انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین »

همه چیز درباره ی اینترنت، شبكه و سخت افزارهای مربوطه


مرد

 
مطالب مربوط به طراحی و نگه داری سایت رو در این تاپیک ارسال کنید.

کلمات کلیدی : وبمستر + طراحی سایت + کی‌لاگر + دامین + دامنه + Domain + پروکسی سرورها + کسب و کار آنلاین + اسکریپت + Script + مقابله با هکرها + امنیت سایت + آموزش نصب whmcs + اچ‌تی‌ام‌ال + HTML + جاوااسکریپت + JavaScript + پی اچ پی + PHP + آنتی ویروس برای سرور ها + هاست + آموزش سی پنل + بالا بردن بازديد سايت + Host .
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
مقدمه :

براي کسب نتايج بهتر در پياده سازي صفحات و سايت هاي وب بايد قبل از ايجاد هر صفحه بايد اقدام به طرح ريزي و برنامه ريزي در آن نمود . « سايت وب » مجموعه اي از اسناد لينک شده به يکديگر با ويژگي هاي مشترک ، همانند موضوعات مرتبط ، طرح يا هدف مشترکاست. قبل از شروع به فکر کردن در خصوص ايجاد يک سايت وب ، براي اطمينان از موفقيت آميز عمل کردن سايت بايد با استفاده از برنامه ريزي حساب شده و معيني شروع به کار کنيد . حتي اگر سايت شما شامل يک يا چند صفحه ساده است که تنها برخي از دوستان و آشنايانتان از آن بازديد مي کنند، عمل طرح ريزي به شما اطمينان مي دهد که هر کسي قادر خواهد بود بدون مشکل به آن دسترسي داشته باشد .

1- تعييين اهداف :

تصميم گيري در خصوص اهداف سايت اولين مرحله اي است که بايد مد نظر قرار گيرد. از خودتان سوال کنيد که با داشتن اين سايت وب چه اتفاقي مي افتد، اهداف خود را يادداشت کنيد بطوريکه آنها را در سراسر مراحل طراحي به ياد داشته باشيد و به آنها توجه کنيد. در واقع داشتن درک درستي از اهداف به شما کمک مي کند تا بر روي سايت وب تان متمرکز شده و آن را براي نياز هاي خاص مسير دهي کنيد.مسلماً نماي سايت وبي که اخبار و اطلاعاتي را در موضوع مشخصي مطرح مي کند با نماي سايتي که به مبحث خريد و فروشOnline در اينترنت اختصاص دارد متفاوت است .اهداف پيچيده تر در مسير يابي، ابزار ايجاد کننده اي که بکار مي گيريد ( بکارگيريFlash,Director و مشابه آنها ) و حتي نما و حس سايت ، همه و همه در طراحي موثر مي باشند .

2- انتخاب تنوع بازديد کنندگان :

بعد از تعيين اهداف ، بايد در خصوص گروه بازديد کنندگان سايت تصميم گيري نمائيد. از آنجا که طراحان صفحات و سايت هاي وب يا اداره کنندگان چنين سايت هايي مايلند تا تمام مردم از سايت آنها ديدن کنند ، شايد طرح اين مسئله کمي عجيب به نظر برسد .اما با توجه به اينکه مردم در سراسر کره زمين از مرورگرهاي مختلفي در سيستم شان استفاده مي کنند و حتي با داشتن يک مرورگر مشابه ممکن است از نسخه هاي مختلف آن بهره ببرند ، با سرعت هاي مختلفي به اينترنت دسترسي داشته باشند ، يا سيستم صوتي و تصويري مناسبي در سيستم شان نصب نشده باشد، توجه به اين موارد در طراحي سايت بسيار مهم است و بايد تمامي فاکتور هاي فوق الذکر را در آن مد نظر قرار داد و به همين دليل بايد اهداف بازديد کنندگان تان را تعيين نمائيد.درباره افرادي که جذب سايت خواهند شد يا افرادي که بطور اتفاقي به آن علاقه مند مي شوند و همچنين نوع سيستم کامپيوتري آنها فکر کنيد . اينکه از چه سيستم عاملي اســتفاده مي کننــــــد ؟ ( ويندوز ، مکينتاش، لينوکس يا ....) سرعت ارتباطي آنها در اينترنت چقدر است ؟

چه نوع مرورگري دارند يا حتي ابعاد مانيتور آنها چيست و از چه بزرگنمائي در تنظيم کارت گرافيک شان استفاده مي کنند ؟ آيا سايت شما در يک شبکه اينترانت داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد که تماس کاربران از سيستم مرورگر مشابهي استفاده مي کنند. تمامي اين فاکتورها براي مشاهده صفحات وب شما مفيد و توجه به آنها حائز اهميت است.

3- ايجاد سايتهاي سازگار با مرورگرها :

هنگاميکه سايت را ايجاد مي کنيد بايد از انواع مرورگرها که به طور معمول بازديد کنندگان از آن استفاده مي کنند اطلاع و آگاهي داشته باشيد. حتي اگر تنها مرورگرهايIE ياNS بعنوان هدف و مقصد شما است، کداميک بوسيله اکثريت کاربران استفاده مي شود و اينکه آيا کسي از نسخه هاي قديمي تر اين مرورگرها استفاده مي کند يا خير؟ اگر سايت تان در وب قرار دارد ممکن است بزودي و در آينده نزديک از طريق مرورگرهاي جديدي مورد بازديد قرار گيرد يا حتي بوسيله مرورگرهاي قديمي يا متني همانند مرورگرlynx .

در بيشتر شرايط، براي سايت هاي وبي که بعنوان يک محل عمومي طراحي شده اند، قابل مشاهده بودن سايت در اغلب مرورگرها يک هدف بسيار مناسب است. هر چند ايجاد چنين سازگاري بسيار مشکل و پيچيده است ولي شما مي توانيد يک يا دو مرورگر را بعنوان مرورگر کاري خود انتخاب کرده و سايت را براي آن دو مرورگر طراحي کنيد. سپس سعي کنيد تا سايت تکميل شده را با ديگر مرورگرها نيز مشاهده کنيد تا مفاهيم ناهماهنگ در سايت را يافته و حتي الامکان از بکار بردن آنها اجتناب کنيد.

همچنين مي توانيد پيغامهايي را براي چند تن از دوستانتان ارسال کرده و از آنها درخواست کنيد تا از سايت شما بازديد کنند و نتيجه آن را به شما اعلام نمايند . اين امر روش مناسبي براي بازخورد از يکسري بازديد کنندگان مي باشد.تمام مرورگرها نمي توانند جاوا اسکريپت ها را اجرا کنند . براي مثال يک صفحه متني که از هيچ کارکتر خاصي استفاده نمي کند بطور قطع در تمامي مرورگرها قابل مشاهده است. اما چنين صفحاتي بالطبع جاذبه کمتري خواهد داشت، همانند طرح بندي ، گرافيک ها يا آثار فعل و انفعال.

در طراحي سايت بهتر است سعي خود را برآن بگذاريد که بين طراحي افکت ها و حداقل توانايي مرورگرها برابري برقرار کنيد. يک روش مفيد نيز ايجاد چندين نسخه از صفحات مهم همانند صفحه اصلي سايت است که هريک با مرورگر خاصي عمل مي کنند. براي مثال از آنجا که فريم ها يکي از عناصري هستند که برخي مرورگرها آنها را نشان نمي دهند، مي توانيد از يک صفحه هم نسخه اي داراي فريم و هم نسخه اي بدون فريم را ايجاد کنيد سپس در صفحه وب عملکردي را قرار دهيد که بطور اتوماتيک بازديد کنندگان عادي را به صفحه داراي فريم و ساير بازديد کنندگان را که قادر به مشاهده فريم نيستند را به صفحه مطابق با نسخه بدون فريم مرورگر ارجاع دهد.

4- سازماندهي ساختار سايت :

سازماندهي دقيق سايت زمان عمل را براي شما حفظ مي کند. اگر اسنادتان را بدون فکر در خصوص طبقه بندي پوشه هايتان قرار دهيد ، احتمالاً در پايان با يک پوشه بزرگ نامرتب پر از فايل مواجه خواهيد شد يا با فايلهاي پراکنده در پوشه هايي با نام هاي مشابه.

روش معمول ايجاد يک پوشه در هارد ديسک است که تمامي فايلها و پوشه هاي مربوط به سايت را در خود جاي داده (پوشه سايت محلي) و ويرايش يا ايجاد اسناد جديد در داخل آن پوشه مي باشد.در مرحله بعد و هنگاميکه آماده انتشار سايت شده ايد نيز فايلها را به يک سرور کپي خواهيد کرد تا به عموم افراد اجازه مشاهده آن را بدهيد.

دراين روش مي توانيد تغييرات سايت محلي را قبل از دسترس قرار دادن عموم آزمايش کرده و سپس هنگاميکه کليه مراحل را به پايان رسانيد ، فايلهاي محلي را به سرور منتقل کرده وتمام سايت عمومي را در يک زمان بروزآوري کنيد.
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
وظایف یك وبمستر :

در این مقاله شرحی از وظایف کلی یک وبمستر را در قبال سایت و کاربران و بازدیدکننده ها را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما یک کاربر حرفه ای اینترنت هستید که روزانه حداقل بین ۵ تا ۱۰ سایت را می بینید به طور متوسط هر روز با چند سایت مواجه شده اید که لینک های موجود در آن قدیمی است؟ چند سایت را می شناسید که صفحات موجود در آن ماه ها است بروز نشده اند؟ آیا سایت هایی را که title یا عنوان ذکر شده در نوار عنوان آن ها ۱ New page می باشد، دیده اید؟ آیا تا به حال به مدیر سایتی ایمیل زده اید که هیچ پاسخی از آن دریافت نکرده باشید؟ چقدر از انتقادات شما از وب سایت ها با استقبال webmaster سایت مواجه شده است؟

احتمالا شما تعداد زیادی سایت را با مشخصات ذکر شده می شناسید که ضعف های موجود در آن ناشی از کوتاهی webmaster آن می باشد. Webmaster یا مدیریت سایت، به تعریفی شخصی است که وظیفه کنترل وب سایت و صحت عملکرد آن را برعهده دارد. البته در بعضی از مقالات به هر کسی که کاری برای یک وب سایت انجام می دهد webmaster می گویند. مثلا حتی به کسی که اطلاعات یک وب سایت را تایپ و ارسال می کند webmaster می گویند. اما به عقیده من به چنین شخصی فقط می توان یک (کاربر ارسال داده -ftp- user) ) اطلاق کرد و وظایف webmaster بیشتر از تایپ کردن اطلاعات و یا حتی چینش عکس، تصاویر و متن است. در این مقاله سعی شده است وظایف مهم یک webmaster بیان شود.

بودن یک وبمستر وظایف و کارهای زیادی را می طلبد،اولین اصل مدیریت کردن و نگهداری وبسایت یا مجموعه ای از وبسایتها میباشد.

این دو کار شامل این موارد میشوند:

  • مدیریت وبسایت
  • اطمینان از صحت و درستی کارکرد تمامی سرورها سخت افزارها و اسکریپتها
  • طراحی سایت
  • بازاریابی برای سایت

در مورد سایتهای جامعه ی مجازی که کاربران میتوانند اقدام به ارسال پست عکس فایل و غیره کنند یک پاک کند.

قطعا انجام دادن همه ی این کارها در کنار هم کار سختی است ولی شما میتوانید برای آسودگی بیشتر از ابزارهای وبمسترها نیز استفاده کنید. سایتهایی که این ابزارها را ارائه میدهند بسیار متنوع هستند و شمال ابزارهایی برای افزایش تعداد بازدید آنالیز کلمات کلیدی و ... میشوند.

یک وبمستر باید به سایتش بعنوان یک ابزار تجارت نگاه کند اما نه به لحاظ درآمد بلکه به لحاظ پویایی جذابیت نوآوری !

یک وبمستر خوب باید همیشه درکنار کاربران سایتش باشد و با آنها در ارتباط باشد.

حمایت قانونی از وب سایت و مطمئن سیاست های حفظ حریم خصوصی مناسب دیگر بخش مهمی از وظایف مدیران سایت می باشد.تنظیم قوانین و تکذیب نامه ها از موارد مهمی است که حریم شخصی بازدید کننده ها و مدیران سایتها را مشخص میکند و آنها را از موارد حقوقی که احتمال دارد به وجود بیاید آگاه میکند.

لیستی از وظایف یک وبمستر:

  • بررسی وضعیت سرور( هاستینگ) سایت ( درست کار کردن، کندی و یا ترافیک آن).
  • پاسخگویی و تشکر از email های کاربران و تهیه آرشیو از آن ها.
  • تهیه بانک اطلاعاتی از کاربرانی که به سایت email می زنند( جهت اطلاع رسانی).
  • بررسی صحیح بودن لینک های موجود در سایت.
  • بررسی عناوین (title ) صفحه ها ( که در نوار آبی بالای صفحه سایت نوشته می شود.)
  • بررسی اشکالاتی که بازدیدکنندگان سایت مطرح می کنند و رفع آنها.
  • ثبت نام سایت در موتورهای جست و جو.
  • بالا بردن رتبه سایت در موتور جست و جو.
  • بررسی منابع ورود کاربران به سایت .
  • بررسی و گسترش کلمات کلیدی که در موتورهای جستجوگر سایت آن را می شناسند.
  • بررسی صفحات پر بازدید کننده سایت و بهبود آن ها.
  • بررسی صفحاتی که کاربران با دیدن آن صفحه از سایت خارج می شوند.(Exit page)
  • درک نیاز مخاطبان سایت از طریق هماهنگی بین نام سایت و کیفیت مطلوب.
  • بررسی گستردگی جغرافیایی بازدیدکنندگان سایت، به علل آن و گسترش آن.
  • نظرخواهی در مورد گرافیک و طراحی وب سایت و سرعت down load شدن صفحات.
  • درخواست لینک (url) به سایت از سایت های دیگر.
  • بررسی صفحاتی که مدت ها ست بروز نشده اند و بروز کردن آنها.
  • ارسال به موقع اطلاعات جدید سایت در ساعات خاصی از شبانه روز.
  • بررسی سایت های پربیننده و مرتبط با سایت جهت درخواست لینک و یا تبلیغات در آن سایتها.
  • افزایش تعداد لینک های موجود در سایت به سایت های دیگر (این عمل موجب ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجوگر نیز می شود)
  • بررسی امکان دو یا چند زبانه کردن سایت(درک نیاز مخاطبان).
  • بررسی این نکته که آیا نام وب سایت هایی که لینک آن ها در سایت آمده تغییر یافته است یا خیر؟
  • ایجاد جذابیت و تنوع برای کاربران از راه هایی مثل برگزاری مسابقات، جایزه، سرگرمی و ...
  • ارایه گزارش سالیانه به بازدیدکنندگان درباره عملکرد سایت در طول یک سال گذشته.
  • ارایه یادداشت ها، وقایع یا گزارش های روزانه یا هفتگی از طریق وبلاگ شخصی.
  • بررسی و بهبود ناوبری سایت (یعنی بازدیدکننده از هر جای سایت با یک کلیک بتواند به صفحه اصلی Home page و با صفات مهم داخلی سایت برگردد.)

خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
بازاریابی با موتورهای جستجوگر :

SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقت SEO بخش از SEM است. نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود عبارتست از:


  • انتخاب کلمات کلیدی
  • بررسی وضعیت فعلی سایت و رقبای آن
  • اصلاح ساختار سایت
  • تنظیم متاها و عناوین سایت
  • بهینه سازی سایر پارامترهای سایت
  • معرفی سایت به موتورهای جستجوگر
  • افزایش محبوبیت و پیوندهای سایت و مدیریت این پروسه
  • شرکت در برنامه های PFI
  • تحلیل آمار سایت
  • بالا بردن رتبه ها (کنترل رتبه ها و اعمال تغییرات مورد نیاز
  • انتخاب موتورهای جستجوگر برای سرمایه گذاری بر آنها
  • بهینه سازی اخبار و ...

خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
منظور از کم حجم بودن صفحه وب سایت چیست؟

  • از عکس های با حجم بالا در وب سایت استفاده نکنید
  • هر چقدر عکس در صفحه سایت کمتر باشد ، بهتر است.
  • عکس ها را برای وب سایت ، بهینه کنید و رزولوشن آن را بیشتر از 72dpi در نظر نگیرید.
  • ابعاد عکس ها را نسبت به طرح وب سایت کوچک در نظر بگیرید.
  • از عکس های گرادینت افقی و عمودی باریک برای تکرار در پس زمینه صفحات وب استفاده کنید که هم طراحی سایت خود را زیباتر کنید و هم از حجم صفحات سایت به کاهش دهید.

خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
حجم صفحات وب سایت حداکثر چقدر باشد؟

مطالعات نشان داده است که 64KB یک عدد مناسبی برای حداکثر حجم وب سایت است و هرچقدر حجم صفحه کمتر باشد ، بهتر است.

همیشه باید یک تعادل بین توانایی های سایت و طراحی سایت در نظر گرفته شود.

برای تست کردن حجم صفحات سایت خود میتوانید آنها را آپلود کرده و توسط ابزار اندازه گیری حجم صفحات به آدرس www.quasarcr.com/pageweight مراجعه کنید.
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
کاهش حجم صفحات وب سایت و تکنیک های آن :

  • از استایل های خارجی استفاده کنید (Css های خود را در یک فایل جداگانه تعریف کنید و از صفحات html سایت خود با آنها لینک دهید)
  • هر جایی که امکان داشت از Div به جای Table استفاده کنید.
  • برای زیباسازی وب سایت از تکنیک تکرار عکس های کوچک برای کاهش حجم صفحات سایت خود استفاده کنید.
  • حجم صفحه وب سایت به حجم کل آن صفحه به واحد بایت گفته می شود که این خود حجم عکس ها در صفحه وب و محتوای صفحه را نیز شامل می شود.
  • حجم صفحه شما تاثیر بسزایی در کاربران سایت شما دارد. هر چقدر وب سایت سبک تر باشد ، سریعتر دانلود می شود و کاربران محتوای آن صفحه سایت را سریعتر خواهند دید.

خلاصه:

بازدیدکنندگان سایت شما باید قادر باشند به هر آنچه می خواهند به راحتی با سه کلیک دسترسی پیدا کنند.

موتورهای جستجو باید قادر باشند به راحتی داخل وب سایت پیمایش کنند . ساخت وب سایتی که به راحتی قابل پیمایش توسط کاربران باشد به همان اندازه قابلیت اطلاع رسانی خواهد داشت و موتور های جستجو نیز قادر به جمع آوری اطلاعات خواهند بود.

لذا با رعایت کردن نکات بالا قادر خواهید بود وب سایتی را طراحی و بهینه سازی کنید که به راحتی توسط موتورهای جستجو در بالاترین رتبه ها قرار گیرد.
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
حتما تا به حال در اینترنت راه ها و روش های زیادی برای افزایش پیج رنک یک وبگاه در سیستم رتبه سنج گوگل را دیده اید و در این بین حتما اسم dmoz را هم بارها شنیده اید و از اهمیت آن برای صاحبان وبگاه ها و مخصوصا وبلاگ نویسان برای ثبت وبلاگشان در dmoz.org با خبرید پس اگر شما هم مشتاق ثبت وبگاه خود در dmoz هستید تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.

dmoz.org چبست ؟

dmoz.org یکی از دایرکتوری ها آزاد یا به اصطلاح خودمان از لینکدونی های بسیار معروف هست که کاربران برای ثبت وبگاهشان در آن سر و کله می شکنن !

علاوه بر اینکه بعد از ثبت وبگاه و یا وبلاگتان دراین دایرکتوری بسیاری از موتورهای جستجو به سمت شما هجوم می آورند در رتبه وبگاه شما هم تاثیر زیادی خواهد داشت.

چگونگی ثبت آدرس وبگاه خود در dmoz.org :

ابتدا اینجا رو کلیک کنید . پس از ورود زبانی را که از آن برای انتشار مطالب خود در وبگاهتان استفاده میکنید را انتخاب نمایید (مثلا Persian ) سپس موضوعی را که وبگاه شما با آن مرتبت است را انتخاب کنید (مثلا رایانه) و سپس زیر شاخه ای را که به موضوع وبگاه شما نزدیکتر است را انتخاب نمایید پس از انجام این کار بر روی گزینه پیشنهاد آدرس کلیک کنید حال وارد مرحله اصلی میشوید و باید توضیحاتی پیرامون مطالب وبگاه خود ارائه دهید.البته بهتر است برای انتخاب توضیحی که در مورد وبگاه خود می‌دهید، وقت بیشتری صرف کنید. با این حال ممکن است در انتها وبگاه شما اصلا‌ً در فهرست قرار نگیرد! واقعاً چرا؟

باید این مسئله را به یاد داشته باشید که ویراستارهای وبگاه DMOZ، افرادی هستند که داوطلبانه و به صورت پاره‌وقت این کار را انجام می‌دهند و برنامه شخصی خود را دارند. تنها راه این است که مانند افراد دیگر بسیار صبور باشید.

زمانی که موضوع و شاخه مورد نظر خود را در DMOZ انتخاب کردید، در صفحه پیشنهاد وبگاه و قسمت‌های تعیین شده، ‌نام، آدرس (URL) و توضیحات وبگاه خود را وارد نمایید. باید توجه داشت که URL شما به یک پسوند مناسب مانند Com. ختم شده باشد. در غیر این ‌صورت، آدرس‌هایی که خود زیرمجموعه یک URL بزرگ‌تر باشند ( مانند amazon.com/books ) مورد تأیید قرار نمی‌گیرند.

علا‌وه بر این‌ها موارد زیر را نیز مدنظر قرار دهید:

  • در توضیحات وبگاه خود باید از به کار بردن جملا‌ت تبلیغاتی مانند <بهترین وبگاه برای ...> یا <بزرگ‌ترین فروشنده ...> پرهیز کنید.
  • در مورد انتخاب شاخه باید به کشور و زبان انتخابی دقت کنید. به عنوان مثال، اگر مطالب وبگاه ما به زبان فارسی است، باید وارد فهرست فارسی شوید.
  • باید دقت داشته باشید که اطلا‌عات تماس وبگاه (شماره تلفن، آدرس پستی و ...) کامل باشد؛ وبگاه‌های بی‌نام و نشان مورد تأیید قرار نمی‌گیرند.
  • هیچ‌گاه سعی نکنید وبگاه خود را در چند شاخه و موضوع پیشنهاد دهید. خطر این شیوه بسیار زیاد است. چون ممکن است گوگل شما را به عنوان یک spammer (فرستنده هرزنامه) فرض کند و آدرس شما را از فهرست وبگاه‌ها حذف کند.

خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
افزایش بازدیدکننده وب سایت :

قطعا هر وبمستری دوست دارد که سایتش در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل، یاهو و... قرار بگیرد و در کل ترافیک سایتش افزایش یابد. راه های بسیار گوناگونی وجود دارد که همگی به نظر من مکمل یکدیگر هستند. اکنون به شما مهمترین این راه ها را آموزش می دهم تا وب سایت خود را محبوب نمایید و ترافیک آن را بالا ببرید.

دقت کنید که هیچ سایتی در مدت کم نمی تواند ترافیک بالای کسب کند و اگر اینطور هم باشد موقتی است. پس برای دیدن نتیجه باید چند ماهی صبر کنید.

نکته اول: مهمترین و اولین چیزی که باید به شما بگویم این است که باید چیزی برای ارائه داشته باشید. اگر شما میخواهید در زمینه سایت های اینترنتی موفق شوید باید یک سرویس یا مطلب و یا ... حتی الامکان جدید و یا کم نظیر ارائه کنید. پس اگر چیزی برای ارائه ندارید هر چه سریعتا از فکر بالا بردن آمارتان بیرون بیایید!

نکته دوم: طراحی وب سایت شما باید با محتوای آن هم خوانی کامل داشته باشد بخصوص اگر سایت برای فارسی زبانان راه اندازی میکنید.
اصولا کاربران ایرانی به ظاهر ساده و زیبا بسیار جذب می شوند.

نکته سوم: از کپی کردن مطالب از سایت های هم موضوع بشدت بپرهیزید زیرا اینکار پس از چند بار بازدید کاربر، به راحتی تشخیص داده میشود.
شاید بپرسید کاربر فکر میکند سایت های دیگر از سایت من کپی کرده اند. در جواب باید بگویم تشخیص به وسیله تاریخ ارسال مطلب بسیار آسان است!

نکته چهارم: با مخاطبانتان ارتباط نزدیک برقرار کنید. یک مکان با عنوان تماس با ما در سایت خود حتما داشته باشید و در صورت لزوم حتی شماره تماس مستقیم خود را در سایتتان بگذارید و بخصوص در پایین سایت. این مسئله برای بعضی موتورهای جستجو نقش کلیدی دارد مانند یاهو!

نکته پنجم: یکی از سایت هایی که وبمستران حرفه ای برای آن سروکله می شکنند ثبت سایتشان در دایرکتوری بزرگ و جهانی dmoz.org است. به هر قیمیتی ولی به درسی سایت خود را در این دایرکتوری ثبت کنید. سپس خواهید دید که پس از مدتی ترافیکتان چطور میترکاند!

نکته ششم: در صورتی که مطلب در یک سایت دیگر دلتان را بدجور گرفت و خواستید آن را کپی نمایید حتما منبع و لینک مستقیم ان را نیز در پست خود بگذارید. زیرا اینکار صداقت شما را به کاربران می رساند. و سعی کنید از سایت های خارجی زبان مطالب را گرفته و به فارسی ترجمه کنید و برای کاربرانتان بگذارید.

نکته هفتم: کاربر را نرنجانید در واقع کاربران بخصوص ایرانی ها زودرنج هستند و اگر ببینید برای دیدن یک مطلب باید هزار و اندی از صفحات مثل عضویت اجباری و ... را بگذرانند بی خیال ماجرا خواهند شد!

نکته هشتم: لینک بدهید و لینک بگیرد و خصیص نباشید! در این چند ساله اخیر وبسترها بخصوص پربازدیدها! خیلی خصیص شده و به راحتی به کسی لینک نمیدهند. با آرامش و با متنی حساب شده و کاملا محترمانه درخواست تبادل لینک کنید.

نکته نهم: قالب سایتان را با تمام مرورگرها منطبق کنید! هنوز خیلی ها از مرورگر تنفر آمیز IE6 استفاده می کند که مرورگری کاملا غیر استاندارد است! پس سایت شما باید برای همه به یک شکل بارگزاری شود. همچنین قالب خود را بسیار سبک بسازید زیرا با سرعت حلزونی اینترنت در ایران بعضی ها حوصله چند دقیقه لود شدن یک سایت را ندارند!

نکته دهم: کلمات کلیدی سایت خود و سایت های رقیب را به دقت بررسی کنید و بهترین ها را برگزینید. برای اینکار از سایت dwords که یکی از سایت های گوگل است کمک بگیرید. همچنین توضیحات سایت خود را فراموش نکنید.

نکته یازدهم: سعی کنید آدرس وب سایت شما کوتاه و به خاطر سپردن آن آسان باشد.

نکته دوازدهم: عنوان وب سایت اولبن موردی از که کاربر هنگام ورود به سایت شما میبیند پس عنوانی مناسب، کوتاه و روان انتخاب کنید. مثلا اگر سایتی با محتوای موزیک دارید عنوان "دانلود موزیک های جدید ایرانی" می توانید مناسب باشد.از به کاربردن اولین ، برترین ، قدرتمندترین و ... بپرهیزید.

نکته آخر: قبل از راه اندازی سایت با یک متخصص مشورت کنید. کسی که به او اعتماد دارید حتما صلاح شما را می خواهد و به شما کمک میکند

و یک نیم نکته ی دیگر: سعی کنید از هر چیز و از هرجا ننویسید! اگر خود را روی موضوعی خاص متمرکز کنید بیشتر پیشرفت خواهید داشت.

این را هم اضافه کنم که یک قانون می گوید یک نفر یک چیز خوب را به ۵ نفر و یک چیز بد را به ۱۰ نفر دیگر منتقل میکند! مواظب باشید مردم شما را خوب بپندارند!

در این مقاله تمام روش ها رایگان بودند. در مقاله بعدی در مورد روش هایی صحبت میکنم که باید برای آن ها کمی پول بپردازید ولی زمان بالابردن ترافیک سایت شما را کمتر و ترافیک را بیشتر می کنند. در واقع مقاله بعدی یک مقاله حرفه ای می باشد.
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
مرد

 
SEO ~ Search Engine Optimization (بهینه سازی سایت) :

هدف SEO اصلاح کدها و ساختار سایت برای بالا بردن شانس آن در کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو است.

SEO در حقیقت پروسه ای است که کمک می کند محتوای یک سایت ساده تر، راحت تر و به دفعات در اختیار موتورهای جستجوگر قرار گیرد.

SEO اصلاح تمام کدها، حذف کدهای زاید، کاهش حجم صفحات، تنظیم چگونگی نمایش متن صفحه، نحوه لینک دادن صفحات به یکدیگر، چگالی کلمات در صفحه، مطابقت کدهای سایت با استانداردهای موجود و تمام آنچه که به خود سایت مرتبط است را به عهده می گیرد.
خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبالش میدویم
و وقتی می ایستد به آن ضربه میزنیم!!!
     
  
صفحه  صفحه 1 از 5:  1  2  3  4  5  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

همه چیز درباره ی اینترنت، شبكه و سخت افزارهای مربوطه

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA