انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 1 از 16:  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین »

دوستی و برقراری ارتباط با دیگران


مرد

Prince
 
بسیاری از ما تصور می کنیم که اشتباه یا خودپسندانه است که خیلی از ویژگی های خوب را دارا هستیم . ممکن است بسیاری از ما وقت خود را برای سرزنش صفات منفی خود صرف کنیم و فکر کنیم که انتقاد از خود کلید اصلاح عملکرهایمان است. تمرکز دائمی روی عیب های فرضی می تواند مانعی برای برقراری ارتباط با دیگران باشد.

در صورتی که ما فکر کنیم که ماهیت درونی ما دارای نقطه ضعف هایی است ، چگونه می توانیم باور کنیم که دیگران قادرند ما را دوست داشته باشند و یا اگر تصورمی کنیم کسل کننده تر از آن هستیم که کسی را جذب کنیم؟

ممکن است تعجب کنیم که دیگران قادرند ویژگی های خوبی را در ما درک کنند در حالی که ما احساس می کنیم ویژگی های خوبی در خود نداریم .برای اینکه دیگران به ما علاقمند شوند باید بتوانند براحتی بهترین صفات و ویژگی های ما را ببینند. اگر ما بر روی صفات خوبمان تمرکزکنیم اعتماد بنفس بیشتری خواهیم داشت و این به معنی آن است که ما هم چیزهای با ارزشی برای عرضه کردن در روابطمان داریم.

اگر می خواهید از لحاظ اجتماعی فرد موفقی باشید باید این حقیقت را قبول کنید که قرار نیست همه شما را تحت هر شرایطی دوست داشته باشند و به خصوص در همان دیدار اول شیفته ظاهر شما شوند .

هر فردی الگوهای منحصر بفردی برای دوست داشتن و یا دوست نداشتن دارد که قبل از آشنایی با شما در وی شکل گرفته است .اگر به نظر می رسد شخصی شما را دوست ندارد نباید خود را بعنوان فردی ناموفق محکوم کنید.

اگر شخصی شما را دوست ندارد شاید ارتباطی به شما نداشته باشد . شخصی که شما را دوست ندارد ممکن است ترسو، پرمشغله ویا خجالتی باشد. شاید شما و آن شخص صرفا در این زمان خاص با هم ناهماهنگ باشید.

خودتان را از بازی بیرون نکشید با این تصور که اشتباهات شما بسیار بیشتر از امتیازهای شما هستند.در حقیقت خیلی از صفاتی که شما آنها را عیب و نقص تصور می کنید ممکن است برای شخصی دیگر جذاب و دوست داشتنی باشد.کل فاکتورهایی که ممکن است سبب شود شخصی شما را نپذیرد به اندازه ی فاکتور هایی هستند که موجب تفاهم بین شما و فرد دیگری می شود.

شما ممکن است مقداری اضافه وزن داشته باشید ولی در عوض ممکن است لبخندی فوق العاده و یا شورو شوقی زیاد برای زندگی داشته باشید.بسیاری از مردم هستند که اضافه وزن شما حقیقتا به چشمشان نمی آید.ممکن است شما ماشین کهنه ای داشته باشید ولی رفتاری خیلی تاثیر گذار داشته باشید و یا دوستی وفادار باشید.مردم بسیاری وجود دارند که در جستجوی وفاداری، سرگرمی، مهربانی و شوخ طبعی هستند و صورت ظاهر فردی که مقابلشان قرار می گیرد برایشان مهم نیست.

اگر شما به اندازه ای زیبا نیستید که بتوانید با زیبایی خود دیگران را جذب کنید، بخاطر داشته باشید که همه به دنبال زیباییهای ظاهری در دوستانشان نیستند.

شما می توانید تصمیم بگیرید که چون پولدار نیستید و ماشینی زیبا ندارید احساس حقارت کنید و آنها را دلایلی برای نداشتن دوستان زیاد در زندگی خود بدانید.از طرف دیگر اگر ثروتمند باشید ممکن است بدگمان باشید که همه دنبال پول شما هستند و هیچکس شما را بخاطر خودتان دوست ندارد.

نکته اینجاست شما می توانید هرچیزی را به طور ناعادلانه دلیلی بدانید برای اینکه دوستی ندارید و نمی توانید ارتباط برقرار کنید.

یکی از راههایی که شما می توانید به خودتان یادآوری کنید که کدام ویژگی های شما خوب هستند این است که لیستی از ویژگی های خوب خودتان بنویسید و اغلب اوقات آن را مرور کنید.تنها در ذهن خود به صفات خوب خود فکر نکنید، واقعا برای نوشتن لیستی از صفات خوبتان تلاش کنید. عمل نوشتن کمک می کند تا قدرت این تصور در ذهن شما تقویت شود.از اینکه به صفات خوب خود امتیاز بدهید شرمنده نباشید.اگر هیچ نظری راجع به اینکه کدام یک از صفات شما خوب هستند ندارید از افراد دیگری که آنها را می شناسید بپرسید.

وقتی لیستی از صفات خوبتان تنظیم می کنید به اندازه ای سخاوتمند باشید که گویا در تعریف از بهترین دوستتان در دنیا هستید.اگر هنوز کسی را به عنوان بهترین دوست ندارید، دوستی دانا و دوستداشتنی که شما را حقیقتا می شناسد و تحسینتان می کند را در ذهن خود تصور کنید.آن دوست در مورد ویژگی های خوب شما چه خواهد گفت؟

در اینجا صفاتی وجود دارد که ممکن است با شما متناسب باشد.برای تنظیم لیست خود با آزادی عمل کنید و به آن صفات جدید را اضافه کنید.

ویژگی های خوب من عبارت اند از:



  • من مهربانم
  • هرگز غیبت نمیکنم
  • خلق و خوی آرامی دارم
  • اطلاعات زیادی راجع به ورزش دارم
  • من با خیلی ها رابطه ی خوبی دارم
  • برای کمک به دیگران حتی مسیرم را عوض می کنم

شما می توانید لیستتان را به همراه داشته باشید و هر روز آن را چندین بار بخوانید و هرگاه ویژگی خوب دیگری را در خود کشف کردید به آن اضافه کنید.نسبت به تعریف های دیگران از شما هشیار باشید، ویژگی های مثبتی که دیگران در شما می بینند نیز می تواند وارد لیست شما شود.

هنگامی که دیگران را ملاقات می کنید همه ی ویژگی های فوق العاده ای را که دارید به خود یادآوری کنید.این بر می گردد به زمان قبل از ملاقات شما با کسانی که آنها نیز به این صفات ارج می نهند.

یادبگیرید آرامش خود را حفظ کنید و به جای اینکه خود را به خاطر عیب و نقص ها سرزنش کنید روی ویژگی های خوبی که برای عرضه کردن دارید تمرکز کنید.بدانید بینندگانی برای مجموعه استعدادهای ویژه ی شما وجود دارند و به دنبال کسانی باشید که این استعدادها را تحسین می کنند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
زن

Princess
 
چهل لذت کم هزینه


گاه كمی و فقط كمی بخواهیم از زندگی لذت ببریم و نگاهمان را كمی بهتر كنیم بسیاری از لذت ها نه وقت زیادی می خواهد و نه پول زیادی. پس منتظر تغییرات زیاد در یه روزی كه معلوم نیست كی باشد نباشیم...در کوچکترین اتفاقات عظیم ترین تجارب بشر نهفته است . باور کنید ...


1-گاهی به تماشای غروب آفتاب بنشینیم.

2 -سعی كنیم بیشتر بخندیم.

3- تلاش كنیم كمتر گله كنیم.

4 - با تلفن كردن به یك دوست قدیمی، او را غافلگیر كنیم.

5 -گاهی هدیه‌هایی كه گرفته‌ایم را بیرون بیاوریم و تماشا كنیم.

6 - بیشتردعا كنیم.

7 -در داخل آسانسور و راه پله و... باآدمها صحبت كنیم.

8- هر از گاهی نفس عمیق بكشیم.

9- لذت عطسه كردن را حس كنیم.

10- قدر این كه پایمان نشكسته است را بدانیم.

11- زیر دوش آواز بخوانیم.

12-سعی كنیم با حداقل یك ویژگی منحصر به فرد با بقیه فرق داشته باشیم .

13- گاهی به دنیای بالای سرمان خیره شویم.

14- با حیوانات و سایر جانداران مهربان باشیم.

15- برای انجام كارهایی كه ماهها مانده و انجام نشده در آخر همین هفته برنامه‌ریزی كنیم!

16- از تفكردرباره تناقضات لذت ببریم.

17- برای كارهایمان برنامه‌ریزی كنیم و آن را طبق برنامه انجام دهیم. البته كار مشكلی است!

18- مجموعه‌ای از یك چیز (تمبر، برگ، سنگ، كتاب و... برای خودمان جمع‌آوری كنیم.

19- در یك روز برفی با خانواده آدم برفی بسازیم.

20- گاهی در حوض یا استخر شنا كنیم، البته اگر كنار ماهی‌ها باشد چه بهتر.

21- گاهی از درخت بالا برویم.

22- احساس خود را در باره زیبایی ها به دیگران بگوئیم.

23- گاهی كمی پابرهنه راه برویم!.

24- بدون آن كه مقصد خاصی داشته باشیم پیاده روی كنیم.

25- وقتی كارمان را خوب انجام دادیم مثلا امتحاناتمان تمام شد، برای خودمان یك بستنی بخریم و با لذت بخوریم

26- در جلوی آینه بایستیم وخودمان را تماشا كنیم.

27- سعی كنیم فقط نشنویم، بلكه به طور فعال گوش كنیم.

28- رنگها را بشناسیم و از آنها لذت ببریم .

29- وقتی از خواب بیدار می‌شویم، زنده بودن را حس كنیم.

30- زیر باران راه برویم.

31- كمتر حرف بزنیم و بیشترگوش كنیم ..

32- قبل از آن كه مجبور به رژیم گرفتن بشویم، ورزش كنیم و مراقب تغذیه خود باشیم .

33- چند بازی و سرگرمی مانند شطرنج و... را یاد بگیریم.

34- اگر توانستیم گاهی كنار رودخانه بنشینیم و در سكوت به صدای آب گوش كنیم.

35- هرگز شوخ طبعی خود را از دست ندهیم.

36- احترام به اطرافیان را هرگز فراموش نكنیم.

37- به دنیای شعر و ادبیات نزدیك تر شویم.

38- گاهی از دیدن یك فیلم در كنار همه اعضای خانواده لذت ببریم.

39- تماشای گل و گیاه را به چشمان خود هدیه كنیم.

40- از هر آنچه كه داریم خود و دیگران استفاده كنیم ممكن است فردا دیر باشد
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
میهمان
 
سلام به تمام بچه ها
من يه مشكلي كه دارم اينه كه خيلي خود كم بيني و عدم اعتماد به نفس داشتم و بر ميگرده به گذشته به خاطر اعتياد يكي از نزديكان بوده يعني از وقتي كه وارد جلسات آزاد مشاركت شدم فهميدم هم دردهاي من زياد بودن. در كل من سعي كردم خودم رو پيدا كنم و تا حدودي موفق شدم.
در حال حاضر در ارتباط برقرار كردن با دختر مشكل دارم يعني اگه يه آشناييتي پيش بياد يا كسي معرفي كنه مشكل ندارم حرف ميزنم و خودموني هستم مثلا داخل چت با دخترهاي زيادي دوست شدم و خيلي هم با هم راحت بوديم دخترهايي كه شايد بيرون ببينم نميدونم چي بگم چيكار كنم. يكي رو تو خيابون ببينم خوشم بياد نميدونم چطوري بايد سر صحبت رو باز كنم. يا مثلا مهموني قاطي بودم كلي دختر بودن كه اصلا نيازي به مخ زدن نبود يعني راحت بودن ولي من شخصيتم اجازه نميده سريع خودم رو ول بدم و سبك بازي و بي كلاسي در بيارم و يا اينكه با يكي صحبت كردم ولي نميدونستم چطوري بگم شمارت رو بده با هم دوست بشيم پيش خودم ميگم الان بگم ميگه اين چه پرو هست البته اين قضاوت خودم بر عليه خودم هست و دست خودم نيست.
با اونكه اون دختر ميبينم با يه مرد 60 ساله دوست ميشه نه قيافه داره نه چيزي براي طرف دست و پا هم ميزنه راحت ميره تو بغلش خوب معلومه براي پول هست و گرنه من و امسال من چي كم داريم كه اونا دارن كه همون پوله هست كه اونا بي دردسرن و ميرسن و همين دخترا كه به اين راحتي با هركي ميخوابن و بلند ميشن يه چند تا بخيه ميزنن و يه پسر بدبختي هم ميگيرتشون در صورتي كه بايد يكي مثل خودشون گيرشون بياد كه هرزه باشه. در كل زدم جاده خاكي
من ميخواستم دوستان كمك كن و تجربه هاشون رو بگن اينكه من براي بار اول مشكل دارم براي ارتباط بر قرار كرد و طرف مقابل رو خيلي بزرگ ميكنم براي خودم در صورتي كه هيچي نيستش و من فكر ميكنم اون از من خوشش نمياد در صورتي كه همون دختر هم ميتونه اين فكر رو بكنه.
تازه همه ميگن خيلي سري خوبي ولي به اين چيزها نيست من رو دار اونجوري نيستم. خوشحال ميشم راهنمايي كنيد. شز
     
  
میهمان
 
راهنمایی ای كه من می تونم بهت بكنم اینه كه: طرف مقابل رو خیلی بزرگ نكن برای خودت، بخصوص كه اون اصلا هیچی نیست، اون هیچه، پوچه، اون وجود نداره، یك نقطه است
در ضمن : هیچوقت فكر نكن كه ازت خوشش نیومده، چون ممكنه اتفاقا خوشش هم نیومده باشه ولی تو به روی خودت نیار، از اونجایی كه اون هیچی نیست، موضوع حل شده ست
به نظر من هم تیپت حرف نداره
یادت هم نره : در مخ زدن رو دار بودن اصلا مزیتی محسوب نمی شه. اكثر كسایی كه خانم بلند كردن، آدم های فوق العاده كم رو و خجالتی ای بودن
برای دختر های امروزی هم، دیگه پول معنا و مفهوم خودش رو از دست داده، اونها بیشتر براشون روشن فكر بودن مهمه. مطمئن باش اگه بفهمند كه پول نداری از جیبشون هم یه چیزی بهت كمك می كنند. باور كن... الان دیگه اینجوریه
الان هم از جلوی اینترنت پاشو برو توی خیابون و دست اولین دختری رو كه دیدی بگیر و با هم برید بگردید .. پلیس هم دیگه مثل قدیم ها كاری به كسی نداره.. پلیس هم پوچه.. پوف ... پو (پاندای كنگ فو كار)
     
  ویرایش شده توسط: nedal   
میهمان
 
از همگي ممنونم.
من با دخترهاي زيادي دوست شدم ولي اكثرا از اينترنت بوده ولي دخترهاي خوب و خشوگل و حتي پولداري بودن. من هم هميشه انسان بودم و سوء استفاده نكردم. من 3 تا از دوست دخترهام رو تند تند مياوردم خونه ولي سالم اومدن سالم رفتن. يكيشون احساسي بود و يه مدت بوسم كرد و ديگه خواسته هاش زياد شد من هم باهاش ميخوابيدم ور ميرفتيم من سريع ارضاء ميشدم و اينكه ميديدم اون خيلي تو حس ميره ميترسيدم حتي ميگفت دستت رو بكن تو شورتم اينا ولي در كل حواسم بودش بعد مدتي گفت تو منو زده كردي فلان اون موقع كه ميخواستم اينجوري نبودي البته دختر كله شقي بود.
من الان دنبال مثلا بيوه جون هستم كه واقعا خوب باشه اهل سوء استفاده نباشه از اينايي كه شوهر خوبي نداشته و زندگيش زود پوچ شده دنبال يه پسر خوب باشه كه باهاش باشه و حتي براي رفع نياز جنسي خيلي ها دوست ندارن با هر كسي بخوابن همچين موردي پيدا كنم باهاش باشم ولي پيدا نميشه از كجا برم پيدا كنم. تو خيابون هم دخترها سرشون ميندازن و ميرن. بعدش ميبيني بعضي پسرها اصلا هيچي هم نداره چه موردهايي به پستش ميخوره دختر - بيوه و غيره نميدونم احساس ميكنم خيلي تنها شدم البته خودم هم خواستم تا الان زياد درگير مسائل سكسي نشم كه لذتش از بين بره و بتونم فردا زن گرفتم لذت ببرم. در كل قبلا خيلي دختر ميومد سراغم و من فقط با يكي دوست ميشدم تك پر بودم ولي الان نميدونم چرا اين تلسم شكسته نميشه.
ممنونم از هگي
     
  
مرد

 
بسياري از زوج‌هاي جوان پس از گذشت مدت زماني نه چندان طولاني، احساس مي‌كنند شريك

زندگي‌شان ديگر مثل روزهاي اول زندگي ‌آنها را دوست ندارند و نسبت به آنها بي‌اعتنا هستند، اما

زوج‌هايي هم پيدا مي‌شوند كه همواره از در كنار هم بودن احساس لذت مي‌كنند. اين نوشتار 7

راز براي ادامه عشق بادوام را براي شما مي‌گشايد.

تفاوت‌ها را بفهميم


مهم‌ترين جنبه جذابيت اين است كه ما با هم تفاوت داريم. درست همان‌طور كه قطب منفي و مثبت

يك آهن‌ربا يكديگر را جذب مي‌كنند، مرد با احساس ويژگي‌هاي مردانه و زن با احساس ويژگي‌هاي

زنانه يكديگر را جذب مي‌كنند. تشابه و همساني زن و مرد از لحاظ رفتار، افكار و كردار چيزي به

جز كسالت‌آور شدن زندگي و بي‌علاقگي به ادامه آن را در پي نخواهد داشت.
اگر خويشتن واقعي خود را منكر نشويم و تفاوت‌هاي موجود در يكديگر را درك كرده و خود را با

آنها تطبيق دهيم به عشق پردوام‌تري دست خواهيم يافت.
جامه عمل پوشاندن به خواسته‌هاي متفاوت و مختص مرد در راستاي عقايد او از طرف زن از يك

سو و متقابل اين اصل از طرف مرد براي زن و خواست‌هاي او از سويي ديگر، هدفمندي زندگي

و به دنبال آن برآورده شدن خواسته‌هاي دو طرف را در برخواهد داشت كه نتيجه‌اي به جز تداوم

عشق و گرمي زندگي را در پي نخواهد داشت. هيچ‌يك از زوجين هرگز نبايد در راستاي تغيير

ديگري برمبناي خواست‌ها و عقايد خود گام بردارد چرا كه درغير اين صورت همچون قطب‌هاي

متجانس آهنربا يكديگر را دفع خواهند كرد و نيروي جاذبه بين آنها تبديل به دافعه خواهد شد. طلاق

عاطفي نتيجه‌اي از اين نيروي دافعه خواهد بود. بنابراين بايد يكديگر را همان طور كه هستند و با

همان ويژگي‌هاي مختص و متفاوت پذيرفته و براي برآورده كردن خواست‌هاي يكديگر گام

بردارند.

تغيير و رشد


از جمله تفاوت‌هاي اشرف مخلوقات با ساير آفريده‌هاي خدا، صاحب اختيار بودن و قدرت تفكر

اوست و همين دو خصيصه براي تغيير و رشد او چه از لحاظ فيزيكي و چه از لحاظ روحي و

رواني كافي است و اين تغيير در هر برهه زماني از زندگي امكان‌پذير است، چرا كه اختيار

داشتن و قدرت تفكر، اراده و پشتكار را به همراه مي‌آورد، اگر مدبرانه رفتار نكنيد و در زندگي و

روحيات خود تغييرات لازم را اعمال نكنيد، زندگي زناشويي شما احتمالا خسته كننده مي‌شود.

وقتي روابط زناشويي امكان رشد را فراهم نسازد، آن پيمان كم‌رنگ خواهد شد. اگر ازدواج به

گونه‌اي باشد كه با خود صادق باشيم، تغييرخود به خود ايجاد مي‌شود.

احساسات، نيازها و آسيب‌پذيري‌ها


براي اين كه عشق را دريابيم، به احساس نياز داريم. نارضايتي زوجين از يكديگر سبب سركوب

شدن احساسات و عواطف محبت‌آميز‌ آنها نسبت به يكديگر مي‌شود و به مرور، وقتي زن و شوهر

احساسات خود را همچنان سركوب مي‌كنند، ديواري به دور قلب خود مي‌كشند و اين نتيجه‌اي جز

بي‌اعتنايي و عدم حمايت شوهر از زن و زن از شوهر نخواهد داشت و بتدريج كه ديوار دور قلب

بلندتر مي‌شود و راه قلب به طور كامل مسدود مي‌‌شود، طلاق عاطفي رخ خواهد داد و ميان ما و

احساسات محبت‌آميز فاصله‌اي عميق خواهد افتاد. به كمك برقراري ارتباط صحيح و با قدرداني

از كارهاي يكديگر مي‌توانيم ديوار دور قلبمان را خراب كرده و مهر و عشق از دست رفته را

بازيابيم.

مسووليت شخصي و التيام نفس


وقتي نيازهاي احساسي ما در ازدواج برآورده نمي‌شوند، اختلافات حل و فصل نشده مربوط به

گذشته‌ها خودنمايي مي‌كنند، لحظه‌اي احساس مهر و عشق مي‌كنيم و لحظه‌اي بعد به طلاق

مي‌انديشيم. هرگاه احساس مي‌كنيد حال خوبي نداريد و يا اين كه از يك عمل يا حرف‌ همسرتان

برآشفته شده‌ايد، بدانيد كه در اعماق وجود شما چيزي هست كه نياز به التيام دارد. در اين شرايط

لازم است كه بخشاينده‌تر و پرمهرتر ظاهر شويم.
در اين مواقع بايد از خود مراقبت و يا حتي در صورت لزوم به روان درمانگر مراجعه كنيم و به

رغم اين كه از همسرمان انتظار داريم كه كاري براي ما صورت دهد، بهتر است كه توقع خود را

كنار بگذاريم. حالا زمان التيام خويشتن است. در اين هنگام، با بخشش و چشم‌پوشيكردن از

بي‌مهري‌هاي گذشته هم خويشتن خويش را التيام بخشيده‌ايم و هم همسرمان را از آماج

سرزنش‌هاي خود و مشاجره‌هاي مجدد دور مي‌كنيم.

احترام متقابل به يكديگر


بايد توجه داشت كه هر مشاجره‌اي در هر زمينه‌اي نبايد منجر به ريختن حرمت و احترام بين

طرفين شود. به عبارتي حتي براي مشاجره و بگومگوهاي زوجين هم بايد يك حد و مرز مشخصي

در نظر گرفته شود و هيچ‌يك از زوجين نبايد پا را فراتر از آن بگذارند، تداوم زندگي و چگونگي

اين تداوم و روابط زناشويي بسيار در گروه اصل قرار دارد.

عشق و مهر و محبت


زن‌ها بيشتر زماني احساس محبت مي‌كنند كه از ناحيه شوهرشان حمايت عاطفي شوند. مهم نيست

كه مرد چه چيزي را براي همسرش تهيه مي‌بيند، مهم استمرار داشتن آن است. زن وقتي عشق را

احساس مي‌كند كه دريابد عشق و محبت شوهرش ادامه‌دار است. ممكن است مسائلي مانند سالگرد

ازدواج، تاريخ تولد و يا حتي وقايع مهم زندگي براي مرد اهميتي نداشته باشد و حتي به دست

فراموشي سپرده شود، اما براي اغلب زنان اين مساله در درجه بالايي از اهميت قرار دارد چرا

كه استمرار عشق و محبت شوهر را برايشان به اثبات مي‌رساند. اغلب زنان احساسات شنيداري

و كلامي را بهتر درك مي‌كنند. جملاتي مانند <من به تو علاقه دارم>، <احساست را درك

مي‌كنم>، <مي‌دانم از چه خوشت مي‌آيد> و <هميشه در كنارت خواهم بود> اگرچه جملات

ساده‌اي هستند، اما اگر از جانب مرد به زن اعلام شوند در جلب مهر و محبت و عشق زن بسيار

موثر خواهد بود. اما دريافت عشق و محبت از جانب مرد متفاوت است. او در صورتي احساس

مهر و عشق مي‌كند كه زنش پيوسته از كارهايي كه و انجام مي‌دهد قدرداني و تعريف و تمجيد

نمايد. روحيه خوب زن به شوهرش احساسي از مهر او عشق مي‌دهد. مرد زماني شاد مي‌شود كه

همسرش راضي باشد.
در حالي كه زن از گرفتن حتي يك شاخه گل سرخ به عنوان هديه احساس مهر و عشق مي‌كند،

مرد از مورد قدرداني واقع شدن به اين احساس مي‌رسد. وقتي مرد براي همسرش كارهاي كوچك

مي‌كند و زنش از او تشكر مي‌نمايد، مرد احساس محبت مي‌كند. اگر مرد فراموش كرد، زن مدبر

كسي است كه به لحن غيرمتوقعانه موضوع را به او يادآور شود. و مرد متعهد نيز مردي است كه

به محض يادآوري همسرش را مورد دلجويي و محبت قرار داده و سهل‌انگاري خود را از دلش

درآورد. در غير اين صورت اين بي‌مهري‌ها به مرور زمان انباشته شده و به جايي مي‌رسد كه

حتي حمايت و دلجويي و تدبير نيز كاري از پيش نبرده، طلاق عاطفي زوجين را سبب خواهد شد.

دوستي، استقلال و تفريح


سركوب احساسات به روحيه دوستانه زن و شوهر آسيب مي‌رساند. اگر زن يا شوهر، هر كدام به

تنهايي در زندگي زناشويي خود از خود گذشتگي نشان دهند ازدواجشان پابرجا باقي مي‌ماند اما

مهر و عشق آنها را تنها مي‌گذارد.
بدون داشتن مهارت‌هاي جديد ارتباطي با آن كه ممكن است ازدواج پابرجا باقي بماند، مهر و عشق

صحنه را خالي مي‌كند و زندگي زناشويي فقط جنبه فيزيكي به خود گرفته و همان طلاق عاطفي را

منجر خواهد شد. وقتي زني به همسرش علاقه دارد اما به او براي حمايت از خود كمك نمي‌كند،

در واقع به روابط زناشويي خود آسيب‌ مي‌رساند. مرد تنها زماني در روابط زناشويي خود موفق

ظاهر مي‌شود كه بتواند خواسته‌ها و نيازهاي همسرش را برآورده سازد.
براي ايجاد دوستي در روابط زناشويي بايد تعادلي ميان استقلال و وابستگي ايجاد شود. همان

طور كه نياز به همسرمان مبناي شوق و عشق و تداوم زندگي است، اما اگر به اندازه كافي

استقلال و خود مختاري نداشته باشيم، در مواقعي كه همسرمان چيزي ندارد كه به ما بدهد و يا در

مواقعي كه بنابر دلايلي (كه منطق خودش حكم مي‌كند) نخواهد كاري را براي ما انجام دهد،

احساس مي‌كنيم در گرفتن آنچه به آن نياز داريم، ناتوان هستيم. با قبول مسووليت در قبال خود و با

التيام بخشيدن به خويشتن، مي‌توانيم در مواقعي كه همسرمان نمي‌تواند كاري براي ما انجام دهد

اقدامي براي خود صورت دهيم. از جمله اين موارد مي‌توان از وابستگي‌هاي افراطي مرد به زن

در انجام كارهاي شخصي و يا حتي از لحاظ عاطفي و نيز وابستگي مالي زن به مرد در تمامي

زمينه‌ها نام برد. متاسفانه زنان از لحا ظ عاطفي بسيار شكننده هستند، پس بايد از همان ابتدا سهم

خاصي از احساساتشان را به شريك زندگي‌شان اختصاص دهند، نه همه آن را. چرا كه در

صورت بروز هر مشكلي تمامي احساس خود را بربادرفته ندانسته و برمبناي آن به زندگي خود

ادامه دهند. احساسات بيش از حد و زياده‌روي، توقعات را باعث خواهد شد و اين نيز پيش

زمينه‌اي براي مشاجرات خانوادگي است.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
میهمان
 
تفاوت زندگی مشترک با دوستی های عاشقانه
در دنیای دوستی همه روابط، عاشقانه و بی عیب و ایراد است اما در زندگی مشترک این عشق ها کم رنگ شده و عیب ها خود را نمایان می‌سازند.

بسیاری از جوانان تصور می‌کنند که زندگی مشترک و شرایط به وجود آمده در زمان ازدواج مانند شرایطی است که در زمان دوستی یا نامزدی بین دو طرف حاکم بوده است و مقایسه بین این دو شرایط برای تعدادی از زوج ها باعث شده تا بدبینی خاصی نسبت به زندگی مشترک داشته باشند. در حالی که دنیای دوستی و نامزدی دنیای بسیار متقاوتی از زندگی مشترک می‌باشد.

دنیای دوستی دنیای رویاها و ایده آل هاست در حالی که زندگی مشترک دنیایی کاملا حقیقی و ملموس است. دنیایی که در آن خوبی ها و بدی ها در کنار یکدیگر است و تنها می‌توان با تلاش و کوشش و صبوری دنیای ایده آلی ساخت. دنیای دوستی سراسر شیرینی، امید و شرایط مطلوب است. اینجا مرد مورد علاقه ات کاملا در اختیار توست. برای با تو بودن به اندازه کافی فرصت دارد تنها به تو می‌اندیشد و به همه خواسته هایت تن در می‌دهد. زن مورد علاقه ات به همان گونه است که تو می‌خواهی، تنها به فکر توست و برای رضایت و خوشنودیت تلاش می‌کند.

در زمان دوستی از گذشته خود به راحتی صحبت می‌کردی، از همه خواسته هایت بی پرده سخن به میان می‌آوردی و احساس می‌کردی که گذشته و حالت از خودت می‌باشد و آزاد هستی تا در انتخاب خود تجدید نظر کنی. همه چیز را عاشقانه می‌نگریستی و از کمی ها و کاستی ها به راحتی می‌گذشتی چون باور داشتی که باید این زندگی رویایی را شیرین نگاه داشت و برای شیرین بودن آن باید از عیب ها گذشت. اما همین که وارد زندگی مشترک می‌شوی شرایط کاملا تغییر می‌کند. اینجا دیگر صحبت از تحمل کردن است. اینجا صحبت از یک عمر زندگی است. اینجا خوبی و بدی، شیرینی و تلخی و زشتی ها و قشنگی ها در کنار همدیگر است. در دنیای دوستی محبوب تو خود را به شکلی ایده ال به تو ارایه می‌کرد اما در زندگی مشترک تو باید از او یاری ایده آل بسازی.

دنیای دوستی دنیای نیاز های عاطفی، و نیازهای غریضی است. در این دنیا برای رسیدن به خواسته هایت باید محبوب و مطلوب دوستدار خود باشی. اینجا رفع نیازهایت در ردیف اول اولویت های زندگیت می‌باشد بنابراین خود را برای برآورده شدن نیاز های عاطفی یا دیگر نیاز های غریضی خود آماده می‌کنی. اما در زندگی مشترک با برآورده شدن این نیازها، مسائل دیگری در اولویت زندگی قرار می‌گیرند. و مردان بر اساس ساختار مغزی و نوع وظیفه ای که در طول تاریخ آفرینش بر عهده آنها گذاشته شده کار و موفقیت های اجتماعی خود را در راس همه امور قرار می‌دهند. اما زنان ایده آل ترین شرایط زندگی برای آنها زمانی بود که مرد مورد علاقه شان تنها به آنها فکر می‌کرد و هیچ چیز جز زن محبوب شان در اولویت کار آنان نبود.

اما با ادامه زندگی و هویدا شدن نیاز های اساسی دیگر مرد، زنان از رابطه معشوقانه خود سر خورده شده و تصور می‌کنند که: محبت و عشق مرد مورد علاقه آنها کم رنگ شده است. بنابراین نسبت به همه روابط مشترک حساس شده که این حساسیت تصور سلطه طلبی و زیاده خواهی زنان را در افکار مردان پرورش می‌دهد و این مسئله خود باعث می‌شود تا در برابر نیاز عاطفی و احساسی زنان واکنش های منفی از خود بروز دهند. اینجا یک رابطه ساده و عاطفی تبدیل به رابطه ای پیچیده و پر از شک و ظن می‌شود که حل آنها تنها به دست روانکاوان متبحر انجام می‌پذیرد. بزرگترین اشتباه زنان در این مرحله از زندگی این است که به حساسیت های خود دامن بزنند یا بین خود و محبوبشان فاصله ایجاد کنند یا تصور کنند که اگر با مردی دیگر ازدواج می‌کردند عشق آنها همیشه پررنگ و ثابت بود.

در حالی که همه مردان برای آشنا شدن به روحیات زنان و تطبیق دادن روحیات خود با زنان مورد علاقه شان نیاز به کسب مهارت عشق ورزی دارند که این وظیفه اصلی هر زنی است که مرد مورد علاقه خود را در مهارت بیان احساسات درونی و عشق ورزی متبحر کند. او باید خود را به مرد مورد علاقه خود نزدیک تر کرده و به او بفهمانند که من یک زنم. من کانون عشق و عاطفه هستم. من دوست دارم وقتی با من زیر یک سقف هستی دنیای مردانه خود را فراموش کنی و چون من تو هم به یک کانون عشق و محبت تبدیل شوی. همچون زمانی که آرزوی با هم بودن را در سر می‌پروراندیم. محبت تو برای من تنها زمانی که نیاز جنسی داری برایم کافی نیست بلکه من باید دایم و پیوسته از تو انرژی محبت و عشق بگیرم تا بتوانم شاداب و با طراوت زندگی کنم.

زنان تصور نکنند که تنها با بیان یک بار این جملات وظیفه آموزش مرد مورد علاقه خود را به پایان رسانده اند. بلکه این کار نیازمند پشتکار و به کار گرفتن فنون و جذابیت های زنانه است. چون مردان وظیفه مهارت عشق ورزی و بیان احساسات خود را فراموش می‌کنند. چون این وظیفه اصلی آنها نیست و نیمکره مغز آنان که وظایف غیر احساسی و عاطفی را به عهده دارد بزرگتر از نیمکره مغزی است که وظیفه عاطفی و احساسی را به عهده دارد. در ضمن مردان موجودات تنوع طلبی هستند که اگر آنان را رها کنید زنی دیگر را همچون شما اسیر نیازهای عاطفی و جنسی خود می‌کنند.

در دنیای دوستی همه روابط عاشقانه و بی عیب و ایراد است اما در زندگی مشترک این عشق ها کم رنگ شده و عیب ها خود را نمایان می‌سازند. در این نوع زندگی باید از خرد و اندیشه کمک گرفت و به خود و محبوبمان بفهمانیم که هر انسانی دارای معایب و محاسنی است و پیدا کردن فردی که فقط خوبی در او باشد محال است همانطور که خودم یا شما دارای نقاط ضعف و عیب هایی هستیم
     
  
زن

Princess
 
هفت ویژگی یک دوست واقعی


بهترین‌ها را برای شما ‌می‌خواهد ؛

یک دوست واقعی همیشه بهترین آرزوها را برایتان دارد.
اگر او دریافت که شما در زندگی‌تان شخص موفقی هستید و اهدافتان در حال پیشرفت و موفقیت است ،حتما از شما حمایت خواهد کرد.

پشتیبان شماست ؛

اگر شما هم ‌اکنون با یک مشکل روبه‌رو شده‌اید ، می‌توانید دوست واقعی‌تان را تشخیص دهید زیرا دوست واقعی سعی می‌کند که در این مواقع از درد و غم‌تان بکاهد و شما را از این جریان احساسی که در آن به سر می‌برید ، بیرون آورد.

صداقت دارد ؛

یک دوست واقعی کسی است که با شما صادق باشد و وقتی از او کمک خواستید ، او حرفی نمی‌زند که شما را راضی و خوشحال کند بلکه او چیزی را خواهد گفت که فکر می‌کند به صلاح شماست.
دوست حقیقی ، شما را نصیحت می‌کند ، در همه حال پشتیبان و حامی شماست و در مواقع مختلف به شما کمک می‌کند وشما را به راه درست و مثبت هدایت می‌کند.

در مورد شما قضاوت نمی‌کند ؛

یک دوست واقعی همیشه حامی شماست. او شما را همین‌طور که هستید ،قبول دارد و می‌پذیرد و هیچ‌گاه تلاش نمی‌کند که شما تغییر دهد.او شخصیت شما را با تمامی موارد مثبت و منفی قبول دارد.

به حرف‌هایتان گوش می‌دهد ؛

دوستانی وجود دارند که در مواقعی که همه چیز رو به راه است با شما می‌مانند اما وقتی که شما با یک مشکل روبه‌رو می‌شوید ، آنها ناپدید می‌شوند و در حل کردن مشکل شما هیچ کمکی نمی‌کنند ؛برعکس دوست واقعی کسی است که وقتی دید که شما با مشکل مواجه شده‌اید ، دست کمک و یاری به سوی شما دراز کند.

شما را جزئی از زندگی‌اش قرار می‌دهد ؛

یک دوست واقعی ، شما را به بقیه دوستانش به‌خصوص خانواده‌اش معرفی می‌کندو شما را جزئی از زندگی‌اش می‌داند. در واقع شما یک نعمت یا موهبت الهی در زندگی او هستید.


رازدار شماست ؛

یک دوست واقعی نقاط ضعف شما را بروز نمی‌دهد و رازدار شماست. رازهایتان را فاش نمی‌کندو برای شما حقه و کلکی سوار نمی‌کند. یکی از اهداف دوستی این است که به حریم و خلوت یکدیگر احترام بگذارید.

یک دوست واقعی به این مهم عمل کرده و پشت‌سرتان غیبت نمی‌کند.




همیشه به یاد داشته باشید کسی که یک دوست وفادار بیابد ، یک گنج پیدا کرده است
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  

 
با هرکس نمیشه دوست شد. طرفت باس با معرفت باشه!
hi dr!
     
  

 
یه دوستی بیشتر از همه چی توش معرفت ارزش داره
من عاشق سینه بزرگم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 16:  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین » 
گفتگوی آزاد

دوستی و برقراری ارتباط با دیگران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA