انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

Daily Omen | فال روزانه


مرد

 
فال روز پنجشنبه 22 جولاي - 31 تير

فروردين

شما امروز دقيقاً مي دانيد كه در هر مورد مهم چه كاري مي خواهيد انجام دهيد. اما مشكل شما اين است كه راندمان فعلي شما مناسب نيست به خاطراينكه شما با هيچ برنامه خاصي پيش نمي رويد. حقيقت اين است كه شما شايد از تجربه هايتان استفاده نمي كنيد. سعي كنيد به اين روند ادامه ندهيد فقط تا حد امكان در حد توانتان تلاش كنيد.

ارديبهشت

شما امروز بايد نسبت به چيزهايي كه كسب كرده ايد قضاوتي منطقي داشته باشيد و فكر نكنيد موفقيتهايي كه كسب كرده ايد هميشگي هستند. شما كارهاي زيادي پيش رو داريد، پس بايد ابتدا آهسته و پيوسته حركت كنيد تا در روزهاي آينده به مقصود برسيد.

خرداد

شما به خاطر يك سري شرايط پيچيده شايد مجبور باشيد كه بيشتر از هميشه تلاش كنيد اما امروز براي شما خيلي سخت است كه براي پيدا كردن يك راه حل، بيشتر كار كنيد. در حالي كه امروز زمان مناسبي است براي اين كه فراتر از محدوديت هايتان عمل كنيد. سعي نكنيد كه باهوش باشيد؛ فقط اجازه بدهيد كه آسيب پذيريتان ظاهر شود و از اينكه در مورد ترس هايتان صحبت كنيد هراس نداشته باشيد. در نهايت آنها زيركي و بصيرت ذهني شما را به خوبي تشخيص خواهند داد.

تير

اگر چه شما شايد امروز بيش از اندازه جدي باشيد، شما مي توانيد به حد كافي روي توانايي هايتان متمركز شويد و در مقابل كساني كه سعي مي كنند در شما نفوذ كنند ايستادگي كنيد. امروز روزي نيست كه شما از كارهايي كه بايد انجام بدهيد نگران باشيد و در نهايت نگرش هاي دروني شما بسيار قوي و سازنده خواهند بود. تسليم ناامني احساسي روزمره نشويد؛ الان زمان اين است كه شرايط را بهتر كنيد. ديگران در حالي كه كمك مي كنند تا شما نسبت به قبل با كفايت تر و سازنده تر باشيد، به حس اطمينان شما نيز احترام خواهند گذاشت.

مرداد

شما يك راهنماي خوب هستيد و امروز روابط اجتماعي شما قوي تر شده است، به طوري كه دوستان و همكارانتان از شما مي خواهند كه آنها را راهنمايي كنيد. به جاي اينكه در زمان خوشي پيشروي آنان باشيد، بايد سعي كنيد شور و هيجان را ثابت نگه داريد. اگر اين شور و هيجان شدت پيدا كند و سپس ناپديد شود به نفع هيچ كس نيست. در ابتدا به آرامي حركت كنيد و سپس در طول روز به سرعت حركتتان بيافزاييد.

شهريور

شما شايد كارهاي زيادي براي انجام دادن داشته باشيد و حتي هنگامي كه يكي از آنها را تمام كنيد، به نظر مي رسد كه كارآيي شما پيشرفت كرده است. در حالي كه امروز بعد ظهر براي يك موقعيت اجتماعي برنامه ريزي مي كنيد، ممكن است كه اتفاقات خوبي رخ دهد. كار هايي را انجام بدهيد كه بعد از تلاش و سختي كشيدن بتوانيد از آنها لذت ببريد. نيازي نيست كه خواسته هايت را به منظور راحتي يك شخص ديگري تعديل كنيد؛ مطمئناً شما شايستگي رسيدن به هدف هايتان را داريد.

مهر

شما اكنون بسيار مصمم هستيد تا پروژه اي عقب افتاده را در خانه تكميل كنيد. حتي اگر شما براي اين كار در نظر گرفته شده ايد درست نيست كه امروز با عجله و شتاب اين كار را انجام بدهيد. عجله كردن شما ميتواند برايتان گران تمام شود. پس قبل از اين كه كارتان را شروع كنيد، اطمينان حاصل كنيد كه تمام ابزارهاي لازم را دارا هستيد.

آبان

موضوعاتي وجود دارد كه شما بايد در مورد آن با يك دوست يا يك همكار صحبت كنيد، احتمال دارد كه بزودي اقدام كرده و با آنها صحبت كنيد. اما شايد طبق برنامه هايتان پيش نرويد، ديگران شايد فكر كنند كه شما خيلي احساساتي هستيد. حتي اگر در ابتدا قدري نا اميد شديد، خيلي زود تسليم نشويد. پافشاري و سماجت شما مي تواند شما را به هدفتان نزديك كند.

آذر

شما امروز در مورد مسائل مالي به آگاهي تازه اي رسيده ايد؛ به خصوص كه شما اخيراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزيده ايد. توجه كردن به جزئيات شما را به عقب برمي گرداند، مگر اينكه خودتان را نسبت به مسائل جزئي بي اهميت نشان دهيد. اگرچه اين كار زمان زيادي مي برد، اما براي شما لازم است كه مسائل مالي قديمي تان را تا جايي كه در توانتان است فراموش كنيد.

دي

امروز شما براي غلبه كردن بر ترسهايتان بايد بيشتر كار كنيد، اما اگر شما فعال باشيد پاداش دريافت خواهيد كرد. يك دوست نزديك مي تواند مشكلي برايتان ايجاد كند، اما شايد شما به درستي نفهميد كه چه اتفاقي افتاده است. بي ميلي شما نسبت به تغيير كردن حتي مي تواند شرايط را بيشتر رقابت آميز كند. بيشتر تلاش كنيد تا انعطاف پذير باشيد و پريشاني و يكدندگي را از خود دور سازيد.

بهمن

همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمين خانه رازهاي شما، شما دوست نداريد كه با شخص ديگري درباره نيازهايتان صحبت كنيد. وقتي شخص ديگري مي داند كه شما چه مي خواهيد، بايد احساس خوبي داشته باشيد، اما شايد به نتيجه اي كه دوست داريد نرسيد. تصور نكنيد كه استقبال گرمي از شما مي شود، زيرا رابطه هاي دوستي موقتاً سرد شده است. با وجود اين صحبت كردن در مورد احساسهايتان به طور منطقي مي تواند در آينده برايتان مفيد باشد.

اسفند

امروز شما به نيازهاي دوستتان توجه مي كنيد و مي توانيد به راحتي در شرايطي به او ياري رسانيد كه آنقدر هم كه به نظر مي آيد اين شرايط مهم نيستند. پس اگر به شما گفتند كه كمك شما چندان مفيد نبوده ناراحت نشويد. درعوض قبول كنيد كه رأي شما مثل هميشه نبوده است. شما اگر نسبت به سيگنالهايي كه از ديگران دريافت مي كنيد توجه كافي داشته باشيد، مي توانيد خودتان را از شرايط نامناسب نجات دهيد. ابتدا سعي كنيد به خودتان توجه كرده و اوضاع خود را بهبود ببخشيد. ز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
زن

 
فال فردا (1مرداد - 23 july )

از صبح فردا تاپایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین:

امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید كه فعالیتهایتان را بیشتر كرده و سخت‌تر كار كنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان كمك كنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید كه به كمك آنها می‌توانید نسبت به شرایطی كه در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینكه به دنبال خوشی و تفریح كردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح كردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب كنید، احترام و اعتبار بیشتری كسب خواهید كرد.

اردیبهشت:

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف كنند، ولی دوست ندارید كه زیاد جلب توجه كنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی كه شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفكرات دیگران ناراحت نكنید، خواهید توانست كارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

خرداد:

امروز روز بخصوصی برای شما است؛ چون خورشید در سومین خانه شما (مكانی با هماهنگی كامل برای شما) كه مربوط به ارتباطات است قرار دارد. اما در حالی كه عطارد سیاره بخت شما خودش را با اورانوس سازگار می‌كند، شما می‌توانید امروز یك گفتگوی خیلی طولانی داشته باشید. حتی اگر شما فكر می‌كنید كه همه چیز خوب پیش می‌رود، اگر ندانید كه چه مواقعی باید سكوت اختیار كنید برای خودتان دردسر درست خواهید كرد.

تیر:

كارهایی كه شما ماه قبل شروع كرده بودید اكنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی ‌شما بشوند. اگر شما سعی نكنید كه محركهای خود را پنهان كنید، با آرامش و محكم حركت كردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌كند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین كند. هیچ كدام از حرفهایی كه شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

مرداد:

امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می‌ماند و شما می‌خواهید دیگران هم بفهمند كه این اتفاق چقدر شگفت‌انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می‌كنید آنها خیلی زود خسته می‌شوند. البته آنها به شما بی‌اعتنایی نمی‌كنند، بلكه فقط از محبتهای بی‌جای شما نسبت به دیگران خسته شده‌اند.

شهریور:

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌كسب خواهید كرد. شما اكنون واقعاً آنقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.

مهر:


روزهایی كه در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند كه برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می‌یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر كند باز هم می‌توانید در محل كار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شك و گمان نگه خواهد داشت.

آبان:

در حالی كه اكثر مردم در حال برنامه‌ریزی كردن برای تعطیلات خود می‌باشند، شما اكنون قصد برنامه‌ریزی كردن برای زندگی شخصی و كاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما كه مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می‌باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده كه وظایف كاری خود و وظایفتان نسبت به كسانی كه دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینكه همه تلاشتان را معطوف به كار كردن بكنید، زمانی را هم به كارهای ساده مثل بازی كردن اختصاص دهید.

آذر:

شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینكه شما در حالی كه از صحبت كردن دست كشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا كردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فكر می‌كنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شكل بسازید؛ در حالی كه مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌كنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت كنید. اگر شما در مورد آنها صحبت كنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها كمی ‌بی‌اعتناتر شوید.

دی:

شما امروز با یك نفر ارتباطی برقرار كرده‌اید كه تمام حواستان را برانگیخته كرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شكسته و شما را كاملاً از انزوا خارج كرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق كردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند كه شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت كنید. هر قدر كه شما بیشتر در مورد افكارتان صحبت می‌كنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشكلاتتان كشف می‌شوند.

بهمن:

این ماه مشكل اصل شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

اسفند:

نباید فكر كنید كه امروز هم مثل دیروز روز آرامی‌ خواهد بود، برای اینكه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیك می‌شود، و شما را غرق در افكار ناراحت كننده می‌كند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی كه آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینكه روزهای آرامی ‌كه در پیش رو دارید فرا برسند، شما كاملاً نسبت به كارهای كوچكی كه باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید كرد.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
مرد

 
فال روز جمعه 23 جولاي - 1 مرداد

فروردين

شما اكنون نمي‌تواني آهسته و يكنواخت حركت كني براي اينكه ديگران خواسته‌هاي سنگيني از شما دارند. آنها حتي شايد فكر كنند كه شما مي‌خواهيد تمام وقتتان را با آنها بگذرانيد. حتي اگر شما دوست داشته باشيد كه در خوشي‌هايشان با آنها همراه باشيد، اما ايده انجام دادن اين كار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعاليت گروه خاصي همراهي نكن، اگر فكر مي‌كني كه بعداً از انجام دادن اين كار پشيمان خواهي شد.

ارديبهشت

شما بايد باور كنيد كه كنترل زندگي‌تان از دستتتان خارج شده است، اما مي‌توانيد به اين اطمينان متكي باشد كه اين شرايط تغيير خواهد كرد. با وجود اين شايد مجبور باشيد خواسته‌هاي سختي را كه در محل كار از شما مي‌شود تحمل كنيد. آرزوهاي خيلي بلندپروازانه نداشته باشيد. براي دوري كردن از يك كشمكش آماده باشيد كه برنامه‌هايتان را به تعويق بيندازيد. تا موقعي كه كار تمام شود به اين رويه ادامه بدهيد.

خرداد

شايد شما فكر كنيد كه مي‌دانيد چه چيز مي‌خواهيد، اما ممكن است چيزي نباشد كه شما واقعاً بدان نياز داشته باشيد. و اگرچه شما اين شانس را دارا هستيد كه به اين خواسته‌هايتان برسيد اما تحت هيچ شرايطي نبايد شاد بودن را فراموش كنيد. علي رغم اينكه شايد نااميد باشيد، هنوز هم مي‌توانيد لبخند را بر چهره ديگران بنشانيد. ولي به ياد داشته باشيد براي پنهان كردن نارضايتي دروني لازم نيست كه تظاهر كنيد.

تير

شايد شما دوست داشته باشيد كه فعاليتهايتان كاهش پيدا كند و آسايش بيشتري داشته باشيد، اما براي داشتن روزي آرام و همراه با استراحت بايد مدتي صبر كنيد. همچنانكه شما در مورد آينده‌تان برنامه ريزي مي‌كنيد تمام احتمالات ممكني كه شما مي‌بينيد مي‌تواند شما را تحريك كند، براي اينكه شما راحت‌تر هستيد كه با استفاده از يك روش ملموس به تنهايي عمل كنيد. صحبت كردن در مورد ترسهايتان مي‌تواند ياريتان كند اما كم كردن نگراني‌هايتان به وسيله ورزش بدني سالم نيز مي‌تواند برايتان سودمند باشد.

مرداد

شما تا زماني كه ناخواسته خودتان را در ميان موقعيتي پويا كه به خلاق بودن شما كمك مي‌كند قرار داده‌ايد، مي‌توانيد در مسير خود باقي بمانيد. شايد امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما براي اينكه مي‌خواهيد فعاليتهايتان را فقط در يك مسير با الهام قلبي‌تان انجام دهيد سرپيچي مي‌كنند. ديگران نسبت به اينكه شما چه احساسي در مورد هر يك از اين دو داريد اطيمنان ندارند، براي اينكه شما پيامتان را واضح بيان نكرده‌ايد.

شهريور

حتي اگر شما در مسير نسبتاً خوش بينانه‌اي قرار گرفته‌ايد، امروز پيش‌روي كردن مي‌تواند تاحدي سخت باشد. شما مي‌توانيد بر امواج منفي‌اي كه شما را پريشان كرده‌اند چيره شويد، اما نسنجيده عمل نكنيد زيرا كه مخالفت‌هاي ديگري را جذب خواهيد كرد. ورزشهاي مسابقه‌اي يا برنامه‌هاي استراتژي شديد راه‌هاي جايگزيني هستند تا مقداري از نيروي اضافي‌تان را تخليه كنيد.

مهر

احساسات شما هنگامي كه خورشيد با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر مي‌شود تشديد مي‌شوند. مهم نيست كه به خطر چه ايده‌اي تلاش مي‌كنيد، شما احتمالاً فقط مي‌خواهيد براي مدتي كوتاه فشارها را كاهش دهيد. شما كاملاً نمي‌توانيد از ناراحتي‌اي كه اينك احساس مي‌كنيد رهايي يابيد. خوشبختانه اين شرايط هميشگي نيست؛ بلكه دوره گذرايي است كه در اين دوره شما مي‌توانيد كمك كنيد تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌هاي آينده بهبود يابد.

آبان

شما منتظر فرصتي هستيد كه بتوانيد استراحت كنيد، اما اين كار به اين سادگي‌ها هم نيست. به علاوه اين حرف به اين معنا نيست كه شما خيلي سرتان شلوغ است، بلكه شما فقط نيروي جسمي مازادي داريد و نمي‌خواهيد فرصت انجام دادن كارها را از دست بدهيد. با وجود اين براي شما خطر آفرين است كه بيشتر از آن چيزي كه مي‌توانيد انجام دهيد مسئوليتي را قبول كنيد. روي كارتان تمركز داشته باشيد؛ اگر امروز از زمانتان حداكثر استفاده را نكنيد فردا افسوس خواهيد خورد.

آذر

جهان بيروني انسانها، مكان‌ها و اشياء موضوعاتي نيستند كه در حال حاضر براي شما اهميت داشته باشند. حادثه‌هاي زيادي براي مرزهاي نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. اين موضوع مي‌تواند محركي برايتان باشد، براي اينكه شما از تسليم شدن در برابر خواسته‌هايتان هراس داريد. اجازه ندهيد كه ترسهاي قديمي جاي خوشي‌هاي كنوني‌تان را بگيرند.

دي

شما امروز وسوسه شده‌ايد كه از مشغوليتهاي اجتماعي كناره گيري كنيد، اما به اين معنا نيست كه شما مي‌خواهيد تنها باشيد. همچنانكه آرزوهاي مادي شما بسيار قوي مي‌شوند، شما احساسات زيادي را كه ظاهر شده‌اند تجربه مي‌كنيد. اما احتمالاً شما حس و حال بيرون رفتن و يا مهماني رفتن را نداريد. آزمايش كردن توانائيهايتان كليدي است براي اينكه بتوانيد قدرت بياني آفريننده و پر اهميت داشته باشيد.

بهمن

شما به هرجا كه نظر مي‌كنيد امكانات بالقوه‌اي را مي‌بينيد، اما فردي كه هميشه دوستش داريد شما را ناراحت كرده و براي شما سخت است كه از اين موضوع فرار كنيد. اگرچه اختلاف نظر مي‌تواند خود شما را به شك بيندازد، ولي نسبت به علائقتان هميشه آگاهي داشته باشيد. عامل تشديد مي‌تواند انديشه‌هاي نابي را ايجاد كند كه شما اگر آنها را رد كنيد نمي‌توانيد آنها را دريابيد.

اسفند

شما كاملاً قادر هستيد كه از خودتان مواظبت كنيد و اين اغلب روش شما مي‌باشد. اكنون با وجود اين شما به دانستن نيازهاي هر فرد ديگري علاقه‌مند هستيد. اما جستجو كردن ناراحتي‌هاي خودتان بدتر است چناچه شما مي‌توانيد هر نگرش منفي‌اي را تأييد كنيد. دوست بهتري براي ديگران بودن شما را خوشحال‌تر مي‌سازد.زز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
مرد

 
فال روز شنبه 24 جولاي - 2 مرداد


فروردين

امروز تقريباً براي شما آسان است كه احساسات شخص ديگري را تحقير كنيد، اما اگر خيلي بي‌ملاحظه باشيد، احتمالاً خيلي زود با عملي انتقام جويانه مواجه خواهيد شد. اشكال روش شما در اين است كه شما كار خودتان را دست كم مي‌گيريد. اگر واقعاً مي‌خواهيد كه در آينده موفق باشيد، ابتدا بايد زمان كافي براي برقرار كردن ارتباط عاطفي با شخصي كه دوست داريد بگذاريد.

ارديبهشت

شما وقتي هنگام رسيدگي كردن به مسئل مالي‌تان با ناسازگاري روبرو مي‌شويد، دوست داريد كه راحت و بي‌خيال باشيد، البته اتفاق خطرناكي هم نخواهد افتاد. اين موضوع فقط در مورد مسائل مالي صدق نمي‌كند، بلكه در مورد شخصي هم كه شما بر او نظارت دارد اتفاق مي‌افتد. تا زماني كه احساس امنيت را در خودتان به وجود نياورده‌ايد حركت كردن براي شما مشكل است. اما ثبات و پايداري زماني به وجود مي‌آيد كه در روش و رفتارتان انعطاف پذير و سازش پذير باشيد.

خرداد

شما امروز به قدري باهوش و جذاب هستيد كه به آساني مي‌توانيد از خود بي‌خود شده و شخص ديگري را بسيار زياد تحت فشار قرار دهيد. اشخاص ديگر در حاليكه نسبت به آنچه كه ظاهر مي‌شود شما را بسيار غافلگير مي‌كنند، به اندازه شما آسان‌گير نيستند. تا زماني كه اين انرژي فرو نخوابيده، سعي نكنيد از احساساتي كه شما را تحريك مي‌كنند كناره‌گيري كنيد.

تير

شما متن‌هاي پيچيده‌اي را از ذهن خودتان مي‌نويسيد، اما وفتي كه اين حوادث رمانتيك حقيقت پيدا مي‌كنند، نگران خواهيد شد. زماني اين اتفاق مي‌افتد كه علايق شما احساسات شخص ديگري را تغذيه مي‌كنند و نشان دهنده ترسهاي شما هستند. به جاي اينكه سعي كني اين نوشته‌هايتان را براي خودتان نگه داريد، آنها را با يك دوست سهيم شويد. اين كار باعث مي‌شود كه نگرشهاي منفي قبل از اينكه به سطحي بحراني برسند از شما دور شوند.

مرداد

احتمال دارد كه دوستان شما امروز نسبت به هميشه دوستانه‌تر با شما برخورد كنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نكرده‌ايد. شايد شما مي ترسيد شخصي كه به شما خيلي نزديك شده مي‌خواهد از احساسات قلبي شما سوءاستفاده كند، اما احساس ناامني خود شما باعث ايجاد تزلزل در افراد ديگر هم مي‌شود. نداشتن پشتيبان مايه ناراحتي شماست. اگر شما به مكاني دوست داشتني برويد، ديگر دليلي براي ترسيدن وجود ندارد.

شهريور

شما امروز مي‌توانيد اثري بلند مدت در رفتارهاي كوتاه مدت خود داشته باشيد. اين كار به شما اين فرصت را مي‌دهد تا با تغييرات كوچك به نتايج بزرگي برسيد. اما كمتر احتمال دارد كه شما اكنون مسئوليت مهمي را قبول كنيد زيرا كه شما مي‌خواهيد آزاد باشيد تا اختيارات خودتان را كشف كنيد. اگر هنوز مطمئن نيستيد به كسي جواب مثبت ندهيد. تا زماني كه نفهميده‌ايد دلتان واقعاً چه مي‌خواهد صبر كنيد.

مهر

شما انتخابهاي زيادي پيش رو داريد و مي‌خواهيد كه قبل از اينكه پيشرفت خود را محدود كنيد تمام آنها را امتحان كنيد. اما اگر شما چيزي را كه بسيار آن را مي‌طلبيد به دست آوريد، مي‌توانيد فكرتان را با آن كاملاً مشغول كنيد. مواظب باشيد كه خيلي دلبسته آنچه كه دوست داريد نشويد. فقط كمي آرام باشيد و اجازه بدهيد كه امروز را به فردا برسانيد، بدون اينكه امروز را تحت نظر خود بگيريد.

آبان

ديگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه كه شما جدي مي‌گيريد، جدي نمي‌گيرند. اگر كه شما بخواهيد به آنها بگوييد كه روششان اشتباه است بيشتر از شما فاصله مي‌گيرند. سعي نكنيد كه با مجبور كردن ديگران به همفكري با شما آنها را زير نظر بگيريد. قبول كردن تفاوتهاي انسانها جهان متفاوتي براي شما به وجود مي‌آورد.

آذر

يك نفر در حاليكه امروز دور و بر شما مي‌پلكد، شما را كاملاً خسته كرده است. اگر نمي‌توانيد از شر مزاحمتهايش خلاص شويد، بدون اينكه سعي كنيد او را متوقف كنيد كاري را كه او انجام مي‌دهد را تحسين كنيد. آنچه كه به نظر شما دخالت‌هاي بيش از حد به حساب مي‌آمد اكنون مي‌تواند مثل شور و هيجاناتي بي‌ضرر خيلي هم خوب باشد.

دي

اگر شدت احساسات عاطفي شما نسبت به قبل بيشتر شود، بيشتر مي‌توانيد با ديگران روبرو شويد. حتي اگر شما به تنهايي سعي كنيد كه رابطه‌اي شيرين‌تر برقرار كنيد، افراد ديگر شايد از اين كار هراس داشته باشند. پنهان كردن احساسات به طور كامل تنها راه حل نيست، اما اگر اكنون اين احساسات را به آرامي آشكار سازيد بهتر از اين است كه مكنونات قلبي‌تان را بدون مانع محسوسي افشا كنيد.

بهمن

امروز بهتر است كه بين عقل و احساستان تعادلي به وجود بيايد، اما براي شما راحت‌تر است كه با عقل تصميم‌گيري كنيد تا با احساس. اگر شما احساسات واقعي‌تان را با حاضر جوابي كنايه‌دار مخفي كنيد، پايه‌ريزي كردن براي روابط دوستي‌هاي مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف ديگر اگر اكنون آنچه را كه مي‌خواهيد با ديگران تقسيم كنيد‌، شايد سرعت رسيدن به آروزهاي‌تان بييشتر شود.

اسفند

شما كارهاي شخصي براي انجام دادن در منزل داريد و دوست داريد كه پروژه‌اي خلاقانه را شروع كنيد. متأسفانه آنچه كه امروز شما شروع مي‌كنيد تا انجام دهيد فردا با مشكل مواجه مي‌شود. اما باريك‌بيني در تصميم‌گيريهاي‌تان و آينده نگري شما را قادر مي‌سازد در زماني كه حتي فكرش را هم نمي‌كنيد پيشرفت كنيد.
ز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
زن

 
فال امروز (2َ مرداد - 24 july )


از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی كه افتاده است نگران كرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی كردن كارهایی كه انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینكه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فكر كنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درك كنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف كاریتان آماده كنید. شما از چیزی فرار نخواهید كرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موكول كنید.

اردیبهشت: شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد، لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

خرداد: امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید. فراموش نكنید كه سوت زدن در حین كار كردن بهتر از خوابیدن در محل كار است.

تیر: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

اَمرداد: اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.

شهریور: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

مهر: ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی كردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.

آبان: امروز شانستان را امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

آذر: امروز سیاره‌های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراكنده‌اند و گرمایی كه از سوی دیگران احساس می‌كنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید كه از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید كه شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

دی: درستكاری شما بهترین اسلحه‌ای است كه می‌توانید داشته باشید، برای اینكه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند كمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت كنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینكه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید كه به هیجانات دامن بزند. سعی نكنید جلب توجه كنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی كنید با اعمالتان خود را مطرح كنید.

بهمن: تمام كردن كارهای نیمه كاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب كند. اگر لازم بود یك لیست از كارهای ناتمامتان تهیه كنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی كنید. ابتدا از كارهایی شروع كنید كه انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ كارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید كه لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

اسفند: روابط متقابل شما با یكی از اطرافیانتان تا موقعی كه تبدیل به یك مشكل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا كند. اگرچه شما سعی می‌كنید از این مشكلات دوری كنید، ولی وسوسه می‌شوید كه دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید كه كشمكش و دعوا كردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین كار این است كه از هر مجادله‌ای پرهیز كنید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (3 مرداد - 25 july )


فروردین:

شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیانتان در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساسهایتان را مخفی نگه دارید.

اردیبهشت:

امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینكه حتی اگر خود شما فكر كنید كه احساسات خود را مخفی و به صورت یك راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یك فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینكه ارتباط برقرار كردن از راه صحبت یك امر بدیهی است، اما كافی نیست. كمی مهربانی كردن با افرادی كه دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها می‌رساند.

خرداد:

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.

تیر:

اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار كنید كه او این موضوع را بفهمد. عجیب اینكه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌كنید و دیگران فكر می‌كنند كه شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این كار را بكنید، چون می‌تواند برایتان مشكل ساز بشود.

امرداد:

امروز اگر شما بتوانید تصویر خیلی زیبایی از عشق و دوست داشتن برای خودتان ترسیم كنید، مطمئناً خیلی موفق خواهید بود، ولی این تمام داستان نیست. ونوس عاشق امروز در نشانه شماست و به شما گرما و عشق ارزانی می‌دارد، اما پلوتو ممكن است برایتان مانع تراشی كند. بنابراین شما نباید در اظهار عشق چرب زبانی كنید؛ گفتن حقیقت برقراری رابطه‌تان را خیلی راحت‌تر می‌كند.

شهریور:

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینكه شما واقعاً درحال كند و كاو كردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید كه از افراد دیگری هم كمك بگیرید، برای اینكه باید با یك مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی كه دوست دارید دور نخواهد كرد.

مهر:

فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس‌العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلماتتان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی‌دهند.

آبان:

امروز شما طرز فكر خود را عوض كرده‌اید و برای همین كارهای شما نسبت به دیگران متفاوت‌تر است، شما همچنین قوانینی كه دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده‌اند را اصلاح می‌كنید. متأسفانه امروز این طرز فكر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی‌شود، برای اینكه ونوس زیبا امروز ترجیح می‌دهد كه بی طرف بماند و پلوتو هم تشویقتان می‌كند كه بعضی از چیزها را پنهان نگه دارید.

آذر:

امروز شما می‌ترسید كه سفره دل خود را باز كنید، برای اینكه ممكن است یكی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید كه این موضوع ناراحتتان می‌كند. اما خیلی هم سعی نكنیدكه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت كردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌كننده است ولی شما را آرام می‌كند. پس به یكی از دوستانتان كه خیلی بهش اطمینان دارید بگویید كه دقیقاً چه احساسی دارید.

دی:

امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مكالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بكشانید نباید میدان را خالی كنید. در عین حال كه نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها كاملاً صادق باشید.

بهمن:

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا كرده‌اید و این موضوع همان قدر كه می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشكل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید كه كاری جدید را شروع كنید و خیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه احتیاط داشتن شرط عقل است.

اسفند:

شما اصلاً قصد ندارید كه احساسات خود را تغییر دهید، اما كاملاً نسبت به حرفهایی كه می‌زنید و نسبت به عواطفی كه دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است كه به جای صحبت كردن در مورد عملكردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نكنید شما مسئول عكس‌العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (4 مرداد - 26 july )


از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین:


شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

اردیبهشت:


وقتی كه ماه وارد نشانه شما می‌شود شما كمی عبوس می‌شوید، برای اینكه احساس می‌كنید به چیزهایی كه می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انكار كردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشكل شما این است كه خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی كردن می‌گذرانید. هم اكنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.

خرداد


شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

تیر:


حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس‌العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است.

امرداد:

امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت كردن از دیگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اینكه به كسی قول بدهید اول تعهداتی كه قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به كسانی كه بهتان احتیاج دارند كمك كنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این كار ندارید. به خاطر كارهایی كه نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یكی یكی همه آن كارها را انجام بدهید.

شهریور:


با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیتهای جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه‌های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیربنای محكمی برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

مهر:


ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه كند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید كالای لوكسی كه اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما كه مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌كنند شما را درگیر موضوعی كنند كه اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش كردن برای توجیه كردن فعالیتهایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیتهایی كه تاكنون كسب كرده‌اید را باور كنید و طبق آنها كار كنید.

آبان:

یكی از دوستان لجباز شما یا یكی از همكارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بكشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نكنید. در حقیقت هرچقدر هم كه این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری كند. اگر شما با درستكاری كار كنید، هیچ كس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یك شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

آذر:

حالا كه ژوپیتر در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است كه كمتر پول خرج كنید. اما وقتی چیزهای لوكس زیادی شما را وسوسه می‌كنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت كنید. الان بهترین كار این است كه توجه خود را بر روی جزئیات مسائل كاری خود معطوف كنید تا فكر خرید كردن از ذهنتان خارج شود.

دی:

امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته اید. فهمیدن اینكه شما عوض شده‌اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغییر كرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی كه چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را قبول می‌كنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت كنید.

بهمن:

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممكن است رابطه‌تان با یكی از اعضای خانواده‌تان در خانه شكر آب بشود. بحث كردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینكه دیگران را متقاعد كنید كه همه كارهای شما درست است، به دنبال پیدا كردن نقطه‌های مشترك باشید. یك مذاكره همه جانبه از یك گفتمان یك طرفه مفیدتر است.

اسفند:

اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممكن است به مشكل بر بخورید. یك اهمال كاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلكه باعث می‌شود شما هر موقع كه لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (5 مرداد - 27 july )


از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین:


امروز كاملاً آمادگی دارید كه یك ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید كه لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

اردیبهشت:


شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حدقال كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

خرداد:

همه چیز گویای این است كه شما بدون دوستانتان هیچ كاری نمی‌توانید بكنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می‌كنید و فكر می‌كنید كه توانایی كمی برای كار كردن دارید، اما زمانی كه بتوانید كاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یك جا بنشینید و در مورد احتمالاتی كه وجود دارد بحث كنید. اصلاً اهمیتی ندارید كه شما چه تصمیمی می‌گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح كردن و شاد بودن را از دست ندهید.

تیر:


حالا كه عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می‌توانید در مورد تغییراتی كه به وجود آمده صحبت كنید. شما توانایی‌های خود را بازیافته‌اید و الان بهتر از همیشه می‌توانید از پس كارهای متنوع بربیاید. همان طور كه در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرك نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نكنید، از خانه‌تان بیرون بروید وكاری را انجام بدهید كه هم برایتان جالب باشد و هم یك كار بدنی به حساب بیاید.



مرداد:

حتی اگر شما از اینكه همیشه نقش قهرمان را بازی كرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تكیه كرده‌اند و از شما می‌خواهند كه از آنها حمایت كنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند كه خودشان هم باید بیشتر تلاش كنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینكه یك نفر كار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

شهریور:

در حالیكه عطارد سیاره بخت شما وارد نشانه‌تان می‌شود، امروز می‌تواند برای شما روزی جادویی باشد. امروز چند ساعتی را در سكوت و خلسه به تمركز كردن بگذرانید و یا برای پیاده روی كردن به طبیعت بروید. این گونه فعالیتها نه تنها از نظر روانی برایتان مفید است، بلكه به شما توانایی سر و سامان دادن به اهدافتان را می‌دهد و در نتیجه شما می‌توانید برنامه روشنی برای خود تهیه كنید كه در نهایت لبخند را بر صورت شما خواهد نشاند.

مهر:


در حالی كه عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما كه همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی كه پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌كند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری كنید. فراموش نكنید كه یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌كنید كه به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید كه رویاهایتان شما را به هر جا كه می‌خواهند با خود ببرند.

آبان:


در حالیكه عطارد در یازدهمین خانه شما به چندین سیاره دیگر ملحق می‌شود، زندگی شما نیز در ظاهر خیلی خوب به نظر می‌رسد. الان وقت در خانه ماندن و فكر كردن به اینكه چه كاری می‌توانید انجام دهید نیست. لازم است كه از خانه خارج شوید مردم دیگر را ببینید و آنها هم شما را ببینند. رویا پردازی كردن را رها كنید و به روزهای دیگر موكول كنید. الان وقت این است كه خودتان را مطرح كرده و مورد تعریف و تمجید واقع بشوید.

آذر:


در حالیكه شما مدافع انقلاب و اعتراض كردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌كنید. شما می‌توانید امكانات شگفت‌انگیزی كه در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است كه در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینكه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم كه كوچك باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

دی:


گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید. اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

بهمن:

اكنون برایتان سخت است كه تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم كنید، برای اینكه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از كارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینكه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع كنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید كه چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

اسفند:

اگر امروز همسر شما یا یكی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی كنید خونسردی خود را حفظ كنید. سریع واكنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی كند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت كنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینكه اگر كسی مجبور بشود به شكستش اعتراف كند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله كردن اجتناب كنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (6 مرداد - 28 july )

از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین:

امروز چیزهایی در حال تغییر كردن است و شما كاملاً نمی‌توانید بفهمید كه آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید كه به خاطر طرز فكر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همكاران و شریكان شما آن طور كه انتظار دارید نیستند. به جای اینكه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه كنید، در لحظه حال زندگی كنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال كنید.

اردیبهشت:

اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

خرداد:

شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینكه به سرزمین رویاها سفر كرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید كه دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فكر می‌كند كه می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل كنید اشتباه كرده‌اید برای اینكه به اندازه كافی زحمت نكشیده‌اید.

تیر:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم‌گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

مرداد:

شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فكری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید كه لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فكر می‌كنید، احساس می‌كنید كه قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فكر كردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است كه می‌توانید واقعاً شادی را تجربه كنید.

شهریور:

امروز تفكرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است كه مثبت اندیشی خود را تقویت كنید. قبول كردن یك مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما كمك می‌كنند.

مهر:

شما اعتقاد دارید یكی از مسیرهایی كه برای تمام كردن كارهایتان باید طی كنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما كارهایی كه باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌كنید، اگر مشا برای خود اهداف كوتاه مدت تعیین كرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینكه در شك و بدبینی سیر كنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این كار را بكنم» استفاده كنید.

آبان:

شما این روزهای در خانه‌تان احساس كمبود می‌كنید. این احساس می‌تواند بازتاب یكی از اتفاقاتی باشد كه در دوران كودكیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممكن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند، خانواده و یا یك سگ خانگی را داشته باشید. رویاپردازی و آرزو كردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی كنید تا شاد باشید.

آذر:

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیكتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست كنند. با وجود این اگر این مشكلات موقتی باشند برایتان بهتر كه بهشان رسیدگی كنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی كه مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد كه به مشكلات حل نشده خودتان هم توجه كنید. ولی اكنون زمان مناسبی برای مطرح كردن مشكلات خود و پیجیده‌تر كردن اوضاع نیست.

دی:

فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روشهای شخصیتان را امتحان كنید تا محركهایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

بهمن:

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت كننده‌ای كه دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت كرده و خودتان را دست كم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران كودكی شما دارد، زمانی كه یكی از والدینتان، معلمتان یا یكی از دوستانتان به شما حرفی زده است كه دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است كه نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فكر نكنیم. یك بار كه این كار را بكنید شك و بدبینی‌تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

اسفند:

شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و كارهایی كه انجام می‌دهیم را درك كرده‌اید. هم اكنون رویاهای شما كاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینكه وقتتان را صرف فكر كردن به اتفاقات بدی كه در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بكنید، بر روی كارهایی كه می‌توانید انجام دهید تمركز كنید. و به جای اینكه تلاش كنید چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را كه می‌توانید اصلاح كنید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (7 مرداد - 29 july )

از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین:


امروز شما می‌ترسید به چیزهایی كه می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا كردن در مكانهای مذهبی یا انجام دادن یك فعالیت اجتماعی دیگر فشاری كه نیازهایتان بر شما وارد می‌كنند را كم كنید. انجام دادن كاری كه تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا كنید.

اردیبهشت:

امروز دیگران از شما می‌خواهند كه نقش راهنمای آنها را بازی كنید و شما هم دوست دارید تا جایی كه می‌توانید به آنها كمك كنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌كند و شما را فردی دلسوز می‌داند. كمك كردن به به كسانی كه با شما رابطه نزدیكی دارند كار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند كارهای خوبی كه هم اكنون انجام می‌دهید را كم ارزش كنند. شما نباید در عوض كاری كه انجام می‌دهید چیزی بخواهید. كمك شما زمانی باارزش می‌شود كه شما فقط به خاطر خود آنها بهشان كمك كرده باشید.

خرداد:

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی كه رویاهای غیر ممكن نداشته باشید قدرت عملی كردن تخیلات خود را دارید. تصور كردن آنچه كه می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینكه هیچ مانعی وجود داشته باشد كار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

تیر:


اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌كنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض كنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینكه شما خواستار برقرار كردن كردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واكنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است كه شما كم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت كردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

اَمرداد:


وقتی كه دیگران نمی‌توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممكن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممكن است احساس كنید كه بهتر است به جای اینكه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت كنید. متأسفانه این كار باعث خواهد شد افرادی كه در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید كه هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می‌كند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی كه بهتان می‌شود را بدون قضاوت قبلی قبول كنید.

شهریور:


هدفی را بیابید كه بتوانید كاملاً بهش ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند كه با گروهی بزرگتر یا یك هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینكه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض كاری كه انجام می‌دهید چیزی مطالبه كنید، احساس خوبی كه از كمك كردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

مهر:


شما امروز می‌توانید كاملاً خلاق باشید، برای اینكه شما در حالی كه با یك هدف معنوی والا ارتباط برقرار كرده‌اید، فكرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت كنید كه به دیگران هم كمك كنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینكه خیلی تلاش كنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده كرده و در زندگی افرادی كه دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

آبان:


ممكن است شما نیاز داشته باشید كه از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی كه در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی كسب كنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینكه فكر كنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فكر كردن به آینده اجتناب كنید. از بین بردن محدودیتها مشكلات را حل نمی‌كند اما به شما كمك می‌كند تا بتوانید اتفاقاتی كه در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

آذر:

امروز شما كارهای بسیار زیادی دارید كه باید در محل كار به آنها بپردازید، به گونه‌ای كه حتی شاید نفهمید كه از كجا شروع كرده‌اید. به جای اینكه دیگران را درگیر مشكل خود بكنید، بهتر است كه سریع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنید. زمانی كه به جای كنترل كردن یك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این كار می كنید در حالیكه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

دی:


این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا كردن یك روش مفید برای ابراز كردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیكه واكنش سریع به عملكرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینكه كاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت كنید.

بهمن:

فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه‌ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت كردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

اسفند:

ممكن است فردا شما نیاز پیدا كنید روز جدیدی را آغاز كنید و در مورد احساستان با یك نفر صحبت كنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید كه احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی كه می‌توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی‌های خود لذت ببرید؛ یا اینكه فیلم ببینید و یا یك كتاب بخوانید تا اینكه از فكر و خیال كردن زیاد از حد دوری كنید. اما به یاد داشته باشید كه شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
صفحه  صفحه 3 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
گفتگوی آزاد

Daily Omen | فال روزانه

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA