انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

Spectacular & Amazing Facts | واقعيت های جالب و عجیب از هر گوشه دنيا!


مرد

 
۱) در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی زنان می توانند به ازای هر بار معاشقه از شوهر خود تقاضای پول کنند.
۲) در جزیره Tazmanya واقع در جنوب شرقی استرالیا و نیز در منطقه Gippsland این کشور، عروس و داماد حین جشن عروسی روی حصیری که در میانه مجلس پهن شده، در برابر میهمانان اولین رابطه جنسی خود را برقرار می کنند.
۳) در کشور اندونزی واقع در جنوب شرقی آسیا، اگر ثابت شود که فردی عمل استمنا( خود ارضایی) انجام داده، سر آن فرد را به عنوان مجازات می توانند از تنش جدا کنند.
۴) بنا به سنتی در تایوان، واقع در شرق آسیا، یکی از خویشاوندان یا دوستان داماد باید بکارت عروس را از بین ببرد. بدین ترتیب داماد می تواند از انجام این وظیفه ناراحت کننده و نامطلوب رهایی پیدا کند.
۵) در اساس سنتی در هندوستان، زنانی که برای انجام نظافت به خانه های دیگران می روند، می توانند وظیفه پاسخ دادن به نیازهای جنسی نوجوانان مجرد ساکن خانه را نیز به عهده بگیرد.
۶) در جزیره Guam واقع در اقیانوس کبیر، مردها می توانند شغلی متفاوت و بی نظیر در سراسر جهان را داشته باشند. مردانی که این شغل را انتخاب می کنند، شهر به شهر می گردند و در ازای دریافت پول از دختران باکره، اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها می کنند. بر اساس سنتی در جزیره Guam ازدواج دختران باکره به هیچ وجه مجاز شمرده نمی شود.
۷) در شهر Cali کشور کلمبیا در آمریکای جنوبی، اولین رابطه جنسی عروس جوان و شوهرش توسط مادر عروس به طور کامل زیر نظر گرفته می شود.
۸) بنا به قانون موسوم به Cottonwood که در ایالت آریزونای آمریکا جاری است، زوج ها نمی توانند در اتومبیلی که لاستیک آن پنجر شده به معاشقه بپردازند
۹)ماداگاسکار در شرق آفریقا تمام چیزهایش منحصر به فرد است و در جاهای دیگر وجود ندارد . مثل حیوانات -گیاهان -تاریخ زمین شناسی و امثال آن -ولی عجیب ترین مطلب تسلیت گفتن بومیان این کشور است . در این کشور رسم است -شاید همین الان نیز باشد- که بعد از دفن متوفی همسر وی در آستانه کلبه خودش لخت مادرزاد می خوابد و مردان قبیله که می خواهند به او تسلیت بگویند او را در آغوش گرفته و معاشقه کاملی انجام می دهند تا انزال صورت گیرد و تا زمانی که زن بیوه اجازه ندهد باید عشق بازی ادامه داشته باشد . طبق نظر و در خواست بیوه برای شادی روح شوهرش این مراسم بین سه تا چهل روز طول می کشد و اگر زن باردارشد پدر بچه همان شخص متوفی تلقی می شود و قبیله به وی احترام زیادی می گذارد . اگر مردی از این کار خوداری کند توهین به متوفی تلقی می شود . در این چهل روز زن کار نمی کند و دیگران برایش غذا می اورند و یا بچه هایش را نگهداری می کنند.
ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیدست کار
که تخت کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
     
  
مرد

 
داستان جالب امتحان دامادها !!
زنى سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه‌اى که دامادهایش به او دارند را ارزیابى کند.یکى از دامادها را به خانه‌اش دعوت کرد و در حالى که در کنار استخر قدم مى‌زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخرانداخت.دامادش فوراً شیرجه رفت توى آب و او را نجات داد.فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوى پارکینگ خانه داماد بود و روىشیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»زن همین کار را با داماد دومش هم کرد واین بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توى آب وجان زن را نجات داد.داماد دوم هم فرداى آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»نوبت به داماد آخرى رسید.زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت.امّا داماد از جایش تکان نخورد.او پیش خود فکر کرد وقتش رسیدهکه این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم.همین طور ایستاد تا مادر زنش درآب غرق شد و مرد.فردا صبح یک ماشین بى‌ام‌و کورسى آخرین مدل جلوى پارکینگ خانه داماد سوم بود که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف پدر زنت»
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
همراز یكدیگر باشیم
در یک دهکده ای دور افتاده دو تا دوست زندگی می کردند. یکی از اونها جانسون و دیگری پیتر بود. این دو تا از کودکی با هم بزرگ شدهبودند. آنقدر این دو دوست رابطه خوبی با هم داشتند که نصف اهالی دهکده فکر میکردند که ِاین دو نفر با هم برادرند. با این حال که هیچ شباهتی به هم نداشتند. اما این حرف اهالی نشان از اوج محبتی بود که بین این دو نفر وجود داشت همیشه پیتر و جانسون راز دلشون روبه همدیگه میگفتند و برای مشکلاتشون با همدیگه همفکری میکردند و بالاخره یه راه چاره براش پیدا می کردند. اما اکثر اوقات جانسون این مسائل رو بدون اینکه پیتر بدونه با دوستای دیگه اش در میان میگذاشت.وقتی پیتر متوجه این کار جانسون می شد ناراحت می شد اما به روش هم نمی آورد. چون آنقدر جانسون رو دوست داشت که حاضر نبود حتی برای یک دقیقه تلخی این رابطه روشاهد باشه. به خاطر همین احترام جانسون رو نگه می داشت و باز هم مثل همیشه با اون درد دل می کرد. سالها گذشت و پیتر ازدواج کرد و رفت سر خونه زندگیش، اما این رابطه همچنان ادامه داشت و روز به روز عمیق تر می شد. یه روز پیتر می خواست برای یه کار خیلی مهم با خانواده اش بره به شهر. به خاطر همین اومد و به جانسون گفت من دارممی رم به طرف شهر، اما اگه امکان داره این کیسه پول رو توی خونت نگهدار تا من از شهر برگردم.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
تجاوز پزشک شیطان صفت به 86 دختر بچه 3 ساله
'ارل بردلی' پزشك اطفال آمریكایی 10 سال دور از چشم خانواده ها به این كودكان تجاوز می كرده و از عمل شنیعخود فیلم هم تهیه می كرده است.این متخصص كودكان با استفاده ازتصاویر و عروسك های شخصیت های معروف كارتونی كودكان، مطب خود را آراسته بوده و آنها را می فریفته و هنگام آزارجنسی با اسباب بازی آن ها را ساكت نگه می داشته است. این كودكان نوپا به جز یكی همه دختر بوده اند و همه كمتر از سه سال سن داشته اند.'اسكات گارلند'، كارآگاه پلیس و متخصص پزشكی قانونی در جرم هایرایانه ای، در مقابل دادگاه با 'وحشتناك' توصیف كردن صحنه های فیلم تجاوز جنسی به كودكان، گفته است: 'این صحنه ها هولناك تر از همه آن چیزی است كه تاكنون دیده‌ام.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
آیا می‌دانید زنبور از بوی عرق بدش می‌آید و به كسی كه بدنش بو دهد یا عطرزده باشد حمله می‌كند؟
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
دختر 18 ساله انگلیسی با 3 قلب در سینه خود
یکدختر۱۸ ساله انگلیسی با سهقلب زندگی می‌کند که یکی از آنها قلب خودش و دوتای دیگر پیوندی هستند.لین نیکولسان یک معجزهپزشکیاست و زنده بودنش شانس بزرگی است. ایندخترسه ماه قبل دومین قلب پیوندی خود را دریافت کرد.لین تا سن ۱۲ سالگی یک کودک کاملا سالم و طبیعی بود اما در اثر آلوده شدن سراسر بدنش به یک ویروس ناشناس در سال ۲۰۰۲ بافت ماهیچه قلب وی آسیب دید. پس از آن به بیماری حاد ماهیچه قلب مبتلا شد.قلب ایندختربه قدری با این ویروس آسیب دیده بود که پزشکانمی‌گفتند، وضعیت قلب او مثل فردی است که سه بار دچار حمله قلبی شده باشد.اولین قلب پیوندی ایندختراز زن جوانی گرفته شد که در اثر آسیب مغزی درگذشت و این پیوند به نظر تمام متخصصان موفقیت‌آمیز بود. اما ۱۴ ماه بعد بدن لین قلب پیوندی را پس زد و این واکنش بدنبه قدری شدید بود که حتی قویترین داروها هم تاثیری نداشت.پس از آن در یک فرصت استثنایی تصمیم گرفته شد قلب دیگری به بدن لین پیوند زده شود. این در حالی است که پیدا کردن عضو پیوندی بسیار با کمبود مواجه است.
پزشکان در سال جاری که لین در هجدهمین سال تولدش دوباره دچار مشکل قلبی شد به والدین او هشداردادند که چاره‌ای جز پیوند دیگر نیست. در غیر این صورتدخترآنها تنها ۳۰ روز دیگر زنده خواهد ماند.لین بسیار خوش شانس بود که پس از سه روز مبارزه برای زنده ماندنبالاخره قلب مورد نظر از مرد ۳۵ ساله‌ای که در اثر تصادف در لندن جان سپرده‌ بود، پیدا شد.با انجام جراحی، حال ایندخترنوجوانکه هم ‌اکنون در بدن خود سه قلب دارد رو به بهبودی است.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
در سال 1935 در ليزارد در منطقه مايو قلعه اي متروك و عجيب وجود داشت. در همان زمان دختري به آن قلعه متروك وارد شد ولي وقتي مي خواست آنجا را ترك كند متوجه مي شود نمي تواند از در آنجا عبور كند و نيرويي مانع او مي شود. وحشت زدهسعي مي كند تا آنجا را ترك كند اما ديواري نامرئي مانع عبور او مي شد وفضاي خصمانه اي را در اطراف او به وجود آورده بود. هوا تاريك شده بود. او افرادي فانوس به دست را ميديد كه دنبال او مي گشتند و صدايش مي زدند. دختر از فاصله دو سه متري جواب آنان را مي داد. اما به نظر مي رسيد آنها صدايش را نمي شنوندو سرانجام راهشان را كشيدند و رفتند. پس از مدتي دختر متوجه مي شود ديوار نامرئي از بين رفته است و او توانست به خانه اش برگردد .
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
مسخره کردن افسانه هاي مردم بوميدر مورد هيولاهاي باورنکردني ، عاقلانه نيست . زيرا گاهي اين افسانه ها از واقعيت سرچشمه مي گيرد .در نيمه دوم قرن نوزدهم ، زمانيکه يک کاشف آمريکائي بنام پل دوشايليو (Paul Duchailliv) پوست واسکلت يک گوريل بزرگ را براي متعجب ساختن منتقدان خود به زادگاهش آورد . ثابت شد که اين افسانه ها چندان به دور از واقعيت نيستند .تا آن زمان هيچکس پوست يا موي آدم برفي زشت کوههاي هيماليا را با خود نياورده بود ، اما دانشمندان در انتظار روزي هستند که اين اتفاق روي دهد .مردمان بومي که در ان ناحيه متروک و ممنوع زندگي مي کنند ، اين موجودات را يتي(Yeti) مي ناميدند که ما آن را زشت ترجمه کرديم که البته معني واقعي اين کلمه نيست ، ام نزديکترين معادلي است که ما براي تعريف اين کلمه بکار مي بريم . يتي يا آدم برفيزشت به موجب گفته هاي مردم بومي در صخره هاي بلند هيماليا زندگي مي کند . اما مشکل زماني بوجود مي آيد که آنها بطرف دره ها ، محل زندگي بوميان مي آيند . بموجب داستان هائي که شرپا(Sherpa) ها ميگفتند ، يتي(آدم برفي زشت) فقط به خردن قورباغه از درياچه ها اکتفا نمي کند و از ميوه درختان و شالي ها نيز استفاده مي کند . آنها همچنينعلاقه زيادي به خوردن گوشت تازه دارند و گاهي بز يا گاوي را بسرقت مي برند و گاهي اوقات يک کودک و يا چوپان تنهايي را که در آفتاب خوابيده را مي دزدند . هنگاميکه اشغال هندوستان توسط انگلستانحتي به دامنه هاي ترسناک هيمالياگسترش پيدا کرد ، آنها با اولين گزارشات درباره اينگونه موجودات عجيب روبرو شدند و آنها را همچون اوهام و تصورات مردم بومي که ناشياز هيجان زياد بود ، تلقي کردند . اولين ترديد در خصوص اين مطلب درسال 1913 پديد آمد ، هنگاميکه يک گروه از شکارچيان چيني يک موجود عجيب شبيه انسان را زخمي و اسير کردند که تبتي ها آن را آدم برفي مي ناميدند .چيني ها ميگفتند که اين موجود رادر پاتانگ(Patang) در استان سين کيانگ(Sin Kiang) براي ماهها در قفس نگه داشته بودند ، حيواني با صورت سياه شبيه ميمون و دارايموهاي نقره اي بلند که تمام بدن او را پوشانده بود . دست هاي نيرومندي داشت و پاهاي او شباهت زيادي به پاهاي انسان داشت . صدائي شبيه به خر خر از گلويش خارج مي شد .اما بيشتر اوقات لب هاي خود را جمع مي کرد و با صداي بلند سوت مي زد . اما بعد از پنج ماه بيمار شد و مرد .آغاز جنگ جهاني اول هرگونه تحقيق علمي در ان ناحيه را متوقف کرد . در سال 1937 يک جهانگرد انگليسي بنام فرانک اسميت(Frank Smythe)هنگاميکه تبت را ترک کرد ، گزارشاتي از يک موجود وحشي شبيه انسان از گونه اي ناشناخته منتشر کرد که غالبا در مناطق مرتفع هيماليا زندگي مي کردند و از لارو حشرات جوندگان و حيوانات تغذيه مي کردند .اسميت رد پاي آنها را در ارتفاع 4500 متري پيدا کرد و هنگامي که آن را به راهنماي خود که يک شرپا بود ، نشان داد ، او ديگر حاظر به ادامه دادن راه نشد . اندازه جاي پاها نشان مي داد که آنها شباهت زيادي به جا پاي انسان داشتند ، منتها يک انسان غول پيکر ، زيرا اندازه کف پاي اين حيوان در حدود 33 سانتيمتر و عرض آن 13 سانتي متر بود .از ان تاريخ به بعد ، هيات هاي علميزيادي عازم منطقه شدند و مدارکي يافتند که حاکي از ان بود که آدم برفي زشت يک موجود زنده و واقعياست که ممکن است روزي او را گرفتار و به دام انداخت .اما يک سرگرد انگليسي به نام آلن کامرون (Alan Cameron ) در سال 1923 همراه هياتي به اورست رفت و اطلاعات زيادي درباره آدم برفي بدست آورد .هنگاميکه آنها در حال صعود به قله اورست بودند ، يکي از راهنماها به نقطه اي اشاره کرد که موجودات زنده اي در يک رديف به آرامي در امتداد يک صخره بلند پوشيده از برف حرکت مي کردند . دو روز بعد وقتيگروه به نقطه مورد نظر رسيدند ، جاي پاهاي بزرگي شبيه جاي پاي آنسان به روي برف مشاهده کردند .در اواخر سال 1936 ، گروه ديگري عازم اورست شدند و به نشانه هاي عجيب تري برخوردند . در مکاني که تصور نمي رفت هيچ موجود زنده اي در انجا زندگي کند . يکي از افراد اين گروه بنام اچ دبليو تيلمن (H.W. Tilman) جاي پاهائي را در طول چندين کيلومتر دنبال کرد و متوجه شد آنها بدنبال يکديگر قرار گرفته است ، بطوريکه نمي تواند متعلق به هيچ موجود چهار پائي باشد . سرانجام تيلمن آنها رادر امتداد صخره گم کرد .در سال 1985 يک دانشمند آمريکائي بنام دکتر نورمن دايرنفورت(Norman Dyrenfurt) از کاتماندو و پايتخت نپال گزارش داد که مدارکي يافته که او را متقاعد ساخته که آدم برفي زشت در رده پائين تري نسبت به انسان يا موجودات شبيه انسان قرار دارد . با جستجو کردن غارهائي که آنها بدون آتش در آن زندگي ميکردند . او دو رنگ مو به رنگ خاکستري مايل به نقره اي و قرمز مايل به قهوه اي ، باقيمانده غذا و چيزهاي عجيب ديگري پيدا کرد . از روي جاي پاي آنها قالب هاي پلاستيکي درست کرد ، تا ثابت کند که آدم برفي وجود دارد .اين موجودات به دو گونه يافت مي شدند . نوع بالغ آن در حدود 2/5 متر بلندي داشت و نوع ديگر در حدود 120 سانتي متر قد داشت . در سال 1958 انسان شناسي بنام جان هاپکينز(Jahn Hopkins)اظهار داشت که جاي پاي آدم برفي زشت که در روزنامه ها چاپ شده بود در واقع جاي پاي مردمان بومي است که انگشتان پاي آنها از کفش هاي کهنه شان بيرون زده است .درپاسخ به مطالب هاپکينز روزنامه شيکاگو تريبون نوشت :اين استدلال براي کسي که هرگز به آنجا نرفته است ، قانع کننده است ... .و کسي که آنقدر دور از آنجا زندگي مي کند که به اين مطالب بي علاقه استن .
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
(6) گورستان اسرار آميز
در تاريخ 24 اوت 1943 يك گروه از فراكاسون ها يك مقبره مهر و موم شده در جزيره باربادوس را باز كردند . آنجا آرامگاه سر ايوان مك گرگور (Sir Evan Mc Gregor) بود كه در سال 1841 آنجا دفن شده بود . اما فراماسون ها علاقه اي به سر ايوان نداشتند . آنها در جستجوي قبر الكساندر ايروين (Alexander Irvine) بنيانگذار فرقه فرماسيونري در جزيره باربادوس(Barbados) بودند كه قبلا جسد او در همين مقبره پيش از مك گرگور دفن شده بود .مقبره از سنگ هاي جزيره ساخته شده بود و در حدود 1/5 متر بالاتر اززمين ساخته شده بود و عمق آن در حدود 1/5 متر بو . افراد گروه براي وارد شدن به مقبره ابتدا از شش پله بالا رفتند و بعد در مهر و موم شده مقبره را باز كردند ، بعد از اينكه تخته سنگ بزرگي را كنار زدند ، راه ورود به مقبره توسط آجر مسدود شده بود . بعد از مدتي راه را باز كردند ولي در كمال تعجب مشاهده كردند كه تابوت سرايوان واژگون شده و در جاي اصلي خود نيست . چطور ممكن بود بعد از آنكه در مقبره مهر و موم شده ، تابوت حركت كند . از همه عجيب ترهيچ اثراي از تابوت الكساندر ايروين نبود ، جسد و تابوت او از جاي خود در مقبره بكلي ناپديد شده بود .فراماسون ها ماموراني را براي محافظت از مقبره گماردند و خواهان تحقيق در اين زمينه شدند . آنها شرحي از وقايعي را كه ديده بودند به مقامات باربادوس دادند و آنها كارشناساني را براي تحقيق در اينخصوص انتخاب كردند . بررسي هاياوليه حاكي از آن بود كه هر دو مرد در يك مقبره دفن شده اند و مقبره مهرو موم شده بودند .تمام شاهدان گواهي دادند كه مهر و مومدر مقبره شكسته نشده بود و مقبره قبل از اينكه در ان باز شود از شرايط مناسبي برخوردار بود . ولي كسي نميدانست كه چگونه اين اتفاقات عجيب در مقبره رخ داده است .دانشمندان تحقيقات زيادي پيرامون اين مسئله انجام دادند ولي انها هم از حوادث عجيبي كه اتفاق افتاده بود دچار حيرت شده بودند .ظاهرا همه چيز دست نخورده بنظر مي رسيد به استثناي اينكه جسد الكساندرو ايروين ناپديد شده بود ، هيچ كس علت اين امر را نميدانست .حوادث عجيبي كه در مقبره سر ايوان مك گرگور روي داد ، تنها حداثه عجيب در جزيره باربادوس نبود . دريك قبرستان ديگر كه چند كيلومتر دور تر قرار داشت ، مقاماتمحلي با حوادث عجيب و ترسناكي روبرو بودند كه مربوط به تابوت هائي بود كه در مقبره خانوادگي چس(Cahse) قرار داشت .هر گاه كه يكي از اعضاي خانواده را براي دفن به اين آرامگاه مي بردند ، در كمال تعجب مي ديدند كه بقيه تابوت ها در جاي اصلي خودشان قرار ندارند . هر دفعه آنها در مقبره را بر سرب مذاب لاك و مهر مي كردند و دفعه بعد كه آن را باز مي كردند و وارد مقبره مي شدند تابوت ها را نامرتب مي ديدند . تابوتي كه جسد توماس چس (Tomas Chase) در انقرار داشت بقدري سنگين بود كه هشت مرد قوي هيكل لازم بود تا ان را بلند كنند . اما هر دفعه كه در مقبره باز مي شد آن را واژگون در طرف مقابل در مقبره پيدا مي كردند . شايد باور كردني نباشد ، اما تنها دو تا از تابوت ها دست نخورده باقي مي ماند . يكي تابوتخانم گادارد(Goddard) صاحب اصلي مقبره و تابوت ديگر متعلق به يك دختر بچه بود كه نوه دختري خانم گادارد محسوب مي شد . نگهبانان مسلح شب و روز در بيرون مقبره به محافظت از ان مشغول بودند ولي باز هم نتوانستند از نيروئي كه باعث جابجا شدن تابوت ها در مقبره مي شد ، جلوگيري كنند . سر انجام خانواده چس تصميم گرفتند كه اجساد فاميل خود را به جاي ديگري انتقال دهند .در قبرستان قديمي كليساي باربادوس مقبره خانواده چس هنوز وجود دارد . بر روي سنگ بزرگي علامت سوالي(؟) كنده كاري شده است كه اين علامت يادآور حوادث شگفت انگيزي است كه در انجا اتفاق افتاده است .
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
۱۰ حالت و رفتار عجیب انسان که هنوز علم از شرح علت آن ها ناتوان است!!؟با وجود اینکه دانشمندان موفق به کسب افتخاراتی از جمله شکافتن اتم، فرستادن انسان بهکره ماه و کشف DNA بدن ما شده اند، ولی هنوز بسیاری از رفتارها و حالتهای عجیب انسان وجود دارد که از توضیح علت آن ها عاجزند.انسانی که دارای خصوصیاتی همچون هنر، رویا و بشر دوستی است، دارای خصوصیاتی از جمله موهای زائد، خجالت کشیدن وانگشت تو دماغ کردن نیز می باشد! در اینجا به ۱۰ مورد از آن موارد عجیب و بی پاسخ اشاره شده است.

1.سرخ شدن در اثر خجالت
داروین که یکی از معروفترین دانشمندان جهان است، تلاش بسیاری کرد تا از طریق سیر تکاملی توضیح دهد به چه علت درهنگام دروغ گفتن یا خجالت کشیدن قرمز می‌شویم و دیگران رااز شرمندگی خود آگاه می‌سازیم. بااین حال بعضی از مردم معتقدند که اینحالت نشانه ضعف شخص و روبرو شدن با چنین مشکلی است.
2.خندیدن
اندورفین که موجب بهبود حالت درونی ما می‌شود، در اثر خنده ایجاد شده و دلیل کاملا موجهی دارد، ولی تحقیقات ۱۰ ساله ی دانشمندان، این دلیل موجه را نقش بر آب کرد و متوجه شدند که لطیفه ها و جک های پیش پا افتاده باعث ایجاد خنده بیشتری میشوند.
3.بوسیدن
در تعاریف علمی بوسیدن، ذکر شده که این عمل ممکن است ژنتیکی و وراثتی نباشد زیرا بسیاری از انسان ها از انجام آن امتناع می‌ورزند. اما بسیاری از نظریه ها، بوسیدن را با خاطرات تغذیه ای دوران نوزادی مرتبط دانسته و حاکی از اینست که انسان های اولیه فرزندانشان را از شیر می‌ گرفتند و تنها از طریق دهانشان به آنها غذا می‌دانند که همین عمل موجب انتقال بزاق دهان و لذت بردن می‌شود.
4.رویا
براساس نظریات برخی از دانشمندان، رویا و خواب دیدن، بیان آرزوهای ضمیر نیمه هشیار ماست. اما این نظریات رد شده اند زیرا هنوز دلیل اینکه چرا چنین خیالات و تصورات عجیبی را می‌بینیم ، به طور دقیق کشف نشده است. خرافاتعادت های غیرعادی ولی اطمینان عادت های غیرعادی ولی اطمینان بخش که از گذشته تا اکنون وجود داشته اند. برای مثال انسان هایباستان از ناله شیر در چمن ها به عنوان حرکت باد سود می‌جسته اند. به نظر می‌آید که در بعضی جوامع، مذهب انگیزه خوبی برای خرافات بوده است.
5.انگشت در بینی کردن
عادت زشت و ناپسند که بسیار رایج شده است و با اینکه بیرون راندن آن موشها (!) از بینی منفعت خاصی برای بدن ندارد، پس چرا بسیاری از مردم این کار را بطور میانگین چهار بار در روز انجام می‌دهند؟ البته برخی گمان می‌کنند که این عمل باعث تقویت سیستم دفاعیبدن می‌شود.
6.دوران بلوغ
در بین مخلوقات، به جز انسان، هیچنوع حیوانی سالهای سخت و غیرقابل پیش بینی نوجوانی و بلوغ را تجربه نمی‌کند. برخی افراد معتقدند این دوران کمک می‌کند تا قبل از بالغ شدن، مغز انسان دوباره سازماندهی شود و شخص برای سالهای بعدی، مسئولیت پذیر شود.
7.بشر دوستی
کمک کردن به همنوع بدون هیچ چشم داشت و توقعی، از رفتارهای عجیب در سیر تکامل انسان است؛ که گاه به صورت گروهی انجام می شود و گاه فقط به خاطر لذت شخصی.
8.هنر
نقاشی، رقص، مجسمه سازی و موسیقی همگی از خصوصیات زیبای بشریت هستند که نشان دهنده والا بودن بعد انسان اند و می توان از آنها به عنوان ابزاری برای انتقال دانش یا تجربه استفاده کرد.
9.مو
موهای نرم و نازک روی بدن و موهای ضخیم اندام های تناسلی بدن انسانها، کاملا برعکس پستانداران است و دانشمندان بر این باورند که موهای زائد باعث ملایمت، ایجاد رایحه ای مطبوع و حفاظت در برابر خراشیدگی می‌شود
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد

Spectacular & Amazing Facts | واقعيت های جالب و عجیب از هر گوشه دنيا!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA