انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

Princess
 
ترفندهاي رجیستری
منوی start را سریع تر کنید:

در منوی start زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر میشود که برای کاربرن حرفه ای ممکن است چند ثانیه طول بکشد شما میتوانید این زیر منوها را به سرعت برق ظاهر کنید آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر ( البته قبلا از این کار یادم رفت بهتون بگم که باید از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regedit را در آن وارد و ok را بزنید و حالا شما در رچیستری ویندوز هستید ) کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید :

HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTOP

در این جا فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید مقدار این متغیر طول تاخیر منو را بر حسب میلی ثانیه از 0 تا 999 نشان میدهد که میتوانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید تا در نیم سوت زیر منوها ظاهر شوند.

از کار انداختن ارتقای MEDIA PLAYER:

پخش کننده ی ویندوز اکس پی یعنی همون مدیا پلیر خودمون هر 1 ماه یه بار میخواد خودشو ارتقا بده و شما میتوانید این ارتقا خودکار را از کار بندازید خوب ابتدا کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید :

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\MEDIAPLAYER\UPGRADE

اکنون مقدار متغیر ENABLE AUTO UPGRADE را به NO تغییر دهید ( البته ممکن در بعضی سیستمها به طور اتوماتیک NO باشه )

وای بازم هنگ کرد:

بسیاری از ما در هنگام کار با ویندوز ناگهان به مشکل هنگ کردن برنامه ها برخورد کردیم. این مشکل مواقعی پیش می آید که برنامه نتواند فایلهای سیستمی خود را به درستی بارگذاری کند و ... در این هنگام ما به سرعت کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del را زده و از صفحه Task Manager برنامه مورد نظر را End Task میکنیم. همه این را قبول دارند که در ویندوز XP این کار به طرز شگفت انگیزی نسبت به ویندوزهای سری 9X سریعتر شده و دیگر کمتر مشکل Restart پیش می آید. اما شاید برای بعضی ها سرعت End Task یک برنامه بسیار کند باشد تا جایی که حتی شخص مجبور به Restart شود. در اینجا یک نکته ای وجود دارد که با اعمال آن میتوان سرعت End Task کردن یک برنامه را افزایش داد. این روش حتی باعث میشود که اگر برای برنامه ای مشکل پیش بیاید آن برنامه به سرعت متوقف شده و دیگر مشکل هنگ کردن و یا کرش کردن سیستم پیش نیاید.
برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید : ابتدا از طریق Run وارد قسمت Regedit شده و کلید زیر را بیابید :

HKEY_CURRENT USER\Control Panel\Desktop

سپس در صفحه سمت چپ به دنبال کلیدی به نام LowLevelHooksTimeout بگردید. اگر این کلید وجود نداشت یک کلید از نوع String به همین نام بسازید. حال میتوانید یک عدد را برحسب میلی ثانیه به دلخواه به آن اختصاص دهید. این مقدار همان میزان زمان End Task را تعیین میکند. برای مثال شما میتوانید عدد 3500 را که معادل 3.5 ثانیه است را به آن اختصاص دهید. این ترفند در واقع باعث میشود که مدت زمان پاسخگویی برنامه Crash شده یا به عبارتی Hook شده در برابر ویندوز کاهش بیابد و ویندوز وقت اضافه ای را برای به اجرا در آوردن آن برنامه هدر ندهد و این کار باعث میشود که در واقع برنامه مشکل دار به زور اجرا نشود و جلویش گرفته شود. این ترفند میتواند کارایی ویندوز را نیز بالا ببرد چون همان طور که میدانید هنگ کردن سیستم خود یک عامل کاهش کارایی سیستم میباشد که با این ترفند تا حدود بسیار زیادی از این مشکل کاسته میشود.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نحوه فعال کردن جاوا اسکریپت
امروزه تقریبا تمام صفحات وب شامل جاوا اسکریپت هستند. جاوا اسکریپت زبانی است که بر روی مرورگر شما اجرا شده و اگر غیر فعال باشد، محتوی یا عملکرد صفحه ی وب می تواند محدود شده و یا غیر قابل استفاده گردد.در این مطلب قصد داریم نحوه فعال کردن جاوا اسکریپت را بر روی مرورگرهای Firefox ، Internet Explorer ، Opera ، Safari را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فایرفاکس:

۱- در مرورگر از منوی Tools گزینه ی Options را انتخاب کنید.
۲- در پنجره ی Options بر روی تب Content کلیک کنید.
۳- گزینه ی Enable JavaScript را علامت دار کنید.
۴- در پنجره ی باز شده ی Options بر روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

اینترنت اکسپلورر:

۱- در مرورگر از منوی Tools گزینه ی Internet Options را برگزینید.
۲- در پنجره ی Internet Options بر روی تب Security کلیک کنید.
۳- در تب Security بر روی دکمه ی ...Custom level کلیک کنید.
۴- زمانیکه پنجره ی Security Settings – Internet Zone باز شد به بخش Scripting بنگرید.
۵- در قسمت Active Scripting گزینه ی Enable را انتخاب کنید.
۶- زمانیکه پنجره ی اخطار باز شد، آن را تایید کنید.
۷- در نهایت در پنجره ی Internet Options بر روی گزینه ی OK کلیک کنید.

اپرا:

۱- الف) بر روی Menu کلیک کرده و نشانگر ماوس را بر روی Settings ببرید. سپس نشانگرتان را بر روی گزینه ی Quick preferences نگاه دارید و Enable JavaScript را برگزینید.
۱- ب) اگر نوار Menu در اپرا فعال است در منوی Tools از روش الف استفاده کنید.
اگر اپرا، شماره نسخه ایی کمتر از ۱۰ دارد:
۱- در منوی مرورگر بر روی Tools کلیک کرده و Preferences را برگزینید.
۲- در پنجره ی Preferences بر روی تب Advanced کلیک کنید.
۳- در تب Advanced بر روی Content کلیک کنید.
۴- گزینه ی Enable Javascript را علامت دار کنید.
۵- در پنجره ی باز شده ی Preferences بر روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

سافاری:

۱- در منوی مرورگر بر روی Edit کلیک کرده و Preferences را انتخاب کنید.
۲- در پنجره ی Preferences بر روی تب Security کلیک کنید.
۳- در تب Security و بخش Web content گزینه ی Enable JavaScript را علامت دار کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نکاتی برای بهبود اینترنت
۱) گاهی اوقات با کندی سرعت مواجه می شوید. دلایل بسیار زیادی باعث این امر می شود؛ از جمله ضعف در سیستم مخابراتی کشور! با یک دستکاری کوچک در رجیستری ، جهت بالا بردن سرعت اینترنت ، از حداقل امکانات ، بهترین بهره را ببریم . طبق معمول سراغ آیکون استارت در ویندوز بروید و گزینه RUN را کلیک کنید، سپس کلمه Regedit را تایپ کرده و کلیدOK را فشار دهید. پس از وارد شدن به رجیستری سیستم شاخه HKEYLocalMachine -- را انتخاب کنید و بعد زیرشاخه ای به نام System را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید، سپس دنبال یک زیرشاخه دیگر به نام Currentcontrolset بگردید و پس از یافتن آن ، سراغ یک شاخه دیگر به نام Services بروید که در زیرمجموعه آن است.در شاخه Services زیرشاخه ای به نام Tcpip وجود دارد؛ لطفا روی آن کلیک کنید و دنبال زیرشاخه دیگری به نام Parameters بگردید. پس از یافتن این شاخه دست نگه دارید و به محیط روبه روی آن مراجعه کنید.

حالا دستوراتی را که می گوییم ، مو به مو اجرا کنید. اگر گزینه هایی را که می گوییم ، در رجیستری موجود است ، فقط تغییراتی درونی آن را انجام دهید؛ و اگر چنین شاخه ای وجود ندارد، لطفا با سمت راست موس روی New بروید و گزینه DwordValue را انتخاب کنید و برای هر گزینه جدیدی این کار را انجام دهید وValue Data آن را طبق دستور تغییر دهید. ابتدا سراغ پوشه ای به نام TTL Default بروید. اگر این پوشه وجود داشت که هیچ ؛ اگر نبود، سمت راست موس را بزنید و روی New گزینه Value Dword را انتخاب کنید. هنگام ایجاد این پوشه ،3 حرف TTL را با حروف بزرگ بزنید. پس از ایجاد این پوشه ، سمت راست موس را بزنید و رویModify فشار دهید. حالا دو کار میتوانید انجام دهید:اول این که عدد80 را برای Hexadecimal بزنید و یا عدد128 را برای Decimal برگزینید. آنچه از قبل تعریف شده است ، معمولا روی شماره32 است .

کلیدOK را بزنید وF5 را فشار دهید.دوم این که پوشه ای به نام EnablePMTUBHDetect را ایجاد کنید وValue Data آن را صفر کنید. مانند دفعه گذشته با سمت راست موس New وValue Dword را بزنید تا این پوشه ایجاد شود. لطفا حروف EPMTUBHD , را بزرگ تایپ کنید.سوم ،دنبال پوشه ای به نام EnablePMTUDiscovery بگردید. اگر وجود داشت که هیچ ؛ اگر نبود، آن را ایجاد کنید و سپس Value Data آن را به یک تغییر دهید.چهارم ، پوشه ای به نام Sackopts را با سمت راست موس و باValue Dword درست کنید. لطفاValue Data آن را از صفر به یک تغییر دهید و F5 را بزنید.پنجم ، پوشه ای به نام Tcp1323opts ایجاد کنید. طبق معمول ، اگر این پوشه وجود نداشت ، آن را ایجاد کنید و باModify کردن Date Value در آن تغییرات لازم را انجام دهید. در واقع عدد صفر را به 3 تبدیل کنید و F5 را بزنید تا تغییرات انجام شود. در ضمن بعد از3 ، حرف O \ )ا\و( وجود دارد نه عدد صفر.ششمین کاری را که خواهید کرد تا سرعت دسترسی به اینترنت خود را بالا ببرید، این است که پوشه ای به نام Tcpwindowsize را درست کنید.

اگر وجود داشت که هیچ ؛ اما اگر نبود، آن را مانند روش سابق ایجاد کنید و عدد7FFF را برای Hexadecimal و عدد32767 را برای decimal انتخاب کنید و کلیدOK را بزنید.هفتم و آخرین مرحله برای کاربرانی که سیستم عامل 2000 وNT دارند، این است که پوشه ای به نام GlobalMaxTcpwindowsize را درست کنند. اگر این پوشه وجود نداشت ، با سمت راست موس و انتخاب Value Dword از آیکون New آن را ایجاد کنید وHexadecimal آن را به7FFF و یاdecimal آن را به 32767 تغییر دهید. اگر این تغییرات را انجام دهید و یک بار رایانه تان را خاموش و روشن کنید، می توانید در اینترنت با سرعت بالاتری گردش کنید.

۲) از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.
حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:

AT&FX+MS=V34

تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
سپس در ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید. بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید و Properties را برگزنید.
در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.
در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

تاثیر این کار پس از اولین اتصال با آن کانکشن است.

۳) افزایش سرعت اینترنت با یک دستور کاملا ساده و ابتدایی
افزایش 100 درصدی
افزایش سرعت اینترنت در ویندوز XP Pro در ویندوز XP درحالت پیش فرض Packet Scheduler سیستم را به 20 درصد از پهنای باند یک اتصال به اینترنت محدود می کند. یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید قادرید از 20 درصد پهنای باند اتصال تان به اینترنت بهره ببرید. برای این که بتوانید از 100 درصد پهنای باندتان استفاده کنید مراحل زیر را انجام دهید:
1.Run را از منوی Start اجرا کنید.
2.در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
3.منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود
. 4.در بخش Local Computer Policy و در زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید. (این کار با کلیک بر روی علامت+ کار آن انجام دهید)
5.در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید
. 6.حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.
7.به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.
8.بر روی Limit reservable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید. 9.پس از اینکه پنجره ی Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید. 10.مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.
11.به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
12.حال به Connection ی که به وسیله ی آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه ی Properties کلیک کنید.
13.به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).
14.این پنجره را OK کنید. 15.کامپیوتر خود را Restart کنید.

۴) در این ترفند قصد داریم روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم که بهره گیری از آن میتوانید مطمئن باشید که سرعت اینترنت شما بالاتر خواهد رفت. این کار از طریق تنظیمات مودم شما صورت خواهد گرفت ، در نتیجه تنها برای کاربران Dialup قابل استفاده است.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.
حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:
AT&FX+MS=V34
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
سپس در ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید. بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید و Properties را برگزنید.
در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.
در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده
و خارج شوید.


۵) برای بالا بردن سرعت دانلود:

1- بر روی جای خالی از دسکتاپ راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
2- تب Desktop را برمیگیزینیم.
3- بر روی دکمه Customize Desktop کلیک میکنیم.
4- در پنجره باز شده به تب Web می رویم.
5- بر روی دکمه Properties کلیک میکنیم.
6- در پنجره باز شده به تب Download می رویم.
7- سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را میزنیم.
8- بعد در مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9.000 تغییر میدهیم.
9- در پایان OK را زده و خارج میشویم

۶) روی My Computer راست کلیک کنید - Properties- Tab یا سربرگ Hardware- Device Manager- حالا در کنار مودم شما که در اواسط صفحه است یک + وجود داره ، روی اون کلیک کنید تا زیر گزینه آن نمایان بشه - حالا روی مدل مودم خود راست کلیک کرده و Properties رو مجدد کلیک کنید - حالا سربرگ Advanced رو انتخاب کنید - حالا در قسمت Extra Setting ( Extra initialization Commands : ) عبارت زیر رو تایپ کنید :

S10=50 S54=192 S56=0 S37=11

یادتون باشه که باید بین هر کدوم دوتا فاصله باشه - این کد باعث میشه که سرعت دسترسی به اینترنت بالا بره و کمتر از اینترنت قطع بشید .
برای تست این هم باید در هنگامی که به اینترنت متصل هستید و هنوز این کد رو وارد نکرده اید در Task Manger هم در قسمت Networking و هم در پایین صفحه و در زیر Network Utilization نمودار و درصد دریافت و ارسال فایل رو مشاهده کنید و بعد از اینترنت خارج بشید و بعد از وارد کردن کد باز هم به اونجا برید و حالا نمودار و درصد رو تماشا کنید . ( بهتره در هر دو حالت برای تست یک سایت در حال بار گزاری باشه ) .

۷) روی My Computer کلیک راست میکنیم میریم properties بعد ازپنجره های بالایی Hardware رومیزنیم تو این قسمت روی device manager کلیک میکنیم یه لیست مییاد تو اون لیست دنبال مودم بگردید و روی + کلیک کنید بعد یر مودم خودتون کلیک راستکنید برید سر properties حالا از پنجره های بالایی Advanced رو بزنید حالا یه جای خالی واسه نوشتن میبینید با دوتا گزینه اون پایین که با اون دوتا اصلا کار نداریم توی اون جای خالی این روبنویسید fx& دقیقا عین همین نوشته رو بنویسید برای نوشتنش باید اول shift رو بگیرید بعد ازاون عدد های بالا عدد 7 روبزنید برای نوشتن fx هم حروف کوچیک بنویسید حالا تمام پنجره ها روok کنید البته روی اون لیست ok نیست پس ببندینش بقیه رو هم ok بزنید بییاد بیرون restart بکنید بعد از اینکه restart کردید برید اینترنت وقتی وصل شدید روی آیکن اینترنت اون پایین ماوس رو نگه دارید ببنید سرعتتون چقدر میشه برای من که شده 149 KB .حالا امتحان کنید .
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نحوه پاک کردن 9 Internet Explorer از روی ویندوز ویستا
همان طور که احتمالاً می‏دانید نسخه آزمایشی 9 مرورگر اینترنت اکسپلورر، چندی پیش توسط شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای ویستا و 7 منتشر شد. شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران پس از نصب این نسخه از IE با اختلالاتی در ویندوز مواجه شده و یا از آن ناراضی هستید و ترجیح می‏دهید آن را از روی ویندوز پاک کنید و نسخه قبلی مرورگر را نصب نمایید. اما مشکلی که وجود دارد در نحوه پاک کردن IE9 است که به روش‏های معمول صورت نمی‏گیرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

برای این کار:

  • ابتدا بر روی منوی Start کلیک کنید.
  • سپس (ترفندستان) عبارت appwiz.cpl را در محدوده جستجو وارد کرده و Enter بزنید.
  • در پنجره باز شده، از قسمت سمت چپ بر روی View installed updates کلیک کنید.
  • اکنون چند لحظه صبر کنید تا نتایج موجود نمایان شود.
  • حال بر روی Windows Internet Explorer 9 راست کلیک کنید و Uninstall را انتخاب نمایید و مراحل حذف این مرورگر را طی کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
افزایش تعداد تب‏ های به ‏تازگی بسته شده در فایرفاکس
يکی از امکاناتی که از نسخه 3 به بعد مرورگر فایرفاکس به آن اضافه شده است، قابلیت بازیابی تب‏های به‏تازگی بسته شده (Recently Closed Tabs) است. به این صورت که با ورود به منوی History و سپس Recently Closed Tabs، می‏توانید آخرین تب‏هایی که در فایرفاکس بسته شده اند را مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام، مجدداً آنها را باز کنید. این قابلیت هنگامی که شما اشتباهاً یک تب را ببندید بسیار کاربرد دارد. اما در صورتی که دقت کنید در لیست موجود تنها 10 تب آخر بسته شده به چشم می‏خورد. ممکن است دوست داشته باشید تعداد تب‏های نمایش داده شده در این لیست را افزایش دهید و مثلاً 20 تب آخر بسته شده را مشاهده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام چنین کاری بپردازیم.

برای این کار:

  • در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.
  • در صورت مشاهده دکمه I'll be careful, I promise، بر روی آن کلیک کنید.
  • حال (ترفندستان) در جلوی قسمت Filter عبارت browser.sessionstore.max_tabs_undo را وارد کنید.
  • اکنون بر روی browser.sessionstore.max_tabs_undo دوبار کلیک نمایید و در پنجره نمایش داده شده عدد 10 را به مقدار دلخواه خود تغییر دهید. این عدد نمایش‏دهنده تعداد تب‏های به تازگی بسته شده خواهد بود.
  • تغییر بلافاصله پس از کلیک بر روی دکمه OK اعمال خواهد شد.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ترفندهای ویندوز7
یکی از امکانات جدید و جالبی که در ویندوز 7 -‏ویندوز جدید مایکروسافت‏- نهفته شده است، قابلیت Aero Shake است. این قابلیت به معنای لزراندن یا تکاندن می‏باشد. فرض کنید در ویندوز 7 چندین پنجره مختلف را به طور همزمان باز کرده‏اید. حالا کافی است یکی از پنجره‏ها را (که پنجره مورد نظر شما است) را با ماوس گرفته و مقداری تکان بدهید یا بلرزانید. خواهید دید که سایر پنجره‏ها ناگهان Minimize شده و ناپدید می‏شوند و تنها پنجره‏ای که آن را تکان داده‏اید باز خواهند ماند. اکنون در صورتی که مجددأ پنجره را با ماوس بلرزانید پنجره‏های بسته شده دوباره فراخوانی خواهند شد. اگر به این قابلیت جدید ویندوز 7 علاقه ندارید با استفاده از این ترفند می‏توانید آن را از طریق رجیستری ویندوز غیر‏فعال کنید.

بدین منظور:

  • وارد منوی Start شده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری ویندوز باز شود.
  • مسیر زیر را دنبال کنید: HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows
  • اکنون بر روی کلید Windows راست کلیک نموده و New > Key را انتخاب کنید.
  • نام آن را Explorer قرار دهید.
  • اکنون (ترفندسیتی) بر روی Explorer کلیک کنید تا وارد آن شوید.
  • حال از قسمت دیگر پنجره بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و New > DWORD Value را انتخاب کنید.
  • نام آن را NoWindowMinimizingShortcuts قرار دهید.
  • اکنون بر روی NoWindowMinimizingShortcuts دوبار کلیک نمایید و در پنجره باز شده Value data را بر روی 1 قرار دهید و OK کنید.
  • رجیستری را ببندید و سیستم را یکبار Restart کنید تا تغییرات اعمال گردد.
  • اکنون قابلیت Aero Shake غیر‏فعال شده است.
  • جهت فعال‏سازی مجدد این قابلیت، در همان مسیر بالا عدد 1 را بر روی 0 تنظیم کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
افزودن سطل آشغال به تسکبار ویندوز ۷
حتماً شما نیز با عملکرد Recycle Bin یا سطل آشغال ویندوز آشنا هستید. کلیه فایل‏ها و فولدرها پس از پاک شدن مستقیماً به سطل آشغال ویندوز منتقل می‏شوند و در نهایت با پاکسازی سطل آشغال می‏توان آنها را حذف نهایی کرد. در صورتی که از ویندوز ۷ استفاده می‏کنید قطعاً با تسکبار جدید و قابلیت‏های مختلف آن آشنایی پیدا کرده‏اید. در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن Recycle Bin به تسکبار ویندوز ۷ را برای شما بازگو نماییم. به طوری که همه جا و در همه حالت می‏توانید به سطل آشغال دسترسی داشته باشید.

برای این کار:

ابتدا بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کرده و New > Shortcut را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده در محل مورد نظر عبارت زیر را وارد نمایید:

explorer.exe shell:RecycleBinFolder

و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

در صفحه بعدی، explorer.exe را پاک کرده و به جای آن عبارت Recycle Bin را تایپ نمایید.

اکنون بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

خواهید دید که یک شورتکات جدید در صفحه دسکتاپ با نام Recycle Bin ظاهر شده است.

بر روی آن راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده، در همان تب Shortcut بر روی دکمه Change Icon کلیک نمایید.

در پنجره جدید باز شده، در زیر عبارت Look for icons in this file مسیر موجود را حذف کرده و آدرس زیر را در آن عیناً Copy و Paste نمایید و Enter بزنید:

%SystemRoot%\system32\imageres.dll

خواهید دید که مجموعه‏ای از آیکن‏ها نمایش داده خواهد شد. در میان آیکن‏ها بگردید و آیکن سطل آشغال را مشابه آن چیزی که در صفحه دسکتاپ‏تان نیز موجود است را بیابید و انتخاب کنید (این آیکن در ستون سیزدهم و ردیف سوم قرار دارد).

پس از انتخاب آیکن، پنجره‏های باز را OK نمایید.

اکنون در صفحه دسکتاپ، بر روی شورتکات مذبور راست کلیک کرده و Pin to Taskbar را انتخاب کنید یا خود شورتکات را با استفاده از ماوس بگیرید و در محیط تسکبار رها کنید.

با این کار سطل آشغال به نوار تسکبار ویندوز اضافه شده است.

پس از این کار می‏توانید شورتکات موجود در صفحه دسکتاپ را نیز حذف نمایید.

همان طور که مشخص است از این پس با انتخاب آیکن سطل آشغال در تسکبار می‏توانید پنجره Recycle Bin را باز نمایید. اما امکان کشیدن و رها کردن (Drag&Drop) فایل‏ها را به این آیکن جهت حذف فایل‏ها نخواهید داشت.

برای فعال‏سازی چنین امکانی یک راه حل وجود دارد:

ابتدا بایستی Quick Lunch را در تسکبار ویندوز ۷ فعال کنید. برای این کار بایستی از ترفند زیر کمک بگیرید:

نحوه افزودن Quick Lunch به Taskbar در ویندوز ۷

پس از این کار، کافی است Recycle Bin موجود در صفحه دسکتاپ (منظور شورتکاتی که در بالا ساختیم نیست) را با استفاده از ماوس گرفته و در محیط Quick Lunch تسکبار رها کنید.
جهت زیباسازی آن نیز می‏توانید تسکبار را از حالت Lock خارج کنید. سپس بر روی قسمت خالی از Quick Lunch راست کلیک کرده و View > Large Icons را انتخاب کنید.
با این کار از این پس می‏توانید علاوه بر دسترسی مستقیم به سطل آشغال در ویندوز، فایل‏ها و فولدرها را هم با Drag&Drop مستقیماً وارد آن کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در برنامه Internet Download Manager
نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.


پیش از هر کاری زبان برنامه را بر روی انگلیسی تنظیم نمایید. چرا که این نکات بر این مبنا نوشته شده ‏اند.

1- برای استفاده از IDM در کلیه مرورگرها، در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. در تب General تیک گزینه چهارم یعنی Use advanced browser integration را بزنید و OK کنید. پس از این کار یک بار Restart کردن سیستم لازم است. سپس می‏توانید در لیست موجود در همین قسمت تیک مرورگرهایی که می‏خواهید با IDM هماهنگ شوند را بزنید.

2- برای دانلود فایل با پسوندی که برای IDM ناشناخته است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

3- در صورتی که می‏خواهید فایلی توسط IDM در مرورگر دانلود نشود، کلید Alt را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

4- در صورتی که می‏خواهید IDM کلاً هیچ دانلودی را به صورت اتوماتیک انجام ندهد در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. به تب File Types بروید و در قسمت اول تمامی فرمت‏های موجود را پاک کنید. یا آن‏هایی که نمی‏خواهید دانلودشان اتوماتیک باشد را پاک کنید.

5- همانطور که می‏دانید در ابتدا و انتهای دانلود همواره پنجره ای نمایش داده می‏شود. اگر می‏خواهید این پنجره دیگر نمایش داده نشود به Options بروید. در تب Downloads می‏توانید تیک دو گزینه Show start download dialog و Show download complete dialog را به دلخواه بردارید.

6- شما می‏توانید جهت کپی فایل‏های دانلود شده توسط IDM، در لیست دانلودها در برنامه، فایلی که دانلود شده است را توسط ماوس گرفته و در محل مورد نظر خود رها کنید.
7- تنظیم سرعت اینترنت در IDM کمک می‏کند تا برنامه دانلود دقیق‏تری داشته باشد. بدین منظور در Options به تب Connection بروید و سرعت اینترنت خود را هر چه که هست تعیین کنید.

8- در صورتی که برای دانلود از اینترنت کم سرعت Dial-up استفاده می‏کنید در Options > Connection گزینه Max. connection number را بر روی 4 تنظیم نمایید.

9- اگر می‏خواهید فایل خاصی با پسوند مورد نظرتان مستقیماً توسط IDM دانلود گردد از قسمت Options > File Type استفاده کنید و فرمت فایل خود را به موارد موجود اضافه نمایید.

10- اگر از سایتی که با Username و Password محافظت می‏شود دانلود می‏کنید آن را در قسمت Options > Site Logins اضافه نمایید تا هر بار مجبور به وارد کردن اطلاعات نباشید.

11- اگر IDM با دانلود از سایت خاصی مشکل دارد به Options > File Type بروید. آدرس سایت مذبور را در قسمت دوم اضافه نمایید تا دیگر به طور اتوماتیک IDM از آن سایت دانلود نکند.

12- IDM بخشی در درون خود با نام Grabber دارد. با استفاده از Grabber شما می‏توانید (ترفندستان) کلیه فایلهای موجود در یک سایت را بیابید و آنها را دانلود کنید. این بخش در محیط اصلی برنامه وجود دارد.

13- در صورتی که سایتی که از آن دانلود می‏کنید بر روی دانلودهای خود محدودیت گذاشته است برای جلوگیری از بروز مشکل به Options > Connection بروید. بر روی دکمه New کلیک کنید و آدرس سایت مورد نظر و میزان ارتباطات ایجاد شده برای دانلود را وارد نمایید.

14- اگر نگران این هستید که با دانلودهای بی رویه پهنای باند ماهانه اینترنت خود را هدر کنید، می‏توانید برای دانلودها محدودیت قائل شوید. به Options > Connection بروید و در قسمت Download limits میزان حجم دانلود شده در یک بازه زمانی خاص را تعیین کنید.

15- برای تمام شدن دانلود فایل نیاز نیست که همواره به مانیتور خود خیره شوید. در قسمت Options > Sounds می‏توانید برای هر یک از اتفاقاتی که به هنگام دانلود رخ می‏دهد یک فایل صوتی قرار دهید تا برنامه شما را با صدا مطلع کند.

16- در صورتی که ارتباط شما از اینترنت به هنگام دانلود فایل قطع شود، با مراجعه به بخش Options > Dial Up می‏توانید اطلاعات مربوط به کانکشن اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید تا برنامه به طور اتوماتیک ادامه دانلود را با استفاده از آن انجام دهد.

17- شما می‏توانید یک سری فایل را با استفاده از Tasks > Add batch download دانلود کنید. این گزینه به خصوص برای فایل‏هایی که ردیفی نام‏گذاری شده‏اند مناسب است.

18- اگر مایل نیستید که IDM کلیه پهنای باند شما را برای دانلود استفاده کند، می‏توانید از گزینه محدودیت سرعت در منوی دانلودها استفاده نمایید.

19- با استفاده از قابلیت جدید IDM می‏توانید فایل‏های تصویری یا صوتی که در صفحات وب مانند Youtube تماشا می‏کنید را دانلود کنید. برای ویرایش تنظیمات آن به Options و تب General بروید. بر روی دکمه Edit در مقابل IDM Download panel for web-players in browsers کلیک کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
Restart کردن iPod هنگ کرده
یکی از بزرگترین و موفق ترین پروژه های شرکت Apple در طول تاریخ این شرکت عرضه دستگاه پخش موسیقی و ویدئوی iPod بوده است. این دستگاه ظریف و کوچک اما توانمند با استقبال عمومی بسیاری در آمریکا و اروپا رو به رو شد. همچنین iPod مدت زمانیست در ایران نیز عرضه شده است. اما اینک قصد داریم ترفندی کاربردی برای iPod داران مطرح کنیم. ممکن است هنگام پخش یک فایل صوتی یا ویدئویی به علت مشکل دار بودن فایل مربوطه iPod شما هنگ کند و امکان هیچ کاری با آن وجود نداشته باشد. اما جای نگرانی نیست! در این ترفند قصد داریم روشی ساده را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید iPod هنگ کرده خود را Restart کنید و بدون هیچ مشکلی به ادامه کار با آن بپردازید.

برای این کار:

  • پس از قفل شدن دستگاه ، یکبار کلید hold را تغییر مکان دهید و مجدد به جای خود بازگردانید.
  • سپس کلیدهای Menu و دکمه وسط را همزمان با هم نگاه دارید. پس از 6 ثانیه خواهید دید که لوگوی Apple نمایان خواهد شد و به منوی اصلی دستگاه برخواهید گشت.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بهبود فشرده سازی در نرم افزار WinRAR
در حال حاضر میتوان با اطمینان گفت نرم افزار WinRAR بهترین و معروف ترین نرم افزار فشرده ساز در جهان است. توانایی این نرم افزار در فشرده سازی فایل های مختلف بارزترین قابلیت WinRAR است. اما ما در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید فشرده سازی این برنامه را تا حدی زیادتر بهبود ببخشید.

برای این کار:

  • ابتدا بر روی فایل یا فولدر مورد نظر که قصد فشرده سازی آن را دارید، راست کلیک کرده و Add to archives را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده، گزینه Compression method را بر روی Best قرار دهید.
  • سپس (ترفندستان) به تب Advance بروید و بر روی دکمه Compression کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده در قسمت Text compression گزینه Force را انتخاب کنید و مقدار Prediction order را بر روی 63 و مقدار Memory to use, MB را بر روی 128 قرار دهید.
  • در پایان پنجره را OK کرده و در پتجره قبلی باز شده، با فشردن OK عملیات فشرده سازی را آغاز کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 5 از 45:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA