انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 58:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  55  56  57  58  پسین »

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی


مرد

 
amin: من به صورت تقریبا حرفه ای بدنسازی كار میكنم...و میدونم كه خود ارضایی و جلق زدن باعث ضعیف شدن بدن میشه مخصوصا در كنار ورزش به شدت به بدن و استخان ها آسیب وارد میكنه.ولی از طرفی نیاز جنسی كه دارم باید یه طور برطرفش كنم بنابراین بسختی جلوی خودمو میگیرم و هر 1 ماه یه بار خود ارضایی میكنم...اما این اواخر بشدت نیاز جنسی پیدا كردم.میخواستم بدونم چطور میتونم جلوی نیاز جنسیم رو بگیرم (باچه جور دارویی) شرایط سكس رو هم ندارم...و سنم هم خیلی زیاد نیست واسه ازدواج..19 سالمه.یك سوال دیگه :
آیا اگه از یه داروی خاص استفاده كنم امكان عقیم شدنم وجود داره؟؟؟
كپسول تتراسایكلین بگیر از داروخونه و هر 6 ساعت یكی بخور.هم عفونتها و جوشهای بدنته از بین میبره هم شهوتته خیلی كم میكنه و ضرری هم نداره.اما اگه قراره 8سال دیگه بمیری مگه كست خوله میخوای ناكام بمیری؟؟؟برو حال و حول كامل بكن و از زندگی و جوونیت لذت ببر

من تجربه این كارو با تمرین در سبك ورزشی كه بدنسازی هم داشت دارم یه فیزیك خسته هیچ وقت حالی واسه سكس نداره و دوستان دقیقا درست گفتند با وجود اینكه پرهیز از سكس تو شرایط سنی شما كار غیر منطقی و اثراتش رو داری بصورت طبیعی میبینی این اتفاقات تمایل به سكس واقعی و طبیعی هستند اگه عهد كردی نكنی سكس تا قبل از ازدواج دمت گرم و من بودم این كارها رو میكردم.

حتما ساعات باشگاه رو بیشتر كن
موارد غذایی رو رعایت كن اونایی كه باعث واكنش شهوت در شما میشه
این كه از نگاه كردن و یا در محیطی كه این انگیزه رابوجود میاره قرار نگیر بطور مثال(این سایت و امثاله)

این تجربه 18 سال ورزش در یه سبك از رزمی كه تا به امروز در اجرای فنون واقعی اون ممنوعیت وجود داره ( تمرین ها رو بیشتر كن و در دم و باز دم در حین تمرینات اینرو رعایت كن با بینی دم و با دهان بازدم درحین اینكه نفس نفس میزنی به این روش همراه با تخلیه انرژی به یک نیرو دست پیدا میکنی در دراز مدت اینرو مكرر انجام بده واینرو در تنفس های آرام تر با تخلیه ذهن از هر نوع افکاری پرورش ذهن خودت که تو سبک ورزش (تای چی) بهش میگن (( ذن )) و درنتیجه این كار قدرت در اعتماد به نفس و اراده نفس كه همون تمایل شماست در اختیار و قابل كنترل بیشتر قرار میگیره ولی تمایل بطور كلی از بین نمیره و باید بپذیری هر غیر ممكنی را ممكن كردن و هر تعهدی بی درد نیست و یه نوید دیگه از الان بهتون بدم بااین قدرت زمانیكه سكس بعداز ازدواج رو با مدت طولانیه غیر قابل باوری تجربه میكنید.

تاثیر قدرت تحت كنترل نفس خودتون رو كه به راحتی به طولانی شدن و دیر ارزا شدن تبدیل میشه )اینا كه گفتم فرضیه نیست تجربه سالهای گذشته من و امروز منه كه با نگاه به پروفایلم متوجه میشی من 35 سالمه 18 سال ورزش كردم مقام كشوری هم دارم 185 قد و با اضافه وزنی كه دارم 97 كیلو هستم با همین قدرت هم سلامت هستم و سكس رو با عزت و لذت تجربه كردم تعداد نفرات سكسی من 3 نفر بیشتر نیستند ولی كیفیت در دوام رابطه وجود داشته .آرزوی موفقیت برات دارم.

توجه داشته باش در هر : شرایطی كه هستی برای كم كردن تمایل به سكس از دارو استفاده نكن.
پاينده ايران/نابود خرافات
     
  
مرد

 
live91: من چند روز پیش درباره این سوال کردم که با شوهر سکس دارم درد بسیار شدید در ناحیه کمر و شکم میگیرم اینجا پیشنهاد دادید تا با شوهرم صحبت کنم در این باره صحبت کردم حالت و پوزیشنهای کمتری انجام بده و گفتید از ژل ژل لوبریکانت استفاده کنم منم استفاده کردم ولی باز این مشکل هست ولی کمتر شده
هر باری که شوهرم به شدت تلمبه می زنه جوری الت تا اخر دخول میشه بازم کمر درد و شکم درد میگیرم و گفتم شوهر داره الت بزرگی حدود 22 سانت و قطرش5 حالا مشکل از بزرگی الت شوهرم یا نه چیز دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید مرسی
دوست عزیز این دردی كه میگین به خاطر سكس از جلو هست یا پشت؟؟
چون از جلو نباید این جوری درد بگیره! اگه حالتتون یه جوریه كه پاهاتون بالا میره زیر كمرتون چندتا بالشت بذارین و اگه هیكل شوهرتون خیلی بزرگ و هیكل شما هم خیلی ریز و ضعیفه بهش بگین دستاش و بذاره كناره های بدنتون و وزنش رو روی شما نندازه...
موفق باشید

ferimann: سلام 1.آیا كردن از كون بیماری زاست؟با كاندوم چطور؟2.برای بزرگ شدن سینه بهترین راه چیست؟3.از پشت كردن هیچ وقت باعث هاملگی نمیشه؟
جواب سوال اولتون :
بله دوست عزیز ، اگه بدون کاندوم باشه به شدت بیماری زاست و حتی ویروسهایی خطرناکی مثل ایدزخیلی راحت تر از طریق مقعد منتقل میشن.

جواب سوال 2 :
هیچ راهی به صورت طبیعی وجود نداره که بشه سینه رو اونقدر که دلتون میخواد بزرگ کنید .
راه هایی مثل پماد و ژل های موضعی خیلی موقت هستند و معمولا در کمتر از یک هفته اثرشون رو از دست میدن. ( در ضمن به مرور باعث تغییر رنگ پوست سینه و احتمال افزایش سرطان میشن )
بهترین راه که دائمی هم میباشه ، انجام عمل پروتز می باشه که با قرار دادن ژلی از جنس سیلیکون در بافت پستان اندازه و شکل اون رو تغییر میدن.
نکته : در دوره شیردهی نیز اندازه سینه زنان تا حدودی بزرگتر میشه

جواب سوال 3 :
نه دوست عزیز ، خیالتون راحت که هر چقدر از راه مقعد سکس کنید چنین اتفاقی نمی افته ( یه عده میگن میشه ، اما من با اطمینان بهتون میگم نمیشه )
حاملگی فقط از راه وارد شدن اسپرم به داخل واژن زن صورت میگیره ، عده ای که فکر میکنند از راه مقعد امکان باردار شدن هست کاملا اشتباه میکنند .
اون مواردسی هم که گفته شده طرف باردار شده ، من بهتون اطمینان میدم قطره ای از منی وارد واژن زن شده بوده و دو طرف متوجه نشده بودند ( تازه همین مورد هم به همین راحتی ها اتفاق نمیافته )
اما خالی کردن منی در مقعد زن برای شریکتون بیماری زاست
هیچ وقت سکس مقعدی رو به کسی توصیه نمیکنم

امیدوارم به جوابهات رسیده باشی
موفق باشی



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : سکس مقعدی - کون کردن - چگونه سکس مقعدی داشته باشیم - اصول سکس مقعدی - سکس از پشت - حالت های سکسی - پزیشن های سکسی - سکس از کون برای اولین بار - سکس از پشت برای اولین بار - چگونه از پشت سکس کنیم ؟ - ژل های سکسی - روان کننده سکسی - بی حس کننده سکسی - لوبریکاینت چیست ؟ - استفاده از لوبیرکاینت - کاهش درد سکس مقعدی - کرم و ژل روان کننده - کم شدن درد در سکس مقعدی - کون کردن بدون درد - سکسی مقعدی - سکس از کون - ریختن منی در مقعد - ریخت اب در کون - حاملگی زن - حامله شدن - راه های حامله شده - ریختن آب منی در مقعد - انزال در مقعد - سینه - چگونه سینه رو بزرگ کنیم - افزایش سایز سینه - افزایش سایز سینه زنان
     
  
مرد

 
live91: هیكلشون بزرگ و سكس از جلو همچین اتفاقی می افته و هیكل منم متوسط تقریبا به دلیل الت بزرگ نیست همچین مشكلی ؟
قصد توهین رو ندارما! ولی اینجوری كه شما هی رو بزرگ بودن آلت گیر دادی یكم به شك افتادم...
ببین دوست عزیز ! درد تو سكس اونم از جلو موقعی ایجاد میشه كه یا واژن شما یا به قدر كافی مرطوب و لیز نباشه ( این كار به صورت خودكار انجام میشه ولی تو بدن بعضی از خانم ها ترشح ها كم هستن و از لوبریكانت استفاده میكنند)

یا اینكه وزن یكی از پارتنر ها رو اون یكی باشه كه شما از سكس درد احساس نمیكنی ، از افتان بدن پارتنر رو خودت درد احساس میكنی.

یا اینكه پوزیشن هایی رو كه امتحان میكنید پوزیشن های غلط و خطرناكی هستن
راهنمای پوزیشن های سالم و برای ارگاسم بیشتر تو اینترنت هست اونا رو با پوزیشن های فعلیتون عوض كنید ، از لوبریكانت بیشتری استفاده كنید...

alinumber7: واقعا" ممنون. راستش این مطالبو تو یه كتابی خونده بودم ولی یه ذره گنگ بود. برای همین پرسیدم كه شما برام بازش كنید و بیشتر توضیح بدید كه خدا رو شكر همین لطفو هم كردید در مورد همین انزال لذت بخش هم غیر از این توضیحات مفید اگه میشه در مورد ابعاد روانی هم صحبت كنید. مثلا" میگن كه اگه عاشق شریكت باشی انرالت لذت بخش تره. واقعا" چنین جیزی هست؟ اگه هست دلیل علمی هم داره یا فقط به خاطر تلقینه كه آدم از رابطه با كسی كه دوستش داره بیشتر لذت میبره؟
اما سوال دومت علی جان :

آره یه دختر رو میتونی با نوازشی ساده و بدون هیچ گونه دخولی هم به ارگاسم برسونی.
اما نکته ای در ذهنت باشه که بر عکس زنانی هم هستند که حتی با دخول و انواع روش ها به این آسونی به ارگاسم نمیرسند. از شخصی به شخی دیگه متفاوته رفیق
پس ملاکت رو دختر بودن و یا زن بودن شریکت قرار نده
من از سکس مقعدی به شدت متنفرم ( و دلایل زیادی هم دارم ) اما چند بار برای امتحان اون رو تجربه کردم و باور کن در یکی از همین سکسهام شریک جنسیم چنان از لذت به ارگاسم رسید که فکر کردم از هوش رفته و تا حدی هم ترسیدم، اما دقیقا بر عکسش هم برام پیش اومده که با زنی از راه واژن سکس کردم اما مثل یه جنازه همینطور نگاهم میکرد ( حتی با وجود اینکه قبلش هم به اصلاح اون رو برای دخول آماده کرده بودم )

پس :
راه مشخصی نداره و اگه مثلا بهت بگم این کار رو بکن و یا اون کار رو بکن فقط بهت دروغ گفتم و این خودش بدترین خیانت به کسیه که در زمینه ای تجربه کافی نداره و تو با دادن اطلاعات غلط ذهنش رو پر کنی.
امیدوارم با این توضیحات جوابت رو گرفته باشی.


اما درمورد تاثیر عوامل روحی در کیفیت و لذت انزال :
باید بگم تاثیر داره اما نه اونقدری که برای خانم ها تاثیر داره.
حداقل برای من که اینطور بوده


-------------------------------------------
کلمات کلیدی : ارگاسم - ارگاسم در زنان - به اوج رساندن زنان - ارگاسم شدن زنان - به ارگاسم رساندن زنان - اوج لذت جنسی زنان
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
pouya0421: سلام، چرا آقایون بیشتر از خانوما به سکس تمایل دارن و دنبال سکس ان؟
میشد این سوال رو یه طور دیگه هم پرسید : چرا خانومها بیشتر به مسائل عاطفی نسبت به آقایون مایل ترند ؟
دوست عزیز در این زمینه نظریات و آزمایشات مختلفی انجام شده که نتیجه هر کدوم با دیگری متفاوته و حتی بعضی از اونا همدیگه رو کاملا نقض میکنند.

اما در تجارب قبل از ازدواجم به یه نکته مهم پی بردم : اکثر خانمها از سکس مثل آقایون لذت میبرند ، ولی چون حجب و حیا بیشتری دارند به سختی به سکس راضی میشن و حتی یه عده در حین سکس هم سعی میکنن این حالت رو نشون ندن.

یکی از دلایل مهم دیگه عوامل فرهنگیه ، و دیدجامعه نسبت به سکس قبل از ازدواجه ( مخصوصا در دختران )
یه عامل مهم دیگه تفاوت کلی در فیزیولوژی و خصوصیات رفتاری دو جنس نسبت به همه ، اکثر خانومها حرفهای عاشقونه و مسائل عاطفی رو نسب به سکس بیشتر میپسندن ، اما اکثر آقایون بر عکس هستند و خود عمل جنسی رو بیشتر میپسندن.

پس طبق همین چند جمله توضیحات میشه فهمید که دلایل خیلی زیادی رو میشه برای جواب سوال شما مطرح کرد
موفق باشی دوست عزیز

Reactor_master: میخواستم ببینم آیامشکلات سطحی روی پوست آلت رو میشه از بین برد تا صاف بشه؟مثلا روی پوست آلت من (وسط هاش) یه حفره سطحی وجود داره که بعضی وقتا توش کثیفی جمع میشه... 2 تاست... یکی مثل کیسه میمونه یکی دیگه که کنارشه باز هست یعنی یه چوب کبریت از لای اون پوست رد میشه... کوچیک هم هستنیه خال هم قبل از سر آلتم وجود داره که خداروشکر همرنگ با آلتم هست ... میخواستم ببینم آیا راهی واسه گرفتنش هست؟ من چندر بار سعی کردم با نخ از زیر بگیرمش و سفتش کنم تا خود به خود بیوفته اما هرکار کردم نخ گیر نمیکنه و سختهمن فکر میکنم موقع ختنه کردن این جوری شدم... همیشه نگرانی دارم....لطفا اگه کسی چیزی میدونه بگه...ممنون
متاسفانه من و باقی دوستان قادر به حل کردن مشکل شما نیستیم .

معمولا پوست آلت رو با با نخ نمیبندن که گوشت اضافی اون خشک بشه و بیافته،رفیق حتما به متخصص کلیه و مجراری ادراری سر بزن و با مشورت با اون ،اگه صلاح دونست به متخصص پوست مراجعه کن.

همیشه تا به پزشک مراجعه نکردی ، نمیخواد خودت رو نگران کنی دوست من ( برای هر دردی دواییست )

موفق باشی

afzal: سکس و ارضا کردن خانمی که پریوده از نظر پزشکی مشکلاتی ایجاد میکنه یا نه؟توضیح کامل بدید لطفا
سلام دوست عزیز!

نه مشكلی رو ایجاد نمیكنه،در واقع اگه پارتنرتون بتونه به ارگاسم برسه خیلی خوبه و بهش كمك زیادی میكنه كه از ناراحتی ها و اعصاب خوردی ها و گرفتگی عضلات راحت شه و اینكه بعضی وقت ها بعضی خانوم های روزی كه پریود میشن یا یه روز بعدش یكی از روزایی هست كه خیلی شهوتی هستن و بازم بهشون كمك میشه...

فقط نكته ای كه خیلی باید بهش توجه شه استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری مثل كاندوم در این دوره خیلی ضرورت بالایی داره چون دهانه رحم تو این دوره باز میشه تا خون ها بیرون بیان و درصد گرفتن انواع بیماری ها و عفونت ها بالا میره و همچنین امكان باردار شدن هم وجودداره...



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : سکس در قائدگی - سکس در زمان پریود - سکس در عادت ماهانه - پریود - قائدگی - عادت ماهانه -
     
  
مرد

 
BehnaMMongoL: كی جوابمون رو میده ؟ تخصصش چی هست ؟ خیلی برام مهمه !من یه مشكلی دارم ، آلتم خیلی كوچیكه ، خودم 29 سالمه ، ولی شاید به زور بشه 5سانت دوست دخترم میگه خیلی كوچیكه ، بعد یه مشكلی دیگه ام هست ، انحراف داره! رو به بالا ، چجوری میتونم كوچكی و انحرافش رو درمان كنم!؟مرسی
بهنام عزیز :

خیالت از بابت جوابهایی که به شما ودیگر دوستان میدم راحت باشه به سه دلیل :

اول اینکه خودم تجربه خوبی در این مسائل دارم ( اما رشته ای که خوندم کاملا متفاوته )
دوم اینکه بهترین و صمیمیترین رفیق ، دکتر عمومیه و اطلاعات بالایی داره
سوم اینکه ، اگه جواب چیزی رو ندونم و اون دوستمون هم ندونه با خیالت راحت بهتون میگم " نمیدونم "

اما جواب شما :

منظور شما از 5 سانت در چه حالتیه : نعوظ کامل یا خوابیده ؟؟
اگه در حالت خوابیدست ، شما هیچ مشکلی ندارید
اما اگه منظور شما در حالت نعوظه ، حتما به متخصص اورولوژی ( همون کلیه و مجراری ادراری ) مراجعه کنید تا شما رو بررسی کنه.

عده ای هستند که با عمل جراحی در چنین مواقعی چند سانتی متری آلت خود رو بزرگ کردند ( چون آلت چند سانتیمتر هم در ریشه خودش ادامه داره )

برای شما از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت و رفع مشکلتون رو خواستارم
موفق باشی دوست عزیز

amir27: اگه یه خانومی هپاتیت سی داشته باشه و باهاش از جلو سكس كنیم احتمال مبتلا شدن مرد به هپاتیت سی چقدره ؟؟؟؟
سلام دوست عزیز
اتفاقا بیاد بدونید که هپاتیت سی فقط از طریق خون انتقال پیدا میکنه و امکان انتقالش از طریق سکس خیلی کمه ولی پیش میاد
تنها راهی که هپاتیت سی ممکنه به بدن کسی انتقال پیدا کنه اینه که خون فرد آلوده به خون فرد سالم راه پیدا کنه ، البته این اتفاق تو سکس کم پیش میاد ولی بازم امکانش هست...
ولی شما سعی کن همیشه سکس مطمئن و با وسایل پیشگیری از بیماری مثل کاندوم داشته باشی تا این مشکل ها پیش نیاد...
موفق باشی


----------------------------------------------------
کلمات کلیدی :بیماری های جنسی - بیماری های مقاربتی - بیماری های سکس - هپاتیت سی - سکس و هپاتیت سی - سکس ایمن - کاندوم - رابطه جنسی نا امن
     
  
مرد

 
Mohsen90: سلاممیخواستم بپرسم آیا آلت مرد چیزی میتونه جذب كنه؟ (مایعات)اگه جواب منفیه پس ویروس ایدز چه طوری از طریق آلت وارد بدن مرد میشهو اگه جواب مثبته میخواستم بدونم دقیقا از كدوم قسمتش جذب میكنه
اما در مورد سوال دوستان که پرسیده بودن ویروس ایدز چطوری از راه تناسلی منتقل میشه :

دوستان توجه داشته باشید که ویروی ایدز در تمام ترشحات بدنی شخص مبتلا به جز عرق اون شخص وجود داره ( خون ، منی ، حتی ماده مخاطی که قبل از انزال در آلت شما وجود داره که راه خروج منی رو هموار کنه و .... )
مثل کرم که نیست روی پوستتون بریزه و جذب بشه

راه انتقال اون از طریق ترشحات بدن شماست ، البته به جز عرق بدن ( برق چطوری در آب رسانا میشه ،ویروس ایدز هم دقیقا چنین حالتی در ترشحات بدن داره )


اما در مورد جذب کردن پوست آلت هم باید بگم :

بله دوست عزیز پوست آلت هم میتونه مثل پوست باقی جاهای بدن شما هر چیزی رو جذب کنه
اسپری و ژل های بی حسی به همین وسیله هستند ( منظورم جذب از طریق پوسته ) که اعصاب رو بی حس میکنن و انزال رو به تعویق می اندازن.

اما اگه منظورتون اینه که آیا ویروس ایدز مثل کِرم میتونه جذب پوست بشه ، جواب نه میباشه ، غیر از اینکه پوست شما زخم باشه ( حتی یه زخم خیلی کوچیک و سطحی )و بتونه از طریق خونتون وارد بشه

موفق باشی

kiss_me: یه سوال با خوردن كس یا سینه یا حتی لب گرفتن ممكنه بیماری انتقال پیدا كنه
بله دوست عزیز! احتمالا خیلی بالایی هم داره
تقریبا همه بیماری هایی که از طریق سکس از عقب یا جلو انتقال پیدا میکنه از راه دهان هم اتفاق میفته فقط تو بعضی ها احتماللش کمتره...
بیشتر این بیماری ها تا یه مدت علائم خاصی رو نشون نمیدن ولی اگه به موقع اقدام بشه با یه آمپول آنتی بیوتیک بهبود پیدا میکنه ، برای همینه که میگن هر ماه یا هر 2 ماه(بستگی به فعالیت جنسی تون و شریک های جنسیتون داره) تست های بیماری های جنسی رو بدید.
شایع ترین بیماری که از طریق سکس دهانی انتقال پیدا میکنه هرپیس Herpes هست که دو نوع داره ، یه نوع باعث ایجاد تاول در دور دهان میشه ، و نوع دوم باعث ایجاد زخمهای آلت تناسلی...
اگه این بیماری رو بگیرید میتونید علائم رو درمان کنید ، ولی هیچوقت نمیتونید درمان دائمی داشته باشید و ویروسش رو از بدنتون بیرون کنید!!!
بیماری های شایع دیگه ای که از این راه انتقال پیدا میکنن :
chlamydia کلامدیا : که بهش بیماری خاموش هم میگن ، چون تو 50% آقایون و 80% خانوما هیچ نشونه ای نداره!! یعنی شما با دیدن فرد آلوده به این بیماری به هیچ وجه نمیتونی بفهمی که این بیماری رو دارن! اگه درمان نشه هم برای زن و هم برای مرد باروری رو غیرممکن میکنه...
سفلیس : كه البته كمتر پیش میاد ولی باز هم امكان داره و موقعی تو سكس دهانی انتقال پیدا میكنه كه دهان با زخم یا راش پوستی تماس پیدا كنه...
Genital Warts زگیل های آلت تناسلی: این بیماری باعث ایجاد زگیل هایی روی آلت تناسلی میشه و حتی با وسایل جلوگیری مثل کاندوم هم قابل پیشگیری نیست! چون از طریق تماس پوست با پوست انتقال پیدا میکنه و برای مثال اون قسمتی از پوست که توسط کاندوم پوشیده نشده میتونه با تماس با پوست آلوده این بیماری رو بگیره ، از وقتی كه این بیماری تو بدن یه فرد به وجود بیاد و تا زمانی كه علائم خودشون رو نشون بدن ممكنه تا 1 سال طول بكشه و حتی قبل از اینكه این علائم خودشون رو نشون بدن قابل انتقال به یه فرد دیگه هستند!
Gonorrhoea گاناریا : این بیماری هم میتونه از طریق سکس دهانی انتقال پیدا کنه و اگه درمان نشه میتونه هم برای مرد و هم برای زن باروری رو غیر ممکن کنه...
واسه همینه كه میگن همیشه شریك جنسیتون رو بشناسید و از سلامتش مطمئن بشید...
موفق باشید



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : بیماری های جنسی - سکس - رابطه جنسی - سکس دهانی - ایدز - هپاتیت - بیماری های مقاربتی - آمیزش جنسی - بیماری های آمیزشی - هرپیس - سکس ایمن - کاندوم
     
  
مرد

 
dangerless: چیكار كنیم تا ابمون زود نیاد
درمان انزال زودرس

قبل از شروع به توضيح اجمالي درمان انزال زودرس، به 2 نکته مهم بايد توجه کرد وگرنه هم درمان بي‌اثر خواهد بود و هم اينکه فرد مراجعه‌کننده علاوه بر اينکه متحمل هزينه مي‌شود، در معرض عوارض داروهاي مختلف که گاه نيز خطرناک هستند، قرار خواهد گرفت. اولين نکته همان تشخيص دقيق انزال زودرس است، که بايد در تعريف علمي آن بگنجد. ممکن است افراد مختلف انتظارات متفاوت از خود يا باورهاي نادرست داشته باشند، که بايد با اين افراد صحبت کرد و توضيح داد که بيماري خاصي ندارند و بي‌مورد دنبال درمان‌هاي مختلف نباشند. نکته بعدي، بررسي بيمار مبتلا به انزال زودرس از نظر وجود احتمالي ساير بيماري‌ها است که منجر به انزال زودرس شده‌اند، چون اگر مثلا مردي داراي التهاب پروستات باشد، از درمان‌هاي مرسوم براي انزال زودرس سودي نخواهد برد و تجويز دارو براي اين‌گونه مردان توصيه نمي‌شود. لازم است بدانيد كه هيچ دارويي وجود ندارد که صددرصد انزال زودرس را درمان كند؛ براي درمان انزال زودرس هيچ نوع دستگاهي که مورد تاييد مراجع معتبر علمي باشد وجود ندارد و كلا هدف پزشک هميشه درمان بيماري است، نه تسکين موقتي آن.

مثلا بيماري با سردرد مزمن مراجعه مي‌کند. خداي نکرده ممکن است علت آن تومور مغزي باشد و تجويز صرف مسکن به اين فرد، موجب ناديده گرفتن علت بيماري اصلي خواهد شد. در حال حاضر در شروع، درمان استاندارد دارودرماني است. دارودرماني اگر به صورت صحيح انجام شود، در 70 تا 80 درصد بيماران موثر است و براي هميشه درمان خواهند شد. در مواردي که دارودرماني موثر واقع نشده است، بيمار بايد توسط متخصص مربوطه روان‌درماني يا رفتاردرماني شود. در علوم‌پزشکي براي بسياري از بيماري‌ها که لازم است دارو درماني انجام شود، يک يا 2 يا حداکثر 3 داروي انتخابي وجود دارد ولي اين امر در مورد انزال زودرس صدق نمي‌کند. اولا انزال زودرس درمان دارويي انتخابي ندارد، دوم اينکه براي درمان انزال زودرس داروهاي مختلف از خانواده‌هاي دارويي متفاوت وجود دارند. نکته مهم اين است که گاهي يک درمان در بيماري موثر واقع مي‌شود اما بيمار ديگري از آن سود نبرد. بنابراين پزشک پس از اخذ شرح حال و بررسي‌هاي لازم، تصميم مي‌گيرد که بهترين دارو براي بيمار کدام است. گاه مشاهده مي‌شود که بيمار مبتلا به انزال زودرس که از تجويز دارويي نتيجه گرفته است، همان را به دوستان و آشنايان نيز توصيه مي‌کند، که اين امر مي‌تواند خطرناک باشد.

در حال حاضر بيشترين داروهايي که براي درمان دارويي انزال زودرس تجويز مي‌شوند، از خانواده داروهايي هستند که ميزان سروتونين در مغز را بالا مي‌برند. مورد استفاده اصلي اين داروها درمان افسردگي است که با مقادير و رژيم درماني متفاوت براي بيماران مبتلا به انزال زودرس تجويز مي‌شوند. ضمن اينکه انواع و اقسام مختلف از اين داروها در بازار وجود دارند، هر بيماري بسته به شرايط باليني از يک نوع به‌خصوص از آنها سود خواهد برد و اگر به نحو صحيح تجويز و استفاده نشوند، مي‌توانند به عوارض ناخواسته زيان‌بار منجر شوند. موضوع مهم در مورد درمان انزال زودرس روش تجويز و استفاده دارو است، که در رابطه با آن 3 نکته را بايد متذکر شد:

1) درمان دارويي انزال زودرس به‌صورت روزانه است، يعني لازم است بيمار داروي تجويزشده را هر روز تا موقعي که پزشک معالج صلاح مي‌داند مصرف كند. به عبارتي ديگر، مصرف يک داروي به‌خصوص چند ساعت قبل از رابطه زناشويي، فايده‌اي در درمان انزال زودرس ندارد.

2) اثر درمان دارويي انزال زودرس در دراز مدت مشخص مي‌شود و براي ظهور آثار درماني داروي تجويز شده معمولا حداقل 2 هفته بايد منتظر ماند.

3) داروي تجويز شده به هيچ‌وجه نبايد به يک‌باره قطع شود. پزشک معالج نحوه قطع دارو و زمان آن را مشخص خواهد کرد.

......

درمان زودانزالی

فرد بايد توانايي کنترل انزال را پيدا کند تا بواسطه ي آن از انزال زودرس جلوگيري بعمل آورده و نهايتاً مدت زمان بيشتري به رابطه ي خود ادامه دهد!

انزال زودرس شايع‌ترين مشكل جنسي مردان است كه تاثيرات عميقي برزندگي زناشويي افراد دارد.
اغلب كساني كه دچار اين بيماري هستند به دلايل مختلف اخلاقي و فرهنگي از مراجعه به پزشك امتناع مي‌كنند.

مشکل جوانان:

اگر بيماري اختلال نعوظ شايع‌ترين بيماري جنسي مردان بالاي 40 سال باشد، قطعا انزال زودرس شايع‌ترين بيماري جنسي مردان زير 40 سال است. حتي برخي از دانشمندان با در نظر گرفتن كل مبتلايان اين بيماري نسبت به كل جمعيت مردان، انزال زودرس را شايع‌ترين بيماري جنسي در كل مردان مي‌دانند.

در بسياري از كشورهاي توسعه‌يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد، برآورد مي شود30 تا 70 درصد مردان به نوعي در طول عمر خود دچار اين بيماري مي شوند. در ايران آمار دقيقي در اين‌باره وجود ندارد، چرا كه اغلب كساني كه دچار اين بيماري هستند به دلايل مختلف اخلاقي و فرهنگي از مراجعه به پزشك امتناع مي‌كنند. اگرچه همه اين بيماران از يافتن راه‌حلي براي رهايي از شر آن خوشحال مي‌شوند.

مشكل مردها ، درد دل زن‌ها:

انزال زودرس عبارت است از انزالي كه زودتر از زمان دلخواه زوجين رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. يعني حتي اگر زوجه نيز در اغلب نزديكي‌ها احساس كند كه انزال همسرش زود تر از زمان مورد انتظار اوست و اين حالت باعث نارضايتي او شود، حتي اگر مرد چنين احساسي نداشته باشد، انزال مرد، زودرس بوده و بايد بررسي شود.

نكته بسيار مهمي كه وجود دارد اين است كه انزال زودرس در بسياري از افراد و در برخي از موارد وجود دارد ولي آن انزال زودرسي بيماري تلقي مي شود كه در بيش از 50 درصد نزديكي‌هاي فرد رخ دهد. يعني مردي دچار بيماري انزال زودرس است و بايد درمان شود كه در بيش از نيمي از موارد نزديكي هاي خود دچار انزال زودرس شود.
نكته بسيار مهمي كه وجود دارد اين است كه انزال زودرس در بسياري از افراد و در برخي از موارد وجود دارد ولي آن انزال زودرسي بيماري تلقي مي شود كه در بيش از 50 درصد نزديكي‌هاي فرد رخ دهد. يعني مردي دچار بيماري انزال زودرس است و بايد درمان شود كه در بيش از نيمي از موارد نزديكي هاي خود دچار انزال زودرس شود.

هيجان بي‌مورد:

انزال زودرس در اغلب موارد يك مشكل رواني محسوب مي شود و در آن اندام‌هاي تناسلي فرد اصلا دچار اختلال نيستند. در واقع تصور مي‌شود كساني كه دچار انزال زودرس هستند، در اولين تجربيات جنسي خود براي رسيدن به انزال زودتر به دلايل مختلف فرهنگي و گاهي مذهبي تحت استرس بوده اند و همين تصور و ذهنيت اوليه در طول زندگيشان باعث ايجاد انزال زودرس شده است.

البته آنچه مسلم است ، اين است كه زنان معمولا ديرتر از مردان ارضا مي‌شوند و عدم آگاهي زوجين از چگونگي ايجاد تطابق، زمان طولاني ارضا شدن زوجه و زمان كوتاه‌تر زوج، باعث نمود بيشتر و عذاب آورتر اين مشكل مي‌شود. در حالي كه مي‌توان با يك آموزش درست در اين زمينه از احساس نارضايتي زوجين جلوگيري كرد.

مشكلات رواني كه به اشكال مختلف مي‌توانند باعث ايجاد انزال زودرس شوند زيادند. مثلا اضطراب، هيجان و استرس‌هاي رواني كه فرد در زندگي روزمره خود دچار آنها مي شود در بروز بيماري انزال زودرس نقش مهمي ايفا مي‌كنند. معمولا اين هيجانات و استرس‌ها باعث مي‌شوند تا فرد در حين نزديكي توانايي خود را در راحتي و تمركز روي رابطه جنسي از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. يكي ديگر از مسايلي كه از طريق ايجاد مشكل رواني باعث بروز انزال زودرس مي‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسي كه فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث مي‌شود تا به صورت ناخودآگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادري هم مصرف برخي داروها مثل بعضي از داروهاي اعصاب باعث بروز انزال زودرس مي‌شود.

تاخير دلپذير:

براي درمان انزال زودرس بايد ابتدا حجب و حياي كاذب را كنار گذاشت و به روانپزشك مراجعه كرد. روانپزشك بر اساس نتايج بررسي‌هاي كه مي‌كند معمولا دو يا هر سه روش درمان اصلي انزال زودرس را تجويز مي‌كند، يعني: سكس درماني، دارو درماني و روان درماني.

روش سكس درماني چهار مرحله دارد. در مرحله اول، فعاليت جنسي شروع شده و به صورت معمول ادامه مي‌يابد. در مرحله دوم، وقتي احساس انزال به فرد دست داد، فعاليت جنسي بايد فورا متوقف شده و بيمار بايد سر‌آلت تناسلي خود را محكم فشار دهد وبراي چند ثانيه نگه دارد تا احساس انزال از بين برود. در مرحله سوم ، بايد براي حدود2 تا 3دقيقه صبر كرد و سپس دوباره به فعاليت جنسي ادامه داد. اين مراحل بايد تا زماني كه دلخواه زوجين باشد، تكرار شود. انجام اين روش به تدريج باعث طولاني شدن زمان انزال در مرد مي‌شود، البته مي توان به جاي فشار دردناك سر آلت براي 2 تا 3 دقيقه رابطه جنسي را قطع كرد و دو مرتبه شروع كرد.

از استمناء به عنوان عاملي براي کنترل فردي مي توان بهره جست. خودتان را تا مرز انزال تحريک کنيد، در همان لحظه همه چيز را متوقف کرده، از اراده خود استفاده کنيد و اجازه ندهيد که انزال صورت پذيرد! مي بايست اين کار را در نهايت توجه و با بگارگيري کل اراده و تمرکز شخصي خود انجام داد. پروسه ي مذکور را چندين مرتبه باید تکرار کرد. به کمک اين تکنيک مي توانيد از "آستانه ي غير قابل کنترل انزال" خود مطلع شويد. زمانيکه از لحظه ي دقيق اين امر اطلاع پيدا مي کنيد، به راحتي در هنگام برقراري رابطه جنسي مي توانيد تشخيص دهيد که چه وقت در حال رسيدن به اين نقطه هستيد؛ پيرو اين مهم به راحتي مي توانيد در لحظه ي مورد نظر از تحريک بيشتر خود دست بکشيد تا انزال صورت نگرفته و مدت زمان بيشتري به ارتباط ادامه دهيد. براي به تعويق انداختن خروج مايع مني در اين زمان، فرد بايد براي چند لحظه بدون حرکت باقي بماند تا حس انزال به طور کلي برطرف گردد، پس از سپري شدن اين زمان، وي مجاز مي شود تا روند نرمال ارتباط را از سرگيرد.


----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : انزال زود رس - سکس - زود ارضا شدن - طولانی تر کردن سکس - جلوگیری از انزال - جلوگیری از انزال زود رس - کیگل - چیكار كنیم تا ابمون زود نیاد
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
varnaseri: چه وقت مي تونيم از جلو بكنيم و اگر آبمون هم ريخت دختر حامله نشه ؟ خواهش ميكنم راهنمايي كنيد
سوال زیبایی پرسیدید ، اما بیشتر به درد متاهلین میخوره
جوابتون رو مختصر و مفید میدم دوست عزیز :

برای حامله شدن، زمان بندی دقیق بیشتر از هر چیز دیگه ای مهمه ، برای همین قبل از همر چیز باید دو نکته مهم رو مد نظر داشته باشید :
1- اسپرم مرد حداکثر میتونه دو تا سه روز زنده بمونه
2- تخمک زن هم به صورت معمول فقط 12 تا 24 ساعت زنده میمونه

خب حالا با دونستن این دو نکته باقی ماجرا رو برای شما توضیح میدم
برای بالا بردن احتمال حاملگی باید سعی کنید سکسهاتون رو در حوالی روزهای تخمک گذاری خانمتون انجام بدید.

لابد می پرسید خب از کجا بفهمیم که خانممون چه موقع تخمک گذاری میکنه ؟ :
زمان دقیق رها شدن تخمک در خانمها، مشخص نیست و به طول دوره قاعدگی آنها بستگی دارد.
به صورت معمول تخمک گذاری در خانمها معمولا 14 روز پیش از آغاز پریود بعدی انجام می شود.
میشه تقریبا وسطهای ( مثلا برای خانمی با طول دوره قاعدگی 30 روزه ، میشه روز 16 - 17 ) ( یا برای خانمی با طول دوره قاعدگی 34 روزه باید شما سکسهای خودتون رو در روزهای 19- الی 22 انجام بدید )



چند نکته جسمی هم وجود داره که میتونید به آغاز تخمک گذاری خانمها پی ببرید :
افزایش ترشحات واژن ( تا حدودی مثل سفید تخم مرغ خام می باشه )
درد خفیف در ناحیه پایین شکم
افزایش دمی حدود 1 درجه ای یک روز پس از تخمک گذاری ( در بعضی ها تا حدود سه روز بعد هم اتفاق میافته )

چند نکته :
1- هر چقدر پریود خانمتون نامنظم تر باشد، تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری مشکل تر میشه.
2- دوره قاعدگی در خانمها متفاته (به صورت معمول از 28 روز تا 38 روز متغیره و ممکنه که کمتر یا زیادتر هم بشه )
3- ساده ترین راه برای فهمیدن دوره تخمک گذاری خانمتون پرسیدن از خودشه، چونکه اکثر خانمها میفهمن که چه موقع میخوان تخمک گذاری کنن
4- اینا به صورت معمول در مورد نود درصد خانمها صادقه ، اما در مورد یه عده صدق نمیکنه ، مثلا خانمهایی هستند که شاید در طول سال 5 بار هم قاعده نشن

نکته خیلی خیلی مهم :
هیچ وقت به این توضیحات زیاد دل خوش نکن ، چونکه در خیلی از مواقع خانمی در زمانی که فکرش رو هم نمیکرده باردار شده

امیدوارم با این توضیحات به جوابت رسیده باشی
موفق باشی

kiss_me: اگر انگشت تو كون یا كوس كسی بكنیم ممكنه بیماری بگیریم یا اصلا اینطوری بیماری انتقال پیدا میكنه ؟
اگر همراه با خون باشد یا اگر دست یا آلت زن یا مرد كثیف باشد در اینصورت موجب بیماری میشود




----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : سکس - انگشت کردن - انگشت کردن در پشت - انگشت کردن در جلو - انگشت کردن مقعد - انگشت کردن واژن - سکس از واژن - سکس از مبهل - سکس از جلو - حامله شدن - باردار شدن - بچه دار شدن - پریود - عادت ماهیانه - قاعدگی - سکس - باردار کردن
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
arya6465: با سلام ایا پماد كلوتریمازول واژینال اسپرم كش است ؟
نه رفیق ، تاثیر آنچنانی بر روی اسپرم نداره
دلیلی هم که گفته میشه در طی دوره درمان نزدیکی انجام نشه ، برای بهبودی سریعتر و بهتر عفونت قارچی شماست.
حتی اگه در عوارض این دارو خونده باشید نوشته شده :
" از مقاربت اجتناب ورزيده شود، در غير اينصورت همسر حتما از كاندوم استفاده نمايد با توجه به اينكه كلوتريمازول به لاتكس كاندوم آسيب ميرساند بايد براي جلوگيري از بارداري از روشهاي ديگري در دوره درمان استفاده كرد ."

حتی با خوندن این مورد که در عوارض دارو نوشته شده ، میشه فهمید که اسپرم کش نیست.
موفق باشی

stabilizer: یه سوال داشتموقتی یه مرد تحریک جنسی میشه سطح تستسترون توی خونش بالا میره؟ارضا شدن چی وقتی که ارضا شده باشی تا چند ساعت یا روز بعد تستسترون از حالت طبیعی بالاتر میره؟اصلا ربطی داره سطح هورمون به کم یا زیاد بودن فعالیت
بله دوست عزیز رابطه مستقیمی بین مقدار هورمون مردانه تستسترون و حس و قدرت جنسی وجود داره
هر چقدر که سطح تستسترون در خون شما بالاتر بره ، قدرت و حس جنسی شما هم بالاتر میره
اما در مورد سوالتون :
بازم بله ، رابطه جنسی مقدار هورمون مردانه رو به صورت محسوسی افزایش میده ( البته نمیدونم از چند ساعت بعد اما میدونم که اثر مستقیمی در این زمینه داره )

نکته مهم :
هیچ وقت از هورمون های مصنوعی تستسترون برای افزایش تستسترون بدنتون استفاده نکیند ، به شدت مضره و در دراز مدت عوارض معکوس داره و بدنتون قادر نیست مثل قبلا به صورت طبیعی تستسترون ترشح کنه

موفق باشی رفیق

safdar10: سلام.آیا بزرگتر بودن بیضه چپ عادی هست؟زمان افتادگی بیضه ها، بیضه چپ افتادگی اش بیشتره، در ضمن من قبلا واریكوسل عمل كردم.
اگه زیاد تفاوتی نداره ، بله كاملا طبیعیه.
به صورت معمول بیضه چپ یه مقدار افتاده تر و بزرگتر از بیضه راسته ، حتی وقتی که عمل واریکوسل رو هم انجام داده باشید.
نگران نباش
موفق باشی

----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : افتادگی بیضه ها - تفاوت بیضه ها - بیماری های آلت تناسلی - تستسترون - ارضا شدن - قدرت جنسی -پماد جنسی - دارو های سکسی - دارو های جنسی - پماد کلوتریمازول - عواقب استفاده از پماد کلوتریمازول - نتایج استفاده از کرم پماد کلوتریمازول
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
shiva_sexi

يکي از مشکلات خانم‌ها در دوران نزديک شدن به منوپوز (يائسگي) و به خصوص دوران منوپوز شکايت از خشکي واژن و مقاربت دردناک است که به ديگر مشکلات دوران يائسگي اضافه مي‌شود.

معمولا دو، سه سال قبل از منوپوز، خشکي واژن به دليل کاهش استروژن خوني ايجاد مي‌شود و مخاط واژن به تدريج دچار آتروفي شده و شکننده مي‌شود به طوري که سبب خون‌ريزي واژينال به خصوص هنگام نزديکي مي‌شود.

اين مشکل به راحتي قابل درمان است و درمان معمولا پس از يائسگي شروع مي‌شود. خشکي واژن را مي‌توان به صورت هورمون خوراکي استروژن يا به صورت موضعي درمان کرد. در حال حاضر در کشور ما پماد هورمون استروژن و شياف اين هورمون موضعي است که توسط پزشک متخصص زنان تجويز شده و بيمار از آن استفاده مي‌کند.

بيمار براي استفاده از هورمون استروژن هرچند به صورت موضعي بايد توسط پزشک معاينه شود و در ضمن استفاده از هورمون براي او ممنوع نباشد. از مواردي که نبايد از هورمون استروژن در زنان يائسه استفاده کرد، مي‌توان سابقه سرطان پستان و رحم، ترومبزوميت، بيماري‌هاي حاد کبد و کيسه صفرا و بيماري‌هاي حاد قلب و عروق را نام برد.

اين موضوع از اهميت ويژه‌اي برخوردار است که توسط پزشک معاينه‌هاي لازم از بيمار انجام شود و پزشک استفاده از دارو را براي او تجويز کند.

معمولا مشکل بيماران با استفاده از پماد استروژن شبانه پس از دو تا سه هفته برطرف مي‌شود. پس از آن بيمار مي‌تواند هفته‌اي دو شب از اين پماد استفاده کند. از نظر درمان تفاوتي بين کرم، پماد و شياف وجود ندارد.

بنابراين خانم يائسه‌اي که از سلامت جسمي برخوردار بوده و بيماري‌هاي ذکرشده را ندارد، مي‌تواند از پماد يا شياف استروژن استفاده کند. به اين ترتيب نه تنها خشکي واژن بهبود مي‌يابد بلکه اين کار اختلالات ادراري اين دوران را نيز بهبود مي‌بخشد.

اگه بازم در این مورد خواستی بدونی بگو

shiva_sexi: مرسي كه جوابمو دادي

نه خشك نيست.. ترشح دارم.. ولي كمه

ضمنا من تاسن يائسگي خيلي فاصله دارم.. من تازه 28 سالمه

البته پارتنرم ميگه خوبه.. ولي من احساس ميكنم كه يه كم كمه ترشحاتم

اين در حالي هست كه من به طور معمول ترشح دارم و معمولا شرتم از ترشحاتم خيسه ولي موقع سكس كه بايد اين ترشحات بيشتر باشه نيست
خواهش میکنم اینم برای آگاهی بیشتر شما در این زمینه

اینم چندتا سوال جواب در این زمینه شاید بدرد شما بخورد:

شما به‌عنوان يک خانم حتما در مورد خشکي واژن شنيده‌ايد و شايد تصور مي‌كنيد اين مشکل فقط مخصوص خانم‌هاي يائسه است اما در واقع اينطور نيست و خيلي‌ از خانم‌هاي جوان هم به آن مبتلا مي‌شوند...

براي اينکه از اين مشکل زنانه که مشکلاتي را در روابط جنسي ايجاد مي‌کند بيشتر بدانيم،

ابتدا درباره خشکي واژن توضيح دهيد و آن را تعريف كنيد.

خشکي واژن، التهاب ديواره‌هاي واژن است و به دليل پايين بودن سطوح استروژن، اتفاق مي‌افتد. اين بيماري را «واژينيت آتروفيک» مي‌نامند و در بيشتر زنان بعد از يائسگي ديده مي‌شود ولي خانم‌هاي جوان هم ممکن است به دلايل مختلف دچار آن شوند. استروژن با حفظ محيط اسيدي و محافظت از واژن و دستگاه ادراري در برابر عفونت‌ها، بافت واژن را سالم نگه مي‌دارد. در اثر کمبود استروژن، بافت‌هاي واژن و ميزراه تغيير مي‌کنند. اين تغيير باعث تحريک بافت‌ها و افزايش خطر بروز عفونت مي‌شود.

دلايل خشكي واژن چه مي‌تواند باشد؟

شايع‌ترين علت «واژينيت آتروفيک» کاهش طبيعي استروژن به دليل يائسگي است. پس از برداشتن تخمدان‌ها از طريق جراحي، بعد از زايمان يا در دوران شيردهي نيز احتمال بروز خشکي واژن در اثر کاهش سطوح استروژن وجود دارد. داروهاي ضد استروژن مي‌توانند خطر بروز واژينيت آتروفيک را افزايش دهند. احتمال ابتلا به اين مشکل در زنان سيگاري، زناني که از نظر جنسي فعال نيستند يا زايمان واژينال نداشته‌اند، بيشتر است.

يک خانم با مشاهده چه علايمي مي‌تواند متوجه شود که به خشکي واژن دچار شده است؟

سوزش يا خارش بافت واژن، مقاربت جنسي دردناک، خونريزي پس از مقاربت و بيماري‌هاي دستگاه ادراري مانند سوزش، ترديد در نياز به دفع ادرار يا تکرر ادرار از علايم خشکي واژن است. در معاينه، بافت واژن بيماران مبتلا نازک، تحريک شده، روشن و رنگ پريده است.

آيا اين بيماري عارضه‌اي هم دارد؟

به دنبال خشکي و در نتيجه التهاب بافت و افزايش pH (قليايي شدن) واژن، احتمال بروز عفونت‌هاي باکتريايي يا قارچي ثانويه در زنان مبتلا به اين بيماري بيشتر مي‌شود. بنابراين بايد مراقب پيامد‌هاي آن بود.

لطفا در مورد درمان آن برايمان توضيح دهيد.

هدف ما در درمان واژينيت آتروفيک، کاهش ناراحتي ناشي از خشکي واژن طي فعاليت‌هاي روزمره است. درمان بيشتر زماني آغاز مي‌شود که عفونتي ايجاد شده باشد. اما از آنجا که علت ابتلا به واژينيت آتروفيک پايين بودن سطوح استروژن است، مؤثرترين درمان مکمل، استروژن خواهد بود. انواع کرم‌ها يا قرص‌هاي واژني حاوي استروژن معمولا موثر هستند. اگر درمان موضعي مؤثر نبود، استروژن خوراکي يا برچسب پوستي استروژن مي‌توانند مفيد باشند. اين داروها حتما بايد پس از مراجعه به پزشک تهيه شود. در بسياري از موارد، لوبريکانت واژني مي‌تواند به ازبين بردن خشکي واژن طي مقاربت جنسي کمک کند. نرم?کننده?هاي واژني محلول در آب در داروخانه‌ها و بدون نياز به نسخه پزشک در دسترس هستند. بازگرداندن

shiva_sexi
من كه نشنیده بودم ولی از ویتامین بگم منظور ایشون ویتامین ای بود جویدنی در داروخانه ها هستش.

این مطلبم بخون بد نیست

واياگرا دارويي است كه با افزايش جريان خون اندام‌هاي تناسلي، باعث تورم و بزرگ‌شدن بافت‌هاي تناسلي، افزايش حس و تمايل جنسي و افزايش ترشحات و قابليت لغزنده‌سازي دستگاه تناسلي مي‌شود. بدين ترتيب در مواردي كه آقايان دچار كاهش قدرت جنسي مي‌شوند با استفاده از اين دارو بسياري از مشكلات خود را برطرف مي‌كنند. در حال حاضر داروهاي متفاوت و زيادي تحت تحقيق و بررسي هستند تا با مكانيسم مشابهي باعث افزايش تحريك جنسي خانم‌ها و افزايش لغزندگي مجراي تناسلي شوند. تاكنون بسياري از اين داروها در سطح تحقيقاتي با موفقيت‌هاي قابل توجهي همراه بوده‌اند اما هنوز هيچ‌كدام از آنها ازنظر پزشكي نتوانسته‌اند مجوز مصرف دريافت كنند. در واقع هنوز اداره نظارت بر غذا و داروي آمريكا مجوز مصرف براي هيچ‌كدام از اين داروها صادر نكرده است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 3 از 58:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  55  56  57  58  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA