انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

ترفندهای فایر فاکس


زن

Princess
 
میزان استفاده از RAM

اگر فایرفاکس قسمت زیادی از حافظه‌ کامپیوتر را اشغال می‌کند، می‌توان آن را محدود کرد. به about:config بروید. ” browser.cache ” را در قسمت Filter تایپ و ” browser.cache. disk.capacity “را انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض بر روی 50000 تنظیم شده است. اما شما می‌توانید آن‌را متناسب با مقدار حافظه‌ی کامپیوتر خود، کاهش دهید. اگر حافظه‌ی رم شما بین 512MB تا 1GB است، 15000 را امتحان کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
جابه‌جایی یا حذف دکمه‌ی Close Tab

آیا شما به ندرت بر روی دکمه‌ی Close موجود بر روی تب‌های فایرفاکس کلیک می‌کنید؟ شما می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا و یا حذف کنید. دوباره به about:config بروید. ” browser.tabs. closeButtons ” را جست‌وجو و باز کنید. کاربرد مقدارها در زیر آمده است. 0 : دکمه‌ Close را فقط بر روی تب فعال نشان می‌دهد. 1 : (پیش‌فرض) دکمه‌ Close را بر روی تمام تب‌ها نشان می‌دهد. 2 : دکمه‌ی Close را نشان نمی‌دهد. 3 : یک دکمه‌ی Close در انتهای نوار تب‌ها نشان می‌دهد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بستن سریع یک تب

در فایرفاکس برای بستن سریع یک تب دو راه وجود دارد؛ ساده‏ترین راه این است که با استفاده از ماوس بر روی تب مورد نظر کلیک وسط انجام دهید تا تب بسته شود. همچنین با استفاده از کیبورد و کلیدهای ترکیبی Ctrl+W می‏توانید تب را خیلی سریع ببندید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
حفاظت و قفل کردن تب‏ها

اگر در اندیشه پیشرفته کردن تب‏ها در فایرفاکس هستید افزونه‏ای به نام Tab Mix Plus وجود دارد که مختص همین کار است. مهم‏ترین قابلیت این افزونه حفاظت از تب‏ها و قفل نمودن آنها است. فرض کنید چندین تب باز کرده‏اید و یکی از تب‏ها برایتان اهمیت زیادی دارد. برای جلوگیری از این که تصادفاً آن را ببندید کافی است پس از نصب این افزونه بر روی تب راست کلیک کنید و Protect Tab را انتخاب کنید. از این پس تب مورد نظر حفاظت شده است (ترفندستان) و در صورتی که تصادفاً دکمه Close این تب را بزنید بسته نمی‏شود. پس از پایان کار نیز می‏توانید مجدد بر روی تب راست کلیک کرده و Protect Tab را انتخاب کنید تا تب از حالت حفاظت شده خارج شود. شما با این افزونه حتی می‏توانید تب‏ها را قفل کنید! به این صورت که صفحه حاضر در تب شما همواره قفل شده و تغییر نمی‏کند، به طوریکه امکان درج آدرس جدید در نوار آدرس مرورگر نیست و صفحه عوض نمی‏شود. حتی با کلیک بر روی لینک‏ها هم صفحه در تب جدیدی باز می‏شود و تب دست نخورده باقی می‏ماند. برای فعال و غیرفعال‏سازی آن کافی است بر روی تب مورد نظر راست کلیک کرده و Lock Tab را انتخاب کنید. افزونه Tab Mix Plus را می‏توانید از https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1122 نصب کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
انتخاب یک تب خاص با استفاده از کیبورد

در فایرفاکس قابلیت جالبی برای افرادی که تعداد تب زیادی باز می‏کنند وجود دارد. شما با استفاده از کلیدهای ترکیبی کیبورد می‏توانید سریعاً به تبی که مد نظرتان است بروید و در وقت خود صرفه جویی کنید. بدین صورت که: Ctrl+1: رفتن به اولین تب موجود. Ctrl+9: رفتن به آخرین تب موجود. 8 تا Ctrl+2: رفتن به تب شماره 2 تا 8. به عنوان مثال Ctrl+5، پنجمین تب موجود را باز می‏کند. همچنین با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Tab می‏توانید بین تب‏ها گردش کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ایجاد نسخه مشابه از یک تب در یک پنجره جدید

فرض کنید قصد دارید تا به طور سریع یک تب موجود را کلاً در یک پنجره جدید فایرفاکس باز کنید. برای اینکار نیازمند افزونه Tab Mix Plus که در قسمت اول معرفی شد هستیم. ابتدا این افزونه را نصب کنید. از آنجایی که این قابلیت به طور پیش فرض در افزونه فعال نیست ابتدا به Tools > Add-ons بروید. بر روی Tab Mix Plus راست کلیک کرده و Options را انتخاب کنید. سپس به تب Menu و قسمت Tab Context Menu بروید. حالا تیک گزینه Duplicate in New Window را بزنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید. اکنون در صورتی قصد ایجاد نسخه مشابه از یک در یک پنجره جدید را داشته باشید کافی است بر روی تب مورد نظر راست کلیک کرده و Duplicate in New Window را انتخاب کنید یا از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+N استفاده کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
چندین ردیف تب در یک پنجره

اگر اهل باز کردن تب‏های زیاد باشید، حتماً می‏دانید که پیدا کردن یک تب خاص در میان لیست تب‏ها چه کار مشکلی است. چرا که تب‏ها در فایرفاکس تنها در نوار و ردیف به صورت پشت هم قرار می‏گیرند. اما آیا به این موضوع فکر کرده‏اید که می‏توانید چندین ردیف تب داشته باشید؟ به صورتی که تب‏ها پس از رسیدن به انتهای پنجره در زیر هم قرار می‏گیرند. برای انجام چنین کاری باز هم نیازمند افزونه Tab Mix Plus هستید. پس از نصب آن (ترفندستان) جهت فعال‏سازی استفاده از چندین ردیف تب، به Tools > Add-ons بروید. بر روی Tab Mix Plus راست کلیک کرده و Options را انتخاب کنید. سپس به تب Display و قسمت Tab Bar بروید. اکنون گزینه When tabs don’t fit width را بر روی Multi-row تنظیم کنید. در قسمت Max number of rows to display هم می‏توانید حدأکثر تعداد ردیف برای قرارگیری تب‏ها را تعیین کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دخیره پنجره‏ها و تب‏ها به هنگام Restart فایرفاکس

گاهی ممکن است به هر دلیل ناچار به بازآغازی یا Restart فایرفاکس شوید. با استفاده از قابلیتی که در خود فایرفاکس وجود دارد شما می‏توانید همواره پنجره‏ها و تب‏ها را در همان حالتی که هستند به هنگام خروج از فایرفاکس ذخیره کنید و آن‏ها را پس از باز نمودن مجدد فایرفاکس به همان شکل در اختیار داشته باشید. برای فعال سازی این قابلیت، به Tools > Options بروید. در تب Main قسمت When Firefox starts را بر روی Show my windows and tabs from last time تنظیم کنید. لازم به ذکر است برای این کار شما 2 راه دیگر نیز دارید. راه اول استفاده از افزونه ای به نام Restart Firefox است که می‏توانید آن را از https://addons.mozilla.org/en-US/firefox دانلود کنید. پس از نصب افزونه کافی است از منوی File گزینه Restart Firefox را انتخاب کنید، تا پس از بازآغازی فایرفاکس، تب‏ها و پنجره‏ها نیز به طور اتوماتیک بازیابی شوند. راه دیگر نیز برای این کار استفاده از افزونه Tab Mix Plus است که در قبل به آن اشاره کردیم. شما می‏توانید به Tools > Add-ons بروید. بر روی Tab Mix Plus راست کلیک کرده و Options را انتخاب کنید. در تب Session و قسمت Start/Exit گزینه When browser starts را بر روی Restore تنظیم کنید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
باز نمودن نتیجه جستجو در تب جدید

همانطور که می‏دانید در فایرفاکس در صورتی که از قسمت جستجو (در بالا سمت راست مرورگر) استفاده کنید، نتیجه جستجو در همان تب باز می‏شود. برای اینکه این نتایج در یک تب جدید باز شوند چهار راه دارید! راه اول این است که به جای فشردن Enter پس از وارد کردن عبارت، کلیدهای ترکیبی Alt+Enter را بزنید تا نتیجه در تب جدید نمایش داده شود. راه دوم بدین صورت است که ابتدا عبارت about:config را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید و دکمه Enter را بزنید. اگر با پیغامی مواجه شدید روی دکمه I'll be careful, I promise کلیک کنید. اکنون در قسمت Filter عبارت browser.search. openintab را وارد کنید. سپس بر روی browser.search. openintab دوبار کلیک کنید تا مقدار Value آن به true تغییر کند. و راه سوم باز هم با استفاده از افزونه Tab Mix Plus است. به Tools > Add-ons بروید. بر روی Tab Mix Plus راست کلیک کرده و Options را انتخاب کنید. در تب Events و قسمت Tab Opening در بخش Open tabs from تیک گزینه Search bar را بزنید. و در نهایت چهارمین راه که آخرین راه و ساده‏ترین آنهاست! پس از تایپ عبارت مورد جستجو کلید وسط ماوس را بر روی تصویر ذره‏بین در سمت راست قسمت جستجو فشار دهید!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
یک کاربر برای برقراری ارتباط با کامپیوتر نیاز به دستگاه‌های ورودی دارد و دستگاه‌های ورودی امروزه بیشتر شامل ماوس (موشی) و کیبورد (صفحه‌کلید) می‌شوند، بیشتر کامپیوترکارهای حرفه‌ای ترجیح می‌دهند تا جایی که امکانش وجود دارد از کلید‌های میانبر (ShortCut) استفاده کنند تا زمان کمتری را صرف کنند. در ادامه لیستی از کلیدهای میانبر مرورگر محبوب فایرفاکس را می‌توانید مشاهده کنید، برای مثال عبارت «کنترل + A» به معنی این است که کلید Ctrl روی صفحه‌کلید را نگاه دارید و سپس کلید A را بزنید.

کلیدهای میانبر فایرفاکس:

- کنترل + A: تمام متن داخل صفحه را انتخاب می‌کند
- کنترل + B: نوار کناری بوک‌مارک‌ها را باز می‌کند
- کنترل + C: متن انتخاب‌شده را کپی می‌کند
- کنترل + D: صفحه کنونی را بوکمارک می‌کند
- کنترل + F: نوار پایینی را برای جستجوی یک عبارت در صفحه باز می‌کند
- کنترل + G: متن بیشتری را میان همان صفحه جستجو می‌کند
- کنترل + H: نوارکناری تاریخچه صفحات وبی را باز می‌کند
- کنترل + I: نوار کناری بوکمارت‌ها را باز می‌کند
- کنترل + J: پنجره دانلود‌ها را باز می‌کند
- کنترل + K: نشانگر را به جعبه جستجو می‌برد و آماده نوشتن ‌برای جستجو میان موتورهای جستجو می‌شود
- کنترل + L: نشانگر را به به جعبه بالایی URL می‌برد تا شما بتوانید یک نشانی اینترنتی جدید وارد کنید
- کنترل + M: برنامه یا سرویس‌دهنده پست‌الکترونیکی شما را باز می‌کند
- کنترل + N: یک پنجره جدید فایرفاکس باز می‌کند
- کنترل + O: یک پرونده (فایل) را از حافظه کامپیوتر باز می‌کند
- کنترل + P: صفحه کنونی را چاپ (پرینت) می‌کند
- کنترل + R: صفحه کنونی را بازخوانی (Refresh) می‌کند
- کنترل + S: صفحه کنونی را بر روی حافظه کامپیوتر شما ذخیره می‌کند
- کنترل + T: یک زبانه (Tab) جدید باز می‌کند
- کنترل + U: منبع و کد صفحه کنونی را نمایش می‌دهد
- کنترل + V: قسمت کپی‌شده را می‌چسباند (Paste می‌کند)
- کنترل + W: زبانه (Tab) یا پنجره کنونی فایرفاکس را می‌بنند (اگر بیشتر از یک زبانه باز باشید، زبانه کنونی را خواهد بست)
- کنترل + X: متن انتخاب شده را می‌برد (Cut می‌کند)
- کنترل + Z: آخرین کار انجام شده را به حالت قبل از انجام آنکار بر می‌گرداند (Undo می‌کند)
     
  
صفحه  صفحه 2 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

ترفندهای فایر فاکس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA