامپیوترتان، مخفی خواهد ماند.


برای این منظور به شرح زیر عمل کنید:
1- ابتدا از منوی Start به Run بروید و در محیط Run عبارت MMC را تایپ کنید.

2- در محیط جدید ، از منوی File به قسمت Add/Remove Snap-in بروید.

3- در پنجره باز شده بر روی دکمه Add کلیک کنید.

4- در پنجره جدید ، بر روی IP Security Policy Management کلیک کنید و دکمه Add را بزنید.

5- سپس Finish را بزنید و خارج شوید.

6- در پنجره قبلی بر روی OK کلیک کنید.

7- حال در همان محیط اولیه هستید. آیکون کناری عبارت IP Security Policy Management زرد رنگ است (دارای نوار زرد رنگی است) اکنون باید یک بار بر روی آن کلیک کنید تا به رنگ سبز در آید.

8- در پایان از طریق منوی File روی Exit کلیک کنید و با انتخاب گزینه Yes این عملیات را ذخیره نمایید.
     
  
مرد

 
حذف سرویس اکانت ایمیل یاهو YAHOO MAIL:
ابتدا وارد صندوق پستی وب میل خود ش, و سپس صفحه جدیدی را جداگانه در مرورگر خود باباز کن و آدرس زیر را در آن تایپ و زمانی که صفحه باز شد در کادر پایین صفحه پسورد خود به همراه تایپ تصویر امنیتی در کادر مخصوص و سپس فشردن دگمه تایید صحت اطلاعات ورودی و بعد از چند ثانیه صفحه ای مبنی بر پیام حذف کاربر از سرویس یاهو در صورت عدم بروز مشکل در ارسال و مندرجات فرم برای شما ظاهر می شود.

در این حالت تمام صفحات را ببند. در این حالت حساب ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بود ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل شما برای همیشه پاک و از بین خواهد رفت.

https://edit.yahoo.com/config/delete_user

دیدی سخت نبود.
آفرین
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
حذف سرویس اکانت ایمیل هات میل HOTMAIL و لایو live :
ابتدا آدرس زیر را در مرورگر خود بازکن وسپس از صفحه ورود آدرس ایمیل به طور کامل و رمز عبور خودتو تایپ و از صفحه باز شده دکمه (Close Account) رابرای بستن ایمیل و دکمه (Cancel) را برای لغو عمل فوق بزنید. در این حالت حساب ایمیل شما به مدت 120 روز قابل دسترسی برای شما با همان رمز عبور خواهد بود و بعد از 120 روز عدم مراجعه آدرس ایمیل شما برای ثبت مجدد توسط افراد دیگر مجاز خواهد بود ودر این حالت تمام اطلاعات میل باکس و پروفایل شما برای همیشه پاک و از بین خواهد رفت.

http://g.live.com/0HE_TRACKSTAR_ENUS9/84016

دیدی اینم سخت نیست.
الان جی میلی ها حتما گله دارن؟؟؟
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
حذف سرویس اکانت گوگل میل یا جی میل GMAIL :
ابتدا وارد صندوق پستی وب میل خود بشو و سپس از منوی بالای صفحه ایمیل گزینه my services را انتخاب کن واز صفحه باز شده قسمت my services گزینه Edit رانتخاب نما وپس از آن شما وارد صفحه حذف ایمیل و کلیه اطلاعات شخصی و نام اکانت میشوید در این صفحه گزینه دوم را مبنی بر بستن وحذف تمامی سرویسهای گوگل انتخاب نموده و در صفحه جدیدی که باز می شود تمام فیلدها را به حالت فعال (یا چک باکس پر)در آورده و در کادر وسط صفحه فقط رمز عبور خودتو بنویس و متعاقب آن دکمه تایید حذف را بزنید در این حالت برخلاف سرویس یاهو و هات میل دیگر مهلت 120 روزه به شما داده نخواهد شد وتمام اطلاعات میل باکس و پروفایل شما برای همیشه پاک و از بین خواهد رفت.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
فایل EICAR چیست؟
European Institute for كه نام آن برگرفته از حروف اول عبارت EICAR فایل است، به فایل تست استاندارد ضدویروس معروف Computer Anti-virus Research می باشد كه برای تست كردن نرم افزارهای ضدویروس به كار می رود و اغلب برنامه های ضدویروس آنرا شناسایی می كنند.

EICAR این فایل ویروس نبوده و هیچگونه كد خطرناكی درون آن نمی باشد . فایل است و پس از اجرا تنها كاری كه می كند، نمایش عبارت زیر می باشد: DOS یك برنامة تحت EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE بوده و بنابراین به راحتی می توان آنرا در هر ASCII این برنامه فقط شامل كاراكترهای برنامة ویرایشگر متن ایجاد كرد . كافی است پس از تایپ كردن متن زیر كه شامل ٦٨ كاراكتر ذخیره نمایید: COM می باشد، آنرا با پسوند:

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARDANTIVIRUS-

TEST-FILE!$H+H*

تمامی این ٦٨ كاراكتر باید در یك خط تایپ شوندو بدون فاصله .
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
اينم يه ترفند خوش براي كساني كه با یاهو خیلی پیام و آف می ذارند.
شرکت مخابرات دیگه کولاک کرده ...!
دیگه همه میتونن با استفاده از ارسال اس ام اس (SMS) بدون داشتن آی دی (ID) و نیز بدون دسترسی به اینترنت برای دوستان خود در یاهو مسنجر پیام بگذارند!!!
سرویس مرکزی موبایل خودتون را (service center) به شماره (۹۸۹۱۱۰۰۵۱۰+) تغییر بدهید.حالا یک پیام (message) به این شکل (ym id text) بنویسید. که به جای id نام آی دی دوست خود را وارد کنید و به جای text متن مورد نظر را وارد کنید. به طور مثال : (ym ferferi_kocholo salam) حالا مسیج خود را به این شماره (۷۱۱) ارسال کنید. نه پیش شماره وارد کنید و نه پس شماره. فقط و فقط همین (۷۱۱) و دیگه مطمعن باشید که پیامتون به دست دوستتون رسیده! به همین راحتی!
     
  
مرد

 
جمله یا کلمه
اختصار در چت
معنی

disconnect
DC
قطع ارتباط با اینترنت

see
c
دیدن . می بینمت

your
U R
مال شما

too
2
همچنین

for
4
برای

be right back
BRB
زود برمی گردم

hug and kiss
h&k
در آغوشم می بوسمت

i owe you
IOU
من به شما مدیونم

all the best
ATB
خیلی خوب , همه خوب هستن

download
DL
دانلود کردن . کپی کردن

good game
GG
بازی خوبیه

good job
GJ
کار خوبیه

good luck
GL
موفق باشید . خوشبخت باشید

you're welcome
YW
خوش آمدید

welcome back
WB
زود برگردی ، خوش آمديد (هنگام رفتن)

oky
K
خوبه ، باشه ، قبوله

later
LTR
بعدا

Sorry
sry
متاسفم

be back soon
bbs
زود برگردی

be back later
bbl
بعدا بر ميگردم ، دوباره بيا

Very imprtant person
vip
آدم خيلي مهم ، آدم متشخص

ong time no see
ltns
خيلي وقته نديدمت

message
msq
پيام

whit
W
با

whitout
W / O
بدون

keep in touch
kit
مراقبش باش ، با احتياط نگهداری کن

face to face
F2F
رو در رو

Hi There
HT
سلام

?how Are you
HRU
حالت چطوره ؟

has left the chat
POOF
چت را ترک کرده

As for as i Know
AFAIK
تا انجایی که من می دانم

As soon As Possible
ASAP
به زودی

Oh may god
OMG
آه خدای من

By the way
BTW
راستی

Just Kidding
JK
شوخی می کنم

Evil Grin
EG
پوز خند شیطانی

Big Evil Grin
BEG
خنده شدید شیطانی

Laugh
L
خنده

Laugh Out Load
LOL
خندیدن با صدای بلند

Smile
S
لبخند

Rolling on floor laun ghing
ROFL
از خنده روی زمین غلط زدن

And
&
و

Fingers Crossed
FC
دعا کردن

Write Back Soon
WBS
زود جواب نامه را بده

Donُt Write Back
DWB
جواب نامه را نده

Long Time No See
LTNS
برای مدت طولانب بی خبر بودن

Be Right Back
BRB
الان برمی گردم

Good Luck
GL
موفق باشی

Ta Ta For now
TTFN
فعلا خداحافظ

Bye Bye Noe
BBN
خداحافظ

August
AUG
ماه اوت

Avenue
AVE
خیابان

Born
B
متولد

Captain
CAPT
کاپیتان

April
Apr
ماه آوریل

Assistant
ASST
دستیار

february
Feb
ماه فوریه

Gramme
Gm
گرم

November
Nov
ماه نوامبر

near
Nr
نزدیک

died
OB
درگذشت 0 فوت

October
Oct
ماه اکنبر

Opposite
Opp
مخالف 0 مقابل

Per Annum
PA
در سال

Paid
Pd
پرداخت شد

Miscellaneous
Misc
متفرقه

Monday
Mon
دوشنبه

Received
Recd
دریافت شد

water Closet
WC
توالت

Weight
WT
وزن

Christmas
Xmas
کریسمس

++++++++++++++++
     
  
صفحه  صفحه 20 از 45:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA