انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 31 از 45:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


مرد

 
چگونگی افزایش کارایی ویندوز
با انجام چند کار ساده می‌توان کارآیی ویندوز نصب شده برروی سیستم خود را افزایش داد.

اگر RAM رایانه شما بیش‌تر از 512 مگابایت است، برای افزایش کارایی می‌توانید هسته ویندوز را در حافظه بارگذاری کنید.

برای این کار در قسمت run از منوی شروع، برنامه regedit را اجرا کنید و به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SessionManager\MemoryMangement

به گفته مسلم عزتی - کارشناس مهندسی نرم‌افزار - در این مسیر مقداری با نام DisablePagingExecutive از نوع DWORD وجود دارد. برروی آن دوبار کلیک کنید و مقدارش را به 1 تغییر دهید و سپس برای اعمال تغییرات، ویندوز خود را دوباره راه‌اندازی کنید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل
همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند. تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‏ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل – ترفند موبایل:


اگر از گوشی استفاده می‏کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‏تواند مربوط به آن باشد.

همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‏کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‏دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‏ ریدر Ram Reader یا کارت‏خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‏توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‏ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‏شود حتمأ یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.

پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.

سپس به تب Tools بروید.

اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.

در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.

بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‏کشد تا علیات پایان پذیرد.

پس از پایان کار شما می‏توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید.

در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید.

تفاوت سرعت محسوس است.

از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتمأ یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
چگونگی تنظیم پاراگراف‌ها در word
کاربران با انجام چند کار می‌توانند به‌راحتی پاراگراف‌ها را در word تنظیم کنند.

برای قالب‌بندی یک پاراگراف از زیر منوی Paragraph در منوی Format صورت می‌گیرد و برای تورفتگی (Indentation) متن نسبت به حاشیه باید، برای لاتین Left و برای فارسی Right را انتخاب کنید.

هم‌چنین برای به‌طور ویژه (Special) قرار دادن یک کادر باز شونده این گزینه شامل؛ None – هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، First Line – سطر اول را به جلو و عقب می‌راند و Hanging – متن را غیر از سطر اول به جلو و عقب می‌راند.

به گفته مسلم عزتی - کارشناس - اگر بخواهید بین هر دو پاراگراف یک فاصله اضافی بدهید، باید جهت دادن فاصله اضافی برای پاراگراف بالایی از گزینه Before و برای دادن فاصله اضافی با پاراگراف پایینی از گزینه After استفاده کنید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
سریعتر شدن نمایش منو ها و پنجره ها در ویندوز
ویندوز اکس پی برای طبیعی جلوه دادن نمایش منوها و باز و بسته شدن پنجره ها، این حرکات را به صورت انیمیشن نشان می دهد که این خود بار اضافه ای را برای سیستم تحمیل میکند و از سرعت آن می کاهد.

برای غیر فعال کردن این ویژگی، وارد محیط رجیستری شده و به مسیر زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desk top\WindowsMetrics

حال به مقدار رشته ای Main Animate، مقدار صفر بدهید. سپس دستگاه را Restart کنید. اکنون به نظر می رسد ویندوز سریعتر شده است.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
7 راه کار جدید برای استفاده بهینه از باطری گوشی
۱٫ تنظیم زمان وقفه ذخیره کننده نیرو :

تنظیمات> عمومی> شخصی سازی> نمایش (نوکیا S60 3rd)
هر چه ساعت در هنگام بیکاری گوشی شما زمان کمتری نمایش داده شود ، میزان مصرف باطری گوشی موبایل شما به همان نسبت کمتر میشود.

۲٫ بستن همه برنامه هایی که استفاده نمیشوند

داشتن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه ممکن است از قابلیت چند وظیفه ای گوشی شما استفاده کند ، اما زمانی که تلفن همراه خود را در جیبتان گذاشتید یا از آن استفاده نمیکنید کاملا بی فایده است زیرا هم از باطری گوشی شما استفاده میکند ، هم کارت حافظه را درگیر کرده و هم پردازنده گوشی را بی دلیل مشغول میکند.

» برای بستن برنامه های کاربردی ، به سادگی کلید منو را پایین نگاه داشته (در نوکیا S60 2,3,5 edition) تا اینکه شما شاهد یک پنجره باز شو شوید ، سپس با فشردن دکمه "c" و انتخاب "بله" از برنامه خارج شوید.

۳٫ غیر فعال کردن موقعیت شما در جی پی اس

تنظیمات> عمومی> موقعیت> روشها موقعیت
تنظیمات> تلفن> برنامه sett. > موقعیت> روش موقعیت (نسخه S60 5th)

یکی از پرمصرفترین برنامه هایی است که بسیار از باطری گوشی شما استفاده میکند.
با غیر فعال نمودن این قابلیت هنگامی که از آن استفاده نمیکنید میتواند به شکل چشمگیری در مصرف باطری گوشی شما صرفخ جویی کند.این قابلیت تنها در گوشی های GPS دار وجود دارد

۴٫ کاهش روشنایی شما

تنظیمات> عمومی> Personalisation> نمایش> سنسور نور
تنظیمات> تلفن> نمایش> سنسور نور (نسخه S60 5th)

بسیای از کاربران عاشق نور زیاد صفحه نمایش موبایل هستند ، در مقابل عده ای نیز به نور کم و پایین علاقمندند که میگویند نور زیاد چشم ما را اذیت میکند!
در هر صورت بهتر است نور LCD موبایل را از نیمه کمتر یا بصورت کامل کم کنید که باعث شود حد اکثر استفاده را از موبایل خود بکنید.

۵٫ غیرفعال کردن بلوتوث شما

تنظیمات> اتصال> بلوتوث

بلوتوث یکی از ویژگی های فوق العاده است که به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات خود را بصورت بی سیم مشترک سازند. با این حال ، بعید است که شما بصورت تمام وقت فایل های خود را منتقل کنید. پس بهتر است هنگامی که از آن استفاده نمیکنید آن را خاموش نگاه دارید.نه تنها با خاموش کردن از باتری گوشی خود بیشتر استفاده میکنید بلکه عمر آن را افزایش میدهید.

۶٫ استفاده از دارک تم ها و تم های تیره (روش تأیید نشده)

چند نفر گفته اند که استفاده از "تم تیره" کمک خواهد کرد که عمر باتری طولانی و محافظت از صفحه نمایش بیشتر شود. این روش را ما تایید نمیکنیم. اگر چه این روش تأیید نشده است ، اما شاید بتوان گفت که ممکن است از انرژی کمتری از صفحه نمایش استفاده کند !

۷٫ طبق معمول میگوییم ویبره را خاموش کنید !
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
ترفندی جالب برای تکثیر کرم‏گونه فایل‏ها در کلیه فولدرهای یک درایو
همان‏طور که می‏دانید بسیاری از ویروس‏ها و کرم‏های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‏کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‏کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‏شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‏ها برای انتشار گسترده است.

به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‏توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‏ای سالم داشته باشید.

برای این کار:

فرض می‏کنیم یک فایل به نام p30tarfand.txt در اختیار داریم و قصد داریم این فایل را در کلیه پوشه‏های یک درایو کپی کنیم.

پیش از هر کاری فایل مورد نظر را که در اینجا Tarfandcity.txt است را در درایو C کپی میکنیم. (در همان ریشه درایو C)

سپس برنامه Notepad ویندوز را اجرا نمایید. برای این کار از منوی Start به All Programs و سپس Accessories بروید و بر روی Notepad کلیک کنید.

حال کد زیر را عیناً در محیط Notepad وارد کنید:

for /r \ %%a in (p30tarfand.txt) do copy "c:\p30tarfand.txt" %%a

دقت کنید در کد فوق به جای p30tarfand.txt نام فایل مورد نظر خود را به طور کامل جایگزین نمایید. همچنین حتماً نیازی نیست فایل را در درایو C کپی کنید، می‏توانید در همین قطعه کد، آدرس محل ذخیره فایل را به جای درایو C وارد کنید.

پس از این کار، از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. و در درایوی که قصد دارید فایل مورد نظر را در کلیه پوشه‏های آن تکثیر کنید، ذخیره نمایید.

به عنوان مثال اگر قصد داریم درایو D را از فایل مورد نظر پر کنیم، نام فایل را Worm.bat قرار می‏دهیم و آن را در درایو D ذخیره میکنیم.

اکنون تنها کاری که لازم است بکنیم این است که به درایو D برویم و فایل Worm.bat را اجرا کنیم. با اجرای این فایل تکثیر فایل p30tarfand.txt در کلیه فولدرهای موجود در درایو D شروع می‏شود.

دقت کنید این کار به سیستم شما آسیب نمی‏زند، بلکه فقط و فقط باعث کپی شدن یک فایل خاص در کلیه فولدرهای درایو مذبور می‏ گردد.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
ترفندهای امنیتی در ایجاد یک شبکه اینترنتی بیسیم
چگونه یک شبکه اینترنتی بیسیم ایجاد کنیم؟

1-در اولین قدم باید آدرسIP مودم یا روترتان را بیابید. این آدرس معمولا روی جعبه مودم بیسیم و یا صفحات اول دفترچه راهنمای آن نوشته شده است. در عکس بالا هم می توانید آدرس IP پیش فرض چند مدل مختلف روتر را ببینید. اگر این دو مورد کمکی به شما برای یافتن IP تان نکرد. می توانید از طریق خط فرمان سیستم و تایپ یک خط دستور، آن را پیدا کنید.

2- برای ورود به صفحه خط فرمان (Command Prompt) در ویندوز XP این مسیر را دنبال کنید:

Start > Programs > Accessories > Command Prompt

البته راه نزدیک تر برای رسیدن به این بخش استفاده از گزینه Run در منوی Start است و شما با تایپ دستور cmd وارد صفحه خط فرمان می شوید.

Start > Run > cmd

در ویندوز ویستا و 7 هم می توانید با تایپ این عبارت در قسمت Search به صفحه خط فرمان وارد شوید.

Start > Search > cmd

در صفحه خط فرمان (که به رنگ مشکی و محیطی کاملا شبیه سیستم عامل داس است) تنها کافی است که دستور ipconfig/all را تایپ کرده و کلید اینتر را بزنید. با این کار کلیه جزئیات مربوط به IP سیستم تان به نمایش در می آید. به دنبال عبارت Default Gateway در این لیست بگردید، معمولا عبارت نمایش داده شده در برابر آن همان IP شما است.

3- خب، با پیدا کردن آدرس IP قسمت سخت ماجرا را پشت سر گذاشته اید. حالا کافی است که این آدرس را در مرورگرتان وارد کرده و کلید اینتر را بزنید تا به صفحه تنظیمات مودم یا روترتان وارد شوید. البته در این مرحله بسته به نوع مودم ممکن است از شما رمز عبور و نام کاربری خواسته شود که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است و عکس قسمت اول هم می تواند راهنمای مناسبی باشد. اگر مودم شما توسط فرد دیگری تنظیم شده است هنگام نضب اولیه مودم فراموش نکنید که نام کاربری و رمز عبور مودمتان را از نصاب بپرسید. چون ممکن است که وی رمز مودم را عوض کرده باشد. پس از گذراندن این مراحل وارد صفحه ای می شوید که از آنجا به تمامی تنظیمات شبکه بیسیم تان دسترسی دارید. البته شکل ظاهری این صفحه در مدل های مختلف مودم و روتر بسیار متفاوت است و ممکن است کمی شما را به دردسر بیاندازد.

4- اولین دیوار دفاعی که باید در برابر بیگانگان ایجاد کنید، تغییر نام کاربری و رمز عبور صفحه ورود به تنظیمات مودم است، زیرا در صورتی که فردی بتواند وارد این قسمت شود، به تمام تنظیمات امنیتی شبکه تان دسترسی خواهد داشت. در بخش تنظیمات به دنبال دکمه ای با نام Administration یا Administrator Setting یا چیزی شبیه این باشید. در اینجا می توانید رمز عبور را تغییر دهید و حتی در برخی از مودم ها و روتر ها نام کاربری را هم تغییر دهید و یا از یکی دیگر از نام های کاربری موجود در تنظیمات به جای کلمه admin استفاده کنید.

5- مودم یا روترتان معمولا توسط ابزارهایی که دارای قابلیت وای فای هستند، قابل جستجو است و در این جستجو با نام کارخانه سازنده یا نام های عمومی از قبیل WLan نمایش داده می شود. یکی دیگر از دیواره های دفاعی قلعه شما تغییر این نام و استفاده از اسامی خاصی است که چندان معنا و جذابیتی برای فرد جستجوگر نداشته باشد و مشخص کننده نوع ارتباط یا جنس مودم تان نباشد. مثلا کلمه TP-Link نشان دهنده این است که شما از یک مودم بیسیم تی-پی-لینک استفاده می کنید، که هر فرد حرفه ای IP، نام کاربری و رمز عبور اولیه آن را می داند. استفاده از نام Farshad's Network نشان دهنده این است که شما با یک شبکه اینترنت بیسیم شخصی سروکار دارید که ممکن است دارنده آن آشنایی چندانی با مسائل امنیت شبکه نداشته باشد، پس نفوذ به آن کار چندان سختی نباید باشد.

6- یکی دیگر از قابلیت های مودم ها و روتر های بیسیم امکان رمز گذاری اطلاعات رد و بدل شده در شبکه است. بسته به نوع ابزار مورد استفاده، می توانید از سه روش رمز گذاری استفاده کنید. که به ترتیب امنیت عبارت اند از:

الف: (WPA2 (Wi-Fi Protect Access 2 - امن ترین شیوه رمز گذاری اطلاعات در شبکه های بیسیم است که امروزه معمولا در بیشتر مودم های بیسیم و روتر ها یافت می شود. در صورتی که مودم یا روتر شما هم این گزینه را دارد، حتما حتما از آن استفاده کنید.

ب: (WPA (Wi-Fi Protected Access - اگر سیستم رمز گذاری بالا را در مودم تان نیافتید، می توانید از این گزینه هم استفاده کنید که امنیت کمتر، اما قابل قبولی دارد.

پ: (WEP (Wired Equivalent Privacy - یکی از ناامن ترین سیستم های رمزنگاری است که باید مودم یا روترتان بسیار قدیمی باشد تا مجبور به استفاده از این گزینه باشید. اما به یاد داشته باشید که حتی این گزینه هم بسیار بهتر و امن تر از عدم استفاده از سیستم رمزگذاری است. اما باید بدانید که رمزنگاری در این روش به راحتی قابل شکستن است.

بسته به اینکه کدام یک از این سیستم های رمزگذاری را انتخاب کرده باشید، باید برای رمزنگاری اطلاعات تان رمز عبوری بین 7 تا 62 کاراکتر را انتخاب کنید.

7- آخرین مرحله هم مراقبت از نام کاربری و رمزهای عبوری است که برای امنیت بالاتر ساخته اید. می توانید آنها را در دفترچه راهنما یا جعبه ی مودم تان بنویسید یا اینکه به حافظه تان اعتماد کنید و آنها را به خاطر بسپارید. البته فراموش کردن این اطلاعات تنها باعث زحمت دوباره تنظیم مودم خواهد شد، زیرا همه مودم و روترها در زیر خود کلیدی را برای ریست کردن دارند که باعث می شود تمام تنظیمات مودم به تنظیمات کارخانه ای برگردند. برای انجام این کار نیاز به سنجاق یا یک شیئ نازکی دارید تا این کلید را بفشارید. فراموش نکنید که آن را حداقل 10 تا 15 ثانیه نگه دارید.

تنها به خاطر داشته باشید که بعد از ریست کردن، حتما این تنظیمات امنیتی را دوباره انجام دهید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
پاک کردن عبارات ثبت شده در مرورگرInternet Explorer
یکی از مشکلاتی که کاربران مرورگر اینترنت اکسپولرر با آن برخورد دارند، این است که وقتی کلمه ای را در موتورهای جستجوگر یا سایر فرم ها تایپ می کنند این کلمات در هارد کامپیوتر ذخیره می شود و وقتی شما قصد دارید دوباره از این موتور جستجوگر استفاده کنید کلماتی را که قبلا تایپ کرده اید به صورت یک منوی کشویی نمایش داده خواهند شد.

این کلمات با استفاده از Clean Up و یا پاک کردن کوکی ها نیز پاک نمی شوند و به همین دلیل بسیاری از کاربران برای پاک کردن این عبارات به سراغ نرم افزار های مختلف می روند در حالی که با خود مرورگر IE به راحتی می توان این مشکل را بر طرف کرد.

بدین منظور:

  • مرورگر Internet Explorer را باز کنید.
  • از منوی Tools به Internet Options بروید.
  • پس از باز شدن پنجره Internet Options به تب Content بروید.
  • بر روی دکمه AutoComplete کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده بر روی دکمه Clear Forms کلیک کنید.
  • با انجام این کار تمامی کلماتی که در موتور های جستجوگر تایپ کرده اید پاک می شوند. همچنین تمامی کلماتی که به عنوان Username و Password در سایت های مختلف برای ورود به حساب کاربری خود وارد می کرده اید نیز پاک می شوند.

عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
ایجاد تغییرات در منوی انتخاب ویندوزها
حتماً تا به حال مشاهده کرده اید که پس از روشن کردن کامپیوتر و بوت اولیه سیستم در صورتی که دو ویندوز داشته باشید، منوی انتخاب منوهای ویندوز نمایان میشود که در آن یک ویندوز در بالا و نام ویندوز دیگر در پایین قرار دارد و پس از طی 30 ثانیه به طور خودکار به ویندوز اول منتقل میشوید.

این عمل به صورت پیشفرض انجام میگیرد، اما ما قصد داریم ترفندی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ترتیب چینش ویندوزها و افزایش یا کاهش مدت زمان انتظار برای ورود به ویندوز تغییر دهید.

بدین منظور:

ابتدا بر روی My Computer در دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.
پس از باز شدن صفحه Advanced ،System Properties را انتخاب کرده و در قسمت Startup and recovery دکمه Setting را بزنید.
در پنجره باز شده در قسمت System Startup بر روی Edit کلیک کنید. خواهید دید که یک فایل Notepad باز می شود.

شما می توانید در قسمتی که نام ویندوز نوشته شده چیزی را اضافه یا کلأ عوض کنید.

برای مثال در قسمت "Microsoft Windows XP Professional " نام 2005 را به آن اضافه کنید که میشود"Microsoft Windows XP Professional 2005".

همچنین در صفحه Startup and Recovery شما می توانید ثانیه ای که کامپیوتر خود به طور پیش فرض برای وارد شدن در سیستم عامل انتخاب شده را هم تغییر دهید (که به طور پیشفرض 30 ثانیه است).

همین طور در همان صفحه Startup and Recovery با تغییر منوی کشویی Default Operating System میتوانید ویندوزی را که دوست دارید ابتدا قرار گیرد را مشخص کنید.

با انتخاب دکمه OK و ریست کردن سیستم میتوانید نتیجه کارتان را مشاهد نمایید.

در پایان به این نکته توجه کنید که این بخش از ویندوز بسیار حساس است ، در ویراش آن دقت کنید و از تایپ بی مورد و یا پاک کردن قسمتهایی که از آن بی اطلاع هستید جدأ خودداری کنید.

لازم به ذکر است این اطلاعات در فایل boot.ini که همواره در درایو C قرار دارد ذخیره میشود. این فایل Hidden سیستمی است.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
ترفندهای جلوگیری از هک شدن وبلاگ
همانطور که اطلاع دارید جدیدأ هک شدن وبلاگها توسط هکر ها رایج شده است. به طوری که هر هکر یا گروه هکری کار هک خود را با هک وبلاگ ها آغاز میکند. میتوان گفت وبلاگ نیز یک سایت رایگان است اما امنیت این وبلاگها بر عهده کیست؟ میتوان به اطمینان گفت 99% امنیت وبلاگها در دست صاحبان وبلاگ است.

در صورتی که مدیریت یک وبلاگ را بر عهده دارید حتماً این مطلب را بخوانید زیرا ترفندهایی بسیار مفید پیرامون جلوگیری از هک شدن وبلاگتان به شما معرفی کرده ایم.

هکرها چگونه وبلاگهای ما رو هک میکنند؟

1- هک کردن ایمیل صاحب وبلاگ: به طوری که هکر ایمیل صاحب وبلاگ را هک کرده بعد برای ورود به وبلاگ به قسمت فراموش کردن پسورد وبلاگ میرود. در این قسمت باید ایمیل صاحب وبلاگ زده شه تا پسورد وبلاگ به این ایمیل انتقال پیدا کند.پس هکر با در دست داشتن نام وبلاگ و داشتن پسورد ایمیل شما میتواند خیلی راحت به وبلاگتان دسترسی پیدا کند.

2- ایمیل جعلی: حیله دیگر هکر ها فرستادن ایمیل جعلی برای صاحبان وبلاگ است.به گونه ای که به طور دروغ خودشان را صاحب ارائه دهنده سرویس وبلاگشان معرفی میکنند و میخواهند از آنها که پسورد خود را برای آنها ایمیل کنید.

3- استفاده از صفحه های تقلبی: بعضی مواقع به شما آدرسهای ناآشنا پیشنهاد میشود.بعد از باز کردن این آدرس ها صفحه ای شبیه صفحه لاگین (صفحه ورودی به وبلاگ شما که یوزر نیم و پسورد را میخواهد) باز میشود. ولی آیا هر صفحه شبیه به آن صفحه لاگین ما باید مشخصاتمان را وارد نماییم? خیر. زیرا امکان دارد این مشخصات ما برای افراد غیر معتمد فرستاده شود.

4- استفاده از باگها: گاهی اوقات سرویس دهنده های وبلاگ نمیتوانند آن طور که باید امنیتشان را تامین کنند برای همین با پیدا شدن چند باگ (حفره امنیتی) راه هک کردن را برای هکر ها را باز میکنند. ولی این امر خیلی کم دیده میشود و میتوان گفت امکان چنین اتفاقی خیلی به ندرت دیده میشود. با این حال سعی کنید همواره از یک سرویس دهنده معروف استفاده کنید.

راههای جلوگیری از هک شدن وبلاگ:

1- در مرحله اول سعی کنید وبلاگ خود را از یک سرویس دهنده مطمئن و مناسب انتخاب نمایید.
2- در نگه داشتن ایمیل خود (ترفندستان) توجه داشته باشید.
3- این را بدانید هرگز و تحت هیچ شرایطی صاحبان سرویس دهنده از شما پسورد وبلاگتان را نمیخواهند.
4- همیشه سعی کنید همه موارد صفحه لاگین (نوار آدرس و...) را کاملأ چک کرده و بعد نام کاربری و رمزعبور خودتان را وارد نمایید.
5- سعی کنید از یک پسورد مناسب استفاده کنید.
6- سعی کنید همیشه در پر کردن لیست اسم نویسی برای وبلاگ ایمیل با آی دی که در مسنجر از آن استفاده مینمایید تفاوت داشته باشد.
با استفاده و مد نظر گرفتن موارد بالا درصد هک شدن وبلاگ خود را تا حد زیادی کاهش داده اید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
صفحه  صفحه 31 از 45:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA