انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  

فیزیك جهان را روشن می كند ( پاسخ به تمامی سوالهای فیزیك و ریاضی و شیمی )


زن

 
سوال های تخصصی شیمی فیزیك / فیزیك كوانتوم / دینماتیك / سینتیك / الكترومغناطیس / مدار / شیمی پلیمر / معادلات لاپلاس / سری فویه / انتگرال نامعین چند متغیره / ضریب لاگرانژ / و...
را از من و دیگران بپرسید تا جایی كه بتوانم جواب می دم
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
در مورد نظریه انیشتین كسی نتوانسته با سرعت نور حركت كند و در ضمن این فقط یك نظریه می باشد یعنی اثیات نشده
ولی دریك آزمایش كه پیرو همین نظریه بوده به وصیله یك جت توانستند آزمایش دیدن تصویر را انجام دهند ( آزمایش دیدن تصویر = اگر شما بتوانید با سرعت فوق زیاد حركت كنید می توانید تصویر پشت جسم را ببینید ) این آزمایش در سه مرحله انجام شد 1- سرعت معمولی ( از 100 تا 200 كیلومتر بر ساعت ) خانه ای كه در كنار جاده بود به همان شكل دیده می شد
2 - سرعت زیاد ( از 200 تا 470 كیلومتر بر ساعت ) زوایای خانه به منحنی تغییر پیدا كرد ( گوشه های خانه محو شد )
3- سرعت زیاد ( از 470 به ماكسیمم سرعت موشك ) نصف تصویر خانه از بین رفت و تصویر پشت خانه به صورت تار معلوم شد
باز با این آزمایش نمی توان جمله انیشتین را اثبات كرد ( جمله = اگر با سرعت نور حركت كنی می توانی تصویر حركت خود را ببینی ) زیرا چون تصاویر با دوربین گرفته شده بود

ولی در مورد سوال شما زمان آهسته نمی شود بلكه زمان كش می آید
به طور مثال شما اگر از نقطه ای حركت كنید و به نقطه ای برسید اگر مسیر حركت شمارا نمایش دهد این یك معادله سه بعدی می باشد حال اگر بخواهیم بهد 4 یعنی زمان را بدست آوریم شمارا مانند یك آدامس باید از ابتدا تا انتهای مسر بكشیم ایم نمودار زمان شما می شود كه اگر شما با سر عت نور حركت كنید چون سریع به مقصد می رسید پس كش نمی آیید یعنی نمودار زمان نداری !

برای اطلاعات بیشتر می توانی كتاب یك دو سه تا بی نهایت را بخوانی

سوال دومت باشه واسه بعد
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
beeb123: اما من خوندم كه انیشتین این رو ثابت كرده.نوشته بود با سرعت صوت اگه حركت كنید یه مقدار نا محسوسی گذر زمان اهسته تر میشه و برای محسوس شدنش باید نزدیك سرعت نور حركت كنید.میتونم از این مطلب عكس بگیرم و نشون بدم.دقیقا نوشته گذر زمان آهسته تر میشه.
منم كه این را برایت ثابت كردم !!!
soniyahot: چون سریع به مقصد می رسید پس كش نمی آیید یعنی نمودار زمان نداری !
در مورد بعد چهارم هم كه در بالا مثال آدامس را زدم
من منظور شما را در مورد تسلط داشتن نفهمیدم ! یهنی شما علان به بعد 4 تسلط نداری ؟
بعد 4 مثل 3 بعد قبل ( طول عرض و ارتفاع ) می باشد همهی ما در این 4 بعد زندگی می كنیم

فقط بعد صفر كمی گنگ است زیرا كسی می تواند بعد صفر را دریابد كه به مباحث كوانتومی ( فیزیك جدید ) مسلط باشد چون در بعد صفر فیزیك كلاسیك نمی تواند جواب دهد
در مورد رد شدن از دیوار این مسائل مربوط به متا فیزیك و علوم غریبه می باشد
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
پلاسما گاز شبه خنثایی از ذرات باردار و خنثی است که رفتار جمعی از خود ارائه می‌دهد. واژه پلاسما به گاز یونیزه‌شده‌ای گفته می‌شود که همه یا بخش قابل توجهی از اتم‌های آن یک یا چند الکترون از دست داده و به یون‌های مثبت تبدیل شده باشند. یا به گاز به شدت یونیزه‌شده‌ای که تعداد الکترون‌های آزاد آن تقریباً برابر با تعداد یون‌های مثبت آن باشد، پلاسما گفته می‌شود.

اینم سایت از دانشگاه کالیفرنیا https://sdphca.ucsd.edu/

اینم یک مقاله کامل

پلاسما حالت چهارمی از ماده است که دانش امروزی نتوانسته آنها را جزو سه حالت دیگر پندارد و مجبور شده آنرا حالت مستقلی به حساب آورد.
این ماده با ماهیت محیط یونیزه ، ترکیبی از یونهای مثبت و الکترون با غلظت معین می‌باشد که مقدار الکترونها و یونهای مثبت در یک محیط پلاسما تقریبا برابر است و حالت پلاسمای مواد ، تقریبا حالت شبه خنثایی دارد. پدیده‌های طبیعی زیادی از جمله آتش ، خورشید ، ستارگان و غیره در رده حالت پلاسمایی ماده قرار می‌گیرند. پلاسما شبیه به گاز است، ولی مرکب از ذرات باردار متحرکی به نام یون است. یونها بشدت تحت تاثیر نیروهای الکتریکی و مغناطیسی قرار می‌گیرند. مواد طبیعی در حالت پلاسما عبارتند از انواع شعله ، بخش خارجی جو زمین ، اتمسفر ستارگان ، بسیاری از مواد موجود در فضای سحابی و بخشی از دم ستاره دنباله‌دار و شفقهای قطبی شمالی. نمایش خیره کننده از حالت پلاسمایی ماده است که در میدان مغناطیسی جریان می‌یابد. بد نیست بدانید که دانش امروزی حالات دیگری از جمله برهمکنش ضعیف و قوی هسته‌ای را نیز در دسته‌بندیها بعنوان حالات پنجم و ششم ماده بحساب می‌آورد که از این حالات در توجیه خواص نکلئونهای هسته ، نیروهای هسته‌ای ، واکنش های هسته‌ای و در کل فیزیک ذرات بنیادی استفاده می‌شود.

ساختار پلاسما :
عموما پلاسما را مجموعه‌ای از یونها ، الکترونها و اتمهای خنثی جدا از هم و تقریبا در حال تعادل مکانیکی ـ الکتریکی می‌گویند. حالتهای خاصی را در مقابل مغناطیس نشان می‌دهد. این رفتارها کاملا برعکس رفتار گازها در مقابل میدان مغناطیسی است. زیرا گازها به سبب خنثی بودنشان از لحاظ بار الکتریکی توانایی عکس ‌العمل در مقابل مغناطیس و میدان وابسته به آن را ندارند. در کنار این رفتار پلاسما می‌تواند تحت تاثیر میدان مغناطیسی درونی که از حرکت یونهای داخلی به عمل می‌آید قرار گیرد. همچنین پلاسما بعلت رفتار جمعیتی که از خود نشان می‌دهد، گرایشی به متاثر شدن در اثر عوامل خارجی ندارد. و اغلب طوری رفتار می‌کند که گویی دارای رفتار مخصوص به خودش است. معیار دیگر برای پلاسما آن است که فراوانی بارهای مثبت و منفی باید چندان زیاد نباشد که هر گونه عدم توازن موضعی بین غلظت‌های این بارها غیر ممکن باشد. مثلا بار مثبت به سرعت بارهای منفی را به سوی خود می‌کشد تا توازن بار از نوع برقرار سازد. بنابراین اگرچه پلاسما به مقدار زیادی بار آزاد دارد، ولی از لحاظ بار الکتریکی خنثی است. ماده در حالت پلاسما نسبت به حالتهای جامد ، مایع و گاز نظم کمتری دارد. با این حال خنثی بودن الکتریکی پلاسما بطور متوسط انرژی از نظم را نشان می‌دهد. اگر پلاسما تا دمای زیاد حرارت داده شود، نظم موجود در پلاسما از بین می‌رود و ماده به توده درهم و برهم و کاملا نامنظم ذرات منفرد تبدیل می‌شود. بنابراین پلاسما گاهی نظیر سیارات ، رفتاری جمعی و گاهی نظیر ذرات منفرد ، بصورت کاملا تکی عمل می‌کند. بدلیل همین رفتارهای عجیب و غریب است که غالبا پلاسما در کنار گازها و مایعات و جامدات ، چهارمین حالت ماده معرفی می‌شود. بنابراین با توجه به اینکه چگالی پلاسما قابل توجه می‌باشد. مدولانک در تک ذرات منفرد به مشکلات رفتار پلاسما افزوده می‌شود.

ضرورت بررسی پلاسمای طبیعی :
با وجود این پیچیدگی‌ها با عنایت به اینکه 99 درصد ماده موجود در طبیعت و جهان در حالت پلاسما است. علاقمندی ما به پلاسما جدا از بسیاری کاربردها نظیر تولید انرژی ، عدسی پلاسمایی برای کانونش انرژی و ... معتدل می‌باشد، چرا که از ترک زمین ، با انواع پلاسماها مانند «یونسفر ، کمربندها و بادهای خورشیدی) مواجه می‌شویم. بنابراین فیزیک پلاسما نیز در کنار سایر شاخه‌های علوم فیزیکی ، در شناخت محیط زندگی ما در قالب رشته ژئوفیزیک از یک اهمیت زیادی برخوردار است. انواع پلاسما: پلاسمای جو: نزدیکترین پلاسما به ما (کره زمین) ، یونوسفر (Ionosphere) می‌باشد که از صد و پنجاه کیلومتری سطح زمین شروع و به طرف بالا ادامه می‌یابد. لایه‌های بالاتر یونسفر ، فیزیک سیستمها به فرم پلاسما می باشند که توسط تابش موج کوتاه در حوزه وسیعی ، از طیف اشعه فرابنفش گرفته تا پرتوهای ایکس و همچنین بوسیله پرتوهای کیهانی و الکترونهایی که به گلنونسفر اصابت می‌کنند یونیزه می‌شوند.

شفق قطبی:

پدیده شفق نیز نوعی پلاسما است که تحت اثر یونیزاسیون ایجاد می‌شود. یونسفر پلاسمایی با جذب پرتوهای ایکس ، فرابنفش ، تابش خورشیدی ، انعکاس امواج کوتاه و رادیویی اهمیت اساسی در ارتباط رادیویی در سرتاسر جهان دارد.

با همه این احوال نه تنها زمین بلکه زهر و مریخ نیز فضایی یونسفری دارند. ملاحظات نظری نشان می‌دهد که در سایر سیاره‌های منظومه شمسی نظیر مشتری ، زحل ، اورانوس ، نپتون نیز باید یونسفرهای قابل مشاهده وجود داشته باشد. فضای بین سیاره‌ای نیز از پلاسمای بین سیاره‌ای در حال انبساط پر شده که محتوای یک میدان مغناطیسی ضعیف (حدود -510 تسلا) است. هسته‌های ستارگان دنباله دار نیز به فضای بین پلاسمایی پرتاب می‌کند. از طرف دیگر ، خورشید منظومه شمسی مانند یک کره پلاسمایی است. درخشندگی شدید خورشید ، معمولا عین یک درخشندگی پلاسمایی می‌باشد. خورشید به سه قشر گازی فتوسفر ـ کروموسفر و کورونا (که کرونای آن بیش از یک میلیون درجه ، حرارت دارد) احاطه شده است و انتظار می‌رود که هزارها سال به درخشندگی خود ادامه بدهد.

کاربرد پلاسمای یونسفر :
یونوسفر زمین در ارتباطات رادیویی اهمیت زیادی دارد. توضیح این نکته لازم است که یونوسفر ، امواج رادیویی با فرکانسهای بیش از 30 مگاهرتز (بین امواج رادار و تلویزیون) را عبور می‌دهد. ولی امواج با فرکانسهای کمتر (کوتاه ، متوسط و بلندرادیویی) را منعکس می کند. همچنین شایان ذکر است که ضخامت یونسفر زمین که از چند لایه منعکس کننده تشکیل شده است با عواملی نظیر شب و روز آشفتگی پلاسمایی سطح خورشید در ارتباط نزدیک می‌باشد.

مگنتوسفر و کمربندهای تشعشعی زمین :
می‌دانیم زمین ما دارای میدان مغناطیسی است که می‌تواند بر یونها و به طور خلاصه پلاسمای فضای اطرافش اثر بگذراد. بر طبق نظرات دینامو ، میدان مغناطیسی زمین از القای مغناطیس حاصل از حرکات ذرات داخل پلاسمای فضا به درون زمین متاثر می‌شود. که دوباره نقش فیزیک پلاسما را در ژئوفیزیک یادآوری می‌کند. به هرحال بطور نظری باید میدان مغناطیسی به شکل متقارن باشد لیکن فشار باد خورشیدی ، میدان ژئومغناطیس زمین را به صورت ستارگان دنباله‌دار یا دکلی شکل در می‌آورد. که در اصطلاح به آن مگنتوسفر زمین گفته می‌شود. ساختمان این لایه پلاسمایی نیز خود از چند لایه تشکیل شده است. ژئوفیزیکدانان با مطالعه اساسی این لایه‌ها ، حد بالای آن را که حدودا 10 برابر شعاع زمین و در جهت خورشید می‌باشد، مغناطیس سکون می‌نامند. خارج از مغناطیس سکون ، ناحیه متلاطمی است که «غلاف» مغناطیس نام دارد و آن باد خورشیدی در نتیجه فشار مگنتوسفر جهت و سرعت خود را تغییر می‌دهد. مگنتوسفر زمین ، کمربند ایمنی زمین در مقابل ذرات خطرناک کم انرژی و حتی متوسط انرژی می‌باشد. به این کمربند حافظ امنیت زمین در مقابل اشعه‌های خطرناک و ذرات ساتع از خورشید ، اصطلاحا کمربندهای وان آلن (به افتخار کاشف این کمربندها) گفته می‌شود.

آینه‌های مغناطیسی :
با توجه به تاثیرات میدان مغناطیسی زمین بر روی پلاسما ، ذراتی که در میدان مغناطیسی زمین (کمربند وان آلن) گیر می اندازد. به واسطه داشتن میدان مغناطیسی قوی و ضعیف و در قطبین زمین حرکتی انجام می‌دهند که به مثابه یک آینه طبیعی می‌باشد. بنابراین آینه مغناطیسی که قبلا برای اولین بار توسط انریکو فرمی به عنوان مکانیسمی برای شتابدار ساختن پرتوی کیهانی استفاده شده بود، در ژئوفیزیک نیز به کار رفت.

بادهای خورشیدی :
خورشید منظومه شمسی منبع نیرومندی از جریان مداوم پلاسما به صورت باد خورشیدی است. باد خورشیدی اصطلاحی برای ذرات تشعشع یافته نظیر بادهایی در حدود 100 هزار درجه کلوین است. باد خورشیدی پدیده پیچیده‌ای است که سرعت و چگالی آن متغیر می‌باشد. متغیر بودن پلاسمای بادی به فعالیت خورشید بستگی دارد. گفتنی است که به دلیل 100 برابر بودن انرژی جنبشی پلاسما نسبت به انرژی مغناطیسی‌اش ، اصطلاح باد مغناطیسی به آن داده‌اند.

نویسنده: ریچارد فیتزپاتریک - استاد فیزیک دانشگاه تگزاس و آستین

منابع : کتاب مقدمه ای بر فیزیک پلاسما- قسمت مقدم
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
کمک کمک
چه طور می توان کاری کرد که قطعه ای که آهنربا هست دیگر آهن ربا نباشد
یا به طور بهتر : چگونه می توان خاصیت مغناطیسی آهنربای دائم را از بین برد ؟
البته من دو روش بلدم
روش اول : با حرارت
روش دوم : با میدان مغناطیسی مخالف
روش دیگری اگر بلدید بگید یا بگید چه طوری می شود میدان مغناطیسی مخالف برای آهن ربا ساخت ؟
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
میهمان
 
نظزیه انشتن كاملا درسته اگر شما سوار قطاری بشی كه باسرعت نور دور زمین حركت كنه بعد از یك هفته كه تو قطار بودی وپیاده شدی در 10 سال اینده هستی

واین كه با سرعت نور هم نمیشه حركت كرد درسته اجسامی كه سریتر از سرعت صوت حركت كنن اصتحكاك هوا اتیش شون میزنه البته امریكا چنین هوا پیمای رو ساخت ولی در اولین ازمایش منفجر شد البته نه بخاطر اصتحكاك هوا این هوا پیما وقتی شلیك میكرد خودش به گلوله اش می رسید و با اون بر خورد میكرد

در پایگاه های هستی اتم های خواصی با سرعت نور میرسن عمر این اتم ها در حالت عادی چیزس كمتر از دهم ثانیه و در سرعت نور بشتر از دوثانیه است
وشاید جاذبه سایه چاله ها بتونه اجسمی رو با این سرعت به داخل خود بكشه
     
  
زن

 
شيشه

شيشه يا متآمفتامين يک ترکيب شيميائی موثر بر مغز است که بسادگی در آزمايشگاههای غيرقانونی، با هزينه ای کم و با استفاده از ترکيبات ساده و ارزانقيمت، بآسانی قابل تهيه ميباشد و اين مسائل سبب شده تا سو مصرف آن روزبروز گسترش يابد. اين ماده که با اسامی مختلفی همچون کريستال، آيس(يخ) و مت در بين مردم جهان شناخته ميشود و در کشور ما هم بيشتر به نام شيشه مطرح ميباشد، درواقع نوعی آمفتامين است و از بسياری جهات کاملا مشابه آمفتامين عمل ميکند. فرمول شيميائی مت تنها تفاوتی جزئی با آمفتامين دارد و نحوه ساخت هردو هم مشابه بوده، از يک نوع ترکيبات شيميائی ارزانقيمت و ساده بنام افدرين ساخته ميشوند. باتوجه به اين اشتراکات، در اين بخش فقط به بخشی از مشخصات مت اشاره شده که کاملا مختص اين دارو ميباشند و مشخصات مشترک با ديگر آمفتامين ها در بخش آمفتامين ها بررسی شده اند. بنابراين علاقمندان جهت مطالعه ديگر خصوصيات شيشه ميتوانند به بخش آمفتامين ها مراجعه کنن. ضمنا هرجا که در اين نوشتار از لغت مت يا شيشه استفاده شده، منظور همان متآمفتامين ميباشد.

متآمفتامين يک محرک روانی قوی و اعتيادآور است که با عوارض جدی بر سلامتی فرد همراه ميباشد. عوارضی چون زوال حافظه، روحيه تهاجم، رفتار سايکوتيک، عوارض قلبی و مغزی و همچنين افزايش احتمال انتقال هپاتيت و ويروس ايدز. از آنجائيکه دارويی فوق العاده قوی در تحريک مغز ميباشد و مصرف کننده را گاه تا روزها بيدار نگه ميدارد جزو داروهای کلوپ هم بحساب ميآيد.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
ساخت آمفتامین

ساخت بيشترين مقدار متآمفتامين در آزمايشگاههای مخفی و غيرقانونی صورت ميگيرد و ميتوان گفت امريست آسان. متآمفتامين از تبديل افدرين يا دی- پسودوافدرين در حضور فسفر قرمز بتوسط اسيد هيدرويوديک يا توسط سديم يا ليتيم در مايع غليظ آمونياک بدست می آيد.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
تست اینشتین

این تست توسط انیشتین طوری طراحی شده که ۹۸% افراد نمیتوانند به آن پاسخ دهند زیرا به منطق بسیار قوی نیاز دارد ، پس شما نیز هوشتان را تست کنید ببینید آیا جزء ۲% افراد هوشمند جهان هستید یا خیر !؟

فرضیات :

۱) در خیابانی، پنج خانه در پنج رنگ متفاوت وجود دارد.
۲) در هر یک از این خانه ها یک نفر با ملیتی متفاوت از دیگران زندگی می کند.
۳) این پنج صاحبخانه هر کدام نوشیدنی متفاوت می نوشند، سیگار متفاوت می کشند و حیوان خانگی متفاوت نگهداری می کنند.
حکم: کدامیک از آنها در خانه، ماهی نگه می دارد؟

راهنمایی:

۱- مرد انگلیسی در خانه قرمز زندگی می کند.
۲-مرد سوئدی، یک سگ دارد.
۳-مرد دانمارکی چای می نوشد.
۴-خانه سبز رنگ در سمت چپ خانه سفید قرار دارد.
۵-صاحبخانه خانه سبز، قهوه مینوشد.
۶-شخصی که سیگار (مال پال)می کشد پرنده پرورش می دهد.
۷-صاحب خانه زرد، سیگار (دانهیل) می کشد.
۸-مردی که در خانه وسطی زندگی میکند، شیر مینوشد.
۹-مرد نروژی، در اولین خانه زندگی می کند.
۱۰-مردی که سیگار (بلندز)می کشد در کنار مردی که گربه نگه می دارد زندگی می کند.
۱۱-مردی که اسب نگهداری می کند، کنار مردی که سیگار (دانهیل) می کشد زندگی می کند.
۱۲-مردی که سیگار (بلومستر)می کشد، آبجو می نوشد.
۱۳-مرد آلمانی سیگار (پرینس)میکشد.
۱۴-مرد نروژی کنار خانه آبی زندگی می کند.
۱۵-مردی که سیگار (بلندز)میکشد همسایه ای دارد که آب می نوشد.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
علم و دانش

فیزیك جهان را روشن می كند ( پاسخ به تمامی سوالهای فیزیك و ریاضی و شیمی )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA