انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری


مرد

 
سلام و خسته نباشید .

یه خانوم آشنا دارم که همسرش متاسفانه قادر به ارضا کردنش نیست،اون خانوم دوست نداره که با کس دیگه ای هم رابطه بر قرار کنه،من هم فاصلم با اون خانوم خیلی دوره .

از خانوم های متاهل تقاضا دارم راهی به من معرفی کنند،که بتوونم مشکل اون خانوم رو رفع کنم.

لطفا کمکم کنید .


*
     
  
مرد

 

  • چرا خانم؟
  • چرا متاهل؟



در اينجور مواقع مردا فقط به خودشون فكر ميكنن و بايد مرد بيشتر به همسرش توجه كنه.

  • نك سينه
  • جی اسپات
  • داخل ران
  • و ...

خيلي تحريك پذيرن.

muhammad: خوب کامی جان خوشحال میشم هر کسی هر تجربه ای داره در اختیارم بزاره،اون خانوم دلش می خواد ارضا شه . جز من و شوهرش به هیچکس اطمینان نداره،شوهرشم که مشکل داره و به علت بعضی مسائل نمی تونه . منم که نزدیکش نیستم،حالا این شما و اینم ریش و قیچی .
یعنی مشكل جنسی داره؟
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
نظرات کاربران انجمن
نظر اول :

toot20:
وقتی طرف بات سکس می کنه یعنی ته همه چیز،کم تجربگی باعث می شه در موردش حرف نزنید ولی وقتی این کارو چند باز انجام بدی هم تو و هم اون خواسته ها و نیاز هاشو می گه و هر دو از سکس بیشترین لذت رو می برید،چراغو خاموش می کنی بغلش می کنی در گوشش ازش می پرسی که دوس داری چه جوری بش حال بدی.. باید غلغش بیاد دستت كه چه جوری باش حرف بزنی كه روش بشه بت بگه.اگه می خوای بش حال بدی اگه اذیت نمی شی سعی كن اصلا نمالی به جاش واسش بخور فقط.

ظمنا سعی کنی ریش و سبلیتو 3 تیغه کنی و سعی کن به جز لبو زبونت با کسش و اطراف کسش تماس نداشته باشی.معمولا اگه کاملا دقت کنی طرف هر چیم بخواد بی سرو صدا ارضا شه باز از حالت بدن معلومه که شده یا نه ولی اگه درست اونجایو که باید بلیسی خیای زود ارضا میشه با توجه به چیزایی که گفتی.اگه شک داری که وقتی خودشو کنار می کشه ارضا شده یا به نه خیلی فهمیدنش اسونه به خوردنت ادامه بده اگه دیدی واقعا حالش داره بدتر می شه و نسبت به قبل حساستر شده کسش ادامه نده ولی اگه احساس کردی اینطوری نیست ادامه بده.

اینا چیزاییه که با تجربه به دست میاد...


نظر دوم :

afshin42:
شریک من از بازی کردن با کونش اماده میشه به اینصورت که اول از پشت میخوابونمش و اخرین قسمت باسن به کمر که چاک داره را با زبون قلقلک میدم حدود سه دقیقه بعد وسط رانش را با زبان تا زانو میرم هر دو پاش را تکرار میکنم بعد بغلش کرده و لب و گردن ( این موضوع مهمه که مرد بدونه چه قسمتی از زن زودتر باعث سفت شدن التش میشه مثلا در مورد خودم سینه ها هست نباید تا زمان نزدیک شدن به دخول به اون قسمت کار داشته باشی چون خودت تحریک و نیاز به دخول میشی ) بعد یک انگشت توی مهبل و ارام داخل مهبل قسمت پایین را نوازش کردن مقداری که خیس شد دو انگشت و بصورت دویدن دوانگشت داخل مهبل تا کاملا لزج بشه بعد تمام کس را با اون لزج و انگشت شست را داخل و بیرون میکنی (حتما نباید ناخن داشته باشی برای جلوگیری از جراحت مهبل) بعد دیگه به عهده خودت من با سینه هاشروع و میرم سراغ دخول کل اینها حدود ۱۵ دقیقه زمان میبره بعدش تمام رختخواب میشه دریا.

چیزی که باعث زودتر انزال زن میشه دستهاتو زیر باسنش بزاری بیاد مهبلش بالا بعد داخل کنی اگر پاهاش را دور کمرت قفل نکرد و پشت را چنگ نکشید اسممو عوض میکنم . بدونید تو اون حالت وقتی ارضا میشی بهترین سکس را تجربه میکنی.یه خواهش بعد از اینکه خودتو جمع و جور کردی حتما تو بغل بگیرش ببوسش .

خانمها نظر بدن یا پیشنهاد بهتر ممنون میشم


نظر سوم :

smashadi:
سلام
دوستان مطالب زیادی اینجا گفتن که خیلی هاش عالی و ناشی از تجربیات شخصیشون هست.ولی یه مطلب مهم که فراموش شده این هست که به یاد داشته باشین که یک زن هیچ گاه به اندازه ی یک مرد نیاز به ارضا شدن نداره.
ارگاسم بسیار زیاد و در نهایت ارضا شدن برای مرد یک بار در رابطه اتفاق میفته ولی برای زن ممکنه چند بار مثلا در یک رابطه ی نیم ساعته پیش بیاد! و یا اصلا پیش نیاد.این رو بدونید که زن ها اگر قرار بود اندازه ی شما ارضا میشدن دیگه چیزی ازشون طی یکسال باقی نمیموند!

بهترین و نرمال ترین حالت حدود ۴-۵ بار ارضا شدن برای یک زن طی یک ماه هست..حالا با هر تعداد رابطه ی جنسی طی این ۱ ماه.دقت کنید که ارگاسم با ارضا شدن فرق داره.زن بلافاصله و در هر مرحله از رابطه که خیس بشه شروع ارگاسم رو تجربه میکنه...حالا این ارگاسم یا در نهایت به ارضا شدن میرسه در انتها و یا خیر.

یکی از نکات مهم که همه شنیدین این هست که اگر تمام لذت جنسی رو به ۱۰ قسمت تقسیم کنید در یک رابطه ۱تا۲ قسمت لذت را مرد و ۸تا۹ قسمت لذت را زن تجربه میکنه... این مطلب برای همین هست که زن اگر مشکلی با رابطه نداشته باشه طی یک رابطه ی مثلا نیم ساعته تماما لذت رو مبره لذتی که یک مرد شاید بیشتر از ۱ دقیقه تجربه نکنه و در واقع نمیتونه تحمل کنه و بعدش ارضا میشه.برای همین هست که سکس برای زنان حتی اگر ارضا نشن ولی اگر به هر مرحله از ارگاسم برسن و خیس بشن بسیار لذت بخش هست.

پس نکته ی مهم این هست که نگران این موضوع نباشین که شریک جنسی شما مرتبا مثل شما ارضا نمیشه ...در واقع اون در حال لذت بردنه حتی بسیار بیشتر از شما.همونطور که گفتم ارضا شدن برای زنان دفعاتش بسیار محدود تر هست تا مردان...البته زنانی هستن که مقداری غیر طبیعی هستن و بسیار حشری هستند که البته در اقلیتن و شاید ۱۰٪ رو شامل بشن.اکثر مطلق زن ها ارضا شدن همون ۴-۵ مرتبه ماهانه براشون بهترین حالت هست.البته متاسفانه هنوز هم پیدا میشن زن هایی که معنی ارضا شدن رو نمیدونن!

همسر من هنگامی که از ارضا شدنش برای دختر داییش صحبت میکرده اون بنده خدا اصلا درک نمیکرده که یعنی چی!؟وقتی متوجه شدم افسوس خوردم برای اون زن... البته بیشتر برای شوهر اون زن باید افسوس خورد...نه اینکه زنش رو طی ۵ سال هنوز نتونسته ارضا کنه برای اینکه اون مرد بیچاره هنوز نتونسته لذت سکسی رو تجربه کنه که شریک جنسیس ارضا بشه!

بهترین حالت این هست که طوری رابطه رو تنظیم کنید که هر دو با هم ارضا بشین... البته سخت هست و مقداری از خود گذشتگی از جانب مرد میخواد...ولی این رو هم بدونید که لازم نیست این سختی رو در تمام رابطه ها به جان بخرید...فق ماهی یک بار بله فقط ۱ بار در ماه طوری سکستون رو اقایون تنظیم کنید و خودتون رو نگه دارید که باهمستون و با جیغ و اه ناز اون موقع یک ارضای کامل شما هم همزمان ارضا بشین... خواهید دید که معجزه میکنه. موفق باشین و یادتون نره حداقل ماهی یک بار یا ۱ بار ماهی!!

امیدوارم مفید بوده باشه


نظر چهارم :

khorzokhan68:
مهم ترین چیز در سکس عشق بازیه همون دوست دارم گفتن ها موها رو نوازش کردنا بوسیدن گونه من یکچیزو امتحان کردم وقتا که اصلا قصد سکس نداشتم وفقط از روی عشق دوست دخترم رو بغل کردم بوسیدمش ازش تعریف کردم هی قربون صدقش رفتم دیدم آخرکار یک سکس مشت داشتم که هردومون راشی بودیم اما وقتای دیگه اینجوری نیستوقت های که میخوای سریع بری سر سینه زن بخوریش کسش رو بمالی نمیگم زن دوست نداره نه داره اما لذتی رو که باید ببره نمیبره میدونید به نظر من اونایی که سکس چت می کنند بد سکس واقعی رو تجربه می کنند بهتر وموفق ترن البته کسای رو قبول دارم تو سکس چت که نه الکی کس و شر بگن کسای که مثل خودم دختره رو انچنان تحریک می کنند که
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
من كه نه رفيقم گفتمم با ماليدن كير به طرز فجيح داخل كس يعني طرف رو كيرت بشينه و با كيرت داخل كس رو شخم بزني بجاي عقب جلو كردن

لاله گوش نوك زانو ليسيدن و نوك سينه خوردن اينها همش بيفايده است
من مي خوام با كير در عرض 30 دقيقه دختره رو ارضا كنم
این كاربر به علت تخلف در قوانین بن شده است
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند
ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد.

حدود 10 درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد یادگیری به ارگاسم رسیدن به یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی در زنان تبدیل شده است .

به عقیده برخی از محققان، زنان لذت بیشتری از یک رابطۀ جنسی می برند تا مردان!
البته این موضوع اثبات نشده است که لذت جنسی زنان چه میزان است ولی در برخی موارد لذت جنسی زن را ۷ یا ۹ برابر قدرت جنسی مرد دانسته اند که این نشان از پیچیدگی این امر دارد.


زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند.
که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به همسر کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.
ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود.
در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.

به ارگاسم نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:

1- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.

زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و... دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.
اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.


2- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید


3- در موارد بغرنج تر برای درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.
     
  
زن

 
زنان بیشتر زمانی ارضا می ششند (ازراه نزدیکی) که آلتشان در حالت تنگ باشد،بیشتر مردان عادت دارند پاهای زنان را در زاویه خیلی باز کنند و این باعث میشه اونا نتونن ارضا بشن.

یه پیشنهاد :

روی زن بخوابید،یعنی زن به پشت و شما به سینه روی آن پاهای زن را جفت کنید روی زن بخوابید و پاهای خودتان را باز کنید طوریکه زانوهایتا روی زمین باشد تا زن زیر شما نترکد،بعد آلت خودتان را وراد آلت زن بکنید و شورع کنید در این حالت چون چوچوله بیشتر با بدن شما تماس دارد زن زود ارضا می شه.

anita22: بنظر من مكیدن چوچول تاثیر خیلی زیادی داره.
من دوست دارم وقتی در حال تلنبه زدنه چوچولمو بماله،این جوری زود ارضا میشم.
     
  
مرد

 
ارگاسم در خانمها
سالها پيش در يک مطالعه مشخص شد که تنها 30 درصد خانمها،بعد از ازدواج به ارگاسم ميرسند.هرچند در آن موقع به غلط چنين تعبيرشد که فقط 30 درصد خانمها توانايي رسيدن به ارگاسم را دارند، ولي امروزه ميدانيم که تمام زنها ميتوانند به ارگاسم برسند و حتي گروهي از آنها قادرند چند ارگاسم به دنبال هم داشته باشند.

براي به ارگاسم رسيدن خانمها چند عامل مهم وجود دارد:

1-شرايط روحي:در حالت بي اعتمادي، هيجان و اضطراب،دستيابي به ارگاسم براي زن غير ممکن است.

2- تعداد دفعات و فاصله بين نزديکي:هرچه فاصله بين فعاليت جنسي بيشتر باشد، امکان تحريک زن مشکلتر بوده و شانس به ارگاسم رسيدن او کمتر است.در اين بررسي مشخص شد که اگر فعاليت جنسي مجدد در فاصله کمتر از 36 ساعت صورت گيرد،زن از لحاظ فيزيکي و روحي زودتر تحريک شده و راحتتر به ارگاسم ميرسد.برعکس اگر فاصله ميان انجام دو سکس کمتر از 36 ساعت نباشد،آنگاه تلاش زيادي براي تحريک جنسي او لازم است.

3- مردان بسته به سن، وضعيت سلامت،شرايط روحي و رژيم غذايي بطور متوسط هر 24 تا 72 ساعت به تخليه جنسي نياز دارند.اگر فاصله سکس بين زن و مرد بيشتر از اين مدت باشد مرد خيلي زود و قبل از آنکه بتواند زن را به ارگاسم برساند انزال ميشود.

4-در بسياري از جوامع هيچ آموزشي در مورد لذت جنسي وبرقرارکردن ارتباط لذت بخش با جنس مخالف، به جوانان داده نميشود.بسياري از زنها و مردها رابطه جنسي را در طول زمان و برحسب تجربه خود ياد ميگيرند.در معدود جوامعي که در مورد تحريک جنسي به زن و مرد آموزش داده ميشود معمولا" ازدواجها موفق تر است(از لحاظ جنسي).

لازم به تذکر است که زنها بسته به محل تحريک دو نوع ارگاسم دارند:

  • نوع اول ارگاسم بوسيله تحريک کليتوريس است که شايع ميباشد.در اين روش کليتوريس بايد با لمس تحريک شود.
  • نوع دوم ارگاسم از طريق واژن ميباشد.اين نوع ارگاسم از طريق فشار(معمولا"فشار نوک آلت مرد) روي نقطه جي ايجاد ميگردد.نقطه جي در ديواره قدامي واژن در فاصله حدود 2 اينچي از مدخل آن قرار دارد.

در احساس اين دو نوع ارگاسم تفاوت زيادي وجود داردکه شايدبه علت تفاوت عصب گيري کليتوريس با نقطه جي باشد،بعضي از پوزيشن هاي نزديکي براي تحريک نقطه جي مناسب تر هستند.

دو وضعيت رايج نزديکي که در آنهانقطه جي بخوبي تحريک ميشوند عبارتند از:

  • مرد به پشت خوابيده و زن پاهايش را دو طرف مرد گذاشته و زانو ميزند.
  • زن به شکم خوابيده و مرد از پشت آلت خود را وارد واژن نموده و نزديکي مينمايد.

در هردوي اين وضعيتها زاويه آلت مرد با واژن به گونه اي است که نقطه جي بخوبي تحريک ميشود.راه ديگر براي تقويت ارگاسم در خانمها انجام تمرينات ورزشي کگل است.در اين ورزش ماهيچه هاي کف لگن چند بار در روز شل و سفت ميشوند.لازم به تذکر است که اين نوع ورزش علاوه بر تقويت ارگاسم و لذت جنسي در پيشگيري از عوارض زايمان و افتادگي مثانه نيز بسيار موثر است.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
دوست عزیز alisiyadat منظور جناب رستم اینه که یه حرکت ممکنه روی یه دختر خیلی خوب جواب بده و باعث تحریک خیلی قوی بشه ولی روی یه دختر دیگه حتی کار رو خراب کنه و دختر و ناراحت کنه....
راجع به این هم که با یه زن چندتا کار میشه انجام داد ، فکر میکنم شما زیاد مقالات در این مورد نخوندید! تعداد بیشماره :دی

سکس میتونه به خیلی دلایل و مقاصد باشه و در نتیجه با همدیگه خیلی متفاوت باشن...

موفق باشید

Fdot: رفيق حرفا ميزني ها ليسيدن كس كه كار من نيست كار عقده اي هاست
حتي تو فيلم هاي پورنو خارجي هم از اين خبرا نيست فقط همون لب و خوردن كس كس هم نه هر كس فقط اشخاص خاص
Fdot: فقط به فكر خودتونيد كه ارضا بشيد
وقتي دختره ارضا بشه قيافش ديدن داره و ممكنه هزاران كارها كه تا حالا نديديد رو واست انجام بده و....
خیلی جالبه!!!
این 2 حرفت كاملا ضد و نقیض همدیگست!!!
عزیزم زن ها خیلی موجودات احساساتی هستند
شونه رو بوسیدن و تو گوش زمزمه كردن و برای احساساتی كه به زن میده پیشنهاد میكنن نه برای دكمه مخفی كه اگه بزنیش ارضا میشه!
سكس دهانی هم یكی از مهم ترین قسمت های سكس ئه
كی گفته مال عقده ای هاست؟؟ بعدشم اینو همیشه یادت باشه ، پورن با زندگی واقعی خیلی خیلی فرق دراه!! خیلیاا!!!
اینه كه این طرز فكرت رو عوض كن و همونطوری كه شما انتظار داری دختره ساك بزنه تا ارضا بشی كلیتوریس خانوم ها یا همون چوچوله روش چندین هزار نقطه عصبی هست حتی از سرآلت مرد بیشتر! باید باهاش بازی كنی و لیس بزنی و ....


موفق باشید
     
  
زن

 
sasha66: قبلش باید امادش كنی منم همین شرایط داشتم . مثلان روز قبل اینكه می خوای باهاش سكس كنی باهاش حرفای عاشقانه بزنی ( امیدوارم از ته دل باشه تا به دل بشینه ) روزی كه می خوای با هاش سكس كنی بهش بگو امروز روز من و تو باید بهترین حالت بهمون خوش بگزره . وقتی عقب كشید بازم برو رو لباش تا بازم اجازه بده بزورم شده اینكارو بكن تا رام بشه و با هات راحت بشه ...

حرفای دوستای دیگمونم درسته
ssamm: سلام.اینارو به استاد این كار مینویسه.غیر از چیزایی كه همه بلد هستید باید حین كار تمام سعیتون این باشه كه به جی اسپات فشار بیارید.اینكه سكستون طولانی بشه مثلا یكساعت كافی نیست.اینكه یكساعت سكس داشته باشید با 10دقیقه ارگاسم -خوب كه نیست هیچی خسته كننده هم هست.باید یكساعت سكس داشته باشید با 50دقیقه ارگاسم كه طرفتون رو بفرستید فضا.اینا ادعا نیست خیلی عملی و عالیه فقط یكم تمرین میخواد با اینكه مسلط باشید كه چیكار میكنید
هر چی عشق بازی طولانی تر باشه امكان ارضا شدن زن هم بیشتره،بنظرم اگه خانوما نظر میدادن موفق تر بودید واقعا شما میتونی نیم ساعت دوم بیاری بعد انزال بشی بابا دمت جیز.

واقعا ارضا كردن یه زن سخته و كار هر ننه قمری نیست پس خودتونو اذیت نكنید،درموقع سكس با طرفتون حرف بزنید و ازش بخواید بهتون بگه هر لحظه ازتون چی میخواد یا در اون زمان چی براش لذت بخش ترین تنها كسی كه میتونه تو ارضا كردن كمكتون كنه خود همون خانومه نه هیچ كس دیگه ای چون هركسی با كس دیگه فرق داره پس یك روش رو دونفر جواب نمیده.
من هم خدایی دارم
     
  

 
به ارگاسم رسوندن دختر باکره
Mohamad22: سلام،خسته نباشید دوستان،دوست دختر من اوپن نیست و هنوز دختره.موقع سكس خیلی دوست دارم بهش خوش بگذره.

من اول میرم روی لبهاش، بعد آروم میرم روی گوشش كه فوق العاده حساسه. بعد میرم روی گردنش كه حساسه ولی نه اندازه گوشش، بعدم میرم روی سینه هاش كه زیاد حساس نیست یا من بلد نیستم چیكار كنم ( لیس میزنم روشو و با دست سرشو میمالم ) بعدم با دست میرم سر وقت كس و مالودندن.همینطوری كه میمالم كسشو ازش لب میگیرم و انقدری پیش میریم كه خیس خیس میه و خودش رو جمع میكنه یعنی بخوام دست بزنم براش خودش رو جمع میكنه و میكشه عقب.

میخوام بدونم اون موقع ارضا شده ؟ به ارگاسم رسیده ؟ یا باید كار دیگه ای بكنم ؟

آخه وقتی خودش داره خودش رو میكشه عقب من چیكار باید بكنم. خوش رو سفت میكنه و پشتش رو میكنه به من كه از پشت بكنم. مثل اینكه مثلا كار اون تموم شده باشه و نوبت من شده باشه. اونطوری.نكته جال دیگه اینه كه موقعی كه دارم میمالمش كسش خیس خیس میشه ولی وقتی خودش رو سفت میكنه یكم كه بگذره كسش خشكل میشه دوباره یعنی مثل اول خیس نیست.

میخوام بدونم در این حد بسشه یا میتونم كاری كنم كه بیشتر حال كنه ؟

راستی یه دفعه هم وقتی با دست خوب مالیدم خودش رو كشید عق دیه بازبون رفتم كسشو مالیدم كه خودش رو جمع كرد دوباره.ممنون میشم دوستان راهنمایی كنن مخصوصا خانوما،چون اونم واقعا برای من همه كاری میكنه میخوام بهش خوش بگذره تا همیشه توی ذهنش بمونه رابطه.
سلام دوست خوبم

عكس العمل های هر شخصی با دیگری متفاوت و منحصر به فرد هست و از طرفی سن هم تاثیرگذاره در سنین مختلف عكس العمل ها متفاوت هست.

این عكس العملی كه دوستت نشون میده یعنی هم خیس میشه هم خودش رو عقب میكشه و دیگه اجازه مالیدن نمیده و خودش رو جمع میكنه به 2 دلیله یا واقعا ارضا شده كه میلی به مالش بیشتر نداره و واژنش حساس میشه و خودش رو جمع میكنه وقتی كه بهش دست میزنی یا میلیسی و یا اینكه ارضا نمیشه فقط به اوج میرسه و خجالت میكشه بیشتر ادامه بدی چون معمولاَ وقتی دختر به اوج میرسه و سنش كمه و كم تجربه هست تا یه حدی از سكس پیش میره و به اوج كه میرسه یا خجالت میكشه.

چون اگه ادامه بده حالش خیلی بد میشه و از عوارضش میترسه كه نكنه مشكلی براش پیش بیاد یا زیادی از خود بی خود بشه و كارایی انجام بده كه بعداَ پشیمون بشه و یا از انجامش خجالت بكشه پس نمیزاره بیش از این تحریك بشه و كار به اونجاها بكشه و یه حالت محدودیت برای خودش ایجاد میكنه یا از روی استرس یا خجالت یا عواقب بعدش پس به خودش اجازه رهایی و آزادی نمیده و همونجا از ادامه ی كار خودداری می كنه و بعد برمیگرده كه تو ازش لذت ببری چون سن كمه و تجربه كمه فكر میكنه نوبتی هست در صورتی كه سكس یه عمل پویا و لحظه ای هست هر كاری طرفین لحظه ای خوششون میاد باید انجام بدن نه اینكه قانون تعیین كنن كه حالا نوبت منه حالا نوبت تو هست و گاهی هم به خاطر كم تجربگی و سن كم شاید واقعاَ نمیدونه كه ارضا شدن چه جوری هست و وقتی به اوج می رسه تصور میكنه ارضا شده و دیگه ادامه نمیده.

راه حلی كه پیشنهاد میكنم اینه كه از خودش بپرسی كه چه حالی داره چرا از ادامه كار منصرف میشه حتی قبل از سكس آروم و با آرامش ازش سوال كن كه چه حالی میشه توی اوج سكس آیا ارضا میشه یا به اوج میرسه و استرس داره یا از عواقبش میترسه دلیل این عكس العملش چی هست و در حین سكس هم وقتی به این حالت دچار میشه كمی سكس رو متوقف كن در عاقوش بگیرش و آروم نوازشش كن ببوسش حرفای آرامشبخش بزن و با آرامش ازش سوال كن كه چرا ادامه نمیده و مطمعن باش خودش كمكت میكنه تا بفهمی چرا اینجوری میشه و به چه چیزی نیاز داره.

خدا و فرشته های مهربونش نگهدار خودت و دوستت باشن.

mrparsa: دوستان من الان با دوست دختر خودم که حال میکنم چون دختر هست باید با گائیدن زبونی ارضا کرد البته انگشت نمیدونم پرده رو پاره میکنه یا نه ولی پرده این طوریه که با انگشت پاره نمیشه چون قبلا انگشت کرده رفته دکتر سالم بوده شاید ارتجائی هست و دکتر نخواسته بهش بگه.

در کل من الان میلیسمش لاله گوش زیر گردن و سینه رو حتی دست به سینه میزنم میگه دیونه میشم دست نزن. به من میگه تو خوب دیونه میکنی میبری اوج اوج اون بالا ول میکنی نمیتونی ارضا کنی. البته این مدت خونه بودیم با هم کسی خونه بوده نمیشده که کامل لختش کنم و انجام بدم حالا من یه فیلم آموزش ارضا شدن رو گرفتم از همین تاپیک که گذاشته بودن و طرف با انگشت تو کس دختره کلی آبش رو درآورد. حالا من اون کار رو کنم که میدونم پرده اش هیچی نمیشه!!!!

حالا میشه راهنمایی کنید که من چه طوری این رو از اوج بیارم پایین و کاملا ارضا بشه و لذت ببره؟؟؟؟

البته به دوست پسر داشته که اون میگفت واقعا دیونه میکرد و از این ترسیدم که پرده ام رو از دست بدم ولش کردم و اینکه کلا پسر هیز و عوضی بودش. ابن الان من رو واقعا دوست داره و عشق بازی میکنیم نه جنده بازی. خیلی پسرها که وارد هستن جنده بازن کلا.

ممنون میشم یه راهنمایی خوب بکنید من رو که بتونم موفق بشم.
سلام دوست خوبم،اول از همه به دوست دخترت تبريك ميگم كه يه پسر خوب مث تو داره كه به زور باهاش سكس نميكنه فقط فكر حال كردن خودش نيست فكر ارضا شدن دختريه كه داره باهاش سكس ميكنه واقعا جاي تحسين داره دمت گرم خيلي حال كردم باهات،معلومه كه ميتوني بيشتر بهش حال بدي و چند بار ارضاش كني بدون اينكه بخواي پردشو بزني ولي هيچوقت اينكارو بدون اينكه خودش بخواد نكن دوستمون ونوس همه چي رو قشنگ توضيح داد.

دختر تو اين شرايط به اوج رسيده و هنوز ارگاسم نشده،وقتي كه تو اوجه واقعا دوست داره ارگاسم بشه مسلمه كه از آيندش و از دست دادن پردش ميترسه خب حقم داره چون اگه توي شرايط بدتري باشه ديگه حال خودشو نميفهمه و ممكنه كاري كنه كه بعد پشيمون شه يني پردشو از دست بده چون خودش اينو ازت ميخواد،ولي خيلي دخترا هستن فقط با خوردن ارضا ميشن و از پسر نميخوان كه پردشو بزنه.

واسه همينه كه دوستت خودشو كنترل ميكنه كه واقعا بايد بهش آفرين گفت هم واسه آينده نگريش هم واسه كنترل كردن احساساتش تو اوج سكس هم اينكه به فكر ارضا شدن تو هست،كارايي كه ميتوني واسه حال كردن بيشتر براش انجام بدي خوردن مكيدن و گاز گرفتن يواش،چوچولشه يادت نره كه خودش بخواد نه زوري بخواي بخوريش كه بهش حال بدي،سينه هاشو هم بخوري و نوكشو گاز بگيري و بمكي خيلي خوبه،هميشه اولين تجربه سكس كامل و ارگاسم شدن دختر و پسر با هم بهترين و شيرين ترين تجربه همه زندگيشون ميشه اگه مث شما به هم احترام بذارن و خودخواه نباشن كه فقط فكر ارضاي خودشون باشن مخصوصا پسرا.

من خودم پسرم وقتي نيازاي طرف مقابلتو برآورده كني خودت بيشتر حال ميكني،پسري كه با دختر خودشو ارضا ميكنه و سكسو تموم ميكنه بدون اينكه دختر ارضا شده باشه واقعا حيوونه،واقعا واسه هردوتون آرزوي خوشبختي ميكنم.

مواظب خودتون باشين
hi dr!
     
  
صفحه  صفحه 1 از 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آموزش ارضا کردن یک زن - خیلی مهم و فوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA