انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 1 از 77:  1  2  3  4  5  ...  74  75  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


زن

Princess
 
اينجا هم براي اخبار روز ولي از نوع غير سياسى ميباشد
لطفا لينك خبر يادتون نره
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
مرد

Prince
 
«زنان کمر باریک و باسن برجسته بچه های باهوش تری دارند»

پخش گذارش تصویری از بی بی سی فارسی

مطالعات نشان می دهد که زنانی که کمر باریک و باسن برجسته دارند، برای مردان جذاب ترند. نشریه تکامل و رفتار انسانی اخیرا نتایج پژوهش را منتشر کرده که نشان می دهد این زنان، سرزنده تر هستند و بچه های باهوش تری دارند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
دستگیری 50 دختر و پسر مست در پارتی زعفرانیه

سفیر نیوز :
در پی برگزاری پارتی مختلط در خیابان زعفرانیه طرقبه مشهد، نیروی انتظامی شرکت کنندگان در این مراسم را دستگیر کرد.

بعد از شکایت همسایگان از سر و صدای ایجاد شده در این مراسم و اعمال خلاف شرع به نیروی انتظامی، مامواران به محل اعزام شدند. هرچند که شرکت کنندگان بعد از روبرو شدن با ماموران با سر و صدا و آشوبگری قصد فراری دادن برخی حاضران را داشتند اما نیروی انتظامی موفق به دستگیری 50دختر و پسر شرکت کننده در این پارتی شد.

بعد از دستگیری این افراد عده‌ای از آن‌ها که ظاهرا به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشتند برای تائید مصرف الکل به پزشکی قانون تحویل داده شدند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
اعضاي يک خانواده را به خاطر 30 هزار تومان به آتش کشيدند

اعتماد : دو مرد افغان که با همدستي يکي از هموطنان خود به خاطر 30 هزار تومان سه عضو يک خانواده را به قتل رسانده بودند بعد از گذشت حدود دو سال از جنايت پاي ميز محاکمه رفتند و نحوه به آتش کشيدن قربانيان شان را توضيح دادند. اين دو مرد در حالي محاکمه شدند که همدست ديگر آنان همچنان فراري است و تاکنون ردپايي از وي پيدا نشده است. نيمه شب نخستين روز زمستان سال86 آتش نشانان ني ريز فارس خود را به باغي رساندند که خبر رسيده بود خانه سرايداري آن طعمه حريق شده است. پس از خاموش شدن آتش اجساد سوخته دو مرد و يک زن پيدا و پليس از واقعه باخبر شد. در شرايطي که کارآگاهان مشغول تحقيق درباره اين حادثه مرگبار بودند، دختري جوان وارد باغ شد. او خودش را دختر خانواده معرفي کرد و گفت توانسته است از ميان شعله هاي آتش فرار کند. اين دختر که محبوبه نام دارد حريق را عمدي اعلام کرد و گفت سه مرد افغان وارد خانه مان شدند تا دزدي کنند. آنها از پدرم به زور 30 هزار تومان گرفتند بعد خانه را به آتش کشيدند. در اين حادثه پدر، مادر و برادرم سوختند ولي من توانستم خودم را نجات بدهم. در حالي که گفته هاي محبوبه از جنايتي هولناک حکايت داشت اين دختر به پليس آگاهي منتقل شد و با توصيف ظاهر قاتلان به ماموران براي ترسيم چهره فرضي آنها کمک کرد. تصاوير چهره نگاري شده در اختيار واحدهاي گشت قرار گرفت و تحقيقات وسيعي براي بازداشت متهمان آغاز شد تا اينکه چندي بعد دو نفر از افاغنه دستگير شدند. آنها اتهام شان را پذيرفتند و همدست ديگرشان را معرفي کردند ولي توفيقي در دستگيري او حاصل نشد و سرانجام پرونده براي محاکمه دو متهم به شعبه 5 دادگاه کيفري استان فارس سپرده و جلسه محاکمه هفته گذشته برگزار شد. نماينده دادستان پس از رسميت يافتن دادگاه صدور حکم قصاص براي دو متهم را طلب کرد و سپس محبوبه به عنوان ولي دم مقتولان اعلام کرد حاضر به بخشش نيست و فقط اعدام دو مرد افغان را مي خواهد. در ادامه جلسه محاکمه يکي از متهمان در جايگاه ايستاد و گفت؛ شب حادثه من و دو همدستم به باغي رفتيم که اين خانواده سرايدار آن بودند. ما مي خواستيم از آنجا دزدي کنيم و همدست فراري مان يک کلت کمري همراه داشت. پس از آنکه وارد باغ شديم از مرد نگهبان خواستيم هر چه پول دارد به ما بدهد. او ابتدا مقاومت کرد ولي بالاخره با تهديد توانستيم 30 هزار تومان از وي بگيريم.متهم به قتل ادامه داد؛ به همان مبلغ راضي شديم و مي خواستيم باغ را ترک کنيم که اعضاي خانواده سرايدار شروع به داد و فرياد کردند. آنها مي خواستند همسايه ها را خبر کنند. براي همين همدست مان گلوله يي شليک کرد که به پنجره خورد. همسر، پسر و دختر آن مرد همچنان جيغ مي کشيدند ما هم نفت در سراسر خانه ريختيم، شير گاز را باز و کبريت را روشن کرديم. وقتي آتش سوزي شروع شد به سرعت پا به فرار گذاشتيم. ما فکر مي کرديم همه اعضاي آن خانواده فوت مي شوند و ردي از ما به جا نمي ماند. پس از اظهارات اين مرد همدست او خطاب به قضات گفت چند روز پس از اين حادثه بود که فهميديم دختر خانواده زنده مانده است. همدست ديگرمان با شنيدن اين خبر از ما جدا شد و نمي دانيم به کجا فرار کرد. ما هم دنبال مکاني براي پنهان شدن بوديم اما قبل از آن دستگير شديم. بنا بر اين گزارش هيات قضات پس از شنيدن اعترافات
     
  
مرد

 
ازدواج سنتي فقط يک ماه دوام داشت

اعتماد : زن جواني که براي جدايي از همسرش به دادگاه خانواده مراجعه کرده بود، مدعي شد ازدواج او به صورت سنتي برگزار شده و او تا زمان عقد فقط يک بار شوهرش را ديده بود.اين زن 24 ساله به قاضي شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده گفت؛ ازدواج من و شوهرم به شکلي کاملاً سنتي برگزار شد و ما بدون هيچ شناختي با هم ازدواج کرديم. بيش از يک ماه قبل خانواده يي براي خواستگاري به خانه ما آمدند و پدرم دادن جواب آخر را به بعد از انجام تحقيقات درباره آنها موکول کرد. از آنجايي که اين خانواده را يکي از آشنايان معرفي کرده بود، پدرم از انجام تحقيقات بيشتر خودداري کرد و فقط بعد از پرس و جو از تعدادي از همسايه ها به آنها جواب مثبت داد. تمام اين کارها در دو روز انجام شد و من و همسرم دو روز بعد از خواستگاري بر سر سفره عقد نشستيم و اين در حالي بود که من هيچ شناختي نسبت به همسرم نداشتم و تا زمان عقد فقط يک بار و آن هم شب خواستگاري او را ديده بودم. زن جوان گفت؛ در طول يک ماهي که از زمان عقد ما مي گذرد، متوجه شدم اختلاف سليقه زيادي با هم داريم و به هيچ وجه نمي توانم او را به عنوان شوهر قبول کنم. او مردي بسيار بداخلاق است و اگر به اين زندگي ادامه بدهم آينده ام تباه مي شود. من حاضرم در برابر طلاق مهريه ام را که 314 سکه است، ببخشم. مرد جوان نيز گفت؛ من هم در انتخاب همسرم اشتباه کردم و به اصرار خانواده ام راضي به اين وصلت شدم و اکنون با طلاق موافق هستم. قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات دو طرف حکم طلاق آنها را صادر کرد.
     
  
مرد

 
زن سرایدار قربانی 3 متجاوز

جام جم آنلاین: در اقدامی هولناك 3 شرور با ورود به اتاقك سرای سرایدار ، تهدید كردند اگر همسرش تن به خواسته شیطانی آنها ندهد ، كودك یكساله خانواده را مقابل دیدگان پدر و مادر سرخواهند برید. آنان با این تهدید ، نقشه شوم خود را عملی كردند.

به گزارش جام‌جم، مردی در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در منطقه لواسانات در حالی كه می‌گریست، از ماموران انتظامی درخواست كمك كرد.

به دنبال این تماس، ماموران با عزیمت به یك خانه ویلایی متوجه شدند سرایدار خانه از پلیس تقاضای كمك كرده است. مرد سرایدار به ماموران گفت: هنگام غروب صدای زنگ خانه به صدا درآمد و هنگامی كه در را باز كردم، 3 فرد شرور كه چاقو و قمه در دست داشتند با ورود به خانه ویلایی، من و همسرم را مورد ضرب و جرح قرار دادند و پس از انتقال من به یك اتاق و بستن دست و پایم، با تهدید به قتل كودك خردسالم همسر جوان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از محل متواری شدند.

در پی این اظهارات، زن جوان سرایدار در حالی كه بشدت می‌گریست، اظهارات شوهرش را تایید كرد.

وی گفت: آنها پس از آزار و اذیت من محل را ترك كردند و من نیز با گشودن دست و پای شوهرم، موضوع را به پلیس گزارش كردیم.

دستور ویژه

با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع در دستور كار ماموران سركلانتری یكم تهران بزرگ قرار گرفت و با تحقیقات گسترده مشخص شد این 3 متهم از افراد شروری هستند كه بارها در اطراف محل جرم مشاهده شده‌اند.

یك مقام آگاه با اشاره به این حادثه تلخ به «جام‌جم» گفت: پس از تحقیقات گسترده‌ای كه در این ارتباط صورت گرفت، ابتدا چهر‌ه‌نگاری از 3 فرد شرور آغاز و با شناسایی آنها یك تیم ویژه از ماموران موفق شدند 2 نفر از این متهمان را شناسایی و آنها را در یك خانه مجردی در لواسان دستگیر كنند.

با انتقال این دو متهم به مقر انتظامی، آنها اعتراف كردند از چندی پیش با مشاهده همسر جوان مرد سرایدار با طراحی نقشه‌ای قصد آزار و اذیت او را داشتیم تا این كه وارد خانه شده و با تهدید به قتل كودك خردسال زن سرایدار، او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

در جستجوی متهم فراری

این مقام آگاه اضافه كرد: پس از اعترافات تكان‌دهنده 2 فرد شرور، مشخص شد دیگر همدست آنها پس از اطلاع از دستگیری همدستانش به یكی از شهرستان‌ها متواری شده است.

با مشخص شدن این موضوع، دستور نیابت قضایی صادر و جستجو برای دستگیری دیگر متجاوز فراری آغاز شد.

براساس آخرین پیگیری‌های خبرنگاران گروه حوادث جام‌جم، در پی این اقدام تبهكارانه، زن جوان و همسر وی دچار مشكلات شدید روحی شده‌اند.
     
  
مرد

 
اعتراف به کشتن خواهر در اتاق شماره 12

ایسکانیوز : با گذشت کم تر از دو روز از کشته شدن یک زن جوان در جنوب شرق تهران ، عامل جنایت و همدستش از سوی پلیس اداره آگاهی مرکز ردیابی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار گروه حوادث ایسکانیوز ساعت 19:30 یکشنبه هفته جاری ، افسر کلانتری 114 غیاثی باخبر شد زن 25 - 20 ساله ای به نام «الهام» در اتاق شماره 12 یک مسافرخانه در «خاوران» کاردآجین شده است.«الهام» در شرایطی به نزدیک ترین بیمارستان فرستاده شد که دختر یک ساله اش «هستی» کنار تختش در طبقه دوم مسافرخانه بود و شیون می کرد.
زن زخمی ، در کم تر از دو ساعت بر اثر شدت خونریزی و پارگی عروق حیاتی جان باخت و تلاش پزشکان برای نجاتش بی نتیجه ماند.به دنبال این جنایت تکان دهنده ، بازپرس حسین اصغرزاده - کشیک دادسرای امور جنایی تهران - و افسران دایره 10 اداره آگاهی مرکز به بیمارستان مورد نظر رفتند و با دیدن جنازه ، رسیدگی به ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.شواهد نشان می داد «الهام» و «هستی» از شنبه هفته جاری در آن مسافرخانه ساکن شده بودند.
صاحب مسافرخانه در بازجویی ها گفت : طی این دو روز هیچ مورد مشکوکی از «الهام» ندیده بودم تا این که حدود ساعت هفت شب یکشنبه ، یک زن و مرد به مسافرخانه ام آمدند.آنان گفتند خواهر و شوهر خواهر «الهام» هستند و می خواهند او را ببینند.من هم از همه جا بی خبر ، شماره اتاق را گفتم و آن دو نفر به سراغ «الهام» رفتند.نیم ساعت بعد ، آنان با دستپاچگی از مسافرخانه خارج شدند و من گریه‌های نوزاد را شنیدم.همین که به کنار اتاق شماره 12 رسیدم با بدن خون‌آلود «الهام» رو به رو شدم و ....
جنازه با صدور دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شده و پرونده در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران تحت رسیدگی قضایی قرار گرفته بود که متهمان در اطراف «گلستان» رباط کریم - غرب استان تهران - ردیابی شدند.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، کارآگاهان روز سه شنبه ، خواهر «الهام» به نام «فاطمه» را دستگیر کردند و به بازجویی از وی پرداختند.همزمان شوهر یکی دیگر از خواهران «الهام» که «بهرام» نام دارد بازداشت و به اداره آگاهی برده شد.
«فاطمه» گفت : شوهر «الهام» یکسال پیش خانه و خانواده اش را رها کرد و به مکان نامعلومی گریخت.سپس پای خواهرم به منجلاب فساد کشیده شد و آبروی ما را برد.«الهام» سه روز بود که دست «هستی» را گرفته و از خانه ما فرار کرده بود.
وی ادامه داد : دیگر نمی توانستم رفتار خواهر بدنام خود را تحمل کنم و از «بهرام» خواستم در پیدا کردن مخفیگاه «الهام» کمکم کند.بدین ترتیب مسافرخانه ای که او و دخترش در آنجا ساکن شده بودند را شناسایی کردیم.من به تنهایی «الهام» را کشتم و دامادمان فقط نظاره گر بود.
«بهرام» 37 ساله نیز حرف های خواهر زنش را تائید و امروز در شعبه دادسرای امور جنایی تهران ، جزئیات ماجرا را بازگو کرد.بازپرس «اصغرزاده» برای «فاطمه» قرار بازداشت موقت صادر کرد و «بهرام» نیز با صدور قرار وثیقه 500 میلیون ریالی روانه زندان شد.هم اکنون تحقیق جامع تر پلیس درباره ادعاهای عامل این جنایت خانوادگی ادامه دارد.
     
  
مرد

 
15 Nov 2009 11:39 - تاپیک ادغام شده:
عروس 15ساله درخواست طلاق کرد

عروس 15ساله درخواست طلاق کرد

اعتماد : دختري 15ساله که با مردي 30 ساله ازدواج کرده است پس از آنکه شوهرش او را ترک کرد به دادگاه خانواده رفت تا به طور غيابي از وي طلاق بگيرد.

به گزارش خبرنگار ما اين زن نوجوان که رعنا نام دارد پس از چند ماه بي خبري از همسرش حامد صبح ديروز همراه پدرش به دادگاه خانواده رفت تا با جدايي از وي به بلاتکليفي اش پايان دهد. وي هنگامي که در برابر قاضي حسن عموزادي رئيس شعبه 268 قرار گرفت داستان زندگي اش را اين طور تعريف کرد؛ چند ماه قبل که خواهرم همراه شوهرش به خانه مان آمده بودند شوهر خواهرم حامد را به من معرفي کرد و گفت او قصد دارد ازدواج کند. وي گفت حامد جوان قابل اعتمادي است. چون پدرم به شوهرخواهرم اطمينان کامل داشت با پيشنهاد وي موافقت کرد و چند روز بعد حامد که راننده کاميون است به خواستگاري ام آمد. پس از صحبت هاي اوليه حامد گفت چون تا چند روز ديگر بايد به يک ماموريت کاري برود بهتر است هرچه زودتر عقد کنيم. ما هم موافقت کرديم و به اين ترتيب من در 15 سالگي با مهريه 300 سکه بهار آزادي به عقد حامد که 30 سال سن داشت، درآمدم.

عروس نوجوان ادامه داد؛ دو روز پس از جشن عقدمان حامد به ماموريت رفت و قرار شد تا دو هفته ديگر بر گردد اما پس از اين مدت هيچ خبري از او نشد. حتي خانواده حامد هم از وي خبري نداشتند. وضعيت بدي بود. براي من به عنوان تازه عروس سخت بود که شوهرم چند روز پس از عقد من را ترک کند. اما چاره يي نداشتم. چند ماه اين وضعيت را تحمل کردم ولي پدرم تصميم گرفت طلاقم را از حامد بگيرد. در حال حاضر هيچ کس خبري از شوهرم ندارد و حتي پيگيري هايي که از طريق پليس انجام داده ايم نيز به نتيجه نرسيده است.

رعنا در مورد اينکه چرا با شخصي که 15 سال از او بزرگ تر است ازدواج کرده، گفت؛ ما يک خانواده پرجمعيت هستيم و من يکي از شش دختر خانواده هستم. هيچ کدام از ما حق تصميم گيري نداريم و پدرمان برايمان تعيين تکليف مي کند. زماني که حامد به خواستگاري ام آمد من در دبيرستان درس مي خواندم اما مجبور شدم به خاطر ازدواج با او ترک تحصيل کنم.

پس از اظهارات اين دختر، قاضي وقت ديگري را براي رسيدگي به اين پرونده تعيين کرد و از مددکاران دادگاه خواست درباره حرف هاي اين زن تحقيق کنند.
     
  
مرد

 
زوج سالخورده قرباني اعتياد نوه شان به شيشه شدند

اعتماد : مردي که پدربزرگ و مادربزرگش را به قتل رسانده است روز گذشته در جلسه محاکمه اش مدعي شد به خاطر مصرف شيشه از حالت عادي خارج شده و دست به قتل زده است.

به گزارش خبرنگار ما ،23 آذرماه سال گذشته ماموران پليس در جريان سرقت خونيني قرار گرفتند که قربانيان آن زن و مرد مسني به نام هاي ابراهيم و جميله بودند. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر کارآگاهان در محل حاضر شدند و تحقيقات خود را آغاز کردند. بررسي ها نشان داد مقدار زيادي پول و طلا از مقتولان به سرقت رفته و چند دقيقه قبل از پيدا شدن اجساد نوه 29ساله اين زوج توسط همسايه ها ديده شده است. بعد از انتقال اجساد به پزشکي قانوني تحقيق در مورد نوه مقتولان در دستور کار قرار گرفت و پليس متوجه شد مرد 29ساله حميد نام دارد و از آنجايي که مجرد است به خانه اين زوج خيلي رفت و آمد مي کرد و به دليل مشکلات مالي از پدربزرگ و مادربزرگش کمک مي گرفت.

ماموران بعد از چندين روز جست وجو موفق شدند حميد را بازداشت کنند. اين مرد در بازجويي ها به قتل اعتراف و صحنه جرم را نيز بازسازي کرد. سپس پرونده به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد و وي روز گذشته در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران محاکمه شد.

در ابتداي جلسه شکاري نماينده دادستان تهران تقاضاي صدور حکم قانوني براي حميد کرد و گفت از نظر دادسرا او مجرم است و با قصد قبلي دست به اين قتل زده است. در ادامه اولياي دم مقتولان براي حميد تقاضاي قصاص کردند.

سپس حميد در جايگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت؛ من به خانه پدربزرگ و مادربزرگم خيلي رفت و آمد داشتم. آن روز هم مبلغي چک داشتم و بايد حتماً آن را پاس مي کردم. از آنجايي که پول کم داشتم به خانه مادربزرگم رفتم و از او پول خواستم اما او مرا متهم به دزدي کرد. متهم ادامه داد؛ مادربزرگم گفت من دو سيني گران قيمتش را به سرقت برده ام در حالي که اين کار را نکرده بودم. از حرف هايش عصباني شدم. به آشپزخانه رفت تا غذا درست کند. من هم همراهش رفتم. در آنجا گوشت کوبي برداشتم و زماني که داشت سر اجاق غذا درست مي کرد به سرش کوبيدم. بعد از آن سراغ پدربزرگم رفتم. خوابيده بود. بيدارش کردم و گفتم مادربزرگ حالش خوب نيست و در آشپزخانه افتاده است. با سرعت بلند شد و به سمت آشپزخانه رفت. وقتي مادربزرگم را غرق در خون ديد به من نگاه کرد. هنوز گوشت کوب دستم بود. فرياد زد چرا اين کار را کردي و گوشت کوب را براي چه برداشتي؟ من هم چند ضربه به او زدم و کشتمش. بعد به داخل اتاق رفتم. هر چه پول و طلا در خانه بود، برداشتم و فرار کردم.

پسر جوان ادامه داد؛ روز حادثه من ماده مخدر شيشه استفاده کرده بودم و تحت تاثير اين مواد مرتکب قتل شدم. اگر مواد مصرف نکرده بودم اين کار را نمي کردم. من آنها را دوست داشتم و خيلي متاسفم که دست به چنين کاري زده ام. پسر جوان وقتي در برابر اين سوال قرار گرفت که آيا حاضر است ديه مقتولان را بپردازد تا قصاص نشود، گفت؛ من هيچ پولي براي پرداخت ديه ندارم و هر آنچه اولياي دم بخواهند، مي پذيرم. بعد از پايان جلسه محاکمه هيات قضات براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.
     
  
زن

Princess
 
محققان اعلام كردند:
قد بلندها بيشتر پول درمي‌آورند و بيشتر هم سرطان مي‌گيرند

محققان در يك مطالعه جديد نتيجه‌گيري كردند: افراد قد بلند پول بيشتري به دست مي‌آورند اما از سوي ديگر بيشتر در معرض خطر ابتلا به سرطانها هستند.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، ‌در اين پژوهش برايان مك ايووي متخصص ژنتيك و دستيار وي از مركز تحقيقات پزشكي انستيتو كوئينزلند 70 مطالعه علمي روي قد انسانها را مورد بازبيني قرار دادند.

اين محققان دريافتند كه افراد قد بلندتر به طور متوسط بيشتر به سرطانهاي تيروئيد، سينه، پانكراس و روده مبتلا مي‌شوند اما در عوض افراد كوتاه قد بيشتر مستعد ابتلا به ديابت نوع دوم، بيماريهاي قلبي و اوستئوآرتريت هستند.

در اين پژوهش كه در مجله «اقتصاد و بيولوژي انساني» منتشر خواهد شد، دكتر مك ايووي تاكيد كرد كه نتايج حاصل از اين مطالعات لزوما براي تك تك افراد وسيله‌اي براي پيش بيني بروز بيماريها نيست.

بر اساس اين تحقيق، يكي از نخستين ژنهاي مرتبط با قد موسوم به HMG2A به ميزان فراوان در بسياري از انواع تومورهاي سرطاني يافت مي‌شود در حالي كه يك ژن ديگر موثر در قد با عنوان GDF5 با‌ بروز اوستئوآرتريت در ارتباط است. در اين تحقيق، پژوهشگران همچنين به رابطه آشكار بين بلندي قد و بهبود درآمد حاصل از فعاليتهاي اجتماعي اقتصادي پي برده‌اند.

اين ارتباط به حدي است كه در يك پژوهش استراليايي نشان داده شده هر 10 سانتي‌متر افزايش قد برابر با 3 درصد افزايش دستمزد ساعتي است. علت اين رابطه هنوز معلوم نيست اما يك احتمال اين است كه افراد قد بلند اعتماد به نفس بيشتري دارند و از اين حيث موفق‌تر هستند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 77:  1  2  3  4  5  ...  74  75  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA