انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
شوخی و سرگرمی سکسی
  

مادرت رو گاییدم در کشورهای مختلف...!!!



 
امریکا
شما به رئیس‌جمهور امریکا می‌گویید: «مادرت رو...»! ولی اتفاق خاصی نمی‌افتد، فقط شما معروف می‌شوید و درباره ی مادر رئیس جمهور کتاب می‌نویسید و میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنید! اما بعد از آن، رئیس‌جمهور از شما به دادگاه شکایت می‌کند و شما مجبور می‌شوید که بابت غرامت، همه ی‌ پولتان را به رئیس‌جمهور بدهید.

انگلستان
شما به نخست‌وزیر انگلستان می‌گویید: «مادرت رو...»! نخست‌وزیر هم به شما می‌گوید: مادر خودت رو...


فرانسه
شما به رئیس‌جمهور فرانسه می‌گویید: «مادرت رو...»! و بلافاصله میلیون‌ها نفر از مردم به خیابان‌ها می‌ریزند و در حمایت از شما، به رئیس‌جمهور می‌گویند: «مادرت رو...»! رئیس‌جمهور هم درباره ی جریحه ‌دار شدن احساساتش شعری می‌سراید و آنرا در روزنامه‌ها و مجلات و رادیو و تلویزیون منتشر می‌کند.


ژاپن
شما به نخست‌وزیر ژاپن می‌گویید: «مادرت رو...»! نخست‌وزیر تعظیم می‌کند و به شما می‌گوید: ببخشید، ولی فکر نکنم مادرم از شما خوشش بیاد.


آلمان
شما به صدراعظم آلمان می‌گویید: «مادرت رو...»! پلیس به سراغ شما می‌آید و به شما می‌گوید: لطفاً با مادر صدراعظم کاری نداشته باشید.


سوئد
شما به نخست‌وزیر سوئد می‌گویید: «مادرت رو...»! از مردم ر‌أی‌گیری می‌شود که آیا شما مادر نخست‌وزیر را... یا نه؟! اگر رأی مثبت داده شود، شما مادر نخست‌وزیر را...! ولی اگر رأی منفی داده شود، نخست‌وزیر دست شما را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی می‌فشارد و برای شما آرزوی موفقیت می‌کند.


ترکیه
شما به رئیس‌جمهور ترکیه می‌گویید: «مادرت رو...»! و رئیس‌جمهور هم اسلحه‌اش را در می‌آورد و به شما شلیک می‌کند. اگر شما کُرد باشید، رئیس‌جمهور مورد تشویق قرار می‌گیرد! وگرنه او را به دادگاه احضار می‌کنند و او در بین راه فرار می‌کند و به یونان پناهنده می‌شود.


سوئیس
شما به نخست‌وزیر سوئیس می‌گویید: «مادرت رو...»! منشی دفتر نخست‌وزیر با شما تماس می‌گیرد و شماره تلفن مادر نخست وزیر را به شما می‌دهد تا شخصاً با خودش هماهنگ کنید.


هند
شما به نخست‌وزیر هند می‌گویید: «مادرت رو...»! نخست‌وزیر شما را به خانه‌اش دعوت می‌کند و خاکستر مادرش را که سالها پیش مُرده به شما نشان می‌دهد و برای شما آواز می‌خواند و گریه می‌کند. شما هم متأثر می‌شوید و به خانه برمی‌گردید و می‌بینید که خانواده‌تان ناپدید شده‌اند و سالهای سال به دنبال خانواده ی‌ خود از این شهر به آن شهر آواره می‌شوید و سرانجام در فقر و غربت، از غم و گرسنگی می‌میرید و از داستان زندگی شما بیش از هزار و هفتصد فیلم سینمایی ساخته می‌شود.


کانادا
شما به نخست‌وزیر کانادا می‌گویید: «مادرت رو...»! مادر نخست‌وزیر خبردار می‌شود و مقاله‌ای فمینیستی در روزنامه چاپ می‌کند و تبعیض جنسی را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد و از شما می‌خواهد که پدر نخست وزیر را...


کلمبیا
شما به رئیس‌جمهور کلمبیا می‌گویید: «مادرت رو...»! بعد وصیتنامه‌تان را می‌نویسید و در اولین فرصت خود را دار می‌زنید! چند روز بعد جسد شما را در حالی که طناب دار دور گردنتان است و با گلوله سوراخ ‌سوراخ شده‌ و با اسید سوزانده شده‌اید، پیدا می‌کنند! پزشک قانونی جسد شما را لاشه ی سگ تشخیص داده و در حومه ی شهر دفن می‌کند.


چین
شما به رئیس‌جمهور چین می‌گویید: «مادرت رو...»! رئیس‌جمهور هم به صورت لفظی، هم شما و هم خانواده‌ تان را...! سپس شما به همراه خانواده ‌تان به کره ی ‌ماه تبعید می‌شوید.


ایتالیا
شما به نخست‌وزیر ایتالیا می‌گویید: «مادرت رو...»! روزنامه‌ها خبر رسوایی مادر نخست‌وزیر را چاپ می‌کنند و مافیا به خاطر شهوت زیادتان، به شما پیشنهاد همکاری در زمینه ی تهیه ی فیلم‌های پ و رن و می‌کند! نخست‌وزیر هم برای تلافی، یک بازی دوستانه فوتبال بین تیم محبوب خودش و تیم محبوب شما ترتیب می‌دهد و داور بازی را می‌خرد و تیم محبوب شما را با نتیجه مفتضحانه ‌ای شکست می‌دهد.


روسیه
شما به رئیس‌جمهور روسیه می‌گویید: «مادرت رو...»! فردای آن روز شما دچار یک سانحه شده و در تصادف با اتومبیل کشته می‌شوید! به خانواده شما اطلاع داده می‌شود که شما در حال مستی رانندگی کرده‌اید و شدت تصادف چنان زیاد بوده که بدن شما تکه ‌تکه شده است.


عربستان
شما به رئیس‌جمهور عربستان می‌گویید: «مادرت رو....»! همه به شما می‌خندند، چون عربستان رئیس‌جمهور ندارد! شما متوجه اشتباه خود می‌شوید و این دفعه به پادشاه عربستان می‌گویید: «مادرت رو...»! همه از خنده دست می‌کشند و پادشاه هم زبان شما را قطع می‌کند.


همینجا!
چــــی؟! شما به رئیس‌جمهور می‌گویید: «مادرت رو...»؟؟؟!! متأسفم دوست من، دیگر دیر شده! خیلی وقت است که .... نه تنها مادرت رو، بلکه خودت و...! خبر نداری.....!!!!
     
  
زن

Princess
 
خیلی جالب بود
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
موضوع تاپیک رو که دیدم گفتم:
چی!
فهش میدی!
الان میام....
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
hashar
ایرانو جا گذاشتی ها اصل کاری چی شد پس؟
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
زن

Princess
 
king_devil: ایرانو جا گذاشتی ها اصل کاری چی شد پس؟
جا نذاشت كه ایناها
hashar: همینجا!
چــــی؟! شما به رئیس‌جمهور می‌گویید: «مادرت رو...»؟؟؟!! متأسفم دوست من، دیگر دیر شده! خیلی وقت است که .... نه تنها مادرت رو، بلکه خودت و...! خبر نداری.....!!!!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
Princess: همینجا!
چــــی؟! شما به رئیس‌جمهور می‌گویید: «مادرت رو...»؟؟؟!! متأسفم دوست من، دیگر دیر شده! خیلی وقت است که .... نه تنها مادرت رو، بلکه خودت و...! خبر نداری.....!!!!
ای بابا باید ایرانش کنه جای همینجا تا بچه ها بیشتر به چششون بخوره و ارزشش رو درک کنن ولی رئیس جمهورو گفت رهبرو نگفت اون مهمتره
حشر جان رهبر هم اضافه کن
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
دمت گرم خیلی 20

چی شما به رییس جمهوره ایران میگی مادرتو
بدم پدرتو در بیارن پدرسوخته
بدم پوست از سرت بكنن
بدم از همین سقف آویزونت كنن پدرسوخته!!
خیلی بالاییم(میتونی بگیرمون)
     
  
مرد

 
كاش یكی هم درباره عمتو گائیدم كه ایرانی ها خوششون میاد بنویسی!!
پایان رنگ آبی شب سیاه و تار است عشق به رنگ قرمز همیشه افتخار است
6 تا یادت نره!!!
     
  
زن

 
ایران وعربستانش از همه باحال تر بود
چین ازهمه بی مزه تر بود


mhva: افغانستان
به رئیس جمهور افغانستان می گید« مادرت رو ...» ، اونم فوری زنگ می زنه كاخ سفید می گه این تو قرارمون نبود
     
  
زن

 
hashar: مادرت رو گاییدم در كشورهای مختلف ... !
hashar
بسیار کامل و کاربردی
مرسی عزیزم
قشنگ بود

prz7: ولی یه چند تایی جاموند

افغانستان:شما به کرزای میگی ((مادرتو...!)) سپس القاعده شما رو استخدام میکند و به شما عملیات انتحاری پیشنهاد میکنن و با بن لادن (انا للاه و انا الیه راجعون) همجوار میشوی


بحرین:شما به آل خلیفه میگی((مادرتو...)) سپس شما اعدام میشید و مردم زیادی به حمایت شما در مصر و... قیام میکنند


اسپانیا :شما به ریس جمهور میگی (مادرتو...!)) شما به سرعت به عنوان ماتادور مقابل وحشی ترین گاو اسپانیا قرار میگیرین.

ایالات متحد:شما میگین ک((مادرتو...!)) سپس لایحه ای به مجلس ارائه میشه و بودجه کلان تعلق میگیره و شما به عنوان قهرمان ملی انتخواب میشسد


مکزیک:شما به رئیس جمهور میگی(مادرتو...!)) سریعا به یکی از شهر های مرزی انتقال داده میشید و پلیس ها به طور کامل استعفا میدن و شما به دست تروریست ها اعدام میشید


آرژانتین:شما میگید(مادرتو..!)) شما سریعان در پلی بوی استخدام میشید و به علت فساد اخلاقی شخصیت منفور میشید و بایبا مارا دونا سراغ ماری جوانا بری و با تیر پلیس به جرم حمل مواد مخدر کشته شی!


فنلاند (مادرتو...!))سریعا همه لخت میشن به نشانه بی احمیت بودن قضیه و حسابی خیط میشی!



قطب جنوب:میگی (مادرتو...)) و هیچ اتفاق خاصی نمیفته!
خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم * یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده
     
  
شوخی و سرگرمی سکسی

مادرت رو گاییدم در کشورهای مختلف...!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA