انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 4 از 58:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  55  56  57  58  پسین »

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی


مرد

 
armin_111: بچه ها 1سوال دارم که شاید بی ربط باشه اما نفهمیدم کجا مطرح کنم.
میگن فلفل خیلیییی موثر .درسته؟؟؟
من فلفل سبز زیاد می خورم اما چیزه خاصی حس نمی کنم.یکی می گفت فلفل قرمز خیلی سزیع اثر می ذاره .
کسی چیزی میدونه؟
ممنون

فکر کنم منظور ایشون افرودیزیاک یودن فلفل قرمز هست

غذاهایی که بهشون افرودیزیاک میگن غذاهایی هستن که میتونن میل جنسی رو در یه فرد بالاتر ببرن ، کلا غذاهای تند معمولا باعث بالارفتن ضربان قلب و دمای بدن میشن که باعث افزایش میل جنسی میشن ، همچنین با خوردن فلفل قرمز ( خود میوه) لب ها کمی باد میکنن و لب هایی بوسیدنی تر خواهید داشت

موفق باشید

solina: دوستم ازسکس واژنی لذت نمی بره فقط با بالای واژن بادست بازی میکنه لذت داره
شما قبل از سکس باید کلی ایشون رو آماده کنید ، بوسیدن ، نوازش و... مطالب خیلی زیادی توی همین سایت راجع به آماده سازی یه نفر برای شروع سکس واژینال هست... حتما بخونید!!!

megh65: دروداندازه آلت دخترا با هم فرق دارنمیخواستم بدونم چطوری میشه اندازه آلت یه دختر رو فهمید(منظورم عمقش)؟یعنی از دهانه واژن تا رحمممنون از كمكتون
دوست عزیز : با نگاه کردن نمیشه به صورت دقیق به اندازه دهانه ورودی واژن تا رحم پی برد.
معمولا اندازه اون با دخول آلتتون در واژن شریکتون دستتون میاد.

ولی به صورت کلی زنانی که جثه بزرگتری دارن طول ورودی واژن تا رحمشون بیشتره . ( البته در مورد عده کمی صدق نمیکنه اما در اکثرشون صادقه )

امیدوارم به جوابت رسیده باشی

----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : آمادگی قبل از سکس - معاشقه قبل از سکس - عشق بازی قبل از سکس - آماده کردن زن برای سکس - واژن - مبهل - آلت تناسلی زن - آلت جنسی زن
     
  
مرد

 
BehnaMMongoL: درود بر شما دوست عزیزمن در حالت خوابیده 2 سانتم کمتر میشه ، یعنی یه چیزی در حد فاجعه!!!ولی در حالت نعوظ شاید 5سانت شایدم 4 سانت باشه !یعنی تا سن و سال 16 سالگیم رشدش ادامه داشت و دیگه قطع شد!!هم مشکلش آزارم میده ، هم مطرح کردنش پیش دکتر یا متخصص با توجه به سنم !!خودمم می دونم اگه بخوام مشکل رو حل کنم باید خجالت رو کنار بزارم ، ولی باور کنید سخته !مخصوصاً اورولوژی که همیشه خانم هستن !من هیچوقت فکرش رو نمی کردم که سر همچین قضیه ایی به مشکل بخورم ، فکر می کردم همسر آینده م کنار میاد با این قضیه ! حالا اون این بحث رو مطرح کرده که به خاطر من درمان کن!!عمل جراحیش به چه صورته؟به نظرتون الان عمل کنم یا وقتی که ازدواج کردم ؟؟ خوب اگه الان باشه تو خونه معذب میشم !می تونم ازتون خواهش کنم که خیالم رو راحت تر کنید؟یه جورایی رو این داستان زندگیم رو از دست میدم...ممنون و باز هم تشکر چه خوب میشه اگه ادامه بدید به راهنمایی دوستان ، البته مشکلات شخصیتونم بی تاثیر نیست ، به هر حال ما برای شما احترام زیادی قائلیم..
باور کنید با خوندن حالت شما ناراحت شدم رفیق نازنین،واقعا نمیدونم که چه موقعی عملش کنی بهتره
اما یه چیز رو با اطمینان بهت میگم ،اعضای یه خانواده خیلی همدیگه رو دوست دارن ( حتی همونایی که در ظاهر با هم بد هستند ) ،و در مواقع بحرانی همیشه هوای همدیگه رو دارن، پس معذب بودن و خجالت رو بذار کنار و هر چی سریعتر به متخصص مراجعه کن.

سنت اگه 40 سال هم باشه و اگه اعضای خانوادت بعد از عمل به شوخی سر به سرت هم بزارن ، بازم برو پیش متخصص و مشکلت رو مطرح کن،اما در مورد طریقه عملش اطلاع زیادی ندارم ، فقط میدونم که آلت رو از ریشه اون چند سانتیمتری بیرون میکشن ( چونکه آلت بعد از ریشش ، چند سانتی متری در داخل بدن وجود داره و با عمل میشه بیرون کشیدش ، البته عوارض داره اما برای شما به نظر ضروری میاد )

عده ای هم هستند که بر اثر عوامل هورمونی اینطور میشن

نظر آخر با متخصصه ، حتما برو و مشکلت رو مطرح کن که بفهمی مشکل از کجاست تا راه حل مناسب برای اون مشکل برات ارائه بشه.

حتما برو و بعد نتیجه کارت رو بهم اعلام کن که خیالمون راحت بشه.

در مورد جمله آخرت :

سعی میکنم که هر وقت تونستم کمک دوستان کنم ، اما همونطور هم که خودتون فهمیدید مشکلات زندگی ، مخصوصا بعد از اینکه متاهل میشی چند برابر میشه و بعضی مواقع نمیزاره اونطوری که دلت میخواد زندگی کنی.
مخصوصا از هفته آینده به مدت چند ماه وقت آنچنانی برای پاسخ به دوستان ندارم.
موفق باشی

ali_bikaran21: من موارد شما رو خواندم برای من موارد شماره 4.5 صدق میکنه چون شوهرم حالت ها پوزیشنهایی زیادی انجام میده ولی خیلی روم فشار میاد حالا من باید چیکار کنم در این باره شما چه توصیه میکنید ایا بزرگی الت هم باعث همچین مشکلی میشه یا نه لطفا راهنمایی کنید ؟؟ و نمی خوام چیزی به همسرم بگم باعث دوریمون بشه یا از قبیل مسائل لطفا راهنمایی بفرمایید
دوست عزیز ، بهترین کار ممکن اینه که خیلی آروم و منطقی همه چیز رو برای شریکتون توضیح بدید و ازش بخواهید در بعضی از مواقع طبق گفته های شما در سکس جلو بره.

نمیخواد از ناراحت شدن و یا دور شدن شوهرتون از شما بترسید ( شریکی که با شنیدن چند جمله ی منطقی از شما ناراحت بشه ، همون بهتر که شریکتون نباشه )
برای راه حل 5 هم ، ژل لوبریکانت (که به یه خانوم دیگه معرفی کردم ) برای شما هم قابل استفاده می باشه و کاملا کارایی داره.

امیدوارم مشکلتون حل بشه .

راستی در مورد سوال دومتون : بله بزرگی آلت هم باعث چنین حالتی میشه ، اما بیشتر در خانومهای ریز اندام بروز میکنه.
موفق باشید.

live91: سلام من ی سوالی داشتم من حدود 8 ماه ازدواج كردم 34 سالمه حدود 2 ماهی هست وقتی شوهرم منو میكنه درد بسیار شدیدی در ناحیه كمر و شكم برام ایجاد میشه شوهرم دارای الت بزرگی هست حدود 22 سانت طول قطرش حدود 5 سانتی هست میخوام ببینم دلیلیش چیه تا حالا به شوهر نگفتم این موضوع رو چون ترسیدم ازم دور بشه و دیگه سكس نكنه لطفا راهنمایی كنید
1- در مواقعی که شریکت جنسی شما قبل از دخول شما رو برای دخول آماده نکرده باشه و خیلی زودتر از موقع عمل دخول رو شروع کنه

2- در خانومهایی که به ارگاسم میرسن ، اگه در چند سکس پیاپی به ارگاسم نرسند ، چنین حالتی در اونا به وجود میاد

3- عفونتهای مثانه ای و یا عفونت های دستگاه تناسلی هم باعث ایجاد چنین حالتی میشن. ( هم خودتون و هم شوهرتون باید بررسی بشوید )

4- گاهی انقباض شدید ماهیچه های کناره دیواره واژن هم باعث احساس درد میشه .دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا به خاطر توقعات بیجای مرد در امور سکسی به وجود میاد. ( مثلا درخواست حالت و پوزیشنهایی که فشار جسمی زیادی به زن وارد میکنه )

5- خشکی بیش از اندازه واژن در حین سکس ( اگه شماره 5 باعث ایجاد درد در شما شده باشه ، که طبق سن و سالی که اشاره کردید بیشتر عدم تحریک کافی در شما باعث به وجود آمدن چنینی حالتی در شما شده )



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : درد در رابطه جنسی - آماده نبودن در رابطه جنسی - سکس -
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
shiva_sexi
اینم دوباره برا شما:
داروهای ویاگرا 1 ساعت پیش از فعالیت جنسی باعث حفظ نعوظ در مردان می شود. در زنان با تسهیل نرم شدن( لوبریکاسیون) , بهتر شدن خونرسانی کلیتوریس , و تورم آلت تناسلی به درمان ارگاسم دیررس و آنورگاسمی کمک می کند. همچنین دردرمان اختلال عملکرد جنسی به دنبال مصرف داروهای روانگردان , ضد افسردگی کمک کننده است

وياگرا به ميل جنسي زنان هم کمک مي‌کند

سلامتيران: نتايج يک تحقيق نشان مي‌دهد وياگرا که داروي ضدناتواني جنسي مردان است، مي‌تواند ناتواني جنسي در زنان افسرده را درمان کند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، پژوهشگران آمريکايي وياگرا را روي 98 زن مبتلا به افسردگي که بيماري‌شان فروکش کرده بود اما هنوز دچار ناتواني‌جنسي به صورت فقدان برانگيختگي يا درد هنگام آميزش بودند، مورد آزمايش قرار دادند. نتايج اين بررسي نشان مي‌دهد که 73 درصد زناني که داروي بي‌اثر يا دارونما دريافت کرده بودند، گزارش کرده بودند که هيچ بهبودي پيدا نکرده‌اند، در حالي که در گروهي که وياگرا دريافت کرده بودند، اين رقم تنها 28 درصد بود. ناتواني جنسي عارضه جانبي شايع داروهاي ضدافسردگي است و يکي از دلايل عمده‌ قطع دارو به وسيله بيماران است.

.................

«وياگراي زنانه» تاييد نشد

يک هيات مشورتي سازمان غذا و داروي آمريکا با اجماع بر ضد تاييد قرصي براي تقويت ميل جنسي زنان راي داد که برخي آن را «وياگراي زنانه» مي‌نامند....

به گزارش خبرگزاري فرانسه کميته مشورتي داروهاي بهداشت توليدمثل در سازمان غذا و داروي آمريکا (FDA) اعلام کرد که شواهد ارايه شده به اين هيات نشان‌دهنده ناکارآمدي داروي فيلبانسرين است که به وسيله شرکت آلماني Boehringer Ingelhein ساخته شده است.

جوليا جانسون، رييس اين هيات و رييس بخش بيماري‌هاي زنان و زايمان در دانشکده پزشکي دانشگاه ماساچوست پس از اين راي‌گيري اعلام کرد: «تاثيربخشي اين دارو آن‌قدر زياد نيست تا خطرات آن را توجيه کند.» FDA معمولا توصيه‌هاي اين هيات را مي‌پذيرد، گرچه در اين مورد الزامي ندارد.

فيلبانسرين، آخرين تلاش براي ساختن دارويي مشابه با وياگرا که براي ناتواني جنسي در مردان به کار مي‌رود، براي زنان است. به گفته سازنده، اين دارو که بر واسطه‌هاي شيميايي مغز اثر مي‌گذارد، براي درمان زناني که پيش از دوران يائسگي ميل جنسي کمي دارند، طراحي شده است.

تا به حال اين دارو که با نام تجارتي Girosa شناخته مي‌شود، در هيچ کشوري مجوز فروش نگرفته است.

شرکت‌هاي داروسازي در حال رقابت براي يافتن جاي پايي در بازاري بالقوه هستند که تخمين زده مي‌شود، بيش از 2 ميليارد دلار ارزش داشته باشد. ورود داروي وياگرا براي ناتواني جنسي مردان در سال 1998 به بازار دارويي موفقيت بزرگي بود و به دنبال داروهاي رقيب آن سياليس و لويترا به بازار آمد.

چند بررسي از جمله بررسي‌هايي که در ژورنال پزشکي نيوانگلند منتشر شده‌اند، مي‌گويد دست‌کم 40 درصد زنان به درجات گوناگون دچار کمبود ميل جنسي هستند، اما منتقدان هشدار مي‌دهند که هزينه شماري از اين بررسي‌ها را شرکت‌هاي بزرگ داروسازي تامين کرده‌اند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
zabansara: آقا اسپری تاخیری چقد تاثیر داره ؟ چجوریاس ؟ خطرناک نیس؟ وقتی بیحس میشه دیگه لذتیم داره برات ؟؟؟؟
اسپريهاو پمادهاي ليدوكاپين
مهمترين بخش سر آلت هستش !
استفاده طولاني مدت باعث ميشه كه آلت به اين ماده عادت كنه و هرچه بيشتر ميگذره تاثيرش كمتر و كمتر ميشه !
اين داروها عموماٌ براي اين منظورها ساخته نمي شود ولي افراد در واقع يک بي حس کننده مي خواهند! داروهايي مثل ليدوکايين و يا اسپري هاي بي حسي دندان و غيره ... اين داروها مي تواند نتيجه بخش باشد و عوارض خاصي هم در کوتاه مدت ندارد. در واقع مي تواند براي درمانهاي مقطعي بکار رود تا اضطراب فرد از بين برود. اثرات دراز مدت آن روی بیضه ها مشخص نیست و گزارش مثبت و منفی در این باره وجود ندارد. از طرفي ممکن است که حتي در همان کوتاه مدت هم براي بعضي ها که مورد حساسيت دارند نا راحتي هاي پوستي فراهم سازد. اسپري ها و کرم هايي البته به طور کل براي اين منظور ساخته شده است اما آنها هم همين موارد را دارند ضمن اينکه ناياب و گران هم هستند. استفاده از اسپري براي بعضي افراد که بيش از اندازه تحت تحريک باشند بدليل مورد آموزش بدني غلط که در مبحث انزال گفتم بطور کل مي تواند حتي بي تاثير هم باشد! و بدتر اينکه فرد مشاهده مي کند که بسرعت انزال گشته و اکنون آلتش ديگر امکان نعوذ را هم ندارد!!
اين اسپرها عموماٌ توسط هنرپيشه هاي پورن استفاده مي گردد. اين سوال رو اينجا پاسخ بدهم که چگونه آنها مي توانند زمانهاي طولاني رابطه داشته باشند؟
گروه کمي از آنان که بطور کامل کنترل بدني خود را تصحيح کرده اند و قادرند خود را نگه دارند (بحثي در مورد اينان نيست ). گروهي از آنان از اسپري هاي ياد شده استفاده مي کنند و در سکانسهاي متفاوت مدام آن را تجديد مي کنند و طبيعتاٌ شما نمي بينيد! بسياري از آنها بارها و بارها انزال مي گردند ولي اين سکانسها از فيلمها حذف مي شود تا شما نبينيد! اما از همه شنيدني تر براي شما اين است که اين افراد سکانس مربوط به ارگاسم رو در اول کار مي گيرند!! و بعد در زمان تدوين آن را آخر فيلم مي گنجانند! در نتيجه شما مي بينيد که فرد بعد از مدتي طولاني انزال شديد و قوي نيز دارد!


----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : اسپری های تاخیری - استفاده از اسپری تاخیری - عواقب استفاده از اسپری تاخیری - نعوض - ارگاسم - اسپری تاخیری - استفاده از اسپری تاخیری - آموزش استفاده از اسپری تاخیری - نحوه استفاده از اسپری تاخیری - شیوه استفاده از اسپری تاخیری - ژل تاخیری - آموزش استفاده از ژل تاخیری -
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
pouya0421: ممنون از راهنماییت دوست من.سوال دیگه اینکه طول آلت من تو حالت نعوذ میشه گفت طبیعی هستش اما خب قبل از حالت نعوذ احساس می کنم کمی کوچک هست و همین حالت باعث تیرگی پوست اون نسبت به حالت نعوذ هم میشه برای همین معمولا حین رابطه من همیشه از اینکه قبل از اینکه التم سفت بشه لباسم رو بکنم خجالت می کشم و همین استرس ای که دارم باعث میشه نعوذ کامل اتفاق نیفته و یا بی موقع و حین رابطه آلت از اون حالت سفتی در بیاد. این وضعیت آزار دهنده است برام. شما پیشنهادی برای این موضوع دارید. من قبل تر ها خونده بودم که تو قسمت انتهایی آلت یه بافت نگهدارنده هست و امکانش هست که جراحی انجام بشه و آلت رو آزاد می کنند همین طولش رو افزایش می ده. این افزایش طول برای حالت قبل نعوذ هم شامل میشه؟ و اینکه برای روشن شدن پوستش از کرم های روشن کننده ی معمول میشه استفاده کرد؟ یا ممکنه عوارض جانبی داشته باشه؟
پویا جان ، خیلی ها چنین فکری در مورد خودشون میکنن
یادمه من هم در سنین 20 - 21 سالگی چنین فکرهایی حسابس ذهنم رو مشغول خودش کرده بود.

بعد از چند مدت که این افکار مثل خوره به جونم افتاده بودم ، یه روز تصمیم گرفتم پیش متخصص برم و ازش در این مورد سوال کنم.

خلاصه با ترس و لرز پیش متخصص رفتم. ( هنوز که هنوزه اگه مشکلی دارم که خودم و دوستم نمیتونیم حلش کنیم پیش همین متخصص عزیز میرم ).

دقیقا یادمه بهش مشکلم رو که دقیقا مثل شما بود براش توضیح دادم.

در جوابم گفت مطمئنم که چیزیت نیست ، من هم همش میگفتم " اما خودم چنین فکری نمیکنم دکتر جان و از خواب و خوراک افتادم "

اینقدر گفتم که اعصاب بنده خدا خورد شد و گفت حالا که خیلی نگرانی برو اون پشت و لخت شو .

ما هم با ترس و لرزی آمیخته با خجالت ( اون مواقع هنوز جلوی هیچ کس لخت نشده بودم ) رفتیم پشت پرده ای در گوشه اتاقش و شلوارمون رو لرزون لرزون در آوردیم و منتظر ایستادم تا بیاد.

بعد از مدت خیلی کمی اومد پشت پرده و چند ثانیه به دستگاه تناسلی ما خیره شد.
بعدش بهم گفت شلوارت رو بکش بالا و بیا پیشم و خودش رفت پشت میز ویزیتش نشست.

خلاصه سرت رو درد نیارم ، شلوارمون رو کشیدیم بالا و رفتیم پیشش. بعد از چند ثانیه که همینطور تو چشمم خیره شده بود جمله ای گفت که واقعا هم خندم گرفت و هم برای همیشه خیالم راحت شد.

با خنده ای دوستانه بهم گفت :

" پسر جان آلت تو از آلت من بزرگتره ، دیگه چه مرگته "
با شنیدن جملش ، من هم خندم گرفت و بعد از چند ثانیه که خندیدم ، گفتم دکتر راستش رو بگو.
گفت : دارم راستش رو میگم ، تو اولین نفری نیستی که میای پیش من و این حرف رو میزنی ، اکثر مردم از اندازه آلت خودشون مطمئن نیستن.

چند دقیقه ای در این مورد برای من صحبت کرد و ما با خیالی راحت به خونه رفتیم. ( حالا دیگه فهمیدید که چرا میگم زیاد نگران اندازه آلتتون نباشید )

چند مدت بعد که سکس رو تجربه کردم و به مرور در این کار تجربمون بالا رفت ، پی به حرفهاش بردم و میدیدم که آلت تناسلی زنان هم با هم متفاوته ، یکی تیره تر بود یکی سفیدتر یکی خیلی بدنش مو داشت و یکی اصلا مو نداشت ( این بنده خدا یه دختر افغانی خیلی زیبا بود ) و حتی یادمه با خانمی سکس داشتم که آلتش زیاد لبه نداشت و لبهای واژنش خیلی خیلی کوچیک بود.


امیدوارم حالا شما و باقی دوستان فهمیده باشید که چرا میگم زیاد نگران اندازه آلت خودتون نباشید ( البته منظورم این نیست که مثل اون دوستمون در حالت نعوظ 5 سانت باشه ، منظورم اینه که آلت نود و نه درصد مردم هیچ مشکلی از لحظ رنگ و اندازه نداره و فقط اطلاعات و افکار غلط دوستان و پیرامون اونا باعث به وجود اومدن چنین افکار منفی در اونا میشه )

این یه چیز طبیعیه که رنگ دستگاه تناسلی در افراد با هم فرق کنه و مثلا در یکی سیاه تر باشه و در یکی سفید تر و یا در یه نفر در حالت خوابیده 5 سانت باشه و در یه نفر دیگه مثلا 8 سانت ( چند عامل مثل نژاد ، محل زندگی ، ژنتیک و .... در این مورد دخیل هستند )

پس دفعه بعد با خیال راحت آلتت رو بنداز بیرون و کارت رو بکن ، اینطوری مشکل نعوظت هم حل میشه.

یه نکته مهم دیگه رو هم در ذهنت داشته باش : مهم رنگ و اندازه آلتت نیست ( اکثر زنان براشون این موارد زیاد مهم نیست ) مهم اینه که بتونی طرف مقابلت رو در حین سکس به جایی برسونی که بعد از سکس احساس رضایت بهش دست بده و در سکس بعدی با کمال میل قبول کنه و حتی خودش بهت پیشنهاد انجامش رو بده

اما اون عملی که گفتم و خودت هم اشاره کردی به درد شما نمیخوره و عوارضی داره ( بیشتر به درد افرادی مثل اون دوست عزیزمون که آلتش از حد نرمال خیلی کوچیکتره میخوره )

اما برای روشن کردن پوست آلت تناسلی و زیر بغل کرمی به یکی از دوستان در یکی از پست ها معرفی کردم ، اگه خیلی مایلی گیرش بیار و امتحانش کن. ( البته از عوارض اطلاعی ندارم رفیق )



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : اندازه آلت تناسلی - اعتماد به نفس - الت تناسلی مرد - اندازه آلت تناسلی
     
  
مرد

 
jakylove: چطوری میتونیم کیرمونو تمیز کنیم چون با صابون و شامپو می سوزه
با صابون می سوزه؟؟ شما نسبت به اون صابون حساسیت دارین دوست عزیز!
یه صابون دیگه رو امتحان کنید


chnagiz: جطور میشه زن رو شیرده کرد بدونه اینکه باردار بشه؟
با مالیدن زیاد سینه ها میشه؟
دوست عزیز هورمون ای که باعث ترشح شیر از سینه میشه پرولاکتین هست و معمولا این هورمون وقتی که فرد حامله باشه یا بعد از به دنیا آوردن بچه زیاد میشه ، البته در بعضی افراد این هورمون بدون حامله بودن هم به حد بالای خودش میرسه و باعث ترشح شیر میشه ، ولی این مسئله در کوتاه مدت درسته که مشکل زیادی رو به وجود نمیاره ، ولی اگه درمان نشه ، میتونه خیلی مشکلات به وجود بیاره که کوچیک کوچیکش سرگیجه های شدید هست و بزرگش ناباروری زن!!

تست این که فرد پرولاکتین بالایی داره یا نه با یه آزمایش خون ساده قابل پیگیری هست...
پس جواب سوال شما میشه ، نه! اگه هم این اتفاق برای کسی بیفته باید به دنبال درمانش بره
موفق باشید

abolsss: چرا بعضی وقتها كس دوست دخترم بو میده ؟
به پریودی ربطی داره ؟
واسه عفونت هستش كه بومیده
دوست عزیز به طور معمولی بوی بدی نمیده...
احتمال داره برای رشد بیش ازحد باكتر های بد واژن باشه موجود در واژن باشه ( چون در واژن هم باكتری خوب وجو داره ، هم بد)

یه سری كار هایی هست كه باید رعایت بشه ، مثل بهداشت فردی ، شستشوی لباس ها ، پوشیدن لباس زیر نخی و راحت! استفاده نكردن از صابون هایی كه خودشون بو دارن چون این صابون ها به جای اینكه بو رو از بین ببرن ، بیشترش میكنن...

همچنین خوردن ماست هم كمك زیادی به از بین بردن بوی بد واژن میشه
اگه این راه ها رو امتحان كردین و جوابی نگرفتین ، به دكتر مراجعه كنید...


----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : بوی آلت تناسلی - بوی واژن - بوی مبهل - بوی بد واژن - بوی بد آلت تناسلی - باکتری آلت تناسلی - رفع باکتری آلت تناسلی -
     
  
مرد

 
ss430: بچه ها یه سوال اگه كسی جق بزنه مگه دور چشمش سیاه نمی شه درسته
اون سیاهی رو باید چه جوری رفعش كنیم
ممنون
تنها از روی جلق زدن نیست الان كارگرا هم ببینی بعضی ها اینطورین..این از ضعف هستش..تازه كرمهای موضعی هست...اگه تغذیه مناسب باشه كه اصلا این اتفاق نمی افته




----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : جلق - خود ارضایی - عواقب خود ارضایی - سیاهی دور چشم - کبودی دور چشم
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
mehranB: من تا به حال نتونستم زنم رو از كس ارضا كنم همیشه برا ارضا شدنش چوچولش رو میمالم، كسی میتونه راهنمایی كنه؟
هر كسی به یه روشی ارضا میشه خانم شما هم به همین مدل...خوب میدونم منظورت چیه دوست عزیز ولی فكر نكن كه وقتی آلتت را داخل واژن میكنی طرف مقابلت حال نمیكنه ...این 2 تا بحث جداگانه ای دارند..



----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : ارضا کردن زن - ارگاسم - به ارگاسم رساندن زن - چوچول - جی اسپات - نقطه جی
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
chnagiz: سلام
میشه دقیق و كامل توضیح بدین كونو چه جوری نمیز میكنن؟
تنقیه چیه؟
كامل توضیح بدن ممنون یشم هیچی نمیدونم
سلام دوست عزیز تنقیه یه روشی هست که باهاش یه مایعی رو (معمولا آب) به داخل مقعد میفرستن تا تحریك ایجاد شه و مواد اضافی رو بیرون بیاره...
معمولا از یه لوله بلند و باریك استفاده میشه تا آب رو به داخل بفرستن
دمای آب هم باید بین 32-35 درجه سانتی گراد باشه
اطلاعات بیشتر رو راجع به خرید وسایل ئش رو از داروخانه یا یک دکتر بگیرید...


----------------------------------------------------
کلمات کلیدی : پاکسازی مقعد برای برقراری رابطه - چگونه کون رو تمیز کنیم ؟ - چطور کون رو تمیز کنیم ؟ - پاک کردن باسن
     
  

 
hamid: من یک مشکلی دارم.
چند وقتی هست که وقتی سکس رو با دوست دخترم شروع می کنم خوبم و حسابی هم وضعیت آلتم خوب و سفته اما بعد از عشق بازی و بوسه قبل از دخول به سرعت شل می شه و دیگه هم بلند نمی شه.
دفعات سکسم هم بالا نبوده. این جریان بعد از 3 بار سکس موفق و خوب به صورت یک روز درمیان یک دفعه رخ داد. حالا بگید باید چیکار کنم؟
دوستان اکثر مشکلات به وجود امده در این مورد بر می گرده به خود ارضایی های شخصی . یکی از عوابق خود ارضایی اینه که توی رابطه با شریک جنسی دچار مشکل میکنه ادمو . توی رابطه زود ارضا میشین و ممکنه نتونیم شریک جنسیمون رو ارضا کنیم یا اون نتونه مارو ارضا کنه
به نظر من از خود ارضایی اگه دارید یه مدتی دست بکشید بعد نتیجه رو بررسی کنید ببینید بازم مشکل دارین
من عاشق سینه بزرگم
     
  
صفحه  صفحه 4 از 58:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  55  56  57  58  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA