انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

با فمنیسم موافقید یا مخالف؟ دلایلتون؟


زن

 
من یک زنم
من یک زنم، با توانایی فرستادن مردان به دوزخ، هرچقدر کمتر سخنم شنیده شود بانویی خردمندترم، هر چه بیشتر از اندام خود شرم کنم، نجیب ترم و هرچقدر بیشتر سرنوشت محتوم زن بودن را بپذیرم، استوارترم.
من یک زنم ،با توانایی فرستادن مردان به دوزخ، من یک زنم که زیر سقف خانه ام و زیر سقف آسمان شهرم، همه باید بتوانند ،حدس بزنند، مردی که دوشادوش من است چه نسبتی با من دارد وگرنه من یک زنم... عامل گناه، که برای میزان کیفرم مردان باید تصمیم بگیرند.
من یک زنم... که باید به سن معلوم ازدواج کنم ، به سن معلوم تولید مثل کنم ، به اندازه ای جواب های معلوم درس بخوانم وبه اندازه ی تحملم عمر کنم تا کسی نامم را به بد نامی وشور بختی یاد نکند. من یک زنم، در بند شده در میان خواهرانم . آن ها که قاعده های نا نوشته را بیش از مردان پاس می دارند تا توانایی یک زن برای فرستادن مردان به دوزخ از میان برود ویا کیفرش ،پاکی را به او باز گرداند. من یک زنم ، باید تا می توانم یک رنگ بپوشم تا متهم به دورنگی نشوم . هرجرمی بکنم سنگین تر است . هر خطایی از من سرزند،بیشتر به چشم می آید و راه های بازگشت همیشه برای من پرسنگلاخ تراست.
من یک زنم....و تو یک مردی و تمام این قوانین را یا نوشته ای یا پسندیده ای و یا سکوت کرده ای حتا اگر به قیمت حرام شدن لبخندهایت شده باشد . حالا هر دو تنهاییم ...
من یک زنم و روبه رویم تو یک مردی. امید داشتم تا با هم جهانی داشته باشیم بدون مرز، بدون قفس ،به دور ا ز زن بودن من و مرد بودن تو. اما جهان ترسیده از گناه ما ،قفسمان شده است . صدای مرا از این سوی قفس می شنوی؟
من یک زنم... نه تنها با توان فرستادن تمام مردان به دوزخ... که با توانی غریب برای عشق ورزیدن ، دوست داشتن و بخشیدن، و تو یک مردی... و باور نمی کنم که تو نیز جز این باشی ،حتا اگر برای به کیفررساندنم ، هر لحظه کاری بکنی که لبخندهایمان را حرام بکند
.
برگرفته از فیس بوک "من یک زنم"

در حالی که من برای هم اغوشی با تو احتیاج به دلیل داشتم تو فقط به جا نیاز داشتی . این اساسی ترین فرق ماست .
.
چقدر به واقعیت جمله ی بالا در جامعهی الان ما معتقدید؟چرا؟
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
مرد

 
hhastii: چقدر به واقعیت جمله ی بالا در جامعهی الان ما معتقدید؟چرا؟
پنجاه پنجاه موافقم ولی نه بیشتر
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
زن

 
alinumber7
دلیلشم بگو و توضیح بده
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
hhastii: دلیلشم بگو و توضیح بده
اولا" تو ایران سه دهه س که جوونا تو مضیقه ی جنسی هستن. پس حریص شدن و این که در ارتباط با دخترا به سکس فکر کنن، زیاد عجیب نیست. پس تا این جا حرفت درسته.

ولی از اون ور به تدریج پسرا عاطفی تر از دخترا دارن میشن. منظورم اینه که بیشتر از قبل وابسته میشن. نمونه هاش زیاد بوده. یعنی بعضیا هم بیشتر از سکس دنبال تکیه گاه عاطفی هستن. یعنی حرفت همیشه درست نیست.


پس کلا" میشه گفت نصف نصفه. مخصوصا" که چند سالیه که دخترا هم برای چیزایی مثل کارت شارژ یا پول تن به سکس با وبکم میدن.
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
hhastii: در حالی که من برای هم اغوشی با تو احتیاج به دلیل داشتم تو فقط به جا نیاز داشتی . این اساسی ترین فرق ماست .
كجای این تو جامعه ایران پنجاه پنجاه هستش !!!
100% درسته
همون مكان هم میگن تو ایران
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
alinumber7: یعنی بعضیا هم بیشتر از سکس دنبال تکیه گاه عاطفی هستن.
alinumber7: س کلا" میشه گفت نصف نصفه. مخصوصا" که چند سالیه که دخترا هم برای چیزایی مثل کارت شارژ یا پول تن به سکس با وبکم میدن
درسته این چیزا که میگی، ولی نه دیگه 50-50.
شاید 80- 20 نزدیکتر باشه.
وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن.
پس
سکوت میکنم.
     
  
مرد

 
bilbilak: كجای این تو جامعه ایران پنجاه پنجاه هستش !!!
100% درسته
همون مكان هم میگن تو ایران
دلیلشو گفتم. من طبق دیده ها و شنیده های خودم از دختر پسرا این چیزا رو گفتم. شاید در مورد کل جامعه صدق نکنه. آخه با دختر پسرای زیادی دوست بودم(دوست معمولی) و این چیزا رو برام تعریف كردن و بعضی وقتا هم با چشمای خودم دیدم

davoud: درسته این چیزا که میگی، ولی نه دیگه 50-50.
شاید 80- 20 نزدیکتر باشه.
گفتم كه. من جامعه شنای نیستم كه با اطمینان بگم چه خبره. فقط نظر شخصی مو طبق تجربه م گفتم
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  ویرایش شده توسط: alinumber7   
زن

 
alinumber7: اولا" تو ایران سه دهه س که جوونا تو مضیقه ی جنسی هستن. پس حریص شدن و این که در ارتباط با دخترا به سکس فکر کنن، زیاد عجیب نیست. پس تا این جا حرفت درسته.
یه چیزی بگم این مضیقه که میگید اسمش مضیقه هست وگرنه اونجوری که من میبینم روابط جنسی تو ایران واقعا گسترده خست فقط بصورت پنهانیه..در کشورهای آزاد با اونکه به ظاهر روابط آزاده و مرز آزادی ارتباطات کمتر اما وقتی دختران و پسران با هم دوست میشن رسیدن به سکس مقوله ای مهم براشون هست که معمولا حاضر نیستند که این رابطه رو با هر کسی داشته باشن..برعکس تفکر تو ایران در خارج از ایران بوسه به حالت جنسی حتی مهمه و انگار چقدر کار مهمی انجام دادن در حالیکه در ایران کافیه با یه پسر حرف بزنی به اولین چیزی که اکثرشون فکر میکنن این هست که چجوری مخ بزنه به مکان ببره و یا کجا برن و چجورری طرف رو..اینکه گفتم اکثریت چون نمیشه کلمه ی همه رو به کار برد اما اکثریت رو شامل میشه.
جالب این هست که در اینمورد حالت اشباع ناپذیری پیدا کردن .
alinumber7: ولی از اون ور به تدریج پسرا عاطفی تر از دخترا دارن میشن. منظورم اینه که بیشتر از قبل وابسته میشن. نمونه هاش زیاد بوده. یعنی بعضیا هم بیشتر از سکس دنبال تکیه گاه عاطفی هستن. یعنی حرفت همیشه درست نیست.
در
اینمورد هم باهاتون تا قسمتی مخالفم..شما اگر در روابط اطرافیانتون نگاه کنید..اغلب پسران با شور و حرارت پا پیش میزارن و دختران کمی محتاط و آروم و بعد به تدریج این دختران هتن که به علاقه و انگیزشن افزوده میشه و برعکس پسران شروع به سرد شدن میکنند و روابط براشون تکراری میشه.میشه گفت آتش تند پسران به دختران منتقل میشه در حالیکه یه خاکستری از اون علاقه مونده در وجود پسران.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
مرد

 
hhastii: یه چیزی بگم این مضیقه که میگید اسمش مضیقه هست وگرنه اونجوری که من میبینم روابط جنسی تو ایران واقعا گسترده خست
ولی بیشتر مال آخوندا و متاهل هاست. من همه ی جامعه و همه ی شهرها رو بررسی نكردم. قبلا" هم گفتم. ولی دو تا شهر تهران و مشهد رو چك كردم. به نقاط مختالف این شهرها رفتم. مثلا" تهران بعضی جاهاش بافت مذهبی داره مثل خیابون پیروزی. بعضی جاهاش بافت غیر مذهبی داره. مثل جردن.
تو اینا درصدها متفاوت بوده. ولی روابط جنسی متاهلها بسیار بیشتر از مجردهاست

hhastii: ر ایران کافیه با یه پسر حرف بزنی به اولین چیزی که اکثرشون فکر میکنن این هست که چجوری مخ بزنه به مکان ببره و یا کجا برن و چجورری طرف رو..
این حرف تا سه چهار سال پیش كاملا" درست بود. ولی حالا فرق كرده. كمرنگ تر شده

hhastii: اغلب پسران با شور و حرارت پا پیش میزارن و دختران کمی محتاط و آروم و بعد به تدریج این دختران هتن که به علاقه و انگیزشن افزوده میشه و برعکس پسران شروع به سرد شدن میکنند و روابط براشون تکراری میشه.میشه گفت آتش تند پسران به دختران منتقل میشه در حالیکه یه خاکستری از اون علاقه مونده در وجود پسران
ولی اگه بار اولشون باشه، پسرا بیشتر وابسته میشن و بیشتر بعد از جدایی لطمه میخورن. دلایلشو شاید تو تاپیكای دیگه بگم.
عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
  
مرد

 
alinumber7: ولی بیشتر مال آخوندا و متاهل هاست. من همه ی جامعه و همه ی شهرها رو بررسی نكردم. قبلا" هم گفتم. ولی دو تا شهر تهران و مشهد رو چك كردم. به نقاط مختالف این شهرها رفتم. مثلا" تهران بعضی جاهاش بافت مذهبی داره مثل خیابون پیروزی. بعضی جاهاش بافت غیر مذهبی داره. مثل جردن.
تو اینا درصدها متفاوت بوده. ولی روابط جنسی متاهلها بسیار بیشتر از مجردهاست
alinumber7: این حرف تا سه چهار سال پیش كاملا" درست بود. ولی حالا فرق كرده. كمرنگ تر شده
اینا کاملن درسته.
ولی:
alinumber7: ولی اگه بار اولشون باشه، پسرا بیشتر وابسته میشن و بیشتر بعد از جدایی لطمه میخورن. دلایلشو شاید تو تاپیكای دیگه بگم.
از نظر علمی اصلن اینطور نیست،تحقیقات کردن، بعد از ایجاد روابط جنسی، پسر ها یک جور دلزدگی براشون ایجاد میشه و دختر ها وابسته تر میشن، دقیقن مثل این جمله:
hhastii: میشه گفت آتش تند پسران به دختران منتقل میشه در حالیکه یه خاکستری از اون علاقه مونده در وجود پسران.
و حتی بلافاصله بعد از روابط جنسی هم به صورت آنیش هم کاملن مشخصه، و جفتش(اثرات آنی و طولانی بر دلزدگی پسر و وابستگی دختر) دلایل هورمونی و علمی داره.
وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن.
پس
سکوت میکنم.
     
  ویرایش شده توسط: davoud   
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
گفتگوی آزاد

با فمنیسم موافقید یا مخالف؟ دلایلتون؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA