انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 23:  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)


مرد

 

دوستان هرگونه پرسش و همچنین مشکلات خودشون رو پیرامون آلت تناسلی مردان در این تاپیک مطرح کنند.



کلمات کلیدی:

پاسخ گویی به مسائل جنسی - پاسخ سوالات جنسی - سایز آلت تناسلی - اندازه آلت تناسلی - اندازه عادی آلت تناسلی - نعوض - راست نشدن آلت تناسلی - شق نشدن آلت تناسلی - کاهش میل جنسی - غدد پروستات - تحریک شدن مردان - تحریک غدد پروستات - شق شدن - آلت - تناسلی - شق شدن آلت تناسلی - راست کردن آلت تناسلی - آب منی - منی - حجم کم منی - حجم کم آب منی - شکستگی آلت - شکستگی آلت تناسلی - آمیزش جنسی - اختلالات آلت تناسلی - اعتماد به نفس - آلت تناسلی مرد - اندازه آلت تناسلی - سایز نرمال آلت تناسلی مرد - کوچک بدون آلت تناسلی - کوچک بودن آلت مردانه - شکستگی آلت تناسلی - انحراف آلت تناسلی - عمل کردن آلت مرد - آلت مرد - عمل کردن آلت تناسلی - مشکلات کیر - کیر - خایه - تخم - بیماری های کیر - بیماری های بیضه - بیضه مرد - بیضه - کج بودن آلت - کج بودن آلت تناسلی - کج بودن کیر - بزرگی بیضه ها - کوچکی بیضه - استخوان سمفیز پوبیس - آناتومی دستگاه تناسلی - یک مشکل (در مورد آلت تناسلی)


     
  
مرد

 
ArashPar: با سلام خدمت دوستان.
من یه مشکلی دارم اونم اینه که کیرم نمی تونه کاملا راست ! بشه،البته در صورتی که بزرگ باشه!
اگه هم قبل از اینکه بزرگ شه راستش کنم نمی تونه زیاد بزرگ بشه.
من اونجوری که تو فیلما دیدم عادی نیست و خیلی ناراحتم می کنه.
  • راهی هست ؟
  • دکتر می تونه یک کاری بکنه ؟
  • چه دکتری باید برم به نظرتون؟

ممنون

ویاگرا نخوریا, صدمه میزنه. حالا مگه خانمه نا راضی بوده؟

ArashPar: نمی دونم منظورمو کامل فهمی دین یا نه.مشکل من اینه که بزرگ می تونه بشه ولی کاملا راست و 90 دجه بقولی نمی تونه بشه.
90 درجه نشدن فكر نمیكنم مساله ای باشه ،اگر سفت نشه یا طولش زیر 8 یا شاید 10 باشه اونوقته که مشكل داری.
هر قانونی رو میشه دور زد!!!!
     
  
مرد

 
ArashPar: تو اندازه و سفت شدن مشکلی نداره.ولی مثلا اگه بقول شما خانومی بخواد بخورش با مشکل مواجه میشه.خودم هم تو رابطه مشکل دارم.نگفتم 90 درجه.ولی باید بالاخره یک جوری باشه که بتونم باهش کارامو بکنم.
اسم قرص مورد نظرتون قرص وياگرا اصل است،اگه بخوائی دكتر هم بری یه سری قرص و ویتامین ائی میده بهت.بهتره بری داروخون و قرص سیلدتافیل 50 بگیری و یكساعت قبل از سكس استفاده كنی اونوقت میبینی كه هم كیرت شق میشه و هم كمرت سفت میشه. و جون بار ائلت است استفاده میكنی ممكنه كمی سردرد و گرفتگی بینی داشته باشی ولی به نتیجه اش میارزه مطمئن باش.

مطمئن باش هیچ راهی برای افزایش طول آلت وجود نداره و این دستگاههائی كه تبلیغ میكنند اولاَ استفاده از آنها خسته كننده است دوماَ نتیجه اش هم نامعلوم.بزرگی آلت به خیلی چیزها بستگی داره ولی بزرگ كردنش خیلی مشكله.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
Don: یكی از رفقای ما از قرص ویگركس استفاده كرده بود. میگفت از 15 سانت رسید به 18
میگفت دوره های 1 ماهه داره و هر 1 دوره 3 تا 5 سانت اضافه میكنه. راضی هم بود و براش عوارض نداشت

راجبه ماساژی هم كه دوست عزیزمون تو پست قبلی گفته بود بگم كه الان سكسولوژیست ها به این نتیجه رسیدن كه الت عضله نداره كه با ماساژ بزرگ شه
روش پنیمور كه اصلا چرنده
تنها راهش خونرسانی بیشتر به بافت الت و تغذیه ی بیشترش و در نتیجه رشد الته
آلت تناسلی مرد درحالت ایستاده عموما مقداری انحراف رو داره،حتی مال خودمم انحراف داره که البته انحراف باید جزئی باشه و یه ذره انحراف برای اینکه موقع آمیزش آلت مرد بتونه به جی اسپوت زن برخورد کنه خیلیم مفیده!

upload743: سوال: سلام
آلت من حالت نعوظ خودش رو نداره و شل و وا رفته هستش در ندگی زناشویی هم دچار مشكل شده ام و نمی تونم با زنم بطور كامل نزدیكی كنم چیكار كنم نعوظ آلتم به حال عادی برگرده ؟
ممنونم میشم راهنمایی كنیین
دوست عزیز از ویاگرا یا دارو خاصی استفاده میكنید؟

چون یكی از دلایلش همین هستش
     
  
مرد

 
moj122: سلام دوستم كمی آلت تناسلیش انحراف داره یعنی ساف ساف نمیشه كسی راهی بلد نیست كه درمان بشه؟
به نظرتون این انحراف مانع آمیزش جنسی و حالش نمیشه؟
خواهشن همه نظر بدن
در مورد درمان انحراف آلت، با وجودی که امروزه درمانهای دارویی متعددی برای درمان بیماری پیرونی (که منجر به انحراف تدریجی آلت میشود) وجود دارد متاسفانه درمانهای دارویی مشخصی برای درمان انحراف مادرزادی آلت پیشنهاد نشده است (یا حداقل اینکه من خبر ندارم). اما خبر خوب اینکه روش جراحی خوب و نسبتا بی خطری برای درمان این مسئله وجود دارد که Corporeal Plication نام دارد. در این روش با ایجاد بخیه های طولی "چین دار" روی سپیدلایه (غشاء پوشاننده آلت) سعی میکنند در حالت نعوظ مصنوعی (با تزریق دارو در آلت) سعی میکنند خمیدگی آلت را اصلاح کنند. در این روش با استفاده از نخ نایلون 0-2 در قسمت محدب خمیدگی آلت آنقدر فشار می آورند تا خمیدگی به حداقل ممکن برسد.

در یک مطالعه در دانشکده دفاع ملی تایوان بر روی 106 بیماری که از 1992 تا 2002 میلادی تحت این عمل قرار گرفتند مشخص شد طی پیگیری 5 ساله در حدود 91 درصد از افراد انحراف آلت بطور کامل اصلاح شد و در 9 درصد بقیه نیز میزان انحراف آلت به کمتر از 15 درجه تخفیف یافته بود. خوشبختانه بجز یک نفر هیچیک از آنها دچار اختلالات عصبی- عروقی و اختلال نعوظ نشده بود. مهمترین عارضه فرعی کوچک شدن اندک آلت (38 درصد) و احساس سفتی گره بخیه زیر پوست (51 درصد از موارد) بوده است. تنها کمتر از 5 درصد موارد از نتیجه عمل ناراضی بوده اند. بدین ترتیب می بینید که با توجه به مزایا و احساس فوق العاده فرد و همسرش بعد از عمل و عوارض فرعی قابل گذشت انجام عمل جراحی یکی از مناسب ترین راههای درمان این مسئله است،البته مهارت و تجربه جراح در انجام چنین عمل هایی در نتیجه کار بسیار موثر است. بنابراین قبل از انتخاب جراح خود میتوانید بدون رودربایستی در مورد سوابق عملهای جراحی از نظر تعداد و نتایج آن سوال کرده و بعد از تحقیق اقدام به آن کنید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
پرسش و پاسخ
پرسش :

من مشکلی از نظر نعوظ ندارم اما مشکلی وجود داره به این ترتیب که آلت من حتی یک زاویه 90 درجه هم با بدن من درست نمیکنه... آیا مشکلی وجود داره؟

پاسخ :

اگر نعوظ دارید پس مشکلی نیست اما اگر بی رمق است باید با پزشک مشورت کنید. نوع زاویه ای که آلت با بدن درست می کند در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله سن و اندازه آلت بستگی دارد.برای نمونه هر چه سن بالاتر رود زاویه آن هم پائین تر است ( یعنی نعوظ وجود دارد اما ولی همچنان کلاهک آلت رو به پائین خم شده می ماند) یا هر چه آلت دراز تر و کلفت تر باشه ( و در نتیجه سنگین تر) طبیعتا برای ماهیچه های این منطقه هم سختر می شود که آن را در زاویه بالا تری نگاه دارند.

پرسش :

  • بعد از عمل چند روز بايد در بيمارستان بمانيم؟
  • هزينش تو بيمارستان دولتي حدودا چه قدر هست؟
  • چي كار كنيم بيشتر نشه (انحراف)؟
  • آیا تو شرت در حالت معمولی كج بمونه انحراف بيشتر ميشه؟

پاسخ :

  • یکی دو روز نیاز به بستری شدن دارد.
  • هزینه عمل حدود 1 میلیون است و عمل متوسطی هست نه پیچیده هست و چندان هم ساده.
  • انحراف آلت بیشتر به مسائل ژنتیکی و طبیعت متفاوت افراد بستگی دارد... و اگر رشد کامل کرده اید پیشرونده نیست.
  • مگر در شرایط خاص که شامل شما نمیشه و باید برحسب مورد صحبت کرد.

نکته : انحراف آلت وقنی نیاز به عمل داره که یا بیش از 45 درجه باشه و یا اینکه مشکل جدی در مقاربت ایجاد کنه.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
mehdi136: عزیز می تونه بخاطر كم خونیت باشه ، سعی كن سبزیجات و گوشت و آجیل زیاد بخوری بعلاوه میتونی از لارجرباكس هم استفاده كنی . ولی در كل دكتر هم بری بد نیست . اون دوستمون هم درست گفته متخصصان زنان و زایمان هم میتونن درمانش كنن .
اگه انحراف جزئی باشه مشكلی نیست اما اگه بیشتر از حد باشه باید با پزشك مشاوره كرد

aha2299: تا به حال حتی یك داروی تایید شده به بازار جهانی نیومده
البته 10/12 سال پیش یكی بود ، كلی هم مشتری پیدا كرد ، اما بعد چند سال فهمیدن پوكی شدید استخوان ، افزایش شدید فشار پشت چشم و ... عوارض اونه (تازه كمترین عوارضش)

افزایش طول الت فقط و فقط با عمل جراحی امكان پزیره كه اونم درصد خطرش بالاست

اون بابایی هم كه میگفت كیرش افقی وای نمیسته ، باید جراحی شه

ویاگرا و داروهای دیگه ، اوایل نتیجه میدن ولی بعد مدتی طوری اعتیاد میارن كه حتی موقع شاشیدن هم باید یكی بخوری تا رو كفشت نریزه !

یادمه تو كتاب یه پزشك قدیمی ایرانی (ابو علی سینا شاید) درباره ی افزایش سایز الت ، از شیر بز و حوله ی داغ نوشته بود . یادم نیست چی بود . برید بخونید ببینید

حرارت و آب گرم میگن كه جواب میده ، تایید علمی نشده
انحراف انواع داره. عموما به جهت راست و چپه. اما رو به پایین و بالا هم هست. و همونطور که دوستان گفتن مشکل خاصی نیست. مگر اینکه خیلی خیلی غیر طبیعی باشه که بعید بدونم.
     
  
مرد

 
upload743: آلت من حالت نعوظ خودش رو نداره و شل و وا رفته هستش در ندگی زناشویی هم دچار مشكل شده ام و نمی تونم با زنم بطور كامل نزدیكی كنم چیكار
درود وسپاس به شما
دوست گرامی مواد مخدر یا مشروبات الكلی مصرف میكنی چون مصرف خارج از عرف اینها به مرور زمان باعث سرد مزاجی شخص مصرف كننده وعدم ایجاد انگیزه جنسی میشه

.....................

انحراف آلت آقایان اگه زیادخارج ازحدنباشه مشكلی نداره وحتی برای خانمها لذت بخش تر هم میباشد انحراف آلت به سمت چپ یا راست عموما بیشتر از انحراف به بالا یا پایین میباشد وداشتن انحراف آلت هیچ تاثیری در میل جنسی آقایان نداره
     
  

 
شكستگی آلت تناسلی در مردان
شايد در تصور اوليه افراد شکسته شدن آلت قابل توجيه نباشد ولی يکی از اورژانسهای ارولوژی شکستگی آلت می باشد. جهت درک و توضيح اين حالت ابتدا لازم است ساختمان و عملکرد آلت را در حالت عادی و نعوظ توضيح دهيم تا مفهوم و مکانيسم شکستگی آلت مشخص گردد.

آلت تناسلی مردان اندامی است بدون استخوان و غضروف، ولی بافت نعوظی آن از سه سيلندر به طولی حدود 20 سانتيمتر و قطر حدود 5/2 سانتيمتر تشکيل شده ( بنامCorpus cavernosum و Corpus Spongiosum ) .

اين سيلندرها که در کنار هم قرار گرفته در قسمت داخلی متصل به استخوانهای لگن خاصره و قسمت خارجی آن توسط پوست پوشانيده که نمای اندام تناسلی ظاهری را تشکيل می دهد.

قسمت بيرونی بافت نعوظی را اگر از داخل به خارج توضيح دهيم در داخلی ترين قسمت گفتــه شد که از سه سيلندر طولی ( 2 عدد بافت اصلی نعوظ کورپوس کاورنوزوم و سومی بنام کورپوس اسپانژيوزوم که حاوی مجرای ادراری است و در زير 2 سيلندر قبلی قرار گرفته ).

داخل سيلندرهای نعوظی بافت اسفنجی قرار گرفته که فضای زيــادی را هنگام نعوظ جهت ورود خون ايجاد می کند و ديواره آن از بافت بسيـار قوی و ضخيــم بنام تونيکا آلبوژينــه تشکيــل شده است.

سيلندرها توسط بافت قوی ديگری بنام فاسيای باکس ( Bucks fasia ) در کنار هم قرار می گيرند تا خود شکل سيلندری واحدی را تشکيل دهـد و روی آن را بافتهای نرم و لغـــزنده زيـر جلـــدی و پوست است که قابليـت حرکت و لغزندگی بين پوست و بافت نعوظـی را ايجاد می کنــد تا بـدون کشش وفشار بر روی پوست، سايز آلت در حالت نعوظ چند برابر بزرگتر شود.

مکانيسم نعوظ بدين شرح است که هنگام تحريک جنسی و يا فعال شدن مکانيسم نعوظی به هر دليل، جريان خون بداخل بافت اسفنجــی اين سيلنــدرها به سرعت و شدت افزايش يافتــه بطوری که خون ورودی، فرصت خارج شدن از طريق سياهرگها را ندارد. سيلندرها افزايـــش بارز حجم پيدا کرده و همچون بادکنکی که بطور کامل پر باد شده باشد حجيم و سفت می گردد.

مکانیسم نعوظ و شکستگی آلت :

مکانيسم نعوظ بدين شرح است که هنگام تحريک جنسي و يا فعال شدن مکـانيسم نعوظــي به هر دليل، جريان خون بداخل بافت اسفنجـتي اين سيلنــدرها به سرعـت و شدت افــزايش يافتــه بطوري که خون ورودي، فرصت خارج شدن از طريق سياهـرگهــا را ندارد. سيلنــدرها افزايش بارز حجم پيدا کرده و همچون بادکنکي که بطور کامل پر باد شده باشد حجيم و سفت مي گردد.

سفتي ديواره سيلندرها باعث بسته شدن 90% قابليت خروج خون از سيلندرها مي گردد تا بافت آلت پر خون باقي بماند. اين فشار به بالاتر از حد متوسط فشار خون فرد، يعني حدود 120 ميليمتر جيوه مي رسد و باتوجـه به محصـور بودن خون با دو بافت قوي تونيــکاآلبوژينه ديواره سيلنــدرها و فاسياي باکس پوشاننده آنها منجر به قوام سخت و شبيه به استخواني بافت آلت تناسلي مردان درحالت نعوظ ميگردد.

اگر در حالت نعوظ کامل و سفت، فشار زيادي جهت خم کردن اين سيلندرهاي پرخون انجام گيرد، همانند بادکنک پربادي که در اثر فشار پاره مي گردد، بافت سيلندرهاي آلت نيز از محل خميدگي پاره شده و خونريزي شديد در زير پوست ايجاد مـي کند که باعث ايجـاد درد شديد و تورم شديـد آلت مي شود که ادامه خونريزي در زير پوست حتي تا ناحيه سينه و زير گــردن نيز ممکــن است ادامه يابد.

پس از گذشت زمان حاد شکستگي آلت، اگر فرد مراجعه ننمايد و بافت تخريب شده ترميم نشود، در نعوظ بعـــدي، خون در داخل سيلندرها محصور نمي گردد و همچون بادکنـک سوراخ، از همـــان محل آسيب خون خارج شده ودر نتيجه تشديدخونريزي زيرپوستي وعدم توانايي درنعوظ مي گردد که مي تواند باعث ناتواني جنسي نيز گردد،درصورتيکه بافت به مرور زمان خودبخود ترميم شود، محـل پارگـي بصورت ناهمگــون و غيريکنواخت ترميم شد که خود باعث عدم توانايي در نعوظ در آينده و يااگر ضايعه شديد نباشداين غيريکنواختي بافت منجر به کجي آلت، هنگام نعوظ در آينده مي گردد.

با درک مکانيسم نعوظ و شکستگي آلت پس مشخص است که اين حادثه زماني رخ مي دهد که آلت در نعوظ کامل باشد و فشار بصورت خم کردن آلت وارد گردد.

درمان شکستگي آلت :

ترميم به روش جراحي و بصورت اورژانسي مــي باشد که اين ترميــم هرچه سريعتــر انجام گيرد احتمال عوارض کمتر است و عوارض عدم ترميم يا ترميم ديررسي ناتواني جنسي، خميدگي و کجي آلت هنگام نعوظ، تغيير شکل آلت به شکل ساعت شنــي ( نازک شدن قسمت کوچکي از تنه آلت ) که حين نزديکـــي باعث کج شدن مکرر آلت از همان قسمت باريک و ضعيف خواهد شد.

شکستگی آلت تناسلی مردان ( تجربیات جالب ) :

توضيح اينکه ذکر موارد زير جهت افزايش اطلاعات ، برای پرهيز از حوادثـی است که ممکــن است حتی به ذهن نيز راه نيابد، نه برای خنده و تفريح خواننده مطلب.

شايعترين حالت ايجاد شکستگی آلت تناسلی مردان حين نزديکی و زمانی است که زن به حالت نشسته بر روی آلت مرد اقدام به نزديکی می کند ولی موارد نادرتر که در کلينيک ديده شد را ذکر می کنيم:

برخی مردان در هنگام نعوظ آلت تناسلی عادت به خم کردن آلت، درحدی که ايجاد صدايي کند دارند و به اصطلاح قولنج آلت را می شکنند که موارد متعددی منجر به شکستگی آلت شده، اين عادت در نقاطی از ايران بخصوص کردستان و هموطنان کرد بطور شايعتر مشاهده مي گردد.

موارد متعددی در جوانها ديده شده که بدليل شديد و طولانی بودن نعوظ صبحگاهی خود بدليل حجب و حيا، قبل از خروج از بستر، اقدام به خم کردن شديد آلت می کنند که باعث شکستگی آن شده است
من عاشق سینه بزرگم
     
  ویرایش شده توسط: Hossein27   
مرد

 
شکستگی آلت تناسلی وراههای درمان آن
پارگی تونیکا آلبوژینه( penile fracture)(همان شکستگی پنیس)..به دنبال تماس جنسی اتفاق افتاده.. با درد و تورم همراه است و نیاز به ترمیم جراحی دارد. آمپوتاسیون پنیس را میتوان با جراحی میکروسکوپیک ترمیم نمود. کنده شدن کل پوست پنیس را میتوان با گرافت پوستی ترمیم کرد. در صدمات پنیس باید جهت بررسی مجرا, رتروگراید یورتروگرافی انجام داد.

شکستگی نرٌگی شاید شکستگی مناسب ترین واژه برای این حادثه نباشد : در آلت تناسلی استخوانی وجود ندارد که بشکند یا نشکند. اما این اصطلاح کمک می کند که ماجرا را آسان تر درک کنیم. هنگام عشق-ورزی با یک حرکت نا بجا ، مرد ناگها ن صدایی شبیه شکستن استخوان می شنود ، درد شدیدی حس می کند و می بیند که بیضه هایش ورم کرده. نگاهی به عضو دردناک نشان می دهد که انگار آلت تناسلی شکسته.

واقعیت این ست که غشاء سختی (Albuginée ) دور آلت تناسلی و ستون های غاری را می پوشاند. این غشاء می تواند در اثر فشار و حرکت های کمی « آکروباتیک » پاره شود. این غشاء در آلت تناسلی خوابیده ، نرم و با انعطاف ست ؛ اما در هنگام خیزش ) (Erection سفت و سخت می شود و می تواند پاره شود ، « بشکند ». در چنین حادثه اِِی باید به سرعت به اورژانس مراجعه کرد، تا رسیدن به اورژانس باید آلت تناسلی را با پارچه ای پر از یخ پانسمان کرد تا هماتوم بدتر نشود.

پارگی غشاء با شنیدن جریان حادثه و معاینه با لینی عضو بیمار تشخیص داده می شود.

درمان جراحی ست :

تخلیه هماتوم و ترمیم غشاء پاره. هماتوم تخلیه نشده می تواند فیبروزه شود، به آلت تناسلی شکل و حا لت غیر طبیعی بدهد، به کارکرد طبیعی خیزش آسیب های جدی برساند و سرانجام به ناتوانی جنسی منجر شود.

درمان بهنگام و چند هفته استراحت عشقی پیشگیر چنین ضایعاتی ست،در عشق- ورزی هم ( چون بسیاری دیگر از زمینه های زندگی ) با کمی احتیاط ، و فقط کمی ، می توان بسیار لذت برد و نه خود و نه عضوی از خود را برباد داد.

دکتر حسین فرهمند (سکسولوژیست - مقیم کشور فرانسه)
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 1 از 23:  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA