انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 6 از 13:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  12  13  پسین »

مربیان بزرگ


مرد

 
روي كاغذ به لاليگا از دست نرفته است/ژوزه مورينيو:اگر فاصله از پنج به هشت برسد ، قهرماني غيرممكن مي شود

سایت گل - ژوزه مورينيو در مورد شكست به اسپورتينگ و همچنين بازي با تاتنهام صحبت كرد .
به گزارش مرجع خبري رئال مادريد مورينيو پس از شكست به اسپورتينگ در برنابئو گفت :"‌روي كاغذ به نظر مي رسد كه لاليگا از دست نرفته است ، اما در واقع اگر فاصله از پنج به هشت برسد ، مي توان گفت كه تقريبا قهرماني ليگ غيرممكن مي شود .
" او افزود :" محدوديت هاي خود را مي دانستيم . بازيكنان تقريبا مرده بودند . شانس بخشي از فوتبال است ، حريف آن را داشت و ما اصلا نداشتيم . غايبان ما باعث شده بودند كه فاقد خلافيت باشيم . به هر حال با آمدن بازيكنان ديگر ، خواهيم توانست كه در برابر تاتنهام بازي متفاوتي نسبت به بازي امروز ارئه دهيم . "
ژوزه در مورد غيبت په په در تركيب اصلي گفت :" بازي نكرد چرا كه حريف زياد حمله نمي كرد . سوال اين جا نيست كه چرا امروز بيشتر دفاع نكرديم ، بلكه مشكل از گلزني بود . اگر مي خواستم كه اين بازي 0-0 تمام شود برايم كاري نداشت ، اما آن هم يك نتيجه بد بود . هر چند كه 0-0 برابر اسپورت اين نتيجه زياد هم نمي توانست بد باشد ، يعني حداقل فاجعه بار نبود . "
وی در مورد علت تعويض گرانرو گفت :" اين كار را كردم چرا كه مي خواستم دو مهاجم آماده داشته باشم . واقعيت اين بود كه فاقد بازيكنان خلاق ، به جز اوزيل بوديم . كريستيانو ، مارسلو ، ژابي و بنزما را نداشتيم . بايد از روش ديگري تلاش مي كرديم ، بيشتر فشار مي آورديم و به بازي مستقيم روي مي آورديم . قوتبال قابل پيش بيني نيست . فرصتهاي زيادي داشتيم و از چند قدمي دروازه بارها توپ را خراب كرديم . گرانرو باعث مي شد كه روند بازي كمي كند باقي بماند . "
او سپس در مورد مصدومان بازي با تاتنهام صحبت كرد . البته اين بار متزلزل تر در مورد نبود كريستيانو ، مارسلو و بنزما گفت :" اگر كريستيانو بازي كند ، به اين خاطر است كه من و او ريسك كرده ايم . پزشكان گفته اند كه او به بازي با بيلبائو مي رسد . مارسلو بايد دو هفته از ميادين دور باشد و بنزما هم فقط به بيلبائو و لندن خواهد رسيد . اول از كادر پزشكي بپرسيد و بعد به من حمله كنيد ، اما به هر شايد ريسك كرديم . بايد ببينيم كه مي ارزد 0-0 كنيم يا اين كه لازم است روي اين افراد ريسك كنيم . فردا با مصدومان صحبت خواهم كرد و در مورد خطر كردن روي آنها تصميم خواهم گرفت . "
اما تیم اسپورتينگ... ژوزه گفت :" آنها با تمام وجود در زمين بازي كردند . "
در مورد ورودش به رختكن اسپورتينگ پس از بازي و دست ندادن با پرسيادو هم گفت :"‌اين جا هستم تا در مورد بازي صحبت كنم ، نه قبل و بعد از آن ، زياد مهم نيست . "
lust
     
  
مرد

 
کارانکا: مورينيو هم مانند بقيه رئالي ها عصباني است

رئال مادريد نتوانست شکست 2-0 ديدار رفت در سانتياگو برنابئو را جبران کند و رسيدن به فينال ليگ قهرمانان باز ماند.


در دیدار شب گذشته که مورینیو نمی توانست از روی نیمکت تیمش را همراهی کند، این وظیفه برعهده آیتور کارانکا، دستیار او، بود.

کارانکا در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما قبل از بازی با مورینیو صحبت کردیم اما در طول بازی نه. ما هیچ ارتباطی با او نداشتیم بنابراین می دانستیم که باید قبل از بازی با او صحبت کنیم. اما بعد از بازی با او صحبت کردیم و او به تیم تبریک گفت. با این وجود او هم مانند هرکس دیگری در باشگاه رئال بسیار عصبانی و ناراحت است.

بازی امشب اصلا آسان نبود. مورینیو گفته بود که رسیدن به فینال غیرممکن است و ما دیدیم که دقیقا همین طور است."

کارانکا معتقد است گل مردود اعلام شده گنسالو ایگواین در دقیقه 47 نقطه عطف بازی بود.

" میلیون ها نفر آن گل را دیدند. لازم نیست چیز بیشتری در مورد آن گفته شود. اگر آن گل پذیرفته می شد، ما به بازی برمی گشتیم. آن گل کافی بود تا همه چیز تغییر کند. ما هنوز آن را دوباره ندیدم اما همه گفتند آن گل درست بوده است."

حضور کاکا در ترکیب اصلی باعث تعجب بسیاری شد و کارانکا در این مورد گفت:" کاکا چند بازی انجام داد و به نظر می رسید شرایط خوبی دارد. ما فکر می کردیم او بازیکنی است که می تواند سرنوشت ساز باشد."
lust
     
  
مرد

 
رامون کالدرون: مورینیو طرفدار دارد؟ هیتلر هم طرفدار داشت! رئال مادرید جنازه‌ای است که به دنبال گور می‌گردد

سایت گل – رامون کالدرون، رییس سابق رئال مادرید حمله‌ای سخت به ژوزه مورینیو داشته و او را با آدولف هیتلر مقایسه کرده است.

این فرد 59 ساله که در سال‌های 2006 تا 2009 رییس رئال بود، پس از اخراج خورخه بالدانو این حرف‌ها را زد. گفته می‌شود دعوای بالدانو با مورینیو بخشی از دلایل جدایی او بوده است.

دست مادرید در فصل اول حضور مورینیو از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان کوتاه ماند و آنها به قهرمانی جام حذفی بسنده کردند.

با این حال مورینیو هنوز پشتیبانی هواداران را دارد و کالدرون در گفتگو با ایستگاه رادیویی کاتالان ONA FM می‌گوید: «می‌توانید میلیون‌ها طرفدار داشته باشید که برایتان هورا بکشند، اما هیتلر هم میلیون‌ها هوادار داشت و سقوط کرد.»

کالدرون همچنین توانایی فلورنتینو پرس، رییس فعلی را زیر سوال برد: «برای مادرید و فلورنتینو متاسفم. دیروز (در جریان اعلام خبر رفتن بالدانو) این حس را داشتم که دانش‌آموزی را می‌بینم که پیش از امتحان اصلی‌اش درسش را بلد نبود!

تصویر آنها رقت‌انگیز است. رئال مانند جنازه‌ای است که به دنبال قبر می‌گردد.»

رییس سابق باشگاه مادریدی از هر فرصتی برای تاختن به پرس استفاده کرد: «ما نباید سر خود را در برف فرو کنیم. فلورنتینو پرس در پنج سال حضور در سمت ریاست باشگاه به اندازه بتیس، ساراگوسا و اسپانیول قهرمانی به دست آورده است!»

کالدرون در ژانویه 209 جایش را به بیسنته بلودا داد و شش ماه بعد هم پرس به رئال رفت.
lust
     
  
مرد

 
حمیت آلتینتوپ: صحبت های مورینیو تاثیر زیادی در آمدنم به رئال داست
سایت گل- حمیت آلتینتوپ، خرید جدید باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد صحبت کردن با ژوزه مورینیو تاثیر زیادی در پیوستنش به این باشگاه داشت.

این مدافع- هافبک 28 ساله که قراردادش با بایرن مونیخ به پایان رسیده بود، به تازگی با قراردادی چهارساله به رئال پیوست. او پیش از این اعلام کرده بود که می توانست به تیمی در بوندس لیگا یا لیگ برتر برود اما ترجیح داد برای چالشی بزرگتر راهی سانتیاگو برنابئو شود.

او در گفتگو با روزنامه آس گفت:" صحبت هایی که من با مورینیو داشتم در تصمیم من برای آمدن به رئال بسیار تاثیرگذار بود. من برای بازی در کنار اوزیل و نوری شاهین بسیار هجان زده ام. فکر می کنم در این مقطع از دوران حرفه ای ام همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من تنها به کمک کردن به تیم فکر می کنم و می خواهم به هواداران نشان دهم که چه توانایی هایی دارم."

آلتینتوپ که علاوه بر میانه میدان، می تواند در کناره ها نیز بازی کند، می داند که ممکن است نتواند هر هفته برای رئال به میدان برود اما می خواهد به از کوچک ترین فرصت ها برای کمک به تیمش استفاده کند.

" من خودم را بازیکنی می دانم که باشگاه های زیادی به دلیل آگاهی ای که از فوتبال و بازی در پستش دارد دوست دارند در تیم شان داشته باشند. من بسیار حرفه ای هستم و می توانم با شرایط مختلفی سازگاری پیدا کنم. من هرگز از سبک بازی تیم شکایت نخواهم کرد."
lust
     
  
مرد

 
[b]گزارش روز: تولد یک سالگی مورینیو در برنابئو
مربی پرتغالی اولین سال حضورش در رختکن رئال مادرید را جشن می گیرد

سایت گل- امروز اولین سالگرد حضور ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری رئال مادرید است.این مربی پرتغالی دقیقا 365 روز قبل هدایت رئال را در دست گرفت و با پشت سرگذاشتن سالی پر جنجال و جملاتی جنجالی که به تاریخ پیوست و رویارویی ها و برخوردها، موفقیتها و شکستها که خودش می تواند در یک کتاب ثبت شود

این مربی پرتغالی تنها به یک کمپین نیاز دارد که تا پای عمر با او باشند.

هیچ وقت یک مربی در رئال مادرید تا این حد تاثیرگذار و پرنفوذ نبوده، تا جایی که هواداران برنابئو ترانه ای برای او ساخته اند که در پایان هر بازی برای مورینیو می خوانند

بازیکنان رئال هم در مورد مربی تیمشان می گویند:« مورینیو راهنمای خوبی است که بیش از هر کس دیگری تلاش می کند. او جاد.گری است که بیشترین عملکرد را از شاگردانش می کشد. پیامبری که قادر است با عشق و انگیزه و شخصیتش تو را متقاعد کند و محرکی که با رفتارش به تو رقابت را تزریق می کند.»

در باشگاه مادریدی همه از حرفه ای گری و قدرت لیدری او صحبت می کنند و اعضای رختکن معتقدند که با حضور مورینیو این تیم مبدل به یک «سوپر تیم خواهد شد.»

این درحالی است که خود آقای خاص دراین رابطه هشدار داده:« بهترین نتایج من همیشه در دومین فصل حضورم در یک تیم از راه می رسند.»
lust
     
  ویرایش شده توسط: hamid_love   
مرد

 
مورينيو پس از يک ماه سکوت: نمي دانم براي چه محروم شدم


مورينيو سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از يک ماه ، سکوت خود را شکست.



--------------------------------------------------------------------------------


مورینیو که پس از محرومیت پنج جلسه ای به علت اظهاراتش پیرامون دست داشتن اتحادیه فوتبال اروپا ،‌یوفا ، در قهرمانی های بارسلونا در لیگ قهرمانان سالهای دو هزار و شش و دو هزار و نه ، تاکنون مصاحبه نکرده بود روز چهارشنبه در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی زبان این سکوت را شکست و از این تصمیم یوفا انتقاد کرد.

وی در مصاحبه با رادیو کادنا سِر با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد " بیش از یک ماه از این موضوع می گذرد و من هنوز نمی دانم که برای چه تعلیق شده ام...به نظرم دستکم من باید حق داشته باشم که از خود دفاع کنم. "

سرمربی پرتغالی رئال مادرید که در این فصل با این تیم در لالیگا به نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان تا مرحله نیمه نهایی این تیم را هدایت کرد و با کهکشانی ها به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نتایجی بهتر با رئال به دست خواهد آورد یا خیر تصریح کرد " هنگامی که سکان هدایت تیم های پورتو ،‌ چلسی و اینتر میلان را عهده دار بودم در فصل دوم عملکرد بهتری داشتم اما با این حال این به آن معنا نیست که این بار نیز شرایط به همان شکل خواهد بود. بهبود عملکرد کار آسانی نیست چرا که برای این کار ما باید قهرمان لیگ بشویم ،‌ به مرحله نهایی لیگ قهرمانان برسیم و بار دیگر کوپا دل رِی را ببریم . "

مورینیو در پایان با اشاره به اینکه کهکشانی ها به دنبال این هستند که با امانوئل آدبایور مهاجمی که این فصل را به طور قرضی از منچستر سیتی در رئال مادرید توپ زد ، قرارداد دائمی امضاء کنند خاطر نشان کرد " ما در حال مذاکره هستیم و این بازیکن خود نیز به دنبال ادامه حضورش در اینجاست. او بازیکن مهمی است . "
lust
     
  
مرد

 
مورينيو: رئال تلاشي براي جذب آخرو نکرده است


مورينيو سرمربي رئال مادريد اعلام کرد اين باشگاه هيچ اقدامي براي جذب سرخيو آخرو انجام نداده است.




--------------------------------------------------------------------------------


آخرو آرژانتینی اعلام کرده قصد دارد تابستان امسال بیسنته کالدرون را ترک کند و گفته می شود رئال قصد دارد این مهاجم 23 ساله را به خدمت بگیرد.

چلسی و یوونتوس دیگر مشتریان آخرو هستند اما در حالی که گفته می شود رئال مادرید مشتری اصلی این بازیکن است اما مورینیو هر گونه تماس برای جذب او را تکذیب می کند.

مورینیو می گوید :" اقدامی برای جذب آخرو انجام نداده ایم. او بازیکن بسیار خوبی است و من علاقه زیادی به او دارم اما هیچ تماسی برای به خدمت گرفتن او از سوی ما صورت نگرفته است. او در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید است و رئال با بازیکنانی که با باشگاه شان قرارداد دارند به صورت مستقیم وارد مذاکره نمی شود."

مورینیو در ادامه در مورد وضعیت دو مهاجم فعلی باشگاه یعنی کریم بنزما و گونسالو ایگواین گفت:" هر دو بازیکن در رئال می مانند و فروشی نیستند. ما مذاکرات را با آنها انجام داده ایم و به توافقات لازم نیز رسیده ایم. آنها مطمئنا در رئال می مانند."
lust
     
  
مرد

 
یادداشت روز: لطفاً از نردبان موفقیت بالا بروید ...

سایت گل- شاید تا به حال در کتب تاریخی این را خوانده اید که کشور پرتغال اولین کشور استعمار گر تاریخ بوده است. آنها اولین مردمانی بودند که برای کسب و کار و تجارت مرز های کشور را ترک کرده و در کیلومترها دورتر دوره جدیدی از فعالیت های اقتصادی خود را آغاز کردند. سال ها از آن دوران می گذرد اما هنوز مردانی در این سرزمین هستند که خلق و خوی اجدادشان را به ارث برده اند.
آنها نه در میدان جنگ بلکه در زمین فوتبال به دنبال تسخیر دنیا هستند. در میان لشکر کشی پرتغالی ها به بریتانیا ، همه نگاه ها معطوف به مردی بود که با بازوبند معروفش معجزه می کرد. لوئیس آندره ده پینا کاپرل معروف به ویلاس بواس سرمربی 33 ساله پورتو که بعد از قهرمانی در لیگ پرتغال تیمش را برای فتح دومین جام معتبر اروپا آماده می کرد. او قهرمان شد تا لقب جوانترین مربی فاتح اروپا را به خود اختصاص دهد.تمام آنچه بواس به نمایش می گذارد خاطره مرد دیگری را در ذهن تداعی می کند.
کسی که شش سال پیش از همین نردبان بالا رفت. بله ،خوزه مورینیو مورینیو فعالیت حرفه ای خود را از همین پورتو و با سمت مترجمی آغاز کرد. سر بابی رابسون با انتخاب او به عنوان مترجمش ، موفقیت های آقای خاص را کلید زد. او در کنار رابسون به بارسلونا سفر کرد و این آغازی بود برای شروع دوران حرفه ای مربیگری. این بخشی از زندگی نامه آقای خاص است .
هر بار که این مطلب را مرور می کنم یک سوال مهم ذهن مرا مشغول می کند . اینکه سر بابی رابسون در طول حیات خود چندین دستیار و مترجم داشته است ، چرا از میان آنها فقط یک نفر در مسیر موفقیت گام بر می دارد ؟


به جای فکر کردن به پاسخ سوال بهتر است ادامه بدهیم. آنچه بعد از آن بر مورینیو گذشت این گونه بود :

او بعد از جدایی رابسون همچنان در بارسا به عنوان دستیار ونگال فعالیت کرد ، سرمربی تیم دوم بارسا شد و بعد به کشورش بازگشت ، دوران کوتاهی را در بنفیکا و چند تیم دسته اولی پرتغال گذارند و در نهایت به نقطه عطف فعالیت ورزشی اش رسید. او با پورتو قهرمان پرتغال و پس از آن قهرمان جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا شد. پس از آن با چلسی قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد ، با اینتر قهرمانی سری آ و حالا در رئال به دنبال ثبت یک رکورد تاریخی است. مورینیو در یک مسیر خاص قدم بر می داشت ، مسیری که به نظر می رسید از قبل تعیین شده است.در تمامی این سالها به جز در رئال او همیشه آندره بواس را در کنار خود می دید. او برای بواس همان سر بابی رابسون فقید بود.
و باز هم یک سوال : چرا از میان دستیاران خوزه فقط بواس به این موفقیت می رسد ؟ پاسخ این سوالات حالا کمی ساده تر می شود. آنها موفق اند زیرا هر دو در یک مسیر گام بر می دارند. مسیری که می توان نام آن را نردبان موفقیت* نامید
.آنها برای آرزوهایشان نردبانی ساخته اند و پله پله اوج می گیرند. خوزه مورینیو احتمالا نقشه ی ساخت نردبان پیروزی اش را در پورتو جا گذاشت و حالا بواس آن را یافته و از آن بالا می رود. شاید تصور این موضوع خیالی کمی مسخره به نظر برسد اما حقیقتی کاملا روشن است. مورینیو و بواس برای رسیدن به موفقیت در پورتو پله های اولیه نردبانشان را پایه گذاری کردند با این تیم جام های کوچک را درو و بعد جام های بزرگتر ، و در پله های بعدی تیم های بزرگتر و جام های بیشتر.به سرنوشت سایر مربیان جوان در سراسر دنیا نگاهی بیاندازید. کسانی مانند چیرو فرارا ، دونادونی ، کلینزمن ، مونتلا و دیگو مارادونا ... آنها از آن دسته افرادی بودند که به اصطلاح معروف می خواستند ره صد ساله را در یک شب طی کنند.
نمونه ایرانی آن را هم داریم : علی دائی اگر بخواهیم آنان را با نردبان معروفمان تصور کنیم مثل کسانی هستند که ناگاه خود را روی آخرین پله نردبانی که هیچ پله دیگری ندارد می بینند. پس سقوطشان محتمل به نظر می رسد کما اینکه این اتفاق برای همه آنها رخ داد.

زمانی پی به اهمیت داشتن چنین نردبانی می بریم که موضوع را از دیدگاه دیگری هم بررسی کنیم. تصور کنید خوزه مورینیو نتواند در رئال به موفقیتی برسد و با بدترین عملکرد اخراج شود. با این حال کار برای او تمام نمی شود. او به خانه می رود ، نربادنش را بر می دارد و از پله های آن پایین می آید ، یک پله پایین تر در اینتر ، یک پله دیگر در چلسی و شاید اولین پله در پورتو. جالب آنکه همه این تیم ها برای بازگشت او فرش قرمز پهن خواهند کرد و این راز داشتن نردبان موفقیت است.اما برای افرادی مانند مارادونا و فرارا شرایط به گونه ای بود که بعد از اخراج از آخرین سمتشان ، جای خالی یک پله در زیر پایشان را حس کرده و عملا سقوط آزاد را تجربه کردند.

ویلاس بواس مردی است که با زیرکی راز مورینیو را کشف کرد . بدون شک او روزی به جایگاهی که اکنون به خوزه تعلق دارد خواهد رسید تصور آنکه خوزه مورینیو در آن موقع مشغول به چه کاری است چندان دشوار نیست. او احتمالا با یک تیم ملی در حال کسب جام جهانی است.
نتیجه : از آنچه گفته شد می توان دریافت که برای رسیدن به اوج موفقیت یا همان پله آخر خوشبختی بایستی پله های پایین تر را محکم تر ساخت. این یک تجربه مفید برای مربیان و بازیکنان و شاید همه انسان های سراسر دنیاست که بدانند برای بالا رفتن از هر مسیری نیاز داریم تا پله پله از کوچکترین پله تا آخرین و بلندتیرین پله گام برداشت. مربیان جوانی که امروز در ایران به دنبال رسیدن به موفقیت هستند باید به اصول نردبان موفقیت واقف باشند و تمامی مراحل آن را به کار گیرند. کارهای کوچک را دست کم نگیرید ، آنها پله های اولیه شما برای بالا رفتن از موفقیت است.لطفا عجله نکنید با احتیاط از نردبان موفقیت خود بالا بروید ...
. *(پی نوشت1) : نردبان موفقیت یکی از الگوها و اصطلاحات معروف علوم مدیریت است. علت انتخاب نردبان به عنوان یک الگو بیشتر به خاطر شکل و ظاهر خاص این وسیله است. وسلیه ای که فقط دارای 2 مسیر است بالا یا پایین. رعایت اصول حاکم بر استفاده از این وسیله در زندگی روزمره ، ما را به سمت موفقیت سوق خواهد داد. ايجاد تغيير و تحول مثبت در زندگي فردي و بالارفتن از نردبان موفقيت در زندگي آرزوي هركسي است.

اما به سلامت طي كردن پله هاي اين نردبان مستلزم رعايت شرايط ذيل است:
(الف) روي هر پله نبايد بيش از حد معمول مكث كرد؛
(ب) پس از پيمودن پله اول، نوبت به پله دوم مي رسد؛
(ج) از نردباني كه پايه اش شكسته است نبايد استفاده كرد؛
(د) بايد ابتدا جاي پا را محكم كرد و سپس قدم بعدي را برداشت؛
(ه) پس از استفاده از نردبان نبايد آن راسرنگونش كرد.

و امــا نردبان موفقيت شش پله دارد :

پله اول - خودشناسي و خودباوري

پله دوم - هدفگذاري

پله سوم - برنامه ريزي

پله چهارم - عمل و تلاش آگاهانه

پله پنجم - پشتكار و استقامت، صبر و انعطاف پذيري

پله ششم . نتيجه گيري
*(پی نوشت2): پنج شرط و شش پله نردبان موفقیت را یک بار به دقت بخوانید. سپس مسیر حرکت خوزه مورینیو یا ویلاس بواس را در ذهن خود مجسم کنید. مطمئناً به نتیجه ای شگرف پی خواهید برد. شاید در نگاه اول تداخل این الگوی مدیریتی با زندگی ورزشی مورینیو اتفاقی به نظر برسد اما وقتی بخشی از دوران کودکی خوزه مورینیو را مرور می کنیم خواهید دانست که تبلور این الگوی مدیریت در زندگی او چندان هم اتفاقی نیست و او با آگاهی کامل در حال ساخت نردبان موفقیت خویش است.
"پدر مورينيو «فليكس مورينيو» يك دروازه‌بان و مربي پرتغالي بود و مادرش «ماريا جوليا» در مدرسه تدريس مي‌كرد. خانواده مورينيو همگي به فوتبال علاقه‌اي خاص داشتند. پدر خوانده ثروتمند خوزه، رييس باشگاه بزرگ فوتبال شهر «ستوبال» بود. خوزه از همان دوران كودكي در مديريت و برنامه‌ريزي استاد بود و برنامه‌ بازي‌هاي تيم پدرش را ترتيب مي‌داد. پس از پايان تحصيلات به مدرسه آمادگي جسماني ليسبون رفت ولي مدتي بعد مادرش كه از توانايي مديريت او اطلاع داشت نام او را در مدرسه مديريت ثبت‌نام كرد اما خوزه از آن مدرسه خوشش نيامد و دوباره در مدرسه آمادگي جسماني شركت كرد و پنج سال بعد از آن‌جا مدرك گرفت.
(الف) روي هر پله نبايد بيش از حد معمول مكث كرد؛ (مورینیو در هیچ تیمی بیش از 3 سال حضور نداشت)
(ب) پس از پيمودن پله اول، نوبت به پله دوم مي رسد؛ (بعد از کسب موفقیت در هر تیمی بلافاصله تیم دیگری را برگزید)
(ج) از نردباني كه پايه اش شكسته است نبايد استفاده كرد؛ (او هیچگاه تیمی را که به لحاظ مدیریت و مالی ضعف دارد را بر نمی گزیند)
(د) بايد ابتدا جاي پا را محكم كرد و سپس قدم بعدي را برداشت؛ (هیچ تیمی را بدون قهرمانی ترک نمی کند.

(ه) پس از استفاده از نردبان نبايد آن راسرنگونش كرد. (هرگز از تیم های سابقش بدگویی نکرده است)
lust
     
  
مرد

 
پیکه: بهترین حالت این است که مورینیو ساکت باشد!
سایت گل- این طور به نظر می رسد که ژوزه مورینیو، به جرارد پیکه انگیزه می دهد. مدافع جوان باشگاه بارسلونا در مراسم معارفه کفشهای جدید نایک، پیغامی به مربی پرتغالی رئال داشت:« بهتر است که مورینیو ساکت باشد و به کسب جام مشغول باشد، چون در دنیای فوتبال ،از هر دست بدهی از همان دست می گیری»

پیکه در صحبتهایی اعلام کرد که رفتارهای مورینیو به منزله تزریق انگیزه مضاعفی به رختکن بارسلوناست:« مورینیو یک انگیزه دیگر است. اگر دقت کنید در دنیای فوتبال، از هر دست بدهی از همان دست می گیری .مورینیو درمورد ناکامی ویا در گلزنی صحبت کرد و ویا در آن بازی 0-5، دو گل از گلهای بارسا را زد.او در مورد اسپورتینگ خیخون صحبت کرد و گفت که آنها پیروزی را به ما هدیه کرده اند ولی تیم خودش در برنابئو مغلوب خیخون شد.»

در طول فصل رویایی ای که بارسلونا سپری کرد، شایعات و اتهاماتی به گوش می رسید که در رختکن بارسا از آنها استقبال چندانی نشد . پیکه دراین رابطه در جشن قهرمانی بارسا گفته بود:« ما نه دوپینگ می کنیم و نه خودمان را به زمین می زنیم.تنها کاری که می کنیم این است که فوتبال بازی می کنیم.»

او اکنون بار دیگر به تمام اتهام زنندگان هشدار داده:« همه می دانند که حد و مرزها چیست.در طول فصل اتهامات غلط و اشتباه متعددی زده شد و حملات پی در پی ای به ما می شد و هفته به هفته همه به دنبال آن بودند تا کار زیبای ما را خراب کنند. ما درمورد داوران صحبت نمی کنیم و فقط فوتبالمان را بازی می کنیم.این یک پیغام برای رئال نیست، برای برای تمام کسانی است که به ما اتهام می زنند.»

پیکه از تمایل فراوانش برای پیوستن سسک به رختکن بارسا می گوید:« واقعا دوست دارم که او بیاید. تمام خانواده سسک در طول تمام دوران زندگی شان طرفدار بارسا بوده اند. او نه تنها انسان بزرگی است، بلکه بازی تیم ما هماهنگی خوبی با فوتبالیست هایی مثل او دارد.سسک دی ان ای بارسا را درخونش دارد.او سالها در تیم آکادمی بارسا بوده و به سرعت با تیم ما تطبیق خواهد یافت.نمی دانم که چه خواهد شد.امیدوارم که او به جمع ما بازگردد.»
lust
     
  
مرد

 
کاکا:به همه نشان می دهم كه چه توانايي هايي دارم/ سخت ترین فصلم را پشت سر گذاشتم/مورينيو كمك زيادي به من كردهسایت گل- كاكا كه اكنون در تعطيلات در برزيل به سر مي برد ، در مصاحبه با روزنامه "او استاديو سائوپائولو" گفت كه فصل گذشته سخت ترين فصل دوران فوتبالي او بوده است . گفت كه دروغ است كه مي گويند با مورينيو مشكل داشته است :" او خيلي به من كمك كرده است " اعلام كرد كه در كوپا آمه ريكا حضور نخواهد يافت و همچنين نيمار هم مستعدترين بازيكن فوتبال برزيل است كه به زودي راهي اروپا خواهد شد .

فصل را چطور ارزيابي مي كني ؟
از نظر شخصي ، سخت ترين فصل دوران فوتبالم بود . از نظر تيمي مي توانم بگويم كه خوب بود ، با كنار زدن بارسلونا ، كوپا دل ري را برديم ، به نيمه نهايي چمپيونزليگ رسيديم و ليگ را با عنوان دومي به پايان رسانديم . البته اين براي باشگاهي با حد و اندازه هاي رئال مادريد كافي نيست .

تو در جام جهاني 100 درصد نبودي ، بعد به تعطلات رفتي و در رئال مادريد هم پس از دو ، سه تمرين ، زير تيغ جراحي رفتي . چرا قبل از تعطيلات عمل نكردي ؟
راستش نمي خواستم دوباره عمل كنم . من پس از جام جهاني در سائو پائولو معاينه شدم و پزشكان احتمال جراحي شدنم را ديدند . وقتي به ايالات متحده رفتم ، تست هاي پزشكان رئال مادريد هم همين را نشان داد و بعد نزد متخصصي در لس آنجلس رفتم كه او هم گفت نياز به جراحي هست .

اكنون از نظر بدني آماده شده اي يا هنوز مصدوميت فتق اذيتت مي كند ؟
مصدوميت فتق ديگر وجود ندارد اما زانويم 100 درصد نيست چرا كه دو بار جراحي كرده ام . هميشه بايد حواسم خيلي جمع باشد تا ديگر دچار مشكل نشوم ...

اخيرا گفته بودي كه به هواداران رئال مادريد بدهي داري . فكر مي كني كه مي تواني آن را فصل بعد بپردازي ؟
هنوز نتوانسته ام انتظارات را بر آورده كنم . نه فقط در مطبوعات ، بلكه همين طور از سوي هواداران و خودم . اميدوارم كه بتوانم به كارهاي بزرگي در رئال مادريد دست بزنم . بر خلاف حرفهايي كه مي زنند ، مورينيو كمك زيادي به من كرده است .

در اين جا اخباري منشتر مي شود كه از اين كه بازي نمي كني خيلي از مربي ناراضي هستي ...
حتي مي گفتند كه رئال مادريد من را نمي خواهد . هيچ كدام از اين ها درست نيستند . هيچ كدام درست نيستند . او با من خيلي روراست است ، تصميماتش قاطع هستند ، نه تنها در مورد من ، بلكه با كل تيم . فقط مي توانم تشكر كنم .

شايعات زيادي در مورد آينده ات وجود دارد . در رئال مادريد مي ماني ؟
صادقانه بگويم كه خواسته ام همين است . پيش از آمدن به برزيل با مورينيو و مسئولان باشگاه صحبت كردند و آنها به من گفتند كه تعطلات آرامي را سپري كنم . اميدوار به حضور به پيش فصل هستم . از زماني كه به رئال پيوستن شايعات زيادي پيرامونم وجود داشت و مرا دور و بر ده تيم مطرح كردند ، اما مي خواهم در رئال مادريد بمانم و مي مانم . من تازه در دوران فوتبالم 10 ساله شده ام و مي دانم فوتبال چطور است . نا اميد نمي شوم . يك روز از من تعريف مي كردند و حالا بد مي گويند . در فوتبال نظرات متفاوتي وجود دارد اما من ياد گرفته ام كه متعادل باشم و ارزشهاي خود را مي دانم . براي من ، مهمترين چالش بازگشت به سطحم در ميلان است . مي خواهم به همه نشان دهم كه چه توانايي هايي دارم .
lust
     
  
صفحه  صفحه 6 از 13:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  12  13  پسین » 
ورزش
ورزش

مربیان بزرگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA