انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 23 از 45:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
ترفند پیرامون Task Manager ویندوز ویستا و 7
یکی از تغییراتی که در ویندوزهای ویستا و 7 نسبت به ویندوز XP شاهد بودیم تغییراتی در Task Manager ویندوز بود. Task Manager یکی از برنامه‌های اصلی ویندوز است که اطلاعاتی پیرامون جزئیات پروسه‌ها و سرویس‌های در حال اجرا، اطلاعات سخت افزاری، اطلاعات مربوط به شبکه و... را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 2 ترفند پیرامون Task Manager ویندوز ویستا و 7 بپردازیم.


1. دسترسی سریع تر به Task Manager: همان طور که می‌دانید سه کلید Ctrl+Alt+Delete برای باز کردن Task Manager معروف هستند. اما در ویندوزهای ویستا و 7، با فشردن این سه کلید ترکیبی، صفحه‌ای نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه Start Task Manager می‌توان به پنجره Task Manager دسترسی داشت. در نتیجه برای باز کردن آن‌ باید دو مرحله طی کرد. اما شما می‌توانید تنها با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc، مستقیماً Task Manager را باز کنید.

2. دسترسی به فایل هر پروسه بر روی هارد دیسک: در صورتی که در Task Manager به تب Processes بروید، لیست پروسه‌های در حال اجرا در ویندوز را خواهید دید. اما ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که فایل مربوط به هر کدام از این پروسه‌ها در کجای هارد دیسک ذخیره شده است؟ در صورتی که از ویندوز XP استفاده می‌کردید، Task Manager پاسخی برای این سوال نداشت، اما در ویندوز ویستا و 7 کافی است بر روی پروسه مورد نظر راست کلیک کنید و Open File Location را انتخاب نمایید. دقت کنید در صورتی که این گزینه قابل انتخاب نبود کافی است تیک گزینه Show processes from all users را بردارید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
دسترسی سریع به فایل های پرکاربرد در آفیس 2007
روزانه ممکن است در هنگام کار با کامپیوتر نیازمند ویرایش فایلهای مختلفی در نرم افزارهایی نظیر Word و Excel باشید. بدین منظور آیا هر بار به جستجوی فایلهای مورد نظر بر روی هارد پرداخته و سپس آنها را باز میکنید؟ اینکار ممکن است تا حدودی مناسب باشد اما برای فایل های پرکاربرد که زیاد با آنها سر و کار دارید راه چندان خوبی نیست. در آفیس 2007 فکر مناسبی برای فایلهای پرکاربرد شما شده است ؛ به طوریکه میتوانید فایل هایی که زیاد با آنها کار دارید را همواره در نزدیکی خود احساس کنید. در این ترفند به معرفی این قابلیت جالب آفیس 2007 در نرم افزارهای Excel ، Word و PowerPoint میپردازیم.

برای اینکار:

یکی از نرم افزارهای Excel ، Word و یا PowerPoint موجود در Office 2007 را اجرا نمایید.
حال بر روی دکمه Office کلیک کنید (منظور دکمه با نشان Office در گوشه بالا سمت چپ برنامه است).
پس از اینکار خواهید دید که قسمتی به نام Recent Documents پدیدار خواهد شد.
حتماً با این قسمت که در نسخه های قبلی آفیس نیز وجود داشت آشنا هستید.
در این لیست ، شما میتوانید آخرین فایل های باز شده توسط برنامه را مشاهده کنید.
طبعأ این لیست فایلهای پرکاربرد شما را نشان نمیدهد و تنها جهت مشاهده آخرین فایل های باز شده استفاده میشود.
اکنون اگر با دقت به این لیست بنگریم در کنار هر یک علامت یک سنجاق قابل مشاهده است.
حال فرض کنید یکی از فایلهای پرکاربرد شما در این لیست وجود دارد. کافی است بر روی علامت سنجاق در کنار آن کلیک کنید تا فعال شده و به به رنگ سبز تغییر پیدا کند.
با اینکاری که صورت دادید دیگر فایل انتخاب شده شما توسط سنجاق ، برای همیشه در این لیست حضور دارد و با باز نمودن فایل های جدید دیگر در برنامه نیز از لیست خارج نمیشود. در نتیجه میتوانید به سادگی فایل مورد نظر خود را هر بار تنها با کلیک بر روی دکمه آفیس پیدا کرده و باز کنید.
شما میتوانید فایلهای پرکاربرد خود را یکبار در برنامه باز کنید و پس از پدیدار شدن در لیست Recent Documents با کلیک بر روی سنجاق آن را برای همیشه در لیست حفظ کنید.
طبعأ با کلیک مجدد بر روی سنجاق و غیرفعال کردن آن ، قابلیت نگه داشتن فایل در لیست نیز از بین میرود.

همچنین جهت بهبود کارکرد این قسمت میتوانید تعداد فایل های نمایش داده شده در لیست Recent Documents را بیشتر کنید.

بدین منظور:

بر روی دکمه Office کلیک کنید.
سپس Word Options (یا Excel Options یا PowerPoint Options) را انتخاب کنید.
در پنجره جدید از منوی کناری Advanced را بزگزینید.
حال اسکرول را پایین آورده تا گزینه Show this number of Recent Documents را بیابید. اکنون میتوانید هر مقدار دلخواهی که مورد نظرتان است تا در لیست Recent Documents نمایش داده شود را در این قسمت وارد کنید.
در پایان دکمه OK را بزنید تا تغییرات حاصل گردد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
مشاهده تاریخچه به‏روزرسانی‏های ویندوز ویستا و 7
Windows Update یکی از ابزارهای موجود در ویندوزهای ویستا و 7 است که امکان به‌رو‌نمودن ویندوز را با نصب آخرین پچ‌های امنیتی و نرم افزاری فراهم می‌سازد. استفاده از Windows Update یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ امنیت کامپیوتر و ویندوز است. به طور پیش‌فرض در ویندوز ویستا و 7، آپدیت‌ها به صورت اتوماتیک از اینترنت دانلود شده و بر روی ویندوز نصب می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از کاربران بدون این که تغییری در تنظیم Windows Update دهند اصلاً متوجه به روز شدن ویندوز خود نمی‌شوند. در نتیجه مطلع نمی‌شوند که بر روی ویندوزشان چه آپدیت‌هایی نصب شده است. خوشبختانه در ویندوزهای ویستا و 7 می‌توان به سادگی تاریخچه آپدیت‌های دانلود شده و نصب شده ویندوز را مشاهده کرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

برای این کار:

وارد منوی Start شوید و عبارت Windows Update را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره باز شده، بر روی View update history کلیک کنید.
در این پنجره امکان مشاهده تک‌تک آپدیت‌های دانلود شده و نصب شده بر روی ویندوز را خواهید داشت.
در ستون Name، توضیح هر آپدیت درج شده است.
در ستون Status، وضعیت هر آپدیت مشخص شده است. این وضعیت می‌تواند Successful باشد به این معنا که آپدیت با موفقیت روی ویندوز نصب شده است. و یا عبارت Failed در آن درج شده باشد به این معنا که آپدیت به طور کامل بر روی ویندوز نصب نشده است. دلیل این موضوع می‌تواند مشکلاتی از قبیل مشکل اتصال اینترنت یا عدم نصب یک آپدیت ضروری پیش از نصب این آپدیت، باشد.

در ستون Importance نیز میزان اهمیت نصب هر آپدیت درج شده است.
و نهایتاً در ستون Date Installed نیز تاریخ نصب شدن هر آپدیت مشخص شده است.
با راست کلیک بر روی هر آپدیت و انتخاب گزینه View details می‌توانید جزئیات مربوط به آپدیت را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است برای حذف هر آپدیت از روی ویندوز می‌توانید بر روی گزینه Installed Updates در بالای همین پنجره کلیک کنید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
فزایش سرعت بالا آمدن ویندوز ویستا و 7 با انجام یک تنظیم ساده
کی از مشکلات شایع در سیستم‌های تحت ویندوز، کند بودن سرعت بالا آمدن و راه‌اندازی آن است. به طوری که پس از روشن کردن سیستم، زمان زیادی صرف ورود به ویندوز و بارگذاری کامل صفحه دسکتاپ می‌شود. این موضوع در کامپیوترهای قدیمی و سیستم‌هایی که دارای نرم‌افزارهای نصب شده زیادی هستند بیشتر به چشم می‌خورد.

بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از طریق تنظیمات msconfig به خالی کردن برنامه‌های اجرا شده در Startup میپردازند. این راه مفید است اما همواره نمی‌تواند کافی باشد. در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید و با این مشکل روبرو هستید، بایستی بدانید در این دو ویندوز قابلیتی به نام Windows Boot Performance Diagnostics نفهته است که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با فعال نمودن این ابزار، ویندوز به طور اتوماتیک موانعی که باعث کاهش سرعت بالا آمدن ویندوز می‌شود را به طور اتوماتیک تشخیص داده و آنها را رفع می‌کند. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت مفید بپردازیم.

برای این کار:

ابتدا در منوی Start عبارت gpedit.msc را وارد کرده و Enter بزنید.
در پنجره Local Group Policy Editor از پنل سمت چپ مسیر زیر را طی کنید:

Computer Configuration > Administrative Templates > System > Troubleshooting and Diagnostics > Windows Boot Performance Diagnostics


اکنون از قسمت سمت راست پنجره، بر روی Configure Scenario Execution level دوبار کلیک کنید.
در پنجره جدید، گزینه Enabled را انتخاب نمایید. همچنین اطمینان پیدا کنید در قسمت Scenario Execution Level گزینه Detection, Troubleshooting and Resolution در حالت انتخاب باشد.


اکنون بر روی دکمه OK کلیک کنید.
حال ویندوز را یکبار Restart نمایید.
اکنون Windows Boot Performance Diagnostics فعال بوده و به تشخیص و حل مشکلاتی که باعث کندی بالا آمدن ویندوز می‌شود می‌پردازد.

دقت نمایید برای این که Windows Boot Performance Diagnostics به درستی کار کند، بایستی سرویس (Diagnostic Policy Service (DPS در محیط ویندوز فعال باشد. برای اطمینان این قضیه:
در منوی Start عبارت Services را تایپ کرده و Enter بزنید.
در پنجره باز شده Diagnostic Policy Service را یافته و اطمینان پیدا کنید وضعیت (Status) آن بر روی Started قرار گرفته است.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
جلوگیری از بیدار شدن کامپیوتر توسط ماوس یا کیبورد در ویندوز 7
همان‌طور که می‌دانید در صورتی که سیستم را به حالت Sleep ببرید، با این کار کامپیوتر را به صورت سطحی خاموش کرده‌اید یا به اصطلاح آن را به خواب برده‌اید. به این معنا که در صورت حرکت دادن ماوس و یا فشردن یکی از کلیدهای کیبوردهای کیبورد، مجدداً کامپیوتر روشن شده و وارد محیط ویندوز می‌شود. در مادربوردهای جدید، این کار به سرعت انجام شده و در نتیجه بسیار باعث تسریع کار میگردد، از این رو حالت Sleep یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران حرفه‌ای است. در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید، با استفاده از این ترفند می‌توانید ویندوز را طوری تنظیم کنید که در صورت رفتن به حالت Sleep، کامپیوتر دیگر با حرکت دادن ماوس و یا فشردن کلیدهای کیبورد از خواب بیدار نشود.

برای این کار:

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید و عبارت mouse را تایپ نموده و Enter بزنید.
سپس در پنجره Mouse Properties به تب Hardware بروید و بر روی دکمه Properties کلیک کنید.
در پنجره جدید باز شده، به تب Power Management بروید.
اکنون تیک گزینه Allow this device to wake the computer را بردارید.
با OK کردن پنجره‌های باز تغییر اعمال می‌شود و از این پس با حرکت دادن ماوس و یا کلیک، کامپیوتر از حالت Sleep خارج نمی‌شود.

همچنین برای این که با فشردن کلیدهای کیبورد نیز کامپیوتر از خواب بیدار نشود:
در منوی Start عبارت check keyboard را وارد نموده و Enter بزنید.
حال همانند بالا عمل کنید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
غیرفعال کردن Windows Mobility Center در ویندوز ویستا و 7
Windows Mobility Center ابزار مفیدی است که در لپتاپ‌هایی که بر روی آنها ویندوز ویستا یا 7 نصب شده است وجود دارد و مواردی نظیر بهینه‌سازی باتری، تعدیل و تنظیم کردن صدا و اتصال به سخت‌افزار خارجی از کاربردهای آن است. اما این ابزار برای همه کاربران کاربرد ندارد و علاوه بر آن با توجه به اینکه با کلیدهای ترکیبی Ctrl+X فعال می‌شود ممکن است چندان به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. با استفاده از این ترفند می‌توانید Windows Mobility Center را از طریق رجیستری ویندوز غیرفعال کنید.

بدین منظور:

بر روی دکمه Start کلیک کنید.

سپس عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری شوید.

اکنون مسیر زیر را طی کنید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\MobilityCenter

حال بر روی قسمت سمت راست صفحه، راست کلیک کرده و گزینه New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.

نام آن را نیز NoMobilityCenter قرار دهید.

اکنون بر روی NoMobilityCenter دوبار کلیک کنید و در قسمت Value عدد 1 را وارد کنید.

سپس بر روی OK کلیک کنید و رجیستری را ببندید.

تغییرات در همان لحظه اعمال شده است.

برای بازگشت به حالت قبل و فعال‌سازی مجدد، کافی است به NoMobilityCenter مقدار 0 بدهید یا آن را Delete کنید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
افزودن Run به منوی Start ویندوز ویستا و 7
در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که در صورت کلیک بر روی منوی Start، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‌بنید. Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‌های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‌کند. در ویندوز ویستا و 7 نیز Run وجود دارد، تنها به طور پیش‌فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‌توانید Run را در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید.

برای این کار:

ابتدا بر روی منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده به تب Start Menu بروید و بر روی دکمه Customize کلیک کنید.
سپس در پنجره Customize Start Menu، گزینه Run Command را بیاید و تیک آن را بزنید.
اکنون کلیه پنجره‌های باز را OK کنید و بر روی منوی Start کلیک کنید تا Run را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است شما می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Win+R نیز برای دسترسی به Run استفاده کنید. همچنین نوار جستجوی موجود در منوی Start ویندوز ویستا و 7 نیز کارایی مشابه Run را دارد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
نحوه افزودن Control Panel به پنجره Computer در ویندوز ویستا و 7
Control Panel ویندوز یکی از موارد پر کاربرد است که کاربران ویندوز زیاد با آن سروکار دارند. در نتیجه دسترسی سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در ویندوز XP، با فعال کردن یک گزینه در Folder Options به سادگی امکان افزودن Control Panel به My Computer وجود داشت. اما در ویندوزهای ویستا و 7، چنین گزینه‌ای وجود ندارد، در نتیجه جهت افزودن Control Panel به پنجره Computer نیاز به استفاده از ترفندی است که هم اکنون قصد داریم آن را برای شما بازگو نماییم.

برای این کار:

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کرده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید.

حال در محیط رجیستری به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace

اکنون بر روی فضای خالی از قسمت سمت راست صفحه، راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب نمایید.

نام آن را {26EE0668-A00A-44D7-9371-BEB064C98683} قرار دهید.

کار تمام است. اکنون در صورتی که پنجره Computer را باز کنید، Control Panel در آن به چشم می‌خورد.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
پاک کردن پسورد تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32
آنتی ویروس NOD32 را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس‌های مورد استفاده کاربران دانست. این آنتی ویروس در عین سهولت استفاده دارای امکانات و توانایی‌های زیادی است. یکی از امکاناتی که NOD32 در اختیار کاربر قرار می‌دهد امکان تنظیم یک پسورد بر روی آن است. به طوری که جهت استفاده از آنتی ویروس و تغییر تنظیمات آن حتماً بایستی رمز عبور از پیش تعیین شده را وارد کرد. اما ممکن است به هر دلیلی این رمز عبور را فراموش یا گم کرده باشید. در این حالت حتی امکان پاک کردن آنتی ویروس نیز وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن رمز عبور تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32 را برای شما بازگو نماییم.

بدین منظور:

ابتدا بایستی ویندوز را در حالت Safe Mode بالا بیاورید (برای این کار پس از روشن شدن سیستم به طور متوالی کلید F8 را بزنید و پس از پدیدار شدن منوی Windows Advanced Options، در میان گزینه‌های موجود Safe Mode را انتخاب کنید).

پس از ورود به محیط ویندوز در این حالت، از منوی Start بر روی Run کلیک نمایید و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. در صورت استفاده از ویندوز ویستا یا 7، پس از کلیک بر روی منوی Start بلافاصله عبارت regedit را وارد نمایید و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری ویندوز شوید.

اکنون در رجیستری به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESETSecurity\CurrentVersion\Info

حال بر روی کلید PackageID راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Yes کلیک کنید.
کار تمام است و پسورد تنظیم شده بر روی نرم افزار پاک شده است.
کافی است ویندوز را در حالت معمولی بالا آورده و نتیجه را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است در نسخه‌های قدیمی‌تر این آنتی ویروس این کلید در مسیر زیر قرار گرفته است که مجدد بایستی به روش بالا حذف شود:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\NOD\CurrentVersion\Info
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها
محیط Command Prompt یا مفسر دستورات یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های ویندوز است که کاربران حرفه‌ای زیاد با آن سر و کار دارند. از این رو دسترسی آسان و سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور طبیعی بایستی در Run عبارت CMD را وارد کرد تا پنجره Command Prompt باز شود و سپس مسیری که مد نظر است را تایپ نمود. این موضوع می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد.

در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها را برای شما بازگو کنیم. با این کار و کلیک بر روی این گزینه، بلافاصله Command Prompt با دسترسی مستقیم به آن پوشه باز می‌گردد. از مزیت های این روش این است که از طریق رجیستری ویندوز انجام می‌گیرد و بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز نیز عمل می‌کند.

برای این کار:

اگر ویندوز شما XP است از منوی Start بر روی Run کلیک نمایید و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. در صورت استفاده از ویندوز ویستا یا 7، پس از کلیک بر روی منوی Start بلافاصله عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری ویندوز شوید.

حال به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Folder\shell

اکنون بر روی shell راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب کنید و نام کلید جدید را Command Prompt قرار دهید.
سپس در حالی که Command Prompt در حالت انتخاب است، از قسمت سمت راست صفحه، بر روی (Default) دو بار کلیک کنید.

در قسمت Value data عبارت Open With Command Prompt را وارد کرده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
در مرحله بعد، این بار بر روی کلید Command Prompt راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب کنید. نام کلید جدید را Command بگذارید.

اکنون در حالتی که Command در حالت انتخاب است از قسمت دیگر صفحه بر روی (Default) دو بار کلیک کنید.
در قسمت Value data کد زیر را وارد نمایید و بر روی دکمه OK کلیک کنید:
Cmd.exe /k pushd %L

در پایان رجیستری را ببندید.

اکنون در صورتی که بر روی یک فولدر راست کلیک کنید گزینه Open With Command Prompt به چشم می‌خورد که با کلیک بر روی آن، فولدر مذبور در محیط Command Prompt فراخوانی می‌گردد.

برای حذف این گزینه از منوی راست کلیک فولدرها، کافی است کلید Command Prompt را از مسیر یاد شده در رجیستری Delete کنید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 23 از 45:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA