انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 45:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

Princess
 
پرواز کامل تمامی عکسهای درون صفحه با استفاده از یک کد جاوا
قصد داریم تا هم اکنون یک شوخی بامزه در داخل نرم افزار اینترنت اکسپلورر را به شما معرفی کنیم. شما میتوانید با استفاده از یک کد جاوا تمامی عکسهای درون صفحه مورد نظر خود را به پرواز در آورده و حرکات آنها را به دور هم ملاحظه کنید! به نوعی یه رژه دسته جمعی و منظم در پادگان بزرگ اینترنت اکسپلورر! و حتی یک رقص مدور زیبا توسط عکسها! امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نخواهد بود.

بدین منظور:

در همین صفحه ترفندستان که هستید یا هر صفحه مورد نظر دیگر ، کافی است کد زیر را به شکل صحیح و کامل در داخل Address Bar ( نوار آدرس بالای مرورگر ) Copy و Paste کنید ، سپس دکمه Enter را بزنید:


javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterv al('A()',5); void(0);

لازم به ذکر است که این ترفند بر روی مرورگرهای اپرا و فایرفاکس نیز تست شده و 100% جواب میدهد.

تنها دقت کنید کد را به شکل کامل کپی کنید ؛ بدون هیچ نقصی.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
چگونه مي توان رنگ پس زمينه مرورگر را تغيير داد؟
من يك كامپيوتر در منزل و يك كامپيوتر سركار دارم. من از مرورگر اينترنت اكسپلورر روي هر دو كامپيوتر استفاده مي كنم . اما رنگ پس زمينه كامپيوتر موجود در منزل متفاوت است . كامپيوتر سر كارم وب را بارنگ سفيد نشان مي دهد اما وقتي همين صفحه را در منزل مشاهده مي كنم رنگ زمينه خاكستري است. كداميك از آنها درست است و من چگونه مي توانم آن را درست كنم؟

آنچه در اين جا اتفاق افتاده است ناشي از اين است كه رنگ زمينه صفحه اي كه مشاهده مي كنيد مشخص نشده است. زمانيكه اين اتفاق مي افتد ، اكسپلورر خود اين كار را انجام مي دهد و به صورت قراردادي معمولا" رنگ سفيد را انتخاب مي كند . خوشبختانه تغيير رنگ زمينه بسيار آسان است . ابتدا اينترنت اكسپلورر را باز كنيد روي منوي TOOLS و گزينه internet option كليك كنيد.

از پنجره اي كه ظاهرمي شود و روي اولين زبانه (General ) شما دكمه colors را مي توانيد مشاهده كنيد . اين دكمه را فشار دهيد و سپس يك پنجره كوچك را با چندين گزينه مشاهده مي كنيد. حدس من اين است كه كادر چك كنار گزينه «use windows colors » احتمالا" علامت نخورده است. اين كادر را علامت دار كنيد و سپس كليد ok را بزنيد. اگر بهر دليلي اين ترفند عمل نكرد دوباره به همين صفحه بياييد و علامت را بر داريد و سپس روي دكمه كنار گزينه «Background » كليك كرده و رنگ سفيد را از كادر انتخاب رنگي كه ظاهر مي شود انتخاب كنيد. با اين كار همه چيز به حالت اوليه باز مي گردد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نحوه‌ ی ایجاد سازگاری بین مرورگر Opera و دانلود منیجر
مرورگر Opera به دلیل داشتن ابزاری جامع در مدیریت دانلود در درون خود، با نرم‌افزارهای مدیریت دانلود (همانند Internet Download Manager) ناسازگاری داشته و حتی پس از فعال‌سازی هماهنگی Opera در نرم افزار مدیریت دانلود، کماکان فایل‌ها با خود اپرا دانلود می‌شوند. در این ترفند نحوه‌ی ایجاد سازگاری بین مرورگر و دانلود منیجر شرح داده می‌شود. پس از شناساندن دانلود منیجر به اپرا از این پس تمام فایل‌ها، حتی فایل‌های سایت‌های معروف آپلود مانند Rapidshare هم با نرم‌افزار مدیریت دانلود مورد نظر بارگیری خواهند شد.

ابتدا پیش از هر کاری بایستی در تنظیمات نرم‌افزار مدیریت دانلود،‌ برنامه را با اپرا هماهنگ کنید. برای این کار در

نرم‌افزار Internet Download Manager از منوی Downloads به Options بروید و تیک Opera را بزنید.

سپس Opera را باز کنید.

در نوار آدرس مرورگر عبارت opera:config را وارد کرده و Enter بزنید. اکنون شما به بخش تنظیمات پیشرفته‌ی مرورگر وارد شده‌اید.

در قسمت Quick Search عبارت download manager را وارد کنید.

فیلد اولی که روبروی شما ظاهر می‌شود از شما می‌خواهد تا آدرس فایل اجرایی نرم‌افزار مدیریت دانلود را به آن معرفی کنید. مثلا اگر دانلود منیجر شما IDM باشد اینگونه وارد می‌کنید:

C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe

سپس بر روی Save کلیک کرده و مرورگر را دوباره اجرا کنید. از این پس تمام فایل‌ها با IDM دانلود خواهند شد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
برای اينکه صدای شروع ويندوز خود رااز حالت کنونی به حالت دلخواه در آوريد بايد به دستورات زير عمل نمايد.

1-ابتدا موزيک دلخواه خود را به حالت wave در آوريد

2-به control panel رفته روی گزينه Sounds and Audio Devices کليک کنيد

3-به منوی sound رفته ودر قسمت events program به دنبال گزينهstart windows بگرديد

4-در زير events program روی browse کليک کنيد و music دلخواه خود را انتخاب کنيد

توجه: music انتخاب شده در حد امکان کوتاه باشد. مثلا در حد 20 يا 30 ثانيه زيرا وقتی که windows با لا مي آيد شما نمی توانيد music را قطع نمايد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
جلوگیری از هک شدن از طریق پورت 445 در ویندوز
بیشتر استفاده از پورت 445 برای اشتراک گذاری چاپگر و سایر موارد در شبکه های محلی می باشد،در صورتی که شما از شبکه های محلی استفاده نمی کنید این یک خطر امنیتی بسیار بزرگ محسوب میشود و حتی پس از غیرفعال کردن شبکه محلی این پورت بطور کامل بسته نشده و همچنان امکان نفوذ وجود دارد،شما میتوانید با تغییرات ساده در ریجستری ویندوز برای همیشه این پورت راببندید.

مراحل کار:

ابتدا از طریق پنجره Run و تایپ عبارت regedit پنجره ریجستری ویندوز را باز نمایید.

سپس از طریق منوی سمت چپ به مسیر زیر بروید.

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Servic es\NetBT\Parameters

مقدار TransportBindName را در قسمت سمت راست پنجره بیابید.

سپس رو آن دوبار کلیک نموده تا پنجره تنظیمات باز شود.

محتوای کادر متن Value Data را پاک نموده و OK نمایید.

و در پایان سیستم را مجدادا راه اندازی نمایید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نحوه ساخت يک نقطه بازگرداني در ويندوز 7 بپردازيم.
System Restore ابزاري است که شرکت مايکروسافت با عرضه ويندوز ME در سال 2000، آن را رونمايي کرد. ابزار و قابليتي خوب که در نسل‏هاي بعدي ويندوز نيز تکرار شده و پيشرفته‏تر نيز شد. با استفاده از System Restore مي‏توان ويندوزي را که به دليل خاصي دچار مشکل و ايراد شده است را به همان حالت خوب گذشته بازگرداني کرد. اين ابزار در حقيقت تنظيمات صحيح ويندوز را به خاطر مي‏سپارد و آن را در محلي در هاردديسک براي مواقع اضطراري ذخيره مي‏نمايد.

در ويندوز 7 -ويندوز جديد مايکروسافت- نيز شاهد حضور System Restore با مقداري تغييرات هستيم. هسته اصلي System Restore هماني است که در ويندوز XP وجود داشت، اما ساخت يک نقطه بازگرداني (Restore Point) تا حدودي متفاوت از پيش شده است. نقطه بازگرداني زماني است که ويندوز شما خوب کار مي‏کند و شما يک نقطه بازگرداني يا Restore Point مي‏سازيد که در زمان خرابي ويندوز از آن استفاده کنيد.

در اين ترفند قصد داريم به معرفي نحوه ساخت يک نقطه بازگرداني در ويندوز 7 بپردازيم.

براي اين کار:

  • در صفحه دسکتاپ يا در منوي Start، بر روي Computer راست کليک کرده و Properties را انتخاب کنيد.
  • در پنل سمت چپ بر روي System Protection کليک نماييد.
  • حال بر روي دکمه Create در پايين صفحه کليک کنيد.
  • در پنجره باز شده يک نام دلخواه براي نقطه بازگرداني مورد نظر انتخاب کنيد. به عنوان مثال اگر قصد داريد يک نقطه بازگرداني پيش از نصب از يک برنامه خاص ايجاد کنيد، نامي را بنويسيد که يادآور اين موضوع باشد.
  • سپس بر روي دکمه Create کليک کنيد.
  • اکنون اندک زماني صبر کنيد تا نقطه بازگرداني ايجاد شود.
  • مشاهده پيغام The restore point was created successfully به منزله موفقيت‏آميز بودن اين مرحله است و نقطه بازگرداني ايجاد شده است.

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
نحوه حذف و نصب مجدد کليه نرم افزارها و بازي هاي ويندوزي
همان طور که مي دانيد پس از نصب ويندوز، تعدادي نرم افزار همانند Windows Media Player يا Internet Explorer به صورت خودکار روي ويندوز نصب هستند. اما چون بيشتر برنامه‌ها براي ارتباط با هسته اصلي سيستم‌عامل يا ارتباط با همديگر از COM استفاده مي‌کنند، به مرور پس از نصب برنامه‌هاي متفاوت روي وبندوز و تعدد DLLهاي ثبت شده در ويندوز، ممکن است اين برنامه‌ها آن‌طور که بايد درست عمل نکنند و نياز به نصب مجدد داشته باشند.

اما حتما مي دانيد که نرم افزارهاي ويندوزي مثل Windows Media Player قابليت حذف به صورت معمول را ندارند چون در ليست نرم افزارهاي نصب شده روي ويندوز نيستند! پس بايد چه کار کرد؟ آيا نصب مجدد ويندوز براي رفع اين مشکل بهترين راه است؟ همچنين اگر بخواهيد برخي نرم افزارهاي ويندوزي را که اصلا استفاده نمي کنيد براي افزايش فضا يا سرعت ويندوز حذف نماييد چه مي کنيد؟ همچنين بازي هاي ويندوز؟ ما در اين ترفند به نحوه حذف و نصب مجدد کليه نرم افزارها و بازي هاي ويندوزي مي پردازيم.

براي اين کار:

ابتدا به Control Panel رفته و گزينه Programs را انتخاب نماييد.

سپس از منوي Program And Features گزينه Turn Windows Features on or off را انتخاب نماييد.

پس از ظاهر شدن ليست، براي حذف نرم افزار دلخواه تيک کنار نرم افزار را برداريد و اجازه دهيد تا سيستم راه اندازي مجدد شود به همين راحتي نرم افزار مذکور از ويندوز حذف شده است!

اما براي نصب مجدد کافي است دوباره به مسير گفته شده برويد و تيک کنار نرم افزار مذکور را بزنيد و چند ثانيه منتظر بمانيد نرم افزار مذکور به صورت خودکار نصب شود!

به عنوان مثال براي حذف نرم افزار Windows Media Player کافي است در بخش Media Features تيک گزينه Windows Media Player را برداريد و پس از تاييد، سيستم خود را دوباره راه‌اندازي كنيد.

پس از بالا آمدن ويندوز نرم افزار Windows Media Player از ويندوز شما حذف شده است.

اما براي نصب مجدد نرم افزار مذکور کافي است دوباره به مسير گفته شده برويد و تيک گزينه Windows Media Player را بزنيد پس از چند ثانيه، نرم افزار مذکور به صورت خودکار نصب مي شود.

نکته: شما مي توانيد از اين روش براي حذف يا نصب نرم افزارها يا بازي هاي ويندوزي ديگر استفاده نماييد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
سیستم خود را از طریق اینترنت و به شکلی کاملأ رایگان اسکن کنید
یکی از مشکلاتی که کاربران به ویژه کاربران ایرانی دارند استفاده از آنتی ویروس ها برای اسکن کردن سیستم خود از وجود ویروس است. مشکلاتی از قبیل حجم زیاد نرم افزارهای آنتی ویروس ، نیاز به کرک کردن برای استفاده کامل و ... . در این ترفند قصد داریم چندین سرویس آنلاین را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آنها میتوانید بدون نیاز به نرم افزار آنتی ویروس خاصی ، سیستم خود را از طریق اینترنت و به شکلی کاملأ رایگان اسکن کنید.


برای استفاده از این سرویس ها ، کافی است به سایتهای زیر رفته و از قابلیتهای موجود استفاده کنید:


عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
راه نفوذ به ويندوز xp در صورت فراموش کردن password
همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .


حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟.


در اين حالت چند راه نفوذ هست و آن اين است که در هنگام ظاهر شدن منوي کاربران در ابتدا ، دو بار کليدهايALT+CTRL+ DELETE را فشار دهيد سپس در قسمت نام کلمه administrator را تايپ کرده و قسمت password را خالي بگذاريد و Ok را بزنيد در اين حال وارد سيستم مي شويد.



حال اگر در هنگام نصب ويندوز Xp برايAdmin پسورد گذاشته باشند چه كار كنيم؟


براي اين كار قبل يا هنگام بالا آمدن ويندوز كليد F8 را زده سپس بسته به نوع نياز خود بكي از گزينه هاي Safe Mode را انتخاب كنيد.


بعد از وارد شدن به ويندوز در منو Start كليك كنيد سپس گزينه RUN را انتخاب كرده ودر جاي خالي عبارت Control userpasswords2 را تايپ كنيد.


پنجره باز شده داراي 2 TAB به نام هايUsers & Advanced مي باشد.


TAB Users را انتخاب كرده و تيك گزينه:User must enter a username and password to use this computer را برداريد.

با برداشتن تيك اين گزينه ديگر هنگام ورود به ويندوز از شما پسورد گرفته نمي شود.

حالا با استفاده از گزينه Add مي توان نام كاربري را به آن اضافه و با استفاده از گزينه Remove مي توان نام كاربري را حذف كرد همچنين با استفاده از گزينه Properties مي توان ميزان دسترسي كاربران به ويندوز را تعيين كرد.
عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

Prince
 
ترفند جالب با استفاده از کلید ALT و اعداد
ALT+ Number=?

1☺
2☻
3♥
4♦
5♣
6♠

8◘
9○
10◙
11♂
12♀
13♪
14♫
15☼
16►
17◄
18↕
19‼
20¶
21§
22▬
23↨
24↑
25↓
26→
27←
28∟
29↔
30▲
31▼
32
124|
127⌂
146 1ْ
148¤
176░
177▒
178▓
179│
219█
220▄
221▌
222▐
223▀
253²
252ⁿ
255

๏̯͡๏
๏̯͡

Ձ


ε
з
э
є


●๋
·





×
۝
¥
ψ ❥ ❣ ❦ ❧ ♡ ♋ ★ ✖ ☎ ☏ ✲ ㊝ ✿ ❀


≈ ☎ ☏ ☆ ★ ♧ ♤ ♡ ♬ ♭ ﻬ ➹ ☂ ♨ ☎

Ξ
ะ ✎ ✟ ➸ ☆ ★ ☼ ☀ ✝ † ✞ ✡ ☪ ✔ ☮
ώ


שּ

Ж
¼
๑۩۞۩๑

۞

ξ

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
صفحه  صفحه 8 از 45:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA