انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

Google | بابا عجب غولیه این گــــــوگــــــــل


مرد

 
بروبچ سلام مطالب این قسمت رو داشتم براتون گذاشتم شاید بدردتون بخوره چون كف این روزا زیاد لازم میشه گذاشتم تا كف كنیم با هم.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
گوگل عدد بسیار بزرگی است که از گذاشتن 100 تا صفر جلوی عدد یک بدست می آید. این عدد نخستین بار توسط میلیتون سیروتا (Milton Sirotta) خواهرزاده ادوارد کسنر (Edward Kasner) ریاضیدان نامدار آمریکایی، ابداع شد و برای نحستین بار در کتاب "ریاضیات و تخیل بشری" Mathematics And the Imagination نوشته مشترک ادوارد کسنر و جیمز نیومن (James Newman) معرفی گردید.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 

دلیل گذاشتن نام این عدد غول آسا بر روی این شرکت، به شعار تبلیغاتی رهبران Google باز می گردد که معتقدند سرانجام روزی موتور جستجوگر منحصر به فرد Google قادر به پردازش یک گوگل (و در آینده گوگل ها) اطلاعات خواهد بود.
البته نباید از خاطر برد که ریشه تمامی موفقیت ها و پیروزی های این شرکت، به موتور جستجوگر خارق العاده و منحصر به فرد آن باز می گردد که در کنار زایش شبکه اینترنت به دستان توانای کارشناسانی چون تیم برنرلی (Tim Berner Lee) به سال 1990 ، تشکیل کنسرسیوم جهانی وب (W3C) به سال 1994 و زایش نخستین و اصلی ترین نرم افزار سرور وب به نام Apache در سال 1995، در شمار سونامی های عظیم تاریخ اینترنت است و تاثیرات شگفت انگیز آن، در رشد و گسترش شبکه جهانی، مطلقا غیر قابل انکار است.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
موتور جستجوی گوگل دارای دو ویژگی عمده و مهم است که موجب افزایش دقت تطابق یافته شده در آن، با موضوع جستجوی کاربر می گردد:
نخستین ویژگی اش این است که در هنگام جستجو به دنبال خواسته کاربر، ساختار نتیجه یافته شده را تحلیل کرده و از میزان پیوندهای داده شده از سراسر وب بدان صفحه آمارگیری می نماید و بر مبنای بیشترین نتایج آمارها، پرطرفدارترین و کاربرپسندترین نتایج را به کاربر ارائه می دهد. این شیوه فهرست نویسی نتایج Page Rank نام دارد.
ویژگی دوم موتور جستجوگر گوگل (که بر مبنای ویژگی نخست سازمان یافته است) جستجو در ساختار نتایج یافته شده، به دنبال پیوندهایی به نتایج بیشتر است، که در کنار سیستم آمارگیری توانمند Page Rank ، موجب تمایز آشکار کیفیت کاری و بازده جستجوی Google در مقایسه با موتورهای جستجوی دیگر شده است.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
Page Rank : رتبه بندی نتایج در وب
گراف (نمودار) پیوندها و ارجاع در وب، یکی از عوامل و مولفه های بسیار مهم در جستجو در وب است که تا پیش از به کارگیری آن، به عنوان فاکتور تعیین کننده در موتور جستجوگر Google ، از دید صاحبان و نویسندگان دیگر موتورهای جستجو پنهان مانده بود.
ما نقشه هایی از ساختار وب تهیه کرده ایم که نشان دهنده مبدا، مسیر و مقصد 518 میلیون دست از این پیوندهاست. نقشه هایی که نمونه های بسیار خوب و گویایی از ساختار کامل این پیوندهاست(پیوندهایی که البته هنوز و به طور کامل توسط Google پوشش داده نشده اند و می توان گفت که تحقق چنین آرزوی زیبایی، به معنای رسیدن این شرکت به معنای واقعی نام خود نیز هست.
این نقشه ها موجب تسریع در روند آمارگیری سیستم، Page Rank و نیز انطباق بیشتر نتایج یافته شده با خواسته کاربر می شود، و در همین راستا Page Rank را به یک راه عالی برای جستجو در اعماق اینترنت بدل می سازد. در حوزه جستجوهای ساده مبتنی بر متن نیز، عملکرد درخشان Page Rank را در یافتن نتایج منطبق و دقیق نمی توان از نظر دور داشت(نمونه آماری میزان انطباق نتایج یافته شده را می توانید در Google.Standford.edu بیابید). در زمینه جستجوهای پیشرفته مبتنی بر متن و جز آن نیز ، نقش یاری رساننده Page Rank عالی و چشم گیر است.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
شیوه محاسبه و آمارگیری در Page Rank
آناتومی آکادمیک و علمی پیونددهی و ارتباط فرامتنی بین صفحات وب، به تدریج به شکل شگفت انگیز و گسترده ای در محیط شبکه جهانی معمول شده است. در حقیقت این آناتومی تخصصی و ریاضی که در ابتدا و با تکیه بر نظریه گراف ها در ریاضیات ناپیوسته (گسسته) و متناهی و به منظور توسعه جهان گستر ابداع گردید، از سطح تزهای دانشگاهی کارشناسان کنونی، به سطح گسترده و عملی نشانی ها در وب کشیده شد.
یکی از آشکارترین نمودهای (البته در سطح بسیار ساده ) این ارتباطات فرامتنی را، می توان در وبلاگ های خودمان دید که گاه بیش از یکصد پیوند به وبلاگ و وب سایت های دیگر(و البته صفحاتی در خود وبلاگ) را می توان در آنها یافت.
(تاکید می کنیم که چنین شیوه پیونددهی، یکی از ساده ترین و بدیهی ترین شیوه های پیونددهی فرامتنی در وب است و برخلاف پندار نادرست عمومی در رابط با این مقوله، ارتباطات فرامتنی از ساختاری بسیار پیچیده و در هم تنیده بهره می برند، درست همانند یک گراف بسیار پیچیده که مدل ساده آن را می توان نوشت و به سادگی تحلیل کرد.
این گسترش کاربردی، موجب ایجاد توانایی آنالیز، آمارگیری و ارزش گذاری صفحات و نشانی ها در وب شده است.
Page Rank این توانایی را با عدم محاسبه پیوندهای یکسان در صفحات متمایز و نیز هم سطح سازی و ارزش گذاری پیوندهای چندگانه در صفحات یکتا افزایش داده و به خدمت گرفته است. کد سیستم آمارگیری Page Rank به این شیوه نگارش یافته و تعریف شده است. توضیح : ما فرض کردیم شماری از کانال های ارتباطی به صفحه A از طریق صفحات T1 تا Tn برقرار شده است (به عنوان نمونه در قالب پیونددهی فرامتنی). پارامتر d را نیز به عنوان فاکتور استهلاک در آمارگیری در نظر گرفتیم و مقادیر حوزه تعریف(دامنه) ماشین تابع آن را بین صفر و یک تعریف کردیم. ما معمولا مقدار ورودی این تابع را روی 0.85 قرار می دهیم. همچنین تابع C(A) را به عنوان ماشین نمایشگر تعداد پیوندهای این صفحه ، به دیگر صفحات تعریف کردیم و بر اساس داده های بالا، کد Page Rank را برای صفحه A به شرح زیر نوشتیم:

PR(A)=(1-d)+d(PR(T1)/C(T1)+…+PR(Tn)/C(Tn)


توجه کنید که کد Page Rank در تمامی صفحات وب، به یک شکل عمل می کند و محاسبات آن در انواع گوناگون صفحات وب تغییر نمی کند، چرا که متنی بر فرمول های ثابت احتمال و آمار دانشگاهی نوشته شده است.
Page Rank صفحه A یا PR(A) می تواند با استفاده از یک الگوریتم روتین و تکرار شونده نیز محاسبه شود و در این حالت هم با مدل اصلی ارتباط دهی درایه ها(صفحات) در ماتریس کلی وب مطابقت دارد.
همچنین محاسبه Page Rank 26 میلیون صفحه وب با استفاده از متن کد گسترش یافته این سیستم (که مشروح آن را می توانید در دیگر مقالات دپارتمان ریاضیات و علوم کامپیوتر دانشگاه استندفورد بیایید)، در تنها چند ساعت و با استفاده از یک کامپیوتر WorkStation متوسط امکان پذیر است و لذا برخلاف موتورهای جستجوی دیگر (که برای یافتن و نمایه گذاری نتایج، از ده ها ابر کامپیوتر نیرومند و آن هم در ساعات کاری طولانی و ممتد کار می کشند، به ویژه MSN ).
فرایند جستجو و نمایه گذاری نتایج در موتور جستجوگر Google چندان هم سنگین، وقت گیر و هزینه بر نیست (در زمینه آناتومی کاری سیستم Page Rank، جزئیات بسیار پیچیده تر و مفصل تری وجود دارد که از مجال این مقاله خارج است).
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
شیوه جستجو در Google
جستجوی ساده و پایه ای(Basic Search):
جستجو در اعماق اینترنت به یاری Google بسیار ساده است. کافی است بهترین کلید واژه (یا ترکیبی از کلید واژگان) را که معرف موضوع جستجو است، در جعبه جستجوی Google تایپ کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید یا روی دکمه Google Search کلیک کنید. در ادامه ، به شماری از اساسی ترین نکات در جستجو با گوگل توجه نمایید:
- گوگل به شیوه تایپ کاراکترها حساسیت ندارد:
قابل ذکر است که موتور جستجوگر گوگل به شیوه تایپ کاراکترها (Case Sensitiving) حساس نیست و برایش فرقی نمی کند که شما موضوع جستجو را چگونه تایپ کنید(با حروف کوچک، بزرگ و یا ترکیبی از هر دو). به عنوان نمونه، اگر به دنبال منابعی درباره خلیج فارس می گردید، برای موتور جستجوی گوگل فرقی نمی کند که موضوع جستجو را به صورت PERSIAN GULF بنویسید و یا به persian gulf و یا اصلا به شکل pErsiaN GuLF .
در حقیقت به هر شکلی که این ترکیب کلید واژگان را بنویسید، Google نتایج واحدی را می یابد و نمایش می دهد.
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
یافتن نتایج با لحاظ کردن واژه / واژگان خاص
ممکن است بخواهید نتایج یافته شده، حاوی دو یا چند کلید واژه گوناگون باشد که لزومی به وجود ترتیب بین آنها نباشد. مثلا بخواهید درباره سفر جستجو کنید و در حاشیه این جستجو مایل باشید تا مطالبی نیز در مورد جزیره کیش بدانید(توجه کنید که در این صورت، نتایج یافته شده لزوما ربطی به سفر به کیش نخواهند داشت و آنچه در فهرست نتایج نمایش داده می شود، در وهله نخست درباره سفر است و در حاشیه مطالبی نیز در مورد کیش در خود خواهد داشت). برای این کار کافی است تا بین واژه ها از علامت + استفاده کنید. در مثال بالا، در جعبه جستجو می توانید بنویسید: Vacation + Kish
نکته: فراموش نکنید که پیش از علامت + یک کاراکتر فاصله بگذارید.
حتما این کار ار انجام دهید.

همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
مرد

 
یافتن نتایج با لحاظ نکردن واژه / واژگان خاص
شاید بخواهید نتایج یافته شده فاقد یک یا چند کلید واژه خاص باشند. برای این منظور کافی است پیش از چنین واژگانی ، یک علامت منفی بگذارید. مثلا شاید بخواهید Google نتایجی درباره خلیج فارس به شما نشان دهد، اما در این نتایج چیزی درباره نام مجهول و تقلبی خلیج عربی وجود نداشته باشد.
برای این کار کافی است بنویسید: Persian Gulf – Arabian Gulf
نکته: فراموش نکنید که پیش از علامت – یک کارکتر فاصله بگذارید(حتما این کار را انجام دهید).
همه می گویند گل خار دارد چرا کسی نمی گوید خار گل دارد!
     
  
زن

Princess
 
با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید



را راه اندازی کرد. این سرویس به کاربران اجازه اضافه کردن و یا ویرایش مکان‌ها را داده و در ابتدا این سرویس در کشور آمریکا قابل استفاده بوده و به زودی تمامی کاربران در سراسر جهان قادر به استفاده از آن خواهند بود(در حال حاضر در ایران نیز قابل استفاده است).

قبل از ارائه مپ میکر، گوگل اعلام کرده بود که تنها در حدود ۱۵ درصد از مردم در تعیین جزئیات نقشه های آنلاین محل زندگی خود مشارکت داشته اند که غول دنیای جستجو امیدوار است تا این رقم را به ۳۰ درصد برساند. مپ میکر به کاربران کمک خواهد کرد تا در همه ۱۸۳ کشور و منطقه در سراسر جهان به ویرایش مناطق و لوکیشن منطقه خود بپردازند.



سیستم جدید گوگل امیدوار است تا بتواند ثبت دقیقی از نقشه های شهرهای کوچک، شبکه های جاده‌ای فرعی، مسیرهای دوچرخه سواری و دانشگاه های کوچک داشته باشد که پیشتر هیچ گاه ثبت آنلاین نمی‌شدند و بدین ترتیب سرویس نقشه‌های گوگل و گوگل ارث کامل‌تر می‌شود بطوریکه میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان بتوانند با خیالی آسوده از این نقشه‌ها بهره‌مند شوند.

ترتیب کار بدین صورت است که ابتدا مطمئن شوید سرویس مربوطه برای محل شما فعال است و سپس بعد از اینکه شما نقشه را ویرایش کردید در ابتدا این ویرایش مخفی بوده تا گوگل به بررسی ویرایش شما بپردازد و سپس در عرض چند دقیقه ویرایش شما به نقشه اضافه خواهد شد. در ضمن شما می‌توانید به صورت مستقیم تصویر یک خیابان یا محلی را وارد کرده و به ویرایش مناطق مورد علاقه خود بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر و برای تماشای یک نمونه ویرایش به اینجا مراجعه کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

Google | بابا عجب غولیه این گــــــوگــــــــل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA