انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

 
MP3 Player سونی Walkman مدل MWZ-b160 به زودی در بازار جهانی
سونی اروپا دیروز 4 مدل MP3 Player جدید Walkman را معرفی کرد. این مدل ها جزو سری MWZ هستند.سونی با معرفی این 4 مدل نشان داد که هنوز قصد ندارد تولید MP3 Player های ساده را متوقف کند. به نظر شما با وجود گوشی های موبایل و پخش کننده های چند رسانه ای، این مدل MP3 Player ها هنوز طرفدار خواهند داشت؟ دو مدل 4GB این MP3 Player ها MWZ-B163 و163F نام دارند و دو مدل 2 گیگابایتی نیز MWZ-B162 و MWZ-B162F نام دارند.

هر مدل طراحی مانند حافظه USB داشته و در 5 رنگ موجود است. این MP3 Player ها تنها فرمت MP3 و non-DRM WMA را پشتیبانی می کنند.ولی MP3 Player های جدید سونی چه ویژگی خاصی دارند که کاربر را برای خرید قانع کنند؟ ویژگی خاص Walkman سری MWZ-B160 این است که عمر باتری آن 18 ساعت بوده و علاوه بر این قادر است بعد از تنها 3 دقیقه شارژ شدن، 90 دقیقه Mp3 پخش کند.

از ویژگی های دیگر این MP3 Player این است که می توانید به وسیله آن، موزیک های مورد نظر را از طریق Drag and Drop به حافظه این MP3 بریزید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
کنسول بازی Lenovo با نام iSec در چین عرضه می شود
Lenovo قصد دارد در نیمه دوم سال 2011، کنسول بازی خود را با نام iSec و در جهت رقابت با XBOX 360, PlayStation 3 و Wii وارد بازار کند. البته در حال حاضر دولت چین فروش کنسول های بازی را ممنوع کرده است. ولی iSec تنها با بازی های ورزشی و مربوط به سلامت خانواده عرضه می شود تا رضایت دولت چین را جلب کند. iSec مجهز به فناوری مشابه Kinect مایکروسافت است.

iSec توسط شرکت Bejing eedoo Technology ساخته می شود. این شرکت توسط Lenovo تاسیس شده و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کامپیتور شخصی در چین است. پیش تر این کنسول با نام رمز eBox معرفی شده بود ولی قرار است با نام iSec (مخفف Sports Entertainment Center) وارد بازار گردد.

iSec دارای ابزاری مشابه به Kinect مایکروسافت است این ابزار از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کند یعنی حرکات بازیکن توسط دوربین خوانده شده و سپس به دستورات بازی تبدیل می شود. iSec همانند Kinect می تواند دستورات را با اشاره و حرکت دست و پای کاربر دریافت کند.

اکثر بازی هایی که برای iSec معرفی شده اند برروی ورزش های مختلف تمرکز دارند در بین بازی های معرفی شده، بازی برای نرمش کردن و حتی بازی مخصوص ورزش های رزمی چینی به چشم می خورد. باقی بازی ها نیز در دسته بازی های داستانی ورزشی قرار دارند.

iSec همچنین می تواند به عنوان یک وسیله چند رسانه ای عمل کند. با iSec می توان فیلم تماشا کرد، صفحات وب را مرور کرد و یا توسط میکروفن آهنگ خواند.

iSec به تقلید از Wii بدنبال جذب خانواده هاست و بر سلامت و سرگرمی تمرکز کرده است. قرار است بازی های این کنسول توسط تولیده کننده های چینی، امریکای شمالی و اروپایی ساخته شوند.

Jack Luo مدیرعامل Eedoo در رابطه با فروش کنسول iSec در کشورهای دیگر گفته است: زمانی که 1 میلیون دستگاه از iSec را در چین بفروش رساندیم آن را وارد بازار جهانی خواهیم کرد.

چین بازار بسیار بزرگی برای بازی های کامییوتری است ولی تولید کننده های بزرگ کنسول های بازی مانند مایکروسافت، سونی و نیتندو نتوانستند فروش بالایی در این کشور داشته باشند چون دولت چین فروش کنسول های آنها را ممنوع کرده است. دولت چین معتقد بود این ابزارهای به جوانان صدمه می زند. مایکروسافت به امید فروش XBOX 360 در چین، هنوز در حال مذاکره با دولت چین است. سونی نیز تلاش می کند تا PlayStation را در چین به فروش برساند. به همین دلیل و برای کسب رضایت دولت چین، iSec تنها با بازی های ورزشی و بازی هایی مربوط به سلامت خانواده، عرضه خواهد شد.

منبع: PC World
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
آیا نسل هفتم iPod nano با دوربین 1.3 مگاپیکسلی ارائه می شود
هنوز دقیقا نمی دانیم که این iPod nano نسل هفتم هست یا خیر ولی آنچه در این خبر صراحتا اعلام شده این است که یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی روی iPod nano جدید قرار گرفته است. اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی iPod nano ارائه نشده ولی به محض درز این اطلاعات به دنیای اینترنت، حتما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بنابراین اگر قصد خرید iPod nano قدیمی را دارید، بهتر است کمی صبر کنید. چراکه اگر Apple قصد ارائه با ارائه nano نسل هفتم قیمت مدل قبل کمی افت پیدا می کند.

منبع: Engadget
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
فرش‌ LED هم آمد!
این محصول تلفیق صنعت نساجی و نورپردازی و جزو موارد لوکس است که در دکوراسیون داخلی مورد استقبال قرار گرفته است.در واقع یک طراح هلندی با تکنیکی جدید یعنی با استفاده از رشته‌های ال‌ای‌دی یا همان دیود تشعشع نور (light-emitting diode) و پشم فشرده محصولی جدید و منحصر به شکل فرش را بوجود آورده که مورد استقبال دوستداران محیط‌ زیست قرار گرفته است.



با این تکنولوژی می‌توان فرش‌های خاص و متنوعی تولید کرد که با مخلوط رنگ و نور به روشن شدن محیط کمک می‌کند.این محصول پس از فشرده شدن به صورت نوار برش می‌خورد. نوارها در عرض و رنگ‌های مختلف با چسب به صورت فرش در می‌آید. نامنظم بودن لبه فرش به زیبایی آن می‌افزاید.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
گوشی موبایل را با صدای خود شارژ کنید
محققین کره ای روش جدیدی را ابداع کرده اند که در آن صدا به جریان الکتریسته تبدیل می شود، بدین ترتیب تلفن همراه کاربر در زمان صحبت کردن شارژ می گردد. دکتر Sang-Woo از دانشگاه Sungykunwan سئول برروی پروژه ایی کار می کند که ممکن است روش استفاده ما از تلفن همراه را تغییر دهد. ایده های مختلفی برای تبدیل انرژی های بلااستفاده به الکتریسته وجود دارد از آن جمله می توان به انرژی خورشیدی و باد اشاره کرد ولی دکتر Sang-Woo وسیله ای ساخته است که امواج صدا را به الکتریسته تبدیل می کند.


دکتر Sang-Woo به همراه یک تیم از دانشگاه Sungykunwan سئول بدنبال تبدیل امواج صدا به انرژی هستند و قصد دارند جریال الکتریسته را از تبدیل انرژی موجود در موسیقی، نویزهای محیطی و انواع دیگر صدا بدست آورند.ما در دنیای پر سرو صدایی زندگی می کنیم، ماشین ها، ترن ها، هواپیماها و غیره همه و همه آلودگی صوتی ایجاد می کنند و همواره محیط پیرامون ما پر از صداهای مختلف است. فناوری جدید به انسان کمک می کند تا صدای بی فایده را به انرژی
مفید تبدیل کند.

تیم دکتر Sang-Woo موفق به ساخت ابزار منحصربه فرد و بسیار کوچکی شده که دارای پایه های فشرده شده "اکسید روی" است این پایه ها بین الکترودها قرار داده شده اند. زمانی که صدا به سطح متصل به این ابزار برخورد می کند پایه های بسیار کوچک اسید روی شروع به لرزیدن کرده و سپس جریان الکتریکی تولید می کنند.نمونه آزمایشی این ابزار در حال حاضر قادر است از 100 دسی بل صدا، حدود 50 میلی ولت جریان ایجاد کند. دکتر Sang Woo امیدوار است با تنظیم و بهینه کردن اکسیدهای روی جریان قوی تر از صدای ضعیف تر تولید کند.

منبع: TFOT
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
بررسی تلویزیون Regza XL700 توشیبا
این تلویزیون یکی از بهترین HDTV های برند توشیبا است. نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Edge LED با نور دهی هوشمند یا Local Dimming است. Regza XL700 کیفیت بسیار خوبی دارد اما بسیاری از ویژگی هایی که رقیبان این دستگاه به آن مجهز هستند از این HDTV حذف شده است.همان طور که می‌دانید نام گذاری مدل های تلویزیون در آسیا و اروپا با هم متفاوت هستند. مدل Regza XL700 نشان می دهد که این تلویزیون مخصوص آسیا ساخته شده است چراکه مدل نسخه اروپایی این تلویزیون متفات است. ما هم در این مقاله نسخه آسیایی این تلویزیون را بررسی خواهیم کرد.

توشیبا نام های اختصاصی برای ویژگی های تلویزیون خود انتخاب کرده است. به طور مثال Resolution+ و AutoView picture-Proccessing که به معنی رزولوشن بالای تصویر تلویزیون و قابلیت Video-UpScaling خوب است.ولی ویژگی هایی مانند تیونر دیجیتال و Web Service که به عنوان استاندارد تلویزیون های امروزی روی بیشتر دستگاه ها وجود دارد، در این مدل دیده نمی شود.

طراحی تلویزیون XL700:


ضخامت کم و 48 میلیمتری XL700 این تلویزیون را به یکی از باریک ترین دستگاه ها در نوع خود تبدیل کرده است. یک لایه آلومینیوم غیرصیقلی روی قاب قرار گرفته که با رنگ بلندگوی پایین دستگاه همخوانی داشته و ظاهر تلویزیون را شیک تر نشان می دهد.تعدادی از ورودی های XL700 به همراه دکمه های Power، Volume و ... در کنار دستگاه قرار داده شده اند. پایه دستگاه هم طوری طراحی شده که تلویزیون قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشد.

ریموت کنترل دستگاه:

ریموت کنترل دستگاه برای اینکه با طراحی تلویزیون هم خوانی داشته باشد دارای یک لایه آلومینیوم در قسمت انتهایی است. برای جلوگیری از شلوغی ریموت کنترل، دکمه های میان بر و پرکاربرد زیر یک کاور قرار داده شده اند تا کاربر برای دستیابی به منو های معمول از این دکمه ها استفاده کند.

ویژگی های Regza XL700:

چیدمان نور پس زمینه XL700 همان طور که اشاره کردیم از نوع حاشیه ای (Edgelit) و نحوه نوردهی آن نیز به صورت هوشمند یا Local Dimming است. کنتراست واقعی این مدل نسبت به رقبا بالاتر بوده و مصرف برق آن نیز بسیار پایین تر است.کیفیت تصویر با استفاده از سه ویژگی AutoView, Resolution+ و ClearScan 100 Pro نسبت به مدل های قبل، بهبود قابل توجه ای داشته است.

AutoView روشنایی تصاویر را بر اساس نور محیط، تنظیم می کند. Resolution+ نیز می تواند Upscaling را برای تماشای تصاویر فیلم های DVD و ماهواره بالا ببرد. Crear Scan100 Pro با ایجاد فریم های میانی، ویدئو ها را به صورت 100Hz و بدون لرزش تصویر نمایش می دهد.این تلویزیون دارای پورت USB برای پخش فیلم های Divx بوده است.

کیفیت پخش در این تلویزیون:

کیفیت پخش تصاویر SD یعنی آنتن عادی آنالوگ در این تلویزیون معمولی و رو به خوب است. کیفیت پخش تصاویر DVD در این تلویزویون بهتر از تصاویر SD است.عمق رنگ مشکی در این تلویزیون ها بسیار خوب است و تصاویر تیره با کیفیت خوبی نمایش داده می شوند. ویدئوهای HD دیسک های Blu-ray با 24 فریم در ثانیه نیز به خوبی در این تلویزیون نمایش داده می شود و مانند بعضی از تلویزیون های HDTV دیگر موجب خستگی چشم نمی شوند. کیفیت تصاویر HD در این تلویزیون بسیار خوب است.

شما می توانید فایل های عکس، ویدئو و آهنگ را به وسیله پورت USB و یا از طریق شبکه و پورت Ethernet این تلویزیون، مشاهده نمایید. با استفاده از جدول زیر می توانید سرعت پخش فایل های مختلف از دستگاه را مشاهده کنید.


  • USB Ethernet
  • عکس 8 مگاپیکسل JPEG
  • 2 ثانیه
  • 3 ثانیه
  • MP3
  • آهنگ ها در این تلویزیون خوب پخش می شوند ولی در کل صدای تلویزیون مانند اغلب LCD ها خیلی خوب نیست
  • عملکرد مانند USB
  • Video
  • به راحتی می تواند ویدئو ها را از USB پخش کند
  • به راحتی فیلم های ویدئویی را پخش می کند



قیمت این تلویزیون در سایز 40 اینچ در بانه برابر 1 میلیون و سیصد هزار تومان است. توجه کنید که این قیمت مربوط به تلویزیون بدون گارانتی در بانه است. بنابراین این تلویزیون یکی از بهترین و خوش قیمت ترین دستگاه ها در این سایز است. ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما کالای با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

منبع: Asia.Cnet
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
با تلویزیون های سه بعدی سامسونگ، بازی های سه بعدی دانلود کرده و بازی کنید
این ایده بسیار جالبی است که بتوانید با Smart TV های سه بعدی سامسونگ، بازی های سه بعدی را روی تلویزیون خود نصب کرده و بازی کنید. در واقع با اجرای این پروژه، دیگر نیازی به کنسول های بازی نخواهید داشت. در ادامه مشاهده خواهید کرد که این پروژه چه زمانی و توسط کدام کمپانی اجرا خواهد شد و شما چگونه قادر خواهید بود روی Smart TV خود بازی سه بعدی اجرا کنید.

شما می توانید از موبایل یا تبلت خود به عنوان کنسول بازی استفاده کرده و آنها را به HDTV خود متصل کنید. Gameloft که تولید کننده بازی های موبایل است، ایده بهتری در این مورد دارد. با اجرای ایده GameLoft شما برای انجام بازی هایی با گرافیک بالا نیاز به Console های بازی گران قیمت نخواهید داشت.این کمپانی در نظر دارد 6 بازی سه بعدی با کیفیت بالا را با قیمت مناسبی روی تلویزیون های Samsung Smart TV به فروش برساند. شما می توانید این بازی ها را از طریق اینترنت تلویزیون، خریداری کرده و روی آن اجرا کنید. بازی های سه بعدی که GameLoft قصد دارد آنها را برای اولین بار با این تکنولوژی عرضه کند، عبارتند از:

UNO, Let's Golf! 2, Block Breaker Deluxe 2, Midnight Pool, Brain Challenge , TV Show King

آیا با اجرای این پروژه و گسترش آن، مصرف کنسول های بازی کاهش خواهد یافت؟

منبع: Device
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
بازگشت شبکه PlayStation سونی
حدود یک ماه از تعطیلی شبکه PlayStation Network سونی به دلیل حمله مکرر حمله هکر ها می گذرد. ولی دیروز این کمپانی اعلام کرده که مشکلات PSN را رفع کرده و تصمیم به راه اندازی مجدد آن دارد. البته برای اینکه همه کاربران بتوانند از کلیه سرویس های PSN استفاده کنند، ممکن است مجبور باشند چند هفته دیگر نیز صبر کنند. در ادامه اطلاعات مختصری در مورد زمان بازگشت کامل این شبکه، ارائه خواهیم کرد.

شبکه PlayStation سونی بالاخره در حال بازگشت است. در حال حاضر سونی FirmWare جدیدی برای PS3 عرضه شده است. ولی این نسخه در همه کشور ها قابل استفاده نیست. سونی وعده داده نسخه جدید به روز رسانی PS3 برای امریکا، اروپا، خاور میانه و نیوزلند پیش از 31 May عرضه خواهد شد.

مدیر اجرایی سونی پیش از ارائه این نسخه ، از کاربران PS3 عذر خواهی کرده و از آنها برای صبر و شکیبایی که در این مدت داشته اند، قدردانی کرده است:

از صمیم قلب از تمام کاربران سونی عذرخواهی می کنم. البته من نمی توانم به اندازه لیاقت شما کاربران، برای اینکه در این مدت صبر کردید، از شما تشکر کنم. خوشبختانه PSN مجددا راه اندازی شده و شما کاربران می توانید به زودی از این شبکه در سراسر دنیا استفاده کنید. ما همه تلاش خود را برای بازگرداندن اعتماد شما به این سرویس نشان خواهیم دادیم.

سونی برای بالابردن امنیت کاربران، اعلام کرده که همه کاربران پس از به روز رسانی و اتصال مجدد به شبکه باید رمزعبور حساب کاربری PSN و Qirocity خود را عوض کنند. کاربران PSN و Qirocity همچنین به محض Restore کردم سیستم خود پیغام Welcome Back دریافت خواهند کرد.

اگر شما از ساکنان ایالات متحده هستید با مشاهده نقشه ارائه شده توسط سونی، می توانید متوجه شوید که آیا می توانید با آپدیت ورژن ارائه شده، دستگاه خود را به روز رسانی کنید یا هنوز باید برای ارائه ورژن مخصوص محل سکونت خود، صبر کنید.

منبع: Digital Treands
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
فوق العاده دوربین 46 مگاپیکسلی Sigma را در عکس ببینید
عده ای تصور می کنند هر چه روزولوشن و مگاپیکسل دوربین بیشتر باشد، کیفیت عکس بهتر خواهد بود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید خبر زیر در مورد دوربین جدید 46 مگاپیکسلی Sigma و دقت عکس آن را مشاهده کنید و نظر خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.دوربین جدید 46 مگاپیکسلی سیگما، هنوز وارد بازار نشده و تنها توسط سیگما به طور رسمی معرفی شده است. این دوربین دهم ماه ژوئن وارد بازار ژاپن می شود. SD1 نامی است که کمپانی Sigma برای این دوربین در نظر گرفته است. هنوز اطلاعات کاملی در مورد این دوربین در دست نیست. تنها نکته ای که در مورد این دوربین می دانیم این است که قیمت این دوربین ارزان نیست. شما برای داشتن SD1 با رزولوشن 46 مگاپیکسلی باید 9700$ دلار هزینه کنید.

ممکن است در تصویر بالا، جزئیات عکسی که با SD1 گرفته شده، خیلی خوب قابل مشاهده نباشد. اگر تمایل دارید دقت این دوربین 46 مگاپیکسلی را بیشتر بررسی کنید می توانید این لینک را مشاهده کنید.

منبع: En.akihabaranews
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
SID 2011: نسل جدید نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک سونی چطور کار می کنند
بزرگترین نمایشگاه تخصصی نمایشگر،2011 SID در لس آنجلس در حال برگزاری است. سونی در SID 2011 از نسل جدید نمایشگرهای سه بعدی پرده برداری کرد. سونی نمایشگرهای سه بعدی که بدون نیاز به عینک کار می کنند را در سایز 24 و 10 اینچ به نمایش گذاشته است. سونی روش جدیدی را برای نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک ابداع کرده است.

نمایشگاه SID 2011 در شهر لس آنجلس امریکا و در فاصله زمانی 15 تا 20 می برگزار می شود. نمونه نمایشی نسل جدید نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک سونی از روش جدیدی برای نمایش تصاویر سه بعدی استفاده می کند.

در نسل جدید LCDهای 3D سونی نورپس زمینه (Backlight) برای تصاویر سه بعدی بین پنل LCD و نور پس زمینه برای تصاویر دو بعدی اضافه شده است. به این ترتیب نمایشگر می تواند نور پس زمینه دو بعدی و سه بعدی را بصورت جداگانه کنترل کند.

در این نمایشگرها که از نوع Edge-LED می باشند از دو ردیف LED در لبه های پنل استفاده شده است یعنی یک ردیف LED برای تصاویر سه بعدی و یک ردیف برای تصاویر دو بعدی بکار رفته است.

نور ساتر شده از منابع LED باید به نحوی شکسته شوند وبه سطح پنل پراکنده شود. نور توسط ابزاری به نام Parallax Barrier کنترل می شود در نتیجه امکان نمایش دو تصویر برای چشم های راست و چپ امکان پذیر می شود و تصویر سه بعدی شکل گیرد. البته سونی از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار کرد این پنل ها اجتناب کرده است.

Parallax Barrier ابزاری است که به تلویزیون های LCD امکان نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک را ممکن می کند. معمولا این ابزار در جلوی نمایشگر قرار می گیرد و دارای لایه ایی از مواد خاص با یک سری شکاف دقیق می باشد که به چشم ها اجازه می دهد تا هر کدام پیکسل های مربوط به خود را مشاهده نمایند. به این ترتیب هر چشم تصویر مربوط به خود را مشاهده می کنید و تصویر هر چشم با زاویه نسبت به تصویر چشم دیگر نمایش داده می شود که نتیجه آن تشکیل تصویر با عمق و سه بعدی است.

نمایشگر 24 اینچی دارای 6 نقطه نمایش است یعنی در 6 زاویه نسبت به تلویزیون می توان تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک مشاهده کرد بهترین فاصله برای مشاهده تصاویر سه بعدی در این 3D LCD نیز 80 تا 160 سانتی متر می باشد. وضوح تصویر نمایشگر 24 اینچی 960 در 360 پیکسل است و شدت روشنایی آن نیز 86.1cd/m2 می باشد.

وضوح تصویر این نمایشگر در حالت دو بعدی 1920x1080 و شدت روشنایی آن نیز 192cd/m2 است.

فناوری جدید سونی در نمایشگرهای 4 تا 40 اینچ قابل استفاده است و سونی قصد دارد این نمایشگرها را در سال های آینده بصورت تجاری وارد بازار کند.

منبع: Nikkeipb
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA