انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 25 از 45:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
تغییر دادن گروه بندی نوار تکلیف (TASKBAR ) :
وقتی که برنامه ها یا اسناد متعددی را در آن واحد باز میکنید و نوار تکالیف با شکلک های متعدد شلوغ میشه خود ویندوز ایکس پی نوار تکلیف را با گروه بندی پنجره های مفتوح مشابه در یک شکلک واحو خلوت می سازد رجیستری به شما کمک میکند این ترتیب را تغییر دهید ابتدا به کلید زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\MICROSOFT\CURENT VERSION\EXPLORER\ADVANCED

سپس در سمت راست روی یک جای خالی راست کلیک کرده و سپس از منوی NEW گزینه DWORD را انتخاب کنید و اسم آن را TASKBARGROUPSIZE بگذارید.

اگر مقدار 1 به آن بدهید ویندوز پنجره ها را بر حسب اندازه شان گروه بندی میکند یعنی بزرگترها اول قرار میگیرند و ... اگر مقدار 2 بهش بدین هر وقت 2 تا پنجره یا یا بیشتر ار یک نوع برنامه باز شمود آنها را گروه بندی میکند و ااگر 3 بدهید هر وقت 3 تا یا بیشتر از یک برنامه باز شود آن ها را گروه بندی میکند
     
  
مرد

 
برنامه ها را از منوی START بردارید :
منوی START در ویندوز اکس پی این امکان را به شما میدهد که به 4 یا 5 برنامه اخیر اجرا شده دسترسی سریع داشته باشید اما اگر بخواهید این برنامه ها منوی START را شلوغ نکنند یا شاید نخواهید کاربر بعدی بداند شما از کدام برنامه ها استفاده کردید چه باید کرد ؟

خوب این کار مشکلی نیست شما میتوانید به ویندوز بگویید بعضی برنامه ها را که شما میخواهید در منوی START نشان ندهد . ابتدا به کلید زیر بروید :

HKEY_CLASSES_ROOT\APPLICATION

اکنون یک کلید جدید بسازید و نام برنامه ای که میخواهید در منوی START ظاهر روی آن بگذارید به آن کلید یک مقدار حروفی به نام NoStartPage بدهید به این ترتیب برنامه ای که شما اسم آن را آورده اید دیگر در فهرست برنامه های اخیر اجرا شده ظاهر نخواهد گردید
     
  
مرد

 
بادکنک ها را بترکانید :
می داینم که ویندوز اکس پی خیلی هوای کاربر خود را دارد اما آن همه بادکنک های توضیحی و تذکراتی که از نوار تکلیف بلند میشود شور کار را در آورده است ! برای این که یک سوزن در نوار تکلیف بزارید کهخ دیگر بادکنک ها بالا نیایند و بترکند به کلید زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\/current Version\Explorer\Advanced

اکنون یه متغیر از نوع DWORD بسازید و نام آن را enablebaloontips بگذارید برای ترکاندن بادکنک ها مقدار آن را 0 قرار دهید
     
  
مرد

 
کنترل را در دست خود بگیرید ! :
ممکن است بخواهید یک کاربر خانگی یا اداری را از دسترسی به یک سری توابع خاص در منوی start محروم کنید به عنوان مثال برای حذف کردن تابع search از منوی start متغیری از نوع DWORD بسازید و نام آن را NoFind بذارید و مقدار آن را 1 قرار دهید به این ترتیب تابع Search از منوی start محو خواهد شد.

یک مورد دیگر حذف کردن تابع Run میباشد برای این کار نیز متغیر دیگری از نوع DWORD بسازید و اسم آن را NORun بگذارید و مقدار آن را 1 قرار دهید .

و بالاخره برای این که جلوی انگولک کردن نوار تکالیف را توسط کاربران بگیرید متغیر دیکری تعریف کرده و اسم آن را NoSetTaskbar بذارید و مقدار 1 به آن بدهید این کار باعث خواهد شد تا نوار تکلیف و منوی start از پانل کنترل برداشته شوند.
     
  
مرد

 
نام کاربری خود را عوض کنید :
شما یک فرصت برای مشخص کردن نام خود و موسسه تان برای ویندوز ایکس پی دارید و آن هم موقعی است که در حال نصب ویندوز اکس پی هستید اما اگر لازم باشد بعد ها نام ها را عوض کنید چه باید کرد ؟ کار ساده ای ست را حل آن رفتن به کلید زیر میباشد :

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\windowsNT\Current version

حالا متغیر های registered Owner و registered Organization را پیدا کرده و مقدار آنها را به نامهای مورد نظرتان تغییر دهید.
     
  
مرد

 
تغییر دادن مهلت زمانی برنامه ها :
وقتی که برنامه ای از کار میفتد ویندوز یک مقدار زمان مشخصی به آن فرصت میدهد تا سعی کند خود را از مخمصه نجات دهد اما اگر فکر میکنید این مهلت زمانی زیاد است میتوانید آن را کم کنید برای این ممنظور به کلید زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Control panel\Desktop

سپس متغیر Hung app Timeout را پیدا کنید مقدار این متغیر 500 است مقدار را طوری کم کنید که یک مهلت عادلانه نیز به برنامه مریض الاحوال داده شده باشد.
     
  
مرد

 
تم و رنگ بندی صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز را تغییر دهید :
به سراغ کلید زیر بروید :

HKEY_USER_DEFAULT\Software\Microsoft\Current version\Theme manager

اکنون متغیر color Name را پیدا کرده و سپس روی آن کلیک راست کرده و Modify را انتخاب کنید و مقدار حوزه ی value data را به Metallic تغییر دهید شستی ok را فشار دهید و از رجیستری خارج شوید کامپیوتر را از نو بوت کنید تا تغییرات را مشاهده نمایید.
     
  
مرد

 
پیوند Comments را از گوشه ی سمت راست نوار عنوان بردارید :
به کلید زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Control panel\Desktop

متغیر lameButtonEnabled را از سمت راست پیدا کنید و سپس روی آن راست کلیک کرده و گزینه modify را انتخاب کرده مقدار آن را به 0 تغییر دهید و سپس کامپیوتر را از نو بوت کنید.
     
  
مرد

 
برنامه های غیر ضروری را از کار بندازید :
نصب کردن برنامه های زیاد در کامپیوترتان میتواند رجیستری شما را با برنامه های غیر ضروری که در هنگام بالا آمدن کامپیوتر به اجرا در می آیند به هم بریزدو این باعث کندی کامپیوتر و اشفال بخشی از حافظه سیستم میشود برای از کار انداختن برنامه های غیر ضروری وارد رجیستری شوید و به سراغ این کلید بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Runonce

در اینجا میتوانید برنامه های غیر ضروری را حذف کنید کامپیوتر سپس کامپیوتر را از نو بوت کنید تا تغییرات را ملاحظه کنید.
     
  
مرد

 
بوت شدن سریع ویندوز :
یک ویژگی جدید در ویندوز ایکس پی این است تمام فایلهای بوت را در کنار یکدیگر قرار میدهد و باعث یک بوت سریع تر میشود .

به صورت مادرزاد این گزینه فعال است اما در بعضی از نسخه های ویندوز این طور نیست برای به کار انداختن آن به رجیستری رفته و به کلید زیر بروید :

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\/Microsoft\Dfrag

متغیر BootOptimizeFunction را پیدا کرده و روی آن کلیک راست کرده و سپس از منوی آن گزینه modify را برگزینید و سپس مقدار آن را به Y تغییر دهید تا فعال شود.
     
  
صفحه  صفحه 25 از 45:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA