انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین »

دانستنیهایی در مورد دنیایی كامپیوتری


مرد

 
افزودن Control Panel به منوی راست کلیک دسکتاپ

از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا رجیستری ویندوز باز شود.
حال به مسیر زیر بروید:
HKEY_CLASSES_ROOTDirectoryBackgroundshell

بر روی shell راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب کنید و نام آن را Control Panel تنظیم کنید.
حالا بر روی Control Panel راست کلیک کرده و مجددأ New > Key را انتخاب کنید و این بار نام آن را command قرار دهید.
اکنون command را انتخاب کنید، سپس از قسمت دیگر صفحه بر روی Default دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده در قسمت Value عبارت زیر را وارد کرده و OK کنید:
rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL

اکنون گزینه Control Panel در دسکتاپ شما به هنگام راست کلیک پدیدار شده است.

سپس با دوبار کلیک بر روی AddControlPanelToDesktopMenu.reg و انتخاب Yes میتوانید تنظیمات فوق را در رجیستری تزریق کنید و ترفند را عملی نمایید.
برای حذف Control Panel از منوی راست کلیک ویندوز نیز میتوانید فایل RemoveControlPanelFromDesktopMenu.reg را اجرا کنید یا Key های ساخته شده در بالا را به شکل دستی Delete کنید.

در این ترفند به علت تغییرات در رجیستری ، پیش از هر کاری از رجیستری خود Backup بگیرید.
     
  
مرد

 
تبديل اسامي فولدرها به يك ليست متني

در محيط داس يا همون "Command Prompt" در ويندوز اين دستور را تايپ ميكنيم :

dir/b F:\Your Folder >f:\New.txt
     
  ویرایش شده توسط: boy4yoy   
مرد

 
پيدا كردن آي پي يك سايت

در محيط داس يا همون "Command Prompt" در ويندوز اين دستور را تايپ ميكنيم :

C:\> Ping www.google.com

به جاي سايت گوگل مي توانيد سايت مورد نظر خود را وارد كنيد
     
  
مرد

 
اجرای سریع تر برنامه ها

با استفاده از یکی از قابلیت های ویندوز XP میتوانید برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به شکل سریع تر اجرا کنید. به عنوان مثال در نرم افزارهایی مثل Photoshop و Corel Draw گه باز شدن آنها مقداری طول میکشد میتوانید این برنامه ها را سریع تر باز کنید.

برای این کار:
بر روی Shotcut برنامه مورد نظر راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزینید.
سپس به تب Shortcut بروید.
اکنون در قسمت Target به پایان آدرس فایل بروید.
سپس بعد از علامت " پایانی یک Space بزنید و دستور prefetch:1/ را تایپ کنید.
در پایان OK را زده و خارج شوید.
     
  
مرد

 
بالا بردن کیفیت کارت گرافیک

ابتدا بر روی آیکون My Computer در دسکتاپ راست کلیک کرده و Propeties را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده به تب Advanced رفته و از قسمت Startup and Recovery روی دکمه Setting کلیک کنید.
در پنجره جدید باز شده ، در قسمت پایین و بخش Write debugging information روی لیست کشویی موجود کلیک کنید.
خواهید دید که در داخل منو 3 گزینه وجود دارد. آن را بر روی Compelet memory dump تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
در پایان سیستم را مجدد راه اندازی کنید.
     
  
مرد

 
فایلهایتان را همواره مخفی نگاه دارید

اکثر کاربران ویندوز XP با قابلیت Hidden کردن یا مخفی کردن فایلها از طریق قسمت Folder Option آگاهی دارند. هنگامی که شما فایل یا فولدری را Hidden میکنید کافی است که از طریق View > Folder Option قابلیت دیدن فایلهای Hidden را فعال کنید تا این فایلهای مخفی شده به سادگی مجدد رویت شوند. اما در این ترفند قصد داریم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که همواره فایلهایی که Hidden کرده اید را Hidden نگه میدارد! به طوریکه حتی با فعال کردن گزینه Show hidden files and folders هم فایلها همچنان مخفی باقی خواهند ماند.

براي اينكار :

از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حالا به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/Advanced/Folder/Hidden/SHOWALL
اکنون از قسمت دیگر صفحه روی CheckedValue دوبار کلیک کنید. در پنجره باز شده Value را از 1 به 0 تغییر دهید.
حالا OK کرده و خارج شوید.

اکنون اگر در My Computer از منوی View وارد Folder Options شوید و سپس به تب View بروید ، در قسمت Hidden files and folders ، تیک گزینه Show hidden files and folders را بزنید و خارج شوید در صورت بازگشت مجدد خواهید دید که این گزینه لغو خواهد شد و همواره فایلهای شما به حالت Hidden باقی خواهند ماند.
     
  
مرد

 
MAC Address چيست؟

هر کامپيوتر موجود در شبکه به منظور ايجاد ارتباط با ساير کامپيوترها، مي بايست
و يا IP شناسائي و داراي يک آدرس منحصربفرد باشد . قطعا" تاکنون با آدرس هاي
برخورد داشته ايد ( Media Access Control اقتباس شده از کلمات ) MAC
و شايد اين سوال براي شما مطرح شده باشد که اولا" ضرورت وجود دو نوع آدرس
چيست و ثانيا" جايگاه اسفاده از آنان چيست؟
به منزله ، IP يک آدرس فيزيکي است در حالي که آدرس هاي ، MAC Address
آدرس هاي منطقي مي باشند. آدرس هاي منطقي شما را ملزم مي نمايند که به منظور
پيکربندي کامپيوتر و کارت شبکه، درايورها و يا پروتکل هاي خاصي را در حافظه
اين وضعيت در رابطه با .( IP مستقر نمائيد ( مثلا" استفاده از آدرس هاي
صدق نخواهد کرد و اينگونه آدرس ها نيازمند درايورهاي خاصي MAC Address
نخواهند بود ، چراکه آدرس هاي فوق درون تراشه کارت شبکه قرار مي گيرند.
     
  
مرد

 
ولفرام آلفا می تواند اطلاعات فیسبوک تان را آنالیز و به شما گزارش نماید

موتور جستجوی Wolfram Alpha به تازگی قابلیت جدیدی را برای استفاده توسط کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه نموده است که آنان را قادر می سازد بتوانند به آنالیز اطلاعات و عملکرد خود بپردازند.

Stephen Wolfram موسس این موتور جستجو طی مطلبی که در وبلاگ رسمی این موتور جستجو منتشر نمود به معرفی نحوه کار این ویژگی پرداخت و برای نمونه از حساب کاربری خود در فیسبوک بهره جست، البته به نوشته خود وی نتایج به دست آمده از حساب کاربری او به علت نداشتن فعالیت های زیاد چندان کامل نبوده و او مجبور شده برای معرفی کامل امکانات از همکاران خود جهت استفاده از حساب کاربری اشان و انتشار نتایج آمار بدست آمده از آن ها کسب اجازه نماید، Stephen Wolfram علت پایین بودن میزان فعالیتش در فیسبوک را وجود مشغله های زیاد عنوان کرده است.



anonymous picture upload

همچنین در مورد نحوه استفاده از این قابلیت جدید در توضیحی عنوان شده است که کاربرانی که برای بار اول می خواهند از App مخصوص Wolfram Alpha در فیسبوک استفاده نمایند می بایست با داشتن حساب کاربری Wolfram|Alpha یا به اصطلاح Wolfram ID عملیات احراز هویت را انجام دهند (ثبت حساب کاربری از طریق آدرس سایت این موتور جستجو امکان پذیر می باشد). بنا بر توضیحات ارائه شده بلافاصله پس از انجام این مراحل تجزیه و تحلیل اطلاعات شما در فیسبوک به منظورتهیه گزارش مورد نظر آغاز می گردد. همچنین خاطرنشان شده است که کلیه این امکانات و فرآیندها به صورت رایگان انجام می پذیرد.


up pic

اطلاعات ارائه شده بسیار کامل می باشند و در میان آن ها اطلاعاتی مانند اطلاعات عمومی شما، پراکندگی دوستان فیسبوکی شما بر روی نقشه جهانی، سن دوستان فیسبوکی تان، میزان فعالیت شما در انتشار لینک ها، تصاویر و ویدئو و بسیاری موارد دیگر یافت می شود که به طرز زیبایی دسته بندی شده اند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
حداقل نکاتی که باید قبل از ارسال ایمیل در نظر داشته باشیم


free image hosting

اکثر ما کم و بیش با ایمیل (نامه الکترونیکی) سر و کار داریم و استفاده از آن به عنوان بخشی از فعالیت های ما در محیط های کاری و زندگی عادی رو به افزایش است. جدا از اینکه شما ازکدام سرویس دهنده ایمیل استفاده می کنید یک موضوع مشترک در میان بعضی از ایمیل های دریافتی مشاهده می شود و آن ناتوانی ارسال کننده در رعایت حداقل نکات لازم در ارسال یک ایمیل مطلوب است.

در بعضی موارد این موضوع می تواند ناشی از عدم آشنایی کافی فرد با این نکات باشد، از این رو در این نوشته به توضیح حداقل نکاتی می پردازم که رعایت آن می تواند باعث افزایش سطح کیفیت ارسال یک ایمیل و یا همان نامه الکترونیکی گردد، البته پیداست که این نکات نمی تواند برای کاربران حرفه ای جالب توجه باشد.

- بازبینی: حتما حداقل یکبار متن را قبل از ارسال بازخوانی نمایید. در صورتی که قصد ارسال فایل به صورت پیوست شده را دارید قبل از ارسال از پیوست بودن فایل اطمینان جاصل کنید. همچنین در صورت وجود فایل پیوست بهتر است در درون متن ایمیل به آن اشاره نمایید.

- کم گوی و گزیده گوی چون دُر : مطمئن شوید تمام اطلاعات لازم را درون متن به کار برده اید ولی در عین حال دقت نمایید که متن ایمیل را مختصر و مفید بنویسید.

- انتخاب عنوان مناسب: در انتخاب موضوع ایمیل سعی کنید مناسب ترین عنوان را انتخاب نمایید. در یک توضیح کوتاه عنوان مناسب باید مرتبط با موضوع، قابل فهم و مختصر باشد.

- امضاء نمایید: سعی کنید در پایان متن از امضاء دیجیتالی مخصوص خود استفاده کنید. چنانچه قصد دارید درون امضاء اطلاعات شخصی مانند اطلاعات مربوط به تماس خود را بگنجانید دقت نمایید که تنها اطلاعات لازم را قرار دهید.

از CC & BCC استفاده کنید: در صورتی که می خواهید رونوشت ایمیل را به شخص دیگری ارسال نمایید از قابلیت CC استفاده نمایید و اگر می خواهید رونوشت ایمیل را به شخص دیگری بدون اطلاع دیگران ارسال نمایید از BCC استفاده کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قابلیـت های جـالب ابـزاری به نام فلـش USB

اگر تابه حال از حافظه های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یک انبار دیجیتال استفاده می کردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی کارکردهای مفید دیگری هم دارد که نباید از آنها غفلت کنید. این ابزار، امکانات و توانمندی های جالبی دارد که در این ایمیل به برخی از آنها اشاره می کنیم.

1. اجرای نسخه های پرتابل برنامه های مختلف

حافظه های فلش در کنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی که نیاز به نصب ندارند و تنها با یک کلیک از روی حافظه های فلش اجرا می شوند. یکی از انواع این برنامه ها که بسیار کاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امکانات برنامه آفیس مایکروسافت را در خود دارد. همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاکس و تاندربرد غفلت کرد که به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به کار می روند. وقتی امکانات مجموعه آفیس با این دو برنامه ترکیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه کنید.


2. راه اندازی سیستم عامل

از حافظه های فلش برای راه اندازی یک سیستم عامل کامل با تمامی امکاناتش هم می توان استفاده کرد. این کار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بدون مشکل خاصی ممکن است. هر چند امکانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فن آوری و با انجام یک جست وجوی ساده در دسترس است.


3. اتصال به شبکه های بی سیم

اگر یک شبکه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبکه بی سیم در ویندوز پیکربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبکه انجام دهید. با این کار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یک شبکه بی سیم مورد استفاده قرار داد.


4. تنظیم مجدد کلمه عبور

اگر کلمه عبور خود در ویندوز را فراموش کنید حتما به مشکل برمی خورید. راه حل این مسئله آن است که اطلاعات ضروری در این زمینه را ذخیره کنید تا در صورت فراموشی یا هر مشکل دیگری به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید. در گذشته این اطلاعات روی فلاپی دیسک ها ذخیره می شد، اما امروزه با استفاده از حافظه های فلش هم می توان این اطلاعات را ذخیره کرده و در صورت لزوم آنها را اجرا کرد.


5. ارتقای عملکرد سیستم

با استفاده از حافظه فلش می توان عملکرد ویندوزهای ویستا و ۷ را ارتقا داد. فن آوری ReadyBoost به منظور افزایش سرعت ویندوز از طریق حافظه های فلش ابداع شده است. این فناوری از فضای خالی موجود در حافظه فلش به عنوان حافظه اضافی کمکی برای افزایش ظرفیت حافظهCache هارد دیسک رایانه استفاده می کند. از آنجایی که سرعت حافظه های فلش از حافظه های سنتی مغناطیسی بیشتر است، استفاده از آنها در این زمینه سرعت سیستم و عملکرد آن را ارتقا می دهد. دستور العمل های مربوط به این کارکرد حافظه های فلش از طریق بخش کمک یا Help ویندوز در دسترس است.


6. مدیریت انتقال اطلاعات

اگر از ویندوز XP استفاده می کنید می توانید برای بهبود و مدیریت بهینه انتقال اطلاعات از USB Flash Drive Manager مایکروسافت استفاده کنید. بعد از نصب این برنامه کپی کردن فایل، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کل حافظه فلش یا هارد دیسک، تغییر برچسب درایو و حتی ایجاد فایل Autorun راحت تر می شود.


7. تبدیل به MP3 Player

حافظه های فلش را با اعمال اندکی تغییرات می توان به عنوان ابزاری برای گوش کردن به فایل های mp۳ به کار برد. با اینکار در وقت و هزینه کاربر نیز صرفه جویی می شود. برای اینکار کافیست فایل های موسیقی خود را روی حافظه فلش کپی کنید و آن را به رایانه متصل کنید. سپس نرم افزار Windows Media Player را اجرا کرده و فهرستی از قطعات موسیقی مورد علاقه تان را با استفاده از امکانات این نرم افزار ایجاد کنید.


8. حفاظت از اطلاعات حساس با رمزگذاری

اگر از حافظه فلش خود برای انتقال و نگهداری اطلاعات حساس و محرمانه استفاده می کنید، قادر خواهید بود برای آن کلمه عبور تعیین کنید تا هر کسی نتواند به محتوای آن دسترسی پیدا کند. Rohos Mini Drive از جمله ابزارهای امنیتی است که با استفاده از آن می توانید یک بخش یا پارتیشن حفاظت شده روی حافظه فلش ایجاد کرده و سپس برای آن کلمه عبور در نظر بگیرید. با این کار امنیت اطلاعات خود را تضمین کرده اید.


9. مدیریت وب سایت

با استفاده از حافظه های فلش حتی می توان وب سایت های مورد نظر را مدیریت کرد. اگر شما ادمین یک سایت هستید می توانید با استفاده از برنامه Server۲Go، انواع وب سرورهایی که از Apache، PHP، MySQL، Perl پشتیبانی می کنند را مدیریت کنید. نسخه پرتابل این برنامه به راحتی و با یک کلیک روی حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه که با همه نسخه های ویندوز سازگار است، از اکثر مرورگرهای اینترنتی هم پشتیبانی می کند.


10. قفل کردن رایانه

برنامه پرتابل Predator برای قفل کردن رایانه ها با استفاده از حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه کم حجم و کاربردی حافظه فلش را به یک کلید مطمئن مبدل می کند. با نصب این برنامه اگر حافظه فلش به رایانه متصل باشد، همه چیز به طور عادی کار خواهد کرد، در غیر این صورت و به محض برداشتن حافظه فلش رایانه قفل خواهد شد و حتی صفحه کلید و موس هم از کار می افتند و نمایشگر هم سیاه می شود.
دیوانه ام
کــم دارم،
دو تختــه
کــه زيــر ســر تــو بگــذارم!
مــوهــايــت را بــه آن بــا فــاصلــه ببنــدی،
تــا مــن
گيتــار بــه دســت ِ ديــوانــه ای بــاشــم
کــه سمفــونــی خنــده هــايــت را بــه
بتهــوون، فخــر بفــروشــم
     
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دانستنیهایی در مورد دنیایی كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA