انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 1 از 192:  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

Prince
 

عنوان تاپیک : Sports News | اخبار ورزشی

موضوع تاپیک : تمامی اخبار و اطلاعات و مشروح بازیها و حواشی ... مربوط به ورزش داخلی کشور و خارجی جهان در این تاپیک قرار میگیرند .

کلمات کلیدی : اخبار + ورزشی + فوتبال + باشگاه + بازیکن





عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  ویرایش شده توسط: Prince   
مرد

Prince
 
رابرت انکه از افسردگی رنج می برد.

همسر رابرت انکه، دروازه بان آلمانی که روز سه شنبه خودکشی کرد می گوید او در شش سال گذشته از افسردگی رنج می برد.



ترزا انکه می گوید همسرش از این نگران بود که با آشکار شدن ابتلای او به افسردگی، حق سرپرستی آنها از کودکی که به فرزندی قبول کرده بودند، لغو شود.

خانم انکه همچنان می گوید مرگ فرزندشان در سال ۲۰۰۶ ضربه روحی عمیقی بود که همسرش را همچنان آزار می داد.

از رابرت انکه به عنوان بخت دروازه بانی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی سال ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی نام برده می شد.

تیم ملی آلمان به مناسبت مرگ آقای انکه، بازی در برابر تیم ملی شیلی در شهر کلن را لغو کرده است.

آقای انکه که ۳۲ سال سن داشت در باشگاه های مختلفی در آلمان، اسپانیا، پرتغال و ترکیه بازی کرده بود.

رابرت انکه روز سه شنبه با به جای گذاشتن نامه ای خانه اش را ترک کرد تا برای خودکشی به مسیر عبور قطار نزدیک شود. او در نامه اش از این که ابتلا به افسردگی را پنهان کرده بود، عذرخواهی کرده است.

آقای انکه در اثر تصادف با قطاری که ۱۶۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، جان خود را از دست داد.

ترزا انکه درباره مرگ همسرش گفت: "همیشه می خواستم به او کمک کنم از پس بیماری برآید. او نمی خواست این موضوع علنی شود زیرا می ترسید. او می ترسید لیلی را از دست دهد."

خانواده انکه لیلی را در ماه مه هنگامی که هشت ماهه بود به فرزندی پذیرفته بودند.

لارا، دختر خردسال این خانواده پیش تر در اثر ابتلا به یک بیماری قلبی درگذشته بود.

ترزا انکه که با لباس سیاه در برابر خبرنگاران حاضر شده بود و سعی می کرد اشک هایش را نگه دارد، درباره بیماری همسرش گفت:"وقتی دچار افسردگی حاد می شد، دوره سختی را داشتیم. او فکر می کرد هیچ امیدی برای بهبود او وجود ندارد."

والنتین مارکسر، پزشک آقای انکه نیز می گوید از سال ۲۰۰۳ مشغول درمان او بوده است.

آقای مارکسر گفت: "او از افسردگی و ترس از شکست رنج می برد."

به گفته او مراجعه آقای انکه به روانپزشک از زمانی شروع شد که او چند انتقال ناموفق به باشگاه های مختلف داشت.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان برای ابراز همدردی با خانواده انکه با آنها تماس گرفته است.

به گفته سخنگوی دولت آلمان، خانم مرکل در نامه ای به ترزا انکه ناراحتی و همدردی خود را ابراز کرده است.

تیم بارسلونا که زمانی آقای انکه در آن بازی می کرد نیز پیش از بازی روز سه شنبه خود به احترام او یک دقیقه سکوت کرد.

تیم های شرکت کننده در بوندس لیگای آلمان هم در دوره بعدی بازی های خود به احترام او بازوبند سیاه می بندند.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
شکایت زندی از یکی از روزنامه‌های ورزشی
باید ثابت کنند معتادم



ورزش > فوتبال داخلی - بازیکنی که روزگاری بهترین سوژه عکس و گزارش برای خبرنگاران بود حالا مورد حمله و اتهام قرار گرفته و این شرایط است که او را کلافه کرده


مشکل تنها یک چیز است، حمید استیلی. او دوست ندارد فریدون زندی در تیمش بازی کند. پس از اتفاقاتی که دربازی با استقلال و در رختکن افتاد موضع سرمربی استیل‌آذین نسبت به زندی تغییر کرد. عدم استفاده ازاو در ترکیب تیم و وانمود کردن زندی به اینکه مصدوم است زیر سایه اختلافی بزرگ قرار دارد.

اختلافی که سرانجامش این است: زندی از استیل‌آذین جدا می‌شود. این حرفی است که هم فریدون زندی و هم شهراد ناظمی مدیر برنامه‌های او تأییدش می‌کنند. «دوست ندارم برای استیل‌آذین بازی کنم. او پیش رویم از من تعریف می‌کند وپشت سرم می‌گوید به درد استیل‌‌آذین نمی‌خورد. شرایط خوبی در استیل‌آذین برقرار نیست و شاید از این تیم جدا شدم»

اعصاب زندی را به هم ریخته‌اند. او بازیکنی نیست که زیاد تن به مصاحبه دهد اما با همین شرایط باز برایش حاشیه می‌سازند «نمی‌دانم از جان من چه چیزی می‌خواهند. از قول من مصاحبه می‌کنند، آن را چاپ می‌کنند و خودشان هم تکذیبش می‌کنند. یکی از آنها روزنامه.‌.‌. است که انگار با من پدرکشتگی دارد. می‌دانم آنها از چه کسی خط می‌گیرند. او توسط آدم‌هایی که در آن روزنامه دارد علیه من مصاحبه می‌کند. همین چند روز پیش که عکس من را روی جلد برده بودند نمونه‌ای از مصاحبه‌های خیالی آنها بود. من خیلی از آن حرف‌ها را نزده‌ام. در ضمن آنها در مورد من نوشته‌اند که به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از استیل‌آذین جدا می‌شوم! آنها باید این حرف را ثابت کنند. من شکایتم را تنظیم کرده‌ام و از طریق مدیر برنامه‌هایم پیگیر آن هستم.»

این همان حرفی است که شهراد ناظمی مدیر برنامه‌های فریدون هم تأییدش می‌کند. آنها قرار است از این روزنامه ورزشی شکایت کنند تا ثابت شود که زندی معتاد است یا نه. ناظمی در این مورد می‌گوید «به نظر شما بازیکنی که تقریباً 50 بازی ملی در کارنامه دارد و در یک تیم لیگ برتری بازی می‌کند معتاد است؟ این تنها افترایی بیش نیست و از این روزنامه به مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد. خیلی از مسائل پشت پرده است که اگر بازگو شود باید خیلی‌ها از استیل‌آذین بروند. در هر حال من و فریدون فعلاً ترجیح داده‌ایم سکوت کنیم و واکنشی نسبت به این قضایا نشان ندهیم. جمعه شب جلسه‌ای را با حسین هدایتی برگزار کردیم که روند مثبتی داشت. او حرف‌هایش را با زندی زد و زندی نیز همینطور. فعلاً چیزی مشخص نیست و قرار شد تا جلسه‌ای دیگر را در سه، چهار روز آینده برگزار کنیم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد و شاید علی‌رغم تمام حرف و حدیث‌هایی که مطرح است زندی نیم‌فصل دوم هم در استیل‌آذین بماند»

زندی خودش سربسته از اختلافش با استیلی حرف می‌زند. او در استیل‌آذین با کسی مشکلی ندارد و کمی تأمل در مورد حرف‌هایش به خوبی نشان می‌دهد که منظورش در استیل‌آذین چه کسی است.

دیروز و در حالی که این خبر در محافل مختلف مطرح شد یکی از دوستان خیلی نزدیک زندی خبری دیگر داد که با استناد به آن باید دور زندی برای بازی کردن در استیل‌آذین را خط کشید.

«ن» در این مورد می‌گوید «شنیده‌ام که استیلی در ملاقات با مدیر برنامه‌های زندی از او تعریف و تمجید می‌کند اما وقتی با هدایتی جلسه دارد چنان صابون را زیر پاهای او سر‌ می‌دهد که شاید زندی اصلاً دیگر نتواند در استیل آذین بازی کند. خبر دیگر این است که پس از انتشار خبر روزنامه مذکور که زندی را متهم به اعتیاد کرده بود فری و به خصوص مدیر برنامه‌های او از انتشار این خبر ناراحت شده‌اند. هم من می‌دانم، هم ناظمی که چه کسی به آنها برای نوشتن علیه زندی خط می‌دهد. وقتی این شخص فهمیده بود که ناظمی و زندی از این حرکت او آگاه هستند و ناراحت شده‌اند با ناظمی تماس می‌گیرد و در زمینه نقل و انتقالات از او کمک‌ می‌گیرد تا به نوعی دلجویی کرده باشد.»

به نظر از همان موقعی که فریدون بطری آب را به دیوار کوبید پرونده‌اش در استیل‌آذین بسته شد. در مقطعی خودش مصدوم شد و در مقطعی هم حمید استیلی او را به بازی نگرفت تا آینده طور دیگری برایش رقم بخورد. او تصمیم‌اش را گرفته و اگر در آخرین جلسه با هدایتی به توافق نرسد دیگر در ایران بازی نخواهد کرد.

http://khabaronline.ir/news-24616.aspx
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
رضازاده : دشمنان من , دشمنان ایران هستند !

خبر آنلاین : دو پینگ را ریشه کن می کنم این جدیدترین اظهار نظر حسین رضازاده است پس از انتصاب به سمت سرپرستی فدراسیون وزنه برداری.

حسین رضازاده که متهم است به دوپینگ تیمی در مسابقات جهانی رده های سنی مختلف ملی و کمیته فنی تیم های ملی به دلیل نمونه های مثبت اعلام شده در دوره ای که او هدایت تیم ملی را بر عهده داشت برایش درخواست محرومیت مادام العمر از مربیگری را خواستار شده بود ، پس از اینکه به لطف رایطنی موفق خود با سازمان ورزش توانست حکم سرپرستی را پس از این شایعه بزرگ برای خود بدست آورد درباره مسئله دوپینگ گفت:« از این پس با تمام قوا و با جدیتی بیش از قبل به مسئله مبارزه با دوپینگ می پردازیم.»
او همچنین با حمله به آنهایی که خبر درخواست کمیته فنی سابق فدراسیون برای محرومیتش را رسانه ای کرده بودند ، گفت:« این ها دشمنان من و دشمنان ایران هستند . بزودی از آنها شکایت می کنم و اسنادی ارائه می کنم که رسوا شوند!»
این ادعا درحالی مطرح می شود که فدراسیون ایران هم اکنون نمونه ای مشکوک را در فدراسیون جهانی در دست بررسی دارد که اگر مثبت اعلام شود بسیاری از مسئولان فعلی و سابق فدراسیون ایران با محرومیت هایی بزرگ روبرو می شوند
     
  
مرد

Prince
 
علی دایی سرمربی پرسپولیس شد



سرمربیگری پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر، به علی دایی سپرده شد. سرمربی 40 ساله ای که پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عربستان، روی نیمکت هیچ تیمی ننشسته بود، اینک پس از9 ماه و از دیدار مقابل ذوب آهن، مجدداً به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت.

فوتبال و سیاست

این روزها تمام اتفاقات مهم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی در ایران رنگ و بوی سیاست به خود گرفته است.

در فضای ورزش می شود به حضور چهره های ورزشی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اقدام پاس همدان در پوشیدن پیراهن هایی با شعار حمایت از رهبر ایران، برکناری ها و انتصابات اخیر فدراسیون های ورزشی، ماجرای محرومیت مادام العمر و سپس حکم ریاست حسین رضازاده در وزنه برداری، حاشیه های کشف حجاب تکواندو در جزیره کیش و کاراته در مونیخ، و... اشاره کرد.

هر کدام از این اتفاقات، به فراخور وضعیت، با واکنش مثبت هواداران دولت یا منتقدان دولت روبرو شده است.

علی دایی نیز قبل از انتخابات، 100 میلیون تومان به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی کمک کرد. با این حال انعقاد قرار دایی با پرسپولیس، از جانب هواداران دیدگاه های مختلف سیاسی با واکنش مثبتی مواجه شده است.

علت واکنش مثبت سایت ها و رسانه های هوادار دولت، به رغم حمایت دایی از میرحسین موسوی، شاید نگرانی از خالی ماندن استادیوم های ورزشی باشد.

داغ شدن مجدد عرصه رجزخوانی های قرمز و آبی و بازگشت مردم به ورزشگاه ها، از نگاه آن ها می تواند اتفاق مثبتی برای بازگشت جامعه به فضای قبل از انتخابات باشد.

شاید بر همین اساس، شبکه خبر صدا وسیما ظهر دوشنبه 27 دسامبر، پوشش تصویری کاملی از مذاکرات دایی، عقد قرارداد در محل باشگاه و مراسم معارفه در محل تمرین پرسپولیس پخش کرد.

منبع: بی بی سی فارسی
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
عابدزاده: رضازاده من را از پرسپولیس کنار گذاشت!


در کمتر از 24 ساعت پس از انتخاب دایی و قبل از اینکه عابدزاده بتواند تصمیمش را بگیرد خبر رسید که او از پرسپولیس کنار گذاشته شده است.
«به من اعلام کردند که نمی توانم همراه تیم به امارات بروم.می دانم این قضایا از کجا آب می خورد.چون برخی ها تصمیم گرفتند که من نباشم»عابدزاده این حرف ها را در گفت و گو با خبرگزاری فارس می زند.او در ادامه اسم شخصی را می آورد که علامت تعجب بزرگی را بالای سر همه قرار می دهد.عابدزاده می گوید که حسین رضازاده در جدایی اش از پرسپولیس نقش داشته است و با دستور او بوده که عابدزاده نتوانسته به امارات برود!خودش می گوید: « در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند به طوری که رضازاده در کنار گذاشتن من نقش داشت. شب گذشته در دیداری به من اعلام شد که دیگر نباید باشم اما من می‌دانم حسین رضازاده نیز در این کار تاثیرگذار بود.

حالا بماند که چطور و چگونه؛ من این مورد را گفتم که همه بدانند در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که می‌توانم از آن یک کتاب بنویسم. این نتیجه زحمات خالصانه من بود که فقط بعد از یک روز که دایی سرمربی می‌شود من باید بروم. به من بی احترامی شد و حداقل اجازه ندادند مدتی بگذرد و بعد من را کنار بگذارند. این نشانه حرمت‌شکنی تمام عیار در باشگاه پرسپولیس است.»احمد رضا که به نظر کاملا عصبی است از برگزاری جلسه با حبیب کاشانی خبر می دهد: «او می خواهد دلیل کنار گذاشته شدنش را بداند و سرپرست باشگاه باید جوابگوی آن باشد. فردا در جلسه‌ای با حبیب کاشانی شرکت خواهم کرد و باید در نامه‌ای دلایل کنار گذاشتنم را اعلام کنند. اگر این اتفاق نیفتد من هم خیلی چیزها را می‌گویم. اگر آقایانی مثل دایی برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده‌اند من چندین برابر آنها بدنم را در خدمت تیم پرسپولیس و تیم ملی از دست داده‌ام. در فصل جاری نیز در پرسپولیس هیچ‌کس از من ناراضی نبود مخصوصا بازیکنان و دروازه‌بانان ،چون همیشه مثل یک عاشق دلسوز بودم و در یک بازی پرسپولیس با چهره‌ای خندان و حتی لبخندی ساده بر روی نیمکت ننشستم. آقایان با این کارها من را نمی‌توانند از پرسپولیس دور کنند چون همیشه رنگ قرمز و هوادارانش در قلب من جا دارد. خواهیم دید با این تیم به چه مقامی خواهند رسید و چکار خواهند کرد. آن وقت می‌توان در مورد من بهتر قضاوت کرد.»
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
برد پرسپولیس از استقلال



اسامي بازيكنان پرسپوليس

عليرضا حقيقي، شيث رضايي، حميد علي عسگر، سپهر حيدري، ابراهيم شكوري، حسين بادامكي، هوار ملا محمد، محسن خليلي90 نبي‌الله باقري‌ها)، هادي نوروزي(74- مجتبي زارعي)، كريم باقري و عادل كلاه كج.
سرمربي: علي دايي

اسامي بازيكنان استقلال
وحيد طالب لو، هادي شكوري، پژمان منتظري، حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، مهدي اميرآبادي، حسين كاظمي، جان‌واريو، فرهاد مجيدي، سياوش اكبرپور(67- آرش برهاني) و مهدي سيد صالحي.
سرمربي: صمد مرفاوي




پس از 1200 روز




در اين ديدار كه از ساعت 14/30 امروز در حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شدپرسپوليس با گلهاي هادي نوروزي و كريم باقري در برابر تك گل فرهاد مجيدي توانست استقلال را شكست دهد.
در نيمه اول اين ديدار ابتدا فرهاد مجيدي از روي اشتباه مدافعان ودروازه بان پرسپوليس دروازه پرسپوليس را در دقبيقه 16 باز كرد و اين در حالي بود كه استقلال در اين دقايق به مراتب بهتر از پرسپوليس بازي مي كرد و پرسپوليسي ها سردرگم و بدون برنامه بودند . ضمن اينكه استقلال با گماردن بازيكنان تهاجمي بيشتر در زمين تمايل بيشتري براي رسيدن به دروازه حريف داشت. در حالي كه جريان بازي بعد از گل استقلال به سوي تعادل پيش مي رفت هادي نوروزي با استفاده از سانتر زيباي هادي علي عسگر در دقيقه 37 دروازه استقلال را باز كرد تا بازي با نتيجه يك بر يك به پايان برسد. هر چند كه در دقيقه 45 ملا محمد مي توانست دومين گل پرسپوليس را به ثمر برساند.
در نيمه دوم و در حالي كه هر دو تيم ارائه گر يك بازي پاياپاي بودند اين كريم باقري بود كه در دقيقه 83 با يك شوت سركش توانست دروازه استقلال را باز كند تا پرسپوليس برنده اين ديدار حساس و دربس سنتي باشد.
قبل از شروع بازي حضور 5 داور تعجب برانگيز بود گويي كميته داوران دو كمك داور برگزيده است.
ـ بازي با 5 دقيقه تاخير ساعت 14/35 آغاز شد
ـ نيمكت‌نشيني صادقي باعث ناراحتي اين بازيكن شده بود. اين موضوع از چهره او بر روي نيمكت‌ ذخيره مشخص بود.
-دقيقه 3 اولين خطا:‌ سياوش اكبرپور بر روي شيث رضايي خطايي انجام داد كه به نظر خطا نبود و با اعتراض شديد اكبرپور مواجه شد.
-در دقيقه پنج اولين كرنر به سود استقلال اعلام شد كه كرنر فرصتي مناسب را براي مجيدي مهيا كرد.
-در دقيقه شش كمك داور دوم مسابقه در اعلام آفسايد به ضرر تيم پرسپوليس اشتباه كرد.
- حضور مهدي اميرآبادي، مدافع راست استقلال
-در دقيقه 9 مسابقه برخورد محسن خليلي و حسين كاظمي باعث مصدوميت هر دو بازيكن شد اين آسيب ديدگي اين دو بازيكن فرصتي شد تا علي دايي سرمربي پرسپوليس نكاتي را به شيث رضايي بازيكن خودي گوشزد كند.
- دقيقه 11 حركت‌هاي نمايش حقيقي دروازه‌بان تيم پرسپوليس بعد از رفتن توپ به اوت مورد توجه هواداران قرار گرفت.
- دقيقه 16 خطاي هواداران آشكار حسين كاظمي بر روي كريم باقري در پشت محوطه جريمه استقلال مي‌رفت با كارت زرد مظفري‌زاده داور مسابقه روبرو شود اما او از انجام اين كار خودداري كرد،
-در دقيقه 16 توپ به مجيدي رسيد كه اين بازيكن در پي اشتباه مدافع پرسپوليس وي توپ را از ميان پاهاي حقيقي عبور داد و تبديل به گل كرد.
- دقيقه 18 ضربه كاشته ارسالي از جناح راست استقلال تهران با وجود اينكه با اشتباه طالب‌لو همراه بود، اما ضربه‌ سر باقري به اوت رفت
- دقيقه 20 بادامكي اولين كارت زرد مسابقه را به دليل انجام آشكار روي بازيكنان استقلال گرفت.
-دقيقه 23 سياوش اكبرپور به دليل خطاي آشكار روي هادي نوروزي دومين كارت زرد بازي را به خود اختصاص داد .
-دقيقه 24 اشتباه حقيقي در شروع مجدد بازي باعث شد از نيمكت‌نشين‌هاي پرسپوليس عذرخواهي كند.
-دقيقه 26 محسن خليلي در يك فرار زيبا مي‌توانست دروازه تيم پرسپوليس را باز كند اما هوشياري طالب‌لو در گرفتن توپ مانع اين كار شد. دقيقه 28 در پي اشتباه حسين كاظمي پاس بادامكي در موقعيت مناسب در محوطه جريمه استقلال هوار محمد رسيد كه تعلل اين بازيكن مانع از دست دادن اين فرصت شد.
-دقيقه 30 حركت‌ پا به توپ هادي نوروزي در پشت محوطه جريمه استقلال با خطاي خسرو حيدري متوقف شد كه داور اعتقادي به خطا نداشت و علي دايي به اين صحنه اعتراض داشت.
- دقيقه 37 مهدي اميرآبادي با اشتباه خود در جناح راست استقلال باعث شد علي عسگر توپ را تصاحب كند و توپ را با پاس مناسب در شش قدم در اختيار نوروزي قرار دهد و اين بازيكن گل مساوي را براي سرخپوشان به ثمر برساند.
- دقيقه 44 شوت زيباي بادامكي از پشت محوطه جريمه را طالب‌لو به كرنر فرستاد و ضربه كرنر كلاه‌كج با ضربه سر هوار محمد ميلي‌متر از كنار تير دروازه به اوت رفت.
-دقيقه 46 حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس آخرين بازيكني بود كه به زمين مسابقه آمد جالب اينكه دستكش او در ميانه زمين از دستش به زمين افتاد.
-دقيقه 46: فرهاد مجيدي در محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد كه شوت اين بازيكن از كنار دروازه به اوت رفت، اين اولين حركت بازي در نيمه دوم بود.
- دقيقه 48: فرهاد مجيدي پس از رد شدن توپ با پا روي صورت علي عسگر رفت به نظر اين صحنه عمدي نبود لحظاتي بعد علي عسگر با خطاي نسبتا شديد انتقام خطاي مجيدي را از اميرآبادي گرفت و اين بازيكن را در زمين سرنگون كرد.
- دقيقه 56 سانتر خسرو حيدري در محوطه جريمه پرسپوليس پس از عبور از فرهاد مجيدي به اكبرپور رسيدن اما اين بازيكن پس از تعلل فراوان توپ را به سيد صالحي رساند كه ضربه اين بازيكن توسط مدافعان پرسپوليس برگشت داده شد.
- دقيقه 57: ضربه ايستگاهي سياوش اكبرپور از پشت محوطه جريمه پرسپوليس از بالاي دروازه اين تيم به اوت رفت.
- دقيقه 57: خطاي آشكار حسين كاظمي روي حسين بادامكي با اعتراض شديد علي دايي سرمربي پرسپوليس مواجه شد.
- دقيقه 59: خطاي شديد شيث رضايي روي فرهاد مجيدي باعث مصدوميت وي شد اما پس از مداواي چند ثانيه‌اي مجددا به بازي برگشت.
- دقيقه 67: شوت كاظمي با دفع حقيقي برگشت داده شد كه توپ برگشتي را سيد صالحي از دو قدمي به دستان دروازه‌بان پرسپوليس كوبيد. بعد از اين صحنه اعتراض حقيقي به مدافعان پرسپوليس و درگيري او با شيث رضايي را همراه داشت كه كريم باقري نقش واسطه را ايفا كرد.
- دقيقه 68: آرش برهاني به جاي سياوش اكبرپور به ميدان آمد.
- دقيقه 70: كرنر كلاه‌كج در يك قدمي دروازه خالي استقلال توسط هوار محمد توپ را به هوار زد.
- دقيقه 73: مجتبي زارعي به جاي هادي نوروزي به ميدان آمد.
- دقيقه 75 :خطاي هادي شكوري روي هوار محمد باعث شد كه مهاجم پرسپوليس اعتراض شديدي به اين حركت شكوري نشان دهد.
- دقيقه 76:برهاني به دليل عدم توجه به اعلام آفسايد كمك داور كارت زرد دريافت كرد
- دقيقه 85: سانتر هوار محمد از جناح راست با ضربه سر بازيكنان پرسپوليس مواجه شد كه طالب‌لو در دو مرحله توپ را از روي خط دروازه برگشت داد.
دقيقه 87: پاس هوار محمد در پشت محوطه جريمه استقلال به كريم باقري رسيد كه شوت زيباي اين بازيكن گل دوم تيم پرسپوليس را به همراه داشت.
دقيقه 88: خطاي مهدي اميرآبادي روي مجتبي زارعي كارت زرد را براي اين بازيكن به همراه داشت.
- دقيقه 90 نبي‌اله باقري‌ها به جاي خليلي به ميدان رفت در پايان مسابقه علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس به ديل كسب اين پيروزي اشك شادي ريخت.








عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
پرسپوليس به دلايل ذيل مظلوم ترين و در عين حال لايق ترين تيم تاريخ فوتبال ايران است:

1-
6 قهرماني كه 5 بار آن پي در پي بود يعني 6 قهرماني و سه نايب قهرماني در 9 دوره ليگ باشگاهي تهران كه در دهه 60 و در عدم برگزاري ليگ، برترين ليگ باشگاهي ايران بود. اما اكنون اين مسابقات به تاريخ پيوست و قهرماني هاي پرسپوليس در آمارها ذكر نمي شود.

2- يك قهرماني و يك نايب قهرماني در جام در جام آسيا (جام حذفي باشگاههاي آسيا). برگزاري اين مسابقات آسيا هم با جام قهرمانان آسيا ادغام شده و كس از قهرماني پرسپوليس در آمارها يادي هم نخواهد كرد.

3- 3قهرماني و يك نايب قهرماني در جام حذفي باشگاههاي تهران كه اين مسابقات معتبر ايران نيز متوقف شد.

4- اخيرا هم آقايان در صدا و سيما مانند گزارشگراني چون خياباني و فردوسي پور با تاكيد بر آمار ليگ برتر ايران آمار ليگ هاي قبلي ايران را فراموش مي كنند و در اكثر اوقات با كمال عدم حرفه اي گري قهرماني پرسپوليس را بسان سپاهان و استقلال دو بار محسوب مي نمايند و به راحتي از 6 قهرماني اين تيم در ليگ ايران مي گذرند. اخيراً هم امير قلعه نوي در رده سوم برترين مربيان ايران قرار مي گيرد و پروين هم اول مي شود در حالي كه پروين فقط در 16 سال توانست 14 قهرماني براي پرسپوليس بهمراه آورد. اين قهرماني هاي پرسپوليس بدلايل فوق الذكر كجا رفتند كه امير قلعه نوي با 5 قهرماني رقيب سلطان فوتبال ما پروين شده است. انصافاً اين است هويت فوتبال ما كه مي توانيم اين عنوان را براي مظلوميت پرسپوليس بكار برد: پرسپوليس گلي در شوره زار فوتبال ايران
     
  ویرایش شده توسط: perspolis98   
مرد

 
وقتی آبی ها از حسادت به هذیان گویی می افتند...

هيچ جاي دنيا، قهرمان جام‌حذفي راهي ليگ قهرمانان نمي‌شود. " واعظ آشتياني ضمن تبريك گفتن قهرماني پرسپوليس در جام‌حذفي چنين ادعايي را مطرح مي‌كند و معتقد است پرسپوليس نه به عنوان قهرمان جام‌حذفي بلكه به عنوان تيم چهارم ليگ برتر بايد راهي ليگ قهرمانان آسيا شود.
در عين حال جناب واعظ اين مورد را كه قهرمان جام‌حذفي يكي از سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آ‌سيا را به خود اختصاص مي‌دهد، زير سوال برده و اعتقاد دارد كه فدراسيون بايد حتما با AFC مذاكره كند و اين اشتباه AFC تصحيح شود و ايراد مي‌گيرد وقتي كنفدراسيون فوتبال آسيا در تمام برنامه‌هايش از يوفا الگوبرداري مي‌كند، ‌در اين زمينه هم بايد چنين برنامه‌اي اجرا شود.

جناب واعظ آشتياني مدير يك هفته پيش نيستند‌، ايشان نزديك به دو سال است كه مديريت باشگاه استقلال را برعهده دارند و با مطرح شدن اين مورد در شرايط فعلي اين سوال پيش مي‌آيد كه چرا ايشان وقتي دو فصل گذشته استقلال كه در ليگ هفتم رتبه سيزدهم را به خود اختصاص داده و به لطف فتح جام‌حذفي در ليگ قهرمانان آسيا شركت كردند چنين پيشنهادي را مطرح نكردند؟ نكند فصل گذشته اين قانون خوب بوده و ايشان امسال متوجه بد بودن آن شده‌اند؟

مطرح شدن چنين ادعايي آن هم در حالي كه شايعه كاهش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا شنيده مي‌شود (اين مورد فعلا توسط رييس ليگ آسيا رد شده و در صحبت‌هاي واعظ هم به آن اشاره شده است) و مطابق قانون در صورت كاهش سهميه، تيم سوم ليگ‌برتر يعني استقلال از حضور در آسيا باز مي‌ماند و با توجه به اينكه رقيب ديرينه هم قهرمان جام‌حذفي شده است مسلما برداشت‌هاي مختلفي در بر خواهد داشت.

جناب واعظ كه طي دوران مديريت خود در باشگاه استقلال به دفعات خبرنگاران و رسانه‌ها را با الفاظ مختلف مورد لطف قرار داده، بايد به اين نكته توجه كند كه با ايراد گرفتن از حضور فاتح جام‌حذفي در ليگ قهرمانان آسيا در شرايطي كه تنها دو روز از قهرماني پرسپوليس در اين رقابت‌ها گذشته است به هيچ عنوان نمي‌تواند يك پيشنهاد مطلوب و بدون حاشيه تلقي شود.

هر چند ايشان مدعي شده كه پرسپوليس با توجه به مكان چهارمش در جدول رده‌بندي ليگ بايد راهي آسيا شود ولي مسلما نمي‌توان جلوي افكار عامه مردم و برداشت‌هاي متفاوت آنها از بيان اين پيشنهاد در شرايط خاص زماني را متوقف كرد. شايد نمونه‌هايي از اين برداشت‌ها بتواند براي آسان شدن درك پيامدهاي اخلاقي اين صحبت جديد مديرعامل استقلال مفيد واقع شود.

1-واعظ با مطرح كردن اين مساله مي‌خواهد در صورت كاهش سهميه ايران در ليگ آسيا، راهي براي حضور تيمش در اين رقابت‌ها بجويد.

2-در صورت كاهش سهميه و راه نيافتن استقلال به ليگ قهرمانان آسيا، واعظ توجيهي براي اين قضيه از همين الان دست و پا مي‌كند.

3-استقلال در اين فصل بدون جام مانده است، در حالي كه سپاهان با حضور قلعه‌نويي جام قهرماني ليگ‌برتر را گرفته و پرسپوليس هم جام‌حذفي را كسب كرده است و واعظ كه بابت يك مرحله حضور بيشتر در ليگ قهرمانان آسيا تيم خود را لايق‌تر از سپاهان مي‌داند،‌با اين شيوه مي‌خواهد رقيب سنتي را هم تحقير كرده و با يادآوري چهارم شدن اين تيم در ليگ‌برتر خود را از تك‌وتا نيندازد.


راستي جناب واعظ چرا شما قبل از شروع ليگ نهم چنين پيشنهادي مطرح نكرديد يا قبل از شكست پنج بر چهار برابر استيل‌آذين و كنار رفتن از جام‌حذفي به اين مورد نپرداختيد؟ لااقل اگر يك ماه پيش و وقتي فيناليست‌هاي جام‌حذفي مشخص نشده بودند و استقلال هم در مكان دوم جدول رده‌بندي ليگ بود اين پيشنهاد را مي‌داديد، مي‌شد به آن درصدي نگاه مثبت كرد ولي حالا كه استقلال سوم ليگ و رقيب سنتي فاتح جام‌حذفي شده...
     
  ویرایش شده توسط: perspolis98   
مرد

 
37 سال پس از حادثه مرموز


کلاهی که يك مستند برای سر مخاطب می دوزد



اتفاق مهم و تاریخ ساز شانزدهم شهریور1352 برای بسیاری از هواداران امروز پرسپولیس که میانگین سنی حرفه ای هایشان به سختی به 30سال نزدیک می شود حتی در حد یک خاطره هم نیست. آنها شنیده‌اند که تیم محبوب‌شان در چنین روزی دشمن دیرینه را با شش گل در ورزشگاه آزادی شکست داده و بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ داربی پایتخت که هنوز پس از گذشت 37 سال دست نیافتنی به نظر می‌رسد را رقم زده است. سکوهای سرخ کماکان باحرارت از آن پیروزی یاد می‌کنند و برتری تاریخی خود را مثل پتک بر سر هواداران تیم رقیب می‌کوبند اما هیچ یک از آنها هرگز تصویری از این مسابقه ندیده اند و حتی عکس‌های داربی سال 52 هم به شدت کمیابند. این در حالی است که در آن دوران پدیده ای به نام دوربین فیلمبرداری اختراع شده بود و حتی بازی های به مراتب قدیمی تر هم بارها روی آنتن صداو سیما رفته اند. در این سال‌ها افراد زیادی مدعی شدند مستندات تصویری منتشر نشده ای را از این بازی در اختیار دارند اما پیگیری ادعای آنها برای کسانی که حاضرند هزینه گزافی را بپردازند تا گوشه ای از خاطرات بازی «شش‌تایی‌ها» را به آرشیو خود اضافه کنند، نتیجه ای در بر نداشت.
عرضه CD مستند شش تایی ها در شبکه ویدئوی خانگی قریب به اتفاق هواداران پرسپولیس را دست به جیب کرد. حتی آنهایی که پس از عبور از دوران جوانی، فوتبال را از لیست علایق خود حذف کردده بودند هم با شنیدن نام این مستند به گذشته ها پرتاب شدند و بدون درنگ 1500 تومان از جیب خارج کردند. دلیل اصلی استقبال از مستند شش تایی ها ادعایی بود که سازندگان اثر در تبلیغات خود روی آن مانور می‌کردند. آنها اینطور به مخاطب القا کردند که برای اولین بار تصاویری از بازی پررمز و راز شهریور 52 در این مستند گنجانده شده و هواداران پرسپولیس می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار مسابقه ای که سال‌هاست به نتیجه آن افتخار می کنند را به تماشا بنشینند. در کمتر از یک ماه بیش از یک میلیون نسخه از مستند شش تایی‌ها به فروش رفت اما محتوای اثر فاصله بعیدی با آنچه در تبلیغات مورد اشاره قرار گرفته بود، دارد.
فیلم با پلاتو خوانی خوب مزدک میرزایی آغازمی‌شود و در ابتدا به تاریخچه مهم‌ترین داربی‌های دنیا می‌پردازد. به‌نظر می رسد این مقدمه ای است برای ورود به ماجرای اصلی و به نمایش کشیدن آنچه در بعدازظهر 16 شهریور 52 در ورزشگاه تازه تاسیس آزادی تهران گذشت. در ادامه اما کلاه بزرگی برای سر مخاطب دوخته شده است. تهیه کنندگان اثر که مشخصا آشنایی چندانی با فضای فوتبال ایران و وسواس و حساسیت علاقه‌مندان آن ندارند صحنه هایی از گل های قدیمی لیگ انگلستان دردهه های30 و 40 میلادی و البته بازی هلند- ایتالیا در یکی از ادوار قدیمی جام جهانی ( گل رنه واندر کرکوف به دینوزف) را به جای گل های پرسپولیس به تاج سابق در بازی سال 52 جا می زنند. جالب اینکه گزارشگر مستند این گل‌ها را با نام بازیکنانی مثل همایون بهزادی و حسین کلانی گزارش می کند و شعور مخاطب را به هیچ می انگارد. حتی تصاویر مربوط به شادی هواداران تیم های انگلیسی آن زمان که غالبا پالتوهای بلند به تن دارند هم حذف نشده تا مخاطب اطمینان پیدا کند که این تصاویر هیچ ربطی به مناسبات جاری تهران سال 52 ندارد. دقیقا به همین دلیل بود که عادل فردوسی پور پس از آشنایی با محتوای اثر پلاتوخوانی و گزارش صحنه های مربوط به گل‌های استفاده شده در مستند را نپذیرفت و قرعه به نام مزدک میرزایی افتاد. در مستند شش‌تایی ها حتی یک تصویر هم از بازی سال 52 وجود ندارد و جالب است که مثلا در صحنه مربوط به ورود دو تیم به زمین از تصاویر بازیکنانی مثل علی پروین، وحید قلیچ، شاهرخ بیانی و عبدالعلی چنگیز استفاده شده است.
حتی عام ترین هواداران فوتبال هم خوب می دانند در آن زمان این بازیکنان در ترکیب دو تیم تاج و پرسپولیس حضور نداشتند و آنها سال ها بعد به فوتبال ایران معرفی شدند. در هر صورت این CD تا امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان فروخته و در آستانه تکثیر مجدد قرار دارد.

مستند مذکور می کوشد پاسخ آن دسته از هواداران تیم رقیب که مدعی‌اند به دلیل فقدان هرگونه تصویر از بازی سال 52 اساسا این مسابقه وجود خارجی نداشته را بدهد اما در نهایت با پراکنده گویی های مکرر و دامن زدن به ضد و نقیض ها کمک شایانی به این جمعیت کرده است.
گرچه دو هفته نامه کیهان ورزشی و دنیای ورزش آن روزها این اتفاق را پوشش دادند و نقدها و گزارش ها پرتعدادی را در توصیف آن روی کاغذ آوردند.
تهیه کنندگان اثر حتی در گفت و گو با بازیکنانی که در آن زمان پیراهن تاج و پرسپولیس را بر تن داشتند هم توفیق چندانی به‌دست نیاوردند.
در این مستند گفت و گوهای کوتاهی با حسن روشن، هادی نراقی، همایون بهزادی و جعفر کاشانی وجود دارد و آنها به ذکر اتفاقاتی که در بازی معروف رخ داده می پردازند.
بی تردید مراجعه به نقدها و حواشی پس از این بازی که در نشریات آن روزها منتشر شده می توانست اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطب قرار دهد اما آنچه بیش از هرچیز مورد توجه قرار گرفته جمع و جور کردن کار و ارائه سریع آن به بازار بوده است.
چه آنکه اگر لیگ برتر به پایان می رسید و محافل فوتبالی رو به سردی می رفت شاید فروش مستند شش تایی ها تحت تاثیر قرار می گرفت، مستندی که البته به نظر می‌رسد در حوزه تبلیغات و جلب نظر مخاطب خوب کار کرده و در دومین برنامه 90 در سال جدید برای کسانی که در نظرسنجی این برنامه شرکت کردند پیامکی با مضمون معرفی مستند شش تایی‌ها ارسال شد.
شش تایی‌ها بر ابهامات موجود درباره ماهیت بازی سال 52 می افزاید. مرتضی احمدی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین هواداران باشگاه پرسپولیس که در روز بازی کذایی در ورزشگاه آزادی حضور داشته در گفت‌و‌گو با مجله چلچراغ می‌گوید:
«من این فیلم را دیدم و وقتی متوجه شدم گل‌ها جعلی است خیلی ناراحت شدم. از يک ساعت قبل از آن بازي در ورزشگاه بودم. به نظر من با مونتاژ کردن این فیلم ها به آن بازی خاطره انگیز بی احترامی شده.
حدود 22 سال قبل به يکي از کارمندان صدا و سيما گفتم 20 هزار تومان مي دهم اگر فيلم آن بازی را برايم بياوري.
آن زمان حقوق يک کارمند بيش از پنج هزار تومان نبود، اما او گفت اگر فيلم در آرشيو محرمانه باشد اين کار را نمي کند.»
... و پرسش کلیدی کماکان به قوت خود باقیست. چه بلایی بر سر فیلم بازی شش تایی ها آمد؟
یک شایعه این است که تیمسار خسروانی – مالک وقت باشگاه تاج – پس از بازی به صدا و سیما رفته و فیلم بازی را به آتش کشیده، بعضی ها می گویند فیلم هنوز هم در آرشیو محرمانه صدا و سیما موجود است و عده ای هم معتقدند به دلیل همزمانی بازی با جام جهانی کشتی که در ایران برگزار می شد دوربین ها ي فیلمبرداری صدا‌و‌سیما به استادیوم آزادی فرستاده نشدند.
شاپور قریب که همزمان با برگزاری آن بازی مشغول فیلمبرداری فیلم «ممل آمریکایی» در پارکینگ ورزشگاه آزادی بوده پس از پایان فیلمبرداری دوربین را به داخل ورزشگاه می برد اما تصاویری که او از بازی برداشته کیفیت بسیار پایینی دارند به طوری که با توصیه مرحوم ساموئل خاچيكيان که در آن زمان كار تدوين فيلم را برعهده داشته از این تصاویر در فیلم مذکور استفاده نمی شود.
می گویند خاچيكيان تا آخرين سال هاي عمرش نسخه بی کیفیتی که گل هاي اول تا چهارم آن بازي در آن موجود بوده را در اختیار داشته اما فیلم مذکور پس از مرگ خاچیکیان در میان خرده ریز های استاد گم می شود.
مستند شش تایی ها در پایان با یک اعتراف تلخ بینندگانش را شوکه می‌کند:


«متاسفانه هیچ تصویری از آن مسابقه در دست نیست!!!»
     
  
صفحه  صفحه 1 از 192:  1  2  3  4  5  ...  189  190  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA