انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

نمودار سرعت اینترنت در كشورهای مختلف


مرد

 
بازم مثل همیشه ایران اوله البته از اخر


upload a picture]
لیست کشورهای برتر دارنده پر سرعت ترین اینترنت در جهان


free picture hosting
لیست 10 کشور دارای کم سرعت ترین اتصال به اینترنت






ویرایش توسط : میلاد لولو مدیر تکنولوژی و کامپیوتر

#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  ویرایش شده توسط: AloneBoy   
مرد

 
دوستان به نظر من بهتره تو تاپیك های عمومی فحش ندین.البته فقط نظر من..
دوستان برای دیدن سرعت اینترنت هم دانلود و هم آپلود به سایت زیر برین..


www.speedtest.net
ديروز داشتم يه مورچه رو مسخره ميكردم كه عاشق يه تفاله شده بود...
يادم اومدم خودم سال ها عاشق آشغالي بودم كه فك ميكردم آدمه...
     
  
مرد

 
چی داریم كه اینترنت داشته باشیم؟
پاينده ايران/نابود خرافات
     
  
مرد

 
یعنی بین این همه کشور عقب افتاده کسی نیست که از ما پائین تر باشه؟مگه میشه؟
من برگشتم
     
  
مرد

 
آخرین آمار کاربران اینترنت پرسرعت در ایران: ۷۰۰ هزار!
ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت که پیش از این عدم همکاری شرکت مخابرات برای در اختیار گذاشتن فضا و امکانات لازم را مانع توسعه ADSL عنوان می کردند این بار اعلام می کنند که به دلیل عدم تخصیص پهنای باند اینترنت توسعه اینترنت پرسرعت متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبرگزاری مهر، مشکل عدم همکاری شرکت مخابرات ایران برای در اختیار گذاشتن فضا و امکانات مخابراتی طبق قرارداد فی مابین شرکتهای PAP و شرکت مخابرات ایران و به تبع آن شرکتهای مخابرات استانی با تصویب و ابلاغ مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که به آئین نامه تعاملی مخابرات و شرکتهای ندا نیز موسوم است در حال حل و فصل بوده اما مدیران شرکتهای ندا همچنان مانع اصلی توسعه ADSL در کشور را عدم تخصیص پهنای باند مورد نیاز برای ادامه کار و توسعه و دستیابی به آن چه که اهداف برنامه پنجم توسعه تعیین کرده عنوان می کنند.

طبق اهداف درنظر گرفته شده برای برنامه پنجم توسعه کشور باید تا سال ۹۵ بیش از ۵۰ درصد خانوارهای ایرانی از اینترنت پرسرعت برخوردار باشند.

وضعیت فعلی اینترنت پرسرعت در ایران

شمار کاربران اینترنت پرسرعت در کشور طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان آبان ماه به حدود ۷۰۰ هزار نفر رسیده و این در حالی است که شرکتهای بخش خصوصی دارای پروانه خدمات انتقال داده‌ها حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۸۱۸ پورت پرسرعت اینترنت در کل کشور نصب کرده اند که به دلیل آنچه که عدم تامین پهنای باند مورد نیاز از سوی مخابرات عنوان می کنند حدود ۵۶۰ هزار پورت پرسرعت مورد بهره برداری قرار نگرفته است چرا که این شرکتها معتقدند در شرایط فعلی اضافه شدن کاربر جدید باعث افت کیفیت ارائه خدمات اینترنت ADSL خواهد شد.

براین اساس تعداد پورت‌های منصوبه در استان تهران از سوی شرکتهای PAP تا آخر آبان امسال حدود ۴۴۸ هزار و ۹۹۴ پورت بوده که از این تعداد حدود ۲۶۰ هزار و ۸۵۰ پورت دایر شده است. این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران نیز به صورت جداگانه به واگذاری اینترنت پرسرعت اقدام می کند که طبق آخرین اخبار حدود ۶۰ هزار مشترک دارد.

در صورت مقایسه این آمار با مهرماه سال جاری مشخص می شود که شرکتهای PAP در مجموع ۳۸ هزار و ۷۴۹ پورت جدید ADSL در ۴۲۶ شهر کشور در یک ماه نصب کرده‌اند که از این تعداد تنها ۱۹ هزار و ۷۲۰ پورت به بهره‌برداری رسیده و تحویل کاربر شده است.

توقف ناخواسته توسعه اینترنت پرسرعت در کشور

شرکتهای PAP معتقدند که عدم تخصیص پهنای باند اینترنت به قدری بر فعالیت آنها تاثیر گذاشته که این شرکتها با وجود در اختیار داشتن تعداد زیادی پورت های منصوبه – پورت‌هایی که در مراکز مخابراتی نصب شده اما هنوز به کاربر واگذار نشده – بی استفاده مانده است.

این شرکتها اعلام می کنند جذب کاربر جدید و اضافه نشدن پهنای باند مورد نیاز برای عملیات توسعه ای باعث می شود تا همان ظرفیت میان کاربران جدید و کاربران فعلی تقسیم شود و کیفیت ارائه خدمات به مشتری ها پائین آید. به همین دلیل شرکتهای ندا برای این که مشتری های ثابت خود را از دست ندهند، سعی می کنند تا زمانی که پهنای باند مورد نظر برای توسعه تامین نشود بسیار محتاطانه عمل کرده و از جذب مشترک جدید خودداری کنند و به نوعی توسعه ADSL را متوقف کنند.

ابوطالب برزگر مدیر روابط عمومی گروه شرکت های ندا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در گذشته عمده مشکل شرکتهای PAP مربوط به عدم در اختیار قراردادن امکان نصب تجهیزات در مراکز مخابراتی بود گفت: هم اکنون و با تحول جدیدی که نتیجه آئین نامه تعاملی رگولاتوری است و نیز تعامل با شرکت مخابراتی وضعیت به مراتب بهتر شده به نحوی که تغییراتی در مواضع شرکتهای مخابراتی ایجاد شده است. برای مثال قرار است چند صد هزار پورت به مجموع پورت های فعلی شرکتهای ندا در استان تهران اضافه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مراکز مخابراتی استان تهران به هر شرکت PAP، هزار زوج سیم مسی می دهند که این رقم با احتساب ۱۰ شرکت PAP به معنی توسعه ۱۰ هزار پورتی در هر مرکز مخابراتی تهران است اضافه کرد: در تهران ۲۵ مرکز مخابراتی وجود دارد که PAP ها در آن تجهیزات نصب کرده اند و با روند فعلی، تنها در فاز اول و در کانکس ها، مجموعا توسعه ۲۵۰ هزار پورت امکان پذیر خواهد بود.

بزرگر با اشاره به نگرانی شرکتهای PAP از اینکه در بسیاری از مناطق پورت نصب کرده اند اما به دلیل نبود پهنای باند اینترنت مجبور شده اند جلوی فروش را بگیرند تا کیفیت ارائه خدمات به مشتری های موجود خراب نشود ادامه داد: شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت ندارد که پهنای باند مورد نیاز را تامین کند و از طرفی شرکتهای مخابرات استانی انتظار دارند PAP ها از داخل استانها پهنای باند خریداری کنند.

نیاز کشور به افزایش چند ۱۰ گیگابیت پهنای باند

این مقام مسئول در گروه شرکتهای PAP با انتقاد از وضعیت نامناسب خطوط STM1 ارائه شده توسط شرکت های مخابرات استانی به مهر گفت: مشکل موجود مخابرات این است که عمدتا خدماتشان اختصاصی (Dedicated) نیست. یعنی مخابراتها خود چند خط STM1 از زیرساخت می خرند و به چندبرابر قیمت و به چند متقاضی می فروشند. برای نمونه در استان خراسان از خط STM1 بیشتر از ۴۰ مگابیت برثانیه نمی توان بهره برداری کرد چرا که چند کاربر به صورت همزمان از همان لینک استفاده می کنند که هم کم فروشی اتفاق می افتد و هم بازار سیاه درست می شود.

بزرگر با بیان اینکه در مقایسه با شرکتهای استانی، وضعیت پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به مراتب بهتر است گفت: حداقل خیالمان راحت است که از ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه می توان به طور واقعی از ۱۳۰ مگابیت آن استفاده کرد. البته آن ۲۰ مگابیت باقی مانده هم به دلیل مسائل فنی است و زیرساخت کم فروشی نمی کند.

وی گفت: شرکتهای مخابرات استانی لینک ارتباطی داخل استان – اینترانت- را به شرط اینکه PAP ها اینترنت را هم از آنها خریداری کنند ارائه می دهند. در واقع شرکتهای مخابرات استانی توقع دارند PAP ها اینترنت را از زیرساخت خریداری نکنند و هردو بستر اینترنت و اینترانت را از استان ها تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی گروه شرکتهای ندا گفت: اگر واقعا می خواهند در برنامه پنجم توسعه به ۱۲ میلیون پورت برسد و یا اگر اضافه شدن چندصد هزار مشترک به تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت کنونی تا آخر امسال مدنظر است باید حداقل ۳۰ کیلوبیت پهنای باند برای هر مشترک درنظر بگیرد.

وی با بیان اینکه اضافه کردن ۳۰۰ هزار مشترک به شبکه فعلی نیازمند حدود ۹ گیگابیت افزایش ظرفیت است خاطرنشان کرد: این مشکل با آوردن تنها دو STM16 به کشور حل نمی شود و نیاز به یک فکر کلی و ظرفیت مازاد دارد. یعنی باید چند ۱۰ گیگابیت باید به ظرفیت پهنای باند کل کشور اضافه شود.

پهنای باند خریداری شده به روز توزیع می شود

اما معاون نگهداری و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت با تایید نیاز کشور به پهنای باند بسیار بیشتر از شرایط فعلی به مهر گفت: قبول داریم که نیاز به پهنای باند اینترنت بیشتری در کشور وجود دارد اما با توجه به شرایط موجود نمی توان یک دفعه این حجم ظرفیت را وارد کشور کرد.

احمد پورنگ نیا با بیان اینکه مشکل افزایش ظرفیت پهنای باند کشور باید به مرور حل شود و ما درصدد رفع این مشکل هستیم گفت: پهنای باند اینترنت کشور نسبت به سال گذشته دو برابر شده است به نحوی که درسال گذشته حدود ۷۷ لینک STM1 فعال در کشور وجود داشت اما هم اکنون این تعداد به ۱۶۰ لینک STM1 رسیده است.

وی با اشاره به نیاز و تقاضای پهنای اینترنت کشور گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند وارد شده از درگاههای بین المللی به کشور را بلافاصله توزیع کرده و هیچ ظرفیت خالی را نگهداری نمی کند.

پورنگ نیا با بیان اینکه پهنای باندی که به کشور وارد می کنیم را ظرف چند روز به متقاضیان توزیع می کنیم به مهر گفت: این پهنای باند طبق لیستی که شرکتهای PAP ارائه می دهند و طبق نوبت در اختیار این شرکتها قرار می گیرد.
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  ویرایش شده توسط: libertycity   
زن

 
djjjjjjavad: یعنی بین این همه کشور عقب افتاده کسی نیست که از ما پائین تر باشه؟مگه میشه؟
دوست عزیز كمی سرعت از عقب موندگی یا جلو موندگی ملت ها نیست
ایران به خاطر مساىل امنیتی سرعت نمیده یعنی به عبارتی میترسه
وااااااای كره رو ببینین
كاش منم هموطن پارك جی سونگ بودم
This is alone girl...
     
  
مرد

 
استونی نخستین کشور جهان از نظر آزادی اینترنت

یک سازمان مردم نهاد آمریکایی گزارشی 410 صفحه‌ای درباره آزادی اینترنت در جهان منتشر کرد که در آن نام کشور استونی به عنوان نخستین کشور از لحاظ آزادی اینترنت آورده شده است

این سازمان در گزارش جدید خود به بررسی وضعیت آزادی اینترنت در کشورهای جهان پرداخته است
نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که کشور استونی بالاترین میزان آزادی اینترنت را داراست و آمریکا در رده دوم و آلمان در رده سوم قرار دارد.
در این تحقیقات 37 کشور از نظر فیلترینگ، سانسور و سایر اشکال سرکوب اینترنت مورد بررسی قرار گرفتند؛ در نتایج این تحقیقات همچنین آمده است، زیمباوه، چین و بلاروس در رده‌های انتهایی آزادی اینترنت قرار دارند
در ادامه گزارش آمده است برخی از کشورها علاوه بر سانسور و فیلترینگ شدید وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی افرادی را که به نوشتن مقاله و مطلب در اینترنت می‌پردازند، زندانی می‌کنند

منبع خبر: ایسنا
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
djjjjjjavad: یعنی بین این همه کشور عقب افتاده کسی نیست که از ما پائین تر باشه؟مگه میشه؟
این مربوط به 50 کشوریه که بیشترین استفاده از اینترنت رو دارن.

ولی واقعن سرعت ما اندازه کره بود،فیلتر هم نداشتیم، به جای 13 رتبمون 1 میشد.
وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن.
پس
سکوت میکنم.
     
  

 
ما از آخر اولیم.
hi dr!
     
  
مرد

 
looti_2020: این سرعت کم فقط برا تحریمه یا چیز دیگه ای هم دخیله؟ اگه کسی میدونه جواب بده
هیچ ربطی به تحریم نداره.
الان مثلن شما با سرعت 1 مگابیت وصل میشی.
اونا چون هم تکنولوژیش رو دارن هم اینکه مثل ایران محدودیت ایجاد نمیکنن، با 10 برابر سرعت.
وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن.
پس
سکوت میکنم.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

نمودار سرعت اینترنت در كشورهای مختلف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA