انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 1 از 24:  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا


زن

Princess
 
مايكل جكسون زنده مشاهده شد !!


"سی ان ان" در خبری فوری اعلام کرد : براساس فیلمی که یکی از سایت های تلویزیونی منتشر کرده ، "مایکل جاکسون " درون یک آمبولانس دیده شده و پس از چند ثانیه آمبولانس را به مقصد نامعلومی ترک می کند.

کانال تلویزیونی "RTL" آلمان که این فیلم را منتشر کرده به دوستداران این خواننده پاپ اطمینان داده که مایکل زنده است.

" هیکی شولتر " سخنگوی این شبکه تلویزیونی به "سی ا ن ان" گفته : ما این فیلم را بدون تحلیل منتشر کرده ایم و در انتظار انعکاس آن در جامعه هستیم.

تاکنون 880 هزار کاربر این فیلم را دیده اند و به این باور رسیده اند که مایکل زنده است


این همان عکس معروفی است که مایکل را در مراسم در گذشت خودش نشان میدهد و جاتت جکسون نمیتوانست دید از اون بر دارد فقط در این تصویر بینی مایکل عوض شده بوده تا شناسایی نگردد و در طی مراسم پشت سر خواهر و برادران خود نشسته بود و بعد از اجرای آهنگ دست خود را به نشانه معروف پیروزی بالا میبرد علامتی که سالها نماد خود او بود

این تنها صوتی این مراسم قلابی نبود Heal the world

خنده های برادران مایکل در طول مراسم کاملن بر صحت این اثر افزود به یاد داشته باشید الویس پریسلی اولین کسی بود که مرگ خودرا شیبه سازی کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
برخی منابع خبری ایران می گویند بیژن مرتضوی، حبیب و معین در ایران به سر می برند


در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر سفر چند خواننده مشهور مقیم لس‌آنجلس به ایران، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، گفت: "من مسئول صدور مجوز ورود به آنها نیستم اما فعالیت یک ایرانی در داخل و خارج از کشور ، مطابق چارچوب و قوانین آزاد است و مشکلی ندارد."

آقای مشایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره ورود تعدادی از خواننده‌های قبل از انقلاب به داخل کشور گفت که فعالیت هنری در همه بخش‌ها از جمله موسیقی برای همه‌ هنرمندان در داخل و خارج از کشور آزاد است و برگشت به ایران برای کسی مشکلی ندارد، مگر این‌که جرمی مرتکب شده باشد.

با این حال، آقای رحیم مشایی گفت که اطلاع‌ دقیقی درباره ورود خواننده های ایرانی مقیم لوس آنجلس ندارد.

طی هفته های گذشته، خبر ورود چند خواننده مشهور ایرانی مقیم امریکا از جمله حبیب محبیان (معروف به حبیب)، نصرالله معین (معروف به معین)، و بیژن مرتضوی به ایران در سایت های خبری این کشور منتشر شده است.

بر اساس این اخبار، حبیب محبیان که پس از نوشتن نامه ای به محمود احمدی نژاد، از حدود شش ماه پیش در ایران به سر می برد، با "یک مقام ارشد دولتی" دیدار کرده و پس از آن، برای انتشار آلبوم خود در ایران درخواست صدور مجوز ارائه کرده است.

علی ترابی، رئیس دفتر موسیقی ارشاد، چندی پیش با تأیید این خبر گفته بود که دفتر موسیقی در زمان اعطای مجوز به آلبوم‌ها مشخصا موسیقی و شعر آثار را بررسی می‌کند و "البته درخصوص صلاحیت‌ افراد نیز از مراجع ذیصلاح نیز استعلام خواهد کرد."

اسفندیار رحیم مشایی گفت که قانونا "هیچ کس" برای ورود به کشور منعی ندارد.

او در عین حال گفت:"خروج از کشور قابل منع کردن است، آن هم به شرط این‌که حکم از دستگاه قضایی برای کسی صادر شده باشد و ممنوعیت قانونی داشته باشد. اگر کسی به نحوی از نظر قضایی حکمی برایش صادر شده باشد که نتواند از کشور خارج شود، باید در حکم آن آمده باشد."

این در حالی است که طی ماه های گذشته، از خروج تعدادی از هنرمندان ایرانی از ایران جلوگیری شده است.

سیمین بهبهانی، شاعر، فاطمه معتمد آریا، بازیگر، جعفر پناهی، کارگردان، و مجتبی میرطهماسب، مستندساز، از جمله کسانی هستند که در فرودگاه امام خمینی تهران اجازه خروج از ایران را پیدا نکردند.

http://www.bbc.co.uk/persian/arts/2010/ ... uote.shtml
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
خبرگزاری مهر در بخش خبرهای ویژه خود با عنوان( گفته می شود) از دیدار دو خواننده لس آنجلسی با یکی از مسئولین اجرایی کشور خبر داده است . ابتدا این خبر را با هم مرور می کنیم :



بر اساس شنیده ها طی ماه های اخیر دو تن از خوانندگان موسوم لس آنجلسی که یکی از آنها به همراه فرزند خود به ایران آمده است، با یکی از مسولین اجرایی دیدار کرده اند و حتی گفته شده گویا قرار شده در صورت جلب برخی موافقت ها یکی از این خوانندگان کنسرتی را در داخل کشور برگزار خواهد کرد. از ح - م (به همراه فرزندش) و ب - م به عنوان خوانندگانی که با .... دیدار کرده اند، نام برده می شود.



البته خبرهای مربوط به حبیب که پیش از این در این وبلاگ و سایر سایتها منتشر شده بود و موضوع تازه ای نیست ولی دیدارخواننده دوم که بیژن مرتضوی می باشد تازگی دارد و برای نخستین بار است که این خبر در یک خبرگزاری رسمی دولتی منتشر می شود .

گرچه این خبرگزاری از حروف اختصاری استفاده کرده و ازمقام دولتی نیز نام نبرده است ولی کسانی که در جریان اخبار موسیقی هستند به راحتی می توانند این پازل آسان را تکمیل کنند .

به نظر می رسد برخی از خواننده های لس آنجلسی که از سابقه مقبول ترو غیر سیاسی تری نسبت به سایر همکاران خود برخوردارند عزم خود را برای فعالیت رسمی و مجاز در داخل ایران جزم کرده اند و رایزنی های مربوطه را در دستور کار خود قرار داده اند .

با توجه به این قراین اگر یکی از لس آنجلسی های مجاز شود خواننده های بیشتری از این گروه شانس خود را برای مجاز شدن امتحان خواهند کرد .

بیژن مرتوضوی یکی از معدود خواننده های لس آنجلسی می باشد که طی یک دهه اخیر سفرهای متعددی را به ایران انجام داده است و حتی دو آلبوم بی کلام وی نیز پیش از این در ایران به صورت مجاز منتشر شده است و بر روی کاور آلبوم نخست که به صورت کاست منتشر گردید تصویری نه چندان واضح از چهره وی قرار داده شده بود .

لازم به ذکر است این نوازنده مشهور ویلن آلبوم تازه ای را در دست انتشار دارد که به دلیل وضعیت بد انتشار آلبومهای موسیقی در خارج از کشور پس از گذشت چند سال هنوز این کار را منتشر نکرده است .

پیش از این نیز شایعه ای در جامعه موسیقی در مورد همکاری مرتضوی با یک شرکت موسیقی در داخل ایران مبنی بر همکاری به راه افتاده بود که بعد ها گفته شد آن آلبوم به سرانجام نرسیده است .

گفتنی است طی یکی دو ماه اخیر پس از اقدام حبیب برای اخذ مجوز انتشار آلبوم در ایران ، خواننده های دیگری چون معین و بیژن مرتضوی نیز وارد کشور شده اند .

سوال پایانی این است که این اقدامات به نتیجه مثبت خواهد انجامید یا خیر ؟
این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
ازدواج ابرو جوندش با يه پسر ايروني===>حالشو ببريد

آقا داماد : رضا ضراب عروس خانوم: ابرو گوندش



به همين راحتي ابرو عروس ايرانيها شد


موضوعاز آنجايي آغاز شد كه mega magazine هاي تركيه چند وقت پيش ، قبل از اينماجرا ها از رضا ضراب و ابرو گوندش تصاويري پخش كرد كه تاريخ آن بر ميگرددبه حدودا 3 ماه پيش كه اصلا توجهي به آن نشد ! كانال استار كه با صراحتكامل و زير نويس زرد رنگ رضا ضراب را تاجر ايراني خطاب كرد نيز در موردارتباط دوستانه او با ابرو پرداخت . نكته حائز اهميت اين است كه تا به حالديده نشده رضا ضراب بصورت مجزا با خبرنگاران صحبتي كند و در مورد درستي يانادرستي اين خبر ها نيز مطلبي را عنوان كند اما چيزي كه به خوبي مشخص استاينست كه اين دو بارها و بارها با يكديگر در مراسم هاي رسمي و غير رسميهمراه يكديگر بوده اند . بعد از شنیده شدن خبر اینکه امراه از یک دخترایرانی به نام شادی سهند خوشش آمده و میخواهد با او ازدواج کند ایبار ابرودیگر رسما با یک پسر ایرانی ازدواج کرد و مراسم عقد کنان بصورت علنی بهدور از چشم رسانه ها برگزار کرد و تمام خوانندگان را دعوت کرد .

بعداز چند وقت دوباره طبق خبری که چند شب پيش در برنامه mega magazin ازکانال star پخش شد ، عنوان شد که رضا ضراب همان آقايي است که نامش جدیدابا ابرو گوندش گفته مي شود كه دوست ايراني ابرو گوندش است که با وی ازدواجکرده است .

ابروگوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی اش که از سال 2009 با اوآشنا شده بود یعنی رضا ضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواجکرد. این ازدواج طی یک مراسم پنهانی و تنها با حضور نزدیکان در استانبولصورت گرفت . ابرو گوندش در این مدت طولانی که با رضا ضراب بود بالاخرهاعتراف کرد و خبر ازدواجش با رضا ضراب را شرح داد و گفت من با رضا ضراب یکساله که هستم و همچنین در بین خانواده مان به رسمیت ازدواج کردیم و ازکسانی که در کنار ما بودند تشکر میکنم . طبق گفته های ابرو او هفته ی پیشبصورت علنی عقد کرده و در روز کنسرتش این خبر را به خبرنگاران اعلام کردهو گفته شاهدین ازدواجشان خانواده شان بوده اند .



ŞarkıcıEbru Gündeş ile İranlı işadamı Reza Zarrab'ın bir yıllık beraberliği,nikâh masasına taşındı. Çift, birkaç gün önce sessiz sedasız evlendi.SABAH'ın geçen hafta "Her an sürpriz yapıp evlenebilirler" haberi degerçekleşmiş oldu. Sessizce nikâh işlemlerini başlatan çift,Kemerburgaz'da birlikte yaşadıkları evde nikâh masasına oturdu. Sadece6 kişinin katıldığı nikâh töreninde Ebru Gündeş gelinlik giymedi, beyazsade bir kıyafet tercih etti. Hafta sonu Kıbrıs ve Ankara'da sahneçalışması olan Gündeş, hafta başı genç eşiyle birlikte üç günlük balayıtatiline çıkacak. Üçüncü kez nikâh masasına oturan Ebru Gündeş, ilkevliliğini ünlü olmadan önce 16 yaşında yapmış, ikinci evliliğinde iseAvukat Ömer Durak ile nikâh masasına oturmuştu



در خبرآمده كه ابرو در خانه و تنها با تعداد 6 نفر از آشنایان نزديك ازدواج كرد. ابرو به جای لباس عروس يك لباس سفيد رو ترجيح داده بود و آخر هفته 3 روزبا رضا به تعطيلات خواهد رفت. ابرو سومين بار ازدواج ميكنه اولين ازدواجدر سن 16 سالگي بوده بعد دومين بار با وكيل ازدواج كرد واين براي سومينبار است كه ازدواج ميكند و به همين راحتي ابرو عروس ايرانيها شد.


حالاكل اين مسائل يك طرف ، بحث هاي پيرامون رضا ضراب از طرف ديگر توجه مردمعلي الخصوص ايران را به خود توجه كرده است و در آينده پس از انتشار اينخبر ها نيز بيشتر به خود جلب خواهد كرد . آنهم اينست كه مردم تركيه به رضاضراب حساسيت زيادي پيدا كرده اند و به دليل اهميت موضوع و ازدواج يك پسرايراني با ابرو ، نيز مردم تركيه به نوعي نسبت به اين عمل واكنش نشان دادهو به اصطلاح حسودي مي كنند به اين صورت كه آنها معتقدند كه رضا ضرابايراني نيست بلكه به عقيده آنها رضا ضراب اذربایجانی هست و دليل آن رامشهور بودن رضا ضراب در باكو و تهيه شعرهاي آلبوم جديد گونل (گونل كهاصالتا آذربايجاني است) مي دانند


رضا ضراب ایرانی و متولدتبریز است و آقا رضا متولد سال 1362 است و هم اكنون 27 سال دارد و در زمانجنگ خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده وآنجا به فعالیت می پردازد كه پس از چند سال پدر رضا ضراب پس از بازگشت بهايران نيز کارخانه فولاد سازی تاسيس ميكند . اين كارخانه هم اكنون به نامحسين ضراب ، پدر رضا ضراب است و همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد . مديرعامل اين كارخانه حسين ضراب و رئيس هيئت مديره كارخانه نير رضا ضراب است .آگهی تاسیس کارخانه كلا بنام خانواده ضراب می باشد . خانواده رضا ضراب يكخانواده كاملا مذهبي و مومن هستند و كل اعضاي خانواده پيرامون شغل تجارتكم و بيش فعاليت داشته اند كه از جمله فعاليت هاي پدر رضا ضراب را ميتوان: شركت بين المللي واردات و صادرات ، كشتيراني (در استانبول تركيه) ،کارخانه فولاد سازی (در تیکمه داش آذربایجان شرقی) ، صرافي (در دبي) وخلاصه تجارت بين كشور ايران با كشورهاي همسايه دانست كه همين امر باعث ميشود كه از رضا ضراب هم يك تاجر ساخته شود . لازم به ذكر است كه خود رضاضراب هم اكنون ، یک شرکت تجاری بزرگ با عنوان کارخانه کشتی سازی رویال دراستانبول ترکیه دارد كه در اصل متعلق به پدرش است و چند سالی است که درترکیه و در استانبول زندگی ميكند به عنوان تاجر ايراني در تركيه فعاليت ميكند .

پدر رضا ضراب كه پدر يك خانواده اصيل ايراني است ، به نوعيازدواج پسرش با ابرو را مناسب نميديد و به دليل مسائل عرفي ابرو را عروسمناسبي براي خانواده نمي دانست اما مادر رضا ضراب در تماس تلفني با ابرورضايت خودش را اعلام كرد و براي ابرو و پسرش آرزوي خوشبختي كرد و به دنبالآن پدر رضا ضراب هم موافت خود را اعلام كرد و بدين ترتيب در مراسم عقدابرو و پسرشان شركت كردند . در اين بين سيبل جان هم ازدواج ابرو را با رضاضراب تبريك گفت و براي ابرو آروزوي بچه دار شدن كرد و به او هدايايي همداد ! ابرو و رضا در خانه اي که در Kemerburgaz قرار دارد قرار است با همزندگی کنند كه این خانه را هر ماه 10 bin TL اجاره کردند و همچنين یک سریتغییرات در خانه داده شد كه 100 bin TL بابت این تغییرات خرج شده است.




طبقتحقيقاتي كه انجام شد اين اطمينان حاصل گرديد كه شعرهاي آلبوم جديد گونلرا همين رضا ضراب ايراني ساخته است اما ساخت آهنگهای گونل و يا شعرهايآلبوم جديد او دلیل بر اين نميشود که وي ایرانی نیست و آذربايجاني است .البته مسائل حاشيه اي زيادي هم در مورد رضا ضراب به وجود امده كه رضا ضراباز 17 سالگي با گونل دوست بوده كه صحت آن را تاييد نميكنيم به اين دليل كهبا اين احتساب يعني گونل 13 ساله بوده كه با رضا ضراب دوست بوده كه از نظرما توجيه منطقي ندارد . در تحليل هاي خود سايتهاي مختلف تركيه آمده است كهرضا ضراب ايراني است . اما براي علاقه مندان به ابرو شايد جالب باشه كهچرا خود رضا ضراب صراحتا اعلام نميكنه اهل كجاست ؟!! چرا نميگه كه ايرانيهتا ايرانيها هم در خوشحالي اون سهيم باشند ؟!! علت اصلي كه رضا خودش را ازخبرنگارها مخفي ميكنه اينه كه بخاطر اینکه مشکلی برايش در ايران بوجودنیاد خودش را از خبرنگاران و دوربين هاي خبري دور مي كند .

درجديدترين گزارش mega magzin آمده است که ابرو در ایران طرفدارهای زیادیدارد و رضا هم یکی از طرفدارهای ایرانی ابرو بوده است ، بنظر ميرسد اينعامل باعث شده كه مدير سايت فارسي ابروگوندش از وي دلخور گردد . آقاي عليعليپور كه يكي از همكاران ماست و مديريت سايت فارسي ابرو گوندش را درايران بر عهده دارد و تا كنون فعاليت هاي موثري براي وي در ايران انجامداده است و نيز بارها و بارها با ابرو گوندش ملاقات حضوري داشته است و باوي گفتگو هايي داشته و عكس شخصي هم داشته است نيز بنظر ميرسد از ابروگوندش دلخور گرديده است .

علي عليپور كه زحمات زيادي براي ابروكشيده است بار پيش به دليل برخي مسائل كه نياز به بازگو كردن نيست نيز اززمان ازدواج ابرو گوندش با عثمان تاركر نيز شديدا از وي انتقاد كرده وعنوان كرده بود كه ديگر براي وي فعاليت انجام نخواهد داد و ناراحتي خود رادر قالب نامه به صدف ، منيجر و يا همان مدير برنامه هاي ابرو فرستاده بودو ابروگوندش رسما بابت دلخوري پيش آمده عذرخواهي كرده بود و نامه اي را بادست خط خود براي علي عليپور فرستاد و به نوعي اين دلخوري را از بين برد .بايد ديد اينبار چه اتفاقي خواهد افتاد ؟!!

اينم منبع خبر : روزنامه صبح تزکیه

نقل قول از : سایت فارسی محسون کرمزیگول در ایران


این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
مرد

 
اینم عکسی از رشید پور و حبیب که بدونید اخبار بالا صحت داره.


این بار تو بگو "دوستت دارم "
نترس........من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
     
  
زن

 
اشرف‌السادات مرتضایی با نام هنری مرضیه، از معروف‌ترین خوانندگان زن ایرانی، روز چهارشنبه، ۲۱ مهرماه ۱۳۸۹، در ۸۵ سالگی در اثر بیماری سرطان درگذشت.

مرضیه که از ابتدای دهه ۱۳۷۰ از ایران خارج شده و در فرانسه پناهندگی گرفته بود چندی بود که از بیماری پیشرفته سرطان رنج می‌برد.

مرضیه با نام اصلی اشرف‌السادات مرتضایی در سال ۱۳۰۴ شمسی در شهر تهران در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد و به تشویق مادر خود به تمرین آوازخوانی پرداخت.

این خواننده معروف و محبوب ایرانی در سال ۱۳۲۲ فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش «شیرین و فرهاد» در تهران آغاز کرد و به موفقیت بسیار دست یافت.

آن طور که در «دانش‌نامه آزاد ویکی‌پیدیا» آمده است، او نخستین خواننده زنی بود که در برنامه گل‌ها به آوازخوانی پرداخت.

مرضیه از همان سال‌های آغازین زندگی خود در فرانسه به هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران پرداخت و به شورای ملی مقاومت ایران پیوست.
     
  
مرد

 
مرضیه، خواننده ایرانی، در پاریس درگذشت


اشرف‌السادات مرتضایی با نام هنری مرضیه، از معروف‌ترین خوانندگان زن ایرانی، روز چهارشنبه، ۲۱ مهرماه ۱۳۸۹، در ۸۵ سالگی در اثر بیماری سرطان درگذشت.

مرضیه که از ابتدای دهه ۱۳۷۰ از ایران خارج شده و در فرانسه پناهندگی گرفته بود چندی بود که از بیماری پیشرفته سرطان رنج می‌برد.

مرضیه با نام اصلی اشرف‌السادات مرتضایی در سال ۱۳۰۴ شمسی در شهر تهران در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد و به تشویق مادر خود به تمرین آوازخوانی پرداخت.

این خواننده معروف و محبوب ایرانی در سال ۱۳۲۲ فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش «شیرین و فرهاد» در تهران آغاز کرد و به موفقیت بسیار دست یافت.

آن طور که در «دانش‌نامه آزاد ویکی‌پیدیا» آمده است، او نخستین خواننده زنی بود که در برنامه گل‌ها به آوازخوانی پرداخت.

مرضیه از همان سال‌های آغازین زندگی خود در فرانسه به هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران پرداخت و به شورای ملی مقاومت ایران پیوست.
     
  
میهمان
 
مرد تنهای شب مجاز شد و برای دفاع مقدس خواند

بالاخره نخستین آهنگ داخلی حبیب محبیان پس از انقلاب اسلامی ایران منتشر شد تا این خواننده لس‌آنجلس نشین نخستین سدشکن بازگشت به ایران و حضور در فضای مجاز موسیقی ایران باشد و «مرد تنهای شب» مقدمه‏ای باشد بر حضور چهره‏هایی چون معین و بیژن مرتضوی در موسیقی ایران تا لابد آنها نیز همچون حبیب، شروع طوفانی در حوزه دفاع مقدس داشته باشند.

حبیب علاوه بر خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم می‌کند. در نوازندگی گیتار هم متبحر است و از معدود خوانندگانی است که در کارهایش از گیتار دوازده سیم استفاده می‌کند. آلبوم‌های مختلفی از او منتشر شده؛ دو آلبوم اول او با نام‌های «مرد تنهای شب» و «سلام همسایه» که قبل از انقلاب منتشر شدند ریتمی آرام داشتند و بیشتر آهنگ‌های آن غمگین بودند.

همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، حبیب همچون بسیاری از خوانندگان به اروپا و آمریکا مهاجرت کرد تا از سال 1360 به بعد که حبیب به لس‌آنجلس رفت سه آلبوم به نام‌های «آفتاب مهتاب»، «خورشید خانوم»، «آخه عزیزم»... و همراز را منتشر کرد. بعد از آن او «آلبوم‌های صفر»، «بزن باران»، «کویر باور»، «خداوندا» و «خانه کوچک» را منتشر کرد و در دو آلبوم بعدی خود پسرش را هم به عرصه خوانندگی وارد کرد که در آنها - «جوونی» و «خودشه» - بیشتر ریتم تند و امروزی مورد استفاده واقع شده بود. آخرین آلبومش «ایران بانو» است که در آن همه جور سبکی وجود دارد. ضمنا او سال گذشته کتابی هم منتشر کرد که در آن تمامی اشعارش چاپ شده بود.

حبیب که در کارهایش گاه مواضع اجتماعی را هم دنبال می‌کند، در مصاحبه‌ای که سال گذشته داشته دیدگاهش را این طور بیان می‌کند: «مسجد باید باشد اما مشروبخواری هم باشد. باید مردم آزاد باشند که حرف‌شان را بزنند. در ایران جوان‌ها هستند که دارند این مملکت را می‌گردانند. یک مغزهایی هستند که اصلا استثنایی هستند. متأسفانه بعضی‌هایشان می‌زنند بیرون. ولی وطن‌پرست هم زیاد داریم. نمونه‌اش همین ماهواره که فرستادند فضا.»

و البته با تمام این اظهارات تیز و برنده، او به هر حال جزو معدود خواننده‏‌هایی بود که کار سیاسی علیه نظام نخوانده بود و خودش یا اقوام درجه یکش جزو گروه‏های ضدانقلاب همچون منافقین و سلطنت طلبان نبودند و به همین دلیل دولت ریسک کرد و از آمدن وی به ایران حمایت هم کرد و مقابل انتقادات ایستاد.

باید منتظر بود با انتشار نخستین آلبوم کامل حبیب، کم کم زمینه برگزاری کنسرت این خواننده در ورزشگاه آزادی فراهم شود؛ کنسرتی که به قول خودشان اگر 10 شب نیز برگزار شود، 100 هزار نفری آزادی خالی نمی‏شود.

قسمتی از متن آهنگ حبیب بدین شرح است:

شب تاریک و سیاه / زندگیم تموم نمیشه

صدای آتیش و ترکش، توی گوشم / همیشه

بوی تند گاز خردل، می پیچه تو خاطراتم

نفسم داره می‌گیره، آخرین / لحظاتم

صدای تیر و گلوله، کابوس تمام / شبهام

یاد بچه ها می‌ا‌فتم، ای خدا من چرا تنهام؟

گلای سرخ شقایق، زخمی و خسته و بی‌جون
     
  

 
ماجرای دعوای سیاوش قمیشی و علیرضا قمیشی!!

«اسیر» عنوان آلبومی است در سبک پاپ که هر چند هنوز بیش از دو هفته از عرضه آن در بازار موسیقی نمی‌گذرد اما پخش گسترده آن درسوپرمارکت‌ها و البته نام‌خانوادگی صاحب اثر یعنی «قمیشی» که شباهت بسیاری دارد به نام‌خانوادگی یکی از خوانندگان آن سوی آب، باعث شده کنجکاوی مخاطبان برای شنیدن قطعات این آلبوم دوچندان شود.
جالب اینجاست علیرضا قمیشی خواننده این آلبوم نیز با یک ترفند تبلیغاتی، نام‌خانوادگی خود را بر روی استندها و پوسترهای تبلیغاتی این آلبوم، با فونتی چند برابر فونت نامش درج کرده تا بدین واسطه بتواند فروش آلبومش را بیشتر کند و کم نبوده‌اند رهگذرانی که با دیدن نام «قمیشی» بر روی این استندها این حدس در ذهن‌شان به وجود آمده که نکند در کنار حبیب محبیان، سیاوش قمیشی هم به ایران آمده و توانسته مجوز فعالیت در داخل را هم دریافت کند!
اما واقعیت این است که آلبوم مذکور چندین سال برای دریافت مجوز انتشار در ارشاد مانده‌ و آلبومی است از فرزند پسر خواننده لوس‌آنجلس‌نشین! پسری که حاصل ازدواج سیاوش قمیشی با لیلا وصال بوده و متولد 1349 تهران است.
جالب اینجاست علیرضا در تمام این سال‌ها در هر محفلی که حضور یافته کوشیده با صحبت درباره این موضوع که پدرش کیست، عیار هنری خود را بالا ببرد اما نه فقط سیاوش هیچ گاه علیرضا را به عنوان فرزند خود قبول نداشته که حتی چند سال قبل در گفتگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان از این موضوع سخن گفته که هیچ‌گاه علاقه‌ای به تولد این فرزند نداشته‌است!
قضیه وقتی شکل تاسف‌بارتر به خود می‌گیرد که علیرضا قمیشی در آلبوم «اسیر» دو قطعه از آثار سابق پدر را بازخوانی کرده و حتی برای به‌دست آوردن دل پدر، یکی از قطعات آلبوم با عنوان «درد دوری» را هم به پدر تقدیم کرده اما بلافاصله پس از انتشار این آلبوم، پدر طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که تحت هیچ عنوان، امتیاز هیچ اثر هنری خود شامل ملودی، آهنگ و تنظیم را به هیچ خواننده و هنرمند ایرانی واگذار نکرده و هر نوع اجرای مجدد، کپی کردن، انتشار و حمایت‌های غیراصل، دستبرد هنری محسوب می‌شود و این یعنی اینکه انتشار آلبوم «اسیر» توسط شخصی به اسم علیرضا قمیشی دستبرد هنری محسوب می‌شود!
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
داستان آشنایی و ازدواج زوج دوست داشتنی سینمای ایران! + عکس
فرهاد آئیش از بازیگران خوب سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر ایران می باشد. فرهاد آئیش حرف های جالبی در مورد آشنایی او با همسرش مائده طهماسبی می گوید.
مائده طهماسبی نیز از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران است که 20 سال پیش با فرهاد آئیش ازدواج کرد.خیلی ها برای ازدواج تدارکات بسیار پرخرجی را در نظر دارند اما می خواهیم بدانیم که آیا بازیگرهای سینما نیز برای مراسم ازدواج پرخرج هستند؟



فرهاد آئیش در مورد نحوه آشنایی او با همسرش و مراسم ازدواجشان می گوید:من مدت زمان زیادی را در آمریکا زندگی می کردم.در آنجا بیشتر در تئاتر کار می کردم ویکی از نمایش های من در مورد مشکلات اجتماعی زنان بود.
به دعوت گروهی از نان این نمایش را در آلمان اجرا کردم,در آنجا برای اولین بار خانم طهماسبی را دیدم به او گفتم کمی استراحت می کنم و قبل از شروع نمایش من را بیدار کن,دلش به حال خسته من سوخت و یک دقیقه مانده بود به شروع نمایش من را بیدار کرد,از آن موقع مهرش به دلم افتاد(با خنده).بعد از دو سال باز هم همدیگر را در آمریکا دیدیم.



همان موقع شماره اش را گرفتم و با او در تماس بودم و احساسم را برایش توضیح دادم.بعد با یک مراسم خیلی مختصر ازدواج کردیم.باور می‌کنید حتی یک عکس از مراسم نداریم ولی همسرم در اینگونه موارد حساسیت نشان نمی‌دهد و باید بگویم که مهریه همسرم فقط 5 سکه است.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 24:  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
موسیقی ایرانی

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA