انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 21 از 45:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید
در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add list های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیله آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.

برای این کار:

  • ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید.
  • سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید.
  • بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
  • حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد.
  • در مرحله پایانی میبایست با ID که add list را برایش فرستاده اید لوگین بشوید.
  • به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید.
  • حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.

     
  
مرد

 
یک پیغام صوتی را در Microsoft Outlook ضبط کرده و برای فرد مقابل ارسال کنید
یکی از توانمندی هایی که نرم افزار Microsoft Outlook برخوردار است و اکثر کاربران از آن بی خبرند ، قابلیت ارسال ایمیل صوتی یا Voice Mail است. با استفاده از این روش شما میتوانید یک پیغام صوتی را ضبط کرده و برای فرد مقابل ارسال کنید. سپس او میتواند پیغام شما را به شکل صوتی دریافت کند.

برای این کار:

ابتدا نیاز است تا پیغام صوتی خود را ضبط کنید. بدین منظور میتوانید از Recorder خود ویندوز استفاده کنید. از منوی Start وارد All Programs شده ، سپس از شاخه Accessories و سپس Entertainment بر روی Sound Recorder کلیک کنید. اکنون از طریق میکروفون پیام خود را بخوانید و توسط برنامه ضبط و ذخیره سازی کنید. حجم فایل صوتی کم خواهد بود.

اکنون نرم افزار Outlook را اجرا کنید.

وارد صفحه مربوط به ارسال ایمیل شوید. اکنون از نوار بالا و منوی Insert روی قسمت File کلیک کنید. حالا فایل صوتی خود را انتخاب کنید و روی دکمه Insert کلیک کنید.

حال میتوانید متن نامه را نیز وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید.

اکنون پیام شما همراه فایل صوتی به شکل Voice Mail برای فرد مورد نظر ارسال میشود. در صورتی که خود فرد دریافت کننده نیز از برنامه Outlook و امثالهم استفاده کند به محض مشاهده ایمیل میتواند پیغام صوتی را بشوند. در غیر این صورت پیغام صوتی به شکل یک فایل پیوست برای فرد مورد نظر قابل دریافت است.
     
  
مرد

 
رایت کردن به روی سی دی سوخته
ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که بر اثر اشتباهی CD تان بسوزد ، در این صورت ممکن است سی دی را بشکنید و یا دور بندازید! اما دست نگه دارید ، قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از این سی دی سوخته استفاده کنید و بر روی آن اطلاعات بریزید.

بدین منظور شما نیاز به نسخه 6 به بالاتر نرم افزار Nero معروف دارید.

سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید.

در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کند و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.

دقت کنید که حتما قبل از ADD کردن فایلها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینرا باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنیند و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخورد.

و نکته دیگه این که سی دی را باید خود NERO سوزانده باشد نه برنامه ای ديگر.

در پایان هم اینکه برای CD های Video و Audio سوخته احتمالا جواب نخواهد داد.
     
  
مرد

 
رفع مشکل تایپ فارسی هنگامی که با متون انگلیسی ترکیب می شود
یکی از مشکلات معمولی که کاربران فارسی زبان با آن برخورد دارند ، مشکل تایپ فارسی است هنگامی که با متون انگلیسی ترکیب میشود. به شکلی که شما قصد تایپ یک متن فارسی را چه در Word یا در هر ویرایشگر متن دیگری همانند ادیتور ایمیل دارید و در این متن شما یک واژه انگلیسی نیز موجود است. با تایپ آن جمله شما کاملأ به هم میریزد. این مشکل زمان دیگری هنگام ارسال ایمیل پیش میاید. به طوریکه ادیتورهای ایمیل معروف مانند Yahoo و Gmail نیز این ناسزگاری را دارند و جملات راست چین نمیشوند. اما راه حل رفع این مشکل چیست؟ این کار با ترفندی ساده قابل حل است. هم اکنون این ترفند را با کمک از نرم افزار Word برای شما بازگو میکنیم.

برای این کار همانطور که ذکر شد شما نیازمند نرم افزار Microsoft Wrod هستید.

  • ابتدا آن را اجرا کنید.
  • اکنون شما باید دو دکمه Align Right و Right-to-left را فعال کنید.
  • اکنون شما کافی است توسط مرورگرتان وارد قسمت Compose سرویس دهنده ایمیلتان شوید.
  • متن ایمیل خود را در Word با شرایط فوق تایپ کنید و سپس با یک Copy & Paste ساده ، آن را در ادیتور ایمیل وارد کنید.
  • به شکلی کاملأ منظم و رسمی و زیبا ، حروف و جملات از راست به چپ در ادیتور ایمیل تنظیم خواهند شد.
  • کاری که توسط خود ادیتور امکان پذیر نبود.

     
  
مرد

 
5 ترفند برای طول عمر پرینتر و جوهر آن
در صورتی که شما پرینتر رنگی دارید اکیدأ به شما پیشنهاد میکنیم این 5 نکته اساسی و مهم را مطالعه کنید چرا که در صورتی که به این 5 ترفند اهمیت دهید و به آنها عمل کنید عمر پرینتر و جوهر آن را تضمین خواهید کرد.

حذف كردن خطوط اضافی:

مشكل: عكسی را چاپ كرده‌ايد ولی می‌بينيد كه در آن خطوط اضافی ديده می‌شوند. اين خطوط از كجا آمده‌اند و چگونه از بين می‌روند؟

راه حل: در هنگام چاپ و عكس بيشترين تعداد سوزن‌های جوهرافشان به كار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سريعا مشهود خواهد بود كه چشم سريعا به آنها پی خواهد بود. اين مشكل وقتی بيشتر خواهد شد كه به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عكس كه چند لايه بوده و جوهر به صورت كنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده كنيد. ايجاد خطوط اضافی را به روش زير می‌توانيد از بين ببريد:

قبل از چاپ عكس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی كاغذ معمولی به عمل آوريد. برای اين منظور می‌توانيد توسط گزينه‌های زير اقدام كنيد:

Controlpanel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بياندازيد، اگر خطوط دارای حفره‌هايی بودند، مجبوريد كه سوزنهای جوهرافشان را پاك كنيد و سپس دوباره تست كنيد. "البته فراموش نكنيد كه تمام اينكارها را قبل از تست كردن بر روی برگه چاپی مخصوص عكس كه گران می‌باشد انجام دهيد".

با وجود پاك كردن سوزن‌ها هنوز كيفيت چاپ بد است. چكار بايد كرد؟

مشكل: از پرينتر جوهری خود تنها گاهی وقت‌ها استفاده می‌كنيد. متاسفانه هنگام استفاده چنان كيفيت بدی به شما می‌دهد كه حتی نمی‌توانيد، متوجه چيزی بر روی صفحه چاپ شده شويد. مطمئنا بخاطر مخزن‌های خالی از جوهر نمی‌باشد چرا كه آنها را امتحان كرده‌ايد.

راه حل: در آن دسته از چاپگرهای جوهری كه مغزی و هد چاپگر يك قسمت واحد را تشكيل می‌دهند، مشكل خشك شدن جوهر در هد چاپگر در حالتی كه از دستگاه زياد استفاده نشود، ديده می‌شود.

اگر ميزان كثيفی سوزن‌های چاپگر از يك حد مخصوص گذشته باشد، ديگر حتی با پاك كردن سوزن‌ها نيز كاری از دست شما ساخته نيست. در بهترين حالت، كارتريج مورد نظر را از دستگاه خارج كرده و هد چاپگر را با دستمال تميز و خيسی پاك كنيد. برای خيس كردن دستمال از آب معدنی استفاده كنيد، چرا كه مواد درون آب لوله می‌توانند دوباره باعث گرفتگی سوزن‌ها شوند. اگر اين كار هم به شما كمك نكرد، با مسئوليت خودتان می‌توانيد كمی خشن‌تر پيش برويد:
دستكاری و پاكسازی درونی با مواد پاك كننده شيشه يا نگه داشتن هد چاپگر در آب گرم.
سوزن‌های جوهرافشان به علت گرما خود را كمی باز كرده و جوهر خشك شده نيز از بين می‌رود.

هد چاپگر را شخصا پاك كنيد:

مشكل: فرض كنيم كه در چاپگر شما كارتريج و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند و به جز آن هم اجازه بيرون آوردن هد از چاپگر به شما داده نمی‌شود. بسيار كثيف شده است و می‌خواهيد آنرا تميز كنيد. اما به سوزن‌ها دسترسی نداريد.

راه حل: بعضی از هدهای چاپگر‌ها مثلا در گروه Epson-Stylus در دستگاه به صورت پايدار نصب شده‌اند و پيشنهاد هم نمی‌كنيم آنها را باز كنيد. اما باز هم راهی برای تميز كردن هد از همه كثيفيها وجود دارد. ولی قبل از آن بايد از حالتی كه در آن ايستاده است خارج شود، چرا كه در غير اينصورت هيچ امكان حركتی برای آن نخواهد بود. برای باز كردن اين قفل، پرينتر را روشن كرده و به محض خارج شدن هد پرينتر از مكان ايستاده خود، پرينتر را از برق بكشيد. اكنون ديگر هد چاپگر قابل تكان دادن است.

اكنون دستمال تميز و خيسی را زير هد كشيده و با يك دست آن را محكم نگه داشته و با دست ديگر هد را به جهات مختلف حركت دهيد. اگر وقت داشتيد مكان اوليه در پرينتر كه هد را از آنجا برداشتيد، نيزتميز كنيد. بنا به تجربه ما، در اين مكان نيز بخشی از جوهرهای خشك شده كه با گردو خاك نيز مخطوط شده است وجود دارند.
هنگامی كه همه چيز را تميز كرديد، سيم برق را به پريز وصل كنيد. چاپگر دوباره روشن می‌شود برای اطمينان می‌توانيد برگه‌ای را بصورت تست چاپ كنيد.

اگر بيش از حد با جوهر اقتصادی رفتار كنيد، برايتان گران تمام می‌شود:

مشكل: وقت تميز كردن هد چاپگر را نداشته و به اين علت مجبور به خريدن فشنگ‌های جديد شده‌ايد. البته با اينكه هنوز هم جوهر در كارتريج قديمی شما وجود داشته است. می‌خواهيد مانع از تكرار اين موضوع شويد.

راه حل: كمتر صرفه‌جويی كرده و بيشتر چاپ كنيد تا بتوانيد در جوهر صرفه‌جويی كنيد. كمی عجيب به نظر می‌رسد اما درست است.

دليل: كسی كه كم چاپ می‌كند، به احتمال زياد به جوهر بيشتری نياز خواهد داشت چرا كه با هر بار پاك كردن هد و سوزنها، مقداری جوهر نيز تلف می‌شود.

اگر جوهر از زمان چاپ قبلی در سوزن‌های جوهرافشان خشك شده باشد، حتی ممكن است كه احتياج به چند بار پاك كردن باشد تا بتوانيد كيفيت مطلوب را در چاپ خود ببينيد.
ناگفته نماند كه چاپگرهای جوهری در حقيقت صرفه‌جو نيستند. بلكه جوهر زيادی را هم مصرف می‌كنند تا بتوانند سوزن‌ها را دوباره خالی كنند. شما در صورتی كه مرتبا از پرينتر خود استفاده كنيد، مانع از اين عمل می‌شويد. حتی چاپ صفحاتی از اينترنت نيز كافی می‌باشد، خوبی اين صفحات اين است كه با توجه به وجود عكس و متن، تركيب عالی برای تميز نگهداشتن سوزن‌ها خواهيد داشت.

مسير عبور هد چاپگر:

مشكل: شما از چاپ پرينتر خود راضی نيستيد. حروف كشيده شده به نظر می‌رسند، عكس‌ها ظرافت مورد نظر را ندارند و خطوط بسيار كثيف اند.

راه حل: اگر چنين چيزهايی برای شما مهم می‌باشند، در بيشتر وقت‌ها مسير گذاری هد چاپگر به شما كمك می‌كند. بنا به مدل پرينتری كه استفاده می‌كنيد در گزينه‌های زير مراجعه كنيد:

Control panel->Printers and Faxes->Properties->General

بيشتر مدل‌ها احتياج به چند برگ كاغذ A4 برای اين كار دارند. برای مثال مدل Epson Stylus C86 چهار صفحه A4 را احتياج خواهد داشت تا عمل alignment را انجام دهد. برگه‌ها هم بدون هيچ مشكلی هم در رو و هم در پشت به چاپ می‌رسند . اين كار باعث صرفه‌جويی در مصرف كاغذ می‌شود
     
  
مرد

 
با استفاده از Paint نگاتیوهای عکس خود را به عکس‌های رنگی تبدیل کنید
آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که به وسیله Paint ویندوز که یک ابزار ساده نقاشی و ویرایش تصویر است، می‌توانید نگاتیوهای عکس خود را به عکس‌های رنگی تبدیل کنید؟ و عملأ بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات تخصصی عکاسی نگاتیو‌های خود را چاپ کنید. تنها به وسیله یک دوربین دیجیتال که می‌تواند دوربین موبایل باشد و نرم افزار Paint موجود در محیط ویندوز. البته نتیجه دارای کیفیت بالایی نخواهد بود اما کار شما را راه خواهد انداخت. هم‌اکنون به معرفی این ترفند می‌پردازیم.

ابتدا شما بایستی تصویر نگاتیو خود را وارد کامپیوتر کنید.

برای این‌کار اگر می‌توانید از اسکنر استفاده کنید و یا راه ساده‌تر اینکه توسط دوربین دیجیتال یا دوربین موبایل خود از نگاتیو به شکل دقیق عکس بگیرید. تنها دقت کنید محیط نور مناسبی داشته باشد و فلش دوربین نیز غیر‌فعال باشد. ترجیحأ پشت زمینه تصویر نیز سفید رنگ باشد.

پس از وارد کردن عکس به کامپیوتر، تصویر مورد نظر را به وسیله Paint ویندوز باز کنید.

بدین منظور از منوی Start به All Programs و سپس Accessories رفته و Paint را انتخاب کنید.

سپس از منوی File بر روی Open کلیک کرده و عکس مورد نظر را Open کنید.

پس از وارد شدن تصویر در محیط Paint، کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+I را زده و یا از منوی Image گزینه Invert Colors را انتخاب کنید.

خواهید دید نگاتیو شما تبدیل به یک عکس رنگی و واضح شده است.

اکنون می‌توانید با استفاده از File > Save as از تصویر رنگی خود خروجی بگیرید.

این‌کار توسط نرم افزارهای پیشرفته‌تر نظیر Adobe Photoshop به شکل حرفه ای‌تر صورت می‌پذیرد.
     
  
مرد

 
در صورتی که شما نیز از پرینترهای Epson استفاده میکنید احتمالأ متوجه شده اید که هنگامي كه كارتريج Epson در حال تمام شدن است ، پرينتر يكدفعه از كار باز ايستاده و پيغامي را صادر مي‌كند. بدين ترتيب ديگر به جوهر باقي مانده توجهي نكرده و زماني شروع به‌كار مي‌كند كه كارتريج جديدي به كار گرفته شود. با این کار همواره مقداری از جوهر کارتریج هدر میرود اما چه بهتر كه از آخرین قطره جوهر بتوان استفاده كرد. در این ترفند قصد داریم تا روشی به منظور این کار معرفی کنیم.

پخش كننده جوهر در اپسون با يك چيپ كار مي‌كند كه به درايور چاپگر اطلاعاتي در مورد ميزان جوهر موجود مي‌دهد.

يكي از فوايد اين مسئله اين است كه ديگر شما مجبور به دور انداختن اوراق چاپ شده به علت تمام شدن يك يا چند رنگ در هنگام چاپ نباشيد.

اين چيپ در بعضي از مدلهاي كارتريج به درستي عمل نمي‌كند. به همين علت هم در بعضي مواقع خواستار يك كارتريج پر از جوهر مي‌گردد و ديگر كاري به جوهر باقي مانده ندارد. البته از بعد از دادن پيغام هم مي‌توانيد اوراق خود را به چاپ برسانيد، اما خودتان بايد با چشم مواظب باشيد كه مشكلي پيش نيايد و در صورت مشاهده اولين كمبود رنگ، آن را عوض كنيد.

اگر چاپگر بدون جوهر كار بكند اين امكان وجود دارد كه هد چاپگر آسيب ببيند.

ابزار SSC Service Utility را كه می‌توانيد از آدرس www.pcwelt.de/downloads/druck-dtp/druck/100906 دريافت كنيد، مي‌تواند نشان دهنده جوهر را در بيش از 100 چاپگر اپسون تغيير دهد. اينكه آيا مدل شما نيز در اين ميان پيدا مي‌شود يا نه را مي‌توانيد در سايت زير چك كنيد: www.ssclg.com/epsone.shtml حتي اگر علاقه‌مند نيستيد، باز هم يكبار ديدنش ضرري ندارد.

زير گزينه “Configuration” مدل چاپگر خود را انتخاب كنيد. در گزينه “Ink Monitor" مي‌توانيد ميزان جوهر هر كدام از منابع خود را مشاهده كنيد. اگر ابزار را ببنديد، به عنوان آيكوني در Systray پديدار مي‌گردد. با دگمه راست ماوس بر روي آيكون كليك كنيد و گزينه "Reset Counters" را انتخاب كنيد. اكنون اين امكان براي شما وجود خواهد داشت كه توسط گزينه "Reset all Counters" چيپهاي تمامي منابع را به عقب باز گردانيد. به عنوان جايگزين مي‌توانيد نشاندهنده هر جوهر را جداگانه انتخاب كنيد. اگر كار را درست انجام داده باشيد، گزينه "Ink monitor" منبع پري را به شما نشان خواهد داد. اگر پيغام زير به شما داده شد: "...Please use ink freezer..." نمي‌توانيد نشان‌دهنده كارتريج را تغيير دهيد. به جاي اين كار مي‌توانيد عدد استاندارد جوهر را ساكن سازيد. براي اين كار (ترفندستان) بايد به پخش كننده جوهر يك كارتريج اصلي پر را نسبت دهيد كه ميزان اعداد آن جايگزين اعداد قديمي شوند.

با دگمه راست ماوس بر روي آيكون SSC Service Utility كليك كرده و گزينه زير را انتخاب كنيد: “Cartridge exchange, Move head to exchange Position” اكنون منابع به موقعيت تعويض در مي‌آيند بدون اينكه نرم‌افزار خدماتي اپسون، اين مسئله را يادداشت كند. جوهر جديد را جايگزين كنيد، چند خط چاپ كرده و عدد استاندارد جوهر را توسط گزينه “Ink Freezer, Store Counters Values" ذخيره كنيد. سپس دوباره منبع قديمي را جايگزين كنيد.

اكنون چيپ را توسط گزينه "Ink Freezer, Restore Values Back" با عدد جوهر جديد، initialize كنيد. اگر پيغام "Ink Counters Value restored" ظاهر شد، موفق شده‌ايد اما اگر گزينه "Wrong Stored data" به چشمتان خورد، چاپگر متوجه تعويض كارتريج شده و اينگونه مانع از تعويض عدد مي‌شود. گاهي‌اوقات دربار دوم اين عمل صورت مي‌پذيرد.

توجه: اگر هنوز زمان زيادي تا استفاده از ترفند گفته شده در مورد كارتريج جديد در پرينتر شما باقيمانده است بهتر است زودتر از اين ترفند استفاده نكنيد.
     
  
مرد

 
مترجم گوگل را به یک اجراکننده بیت باکس تبدیل کنید!
واژه «بیت باکس» (Beatbox) به اجرای موسیقی توسط دهان و بدون استفاده از آلات موسیقی گفته می شود. از طرفی دیگر شما با مترجم گوگل که توانایی ترجمه اکثر زبان های زنده دنیا به یکدیگر -از جمله فارسی- را دارد نیز آشنا هستید. مترجم گوگل علاوه بر امکان ترجمه، امکان تلفظ واژگان برای برخی زبان ها را نیز امکان پذیر کرده است. در این ترفند جالب، قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با استفاده از آن می توانید مترجم گوگل را به یک اجراکننده بیت باکس تبدیل کنید!

بدین منظور:

وارد مترجم گوگل به آدرس http://translate.google.com شوید.

اکنون هر دو زبان مبدأ و مقصد را بر روی German تنظیم کنید.

حالا عبارت زیر را Copy کرده و در قسمت مخصوص ترجمه واژگان Paste کنید:

pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch

اکنون خواهید دید به جای دکمه Listen، دکمه Beatbox به چشم می خورد. با کلیک بر روی دکمه Beatbox شاهد اجرای یک بیت باکس خواهید بود!

به جای عبارت قبلی، می توانید عبارات زیر را نیز آزمایش کنید که هر یک بیت باکس های متفاوت و جالب دیگری را برای تان اجرا خواهد کرد:

pvk pvk pv pv zkh bsch zk pv bsch pzkbsch pvzkpkzvpvzk kkkkkk pv zkh bsch zk pv bsch pzkbsch pv pvk
ttchtt kkkkk, bsch. ttchtt kkkkk, bsch. ttchtt kkkkk, ttchtt kkkkk, ttchtt kkkkk, bsch.
st pv st pv pv zz zz tsk zzh, st pv bvvv bvvvvrk tsk pv tsk pv zk pv tsk pv zk pv tsk pv zk bvpsk tz

اما شما خودتان نیز می توانید چنین بیت باکس هایی بسازید! بدین صورت که، هر یک از نُت های زیر یک صدا تولید خواهند کرد که با کنار هم قرار دادن آن ها می توانید به یک ریتم برسید:

zk bschkpv bk tk vk kt kttp krp pv th thp ds

علامتهای . و , نیز باعث ایجاد درنگ های کوتاه و بلند بین نُت ها خواهد شد.

جالب است بدانید شما می توانید در سایت http://googlebeatbox.tumblr.com انواع بیت باکس های ساخته شده توسط کاربران مختلف را مشاهده کنید و بیت باکس های خود را که به وسیله مترجم گوگل ساخته اید، به اشتراک بگذارید.
     
  
مرد

 
نحوه استفاده از لغت نامه Microsoft Word
یکی از قابلیت های کاربردی که در نرم افزار Microsoft Word بر روی کلیه نسخه ها وجود دارد لغت نامه انگلیسی است که تقریبأ بسیاری از کاربران از آن استفاده نمیکنند. توسط این لغت نامه شما میتوانید به کلمات مترادف و یا متضاد هر واژه انگلیسی که تایپ میکنید پی ببرید و در صورت نیاز واژه معادل را جایگزین آن کنید. در این ترفند به نحوه استفاده از لغت نامه Microsoft Word میپردازیم.

بدین منظور:

  • نرم افزار Microsoft Word را اجرا کنید.
  • سپس متن انگلیسی خود را تایپ نموده یا آن را از روی یک فایل فراخوانی کنید.
  • اکنون واژه مورد نظر خود را توسط ماوس انتخاب نمایید.
  • حال بر روی آن راست کلیک کرده و Synonyms را انتخاب کنید.
  • در صورتی که واژه شما معادلی داشته باشد در منوی باز شده در جلوی Synonyms میتوانید آن را انتخاب نمایید.
  • متضادهای واژه نیز در صورت وجود با عبارت (Antonyms) مشخص شده است.
  • همچنین برای فراخوانی واژه های مرتبط دیگر به واژه انگلیسی شما کافی است پس از راست کلیک و ورود به Synonyms، گزینه آخر یعنی Thesaurus را انتخاب کنید.
  • خواهید دید که پنل جدید در سمت راست برنامه باز میشود و لیست کلیه واژه های مرتبط نمایش داده میشود.
  • مجددأ با راست کلیک بر روی هر یک و انتخاب Insert میتوانید آنها را جایگزین واژه موجود خود نمایید.

     
  
مرد

 
در اين روش مي توانيد از يک کارت اينترنت مثلا 2 ساعته حدود چند ماه استفاده نماييد
این روش درهمه موارد موفقيت آميز نيست و همه چيز بستگی به ISP (سرويس دهنده اينترنت) شما داره
در اين روش (در صورت موفقيت آميز بودن) مي توانيد از يک کارت اينترنت مثلا 2 ساعته حدود چند ماه استفاده نماييد و در صورت عدم موفقيت تايمر ISP را حدود 7 دقيقه قفل ميکنه.

با انجام اين کار تايمر ISP را که بر روی اکانت شما به صورت معکوس کار ميکند را متوقف ميکنه

برای انجام اينکار در دايکتوری windows به دنبال فايل system.ini ميگرديم به طور مثال c:\windows\system.ini
بعد از يافتن فايل بايد آنرا طبق دستورالعمل اديت کنيد فايل را باز کرده (توسط notepad) ودر آن به دنبال عبارت [enh386] ميگرديم ودر سطر پايين آن اين عبارات را اضافه می کنيم



Com0@00Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON


که با اضافه نمودن اين عبارات فايل حاصل در XP به صورت زير در مياد :


for 16-bit app support ;
[drivers]
wave=mmdrv.dll
timer=timer.drv
[mci]
[driver32]
[enh386]
Com0@00Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON
woafont=dosapp.FON
EGA80WOA.FON=EGA80850.FON
EGA40WOA.FON=EGA40850.FON
CGA80WOA.FON=CGA80850.FON
CGA40WOA.FON=CGA40850.FON
[vicax]
msacm711=86957
msacm811=178757
msacm911=42405
[Display]
DevBMP=0

در صورتی که بعضی از گزينه هايی که در بالا ذکر شد برای شما نبود{ بجز کد اصلی } ايرادی ندارد.
     
  
صفحه  صفحه 21 از 45:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA