انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

ترفندهای موبایل


مرد

 
تجربه مجازی کار با گوشی‏های موبایل
در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. به عنوان مثال منوهای آن را بررسی کنید یا تنظیمات داخلی آن را مشاهده کنید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‌ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‌اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‌های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‌سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‌سازی شده با آن کار کنید.

بدین منظور:

کافی است به آدرس اینترنتی http://www.tryphone.com/phoneselect.seam مراجعه کنید.
در این صفحه از این سایت، لیست گوشی‌هایی که امکان کار با آنها به صورت مجازی وجود دارد، قرار گرفته است. تعداد گوشی‌ها در حال حاضر محدود است، اما به مرور به تعداد آنها اضافه می‌شود.
پس از انتخاب گوشی و کلیک بر روی آن، در صفحه بعد، در قسمت سمت چپ صفحه، عبارت Loading پدیدار می‌شود و پس از اندک زمانی تصویر شبیه‌سازی شده گوشی ظاهر می‌شود.
اکنون با کلیک بر روی دکمه های گوشی می‌توانید کار با آن را به صورت مجازی تجربه کنید.
در قسمت دیگر صفحه، اطلاعات مربوط به گوشی درج شده است. همچنین در قسمت Demos، دموهای مربوط به هر یک از رخدادهای معمول گوشی به صورت انیمیشن قابل مشاهده است و پس از انتخاب دموی مورد نظر، عمل مربوطه به صورتی که جنبه آموزشی نیز دارد نمایش داده می‌شود.


لازم به ذکر است برای مشاهده گوشی بایستی پلاگین مربوط به Flash Player بر روی مرورگر شما جهت مشاهده فایل‌های فلش نصب باشد
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
انتقال فایل‏های دریافتی موجود در Inbox گوشی‏‏های Symbian
در صورتی که از یک گوشی دارای سیستم عامل Symbian استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید در صورتی که از طریق بلوتوث فایلی را دریافت کنید این فایل در Inbox گوشی در قسمت پیام‌ها ذخیره می‌شود. در صورتی که این فایل، عکس، موزیک یا ویدئو باشد به سادگی می‌توان آن را در گالری گوشی ذخیره کرد تا بعد آن را به مکان دیگری انتقال داد یا آن را برای فرد دیگری بلوتوث کرد. اما اگر فایل یک برنامه یا هر چیز دیگری باشد تنها می‌توان آن را در محیط Inbox اجرا کرد و امکان ذخیره‌سازی آن وجود ندارد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را معرفی نماییم که از طریق آن می‌توانید این فایل‌ها را نیز ذخیره‌سازی کنید و یا به مکان دیگری منتقل کرده و برای دوستانتان بلوتوث کنید.

بدین منظور:

نیازمند یک برنامه جانبی و معروف به نام X-plore هستیم.
این برنامه در اصل یک نرم‌افزار مدیریت فایل است که بر روی کلیه گوشی‌های Symbian S60 3rd/5th و همچنین Symbian S60 قابل نصب است.
در صورتی که این برنامه را ندارید، می‌توانید آخرین نسخه آن را از سایت سازنده به صورت رایگان و آزمایشی دریافت نمایید:


اینجا



پس از نصب برنامه، آن را اجرا کنید.
اکنون Menu را انتخاب نمایید.
سپس از قسمت Tools گزینه Messaging را انتخاب کنید.
با باز شدن این گزینه، تمامی فایل‌های موجود در Inbox قابل دسترسی و انتقال می‌باشند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  ویرایش شده توسط: AloneBoy   
مرد

 
دسترسی سریع به رادیو در گوشی‏های موزیکال نوکیا
همان طور که می‌دانید برخی از گوشی‌های نوکیا دارای یک نسخه موزیک (Music Edition) یا به اصطلاح موزیکال هستند. گوشی‌های نظیر N70 و N73 که نسخه‌های موزیکال آن‌ها رنگ مشکی دارند و جهت علاقه مندان به موسیقی بهینه شده‌اند. در این ترفند قصد داریم نحوه دسترسی سریع به رادیو در گوشی‌های موزیکال نوکیا را برای شما بازگو نماییم.

در گوشی‌های Music Edition نوکیا به جای دکمه لوزی شکل، دکمه‌ای به شکل نت موسیقی ♫ قرار گرفته است که با فشردن آن مستقیماً وارد Music Player گوشی می‌شوید.

برای دسترسی سریع به رادیو کافی است این دکمه را بگیرید و 3 ثانیه نگه دارید تا به جای Music Player گوشی، برنامه Radio اجرا شود.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
دو ترفند کوچک پیرامون گرفتن عکس در گوشی iPhone
همان طور که می‌دانید گوشی iPhone یک گوشی لمسی است. حال فرض کنید قصد دارید در حالی که گوشی در دستانتان است از خودتان عکس بگیرید. مشخصاً مانند سایر گوشی‌ها دکمه‌ای وجود ندارد که شما پس از چرخش 180 درجه‌ای گوشی بتوانید آن را بدون نگاه کردن لمس کنید و از خودتان عکس بگیرید. در نتیجه ناچارید روبروی یک آینه قرار بگیرید یا شانسی و با آزمون و خطا آیکن عکس‌برداری را بر روی صفحه لمس کنید. اما با استفاده از ترفند ساده‌ای که برای‌تان بازگو خواهیم کرد می‌توانید بدون این دردسرها از خودتان عکس بگیرید و دریابید که افکار شرکت اپل تا کجا پیش رفته است. همچنین قصد داریم به معرفی ترفند کوچک دیگری در زمینه گرفتن عکس در آی‌فون بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید از خود صفحه نمایش گوشی عکس بگیرید. دقیقاً چیزی مشابه با عملکرد دکمه Print Screen کیبورد در کامپیوتر.

چگونه وقتی گوشی در دستمان است از خودمان عکس بگیریم؟

برای این کار ابتدا در منوی اصلی گوشی وارد Camera شوید.
حالا با انگشت خود آیکن دوربین که جهت عکس‌برداری استفاده می‌کنید را لمس کنید، اما انگشت خود را رها نکنید.
اکنون گوشی را 180 درجه بچرخانید و پس از این که لنز دوربین گوشی را روبروی خود قرار دادید، در این زمان انگشت خود را رها کنید تا عکس گرفته شود.


چگونه از صفحه نمایش گوشی عکس بگیریم؟

برای این کار در هر محیطی از گوشی که هستید ابتدا دکمه Home را بگیرید. سپسبدون رها کردن این دکمه، دکمه Power را بگیرید و در نهایت هر دو دکمه را با هم رها کنید.
خواهید دید که از صفحه عکس گرفته میشود. تصویر مذبور در Photos > Camera Roll ذخیره خواهد شد.
لازم به ذکر است منظور از دکمه Home، دکمه دایره شکل موجود در پایین گوشی و منظور از دکمه Power، دکمه موجود در بالای گوشی است. آی‌فون تنها همین دو دکمه را دارد.

این ترفندها بر روی iPod Touch نیز عملی خواهند بود.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا
در صورتی که شما نیز از سیم کارت‌های اعتباری همراه اول استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید برای شارژ سیم کارت خود راه‌هایی نظیر خرید حضوری کارت شارژ و همچنین خرید غیر‌حضوری توسط دستگاه POS، دستگاه ATM و سایت همراه اول به نشانی mci.ir وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم یک راه جدید که به تازگی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران راه‌اندازی شده است را به شما معرفی کنیم. شارژ سیم ‌کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا!



برای این کار:

کافی است پس از قرار دادن سیم ‌کارت اعتباری در درون گوشی خود، شماره 444 را شماره‌گیری نمایید.
سپس با استفاده از راهنمایی‌های اپراتور گویا، اقدام به شارژ تلفنی سیم کارت خود نمایید.

با استفاده از این شماره گویا، شما از خدماتی نظیر دریافت صورت حساب دوره و کارکرد میان دوره نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
ترفند تماس با شماره دایورت شده

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



تماس با شماره دایورت شده



مراحل ترفند:

شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره‏ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید،
سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید! به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد!

جهت درک بیشتر مثالی می‏زنیم:

فرض کنید شماره شما ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ است. شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ است.
در گوشی به بخش مربوط به تنظیمات Divert (در بعضی گوشی‏ها Call Forwarding) بروید.
خط خود را بر روی شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ که شماره فرد مورد نظر است دایورت کنید.
اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده‏اید با شماره ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ که شماره خودتان است تماس بگیرید.
با این کار خط طرف مقابل زنگ می‏خورد و شما بوق آزاد می‏شنوید که به منزله برقرای تماس مستقیم با فرد مورد نظر است؛ به این ترتیب از دایورتی که صورت گرفته عبور کرده اید.

این ترفند بر روی کلیه خطوط تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و تالیا تست شده و قابل انجام است.
در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید.
در ضمن میتوانید با کد زیر دایورت را active یا disactive کنید!
#شماره مورد نظر*۲۱* دکمه تماس : active to other number
#21# دکمه تماس : disactive
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
دور زدن قفل گوشی نوکیا 1200
گوشی Nokia 1200 را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی‌های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می‌کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز "مکالمه" برای‌شان اهمیت دارد؛ 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‌شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می‌توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.

بدین منظور:

به هنگام درخواست پسورد، Back (بازگشت) را انتخاب کنید.
حالدکمه Unlock (باز کردن) را نگه دارید.
پس از 2 ثانیه پیغام * Now Press (حالا * را فشار دهید) بر روی صفحه ظاهر می‌شود.
دقت فراوان کنید این پیغام در کسری از ثانیه ناپدید می شود، در نتیجه شما باید سریع * را فشار داده و وارد گوشی شوید.
عبارات داخل پرانتز، مخصوص گوشی‌های 1200 است که از زبان فارسی استفاده میکنند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
فعال نمودن ClearType در Windows Mobile 6
سیستم عامل ویندوز موبایل، یکی از سیستم عامل‌های مطرح و کارآمد برای تلفن‌های همراه هوشمند (Smartphone)، کامپیوترهای جیبی (Pocket PC) و دستیارهای دیجیتالی شخصی (PDA) است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. آخرین نسخه پایدار آن نیز Windows Mobile 6.1 است که در آپریل 2008 منتشر شد. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال نمودن قابلیت ClearType را در سیستم عامل ویندوز موبایل مطرح نماییم. همانطور که میدانید ClearType تکنولوژی جهت نمایش فونت‌ها در ویندوز به شکل صاف و صیقل داده شده است که هم باعث زیبایی محیط ویندوز شده و هم به بینایی کمک میکند.

بدین منظور:

در دستگاه خود که دارای سیستم عامل Windows Mobile 6 است، از منوی Start به Settings بروید.
سپسبه تب System مراجعه کنید.
اکنون بر روی آیکن Screen کلیک کنید.
در منوی Screen Settings بر روی تب ClearType کلیک کنید.
تیک گزینه Enable ClearType را زده و OK کنید.

در حال حاضر ClearType بر روی دستگاه شما فعال شده است و میتوانید فونت‌ها را با این تکنولوژی مشاهده کنید.

اما لازم به ذکر است در بعضی از دستگاه‌های Pocket PC که Windows Mobile بر روی آن‌ها نصب است، پس از فعال‌سازی این قابلیت، هنگامی که دستگاه در حالت افقی قرار می‌گیرد (حالت Landscape) دیگر ClearType کار نمی‌کند.
برای حل این مشکل:
ویرایشگر رجیستری Windows Mobile را باز کنید.
به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\GDI\ClearTypeSettings

یک DWORD به نام OffOnRotation وجود دارد.
به طور پیش فرض، Value آن برابر 1 قرار گرفته است. شما بایستی آن را ویرایش کرده و به 0 تغییر دهید.
در پایان Accept the changes را انتخاب کرده و Pocket PC خود را یک ریست نرم افزاری (‌soft-reset) کنید تا تغییرات اعمال گردد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
و سرانجام بلوتوث برای iPhone
یکی از اشکالاتی که منتقدین همواره از گوشی آی‌فون می‌گرفتند، عدم امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث بود. این موضوع یکی از دلایلی بود که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به بلوتوث را از خرید این گوشی منحصر به فرد منصرف می‌کرد. اما نکته‌ای که در آی‌فون وجود دارد این است که، تکنولوژی بلوتوث در این گوشی نهفته شده است اما به دلایلی که تنها خود شرکت Apple می‌داند امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث تا پیش از این امکان‌پذیر نبود و تنها جهت استفاده از هندزفری از بلوتوث آی‌فون می‌شد استفاده نمود. اما سرانجام، پس از مدتها انتظار این MeDevil، برنامه‌نویس ایتالیایی بود که موفق شد برای اولین بار امکان ارسال کلیه فایل‌ها را از طریق آی‌فون فراهم کند. در این ترفند به معرفی نحوه نصب نسخه کامل iBluetooth بر روی آی‌فون و نحوه استفاده و تبادل فایل از طریق آن می‌پردازیم. با این ویژگی، یکی دیگر از نقص‌های آی‌فون نیز برطرف شد و مطمئن‌تر از پیش می‌توان آی‌فون را پادشاه گوشی‌های تلفن همراه جهان دانست.

برای اینکار:

شما نیاز به نصب نرم افزار iBluetooth بر روی گوشی خود دارید.
نسخه ای که توسط MeDevil منتشر شده است، نسخه‌ای آزمایشی بوده و 15 روزه اعتبار دارد و برای استفاده دائمی از آن نیاز به خریداری لایسنس آن است.
در صورتی که علاقه‌مندید لایسنس قانونی آن را تهیه کنید می‌توانید به سایت سازنده مراجعه کنید:

http://www.medevil.net

ما شما می‌توانید نسخه کرک شده برنامه را به صورت بسیار ساده بر روی گوشی خود نصب کنید.
برای نصب نسخه کرک شده، راه های مختلفی نظیر استفاده از فایل های deb و pxl وجود دارد که راه‌های تقریبأ پیچیده ای هستند.
ما در این ترفند ساده‌ترین راه برای نصب iBluetooth کرک شده را به شما خواهیم آموخت، نصب از طریق Cydia.
لازم به ذکر است آخرین نسخه‌ای که از iBluetooth به هنگام نگارش این ترفند در ترفندستان منتشر شده است، نسخه 1.0.8 است.


بدین منظور:

ابتدا جهت استفاده از سورس مربوطه در Cydia شما نیاز به ثبت نام در سایت سازنده کرک برنامه دارید.
بدین منظور به سایت http://xsellize.com مراجعه نمایید.
از بالای سایت بر روی Register کلیک کنید.
تیک I have read, and agree to abide by the xSellize rules را زده و بر روی دکمه Register کلیک کنید.
با پر نمودن فرم موجود در سایت ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در سایت مزبور، iPhone خود را به دست گرفته و مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا از اتصال Wi-Fi گوشی به اینترنت مطمئن شوید.
از منوی اصلی گوشی به Cydia بروید.
اکنون به Manage و سپس Sources بروید.
حال Edit و سپس Add را لمس نمایید.
اکنون در قسمت وارد نمودن آدرس سورس، آدرس زیر را وارد نموده و سپس توضیحات بعدی را بخوانید:
http://apt.xsellize.com/username-password

همان‌طور که مشخص است، در آدرس سورس، دو عبارت username و password دیده می‌شود. شما بایستی به جای این دو، یوزرنیم و پسوردی که در سایت xsellize.com ساختید را وارد نموده و جایگزین کنید. به عنوان مثال اگر یوزرنیم ما در سایت، looti و پسورد iran باشد، آدرسی که باید به عنوان سورس وارد کنیم این خواهد بود:
http://apt.xsellize.com/looti-iran

پس از وارد کردن آدرس سورس، Add Source را لمس نمایید.
چند ثانیه ای طول می‌کشد تا اطلاعات از سایت دریافت شود و سپس سورس ساخته خواهد شد.
اکنون Return to Cydia را لمس نمایید.
در صفحه بعد نیز Done را لمس نمایید.
حال وارد سورس xSellize شوید.
iBluetooth را پیدا کرده و وارد آن شوید.
با لمس Install و طی مراحل نصب میتوانید بدون مشکلی، iBluetooth کرک شده را نصب نمایید.

پس از اتمام نصب، از Cydia خارج شوید.
در منوی اصلی گوشی، خواهید دید که iBluetooth نصب شده است.
وارد آن شوید.
پس از ورود، به شکل اتوماتیک بلوتوث گوشی فعال میشود.
دکمه چرخ دنده در بالا، سمت راست برنامه را لمس نمایید تا وارد تنظیمات برنامه شوید.
در این صفحه می‌توانید نام بلوتوث دستگاه، مرئی بودن آن برای سایرین و همچنین ویبره به هنگام دریافت بلوتوث را فعال کنید.
همینطور می‌توانید تنظیمات امنیتی بلوتوث و محل ذخیره شدن فایل ها پس از دریافت و سایر تنظیمات را ویرایش کنید.

برای ارسال فایل به وسیله بلوتوث، از صفحه اصلی برنامه به File System بروید.
در این صفحه کلیه فولدرهای گوشی موجود است.
بایستی بدانید تصاویر و عکس‌های شما که با دوربین گرفته شده اند یا با iTunes منتقل شده‌اند در مسیر /var/mobile/Media/DCIM با کیفیت و نام اصلی قابل دسترسی هستند.
همچنین فایل‌های موزیک و ویدئو که به وسیله iTunes منتقل شده‌اند در مسیر /var/mobile/Media/iTunes_Control/Music قابل دست‌یابی هستند. تنها مشکل موجود نام فایل‌ها است که با نام اصلی موزیک ها تطابق ندارند. و الا مشکلی از نظر اجرای آن‌ها وجود ندارد.
جهت ارسال کافی است فایل را انتخاب نموده و سپس از لیست دستگاه های بلوتوث پیدا شده، بلوتوث مورد نظر را انتخاب نمایید تا ارسال فایل صورت گیرد.

برای دریافت فایل‌ها نیز ابتدا دقت کنید در تنظیمات، Visible بر وی On تنظیم شده باشد.
پس از دریافت بلوتوث، Save یا Save as را انتخاب کنید تا فایل ها دریافت شوند.

برای خروج از برنامه نیز، جهت خروج صحیح، ضربدر قرمز رنگ در بالا، سمت چپ برنامه را لمس نمایید.
با کمی کار، کاملأ با محیط برنامه آشنا خواهید شد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل
همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

اگر از گوشی استفاده می‌کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‌تواند مربوط به آن باشد.

همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‌کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‌دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‌ ریدر Ram Reader یا کارت‌خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‌توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‌ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‌شود حتماً یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.
پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.

سپس به تب Tools بروید.
اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.
در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.
بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‌کشد تا علیات پایان پذیرد. (ترفندستان)
پس از پایان کار شما می‌توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید.
در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید.
تفاوت سرعت محسوس است.
از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتماً یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
موبایل

ترفندهای موبایل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA