انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

توهین های قران به مخالفینش


زن

 
فحاشی در قرآن

در دین اسلام و بر اساس آیات قرآن، مسلمانان آزادند همه ی غیرمسلمانان، دگراندیشان، منتقدان اسلام و حتی پیروان ادیان دیگر را هرگونه که خواستند مورد توهین و فحاشی قرار دهند و آنها را با القاب و برچسب های زشت و توهین آمیز خطاب کنند از جمله: ابله، نادان، حیوان، چهارپا، بوزینه، خوک، سگ، نجس، زنازاده، فاسق، بی شعور و … و با تلاوت کردن هر روزه این آیات الهی، از ثواب دنیوی و اخروی بهره مند شوند. برای بهتر آشنا شدن با آزادی فحاشی در قرآن و اسلام و همچنین فرهنگ و تربیت و ادب اسلامی ناب محمدی، نمونه هایی از آیات قرآن که نشانگر توهین و فحاشی های رکیک می باشد نقل می شود:



سوره بقره – آیه 10:

في قلوبهم مرض فزادهم اللّه مرضا و لهم عذاب أليم بما كانوا يكذبون

در دلهایشان مرضى است و الله بر مرضشان افزود و به [سزاى‏] آنچه به دروغ مى گفتند، عذابى دردناک [در پیش‏] خواهند داشت.



سوره بقره – آیه 13:

و إذا قيل لهم آمنوا كما آمن النّاس قالوا أ نؤمن كما آمن السّفهاء ألا إنّهم هم السّفهاء و لكن لا يعلمون

و هنگامی که به آنان گفته شود: همانند (سایر) مردم ایمان بیاورید، می گویند: آیا همچون ابلهان ایمان بیاوریم؟! بدانید اینها همان ابلهانند ولی نمی دانند.



سوره بقره – آیه 15:

اللّه يستهزئ بهم و يمدّهم في طغيانهم يعمهون

الله تمسخرشان مى کند و آنان را سرگردان در ستمکاری شان سوق مى دهد.




سوره بقره – آیه 65:

و لقد علمتم الّذين اعتدوا منكم في السّبت فقلنا لهم كونوا قردة خاسئين

به طور قطع از حال کسانی از شما، که در روز شنبه نافرمانی و گناه کردند، آگاه شده اید. ما به آنها گفتیم: به صورت بوزینه هایی طرد شده درآیید.



سوره بقره – آیه 118:

و قال الّذين لا يعلمون لو لا يكلّمنا اللّه أو تأتينا آية كذلك قال الّذين من قبلهم مثل قولهم تشابهت قلوبهم قد بيّنّا الآيات لقوم يوقنون

و نادانان گفتند: چرا الله [بى‏واسطه‏] با ما سخن نمى‏گويد يا [چرا] برايمان معجزه‏ اى نمى‏آيد؟ همچنين پيشينيانشان [هم سخنى‏] مانند سخن آنان گفتند. دلهايشان همانندى دارد. به يقين نشانه‏ها [ى خود را] براى گروهى كه يقين مى‏كنند، [به روشنى‏] بيان كرديم.



سوره بقره – آیه 171:

و مثل الّذين كفروا كمثل الّذي ينعق بما لا يسمع إلاّ دعاء و نداء صمّ بكم عمي فهم لا يعقلون

مثل کافران، مثل حیوانی است که کسی در گوش او آواز کند و او جز بانگی و آوازی نشنود اینان کرانند ، لالانند ، کورانند و هیچ در نمی یابند.



سوره مائده – آیه 60:

قل هل أنبّئكم بشرّ من ذلك مثوبة عند اللّه من لعنه اللّه و غضب عليه و جعل منهم القردة و الخنازير و عبد الطّاغوت أولئك شرّ مكانا و أضلّ عن سواء السّبيل

بگو : آیا شما را از کسانی که در نزد الله کیفری بدتر از این دارند خبر بدهم: کسانی که خدایشان لعنت کرده و بر آنها خشم گرفته و بعضی را بوزینه و خوک گردانیده است و خود بت پرستیده اند؟ اینان را بدترین جایگاه است و از راه راست گمگشته ترند.



سوره اعراف – آیه 166:

فلمّا عتوا عن ما نهوا عنه قلنا لهم كونوا قردة خاسئين

آری، هنگامی که در برابر آنچه از آن نهی شده بودند سرکشی کردند، به آنها گفتیم: به شکل میمون هایی طرد شده در آیید.



سوره اعراف – آیه 176:

و لو شئنا لرفعناه بها و لكنّه أخلد إلى الأرض و اتّبع هواه فمثله كمثل الكلب إن تحمل عليه يلهث أو تتركه يلهث ذلك مثل القوم الّذين كذّبوا بآياتنا فاقصص القصص لعلّهم يتفكّرون

و اگر میخواستیم به آن آیات او را رفعت مقام می بخشیدیم، لیکن او به زمین (تن) فروماند و پیرو هوای نفس گردید، و در این صورت مثل و حکایت حال او به سگی ماند که اگر بر او حمله کنی و یا او را به حال خود واگذاری به عوعو زبان کشد. این است مثل مردمی که آیات ما را بعد از علم به آن تکذیب کردند. پس این حکایت بگو، باشد که به فکر آیند.



سوره اعراف – آیه 179:

و لقد ذرأنا لجهنّم كثيرا من الجنّ و الإنس لهم قلوب لا يفقهون بها و لهم أعين لا يبصرون بها و لهم آذان لا يسمعون بها أولئك كالأنعام بل هم أضلّ أولئك هم الغافلون

و به راستى بسيارى از جن و انس را براى جهنم آفريده‏ايم، دلهايى دارند كه با آن در نمى‏ يابند و چشمهايى دارند كه با آن نمى‏بينند و گوشهايى دارند كه با آن نمى‏شنوند، آنان چون چهارپايانند، بلكه اينان گمراه‏ترند، ايشان بى خبرند.



سوره توبه – آیه 28:

يا أيّها الّذين آمنوا إنّما المشركون نجس فلا يقربوا المسجد الحرام بعد عامهم هذا و إن خفتم عيلة فسوف يغنيكم اللّه من فضله إن شاء إنّ اللّه عليم حكيم

ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجدالحرام نزدیک شوند و اگر از بینوایی می ترسید، الله اگر بخواهد به فضل خویش بی نیازتان خواهد کرد زیرا الله دانا و حکیم است.



سوره فرقان – آیه 44:

أم تحسب أنّ أكثرهم يسمعون أو يعقلون إن هم إلاّ كالأنعام بل هم أضلّ سبيلا

آیا گمان میبری بیشتر آنها می‏شنوند یا می‏فهمند؟ آنها فقط همچون چهارپایانند بلکه گمراه تر.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
زن

 
سوره مدثر – آیات 49،50 ، 51:

فما لهم عن التّذكرة معرضين كأنّهم حمر مستنفرة فرّت من قسورة

چه شده که است از این پند اعراض می کنند؟ مانند خران وحشی که از شیر می گریزند.



سوره جمعه – آیه 5:

مثل الّذين حمّلوا التّوراة ثمّ لم يحملوها كمثل الحمار يحمل أسفارا بئس مثل القوم الّذين كذّبوا بآيات اللّه و اللّه لا يهدي القوم الظّالمين

مثل کسانى که به تورات مکلف شدند ولى به آن عمل نکردند همچون خرى است که کتابهایى را حمل کند، چقدر بد است مثل قومى که آیات الله را تکذیب کردند. الله ستمکاران را هدایت نمی کند.



سوره القلم – آیه 13:

عتلّ بعد ذلك زنيم

گستاخ [و] گذشته از آن زنازاده است.




سوره انبیاء – آیه 67:

أفّ لكم و لما تعبدون من دون اللّه أ فلا تعقلون

تف بر شما و بر آنچه غير از الله مى ‏پرستيد مگر نمى‏ انديشيد.



سوره انفال – آیه 22:

إنّ شرّ الدّوابّ عند اللّه الصّمّ البكم الّذين لا يعقلون

بدترین جانوران در نزد الله این کران و لالان هستند که در نمی یابند.



سوره انفال – آیه 55:

إنّ شرّ الدّوابّ عند اللّه الّذين كفروا فهم لا يؤمنون

به یقین، بدترین جنبندگان نزد الله، کسانی هستند که کافر شدند و ایمان نمی آورند.



سوره انعام – آیه 35:

و إن كان كبر عليك إعراضهم فإن استطعت أن تبتغي نفقا في الأرض أو سلّما في السّماء فتأتيهم بآية و لو شاء اللّه لجمعهم على الهدى فلا تكوننّ من الجاهلين

و چنانچه انکار و اعتراض آنها تو را سخت و گران می آید اگر توانی نقبی در زمین بساز یا نردبانی بر آسمان برافراز تا آیتی بر آنها آوری و اگر الله میخواست همه را مجتمع بر هدایت میکرد؛ پس تو البته از جاهلان مباش.



سوره محمد – آیه 12:

إنّ اللّه يدخل الّذين آمنوا و عملوا الصّالحات جنّات تجري من تحتها الأنهار و الّذين كفروا يتمتّعون و يأكلون كما تأكل الأنعام و النّار مثوى لهم

الله کسانی را که ایمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند وارد باغ هایی از بهشت می کند که نهرها از زیر (درختانش) جاری است؛ در حالی که کافران از متاع زودگذر دنیا بهره می گیرند و همچون چهارپایان می خورند و سرانجام آتش دوزخ جایگاه آنهاست.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  

 
باز هم تفسیر غرض ورزانه بازهم هجمه به اسلام. برادران خواهران دین اسلام دین رحمت و مرحمت است. در دین اسلام با تند خویی و فحاشی برخورد شده است.نمیدانم شما با چه ادله ای این تهمت را به اسلام میزنین.
hi dr!
     
  
مرد

 
خوب این كه مشخصه كه اینطوری با اونها باید حرف بزنه كسانی كه بعدی معنوی خودشون رو فراموش كردن و زبندگی مادی رو پیش گرفتن و از خدا و فرستادهای اون رو برگردوندن لابق چنین چیزهایی هستند یعنی واقعیت اونها همینه وقتی كه در این دنیا بخوری و لذت ببری و زندگی كنی ولی بندگی خدایی رو كه تو رو افریده نكنی و بنده پول و دنیا و شهوت و غریزت باشی چه فرقی با یك حیوان داری ؟ !
بسیار سفر باید تا پخته شود ... خامی صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
گر پیر مناجاتست ور رند خراباتی ... هر کس قلمی رفته‌ست بر وی به سرانجامی
     
  
مرد

 
khormalo: این آیه را محض اطلاعتون بگم فحش و توهین نیست.چونكه به خاطر مسخره بازیهای زیاد از حد بنی اسرائیل و ازار و اذیت پیامبرانشان خداوند آنها را واقعا به صورت بوزینه دراورد.پس واقیت است نه توهین .
نه آقا همون هست كه هستی میگه مگه اینها اعتقد ندارن كه از نسل میمون هستند پس چرا ناراحت میشن ؟َ

وقتی كه قرآن اشكال و چهرههای اخروی افراد رو بیان میكنه در اصل داره صیرت واقعی اونها رو در این دنیا بهشون گوش زد میكنه
بسیار سفر باید تا پخته شود ... خامی صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
گر پیر مناجاتست ور رند خراباتی ... هر کس قلمی رفته‌ست بر وی به سرانجامی
     
  
مرد

 
hhastii: سوره انبیاء – آیه 67:

أفّ لكم و لما تعبدون من دون اللّه أ فلا تعقلون

تف بر شما و بر آنچه غير از الله مى ‏پرستيد مگر نمى‏ انديشيد.

كی این ترجمه رو برای تو اورده اف كه معنیش تف نمیشه
بسیار سفر باید تا پخته شود ... خامی صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی
گر پیر مناجاتست ور رند خراباتی ... هر کس قلمی رفته‌ست بر وی به سرانجامی
     
  

 
در ادامهصحبت هایم باید بگم كه هشدار و انذار قران به كافران توهین نیست. دین اسلام به كافران درمورد عواقب كارهای شان و كفر و شرك گیری آنها به آنها گوشزد می شود. درجای دیگر مسلمانان را به اتحاد دعوت و اتحاد را لازمه موفقیت آنها می داند.

به طور مثال:
سوره مباركه احقاف، به‌ترتيب مصحف چهل‌و‌ششمين سوره و به‌ترتيب نزول شصت و ششمين سوره است.[65] اين سوره هم در ترتيب نزول و هم در چينش كنونى پس از سوره جاثيه قرار دارد.[66] اين سوره با حرف مقطّعه «حم» آغاز‌مى‌شود و آخرين سوره از مجموعه 7 سوره داراى «حم» قرآن است. اين سوره با احتساب «حم» به عنوان يك آيه، داراى 35 آيه[67] و 644‌كلمه[68] است.
نام سوره از آيه بيست و يكم آن گرفته شده‌است كه در آن هشدارهاى حضرت هود را به قوم عاد يادآور مى‌شود. قوم عاد در سرزمين احقاف سكونت داشتند: «واذكُر اَخا عاد اِذ اَنذَرَ قَومَهُ بِالاَحقافِ‌...». در‌اين آيه حضرت هود قومش را به خداپرستى دعوت مى‌كند و از عذاب قيامت انذار مى‌دهد. برخى از مفسران معتقدند كه نام اين سوره با هدف اصلى آن (كه انذار به كافران است) هماهنگى دارد.[69] گفتنى است كه احقاف به‌معناى شن‌هاى روانى است كه بر اثر وزش باد به‌صورت كج و معوج روى هم انباشته مى‌گردد.[70](‌=>‌احقاف)
سوره احقاف از سوره‌هاى مكى قرآن به‌شمار مى‌رود;[71] اما بسيارى از مفسران معتقدند كه آيه دهم سوره (قُل اَرَءَيتُم اِن كانَ مِن عِندِ اللّهِ) كه‌درباره عبدالله‌بن سلام است، در مدينه نازل شده است.[72] علامه طباطبايى معتقد است كه بجز آيه مذكور، آيه هشتم سوره (اَم يَقولونَ افتَرهُ...) نيز در مدينه نازل شده است.[73]
گروهى از مفسران مانند طبرسى نيز به پيوند ميان آيات آغازين سوره احقاف و آيات پايانى سوره جاثيه گرايش دارند. آنان مى‌گويند: اين آيات از يك مضمون برخوردارند; زيرا سوره جاثيه با ياد‌كرد توحيد و مذمت مشركان و وعده عذاب به آنان پايان يافته و اين سوره با بيان توحيد و سپس توبيخ كافران آغازگشته است.[74]


محتواى سوره:


مشركان مكه خود را در اوج قدرت مى‌ديدند و تصور مى‌كردند كه هيچ نيازى به پذيرش دعوت پيامبر ندارند; ازاين‌رو ضمن تبليغ بت‌پرستى و گمراه كردن مردم، حقانيت آيين اسلام و تعاليم قرآن را با تمسخر انكار مى‌كردند. سوره احقاف براى هشدار به كافران و مشركان قريش نازل شد،[75] تا به آنان يادآور شود كه ادامه اين روش سرانجامى شوم را براى آنان در دنيا و آخرت در پى خواهد داشت و پيمودن طريق باطل و بى‌توجهى به حقانيت پيامبر و انكار قيامت، جز ناكامى در دنيا و ذلت در آخرت نتيجه‌اى براى آنان دربرنخواهد داشت و از آن‌جا كه درمان بيمارى حق‌ستيزى آنها تنها با يادآورى عذاب دردناك قيامت ميسر بود، در چند آيه از سوره بر موضوع معاد و عذاب كافران و عرضه آنان بر آتشِ دوزخ تأكيد مى‌شود. (احقاف/46، 18‌ـ‌28)
سوره احقاف هدف مذكور را در سه بخش دنبال مى‌كند: در بخش نخست سوره (آيات 1‌ـ‌14) به بطلان عقايد كافران مى‌پردازد و ضمن نكوهش پرستش غيرِ خدا، به فقدان هر گونه دليل عقلى و نقلى بر شايستگى بت‌ها و معبودان خيالى براى پرستش تأكيد مىورزد. آنگاه سخنان و دلايل واهى كافران را در مخالفت با قرآن نقد مى‌كند. كافران قرآن را سِحر (آيه‌7)، بافته پيامبر (آيه‌8)، افسانه و دروغ پيشينيان (آيه‌11)، مى‌ناميدند و در حقانيت آن شك روا مى‌داشتند. آيات مورد بحث ضمن ارائه پاسخى مستدل و منطقى به آنان، قرآن را آيه‌هاى روشن الهى (آيه‌7) مى‌نامد كه جز بر زبان رسول حق جارى نمى‌شود (آيه‌9) و تعاليم آن توسط كتاب‌هاى آسمانى ديگر تأييد شده است (آيه‌12). در انتها نيز، پس از آن‌كه انسان‌ها را به دو گروه نيكوكار و ستم كار تقسيم مى‌كند، سرنوشت دردناك ستم كاران و سرنوشت مسّرت‌آور نيكوكاران و معتقدان به ربوبيت‌الهى‌رابرمى‌شمرد. (آيه‌14)
در بخش دوم سوره (آيات 15‌ـ‌20) سرنوشت دو گروه مذكور را با تفصيل بيشترى بيان مى‌كند و مردم را به دو دسته تقسيم مى‌كند: يك دسته كسانى‌كه همواره به‌سوى خدا توجه كرده، در برابر حق تسليم هستند و به نصايح كسانى‌كه دلسوزانه آنان را به‌سوى حق دعوت مى‌كنند، مانند پدر و مادر، گوش فرا داده، در حق آنان دعاى خير مى‌كنند. خداوند نيز اعمال نيك آنها را پذيرفته، آنان را در بهشت جاى مى‌دهد. دسته ديگر خاسران و زيان‌كاران‌اند كه با درخواست والدين دل‌سوز خود، كه او را به‌سوى ايمان به خدا و روز جزا مى‌خوانند، مخالفت مى‌كنند و متكبرانه اين سخنان را خرافات و كهنه‌پرستى‌مى نامند. اين گروه به سرنوشتى اسف بار مانند امت‌هاى گذشته، از جن و انس، دچار مى‌شوند. بدين‌سان با مثالى زيبا هشدارى عبرت‌آميز به كافران مى‌دهد.
بخش سوم اين سوره (آيات 20‌ـ‌35) به بيان دو داستان عبرت‌آموز از انذار كافران و سرانجامِ كسانى اختصاص دارد كه به هشدارهاى پيامبران بى‌توجهى كردند. ابتدا به داستان قوم عاد* كه در سرزمين احقاف زندگى مى‌كردند اشاره مى‌كند و تعاليم توحيدى پيامبرشان (حضرت هود(عليه السلام)) را يادآور مى‌شود كه آنان را به خداپرستى و دورى از عذاب الهى دعوت مى كرد; اما آنان با لجاجت از پذيرش آن، سر باز‌مى‌زدند و سرانجام با همه قدرت و مكنتى كه داشتند به خوارى و ذلتِ عذاب دچار شدند. اين آيات از كافران مكه مى‌خواهد تا از سرنوشت قوم عاد پند بگيرند.
داستان دوم، درباره ايمان آوردن گروهى از جن است كه آيات 29‌ـ‌32 به بيان آن پرداخته است. اين آيات در وادى نخله و هنگامى نازل شد كه پيامبر از سفر تبليغى طائف بازمى‌گشت و با اهانت‌هاى اهل طائف مواجه شده بود. اين آيات از گروهى از جن خبر مى‌دهد كه به آيات قرآن گوش فرا دادند و پس از آن كه به حقانيت آن پى‌بردند، به‌سوى قوم خود بازگشته، آنان را انذار كردند و نتايج و آثار ايمان به خدا، از‌جمله بخشش گناهان و ايمنى از عذاب دردناك را براى آنان برشمردند و در مقابل، نتيجه بى‌توجهى به دعوت الهى را نيز يادآور شدند. در اين داستان، از زبان جن‌ها به كافران گوشزد مى‌كند كه فرجامِ مبارزه با حق و روى‌گردانى از تعاليم انبيا چيست.
در انتها، پس از آن كه قدرت خدا را بر زنده كردن مردگان يادآور مى‌شود، عذاب حقارت‌بار كافران را ترسيم مى‌كند. در آخرين آيه سوره كه در حكم نتيجه‌گيرى از مجموع مطالب گفته شده است، خداوند از پيامبرش مى‌خواهد تا در برابر لجاجت‌ها و اذيت‌هاى كافران صبر پيشه كند و در تقاضاى عذاب براى آنان عجله نكند كه به زودى آن روز را مشاهده مى‌كنند; هر چند كافران آن روز را دور مى‌پندارند.








منابع
البرهان فى تفسير القرآن; البرهان فى علوم القرآن; تاريخ قرآن، زنجانى; التحقيق فى كلمات القرآن الكريم; تفسير اثنى‌عشرى; تفسير مخزن العرفان در علوم قرآن; تفسير منهج‌الصادقين; ثواب الاعمال و عقاب الاعمال; حجة‌التفاسير و بلاغ الاكسير; مجمع‌البيان فى تفسير‌القرآن; المعجم الاحصائى لالفاظ القرآن; مفردات‌الفاظ قرآن; الميزان فى تفسير القرآن; نظم الدرر فى تناسب الآيات و‌السور، بقاعى.
hi dr!
     
  
مرد

 
انقدر خوشم میاد همه به دین ما حسودی میكنن

هر روز دارن تلاش میكنن 4 تا كلمه به زور از توی قرآن در بیارن كه به نفع خودشون باشه

صد در صد اگه همینجوری پیش برید همه ی دنیا كافر میشن
من برگشتم
     
  
مرد

 
خیلی جالبه دوستان دیدگاه های این دیندارها رو بخونید ببینید چی نوشتن
یكی اومده نوشته دارن به دین ما حسودی میكنن
یكی اومده گفته خب كافرین حقشونه از این دشنام ها بخورن و قران نمیتونه مخالف رو تحمل كنه
یكی دیگه اومده داره دینش رو تبلیغ میكنه به جای استدلال مغالطات اون دین
یكی دیگه میاد میگه آیه رو اشتباهی نوشتی اصلا گیرم یكی اشتباه بقیه چی ؟

دوستان مشكل ما فقط یك جاست شما نظراتتون با هم تناقض داره از همینجا بدون كه یا شما دین رو با هم نفهمیدین یا دین ایراد نداره كه نمیتونه تفكر شما رو واحد كنه و یا واقعا این دین صلاحیت رهبری افراد رو نداره.


من همین جا به كل دیندارها اعلام میكنم بخصوص مسلمون ها :

اگر بگید قران نوشته ی محمد هستش به انسانیتم سوگند دیگه هیچوقت در مورد اسلام حداقل توی این فروم حرف نمیزنم ولی وقتی میگید این كتاب ازآن خداست پس باید جوابگوی این توهینات به امثال ما باشید
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: bilbilak   
مرد

 
میدونی چرا خدا میگه با شما اینجوری رفتار كنیم؟چون شما هر روز دارید باعث یه بحث و جدل جدید میشید ولی ما نمیشیم
دقیقا توی همین انجمن مشخصه كه كی بیشتر به جنگیدن علاقه داره ما مسلمون ها كه سرمون تو لاك خودمونه شما دوست دارید كل كل كنید پس ما هم حق داریم به حرف قرآن گوش بدیم
من برگشتم
     
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
مذهب
مذهب

توهین های قران به مخالفینش

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA