انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 4 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

Daily Omen | فال روزانه


زن

 
فال فردا (8 مرداد -30 july )

از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین:

در حال حاضر ممكن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این كار ممكن است بین چیزهایی كه می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی كه می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی ای كه می تواند شما را راهنمایی كند تا متوجه برخی از نظریه های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار كنید. در نهایت چیزهایی كه امروز یاد می گیرید می تواند بهتان كمك كند بدون اینكه به رابطه دوستانه تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ كنید.

اردیبهشت:

زمانی كه شما تسلیم خواسته و توقعات دوستان و افراد خانواده تان می شوید، خیلی سخت است كه خودتان باشید. اما برداشتهای شما از اتفاقاتی كه روی داده است می تواند كمی غیرقابل قبول باشد. این برداشتها می تواند در مورد قضاوتهای فرد دیگری كه مسبب نگرانی های شما است باشد؛ و یا می تواند در مورد برخی از عقاید مشكل ساز شما باشد. فكر نكنید كه كه از تمام خواسته های دیگران اطلاع دارید. قبل از اینكه هر نتیجه اشتباهی بگیرید از خودشان بپرسید.

خرداد:

امروز ممكن است كمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس كنید كه هیچ كاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یكی از دوستان صمیمی تان شما را به یك گپ دوستانه دعوت می كند همه چیز عوض می شود. اگر شما به عدم تمركز خود اعتراف كنید، مطمئناً این كار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت كردن در مورد شكستهایتان كنید، كارهایی كه باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اكتفا نكنید، چون تمركز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.

تیر:

حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید كه طبق احساساتتان اقدام كنید، كاملاً طبیعی است كه بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم گیری خیلی ضروری به نظر می رسد، برای اینكه امكان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم گیری كنند. در حالیكه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان كردن خواسته های خود هستید، می توانید كاملاً از روی منطق بهترین كار را انجام دهید.

مرداد:

ممكن است شما فكر كنید كه در روابطتتان با دیگران خیلی ساده و بی آلایش رفتار كرده اید، اما متوجه می شوید كه یك نفر از حرفهایی كه شما زده اید چیز كاملاً متفاوتی درك كرده است. به جای اینكه سعی كنید به عقب برگشته و از منشأ این سوء تفهمات سر در بیاورید، در لحظه حال زندگی كنید و به سمت جلو بروید. اگرچه یك تغییر مسیر می تواند موقتاً شما را از مسیر پیشرفتتان منحرف كند ولی شما از این موقعیت چیزهای ارزشمندی به دست خواهید آورد.

شهریور:

در حال حاضر این طرز فكر كه همه مردم خواسته های شما را می شناسند طرز فكر خطرناكی است، حتی اگر به نظر خودتان كاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نكنید كه دیگران نمی توانند فكر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممكن است دچار استباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر كردن اختصاص دادن می تواند قبل از اینكه مشكلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.

مهر:

زمانیكه دوستان و همكارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می كنند، شما كانون توجه دیگران می شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است كه از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی كردن از همكارانتان نیز كار سختی است. هر كدام از این دوكار را كه بكنید، شما جوابی برای توجیه كردن خود دارید، و صحبت كردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده تر خواهد كرد.

آبان:

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینكه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این كار افرادی كه از شما حمایت می كنند را ازتان دور كرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی كه با ایمان و اعتقاد كامل یك رابطه دوستی را شروع می كنید، از احساسهایتان هم صحبت كنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

آذر:

اگر شما در مورد تفكراتتان صحبت كنید، دیگران به شما كمك خواهند كرد. اما هر ایده روشنفكرانه ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینكه با حالت فیلسوفانه صحبت كنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی كنید خیلی خودمانی صحبت كنید. صحبت كردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی كه عاشقش هستید او را به شما نزدیك تر خواهد كرد.

دی:

با وجود اینكه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین كار این است كه آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است كه در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مكنونات قلبی تان آشكار می شود، نیازی نیست كه از بالای یك كوه فریاد بزنید. فراموش نكید كه اكنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت كنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

بهمن:

ممكن است كه شما از حرفهای دیگران و خاوسته هایی كه ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال كه آروزی واقعی شما این است كه زمان كمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی كه دیگران شما را در آن شرایط قرار داده اند فرار كنید. انرژی تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینكه یك گفتگوی معنوی امروز می تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش كارهایتان بهتان بیاموزد.

اسفند:

شما امروز توانسته اید به طرز غیر عادی ای عقب افتادگی خود را جبران كنید، اما شما نمی توانید این كارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می تواند كاملاً اعصابتان را خرد كند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشكل شما مربوط به این است كه شما وقتی بیش ازحد هیجان زده اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می زنید. نوشتن ایده های مهمتان به شما كمك می كند كه با آنها ارتباط برقرار كرده و ازشان استفاده كنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
مرد

 
فال روز جمعه 30 جولاي - 8 مرداد

فروردين


ممكن است شما فكر كنيد كه ديگران از شما شادتر هستند و زندگي بهتري دارند، ولي اين فكر يك خيال باطل است. در حالي كه شما خود را با ديگران مقايسه مي كنيد، وقتي كه شما از بيرون به زندگي آنها نگاه مي‌كنيد، همه چيز متفاوت به نظر مي‌رسد. به جاي اينكه نگران باشيد كه چگونه مي‌توانيد با ديگران برابري كنيد، همين الان تصميم بگيريد كه چه كارهايي مي‌خواهيد انجام دهيد و بعد قدمهايي كوچك اما مشخص شده برداريد، تا چيزي كه منتظرش هستيد اتفاق بيفتد.


ارديبهشت


ممكن است شما فكر كنيد كه ديگران از شما شادتر هستند و زندگي بهتري دارند، ولي اين فكر يك خيال باطل است. در حالي كه شما خود را با ديگران مقايسه مي كنيد، وقتي كه شما از بيرون به زندگي آنها نگاه مي كنيد، همه چيز متفاوت به نظر مي رسد. به جاي اينكه نگران باشيد كه چگونه مي توانيد با ديگران برابري كنيد، همين الان تصميم بگيريد كه چه كارهايي مي خواهيد انجام دهيد و بعد قدمهايي كوچك اما مشخص شده برداريد، تا چيزي كه منتظرش هستيد اتفاق بيفتد.

خرداد


براي شما لازم است كه نسبت به قبل اجتماعي‌تر باشيد. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پايبند هستيد. و اكنون اگر شما بتوانيد اين تعصب خود را با يك پيشنهاد با انگيزه اجتماعي ارتباط دهيد، حتي امكان دارد كه اين تعصب شما شديدتر هم شود. اما شما بايد قدري هم محتاط باشيد و قبل از اينكه تعهدي را به صورت جدي قبول كنيد بايد در طول روز چندين بار در موردش فكر كنيد.


تير


براي شما لازم است كه نسبت به قبل اجتماعي تر باشيد. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پايبند هستيد. و اكنون اگر شما بتوانيد اين تعصب خود را با يك پيشنهاد با انگيزه اجتماعي ارتباط دهيد، حتي امكان دارد كه اين تعصب شما شديدتر هم شود. اما شما بايد قدري هم محتاط باشيد و قبل از اينكه تعهدي را به صورت جدي قبول كنيد بايد در طول روز چندين بار در موردش فكر كنيد

مرداد

به نظر مي‌رسد كه شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌ايد، براي اينكه شما نمي‌توانيد به درستي منظور خود را بيان كنيد. شما قادر هستيد در مورد مسائلي صحبت كنيد كه به شما ربطي ندارند، بنابراين ممكن است نتوانيد آنها را سانسور كنيد. متأسفانه ممكن است ديگران منظور شما را به درستي متوجه نشوند، بنابراين بايد روش خود را تغيير داده و عقيده‌هاي متفاوت را بپذيريد.

شهريور

به نظر مي رسد كه شما نسبت به قبل نافرمان تر شده ايد، براي اينكه شما نمي توانيد به درستي منظور خود را بيان كنيد. شما قادر هستيد در مورد مسائلي صحبت كنيد كه به شما ربطي ندارند، بنابراين ممكن است نتوانيد آنها را سانسور كنيد. متأسفانه ممكن است ديگران منظور شما را به درستي متوجه نشوند، بنابراين بايد روش خود را تغيير داده و عقيده هاي متفاوت را بپذيريد.

مهر


كار كردن سخت و بيش از اندازه را متوقف كنيد و زماني را با فعاليتهاي لذت بخش كه در خانه مي توانيد انجام دهيد سپري كنيد. گذراندن وقت در يك باغ يا در يك محيط زيبا مي تواند براي مدتي ذهنتان را از مسائل پيچيده دور نگه دارد. شما نمي توانيد سيل افكاري كه به ذهن شما مي آيند را متوقف كنيد، اما مي توانيد توجهتان را به سمت موضوعات لذت بخش تر هدايت كنيد.

آبان

كار كردن سخت و بيش از اندازه را متوقف كنيد و زماني را با فعاليتهاي لذت بخش كه در خانه مي‌توانيد انجام دهيد سپري كنيد. گذراندن وقت در يك باغ يا در يك محيط زيبا مي‌تواند براي مدتي ذهنتان را از مسائل پيچيده دور نگه دارد. شما نمي‌توانيد سيل افكاري كه به ذهن شما مي‌آيند را متوقف كنيد، اما مي‌توانيد توجهتان را به سمت موضوعات لذت‌بخش‌تر هدايت كنيد.

آذر

برقراري يك رابطه عاطفي امروز براي شما لازم است و شما كاملاً براي اين ارتباط آمادگي داريد. حتي اگر فكر مي‌كنيد با ابراز نكردن احساساتتان مي‌توانيد از قبول كردن اين رابطه احساسي فرار كنيد، شما بايد خوب استراحت كنيد و بعد در مورد آن صحبت كنيد. پس معطل نكنيد، براي اينكه امكان دارد تا چند روز آينده كم‌كم ديد مثبت خود را از دست بدهيد.

دي

اگرچه سركوب كردن روياهايتان ممكن است شما را ناراحت كند، ولي براي مدت كوتاهي بهترين كاري است كه به شما توصيه مي‌شود. به جاي اينكه در روياهايتان به هر جاي ناشناخته‌اي سفر كنيد، عاقل باشيد و هم اكنون روشي را بيابيد كه قدرت تخيل شما را تحت كنترل خود درآورد. شريك كردن يك نفر ديگر در رازهايتان به شما كمك مي‌كند كه به اين تخيلات خاتمه داده و به زندگي واقعي خود برگرديد.

بهمن

امروز وقتي كه شما در مورد خلاقيتهاي خود صحبت مي‌كنيد دوستانتان شما را تشويق خواهند كرد، براي اينكه آنها حتي زماني كه شما كارهايي كه دوست داريد را انجام مي‌دهيد شما را بيشتر تحسين مي‌كنند. اما تمايل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر ديگران است، بنابراين شما دوست داريد كاري را انجام دهيد كه براي ديگران لذت بخش باشد. اين طرز تفكر مي‌تواند باعث به وجود آمدن يك موقعيت «برنده- برنده» خيلي خوب شود، پس از قدرت تخيل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبي ياد كنيد.

اسفند


چه امروز وقتي كه شما در مورد خلاقيتهاي خود صحبت مي كنيد دوستانتان شما را تشويق خواهند كرد، براي اينكه آنها حتي زماني كه شما كارهايي كه دوست داريد را انجام مي دهيد شما را بيشتر تحسين مي كنند. اما تمايل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر ديگران است، بنابراين شما دوست داريد كاري را انجام دهيد كه براي ديگران لذت بخش باشد. اين طرز تفكر مي تواند باعث به وجود آمدن يك موقعيت «برنده- برنده» خيلي خوب شود، پس از قدرت تخيل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبي ياد كنيدز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
زن

 
فال فردا (9 مرداد - 31 july )





فروردين:

امروز شما بى‌نهايت خوش بين هستيد و حتى براى يك لحظه مى‌توانيد به خودتان بقبولانيد كه همه چيز عالى است. اما شما مسائل و مشكلات حل نشده‌اى هم داريد كه مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اينكه وانمود كنيد كه هميشه در زمان حال زندگي مى‌كنيد با صحبت كردن در مورد موضوعاتى كه شما را به دردسر انداخته‌اند آسيب پذيرى خود را نشان دهيد. شما از نتايج اين گفتگوها شگفت زده خواهيد شد.

ارديبشهت:

امروز شما خيلى پرمشغله هستيد و زياد از اين موضوع راضى نيستيد، اما اطرافيانتان هم فعاليتهاى شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زياد كار كردن را نمى‌دهند. فراموش نكنيد كه نگرش‌هاى شما به اندازه چيزهاى ديگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثير داشته باشند. اگر شما شكايت كرده و غر بزنيد مطمئناً روز خوبى نخواهيد داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب كنيد و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهيد روزى بسيار خوب و عالى خواهيد داشت.

خرداد:


اگر حوادث غير منتظره اى در محل كارتان روى داده و تقاضاهاى زيادى از شما مى شود واقعاً مهم نيست كه شما چه احساسى داريد. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملكرد خود را به خوبى نشان بدهيد. اما شما نمى‌توانيد حدس بزنيد كه تمام كردن كارهايتان چقدر طول خواهد كشيد، بنابراين بهتر است كه هرچه زودتر كارتان را شروع كنيد. اگر شما بيشتر از حد لازم صبر كنيد، نمى‌توانيد از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده كنيد.

تير:

امروز كه ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به هميشه سرحال‌تر هستيد، اما زياد مشتاق نيستيد كه ديگران بفهمند كه چه احساسي داريد. اما اين موضوع مي‌تواند يك گسستگى بين تفكرات منطقي و احساسات قلبى شما ايجاد كند. سعى نكنيد كه ديگران را هم درگير اين كشكمش‌هاي درونى خودتان بكنيد، براي اينكه آنها نمى‌توانند هيچ كمكى بهتان بكنند. حتي اگر شما تصميم گرفته ايد كه احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولي بايد بيشتر بهشان توجه كنيد.

مرداد:


گاهى اوقات وقتى كه شما در كارى موفق مى شويد برايتان سخت است كه خودتان را كنترل كرده و احساساتتان را ابراز نكنيد، با وجود اين زمانى كه شما از نظر احساسى ضربه مى‌خوريد توانايى انجام اين كار را داريد. به ياد داشته باشيد حالا كه احساسات شما شكننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به اين شكلى كه در حال حاضر هستند مدت زيادى دوام بياورند. در مورد خودتان با ديد منفى قضاوت نكنيد؛ شما خودتان مى دانيد كه چه موقع احساسات خود را ابراز كنيد.

شهريور:

امروز هيچ حرف ناگفته‌اى باقي نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانيد كه چگونه در مورد تجربيات خود صحبت كنيد. به جاى اينكه سعى كنيد جملاتى مناسب براي تعريف كردن روياها و تخليات خود پيدا كنيد، در مورد آنها با كسى صحبت نكنيد، چون اكنون از اين كار هيچ نفعي عايد شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزيه و تحليل كردن و بحث كردن در مورد آنها وقت كافى خواهيد داشت.

مهر:

زمانى كه شما نياز به حمايت عاطفى داريد، برايتان خيلى سخت است كه از يك دوست تقاضاى كمك كنيد. درحالي‌كه ونوس سياره بخت شما ازتان مى خواهد در مورد عواطف و كمكهايتان به ديگران صحبت كنيد، اورانوس به شما مى گويد كه بايد از شرايطى كه در آن قرار گرفته‌ايد فرار كنيد. شايد فرار كردن ايده خوبى به نظر برسد، اما هر وقت كه لازم باشد، شما دوست داريد همچنان پافشارى كرده و به ديگران كمك كنيد.

آبان:

احساسات شما نسبت به هميشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست نداريد كه آنها را با كس ديگرى مطرح كنيد. متأسفانه شما در شرايطى قرار خواهيد گرفت كه نگه داشتن آنها پيش خود به صورت يك راز برايتان مشكل مى‌شود. حتي اگر شما دوست نداشته باشيد كسى خلوتتان را به هم بزند ولى اين اتفاق مي‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانيد به كسانى كه دوستشان داريد چيزى ياد بدهيد.

آذر:

زمانى كه به نظر مي رسد شما روز خيلى خوبى را آغاز كرده‌ايد، موردى پيدا مي شود كه از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را مي‌گيرد. وقتى كه يك موضوع احساسى لاينحل ظاهر مى‌شود شما نمی‌دانيد چگونه با آن برخورد كرده و چگونه آن را حل كنيد. به جاى تغيير دادن شرايط اخير، اكنون سخت تر كار كردن مفيد واقع خواهد شد. لازم نيست كه به افراد ديگر وابسته باشيد تا شما را خوشحال كنند. فقط بايد ديد خود را تغيير بدهيد.

دى:

اعتماد كردن به احساسات دروني تان كار خيلى خوبى است، ولي وقتي كه يك نفر دچار دردسر مى‌شود، اين اعتماد مى‌تواند كمي گمراه كننده باشد. شما مى‌خواهيد به آن شخص نشان بدهيد كه واقعاً نگران او هستيد، اما ترديد داريد. ترديد شما به خاطر اين است كه اگر يك بار احساسات خود را نشان بدهيد، از اين به بعد ديگران توقعات خيلي زيادی از شما خواهند داشت. ولى بايد ريسك كرده و اين كار را بكنيد. درستكار بودن نسبت به فريب دادن ديگران نتايج خيلي بهترى برايتان به ارمغان مى آورد.

بهمن:

در حال حاضر حتى مواقعي كه شما در محل كار هستيد، زندگى شما در روابطتان خلاصه شده است. همكارانتان در سر كار در مورد كارهايى كه انجام داده‌اند سر و صداى زيادى به راه مي‌اندازند، اما شما زياد تحت تأثير قرار نمى‌گيريد. متأسفانه شما اصلاً نبايد آنها را نقد كنيد و هيچ قضاوت منفى اى داشته باشيد، براى اينكه اگر امروز نقطه نظرهاى انتقادانه خود را ابراز كنيد مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر اين هفته از انجام اين كار صرف نظر كنيد و نظرات خود را ابراز نكنيد.

اسفند:

شما امروز با ديگران به مهربانى رفتار مى‌كنيد، ولى دوست نداريد احساسات خود را نشان دهيد. نگرانى شما به خاطر واكنشهاى ديگران نيست، نگرانى‌تان به خاطر اين است كه زمانى كه نمى‌توانيد عملكرهاى خود را كنترل كنيد احساس ناراحتى مى‌كنيد. پس الان بهتر است كه از اين كار صرف نظر كنيد. خوشبختانه شما مى‌توانيد توانايى‌هايى كه در موردش صحبت نمى‌كنيد را در كارتان نشان دهيد و اين موضوع تحسين همگان را برخواهد انگيخت.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (10 مرداد -1 aug)


فروردین:


شما امروز احساس می‌كنید كه از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینكه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل كرده‌اید. با وجود اینكه هم اكنون كیفیت كار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است كه كارتان را متوقف كرده تا نتایج واقعی آن را نظاره كنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فكر كردن زمان كافی ندارید، فقط پس از اینكه فهمیدید كه تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت كرده‌اید كه بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد كنید كه انسان كاملی هستید.

اردیبهشت:


اهداف غیر عادی كاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی كه برای تمام كردن كارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم كنید. نگران رسیدن به اهدافی كه در ذهنتان تجسم كرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حركت كردن در مسیری معمولی برایتان كافی خواهد بود.

خرداد:

حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركز كردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

تیر:


با وجود اینكه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی كه شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌كنید، می‌توانید ارزش كارهای آنها را درك كنید. تشویق كردن دیگران برای استفاده كردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینكه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یك راه خروجی خلاقانه بیابید.

مرداد:

اعتماد كردن به یك داستان خوب كاری كاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینكه سادگی و بی‌تجربگی شما هم كنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادكردن به خودشان كار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش كنید.

شهریور:


امروز باید حواستان جمع باشد كه خودتان را به دردسر نیندازید و قربانی نكنید. قبل از اینكه مسئولیتهای بیشتری را قبول كنید، به وعده‌هایی كه باید بهشان عمل كنید با جدیت بیشتری توجه كنید. شما با تأمل كردن به راحتی می‌توانید یك مأموریت پیچیده را به یك شغل ساده تبدیل كنید. اما در حال حاضر ذهن شما با جزئیات بخصوصی كه باید وجود داشته باشند ارتباط برقرار نمی‌كند، بنابراین باید بخشهای مهم شغلی‌تان را پراهمیت تر نشان دهید. وقتی كه واقعاً نمی‌توانید كاری را انجام دهید، فكر نكنید مجبورید جواب مثبت بدهید.

مهر:

امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید-- به خاطر اینكه شما می‌توانید كودك درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید كار كنید، در زمان حال بودن را تجربه كنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح كردن را ارضا خواهد كرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

آبان:

امروز وقتی كه شما به دوران كودكی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمركز نكنید. درعوض به روزهای لذت بخش فكر كنید، روزهایی كه لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان كاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده استفاده كنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران كودكی شاد هیچ وقت دیر نیست.

آذر:

امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید چشم پوشی و گذشت كردن لازم شود، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه مانع از ناراحتی كسی شوید، ممكن است كمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

دی:

امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینكه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای كاربردی شما ممكن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی كه به مسائل مالی دقت می‌كنید، زمانی كه باید این كار را بكنید، باور این موضوع كه همه چیز عالی پیش خواهد رفت كار خیلی سختی خواهد بود.

بهمن:

امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همكارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درك كنند. اما آنها به جای ایجاد كردن جو متشنج در حالی كه فكر می‌كنند منظور شما را درك كرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تكان می‌دهند. با وجود این ممكن است كه شما به طرز ناراحت كننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نكنید كه این خلاء را پر كنید، فردا وقتی كه مشكلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

اسفند:

امروز به شما توصیه می‌شود كه فكر خود را بر روی جهان مادی متمركز كنید، چون شما به خاطر اینكه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فكر كرده‌اید احساس رضایت می‌كنید. در حالی كه سیر كردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیك هیچ اشكالی ندارد، اما لازم است كه حضور خود در شغل و وظایف كاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی كه شما وظایفی كه برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امكان این را هم دارید كه به طور یك در میان هم به واقعیت و هم به معنویات رسیدگی كنید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (11 مرداد -2 aug)


فروردین: باتوجه به اینكه در پنجمین خانه شما كه با خودجوش بودن ارتباط دارد كسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست كه خلاقیت و تواناییهای خود را كتمان كنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع كنید، تا تنور داغ است این كار را بكنید. اما فراموش نكنید هر قولی كه دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل كنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس كار دیگری انجام دهید.

اردیبهشت: درحالیكه در چهارمین خانه شما كسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینكه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای كه دیگران فكر می كنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می كنید كه دوستان نزدیك و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می كنند، ولی اكنون اتفاقاتی افتاده كه شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب كنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از كس دیگری بپرسید، بلكه فقط باید از خود آنها سئوال كنید.

خرداد: اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یك پیام باشد و بهتان یادآوری كند كه آرام تر كار كنید. در سومین خانه شما كسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیكانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یك حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشكلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

تیر: امروز در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل شخصی شما است كسوف رخ داده است، و لازم است كه روش پول خرج كردن خود را تغییر دهید. از یك سو شما دوست دارید طوری پول خرج كنید كه همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید كه با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی كنید. كه البته باید بدانید این كار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

اَمرداد: امروز در نشانه شما كسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یك سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه كردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها كافی نیست، بلكه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد كه شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را كه می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم كنید و با افرادی ارتباط برقرار كنید كه شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر كنند.

شهریور: امروز شما به یك دوراهی رسیده اید كه فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما كار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی كه با آن چیزی كه شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه كنید. با وجود این امروز شما سعی می كنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر كارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید كه دیگران از شما قدردانی كنند.

مهر: امروز در یازدهیمن خانه شما كسوف رخ داده است و در برنامه كاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی كردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امكان را می دهد كه آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید كه آزادانه عمل كنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی كه بالاخره شروع به كار كردن كردید واقعاً می تواند به شما كمك كند روز پربارتری داشته باشید.

آبان: امروز در دهمین خانه شما كه مربوط به روابط اجتماعی شما می شود كسوف رخ داده است و برایتان سخت است كه احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نكردن در مورد آسیب پذیریهای خود یك چیز است، اما احساس اینكه نمی توانید در مورد چیزهایی كه برایتان مهم اند صحبت كنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی كه باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد كه بعد از گفتن این حرفها چه كارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

آذر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا كرده اید برای اینكه می خواهید كه آنها بدانند كه شما در مورد یك مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممكن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است كه تفكراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا كنید به نتیجه نخواهید رسید.

دی: در یك رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یكی از طرفین صداقت و درستكاری نداشته باشد، مشكلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما كسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید كه در مورد احساسات خود با كسی صحبت نكنید. با وجود اینكه در مسائل عاطفیتان مشكلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح كنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر كنید.

بهمن: امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همكارانتان كسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت كردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یك بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا كند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می كنید. به جای اینكه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار كنید، سعی كنید از آنها چیزی بیاموزید.

اسفند: امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه كنید، برای اینكه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نكنید كه كوچكترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز فقط كارهایی را انجام دهید كه از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (12مرداد -3 Aug)



فروردین: وقتی كه شما شروع به صحبت كردن می‌كنید، متوقف كردنش كار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینكه به حرفهایتان فكر كنید همه چیز را آشكار كنید. شاید شما فكر كنید كه كار بی‌ضرری كرده‌اید، ولی ممكن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینكه دیر شود برای حرفهایی كه می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد كنید، برای اینكه بعد از اینكه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح كنید.

اردیبهشت: درست وقتی كه شما فكر می‌كنید می‌توانید كاملاً خود را كنترل كنید، یك نفر حرفی می‌زند و شما را كاملاً عصبانی می‌كند. عصبانی شدن به خاطر واكنشی كه دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت كردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ كمكی نمی‌كند، برای اینكه بعداً یكدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است كه آنها را تحت كنترل خود داشته باشید و به جای اینكه یكدفعه سرریز كنند، اجازه دهید كم كم ظاهر شوند.
خرداد: امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی كه می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممكن است شما احساس كنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فكر می‌كنید كه هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این كار را بكنید. البته همیشه راهی وجود دارد كه بتوانید عملكرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است كه نسبت به نتیجه كارتان هم اطمینان حاصل كنید. امروز عاقلانه‌ترین كار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

تیر: شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت كنند به طوری كه دیگران مطمئن خواهند شد كه شما صادقانه صحبت می‌كنید. اما حقیقت این است كه شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی كه اعتقاد ندارید تظاهر كنید. فقط همان كسی باشید كه واقعاً هستید نه كس دیگری.

مرداد: در حالی كه عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی كه بهشان فكر می‌كنید صحبت كنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی كه نیاز است صحبت نكنید. اكنون خویشتن داری یك روش كاملاً درست است، چون فقط به این خاطر كه شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز كنید دلیل قانع كننده‌ای نیست كه دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور كنید.

شهریور: تنها بودن با خودتان و تفكر كردن برای شما راحت‌تر از این است كه رهبری یك گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید كرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی كه در ذهنتان مجسم می‌كنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

مهر: شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیكترین دوستانتان و یا در جمع یك سری از افراد هم فكرتان داشته باشید. اما قبل از اینكه بتوانید تأثیر مثبتی بر كل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام كنید. اگر فقط یك بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یك راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

آبان: بر عهده گرفتن یك مسئولیت با استفاده از تشریح كردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یك تاكتیك مفید است، اما دانستن اینكه چه وقت باید صحبت كردن هوشمندانه خود را متوقف كنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و كارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌كنند. فقط سعی كنید كه ترس و واهمه به شما رخنه نكند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی كنید و در حین فعالیت كردن باریك بین باشید.

آذر: امروز ژوپیتر سیاره بخت شما كمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌كنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌كند كه همه امكانات خود را باور داشته باشید؛ همه كارهایی را كه لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ كنید. اما این طرز فكر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر كنید و برای آینده‌تان یك برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.

دی: شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت كنید، ولی ممكن است كه راحت‌ترین راه را انتخاب كنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینكه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است كه ساكت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند كرد.

بهمن: امروز شما كملاً می‌توانید بفهمید كه همسرتان و یا یكی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما كاملاً حرفهای آنها را گوش می‌كنید، اما شاید آنها فكر كنند كه شما به اندازه كافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌كنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینكه بحث را بیشتر كش بدهید، به فكر پیدا كردن یك راه حل باشید.
اسفند: شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌كنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درك كنید. با وجود این اكنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد كنید. انتظار نداشته باشید كه زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را كه مهم‌تر است را ترجیح دهید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (13مرداد -4 Aug)


فروردین: امروز كارهای شما به گونه ای است كه نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید كه این كارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما كارهایی كه قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند كرد. مهم نیست كه برای سرعت بخشیدن و بهتر كردن عملكرد خود از چه چیزی استفاده می‌كنید؛ مهم این است كه وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت كافی برای تفریح كردن و لذت بردن خواهید داشت.

اردیبهشت: شما روشی كاربردی و عملی دارید كه با آن می‌توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل كنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل كنید كه همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می‌شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم كنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می‌كنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی‌خواهند در كارها با شما همكاری كنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریك شوند.

خرداد: شما با یكی از والدینتان یا یكی از افراد مهم زندگیتان كه دورادور شما را راهنمایی می‌كرده مشاجره و دعوا می‌كنید. در ابتدا به نظر می‌رسد كه این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی ‌از او یاد بگیرید. هم اكنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی كنید كه به خودتان شك و دودلی راه ندهید.

تیر: در حالیكه ماه به بهرام ملحق می‌شود شما با برنامه های كاریتان درگیر شده‌اید. اما خوشبختی زمانی فرا می‌رسد كه شما خودتان را مجبور كنید كه با دقت كارهایتان را انجام دهید. هر دفعه كه شما یكی از برنامه های قدیمی‌خود را اجرا می‌كنید، شما برای شاد بودن و تفریح كردن آماده تر می‌شوید. اگر كسی به شما فرصت كاری را پیشنهاد داد خیلی راحت به او جواب مثبت بدهید.

مرداد: امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یك چنین شرایطی دیگران از شما درخواستی می‌كنند شما نمی‌توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی‌خواهید آنها ناامید شوند و شاید فكر می‌كنید كه اگر الان به آنها كمك كنید بعداً خواهید توانست به آنها تكیه كنید. به هر دلیلی كه شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیكه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یك نفر دیگر، تصمیم می‌گیرید، فرصت رویارویی با مشكلات خودتان را از دست ندهید.

شهریور: اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است امكان دارد هممه چیز مثل قبل عالی نباشد و ارتباطش با سیاره بهرام باعث شده است شما در مسائل عاطفیتان كمی‌دچار مشكل بشوید. هنوز شما متقاعد نشده اید كه احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، برای اینكه ماه امروز صبح به بهرام پیوسته است. در نهایت انعطاف پذیریتان در حالیكه بهتان كمك می‌كند مشكلات عشقیتان را حل كنید، باعث موفقیتتان نیز می‌شود.

مهر: امروز برای شما روز پركار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همكارانتان به شما كمك نكنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شكل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمتهایی كه دارید شكرگزار باشید.

آبان: شما مدت زمان زیادی را صرف فكركردن بر روی آینده تان كرده اید. در حالی كه شما تلاش می‌كنید زندگی متفاوتی برای خود فراهم كنید. به جای اینكه با موانع و مقاومتهایی كه در برابر شما می‌شود بجنگید، از تعلقات خاطر و وابستگی هایی كه شما را از اهدافتان دور می‌كنند دست بكشید. اگر شما خودتان را از توقعات و انتظارات قبلی خود آزاد كنید، از اتفاقاتی كه خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد.

آذر: امروز شما وقتی كه با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینكه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی كنید، برای اینكه همه چیز در حال تغییر كردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید كه به هرچیزی كه می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی كه قبلاً به شما حسادت می‌كرده، اكنون برای اینكه با شما همكاری كند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

دی: امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه كردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان كمك كنید.

بهمن: امروز شما دوست دارید كه روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می‌رسد كه دیگران از اینكه با شما صمیمی‌ بشوند می‌ترسند. عجیب اینكه یكی از دوستانتان هم فكر می‌كند شما از نزدیك شدن به او اجتناب می‌كنید. به جای اینكه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت كنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می‌شود.

اسفند: اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یك ماجرای حادثه ای بكشانند، خیلی رك با آنها صحبت كرده و بهشان بگویید كه می‌خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس كردید كه تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یك ماجرای تازه شوید، برای اینكه شما هم اكنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی كرده اید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
زن

 
فال فردا (14 مرداد -5 Aug)

فروردین: امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید كه انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت كنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر كردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد كه شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل كردن علایق خود یك حركت عاقلانه به حساب می‌آید.

اردیبهشت: آزاد گذاشتن خود برای احساس كردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران كننده باشد، برای اینكه شما دوست ندارید كنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا كنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید كه تحت سلایق فرد دیگری كار می‌كنید، با او بحث نكنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ كنید.

خرداد: شما امروز از دست یكی از دوستان نزدیكتان و یا یكی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینكه دوست ندارید در نمایش رومانتیكی كه فرد دیگری به راه انداخته است شركت كنید. در ابتدا این نمایش ممكن است به صورت یك سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی كه شدت پیدا كرد شما از این فرد می‌خواهید كه دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی كنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی كند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینكه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فكر كنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

تیر: با وجود اینكه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌كنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌كیند ارتباط برقرار كنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد كرد. به جای صحبت كردن و در حین صحبت از یك شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یك رفتار صریح بدون اینكه ابداً نیاز به صحبت كردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

مرداد: امروز كه خورشید گرم تابستانی همراه با ونوس زیبا در نشانه شما قرار گرفته‌اند عشق و علاقه زمینی نیز در شما شدت پیدا كرده است. دیگران در مورد اینكه شما چه احساسی دارید هیچ سئوالی به ذهنشان خطور نمی‌كند، برای اینكه شما نمی‌توانید احساسات خود را مخفی نگه دارید. حتی اگر احساسات شما خیلی شدت پیدا كرده‌اند خوب نیست كه آنها را فرو خورده و بروز ندهید، آنها همین الان بدون اینكه هیچ دلیل خاصی وجود داشته باشد باید ابراز شوند.

شهریور: شما امروز نمی‌دانید كه چگونه احساسات خود را ابراز كنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی‌تان می‌شود. این سخن به معنی این نیست كه شما نمی‌توانید كلمات مناسب پیدا كنید؛ مشخص است كه شما می‌توانید این كار را بكنید. بلكه به معنی این است كه پیدا كردن مكان و زمان مناسب برای صحبت كردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان كار سختی است. به جای اینكه فكر صحبت كردن را از سرتان بریرون كنید، سعی كنید با تبدیل كردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی موانع را از سر راهتان كنار بزنید.

مهر: داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعاً نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشقتان و قدردانی كردن از افرادی كه در زندگیتان واقعاً نقش اساسی ایفا كرده اند روز مناسبی است. اما كم كاری نكنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتماً به طور كامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشوند مثل این است كه یك پیام را به صورت كامل به كسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرفهای شما گوش خواهند داد و به صحبتهای صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

آبان: شما فكرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی‌تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی كه می‌خواهید را متوقف كند. از نظر ظاهری خواسته های شما می‌تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می‌خواهید حقیقتهای متافیزیكی را كه مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فكری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد كه جزو افراد مهم هستید.

آذر: وقتی كه شما ایده بزرگی دارید و می‌خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اكنون شما هدفهای ساده را جذب نمی‌كنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشكوه هستید كه شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه‌های شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز هم پیروی كردن از حستان و رویاپردازی كردن برایتان خوب است.

دی: امروز شما نمی‌توانید با روشهای ساده و ممعمول برقراری ارتباط احساسات خود را بیان كنید. شما متوجه شده اید كه در ورای حرفهایی كه زده می‌شوند و كارهایی كه انجام می‌شوند حقیقت دیگری نهفته است. بنابراین در جستجوی این حقیقت هستید. متأسفانه هرچقدر كه بیشتر می‌گردید كمتر به جواب می‌رسید. ولی اگر آرام باشید و احساساتی نشوید راهی را خواهید یافت كه به وسیله آن چیزی را كه در جستجویش هستید را متوجه خواهید شد.

بهمن: امروز اگر یك نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا كند شما عصبانی می‌شوید. این سخن به معنی این نیست كه شما نمی‌خواهید از اتفاقاتی كه افتاده باخبر شوید، بلكه به معنی این است كه آن شخص زیاده روی كرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینكه هیچ چیزی را ندانیم سخت‌تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.

اسفند: شما امروز فكر می‌كنید كه اگر از برنامه ریزی خاصی پیروی كرده و اولویت ویژه ای برای خود تعیین كنید به چیزهایی كه می‌خواهید می‌رسید. حقیقت این است كه واقع بین بودن از كامل بودن اهمیت بیشتری دارد. البته نامرتبی و بی‌برنامه كار كردن هم توصیه نمی‌شود. فقط در حالیكه با خودتان صادق هستید كاری را كه می‌توانید به نحو احسن انجام دهید.
دین افساری است که به گردنتان میاندازند تا خوب سواری دهید و هرگز پیاده نمیشوند, باشد که رستگار شوید
     
  
مرد

 
فال روز يكشنبه 8 آگوست - 17 مرداد

فروردين


ممكن است شما امروز بي‌جهت عصباني بشويد؛ اما اگر سعي نكنيد جلوي اين احساسات را بگيريد و يا انكارشان كنيد، آنها مي‌توانند تبديل به نقاط قوت شما بشوند. به جاي اينكه مانع بروز دريافت‌هاي حساس خود شويد، با تمركز كردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها براي پيشرفت و ترقي خود استفاده كنيد.

ارديبهشت


امروز يك مشكل شما را كاملاً عاصي كرده و اين مشكل حل نخواهد شد مگر اينكه شما خود مستقيماً با آن روبرو بشويد. مشكل اين است كه شما نمي‌دانيد ناراحتي‌هايتان از كجا نشات مي‌گيرند. همچنين شما بايد بفهميد كه چگونه مي‌توانيد در برابر درگيري‌هاي سخت خودتان را كنترل كنيد. به خاطر اين شرايط ديگران را سرزنش نكنيد. مسئوليت ايده‌هاي خود را برعهده بگيريد و به طرز شايسته‌اي آنها را بيان كنيد.

خرداد


شما با شخصي ملاقات مي‌كنيد كه به شما علاقه نشان داده و تحسينتان مي‌كند. اگر اين فرد احساس كند مورد توجه شما واقع نشده، شما هيچ فرصت ديگري نخواهيد داشت. الان قصد و نيت شما اصلاً مهم نيست؛ آنچه اهميت دارد اين است كه اعتراف كردن به دوست داشتن يك نفر كاري بسيار لذت بخش خواهد بود.

تير


امروز روابط دوستانه براي شما در اولويت قرار دارند، ولي صحبت كردن در مورد مفاهيم عمل‌گرايانه مي‌تواند سبب عوض شدن موضوعات زير بنايي‌تر مثل مفاهيم مربوط به زندگي و عشق در نظر شما شود. شما هميشه در نظر داشتيد كه يك دانش آموز باشيد و همچنين واقعاً دوست داريد آنچه را كه مي دانيد به ديگران هم ياد بدهيد. فراموش نكنيد كه لازم است دوباره در قدرت ريسك‌پذيري خود تجديدنظر كنيد.

مرداد


كند وكاو كردن در اعماق مسائل احساسي براي شما كار خوب و مناسبي نيست، ولي امروز شما مي‌دانيد كه با اين كار چيز جديدي خواهيد آموخت. شما اعتقاد داريد كه اطلاعات خيلي قدرتمند هستند و زياد سئوال كردن شما را قادر مي‌كند جواب مشكلات پيچيده‌اي كه قصد حل كردنشان را داشتيد، بيابيد.

شهريور


اگر شما دنبال معامله‌اي تجاري هستيد، حتي اگر روزهاي قبل هم كار خاصي نكرده باشيد، امروز بهترين فرصت براي گرفتن تصميم نهايي است. چيزي كه اهميت دارد اين است كه زودتر دست به كار شده و عزم خود را جزم كنيد. امروز روز خوبي براي يادآوري خاطرات گذشته نيز است؛ ولي با فكركردن به حواث تلخ كه هيچ سودي هم برايتان ندارند خودتان را ناراحت نكنيد.

مهر


امروز شما مجبور نخواهيد شد با ناراحتي‌هاي جدي دست و پنجه نرم كنيد، اما آنها در پس زمينه وجود دارند. از نظر معنوي شما حس و حال خوبي داريد، براي اينكه مي‌توانيد خوشي‌هاي خود را با ديگران سهيم شويد. اما نبايد دوباره اين كار را انجام دهيد؛ شما بايد محدوديت‌هاي خود را نيز قبول كنيد و اين موضوع در حين تفريح كردن امنيت شما را تضمين مي‌كند.

آبان


امروز شما كاملاً مي‌توانيد بفهميد كه همسرتان و يا يكي از دوستانتان دقيقاً حرفهايي به شما مي‌زند. شما كاملاً حرفهاي آنها را گوش مي‌كنيد، اما شايد آنها فكر كنند كه شما به اندازه كافي حواستان بهشان نيست. متأسفانه وقتي شما بيشتر سئوال مي‌كنيد جوابهاي مبهمي مي‌شنويد. به جاي اينكه بحث را بيشتر كش بدهيد، به فكر پيدا كردن يك راه حل باشيد.

آذر


اگر چه از اينكه با ديگران صميمي ميشويد احساس شادي و خوشحالي ميكنيد اما بد نيست كه يك قدم به عقب برداريد و فكر كنيد با اين كارها به كجا ميرسيد. برنامه هاي زيادي داريد و لازم است حتما بدانيد كه آيا افرادي كه در اطرافتان هستيد و در تمام طول اين راه از شما حمايت ميكنند. اگر حمايت نميكنند پس اكنون زمان آنست كه قبل از آنكه ضرر كنيد از آنها كناره بگيريد و فعاليت خود را شروع كنيد

دي


امروز شما دوست داريد كه روابط دوستانه تان عميق تر شوند، اما به نظر مي‌رسد كه ديگران از اينكه با شما صميمي‌ بشوند مي‌ترسند. عجيب اينكه يكي از دوستانتان هم فكر مي‌كند شما از نزديك شدن به او اجتناب مي‌كنيد. به جاي اينكه احساسات خود را مخفي نگه داريد خيلي راحت با دوستانتان صحبت كنيد. اگر شما با خودتان صادق باشيد، همه چيز زودتر از موقع درست مي‌شود.

بهمن


چون امروز ايده هاي جديد زيادي داريد از حمايت ديگران برخودار مي شويد . يكي از دوستان تان اطلاعات مفيدي به شما مي دهد كه مي تواند برايتان به اندازه طلا ارزش داشته باشد

اسفند


شما احساس مي‌كنيد كه خيلي فوري بايد روي مسأله غير قابل حلي كه در روابط دوستي شما حاصل شده است كار كنيد. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم كه سعي كنيد، نمي‌توانيد اين مسأله غامض را حل كنيد. براي همين هم اكنون به شما توصيه مي‌شود مدتي آن را به حال خود رها كرده و تا جايي كه مي‌توانيد به جنبه‌هاي مثبت فكر كرده و لذت ببريد.زز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
مرد

 
فال روز چهارشنبه 11 آگوست - 20 مرداد

فروردين


مراقب باشيد چرا كه اين يكي از آن روزهايي است كه هيچ چيزي به درستي پيش نمي رود و افكار شما بسيار پراكنده است.با همه اين تفاسير،نبايد اجازه دهيد كه اوضاع از كنترل شما خارج شود پس با اين ديد كه ديگر شكست خورده ايد و همه چيز تمام شده، به قضايا ننگريد. در عوض ، هر كاري كه مي توانيد درجهت بهتر كردن اوضاع بكنيد.هم چنين بايد به خاطر بسپاريد كه ممكن است شخصي اطلاعات نادرستي را در اختيار شما قرار داده باشد و با اين وجود اصرار داريد كه اين گونه نيست.

ارديبهشت


امروز آغاز دوران مهم و بااهميتي براي خانواده ي شماست، همه عوامل دست به دست هم دادند تا يك فرصت طلايي پديد آيد. سفري پربركت و بانشاط پيش رو داريد كه اين كار به نفع شماست. به خودتان قول بدهيد كه عادتهاي بد قديمي را كنار بگذاريد تا درهاي جديدي از آرامش به سوي زندگي شما گشوده شود.

خرداد


امروز شايد آتش خوشي و لذت كمي فروكش كرده باشد، اما كاملاً خاموش نشده است. حتي اگر به نظر مي‌رسد كه سعي و تلاشتان بيهوده است اما باز هم تسليم خوشي‌هاي زندگي نشويد. در عوض از آن به عنوان يك راه عبور تأمل برانگيز استفاده كنيد تا بفهميد كه دقيقاً از زندگي چه مي خواهيد. تهيه كردن يك فهرست اولين قدم براي مشخص كردن آرزوهايتان است.

تير


با ظاهرسازي‌هاي ناراحت كننده احساسي از موضوع اصلي دور نشويد، براي اينكه اين جور حركات و رفتارها قابل تحمل نيستند. شما دوستاني داريد كه مي‌توانيد رويشان حساب كنيد و امروز هم آنها به كمكتان مي آيند. اما هيچ وقت از روي ظاهر ديگران قضاوت نكنيد. شايد شما هيچ چيزي را راحت به دست نياورده باشيد، ولي در اين كه كساني از شما حمايت مي‌كنند شكي وجود ندارد.

مرداد


امروز حواستان به كار نيست پس تلاش طولاني براي متمركز شدن خواهيد داشت و اگر افراد مافوق شما توقع دارند كه تصميمي فوري بگيريد و يا همه مطلب را يك جا به ياد بياوريد، اين عدم تمركز شما نتيجه خوبي نخواهد داشت براي رسيدن به كمال مطلوب روي پروژه هايي كار كنيد كه به قدرت تخيل و تصور شما نياز دارند.

شهريور


خوشبختانه شما امروز فرصتي خواهيد داشت كه استعدادهاي سياستمدارانه خود را نشان دهيد. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتي محدوديت‌هاي افراد ديگر را مي‌شناسيد و مي‌توانيد با توجه به اين محدوديت‌ها بهشان انگيزه بدهيد كه
از نهايت توانايي شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسيد، چرا كه در نهايت باعث مي‌شود تاثيرگذاري بيشتري داشته باشيد.

مهر


شما دلسوز و با محبت و يك انسان لطيف، در زير نماي با وقار بيروني مي باشيد و اين پيغامي است كه شما امروز به بيرون مي فرستيد چرا كه امروز بسيار مهربان و محتاط شده ايد. بيشترين استفاده را از اين حالت ملايمت خود ببريد. با مهم ترين افراد زندگي تان تماس گرفته و از شنيدن صداي آنها لذت ببريد.

آبان


اگر امروز كمي ‌نقطه ضعف‌هاي خود را نشان دهيد، روز مبارك وخوش يمني برايتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفي كردن احساسات خود توانسته‌ايد از شرايط سخت با موفقيت بگذريد. اما در حال حاضر اين كار بيشتر باعث نااميدي تان مي‌شود. البته روياپردازي كردن بيش از حد هم كمكي بهتان نمي‌كند. پس قدم پيش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌هاي خود البته آنهايي كه به گرفتاري‌هاي اخيرتان مربوط مي‌شوند، صحبت كنيد.

آذر


ديگران را خوب درك مي كنيد و دوست داريد مصالحه كنيد.اگر با يكي از همكاران مشكل داريد زمان خوبي براي رفع اختلاف است.اگر براي كسي زحمت كشيده ايد وقتي از شما قدرداني كند خوشحال مي شويد. كسي به شما پيشنها ميكند تا در پروژه اي مشاركت نمايي پيش از پذيرفتن بايد به خوبي آن را مطالعه و بررسي نمايي مشاركت اگر بر مبناي آگاهي و تفاهم باشد نتايج درخشاني را در بر خواهد داشت.

دي


زمان رسيدن به آرزوهايتان نزديك شده است؛ شما بايد بين نيازهاي افراد ديگر و خواسته‌هاي خودتان تعادل برقرار كنيد. اين بدين معني نيست كه شما بايد در برابر ابراز كردن احساسات خود مقاومت كنيد، بروز ندادن احساسات كاري منطقي نيست. در عوض سعي كنيد حساسيت بيش از اندازه نداشته باشيد، براي اينكه اگر شما به نيازهاي افراد ديگر توجه نكنيد، ممكن است نااميدي بي‌اهميت شما تبديل به مشكلي اساسي بشود.

بهمن


امروز فرصت فوق العاده اي به دست مي آوريد.بنابراين كاملاً مراقب باشيد تا آن را از دست ندهيد.شايد هم تصميم بگيريد كه به برنامه روزانه تان كمي ورزش اضافه كنيد كه اگر اين كار را بكنيد پرانرژي تر مي شويد.

اسفند


امروز شما وقتي كه با شرايط جديد روبرو مي‌شويد، به خصوص بعد از اينكه چند اتفاق عجيب باعث ناراحتي شما شده اند، احساس خوبي خواهيد داشت. اما نبايد خيلي هم احساس راحتي كنيد، براي اينكه همه چيز در حال تغيير كردن است. حتي اگر استرسها تمام شده باشند، شايد شما امروز قادر نباشيد كه به هرچيزي كه مي‌خواهيد برسيد. خوشبختانه شخصي كه قبلاً به شما حسادت مي‌كرده، اكنون براي اينكه با شما همكاري كند مي‌تواند رويه اش را تغيير دهد.
ز
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
صفحه  صفحه 4 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
گفتگوی آزاد

Daily Omen | فال روزانه

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA