انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 11 از 19:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  18  19  پسین »

آموزشهای كامپیوتری


مرد

 
اسپم چیست؟

اسپم پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی‌شمار فرستاده می‌شود. اسپم اثری بیش از مزاحمت برای استفاده‌کنندگان اینترنت دارد و بطور جدی بازدهی شبکه و سرویس‌دهندگان ایمیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
و این به این دلیل است که فرستندگان اسپم از هزینه بسیار پایین ایمیل استفاده می‌کنند و صدهاهزار یا حتی میلیون‌ها ایمیل را در یک زمان ارسال می‌کنند. حمله‌های اسپم پهنای باند زیادی را می‌گیرد، صندوق‌های پستی را پر می‌کند و زمان خوانندگان ایمیل را تلف می‌کند. گاهی می‌توان اسپم‌ها را از عناوین عجیب، غیرمنطقی و مضحکشان تشخیص داد.

دسته‌بندی اسپم‌ها :

برای اینکه بدانید اسپم‌ها بیشتر حاوی چه موضوعاتی هستند و هر موضوع چند درصد از کل اسپم‌ها را شامل می‌شود، می‌توانید به جدول زیر نگاهی بیندازید:

ارائه کننده یا تبلیغ‌کننده کالاها و خدمات عمومی
مانند: ابزار، خدمات تحقیقی، پوشاک و لوازم آرایشی 25% محصولات

ارائه‌کننده یا ارجاع دهنده مربوط به پول، بازار بورس و سایر فرصتهای مالی
مانند: سرمایه‌گذاری، گزارشهای اعتباری، دارایی‌های ثابت و وام‌ها 20% مالی

ارائه‌کننده محصولات یا سرویس‌هایی که مربوط به افراد بالای ۱۸ سال است که معمولا نامناسب و اهانت‌آمیر هستند
مانند: تبلیغات مربوط به مسائل جنسی 15% بزرگسالان

ارائه‌کننده یا تبلیغ‌کننده کالاها و خدمات مربوط به اینترنت و کامپیوتر
مانند: میزبانی و طراحی وب. 7% اینترنت

ارائه‌کننده یا تبلیغ‌کننده محصولات و خدمات مربوط به سلامتی
مانند: معالجات پزشکی، دارویی و درمانهای گیاهی 7% تندرستی

موبوط به فعالیتهای کلاهبردای و فریبنده که تعمدا جنبه گمراه‌کننده دارند
مانند: سرمایه‌گذاری در نیجریه، طرحهای هرمی و نامه‌های زنجیره‌ای 7% فریبنده

ارائه‌کننده یا تبلیغ‌کننده جوایز یا انجام فعالیتهای تفریحی با تخفیف
مانند: پیشنهادهای گذارندن تعطیلات، کازینوهای آنلاین و بازیها 6% اوقات فراغت

بظاهر ولی نه واقعاً از طرف شرکتهای معروف که برای گول زدن کاربران بمنظور افشاشدن اطلاعات شخصی آنها مانند آدرس ایمیل، اطلاعات مالی و کلمات عبورشان است.
مانند: اطلاعات شماره حساب، تایید کارت اعتباری و بروزرسانی صدور صورتحساب 5% کلاهبرداری

پیامهای تبلیغ کننده یک کاندیدای سیاسی، پیشنهادها برای اهدای پول به یک حزب سیاسی، پیشنهادها برای محصولات مربوط به مبارزات انتخاباتی و غیره.
مانند: حزب سیاسی و انتخابات 2% سیاسی

پیامها با اطلاعات متعلق به تبلیغات یا خدمات مذهبی یا معنوی
مانند: فیزیک، ستاره‌شناسی، بعضی مذاهب 1% معنوی

پیامهایی که به هیچ‌یک از گروههای فوق تعلق ندارند 5% سایر

راهکارهایی برای جلوگیری از دریافت ایمیلهای اسپم :

·آدرس ایمیلتان را در هر سایتی ثبت ننمائید

باید این حقیقت را بدانید که تعداد بسیار زیادی سایت و انجمن در سرتاسر وب ایجاد شده اند که هدفی جز دریافت ایمیل اعضا و افزودن آنها به لیست اسپمشان ندارند. در هر سایت و وبگاه ناشناسی با ایمیل اصلیتان عضو نشوید، ابتدا کمی درباره آن تحقیق کنید و از کار درستی و حرفه ای بودن آن مطمئن شوید.

·هرگز ایمیلتان را آنگونه که هست نمایش ندهید!

ایمیل خود را در وبلاگها و فرومها و... به شکل اصلی آن درج ننمائید، برای مثال میتوانید آدرس ایمیل yourname@gmail.com را به صورت yourname [at] gmail [.] com نمایش دهید. با این کار همچنان که ایمیل خود را برای عموم قابل دسترسی نموده اید، آنرا از چشم اسپمرهای اتوماتیک که دائما در حال جستجو آدرسهای ایمیل هستند مخفی نموده اید.

·فایل تصویری آدرس ایمیلتان را بسازید

با ایجاد تصویری از آدرس ایمیلتان، همچون روش قبلی میتوانید در عین حال که آدرس ایمیلتان را برای عموم قابل دسترسی و مشاهده نموده اید، آنرا از دسترس جستجو اسپمرها مخفی کنید.

·آدرس ایمیلتان را به کمک tinymail.me درج کنید

این سرویس آنلاین و خوب این امکان را به شما میدهد تا ماسکی بر روی آدرس ایملتان قرار داده و یک لینک دیگر به جای آدرس ایمیل واقعیتان درج کنید. کاربر با کلیک بر روی این لینک به صفحه ای دیگر رفته و پس از عبور از مرحله captcha (وارد کردن کد امنیتی برای شناسائی اینکه یک انسان در حال باز کردن صفحه است نه یک ربات!)، آدرس ایمیل اصلی شما نمایش خواهد شد. برای مثال آدرس ایمیل من را با استفاده از این سرویس ببینید:

http://tinymail.me/kf8hxs

·آپدیت های ایمیلی که مورد نیازتان نیست را خاموش کنید

امروزه بیشتر سایتهائی که کاربران ثبت شده دارند، ایمیل آنها را دریافت نموده و اخبار یا تازه های سایت خود را برای آنان ایمیل میکنند. این ایمیلها را نمیتوان اسپم نامید اما زمانی که شما سرویس مورد نظر را رها میکنید و دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارید، کمی خسته کننده و آزار دهنده میشوند.

توصیه میکنم وقتی به دریافت اخبار و یا ارسالهائی که از طرف سایتها و وبلاگهای سرتاسر وب که در آنها عضو هستید دیگر علاقه ای ندارید، به راحتی به آن سایتها و وبلاگها رفته و امکان ارسال اخبار و آپدیتهای آنها را غیر فعال نمائید.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
FAT File system:

سیستم مورد استفاده Dos برای ساماندهی و مدیریت فایل ها .

(FAT ( File Allocation Table : یک ساختار داده ای که Dos به هنگام فرمت شدن دیسک ایجاد می کند ، وقتی Dos فایلی را در یک دیسکت فرمت شده ایجاد می کند ، سیستم عامل اطلاعات مربوط به فایل ذخیره شده را در FAT نگه می دارد تا Dos بتواند در آینده فایل را در صورت درخواست بازیابی نماید. FAT تنها فایل سیستمی است که Dos می تواند به کار ببرد ، سیستم عامل های OS/2 ، ویندوز NT ، ویندوز 9x می توانند علاوه بر فایل سیستم های خاص خود ( HPFS , NTFS,VFAT) از FAT نیز استفاده کنند.

NTFS File system:

فایل سیستم پیشرفته ای که خصوصا برای استفاده با سیستم عامل ویندوز NT طراحی شده است . این فایل سیستم از نام های طولانی برای فایل ها ، کنترل امنیت دستیابی به فایل ها ، ترمیم فایل سیستم ، ذخیره سازی در رسانه های بزرگ و ویژگی های دیگر برای سیستمPOSIX ویندوز NT پشتیبانی می کند .

این فایل سیتم همچنین با فایل هل به گونه ای برخورد می کند که گویی شیء هایی هستند که با صفات مشخصه کاربر و سیستم تعریف شده اند. این امر امکان پشتیبانی ار برنامه های کاربردی شیء گرا را فراهم می کند.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
روتر چیست؟

اگر روتر را بخواهیم از نظر لغوی معنا کنیم می توانیم به آن مسیر یاب بگوییم. این روتر ها یا مسیر یاب ها تجهیزات فیزیکی هستند که چندین شبکه بی سیم یا کابلی را به یکدیگر متصل می کنند. و این همان تجهیزی است که در اینترنت مشخص می کند بسته های اطلاعاتی از کدام مسیر به مقصد برسند و در نهایت رسیدن آن به مقصد را کنترل می کند از نظر فنی یک روتر یک گذرگاه لایه 3 است یعنی روتر های کابلی یا بی سیم شبکه ها را مانند یک گذرگاه به یکدیگر متصل می نمایند و این لایه همان لایه در مدل معروف شبکه یا مدل OSI است.

شبکه های خانگی معمولاً از یک IP یا پروتکل اینترنت استفاده می کنند که می تواند کابلی یا بی سیم باشد. پروتکل IP معمول ترین لایه مورد استفاده در لایه های OSI است. یک روتر IP مانند مودم های DSL یا مودم های کابلی سرعت بالا شبکه خانگی LAN را به شبکه WAN اینترنت متصل می کند.با جمع آوری و نگهداری اطلاعات مربوط به پیکربندی در یک حافظه که به آن جدول مسیریابی می گویند، روترها توانایی فیلتر ترافیک ورودی و خروجی بسته به IP فرستنده و گیرنده را دارند. بعضی روتر ها به شبکه های خانگی امکان آپدیت

جدول مسیریابی از طریق یک مرورگر اینترنتی را می دهند. روتر های باند پهن وظایف یک روتر را با عملکرد یک سوئیچ و فایروال در یک واحد ترکیب کرده اند.
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
10 روش عالی برای سریع تر شدن سرعت لود بوت ویندوز

ویندوز شما بعد از مدتی استفاده کند شده و از همه بدتر مدت زیادی طول می کشد تا بعد از روشن کردن بالا بیاید. شما هم حوصله ندارید هر بار چند دقیقه صبر کنید تا ویندوز آماده کار بشود. ‏

در این مطلب ده روش گفته شده که با اجرای آنها می توانید سرعت بوت ویندوز را بیشتر کنید. دقت کنید برای استفاده از بعضی از این روش ها لازم است یک کاربر حد متوسط یا بالاتر ویندوز باشید و آنها را با احتیاط و مسوولیت خودتان انجام می دهید. اگر می خواهید سریع تر ویندوزتان را آماده به کار داشته باشید به ادامه مطلب مراجعه کنید. ‏

‏بایوس را دستکاری کنید ‏

معمولا با زدن دکمه DEL هنگام بوت شدن کامپیوتر می توانید وارد تنظیمات بایوس بشوید. یکی از چیزهایی که سرعت بوت را بالا می برد این است که در بخش تنظیمات بوت شدن، هارد دیسک را گزینه اول قرار بدهید. بعضی اوقات درایو سی دی یا فلاپی! قبل از بوت شدن چک میشوند که چند ثانیه ای سرعت بوت را کم می کند. اگر بعدا بخواهید کامپیوتر را از روی سی دی بوت کنید می توانید برگردید و این گزینه را به جای قبل برگردانید. ‏

بعضی مادربورد ها هم گزینه ای به نام QuickBoot دارند که با فعال کردن اش می توانید سرعت بوت را بالا ببرید. هنگام دستگاری تنظیمات بایوس دقت کنید که اشتباهی چیزی را تغییر ندهید. ‏


برنامه های اضافی را از استارت آپ حذف کنید ‏

یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن سرعت بوت سیستم عامل این است که برنامه های اضافی را از لود شدن هنگام بوت حذف کنید. برای اینکار در بخش جستجوی ویندوز در منوی Start تایپ کنید: msconfig و اینتر را بزنید. در آنجا به برگه StartUp مراجعه کنید. ‏

اینجا لیست نرم افزارهایی را می بینید که همراه روشن شدن کامپیوتر در ویندوز اجرا می شوند. می توانید تیک نرم افزارهایی که نمی خواهید اجرا شوند را از اینجا بردارید. دقت کنید که این کار را با احتیاط و فقط در مورد نرم افزارهایی انجام بدهید که آنها را می شناسید. در مواردی که شک دارید این کار را انجام ندهید یا کمی از گوگل کمک بگیرید. ‏


سرویس های ویندوز را با تاخیر آغاز کنید ‏

کاربران حرفه ای ویندوز معتقد اند اگر سرویس های اضافی را در برگه Services بخش msconfig غیر فعال کنند به افزایش سرعت کمک زیادی میشود. اما بسیاری از کاربران با این کار برای ویندوز شان درسرهایی درست می کنند چون دقیقا نمی دانند هر سرویس چه کاری را انجام میدهد. ‏

راه بهتر این است که به بخش سرویس های ویندوز مراجعه کنید و گزینه شروع با تاخیر (Delayed Start) را برای سرویس های غیر مهم انتخاب کنید. با این کار ویندوز سریع تر بوت می شود و سرویس های جانبی با کمی تاخیر کار خودشان را آغاز می کنند. ‏


زمان منوی بوت را کم کنید ‏

‏اگر از چند سیستم عامل روی کامپیوترتان استفاده می کنید یک منوی بوت وجود دارد که ۳۰ ثانیه برای انتخاب سیستم عامل صبر می کند. می توانید این گزینه را کمتر کنید (من ۳ ثانیه را انتخاب کرده ام) برای این کار باز هم به بخش msconfig بروید و برگه BOOT‪.‬INI را انتخاب کنید. آنجا یک عدد کمتر را انتخاب کنید. ‏


سخت افزارهای اضافی را غیرفعال کنید ‏

هنگام روشن شدن، ویندوز تعداد زیادی درایور را همراه خودش لود می کند. ممکن است از بسیاری از آنها هیچ استفاده ای نکنید. مثلا ممکن است از مودم قدیمی دیال آپ یا بلوتوث تان اصلا استفاده نکنید یا یک فلاپی قدیمی روی کامپیوتر شما همچنان زندگی می کند. ‏

برای اینکار در بخش جستجوی منوی Start ویندوز تایپ کنید: Device Manager و در آنجا با رایت کلیک کردن سخت افزارهای اضافی و بدون کاربرد را غیر فعال کنید. اینجا هم دقت کنید که فقط مواردی که می شناسید را غیر فعال کنید. ‏

آنتی ویروس تان همیشه به روز و در حال اجرا باشد ‏

این مورد به توضیح نیاز ندارد و امنیت همیشه باید اولویت اول شما باشد. یک آنتی ویروس مناسب نصب کرده، آن را آپدیت نگه دارید و به صورت دوره ای کامپیوترتان را اسکن کنید. این کار بیش از اینکه نکته ای برای افزایش سرعت بوت کامپیوتر باشد، یک مورد پیشگیری کننده است. زیرا در صورتی که به ویروس یا بدافزاری دچار شوید، مطمئنا سرعت بوت کامپیوترتان کاهش خواهد یافت.


فونت های غیر ضروری را حذف کنید ‏

‏از ابتدای خلق ویندوز، این سیستم عامل هنگام بالا آمدن تمامی فونت ها را لود می کند که این کار باعث کاهش سرعت بوت می شود. ممکن است این کار چندان تاثیری نداشته باشد، اما باز هم تا حدی باعث کاهش سرعت بوت می گردد. ویندوز سون به صورت عادی ۲۰۰ فونت را هنگام بالا آمدن لود می کند. اگر مجموعه آفیس را هم نصب کنید، این تعداد افزایش می یابد. جالب اینجا است که شما تعداد بسیار کمی از این فونت ها را لازم دارید. پس می توانید برای افزایش سرعت بوت، با آنها خداحافظی کنید.

در ویندوز سون، از باکس جستجوی منوی استارت، پوشه فونت را پیدا کرده و تمامی فونت های غیر ضروری را انتخاب کنید، حال تنها کافی است دکمه Hide را در تولبار پنجره فونت کلیک کنید. با این کار هر وقت به یکی از آنها نیاز داشتید، دوباره ان را بر می گردانید، اما تا آن زمان، ویندوز دیگر هنگام بوت فونت های پنهان شده (Hide) را لود نمی کند. توجه داشته باشید پنهان کردن چند عدد فونت از میان صدها فونت ویندوز تاثیر قابل ملاحظه ای نخواهد داشت. یا بخش بزرگی از فونت های بی مصرف را پنهان کنید، یا اینکه کاهش سرعت بوت را به جان بخرید. ‏


حافظه کامپیوتر (RAM) را ارتقا دهید ‏

اضافه کردن میزان رم کامپیوتر همواره راه حل بسیار موثری برای افزایش سرعت آن است. این روزها با قیمت های بسیار پایین و مناسبی می توانید رم را افزایش داده و کارایی کامپیوترتان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. البته اگر تبحری در این کار ندارید، بهتر است برای برداشتن رم قدیمی و نصب رم جدید به افراد یا شرکت های خبره مراجعه کنید. زیرا اشتباه در این کار می تواند باعث ضربه خوردن و شکستن خود رم یا مادربورد کامپیوتر عزیزتان گردد. ‏


به کامپیوترتان یک آی پی ثابت اختصاص دهید. ‏

وقتی که کامپیوتر برای بار اول بالا می آید، زمان قابل توجهی را برای ارتباط با شبکه و دریافت آدرس IP می گذارند. شما می توانید با اختصاص یک آدرس آی پی استاتیک دائمی به کامپیوتر، کل پروسه زمان بر درخواست آی پی را کنار بگذارید. این کار نه تنها به شبکه تان اجازه می دهد که ارتباط راحت تر و کاراتری با کامپیوترتان داشته باشد، بلکه تا حدی باعث افزایش سرعت بوت سیستم تان هم خواهد شد. ‏


به جای هارد دیسک از SSD استفاده کنید ‏

شاید بتوان گفت امروزه هارد دیسک ها بزرگترین بزنگاه سرعت گیر کامپیوترها هستند. یکی از بهترین ارتقاها برای افزایش سرعت و کارایی کامپیوتر، می تواند نصب یک درایو SSD باشد. زیرا این درایو با سرعت خواندن و نوشتن فوق سریعش، می تواند به میزان قابل توجهی سرعت بوت شما را افزایش دهد. البته هنوز این ارتقا، انتخاب پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید سرعت کامپیوتر تان را افزایش داده و آن را بسیار سریعتر بوت کنید، SSD یکی از انتخاب های ضروری شما است که نتایج شوکه کننده ای به دنبال خواهد داشت. ‏
‏در نهایت اگر شما به جز این ده روش راه های دیگری برای بالا بردن سرعت بوت سیستم عامل سراغ دارید آن را با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. ‏
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
آموزش ساخت جی میل (Gmail)


بتدا وارد سايت گوگل به آدرس www.google.com مي شويم و بر روي گزينه Gmail (بالاي صفحه) كليك مي كنيم. و در صفحه جديدي كه باز مي شود روي جمله Sign up for Gmail كليك نماييد.در نتيجه صفحه اي باز مي شود كه شامل فيلد هايي است كه بايد به شرح زير پر شود.


برای ورود به gmail باید دوباره به صفحه نخست یعنی www.gmail.com باز گردید و مرحله زیر را انجام دهید


● First Name -كه در مقايل آن نام كوچك خود را مي نويسيد.

● Last Name -در مقابل اين كلمه نام خانوادگي خود را مي نويسيد.

● Desired Login Name -در اين قسمت آدرس ايميلي كه مي خواهيد درست كنيد را بنويسيد.(مثل اسم خودتان،شركت يا علامت اختصاري)

تذكر: چون احتمال دارد قبل از شما شخص ديگري اين آدرس را ثبت كرده باشد.لذا پس از وارد كردن آدرس در اين فيلد بر روي دگمه اي كه در زير آن قرار دارد كليك كنيد تا مشخص شود.اگر قبلآ اين آدرس گرفته شده باشد پيامي به رنگ قرمز به شرح زير براي شما نشان داده مي شود

****is not available but the following username are:

و در زير آن چند آدرس به شما پيشنهاد كرده كه شما يا يكي از آن ها را انتخاب مي كنيد و يا آدرس ديگري تايپ مي كنيد تا مورد قبول واقع شود. در صورت تاييد شدن ، با رنگ آبي اين جمله نشان داده مي شود. is available *** (در اين نوشته ستاره ها بجاي اسم انتخابي شماست).

Choose a password -رمز عبور خود را وارد مي كنيد.هر چه كه دوست داريد شامل(حروف،عدد،يك نقطه و آندرلاين) كمتر از هشت كاراكتر نباشد.

Re-enter password -رمز عبور خود را مجددآ وارد كنيد.

Security Question -يكي از سئوالات اين قسمت را انتخاب كنيد. مهم نيست كدام سئوال را انتخاب مي كنيد و چه جوابي مي دهيد هر چه مي خواهد باشد . مثلآ يك سئوال را انتخاب كنيد و سه حرف از روي صفحه كليد را در فيلد بعدي تايپ كنيد. اين قسمت براي زماني كه شما رمز عبور خود را فراموش كرده ايد بكار مي آيد . البته در صورتي كه حروفي را كه تايپ مي كنيد بخاطر داشته باشيد.

Answer -جواب سئوال فوق را كه انتخاب كرده ايد در اينجا مي نويسيد كه توضيح داده شد.

Secondary email -در اين قسمت يك ايميل از دوستانتان وارد مي كنيد. براي زماني كه شما رمز عبور خود را فراموش كرده ايد بكار مي آيد. در صورتي كه ايميلي نداريد يا نمي خواهيد ايميل بنويسيد اشكالي ندارد و مي توانيد جاي آن را خالي بگذاريد.

Location -كشور خودتان را انتخاب كنيد.

Word Verification -حروفي را كه در شكل مي بينيد در فيلد پايين آن تايپ كنيد. اين كار به منظور امنيت و جلوگيري از جعل مي باشد. حروف بزرگ و كوچك را رعايت كنيد.

I accept. Create my account -و سر انجام پس از پر كردن فيلد ها (خانه هاي فوق) اين دگمه را كليك نماييد. پس از كليك كردن اين دگمه اگر اشتباهي در فرم پر كرده وجود داشته باشد فرم دوباره به شما بر مي گردد كه آن را تصحيح مي كنيد. و دو باره ارسال مي كنيد.

پس از پر كردن فرم فوق و زدن دگمه ذكر شده، شما به صفحه اي هدايت مي شويد كه در بالاي آن، اين جمله نوشته شده است.
I'm ready- show me my account اگر بر روي اين جمله كليك كنيد به صندوق پستي كه ايجاد كرده ايد مي رويد.اگر به عللي به اين صفحه هدايت نشديد. مهم نيست ايميل شما درست شده است . اين پنجره را ببنديد و صفحه اول گوگل را باز كنيد و به صندوق خود كه در ادامه روش آن را توضيح مي دهيم برويد.

وقتي وارد صندوق خود شديد در سمت چپ صفحه، كلمه (1)Inbox را مشاهده مي كنيد كه عدد يك داخل پرانتز نشان دهنده اين است كه شما يك ايميل يا در حقيقت يك نامه در صندوق خود داريد. و اين ايميل اولين ايميل شماست كه از طرف گوگل براي شما ارسال شده و توضيحاتي در باره جي ميل داده شده است. هميشه تعداد نامه هايي كه براي شما مي رسد بين پرانتز نوشته شده است.

و اينك گزينه هاي مهم ديگري را كه در صندوق پست الكترونيكي وجود دارد بر رسي مي كنيم.

Starred -با كليك روي ستاره كنار ايميل ها مي توانيد آن ها را در اين پوشه ذخيره كنيد.

Sent Mail -نامه هاي ارسال شده در اين پوشه قرار مي گيرد.

Draft -نامه اي مي نويسيد ولي در آن زمان از ارسال آن منصرف مي شويد . اين نامه را مي توانيد در Draft ذخيره كنيد.

All Mail -تمام ايميل هاي شما را نشان مي دهد.

Spam -گوگل بطور خودكار نامه هاي تبليغاتي و هرز نامه ها را در اين پوشه ذخيره مي كند.اين ايميل ها پس از سي روز پاك مي شود.

Trash -نامه هايي را كه خوانده و Delete مي كنيد به مدت سي روز در اين پوشه مي ماند . كه در صورت لزوم مي توانيد باز خواني كنيد.

Contacts -آدرس ايميل دوستان خود را مي توانيد در اين پوشه ذخيره كرده و هنگام ارسال نامه، آدرس ها را فراخواني كنيد.

Sign Out -هنگامي كه با صندوق پستي خود كاري نداريد و مي خواهيد خارج شويد اين گزينه را كليك كنيد.

Compose Mail -با كليك كردن اين گزينه صفحه اي باز مي شود كه براي ارسال نامه جديد مي باشد و داراي قسمت هايي به شرح زير است.

- To آدرس كامل ايميل شخص گيرنده در اين قسمت نوشته مي شود.

- Subject موضوع نامه تان را بنويسيد.

- Cc مخفف Carbon Copy رونوشتي از نامه براي كساني كه آدرس آن ها در اينجا تايپ شود ارسال مي شود . در اين حالت اولين شخص دريافت كننده نامه متوجه مي گردد كه اين ايميل براي چه اشخاص ديگري نيز ارسال شده است.

- Bcc مخفف Blank Carbon Copy رونوشت براي كساني كه آدرس آن ها در اينجا تايپ مي شود. ارسال مي كند ولي شخص اول متوجه ارسال نامه براي اشخاص ديگر نمي شود.

- Body متن نامه را در اين قسمت تايپ كنيد.

- Send با كليك اين كلمه نامه ارسال مي شود.پس از ارسال شدن نامه، در بالاي صفحه جمله نامه شما ارسال شد ظاهر مي شود.

Forward -در صورتي كه تمايل به ارسال يكي از ايميل هاي دريافتي را براي شخص يا اشخاص ديگري داشته باشيم از اين گزينه استفاده مي كنيم. روي آن كليك مي كنيم در نتيجه صفحه ي ارسال نامه باز مي شود و مي بينيم كه در قسمت موضوع نامه كلمه FWD قبل از موضوع قرار دارد كه البته قابل ويرايش است.

Reply -در صورت تمايل به پاسخ يك ايميل ، يكي از آسان ترين راه ها Reply كردن ايميل است. روش كار چنين است كه پس از خواندن نامه اين گزينه را كليك مي كنيم در نتيجه صفحه ي ارسال نامه باز مي شود و آدرس شخص فرستنده نامه قبلي به عنوان آدرس شخص گيرنده منظور شده است. و حروف Re قبل از موضوع نامه قرار دارد . همچنين متن نامه شخص قبل در قسمت Body ديده مي شود . بنابراين امكان ارسال جواب نامه همراه با متن نامه قبلي شخص فرستنده وجود دارد.

Attach Files -براي ضميمه كردن يك يا چند فايل مثل عكس به ايميل به كار مي رود. با كليك كردن اين گزينه فايل هاي داخل كامپيوتر خود را مي توانيد ببينيد و فايل مورد نظر خود را انتخاب نموده و Open مي كنيد. كمي صبر كنيد و بعد دگمه Send را بزنيد تا نامه شما به همراه عكس ارسال شود.براي ضميمه كردن فايل هاي ديگر قبل از زدن Send وقتي كه فايل اول را ضميمه كرديد در همان محل كلمه Attach File اسم فايلي كه ضميمه كرده ايد را نشان داده و در زير آن نوشته Attach another file يعني ضميمه كردن فايل هاي ديگر . كه براي اين كار مثل روش ضميمه قبلي عمل مي كنيد. پس از ارسال شدن نامه جمله ي Your message has been sent در بالاي صفحه ظاهر مي شود

مراجعه به صندوق پستي و چك كردن و خواندن نامه هاي خود.

ابتدا به سايت گوگل رفته و روي Gmail كليك كنيد. پس از آن آدرس ايميل خود و رمز عبور خود را وارد نموده و Sign in را كليك كنيد تا به صندوق پستي خود برويد وقتي وارد صندوق مي شويد موضوع و خلاصه اي از نامه نشان داده شده كه روي آن كليك مي كنيد و نامه را بطور كامل مي بينيد براي ديدن فايل هاي ضميمه شده نيز بايد روي View - Download كليك كنيد.(براي ديدن View و براي دانلود آن Download را كليك كنيد.)

روش ارسال نامه.

پس از مراجعه به صندوق پستي گزينه Compose Mail را كليك نماييد. بقيه مراحل را قبلآ در قسمت Compose Mail توضيح داديم.

روش حذف نامه ها.

در كنار هريك از ايميل هاي شما يك چك باكس وجود دارد . ايميل مورد نظر را انتخاب مي كنيد و تيك آن را مي زنيد و بر روي كلمه Delete بالاي صفحه كليك مي كنيد.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  ویرایش شده توسط: berlyan   
مرد

 
sina24: سلام دوستان چطور میتونم پسورد میلم را عوض کنم
سلام سینا جان
من برات یه آموزش تصویری درست كردم

برای تغییر پسوورد ایمیلت

ابتدا وارد میلت بشوووو

بعد طبق عكس زیر عمل كن



ازت خواسته میشه كه دوباره پسووردت رو وارد كنی.... وارد كن تا به صفحه زیر وارد بشی



و بعد ...



موفق باشی
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
چطور تعطیلات رسمی ایران را به Google Calendar اضافه کنیم؟



این تقویم شامل تعطیلات رسمی ایران است و در آغاز هر سال به روز می شود.
به علت عدم پشتیبانی زبان فارسی در Google Calendar، مجموعه تعطیلات رسمی ایرانیان با حروف انگلیسی نمایش داده شده است. این تقویم تعطیلات، در آغاز هر سال به‌روز می‌شود تا تعطیلات قمری به درستی به تقویم میلادی و فارسی تبدیل شوند. (به استثنای مواردی مانند عید فطر که امکان تغییر دارند).



برای دسترسی به این تقویم، با استفاده از نماد چرخ دنده بالای صفحه تقویم به «تنظیمات تقویم» (Calendar Settings) بروید. بر روی برگه «تقویم‌ها» (Calendars) کلیک کنید، سپس بر روی «مرور تقویم های جالب» (Browse interesting calendars) کلیک کنید. به جستجوی «تعطیلات ایرانیان» (Iranian Holidays) در برگه تعطیلات بپردازید. می‌توانید از پیوند «اشتراک» (Subscribe) نمایش‌داده‌شده در جلوی «تعطیلات ایرانیان» (Iranian Holidays) برای نشان دادن تعطیلات در تقویم خود استفاده کنید. هنگامی که در تقویم مشترک می‌شوید، گزینه لغو اشتراک (Unsubscribe) را خواهید داشت.



همچنین توجه داشته باشید که Google Calendar دارای مجموعه منتخبی از تقویم‌ها است که تعطیلات محلی مشهور، جداول زمان‌بندی تیم‌های ورزشی و سایر موارد را پوشش می‌دهد و از طریق «مرور تقویم‌های جالب» (Browse interesting calendars) در اختیار شما قرار می‌گیرد.



در پایان ویژگی‌های دیگری از Google Calendar را برمی‌شماریم که می‌توانید از آنها استفاده کنید:




نشان‌دادن منطقه زمانی: این تنظیم، منطقه زمانی (time zone) که رویدادهای شما با آن نشان داده می‌شوند را تعیین می‌کند. اگر به منطقه زمانی متفاوتی سفر می‌کنید، این تنظیم را انجام دهید تا رویدادهای خود را در منطقه زمانی مکان جدید خود مشاهده کنید. نحوه تنظیم منطقه زمانی به این صورت است: بر روی نماد چرخ دنده بالای هر صفحهGoogle Calendar کلیک کنید، روی «تنظیمات تقویم» (Calendar Settings) کلیک کنید، برگه «عمومی» (General) را انتخاب کنید، از قسمت «کشور» (Country)، کشور خود را انتخاب کنید و در پایان «منطقه زمانی کنونی» (Current time zone) خود را انتخاب کرده و فراموش نکنید بر روی «ذخیره» (Save) کلیک کنید.


نشان‌دادن یک منطقه زمانی دیگر: برای مشاهده زمان مربوطه در یک منطقه زمانی دیگر، مراحل بالا را برای نشان‌دادن منطقه زمانی دنبال کنید، و بر روی پیوند «نشان دادن یک منطقه زمانی دیگر» (Show an additional time zone) کلیک کنید، منطقه زمانی دیگر را از منوی کشویی انتخاب کرده و بر روی «ذخیره» (Save) کلیک کنید.


جابجایی مناطق زمانی: این ویژگی به کاربرانی که نشان‌دادن یک منطقه زمانی دیگر را انتخاب کرده‌اند اجازه می‌دهد به راحتی بین این مناطق زمانی در تقویم خود جابجا شوند. برای جابجایی بین مناطق زمانی، مراحل بالا را برای نشان‌دادن منطقه زمانی دنبال کرده و بر روی «جابجایی» (Swap) در طرف راست قسمت «منطقه زمانی کنونی‌تان» (Your current time zone) کلیک کنید و بر روی «ذخیره» (Save) کلیک نمایید.


تغییر اولین روز هفته: برای تغییر اینکه کدام روز بعنوان اولین روز هفته در Google Calendar نشان داده شود، این مراحل را دنبال کنید: بر روی نماد چرخ دنده بالای هر صفحه Google Calendar کلیک کنید، بر روی «تنظیمات تقویم» (Calendar settings) کلیک کنید، برگه «عمومی» (General) را انتخاب کنید و سپس در بخش «شروع هفته» (Week Starts on)، یک گزینه را از منوی کشویی انتخاب کنید. فراموش نکنید که بر روی «ذخیره» (Save) کلیک کنید.


تغییر قالب تاریخ: کشورهای مختلف از قالب‌های تاریخ متفاوتی برای نمایش تاریخ استفاده می‌کنند. می‌توانید با دنبال‌کردن مراحل زیر این تنظیم را تغییر دهید: بر روی نماد چرخ دنده بالای هر صفحه Google Calendar کلیک کنید، برروی «تنظیمات تقویم» (Calendar settings) کلیک کنید، برگه «عمومی» (General) را انتخاب کنید و سپس از قسمت «قالب تاریخ» (Date Format)، قالب دلخواه خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. روی «ذخیره» (Save) کلیک کنید.


مشاهده پیش‌بینی آب و هوا برای مکان خود: می‌توانید با دنبال‌کردن مراحل زیر این تنظیم را تغییر دهید: بر روی نماد چرخ دنده بالای هر صفحه Google Calendar کلیک کنید، بر روی «تنظیمات تقویم» (Calendar settings) کلیک کنید، برگه «عمومی» (General) را انتخاب کنید، مکان خود را در «مکان» (Location) تنظیم کنید و در بخش «نمایش آب و هوا بر اساس مکان من» (Show weather based on my location) برای درجه سانتیگراد "C" و برای درجه فارنهایت "F" را انتخاب کنید. روی «ذخیره» (Save) کلیک کنید.

من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  
مرد

 
آموزش مچ كردن نرم افزار اینترنت دانلود مننجر با مرورگر های مختلف

سلام persian_boy عزیز

برای این كار برنامه idm‏ رو باز كن بعد وارد قسمت options بشو



سربرگ General رو فعال كن.... بعد گزینه مربوط به مرورگر خودت رو فعال كن



به همین راحتی ..حالا بهتره سیستمت رو ری استارت كنی و از دانلود توسط idm‏ لذت ببری
موفق باشی
من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
آموزش تصویری کرک کردن نرم افزار Webcam Max v 7.5.9.2


سلام به همه بچه های گل انجمن لوتی
والبته به تمامی بچه های گل ایران عزیزچون می دونم این آموزش هم مثل بقیه آموزش های تصویری دیگه ای که من تو اینترنت گذاشتم ظرف 3سوت بدون هیچ اثری از نویسنده اصلیش تو سایت های دیگه با اسم یکی دیگه گذاشته میشه خب بگذریم ...
ابتدا نرم افزار Webcam Max رو از انجمن لوتی ( Click Here) دریافت و به صورت کامل نصب می کنیم، بعد از نصب ،نرم افزار به شکل زیر دیده میشه که لوگوی نرم افزار در قسمت بالای وب کم شما قرار میگیره و خدایی خیلی مزاحمه و داد میزنه نرم افزارمون رایگانه و هزار تا دلیل دیگه که ما بخوام این کلمات مزاحم رو از اون بالا برداریم



بگذریم بر میگردیم به آموزش ، بعد از نصب، نرم افزار را می بندیم و از پوشه Activator فایل patch رو در مسیر نصب نرم افزار قرار می دهیم و اجرا می کنیم





حالا اتصال به اینترنت رو قطع می کنیم و سپس نرم افزار را دوباره اجرا می کنیم . بر روی Enter SN کلیک میکنیم
یک سریال دلخواه را در جایگاه SN وارد میکنیم که همونطور که ملاحظه میکنید من joki6-www.looti.net رو در عکس زیر وارد کردم و سپس بر روی ok کلیک می کنیم .



در این مرحله حتما باید اتصال شما به اینترنت قطع شده باشد ، چون نرم افزار به سرور خودش کانکت میشه و به شما اجازه کرک کردن رو نمیده ،‌پس از چند ثانیه نرم افزار به شما پیغام میده که ،نمی تونه به سرورش کانکت بشه و از شما سوال میکنه که میخواهید دوباره امتحان کنه ؟ یا اینکه به صورت دستی نرم افزارتون رو فعال میکنید ؟


در این مرحله شما بر روی گزینه ی Manual کلیک میکنید تا به صورت دستی نرم افزار رو فعال کنید ، در پنجره ی جدید ی که باز می شود کد نوشته شده در جلوی Machin Data را کپی کنید



و سپس از پوشه Activator فایل keygen را باز نمایید و کد را در محل تعیین شده Past نمایید



و سپس بر روی Generate کلیک کنید تا یک Unock Code برای شما ساخته شود ، حالا این Unock Code را وارد قسمت Unock Code نرم افزار نموده و بر روی ok کلیک نمایید



پیغام You have successfully Activated WebcamMax on this computer ظاهر میشود و کرک کردن نرم افزار Webcam Max نیز پایان می یابد حالا از این نرم افزار عالی می تونید نهایت لذت رو ببرید




دوستای گلم امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه و اگه اشکالی هم داشت به بزرگی خودتون ببخشید...


دانلود این آموزش تصویری به صورت pdf از 4shared

حجم فایل : ۶۴۶ کیلوبایت






من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
ansarweb: سلام
اوت لو رو چطوری برا یاهو تنظیم می کنیم؟
ansarweb: out look
freeboy10: اوتلاک
سلام freeboy10 و ansarweb عزیز ست کردن ...ایمیل های رایگان یاهو با نرم افزار Outlook بسته به نوع منطقه ی شما و زمانی که اکانت خودتون رو ( اکانت رایگان ) درست کرده اید بستگی داره ، اگر بر روی برخی از ایمیل های رایگان یاهو یه سری تنظیمات اعمال بشه میتونید از این نرم افزار استفاده کنید من براتون آموزش تصویری ست کردن ایمیل های رایگان یاهو با نرم افزار Outlook رو قرار میدهم ...امیدوارم که مشکلتون رو حل کنه ( باز هم میگم این روش روی ۱۰ % ایمیل های رایگان اصلا جواب نمیده )

از آنجایی که پروتکل های POP3 و SMTP برای دریافت و ارسال ایمیل از طریق Outlook می باشد و شرکت Yahoo این دو پروتکل را برای تمامی آدرس های ایمیل رایگانی که ارئه می کند باز نمی کند .

شرکت Yahoo این دو پروتکل را برای ناحیه Asia باز و رایگان قرار داده است ، و برای اینکه تنظیمات Yahoo خود را به Asia تغییر دهیم نیاز بوده مراحل زیر را انجام دهید :

دانلود از 4shared


آموزش فعال نمودن POP3 را برای Mail Yahoo

حجم فایل : ۴۷۰ کیلوبایت
پسورد فایل: www.looti.net
فرمت فایل : پی دی اف

در صورتی که تنظیمات مربوطه را بر روی Account ایمیل خود انجام داده اید مراحل زیر را دنبال نمایید در غیر این صورت آموزش فعال نمودن POP3 را برای Mail Yahoo را اول مطالعه نمایید

آموزش متصل کردن ایمیل یاهو به Outlook

حجم فایل : ۵۲۱ کیلوبایت
پسورد فایل: www.looti.net
فرمت فایل : پی دی اف

من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
صفحه  صفحه 11 از 19:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  18  19  پسین » 
کامپیوتر

آموزشهای كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA