انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 45:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

Prince
 
تغییر دائمی MAC Address کارت شبکه
در صورتی که با مباحث مربوط به شبکه آشنایی داشته باشید حتماً با مفهوم MAC Address آشنا هستید. MAC Address یک آدرس فیزیکی است که یکی از کاربردهای آن تشخیص دادن یک کارت شبکه از دیگر کارت شبکه‏های است و به کارت شبکه اجازه شناسایی داده‏ای که به آن فرستاده شده است را می‏دهد. MAC Address بر خلاف IP یک ادرس خاص است و در درون تراشه کارت شبکه ثبت می‏شود. راه‏های مختلفی جهت تغییر MAC Address کارت شبکه وجود دارد، اما هیچ یک از این راه‏ها باعث ایجاد تغییر دائمی و همیشگی نمی‏شود، بلکه این تغییرات موقت هستند و در صورت راه‏اندازی مجدد سیستم به حالت گذشته باز می‏گردند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش بسیار مفید و عملی بپردازیم که به وسیله آن می‏توانید MAC Address کارت شبکه را به طور دائمی تغییر دهید.

بدین منظور:

نیازمند یک ابزار جانبی به نام Technitium MAC Address Changer هستیم. این برنامه کم‏حجم و رایگان، تمام آن چیزی که ما نیازمند آن هستیم را در اختیار ما قرار می‏دهد.
برای دانلود Technitium MAC Address Changer میتوانید به سایت سازنده برنامه به نشانی http://www.technitium.com مراجعه کنید یا آخرین نسخه برنامه در حال حاضر را از لینک زیر مستقیماً دریافت کنید:

http://www.tarfandestan.com/files/TMACv5_R3_Setup.zip

پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کرده و برنامه را نصب کنید.

طریقه کار با این برنامه بسیار ساده است:

پس از اجرای برنامه، در قسمت Network Connections نام کانکشن‏های مربوط به هر کارت شبکه موجود در سیستم را مشاهده می‏کنید.
اکنون کارت شبکه مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی دکمه Change MAC موجود در پایین صفحه کلیک کنید.
خواهید دید که (ترفندستان) قسمت Enter New Mac Address Below نمایان می‏شود.
برای وارد نمودن یک MAC Address جدید سه راه دارید؛ می‏توانید دستی یک آدرس جدید را به دلخواه وارد کنید، بر روی دکمه Random MAC Address کلیک کنید تا یک آدرس به صورت تصادفی وارد شود و یا اینکه بر روی علامت فلش رو به پایین کلیک کنید تا در منوی ظاهر شده یکی از برندهای مختلف کارت شبکه را انتخاب کنید تا آدرس آن وارد شود.
با کلیک بر روی دکمه Change Now آدرس تغییر داده می‏شود.

برای بازگردانی MAC Address به حالت اولیه نیز کافی است بر روی دکمه Original MAC کلیک کنید.

به همین سادگی می‏توانید MAC Address کارت شبکه را به صورت دائمی تغییر دهید. البته ناگفته نماند MAC Address تغییر داده شده بر روی یک کامپیوتر دیگر و یا سیستم‏عامل دیگر پاسخگو نیست و چنانچه که دستور ipconfig /all را در سیستم‏عامل دیگر وارد کنید خواهید دید که همان MAC Address اصلی را نشان می‏دهد. در نتیجه این تغییر MAC Address به این برنامه و سیستم‏عامل کنونی شما وابسته است.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
نحوه ذخیره کردن فایل های فلش در مرورگر Internet Explorer :
  • از منوی Tools گزینه Options Internet را انتخاب کنید. از شاخه General و قسمت Internet Temporary Files بر روی دکمه Settings کلیک کنید.
  • در صفحه Settings بر روی دکمه Files View کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که ظاهر می شود شما لیستی از فایل های مختلف مرور شده توسط مرورگر را مشاهده خواهید نمود، آنها را بر اساس Type مرتب نمایید.
  • سپس به دنبال نوع فایل های SWF و یا Shockwave Flash Object بگردید و فایل مورد نظر خود را یافته و آن را انتخاب نمایید. سپس بر روی آن راست کلیک نموده و گزینه Copy را انتخاب نمایید و در فایل را در مسیری که مدنظر قرار داده اید ذخیره نمایید. به این ترتیب می توانید از آن فایل بارها استفاده نمایید و در واقع فایل را بازیابی نمودید.
  • البته نرم افزار هایی برای ذخیره کردن مستقیم فایل های فلش قرار دارند که از جمله ی آنها می توان به Save Flash و یا Flash Capture نام برد.

نحوه ذخیره کردن فایل های فلش در مرورگر FireFox :


  • ابتدا وارد صفحه ای که فایل های فلش در آن قرار دارد شوید. سپس از منوی Tools گزینه Page Info را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود وارد شاخه Media شوید. در این قسمت شما می توانید لیستی از کلیه فایلهای استفاده شده در صفحه مورد نظر را مشاهده و فایل ها را بر اساس نوع (Type) مرتب نمایید.
  • به دنبال فایل مورد نظر از نوع SWF و یا Shockwave Flash Object گشته و بر روی آن کلیک کنید. به این ترتیب اطلاعات جامعی از فایل را در قسمت زیر لیست مشاهده خواهید نمود. سپس بر روی دکمه Save As کلیک کرده و فایل یا فایل های مورد نظر را در مسیر دلخواه ذخیره نمایید.
  • برای ذخیره مستقیم هم می توانید از Plugin هایی نظیر Flash Got استفاده کنید.

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
ترفندهایی که موجب جستجوی بهتر در گوگل میشوند!
کمتر کاربری است که برای جستجوی خود در دنیای اینترنت از گوگل استفاده نکند. اما همین گوگل که همیشه بهترین نتایج جستجو را برای شما به ارمغان می آورد ، برای جستجوی بهتر ترفندهای خاصی را در خود نهفته است. با استفاده از این ترفندها که تا قسمتی شما را به وجد خواهند آورد میتوانید بهترین نتیجه جستجو را در گوگل مشاهد کنید.

یک پیش درآمد: معنى گوگل

گوگل بر گرفته شده از كلمه Googlo كه به معنى "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" است كه توسط ميلتون سيروتا پسر خواهذر ادوارد كاسنر رياضيدان آمريكايى اختراع شده است. اين موضوع كه "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" در واقع نوعى شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدين معنى كه گوگل قصد دارد تا سرويس ها، اهداف و اطلاع رسانى و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد

كشف كنيد كه چه كسانى به شما لينك هستند:

بعضى كلمات، وقتى با يك دونقطه دنبال شوند، يك معناى ويژه اى را براى گوگل خواهند داشت. يكى از ىشترين كلمات براى گوگل عملگر :link است. پرسش link: به شما مقصد URL را نشان ميدهد. براى مثال، link:www.google.com به شما تمام صفحاتى را كه به گوگل لينك هستند را نشان ميدهد. شما در مقابل اين عملگر فقط ميتوانيد آدرس اينترنتى بنويسيد نه موضوع جستجوى خود را


راهنمائى های كلى:

از زمانى كه گوگل فقط صفحات وبى را كه حاوى تمام كلمات موضوع شماست را برميگردند، تصحيح يا محدود كردن جستجو شما خيلى ساده است، چرا كه شما كافيست تا كلمات بيشترى را در مورد موضوع خود به جستجوى قبلى خود اضافه كنيد. با اضافه كردن كلمات بيشتر، نتيجه شما شامل زير مجموعه صحيحتر و دقيقتر خواهد بود

منع کردن واژه ها:

شما ميتوانيد تا كلمه اى را از جستجوى خود با گذاشتن علامت منفى ("-") در جلوى آن محروم كنيد. (مطمين شويد كه يك فاصله قبل از علامت منفى بدهيد.)


در گوگل ميتوانيد تا با اضافه كردن علامت نقل قول، عبارتها / اصطلاحات را نيز جستجو كنيد. كلمان ميبايست داخل علامت نقل قول دوبل ("مانند اين!") باشند (مگر اينكه كلمات ويژه يا تركيبى باشند كه "+" لازم داشته باشند )


محدود به Domain:

بعضى از كلمات به همراه يك دونقطه برا گوگل معناى بخصوصى را دارند. يكى از اين كلمات عملگر site: است. اين كلمه به همرا آدرس دامين در جلوى آن باعث ميشود تا جستجوى شما فقط در دامين يا سايت معين شده باشد.

با دسته بندی جستجو کن:

فهرست راهنمای گوگل (در directory.google.com) راه آسانی را برای جستجو فراهم می کند. برای مثال اگر شما دارﻴﺪ برای «سمند» جستجو می ﮐنید، شما می توانید با جستجو در دسته ادبیات> شاهنامه، فقط صفحه های مربوط به «سمند» را پیدا ﮐﻨﻴﺪ و صفحه های مربوط به خودرو سمند و یا هر معنی دﻴﮕﺭ سمند را نشان نمی دهد.
پژوهش در دسته مورد علاقه، به شما اجازه می دهد که نتیجه پژوهش را به صفحه های مناسب خود محدود کنید.

جستجو پيشرفته:


گاهی وقتها شما می تواﻧﻴﺪ با اضافه کردن واژه های ﺒﻴﺸﺘﺮ به واژه مورد پژوهش، نتیجه جستجو را محدودتر ﮐﻨﻴﺪ تا آن ﭼﻴﺰی را که می خواستید بگیرید ولی گوگل ترفندهای مختلفی را برای جستجو دارد که به شما اجازه می دهد:

  • پژوهش را به صفحه های ساﻴت داده شده ای محدود کن.
  • صفحه هائی که از ساﻴت مشخصی هستند را منع کن.
  • جستجو را به صفحه هائی که در زبان مشخصی هستند محدود کن.
  • همه صفحه هائی که به صفحه وب داده شده وصل هستند را پیدا کن.
  • صفحه های وبی که به صفحه وب داده شده مربوط هستند را پیدا کن.
  • صفحه جستجو ﭙﻴشرفته گوگل، اعمال کردن خواص متعدد را به پژوهشتان را آسانتر می کند.

معرفی سايت به موتور جست و جوی گوگل:

موتورهای جست و جوی زيادی وجود داره که مهمترين اونا : Google , Yahoo! , Altavista , MSN , Lycos , .... که از نظر کار تخصصی و تجربه گوگل حرف اول رو ميزنه و چون موتور جست و جوی ياهو هم شباهتهايی به گوگل در نتايج به دست اومده داره پس با معرفی کردن سايت به گوگل عملا ْاين کار رو برای ياهو هم انجام داديم. حالا بريم سر اصل مطلب. ميتونيد از اينجا سايت خودتون رو به گوگل معرفی کنيد. دقت کنيد که برای اين کار در کادر اول بايد آدرس وب سايت خودتون و در کادر پايينی کلمات کليدی و مرتبط با عنوان و مطالب اون رو وارد کنيد و در آخر هم دکمه پايينی رو بزنيد.تموم شد. حالا گوگل خودش ميره سايت شما رو جست و جو و آناليز ميکنه و در صورتی که مورد قبول واقع شد رتبه ای به سايت ميده که اون هم به عنوان سايت و مطالب کليدی سايت و عوامل ديگه بستگی داره.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
اسکن کامپیوتر بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!
خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!


اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس بروی برگه View کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بروی عبارت OK کلیک نمایید.
اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.
حال در پوشه system32 بروی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.

فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریج برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است (ترفندستان) و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح می کنیم که این اشتباه رخ ندهد:

اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردیدکه تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت نداردبروی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بروی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.

اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
جلوگیری از پخش موزیک در داخل وبلاگ ها
یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.

بدین منظور:

  • Internet Exporer را باز کنید.
  • از منوی Tools به Internet Options بروید.
  • حال به تب Advanced رفته و تیک گزینه Play sounds in web pages را بردارید.
  • تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نمایش سازندگان IE7 به شکلی بسیار جالب و دیدنی با استفاده از یک ترفند مخفی
این بار قصد داریم تا به معرفی یک ترفند مخفی در نرم افزار Internet Explorer 7 بپردازیم. IE7 که مدت زمانی از انتشار آن میگذرد به شکل پیش فرض بر روی ویندوز ویستا نصب است ، همچنین بسیاری از کاربران آن را از اینترنت دانلود و بر روی ویندوز XP خود نصب کرده اند. هر نرم افزار جدیدی ترفندهای مخصوص به خود را دارد. در این ترفند به شکلی بسیار خلاقانه قصد داریم نام سازندگان و دست اندرکاران IE7 را برای شما آشکار کنیم. پس اگر IE7 را بر روی سیستم خود نصب کرده اید این ترفند را دست ندهید چرا که این ترفند بسیار جدید است و وب سایت ترفندستان اولین سایت ایرانی است که این ترفند را منتشر میکند ، همچنین شاید اولین سایت در دنیای مجازی اینترنت!

بدین منظور:

نرم افزار Internet Explorer 7.0 خود را اجرا نمایید.

در داخل Address Bar ، عبارت res://shdoclc.dll/wcee.htm را وارد کرده و Enter بزنید.

اکنون با یک صفحه کاملأ سیاه رنگ مواجه خواهید شد.

بر روی قسمت دلخواهی از صفحه راست کلیک کرده و View Source را انتخاب کنید.

در پنجره Notepad باز شده ، از منوی Edit بر روی Find کلیک کنید. در پنجره Find عبارت gurjPRR را وارد کرده و Enter بزنید.

خواهید دید که تکه ای از متن مشخص میشود.

اکنون شما میبایست دو خط زیر را کاملأ پاک کنید:

if (DecodeStr("gurjPRR") != window.name)
return;
f

پس از پاک کردن دو خط بالا ، از منوی File روی Save as کلیک کنید. فایل را با نام patoghu.htm در محلی ذخیره کنید.

حالا فایل Save شده خود را یعنی borna66.htm را توسط IE7 باز کنید.

خواهید دید که نام سازندگان برنامه به شکل اسکرول از پایین به بالا برای شما نمایش خواهد یافت.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
رفع مشکل مشاهده صفحات Save شده توسط IE7
ممکن است شما نیز از کابرانی باشید که برای مرور صفحات وب از Internet Explorer 7 میکنند. در این صورت احتمالأ به این موضوع برخورده اید که صفحه ای را بر روی هارد Save میکنید اما به هنگام باز کردن این فایل ذخیره شده کاراکترهای نامفهومی به جای فایل شما نمایان میشود. علت این موضوع چیست؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی راه حل این مشکل ساده بپردازیم.


  • فایل هایی که این مشکل برای آنها پیش میاید همگی فایل هایی هستند که عنوان هایی فارسی دارند. در نتیجه این مشکل برای آنها پیش میاید.
  • برای حل این مشکل ساده کافی است به هنگام ذخیره فایل html ، نام فارسی را پاک کرده و عنوانی دلخواه به انگلیسی مثلأ patoghu را وارد نمایید و صفحه را Save کنید.
  • از این پس برای باز کردن فایلهای اینچنینی مشکلی نخواهید داشت.
  • همچنین اگر فایل خود را قبلأ ذخیره کرده اید میتوانید با تغییر نام آن به انگلیسی مشکل را حل کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
متوقف کردن انیمیشن های GIF در صفحات وب
امروزه در طراحی صفحات اینترنتی ، یکی از ویژگی های اصلی استفاده از تصاویر است که برای زیبایی و فرم دادن به صفحه استفاده میشود. طبعأ حجم این تصاویر نیز متغیر است و صد البته حجم بیشتری را دارا میباشند. تصاویر نیز به دو دسته ساکن و متحرک تقسیم میشوند. تصاویر ساکن که بسیار نیز مشاهده میکنید حجم کمتری را نسبتأ به تصاویر متحرک یا همان انیمشن های GIF دارا هستند.

این تصاویر که بیشتر برای ساخت بنرهای تبلیغاتی استفاده میشود در اکثرأ سایت های اینترنتی همانند ترفندستان نیز موجوداند. با سرعت پایینی که اینترنت ما نیز دارا میباشد طبعأ هر چقدر از زیبایی ها کاسته شود ممکن است به نفع بازدیدکننده باشد! در این ترفند قصد داریم نحوه غیرفعال نمودن نمایش تصویرهای متحرک GIF را در دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ، مطرح کنیم.

برای اینکار در مرورگر IE می بایست:

  • Internet Explorer را باز نمایید.
  • از منوی Tools بر روی Internet Options کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده به تب Advanced مراجعه کرده و از زیرمجموعه Multimedia ، تیک گزینه Play animations in web pages را بردارید.
  • OK کرده و خارج شوید.

همچنین در مرورگر Firefox بایستی:

  • نرم افزار را فراخوانی نمایید.
  • در قسمت Address Bar عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.
  • حال در قسمت Filter عبارت image.animation_mode را وارد نمایید.
  • بر روی آن دوبار کلیک کرده و normal را به none تغییر دهید.
  • OK کرده و خارج شوید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
غیرفعال کردن پیغام خطا در اینترنت اکسپلورر
در مرورگر پیش فرض ویندوز ، اینترنت اکسپلورر یا IE ، یکی از مشکلاتی که باعث آزار کاربران میشود نمایش پیغام های خطای گاه و بیگاه به دلایل مختلف به ویوه وجود نقص اسکریپت در محتویات سایت هاست. شما با استفاده از این ترفند به سادگی میتوانید نمایش پیغام خطا را در IE غیرفعال کنید.

برای اینکار:

  • Internet Explorer خود را اجرا کنید.
  • از منوی Tools وارد Internet Options شوید.
  • به آخرین تب یعنی تب Advanced بروید.
  • در قسمت Browsing تیک گزینه Disable script debugging را فعال کرده و تیک Display a notification about every script error را بردارید.
  • پنجره را OK کرده و خارج شوید.
  • به این ترتیب یک سایت حتی اگر مشکلی هم داشته باشد، به شما پیغام خطا نمی دهد و فقط در گوشه پایین سمت چپ یک علامت اخطار زرد رنگ کوچک نمایان می شود که با دوبار کلیک کردن روی آن می توانید خطا را مشاهده کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مشاهده سایت‌های مورد علاقه (Favorites) بر روی دسکتاپ
اگر از کاربران مرورگر IE باشید ، این امکان را خواهید داشت که در صورت تمایل هر صفحه وبی را به لیست سایت های مورد علاقه خود یا Favorites اضافه کنید. اما یکی از امکانات جالبی که برای کاربران این مرورگر فراهم آمده امکان نمایش سایتهای درج شده در Favorites بر روی صفحه دسکتاپ ویندوز است! در این ترفند به معرفی روش انجام این کار خواهیم پرداخت.

ابتدا دقت نمایید این کار تنها بر روی مرورگر Internet Explorer نسخه 6 در ویندوز XP امکان پذیر است.

برای اینکار:

  • از منوی Start ویندوز وارد Run شوید.
  • سپس عبارت iexplore -channelband را وارد کرده و Enter بزنید.
  • اکنون به صفحه دسکتاپ خود بازگردید تا قابلیتی که فعال کرده اید را مشاهده کنید.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 7 از 45:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA