انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 6 از 45:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

Prince
 
نحوه ایجاد یک شبکه بین دو کامپیوتر به زبان ساده
با آمدن سیستم های جدیدتر بازار کامپیوتر، افراد زیادی اقدام به خرید آنها پیدا می کنند. پس از خرید یک کامپیوتر جدید و قوی تر، کامپیوتر قدیمی بلا استفاده در گوشه خانه جای میگیرد. و یا بعضی از کاربران از لپ تاپ استفاده می کنند و می خواهند آن را با کامپیوتر شخصی شبکه کنند. وصل کردن دو کامپیوتر به هم از ساده ترین مباحث شبکه به حساب می آید. پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از این طریق شما می توانید از یک امکان لذت بخش دیگر نیز استفاده کنید! با شبکه شدن دو کامپیوتر شما می توانید بازیهای مختلفی را تحت شبکه خانگی خودتان بازی کنید و از آن لذت ببرید. در این ترفند به نحوه ایجاد یک شبکه بین دو کامپیوتر به زبان ساده میپردازیم.

برای شبکه کردن دو کامپیوتر، شما به سخت افزار شبکه بر روی هر دو سیستم و به مقدار لازم کابل شبکه نیاز دارید.

بسیاری از مادربورد های جدید خودشان دارای پورت شبکه هستند. اما اگر مادربورد شما دارای سخت افزار شبکه نیست باید کارت شبکه را برای هر دو سیستم تهیه کنید. انواع معمولی کارت های شبکه قیمت های بسیار مناسبی دارند ودر تمام فروشگاههای قطعات کامپیوتری نیز قابل دسترسی هستند.

به جز کارت شبکه شما باید به اندازه فاصله دو کامپیوتر کابل شبکه خریداری کنید. در موقع خریداری کابل شبکه باید حتما به فروشنده گوشزد کنید که کابل را برای اتصال تنها دو کامپیوتر می خواهید. (ترفندستان) این مساله باعث می شود که فروشنده برای نصب فیشهای دو سر کابل رشته های آن را به نحو خاصی که مخصوص اتصال دو کامپیوتر است مرتب کند.

حتما می دانید برای شبکه کردن بیش از دو کامپیوتر احتیاج به سخت افزارهای دیگری مثل سیستم ارتباط مرکزی یا هاب HUB می باشد. نحوه چیده شدن رشته های کابل شبکه برای اتصال به HUB و شبکه کردن بیش از دو کامپیوتر متفاوت می باشد.

پس از خرید این وسایل حالا باید شما کارتهای شبکه را روی سیستم ها نصب کنید. این کارت ها معمولأ با استفاده از درایورهای خودشان به راحتی نصب می شوند. بعد از نصب کارت شبکه، در قسمت Network Connections ویندوز شما، گزینه ای با عنوان Local Area Connections اضافه می شود. حال باید کابل را به کارت های شبکه دو کامپیوتر وصل کنید و هر دو کامپیوتر را تحت ویندوز XP روشن نمایید.

در این مرحله برای درست کردن شبکه روی My Computer هر دو کامپیوتر کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.

سپس به قسمت Computer Name بروید: هر دو کامپیوتر باید دارای Workgroup یکسانی باشند. برای یکسان کردن آنها روی گزینه Change کلیک کرده و سپس اسمی را برای Workgroup هر دو کامپیوتر وارد نمایید. حتما دقت نمایید که Computer Name های هر دو کامپیوتر باید متفاوت باشد و تنها Workgroupها هستند که یکسان اند.

حالا روی هر دو کامپیوتر به قسمت Network Connections رفته (ترفندستان) و روی Local Area Connections کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده دنبال خطی با عنوان Protocol TCP/Internet بگردید. این خط را انتخاب نموده و روی گزینه Properties کلیک نمایید. معمولأ گزینه Obtain Automatically an IP Address به عنوان پیش فرض انتخاب شده است. شما گزینه Use The Following ip Address را انتخاب کنید، در قسمت IP Address یکی از کامپیوتر IP را 192.168.0.1 و در کامپیوتر دیگر 192.168.0.2 وارد نمایید و در قسمت Subnet Mask هر دو کامپیوتر مقدار 255.255.255.0 را وارد نمایید.

حالا دیگر کار شبکه شدن کامپیوترها تمام شده است هر دو کامپیوتر را برای اطمینان یکبار Restart کنید.

به یاد داشته باشید که درایوها و پوشه هایی را که می خواهید در هر کامپیوتر روی شبکه قرار بگیرد را باید Share کنید.

برای این کار روی درایو ها و پوشه ها کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در قسمت Sharing این پنجره شما باید گزینه Share this folder را انتخاب کنید.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless می پردازیم.
شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید.

یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

هیچگاه ناآگاهانه آنلاین نشوید:

اگر نیازی به اینترنت ندارید، اتصال Wi-fi دستگاه خود را قطع نمایید و علاوه بر آن همواره قابلیت اتصال اتوماتیک به شبکه ها در سیستم خود غیر فعال کنید. این کار عمر باتری را نیز بیشتر می‌کند.

از شبکه مناسب و درست استفاده کنید

وقتی به شبکه بی‌سیم وصل می‌شوید، ویندوز SSIDهای (Service set Identifiers) تمام شبکه‌های این مجموعه و محدوده را به شما نشان می‌دهد.

همچنین اطمینان حاصل کنید که به شبکه درست وصل شده‌اید، برای اینکار کافی است از متصدی مربوطه در محل نام صحیح کانکشن اصلی شبکه را پرس و جو نمایید. در صورت مشاهده کانکشن های مشکوک حتماً مراتب را به مسئولان گزارش دهید.

به اشتراک گذاری پرینتر و فایل خود را قطع نمایید:

این کار را حتماً صورت دهید ؛
در ویندوز XP، از منوی Start وارد My Network Places شوید. در پنجره Network Connections بر روی شبکه راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید. در پنجره محاوره پایانی در قسمت General، گزینه Client for Microsoft Networks and File and Printer Sharing for Microsoft Networks را از حالت انتخاب درآورید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

در ویندوز ویستا قابلیت جالبی نهفته است که خود ویندوز در صورت تشخیص نا امنی شبکه، به طور خودکار حالت به اشتراک‌گذاری را لغو و این ویژگی را خاموش و غیرفعال می‌سازد. جهت کنترل و تغییر این حالت از این روش پیروی نمایید: ابتدا از منوی Start وارد Network شوید، سپس بر روی عبارت Network and Sharing Center را کلیک کنید، اگر کنار نام شبکه عبارت Public network به معنای شبکه عمومی ظاهر شد و شما به شبکه عمومی وصل شدید، فقط باید این پنجره را ببندید چون در معرض دید قرار گرفته‌اید. در غیر این صورت روی کلید Customize را از روی نام شبکه کلیک کنید. Public را انتخاب کرده و روی کلمه Next و سپس روی Close کلیک کنید.

کاری که انجام می دهید:

دقت کنید از طریق اتصال به این شبکه های عمومی هرگز خرید اینترنتی نکنید، از عملیات بانکی آنلاین استفاده ننمایید، اطلاعات حساس و مهم را با اتصال روی اینترنت عمومی ثبت نکنید و حتی المقدور از کلمات عبور استفاده نکنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید مخصوص ویندوز XP
در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.

بدین منظور:

1. Run را از منوی Start اجرا کنید.
2. در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
3. منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود.
4. در بخش Local Computer Policy و زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید (با کلیک بر روی علامت + کار آن انجام دهید).
5. در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید.
6. حال (ترفندستان) در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.
7. به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.
8.بر روی Limit reservable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.
9. پس از اینکه پنجره Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید.
10. مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.
11. به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
12. حال به Connection که به وسیله آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه Properties کلیک کنید.
13. به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).
14. این پنجره را OK کنید.
15. کامپیوتر خود را Restart کنید.

چند نکته:

این کار را می توانید با نرم افزارهای قدرتمند بهینه سازی ویندوز مثل TuneUp Utilities خیلی سریعتر و راحتر انجام دهید.

برای بازگشت به حالت پیش فرض هم می توانید مسیر فوق را دنبال کرده و بجای 0 عدد 20 را قرار دهید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
استفاده از حداکثر توانایی L2 Cache
همانطور که می‌دانید در CPU بخشی به نام Level2 Cache یا به طور خلاصه L2 Cache وجود دارد که وظیفه آن ذخیره اطلاعات فایل اجرا شده در درون خود می‌باشد. به‌طوریکه که وقتی شما نرم افزار، بازی و هر فایل اجرایی دیگر را اجرا می‌کنید، اطلاعات اصلی فایل که برای اجرا لازم است در درون L2 Cache در CPU ذخیره می‌شود و اگر شما همان زمان از برنامه خارج شوید و دوباره آن‌ را اجرا کنید خواهید دید که این‌ بار با سرعتی بیشتر اجرا می‌شود. علت آن این است که اطلاعات اصلی مورد نیاز برای اجرای فایل، در مرتبه اولی که فایل را اجرا کردید در L2 Cache ذخیره شده و در دفعات بعدی به هنگام اجرا با سرعت بیشتری بارگذاری میشود. از این رو هم اکنون قصد داریم ترفندی ساده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از حداکثر توانایی L2 Cache استفاده کنید و در نهایت سرعت ویندوز XP خود را تا چندین برابر افزایش دهید.


در طی عملیات نصب ویندوز XP، ویندوز، CPU را برای پی بردن به مقدار L2 Cache آن، تست میکند تا مثلأ اگر L2 Cache پردازده شما برابر با 1024 کیلوبایت باشد، برای ویندوز همین مقدار را تعیین کند. اما گاهی اوقات ویندوز در طی عملیات نصب نمی‌تواند مقدار L2 Cache پردازده شما را تشخیص دهد و به همین دلیل، مقدار L2 Cache را پیش‌فرض 0 (یعنی 256 کیلوبایت) قرار میدهد. در این حالت ویندوز فقط از 256 کیلوبایت از L2 Cache شما استفاده میکند. در حالی که ممکن است L2 cache شما بسیار بیشتر از این حد باشد.

برای تعریف کردن L2 Cache پردازده‌تان بصورت دستی برای ویندوز XP، باید ابتدا از مقدار اصلی و حقیقی L2 Cache به علاوه مقداری که در حال حاضر ویندوز تعریف کرده مطلع شوید.

اولین مرحله یافتن مقدار L2 Cache حقیقی CPU شماست.

بدین منظور ساده ترین راه استفاده از نرم افزار کم حجم و رایگان CPU-Z است.

CPU-Z را با حجمی کمتر از 600 کیلوبایت از سایت سازنده به نشانی http://www.cpuid.com/cpuz.php دانلود کنید.

(در حال حاضر آخرین نسخه 1.52 است که مستقیمأ از اینجا قابل دریافت است.)

پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کنید. سپس cpuz.exe را اجرا کنید.

پس از چند لحظه صفحه نمایش اطلاعات نمایان میشود.

در جلوی عبارت Level 2 در زیرمجموعه Cache میتوانید به مقدار حقیقی L2 Cache پردازنده دست یابید.

در مرحله دوم بایستی به میزان L2 Cache که ویندوز تعریف کرده است پی ببریم تا ببینیم تا چه اندازه درست است.
بدین منظور ابتدا نرم افزار Notepad ویندوز را باز کنید.

سپس کدهای زیر را عینأ Copy کرده و داخل آن Paste کنید:

Set ProSet = GetObject("winmgmts:").InstancesOf("Win32_Processor")

For each Pro in ProSet
WScript.Echo "www.Tarfandestan.com"
WScript.Echo "Level2 Cache:" & " " & Pro.L2CacheSize & " KB"
Next

سپس از منوی File، بر روی Save as کلیک کنید. فایل را با فرمت vbs. ذخیره نمایید (به عنوان مثال نام آن را Tarfandestan.vbs بگذارید).

اکنون به محلی که فایل را ذخیره کرده اید رفته و با دوبار کلیک آن را اجرا نمایید. پنجره اول را OK کرده و در پنجره دوم مقدار L2 Cache پردازنده را بر حسب کیلوبایت مشاهده کنید.

(جهت سهولت کار میتوانید فایل vbs مورد نظر را مستقیمأ از اینجا دریافت کرده و دیگر آن را شخصأ نسازید. پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کرده و L2Cache_Detector.vbs را اجرا کنید).

این مقدار، مقداری است که در حال حاضر ویندوز برای شما تعریف کرده است. اگر مقدار دقیقأ برابر مقداری است که توسط CPU-Z به دست آوردید پس همه چیز ایده آل است و دیگر نیازی به استفاده از این ترفند نیست. اما اگر مقداری که به دست آمده کمتر از مقدار نمایش داده شده در CPU-Z است ویندوز چندان خوب عمل نکرده و بایستی ادامه ترفند را پی بگیرید.

اگر در حال خواندن ادامه ترفند هستید پس اکنون وقت آن رسیده که مقدار حقیقی L2 Cache را برای ویندوز خود تعریف کنید.

از منوی Start به Run رفته و با عبارت regedit را تایپ کرده و Enter بزنید تا وارد محیط رجیستری ویندوز شوید.

به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management

در سمت راست پنجره گزینه ای با نام SecondLevelDataCache به چشم میخورد.

بر روی آن دوبار کلیک کرده و مقادیر مورد نظر زیر را در قسمت Value وارد کنید.

شما بایستی اندازه دقیق (یا کمتر) L2 Cache پردازنده که به وسیله CPU-Z به دست آمد را توسط روش زیر مورد استفاده قرار دهید.

اگر Level 2 نمایش داده شده در CPU-Z (یا همان L2 Cache حقیقی) 256 یا کمتر باشد، عدد 0 را در این کلید رجیستری وارد کنید.

اگر 512 باشد، عدد 200.
اگر 1024 باشد، عدد 400.
اگر 2048 باشد، عدد 800.
اگر 4096 باشد، عدد 1600.
اگر 8192 باشد، 3200.
و به همین ترتیب برای مقادیر بالاتر.

پس از وارد کردن مقدار OK کرده و از رجیستری خارج شوید.

حال یکبار سیستم را رستارت کنید تا تنظیمات اعمال گردد.

اکنون اگر فایلی که خودتان به شکل دستی با فرمت vbs را ساخته اید اجرا کنید مقدار حقیقی L2 Cache را مشاهده خواهید کرد.

توجه داشته باشید که مقادیر بیشتر از حد واقعی L2 Cache پردازنده خود را در رجیستری وارد نکنید. اینکار ممکن است به سیستم شما آسیب بزند.

دقت کنید در این ترفند به علت تغییرات در رجیستری، پیش از هر کاری از رجیستری خود Backup بگیرید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
روشی ساده جهت یافتن IP سیستم خودتان از طریق CMD بپردازیم.
اولین قدم در بحث شبکه های مختلف ، IP و اطلاعات پیرامون آن است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ساده جهت یافتن IP سیستم خودتان از طریق CMD بپردازیم.

  • از منوی Start وارد Run شوید.
  • سپس عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.
  • حال در محیط CMD دستور netstat -n را وارد نمایید و Enter بزنید.
  • در ستون Local Address آی پی شما درج شده است.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از WinRAR
امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‏های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‏های بدون نیاز به نصب برنامه‏های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‏باشند. در سیستم‏هایی که محدود شده‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه ‏های پرتابل برنامه‏‏ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‏توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‏ ها بدون نصب آنها فراهم باشد. برای دستیابی به نسخه‏های پرتابل برنامه‏ها راه‏های گوناگونی وجود دارد. می‏توان آنها را مستقیماً از اینترنت دانلود کرد. یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل حمل سازی برنامه‏ها پرداخت. اما در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از نرم افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم افزار فشرده ساز می‏ شناسند اما با استفاده از این ترفند از آن می‏توان برای پرتابل کردن نرم افزارها نیز استفاده کرد.


ابتدا پیش از هر کاری به این نکته دقت داشته باشید که این ترفند زمانی کاربرد دارد که نرم افزار مورد نظر پس از نصب شدن، فایل‏های خود را در پوشه‏ای غیر از پوشه محل نصب کپی نکند. برخی نرم افزارها فایل‏های ocx و dll خود را در مسیرهایی نظیر Windows/System32 کپی می‏کنند که این موضوع باعث عدم کارایی این ترفند خواهد شد.
همچنین اطمینان داشته باشید که نرم افزار WinRAR بر روی ویندوز نصب باشد.

برای پرتابل سازی نرم افزارها گام‏های زیر را با دقت طی کنید:

1- برای شروع کار به محل نصب برنامه (معمولاً در پوشه Program Files) مراجعه کنید.

2- اکنون کلیه فایل‏ها و فولدرهای موجود در محل نصب برنامه را با راست کلیک بر روی فضای خالی و انتخاب Select All و یا استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+A به حالت انتخاب دربیاورید.

3- سپس بر روی یکی از فایل‏ها راست کلیک کرده و Add to archive را انتخاب کنید.

4- در پنجره باز شده (ترفندستان) در همان تب General، تیک گزینه Create SFX Archive را بزنید.

5- حال به تب Files بروید. اکنون با استفاده از ماوس بر روی مسیر موجود در قسمت Files to add کلیک کنید و کل این مسیر را به حالت انتخاب دربیاورید (Ctrl+A) و سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl+C را جهت کپی کردن این متن فشار دهید.

6- اکنون به تب Advanced بروید و بر روی دکمه SFX Options کلیک کنید.

7- در پنجره جدید باز شده در همان تب General، تیک گزینه Create in the current folder را بزنید. سپس در قسمت Run after extraction نام فایل اجرایی برنامه را به همراه پسوند آن (معمولاً exe) بدون کم و کاست وارد کنید. به عنوان مثال اگر نام فایل اجرایی برنامه YahooMessenger.exe است، این نام را عیناً در این قسمت وارد کنید.

8- در گام بعد در همان پنجره به تب Advanced بروید و در کادر Delete و قسمت Files to delete in the destination folder کلیدهای ترکیبی Ctrl+V را فشار دهید. خواهید دید که مسیری که در گام پنجم Copy کردید در این قسمت Paste خواهد شد.

9- اکنون به تب Modes بروید و تیک دو گزینه Unpack to temporary folder و Hide all را بزنید.

10- حال به تب Update بروید و تیک گزینه Overwrite all files را بزنید.

11- اکنون به تب Text And Icon بروید و بر روی دکمه Browse در قسمت Load SFX icon from the file کلیک کنید. شما بایستی یک آیکن مناسب با پسوند ico. برای فایلی که قصد دارید بسازید انتخاب کنید. برای استخراج آیکن فایل exe می‏توانید از این ترفند استفاده کنید.

12- در آخر تمام پنجره‏های باز را OK کنید. خواهید دید که در همان فولدر محل نصب برنامه یک فایل جدید ایجاد شده است که این فایل همان فایل پرتابل اجرایی نرم افزار شماست. این فایل را می‏توانید در هر جا کپی کنید و با دوبار کلیک بر روی آن نرم افزار مورد نظر را اجرا کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
زن

Princess
 
تست کدهای جاوا اسکریپت روی کامپیوتر به صورت آفلاین
مطمئنأ شما نیز تاکنون با کدهای جاوا سر و کار داشته اید. بیشتر افراد برای زیباسازی و کاربردی کردن وبلاگ یا سایت خود از این کدها استفاده میکنند. اما اکثر کاربران برای تست این گونه کدها آنها را مستقیمأ‌ وارد قالب وبلاگ خود میکنند که این کار چندان به صلاح نیست. هم اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید این کدها را بر روی کامپیوتر و خود و بدون نیاز به اتصال به اینترنت امتحان کنید و پس از تایید آنها را در وبلاگ خود قرار دهید.

برای این کار:

  • در فضای خالی از صفحه دسکتاپ یا هر محل دیگری، راست کلیک کرده و از New > Text Document را انتخاب کنید.
  • خواهید دید که نرم افزار Notepad باز میشود. حال کد مربوطه را داخل Notepad از طریق Copy و Paste وارد نمایید.
  • پس از کپی کدهای فوق، از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند html. ذخیره کنید (به عنوان مثال نام آن را Tarfandestan.html قرار دهید).
  • همچنین در صورتی که در میان کدها عبارت فارسی وجود دارد، گزینه Encoding را بر روی UTF-8 تنظیم کنید.
  • سپس روی دکمه Save کلیک کرده و فایل را ذخیره کنید.
  • حال کافی است فایل ذخیره شده را توسط یک مرورگر وب نظیر IE یا Firefox باز کنید تا شاهد عملکرد کد جاوا باشید.
  • در پایان دقت کنید ممکن است هنگام باز کردن فایل توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر، نوار زردی در بالای صفحه مشاهده شود. شما بایستی روی آن راست کلیک کرده و گزینه Allow Blocked Content را انتخاب کنید.
  • همچنین دقت داشته باشید ممکن است همگی کدهای جاوا تحت این روش عمل نکنند.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ترفند جالب در WinRAR
بدون شک نرم افزار WinRAR یکی از بهترین فشرده سازهای نرم افزاری است. این نرم افزار ترفند مخفی و جالبی هم در درون خود نهفته است که هم اکنون آن را برای شما بازگو خواهم کرد.

بدین منظور:

  • نرم افزار WinRAR را اجرا نمایید.
  • سپس از منوی Help بر روی About WinRAR کلیک نمایید.
  • در پنجره باز شده بر روی آیکون دسته کتاب ها کلیک کنید تا شاهد حرکت آن باشید!
  • این ترفند بر روی نسخه های 3 به بعد این برنامه قابل اجراست.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
تماشای کلیه ويدئوهای YouTube با دو کیفیت متفاوت
حتماً شما نیز با وب‌سایت YouTube.com آشنایی دارید. بزرگ‌ترین وب‌سایت به اشتراک گذاری ویدئوها به صورت آنلاین که از نظر میزان بازدید سومین سایت جهان است. ویدئوهایی که در YouTube توسط کاربران آپلود می‌شوند به صورت پیش‌فرض دارای یک کیفیت مشخص هستند. در زیر بعضی از ویدئوها نیز گزینه‌ای جهت مشاهده ویدئو با کیفیت بالا وجود دارد. اما در این ترفند قصد داریم روشی ساده را برای شما مطرح کنیم که با استفاده از آن می‌توانید کلیه ویدئوهای YouTube را با دو کیفیت بالا و کیفیت معمولی تماشا کنید. طبعأ حجم ویدئوهای کیفیت بالا بیشتر است.

بدین منظور:

در سایت YouTube، وارد ویدئو مورد نظر شوید.
اکنون (ترفندستان) در انتهای آدرس ویدئو در نوار آدرس مرورگر، عبارت زیر را اضافه کنید:
fmt=18&

دقت کنید کد فوق را تایپ نمایید و آن را از اینجا Copy و Paste نکنید!
اکنون Enter را بزنید تا ویدئو با کیفیت بالا بارگذاری شود.
در این حالت در زیر ویدئو، عبارت watch in normal quality به چشم می‌خورد که با کلیک بر روی آن می‌توانید ویدئوی فوق را مجدد با کیفیت معمولی مشاهده کنید.

برای مشاهده ویدئو در کیفیت معمولی می‌توانید به جای کلیک بر روی لینک مورد نظر، کاراکتر # را در انتهای آدرس پس از fmt=18& وارد کرده و Enter بزنید تا ویدئو را با کیفیت معمولی تماشا کنید.

به عنوان مثال، ویدئویی با آدرس زیر در اختیار داریم:
http://www.youtube.com/watch?v=WHKrEYcLQvM

برای مشاهده این ویدئو با کیفیت بالا، کافی است در انتهای آدرس آن عبارت fmt=18& را اضافه کنید. آدرس اینگونه خواهد بود:
http://www.youtube.com/watch?v=WHKrEYcLQvM&fmt=18

برای مشاهده مجدد با کیفیت معمولی:
http://www.youtube.com/watch?v=WHKrEYcLQvM&fmt=18#
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دانلود فایل‌هایی را که در ویندوز قبل (یا رایانه‌ی دیگر) ناتمام مانده
امروز قصد داریم ترفندی بسیار مفید و البته کاربردی را برای کاربرانی که از نرم‌افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager استفاده می‌کنند بیان کنیم. شاید پیش آمده باشد که در میان دانلود فایل‌های حجیم سافت گذر یا فایل‌های دیگر، مجبور به تعویض ویندوز باشید و یا این‌که می‌خواهید ادامه‌ی دانلود را در رایانه‌ی دیگری انجام دهید. در حالت عادی این کار امکان پذیر نیست اما با استفاده از این ترفند به آسانی غیر ممکن، ممکن خواهد شد!

این ترفند به شما این امکان را می‌دهد که دانلود فایل‌هایی را که در ویندوز قبل (یا رایانه‌ی دیگر) ناتمام مانده، در سیستم جدید ادامه دهید.

اعمال زیر را قبل از نصب ویندوز جدید انجام دهید:

ابتدا رجیستری ویندوز را اجرا کنید:

Start >>> Run... >>> Regedit.exe

سپس به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\DownloadManager

حال به روش زیر از قسمت انتخاب‌شده فایل پشتیبان (Back-up) تهیه کنید:

از منوی File گزینه‌ی Export را انتحاب کنید و در پنجره‌ی بازشده، مطمئن شوید که گزینه‌ی branch Selected موجود در پایین پنجره، انتخاب شده و در بخش پایین آن عبارت زیر موجود باشد:

HKEY_CURRENT_USER\Software\DownloadManager

اکنون با انتخاب گزینه Save این قسمت از رجیستری در یک فایل و در آدرسی که وارد کرده‌اید ذخیره می‌شود.

(توجه کنید که این فایل را در درایوی بجز درایوی که قصد دارید ویندوز را نصب کنید، ذخیره نمایید.)

نهایتا به مسیر زیر رفته و همه‌ی فولدرها را در درایو دیگری کپی کنید:

C:\Documents and Settings\SoftGozar\Application Data\IDM\DwnlData

(دراینجا SoftGozar نام کاربری ویندوز است)

اکنون می‌توانید ویندوز جدید را نصب کنید و توجه کنید که در ویندوز جدید، نام کاربری دقیقا همانند ویندوز قبل باشد و در صورت تغییر این نام (یا قصد استفاده در رایانه‌ی دیگر) باید در فایل بکاپ رجیستری نام کاربری جدید را وارد کنید. برای تغییر نام کاربری در فایل بکاپ روی فایل راست کلیک کرده و Edit را انخاب کنید و در فایل Notepad بازشده، از منوی Edit گزینه‌ی Replace را انتخاب کنید سپس در قسمت Find what: نام کاربری جدید و در قسمت Replace with: نام کاربری ویندوز یا سیستم قبلی را تایپ کنید و روی Replace All کلیک کنید و در نهایت فایل را ذخیره کنید.

در ویندوز جدید برنامه را نصب و کرک کنید، ترجیحا یک فایل کوچک را با IDM دانلود کنید و در صورتی که به این دانلود نیازی نداشتید، حتما آن را از لیست IDM حذف کنید. سپس به‌طور کامل از IDM خارج شوید(حتی آیکون IDM در کنار ساعت)

حالا دوباره به همان مسیر رجیستری رفته و آن قسمت را پاک کنید (Delete) :

HKEY_CURRENT_USER\Software\DownloadManager

سپس فایل بکاپی را که در ویندوز قبل تهیه کردید، از منوی File و Import اجرا کنید، و در سؤالی که پرسیده می‌شود گزینه Yes را انتخاب کنید یا اینکه فقط فایل بکاپ را اجرا کنید!

مجددا به مسیر زیر رفته و همه‌ی فولدرهایی را که از این قسمت منتقل کرده بودبد باز گردانید:

C:\Documents and Settings\SoftGozar\Application Data\IDM\DwnlData

در مرحله‌ی آخر نرم افزار IDM را اجرا کنید و خواهید دید که IDM این ویندوز همان IDM ویندوز قبلی با دانلودهای نیمه‌کاره است!



روش تستی!

با استفاده از خط فرمان زیر در یک فایل Batch می‌توانید به صورت خودکار از آن مسیر رجیستری، خروجی بکاپ بگیرید:

@echo off

regedit /e IDMBackup_SoftGozar.CoM.reg HKEY_CURRENT_USER\Software\DownloadManager

برنامه Notepad‌ را اجرا کرده و دستور بالا را در آن کپی کنید و آن را با فرمت .bat ذخیره کنید.

مثل IDMBackup.bat

پس از اجرای آن خواهید دید که فایل بکاپ ریجستری در کنار آن ساخته می‌شود.

برای این‌که نیاز به کپی فولدرهای IDM نیز نداشته باشید می‌توانید مسیر دانلود موقت IDM‌ را در درایو دیگری تعریف نمایید. برای این کار برنامه را اجرا کرده و قسمت Option را باز کنید، به تب Save to رفته و در قسمت رفته و در قسمت Temporary directory، مسیر دیگری در درایوی بجز درایو ویندوز وارد کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 6 از 45:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA