انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 2 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

مهم ترین پرسش زندگی شما؟؟؟


زن

 
libertycity: پس مطمئن باش كه بدون تماس جنسی هیچ نطفه ای شكل نمیگیرد
ببین تقصیر من نیستا,سوال داره سوال میاره
پس حالا كه اینطوری پدر عیسی مسیح كیه؟
This is alone girl...
     
  
مرد

 
انجیل نحوهٔ ولادت عیسی را چنین شرح می‌دهد:اما ولادت عیسی مسیح چنین بود که چون مادرش مریم به یوسف نامزد شده بود، قبل از آنکه با هم آیند، او را از روح‌القدس حامله یافتند. و شوهرش یوسف چونکه مرد صالح بود و نخواست او را عبرت نماید، پس اراده نمود او را به پنهانی رها کند. اما چون او در این چیزها تفکر می‌کرد، ناگاه فرشته خداوند در خواب بر وی ظاهر شده، گفت:«ای یوسف پسر داود، از گرفتن زن خویش مریم مترس، زیرا که آنچه در وی قرار گرفته است، از روح‌القدس است و او پسری خواهد زایید و نام او را عیسی خواهی نهاد، زیرا که او امت خویش را از گناهانشان خواهد رهانید.» و این همه برای آن واقع شد تا کلامی که خداوند به زبان نبی گفته بود، تمام گردد «که اینک باکره آبستن شده پسری خواهد زایید و نام او را عمانوئیل خواهند خواند که تفسیرش این است:»خدا با ما." پس چون یوسف از خواب بیدار شد، چنانکه فرشته خداوند بدو امر کرده بود، بعمل آورد و زن خویش را گرفت و تا پسر نخستین خود را نزایید، او را نشناخت، و او را عیسی نام نهاد.

تولّد عیسی مسیح به روایت قرآن ،قرآن اشاره‌ای به ازدواج مریم با یوسف نکرده، و هجرت ایشان به مصر را هم ذکر نمی‌کند. روایت قرآنی ولادت حضرت عیسی(ع) در سوره مریم(۱۹)چنین آمده‌استترجمه فولادوند)

و در این کتاب از مریم یاد کن، آن گاه که از کسان خود، در مکانی شرقی به کناری شتافت. (۱۶) و در برابر آنان پرده‌ای بر خود گرفت. پس روح خود را به سوی او فرستادیم تا به [شکل‏] بشری خوش‌اندام بر او نمایان شد. (۱۷) [مریم‏] گفت: «اگر پرهیزگاری، من از تو به خدای رحمان پناه می‌برم.» (۱۸) گفت: «من فقط فرستاده پروردگار توام، برای اینکه به تو پسری پاکیزه ببخشم.» (۱۹) گفت: «چگونه مرا پسری باشد با آنکه دست بشری به من نرسیده و بدکار نبوده‌ام؟» (۲۰) گفت: «[فرمان‏] چنین است، پروردگار تو گفته که آن بر من آسان است، و تا او را نشانه‌ای برای مردم و رحمتی از جانب خویش قرار دهیم، و [این‏] دستوری قطعی بود.» (۲۱) پس [مریم‏] به او [عیسی‏] آبستن شد و با او به مکان دورافتاده‌ای پناه جست. (۲۲) تا درد زایمان، او را به سوی تنه درخت خرمایی کشانید. گفت: «ای کاش، پیش از این مرده بودم و یکسر فراموش شده بودم.»
اولا: چرا قیاس مع الفارق میكنی؟
دوما:سوال اصلی شما اینه؛ hati: حالا با این تفاسیر یكی به من بگه نوه های ادم و حوا چطوری متولد شدن؟ ایا برادرو خواهر(فرزندان ادم وحوا) با هم سكس داشتن كه بچه به دنیا اوردنو نسل بشرو گسترش دادن؟
سوماً:مریم مقدس فقط بدلیل حكمت الهی چنین باردار گشت چون عیسی مسیح یگانه پیامبری است كه با روح مستقیم الهی زاده شده است،درواقع خداوند خود به اراده اش نطفه را در رحم مریم قرا داد.
چهارم اینكه اصلا چرا مغلطه میكنی؟
،
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  ویرایش شده توسط: libertycity   
زن

 
مغلطه؟ برو بابا جو گرفتت ها من دلیل منطقی خواستم نه پنهان كاری سنتی چون 1000 بار شنیدیم كه مریم بدون مراوده زایمان كرده ولی این با منطق جور در نمیاد
شمام اگه جواب منطقیشو نمیدونین لازم نیست كه نظر بدین
This is alone girl...
     
  
مرد

 
libertycity: حوا حدود پانصد زایمان که در هر زایمان یک دختر و یک پسر بدنیا می‌آمد داشت
اژانس بوده یا رحم؟
تا اونجایی كه علم تونسته ثابت كنه نسل اولیه انسان یا همون انسانهای اولیه موجوداتی بودن تو مایه های میمون و بوزینه.یه داستانی هست به نام افسانه رامایانا و الواح و اسنادش تقریبا سالم مونده و میگن قدیمی ترین الواح و دست نوشته های نسل بشره و توی این الواح توضیح میده كه بوزینه های سخنگو كه اجداد اولیه انسان امروزی بودن چه خصوصیات ظاهری و باتنی داشتن.خود دانید حالا هرچی عقلتون میگه همونه قبول كنید
پاينده ايران/نابود خرافات
     
  
مرد

 
پس كي شانس در خونه من رو ميزنه؟


پس كي ميتونيم با امنيت و بدون استرس زندگي كنيم؟
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
یه سوال رو امشب خوندم تو فیس بوک برام جالب بود:
همیشه تو کتابها و تلویزیون اسلامی ایران،میگن استفاده ابزاری از زن برای تبلیغات کاري ناپسند و توهین به زن است.پس چرا خداوند برای تبلیغ بهشت از زن استفاده میکنه؟؟؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
Germez: احمدی نژاد میره به بهشت یا جهندم ؟
جهندم

چرا ما سوختیم ؟ چرا نسل ما قربانی اشتباهات نسلهای قبلی شد؟
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
البته!نسل شما متاسفانه مملكت رو به لجن كشیده،برو صد هزار بار شكر كن كه نسل من گند كاری های شما را می پوشونه.
چرا اینقدر سلطان محمود را به كنكاش می كشی؟
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  
مرد

 
libertycity: البته!نسل شما متاسفانه مملكت رو به لجن كشیده،برو صد هزار بار شكر كن كه نسل من گند كاری های شما را می پوشونه
شماها چیزی نذاشتید كه ما بخوایم به لجن بكشیم
طلبكار هم هستید؟؟
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
alinumber7: شماها چیزی نذاشتید كه ما بخوایم به لجن بكشیم
طلبكار هم هستید؟؟
حداقل یك معرفتی داشتیم كه آن را هم شما بی معنا كردید.
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
گفتگوی آزاد

مهم ترین پرسش زندگی شما؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA