انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  

همه چیز درباره نقطه g در خانمها


مرد

 
نقطه جی چیست؟ G Spot چیست؟
نقطه g همیشه مقوله ای بحث انگیز بوده است. خیلی خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. پائولا هال روانشناسی جنسی به بررسی این مسئله می پردازد و توضیح می دهد که چطور این نقطه را پیدا کنید، با آن چه کنید و عنوان می کند که چرا نداشتن هم اشکالی ندارد.

نقطه g کجاست؟

اگر داشته باشید، نقطه جی ۲/۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. باید بتوانید با انگشت آنرا حس کنید. اگر از نظر جنسی تحریک نشوید یعنی بزرگتر از یک نخودفرنگی نیست. اما اگر تحریک شدید، یعنی اندازه آن بزرگتر از این است.

نقطه g بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

نام علمی :

نقطه g در اصل نقطه گرافنبرگ است که بعد از از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است.

نقطه g چیست؟

برای خیلی از خانمها، نقطه g ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه g واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه g محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه g کنار می گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می دهند و میگویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگری نیازی به گشتن دنبال نقطه g نیست.

متخصص دیگری که اولین بار نقطه g را به اطلاع عموم رسانید اخیراً استفاده دیگری برای آن کشف کرده است. او در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه g می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است.

با همه این حرفها هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه g چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا نه.

با آن چه باید کرد؟

وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است.

معمولاً توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه g روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

حس کردن آن در طول رابطه جنسی :

  • برحسب اندازه و محل دقیق نقطه g این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید.
  • راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

انزال خانم ها :

خیلی از خانمها می گویند که وقتی نقطه g را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه g تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.
اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

حالت ھای نزدیکی مناسب برای آن :

  • برای تحریک این نقطه توسط آلت تناسلی مرد از حالت ھای نزدیکی مناسب میتوان حالتی را نام برد که در آن زن بر روی کمر خوابیده و آلت مرد در حالت نشسته وارد واژن زن میشود، باسن زن کمی از روی زمین بلند شده تا دخول بھتر انجام شود.
  • یا اینکه دخول در واژن از پشت زن صورت گیرد .این حالات منجر به تحریک نقطه جی با استفاده آلت مرد در حین نزدیکی خواھد بود.

حرف آخر :

یادتان باشد همه ما خاص هستیم. ممکن است شما نقطه g را داشته باشید یا نداشته باشید. اگر می خواهید این مسئله را کشف کنید، اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه g فقط یکی از آنهاست.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چرا بین محققان در مورد نقطه g spot اختلاف نظر وجود داره ؟
نقطه جی (G-Spot)

جی اسپات توی مهبل( تقریبا دو سوم راه) واقع شده. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. تحریک این مرکز به ارگاسم( اوج لذت جنسی) در اکثر زنان منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود. در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .

نقطه جي در واژن در ديواره قدامي (ديواره جلويي ) واژن و در عمق تقريبي دو سوم آن قرار گرفته است. بافت اين نقطه در موقع لمس حالتي نرم و اسفنجي و در عين حال كمي چروك خورده تر (مانند آدامس جويده) از باقي ديواره دارد.

يافتن اين نقطه :

اگر زن روي كمر دراز بكشد با داخل كردن انگشت مياني يا اشاره (كه اين كار را به دليل موقعيتي ورود، شخص ديگر بهتر از خود زن ميتواند انجام دهد) داخل واژن به طوري كه كف دست رو به بالا باشد؛ با حركت خم كردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بيا (Come Here Gesture) ميتوان اين نقطه را يافت و تحريك كرد. تقريبا ورود دو بند انگشت براي تحريك اين نقطه كافيست.

لازم به ذكر است كه همه خانمها داراي اين نقطه نمي باشند. اما خانمهايي كه داراي اين نقطه هستند لذت بسيار زيادي را با تحريك اين نقطه ميتوانند تجربه نماييد كه بسيار متفاوت از باقي ديواره واژن خواهد بود. ممكن است در موقع دخول آلت تناسلي مرد به داخل واژن زن، در صورتي كه جهت ورود آلت به گونه اي باشد كه آلت اين نقطه را لمس كند لذت زن در حين نزديكي بيشتر خواهد بود. ضمن آنكه با فشار كف دست روي بخش فوقاني برجستگي بالايي آلت تناسلي زن (Pubic Area) در زماني كه آلت تناسلي داخل واژن ميباشد و عمل نزديكي در حال انجام است، لذت زيادي را براي زن به همراه خواهد داشت
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
ارگاسم زنان - نقطهA spot يا (Anterior Fornix Erotic zone )
نقطه A SPOT :

چیزی شبیه نقطه g spot ولی عمیق تر و در انتهای واژن ، A spot نقطه ای در داخل واژن وجلوی گردن رحم هست ، همین نقطه هست که با تماس انتهای آلت می تونه تحریک باشه و به نوعی باعث تحریک هیجانی و ارگاسم خانم ها بشه. البته اگه ورود آلت و تماس با گردن رحم بدون احتیاط صورت بگیره ، بر عکس می تونه باعث درد و ناراحتی هم بشه.

نقطه g در داخل واژن هست اما زیاد داخل نمیره ، بطوری که بیش از 3 بند انگشت نیست ، درست در زیر موهای تناسلی ، این نقطه وقتی کاملا تحریک میشه و برجسته میشه که به اندازه کافی از نظر روحی و تماس بدنی تحریک صورت گرفته باشه.

قوی ترین منطقه ای که شبکه عصبی داره ناحیه کلیتوریس هست ، بطوری که معادل آلت مردان دانسته شده ( قوی ترین منطقه تحریک پذیر مردان آلت تناسلی هست.)
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
عكس های مختلف از نقطه جی اسپات
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
ویبراتور کلیتوریس - ویبراتور جی اسپات Clitoris G-spot تحریک جنسی خانمها


ویبراتور کلیتوریس (Clitoris Vibrator) :

ویبراتور کلیتوریس محصولی است که برای حداکثر تحریک جنسی طراحی شده و بصورت استریل در بسته بندی قرار گرفته است. با قرار دادن این ویبراتور بر روی ناحیه تناسلی خانم ها ، باعث تحریک فوق العاده آن خواهید شد.این وسیله دارای باطری قلمی متوسط و قابل تعویض میباشد که با بوجود آوردن لرزشهای مداوم باعث کاهش مدت زمان رسیدن به اوج لذت جنسی خانم میشود.این ابزار وسیله بسیار مناسب و مفیدی است برای کسانی که واقعا از عدم رضایت جنسی رنج می برند.این ابزار زمان اورگاسم در زنان را بسیار پایین آورده و باعث لذت بیشتر و سریعتر در زنان می گردد.

طریقه مصرف :

این ویبراتور با خاصیت لرزش منحصر به فردی که دارد میتواند در ارزای هر چه سریعتر (در کمتر از 1 دقیقه) هر خانمی موثر باشد به این صورت که با روشن کردن و تنظیم سرعت لرزش ، سر ویبراتور را بر روی ناحیه کلیتوریس (چوچوله یا خروسک) قرار دهید. پس از حدود 1 دقیقه فرد به کلایمکس (اوج لذت جنسی و ارضا شدن) خواهد رسید . این ویبراتور علاوه بر تحریک موثر تمامی خانمها ، باعث افزایش میل جنسی و تحریک پذیری آنها نیز میشود.

  • بسته داخل جعبه را پاره کرده و ویبراتور را در آورید.
  • سر پیچی ویبراتور را باز کنید و یک باطری قلمی AA درون آن بگذارید. (نوک تیز باطری به سمت داخل ویبراتور باشد).
  • درب بالای ویبراتور را پیچ کنید و ببندید.
  • حال با چرخش سر پیچی ویبراتور را روشن کنید و پس از تنظیم میزان لرزش بر روی نقاط حساس ناحیه تناسلی خانم بگذارید و در کمتر از 2 دقیقه شاهد شگفت آفرینی این ویبراتور باشید.

مزایای عمده حلقه ویبراتور :

  • افزایش لذت جنسی در طول معاشقه.
  • تحریک چوچوله و افزایش میزان و مدت زمان اوج لذت جنسی (climax).
  • بهبود عملکرد جنسی در خانمهایی که دیر ارضا میشوند.
  • بهبود روابط جنسی به دلیل رضایت طرفین و ارضای هر دو طرف.
  • ایجاد شور و هیجان در افراد.

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نقطه جی ( G-Spot ) در زنان

موضع گرافنبرگ (به انگلیسی: Grafenberg Spot) یا نقطه جی (به انگلیسی: G-Spot) نام نقطه‌ای است در مهبل.این موضع در عمق تقریبی دوسوم دیواره قدامی (سقف) مهبل قرار گرفته‌است در اصل نام آن نقطه گرافنبرگ است که از روی نام ارنست گرافنبرگ (به انگلیسی: Ernst Grafenberg) پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده‌است.

بسیاری از خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی‌ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد.

موقعیت نقطه جی

اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم.این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد.

در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولا با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است .در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است.

نقطه جی بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است و خصوصیات بافت این محل متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن است که ساختاری زبر و گرد شکل دارد در صورتی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خار خاریه؟
زندگی مثل ابرها می گذرد
     
  
Sexology - سکسولوژی

همه چیز درباره نقطه g در خانمها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA