انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

شب اول، شب حجله، شب زفاف


مرد

 
آداب و سنن شب زفاف ، باید ها و نباید های شب زفاف
شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب را تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور من در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه می کنند.

پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت میشود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد . ما در این مقاله شب زفاف را زمانی میگوئیم ، که دختران برای اولین بار تجربه سکس از راه واژن را می آزمایند. همانطور که میدانیم تمامی زخمها ، دردناک هستند بخصوص اگر سطحی باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کند ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمل است . این حالت دقیقا برای دختران مصداق دارد. آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند. و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . اول برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور میکنیم.

دو نوع درد در هنگام اولین تجربه جنسی قابل درک است :

  • درد به علت پارگی پرده بکارت :

این درد همانطور که در بالا ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است . که اینگونه زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمها میباشند . برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است . این کار سبب میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد . رسیدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا میبرد و باعث میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد . به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمیکند یا درد بسیار جزئی خواهد بود .

  • درد به علت دخول :

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن میباشد . شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد میکنید ، زور بیشتری بکار میبرید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید . این حالت دقیقا دز واژن هم ایجاد میشود . واژن برای اولین بار میخواهد باز شود . پس درد زیادی را حس میکند . برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت . تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد . برای این منظور میشود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.

در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه باید نکات زیر را توجه نمود :

  • معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم
  • استفاده از ژل لوبریکانت
  • بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشد . جوری که پاهای وی کاملا روی زمین قرار بگیرد . در این صورت کمترین درد و فشار به دختر وارد میشود.
  • دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد
  • درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.
  • پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است . البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمی شود . در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا 3 روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود. در صورتی که هر گونه سوال برای شما پیش آمد حتما با ما مکاتبه کنید.

آن سوی زفاف :

پاره شدن پرده بکارت ، در حقيقت نمود خارجي جرياني بسيار پيچيده است که بايد آن را آغاز "زنانگي" و پايان "دوشيزگي" شمرد. تازه عروس بنا به طبيعت ، از نخستين اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسماني نيست که اگر همراه با آرامش و خودداري و صبوري مرد باشد خيلي جزئي است. غالبا خود دختر هم نمي داند علت اين هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع تازه عروس در اين مرحله دچار نوعي " شرم " نيز هست . همه اين علت ها را بايد در جاي ديگري جستجو کرد.

در حقيقت چون زن در اين مرحله که وارد حيات زناشويي مي گردد دگرگوني مهمي در برابر خود مي بيند و به زندگي آينده و مسووليت ها و خطرهاي آن مي انديشد و از آن واهمه دارد. همه اين واهمه ها ، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد ، قابل ملاحظه و شايسته توجه است.

اين وظيفه شوهر است که وجود اين هراس فطري زن را دريابد و همواره آن را به ياد داشته باشد.بهترين فرصت براي جلب اطمينان زن همين دوره کوتاه است. معروف است که زفاف را نبايد با جبر آغاز کرد ، ما مي گوييم در کار پاره شدن پرده دوشيزگي نه تنها جبر نبايد در کار باشد بلکه اين عمل بايد دنباله و نتيجه نوازشي صبورانه و معاشقه اي جانانه باشد و شوهر بايد عروس را به تدريج متمايل و راغب به عمل نمايد نه آن که با شتابکاري و به کار بردن زور ، تنها حس شهوت خويش را فرو نشاند. در اين صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابراين شوهر در شب زفاف بايد تمام تمهيدات لازم را به کار گيرد و در نهايت ملايمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچکترين اشتباه ، چندان او را خسته و دل آزرده مي کند که به آساني التيام پذير نخواهد بود و گاه تا پايان زندگي زناشويي آثار آن بر جاي مي ماند.

از نظر روانشناسي اين دردهاي روحي منجر به پيدايش هزاران نوع اختلالات فکري ، غم و اندوه مزمن مي گردد که درمان آن بسيار مشکل خواهد بود زيرا اغلب منشا و علت اصلي آن ناشناخته مي ماند.در واقع علت سرد مزاجي بسياري از زناني که لذت جنسي نمي برند آن است که در شب زفاف ناگواري ديده و رنج و تب روحي کشيده اند و اين تالمات در ضمير پنهان آنها مانده و اختلالات جسمي و رواني بعدي را با خود آورده است.

بسياري از امراض ديگر چون پريشان خيالي و بيماريهاي عصبي غالبا در اثر همين رويدادهاي به ظاهر کوچک شب زفاف ايجاد مي شود و گاهي اين عوارض روحي به قدري پيچيده و شديد مي شود که روان پزشک بايد مدتها وقت صرف کند تا پس از جلب اعتماد و اطمينان بيمار ، شايد موفق به کشف ريشه اصلي اختلال گردد. اين است که باز تکرار مي کنيم در نوازش و مهرباني و رعايت حال تازه عروس به ويژه در شب رفاف به هيچ نبايد کوتاهي کرد. هيچ دختري فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه مي خواهد بکند و اگر حجب و حياي عروس يا هر علت ناشناخته ديگر مانع از آن است که به ميل تسليم شود بهتر است يک شب يا حتي شبهاي متعدد ، زفاف را به عقب انداخت تا عروس به تماس جسماني خو بگيرد و با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسي شود.

عمر انسان آن قدر کوتاه نيست که چنين شتابکاري لازم باشد و به خصوص در اين دوره ، صبر و متانت و حوصله به پيروزي و کامروايي خواهد انجاميد. در اينجا بايد يادآور شويم اگر داماد به دليل ضعف نفس و سستي در رفتار ، بخواهد به هر نحو عمل را انجام دهد به نتيجه نمي رسد و لازم است اصرار در اين باره خيلي ملايم و صبورانه باشد. اصولا زن وقتي هم حاضر و راغب به تسليم است طبيعتا مي خواهد بر او ظفر يابند ولي بين فتح عاشقانه و استيلاي وحشيانه تفاوت بسيار است و مرد بايد با فراست دريابد که هنگام دخول فرا رسيده است. به طور کلي در هفته هاي اول ازدواج براي نزديکي نبايد پافشاري کرد جز آن که عروس خود ابراز تمايل کند.شوهر اگر عيبي در بدن زن مشاهده کرد ، هرگز نبايد آن را آشکار کند يا اظهار تعجب کند مبادا زن اندوهگين شود و آن را مايه حقارت پندارد.

حساسیت شب زفاف :

زفاف که همان ازاله ي بکارت در دختر است براي هر دو از خاصيت خاصي برخوردار است . انجام ناقص و يا وحشيانه ي آن در دختر مي تواند آثار سوء جبران ناپذيري را ايجاد کند . داماد بايد حالت خاص عروسش را درک کند و بدون آمادگي همسرش با او آميزش نکند . مرد جوان بايد عريزه ي جنسي خويش را کنترل کند و اگر در همسر خويش آمادگي نمي بيند صبر کند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرايط با ملاطفت و آرامي زفاف را انجام دهد . برخي از جوانهاي بي تجربه شرايط حساس همسر خويش را در نظر نمي گيرند و در همان شب اول بنياد زندگي خويش را خراب مي کنند .

چون پسر و دختر نادان بوند گله چران يا که شتر بان بوند
درس زناشويي کجا خوانده اند کي بره قافله پي برده اند
ببر صفت حمله به آهو کند غرش و تندي و هياهو کند
اي پسر آخر دمي آرام باش اي شتر مست دمي رام باش
تندي داماد و خموشي زن سرد کند جمله چو صد بادزن


  • اين شب برای اغلب زوجها شب پر التهابی است و اولين شب ارتباط جنسی جدی ميان آنهاست.
  • زنها در اين شب به شدت نگران و مضطرب هستند.
  • خاطره اين شب تا پايان زندگی در ذهن زنان باقی می ماند.حتی اگر بعدها ازدواجهای مکرری کنند.
  • پاره شدن پرده بکارت اغلب با آمدن مقداری خون همراه است و اين برای طرفين مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.
  • مردها سعی کنند قبل از شب عروسی با خانواده خود جهت کنار گذاشتن آداب و رسوم غلط به طور جدی صحبت کنند.
  • به همسر خود برای کسب اعتماد به نفس قبل از شب زفاف روحيه بدهيد.
  • هيچ لزومی ندارد که مردها همان شب اول پرده زن را پاره کنند. بهتر است بشب ديگری موکول گردد.
  • سعی کنيد اين شب را با معاشقه و بوسه و لمس بگذرانيد و دخول را به شبهای ديگر موکول کنيد.
  • اين شب را در آغوش هم و برهنه تا صبح سپری کنيد.

آداب و رسوم غلط در شب زفاف :

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ايرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشينند تا داماد پارچه ای خونين را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند. اين دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.در تلقي عمومي جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختب و رسيدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف شب خستگي هم هست ، شب اضطراب و نگراني است شب سر درد شب گريه شب سوزش معده و شب و... و حتي شايد شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد .

اينكه چنين شبي با جايگاهي كه در فرهنگ اجتماعي ما دارد و اثرات آن بر زندگي ما اينقدر درباره اش كم صحبت شده و حتي از ديد نويسندگان و ديگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمايي است .شب عروسي در فرهنگ ما فعلا اون موقعي است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند براي اولين بار زن و شوهر ميشوند وبه صورت رسمي در يك رختخواب ميخوابند ، شب ازدواج فقط و فقط يك كار اجباريست . شما و همسرتان بايد از ماشين عروس پياده شويد ، به درون خانه برويد و در را ببنديد .همين . هر كس ديگري انتظاري يه غير از اين داشت زياد به خرفش گوش نكنيد .

در فرهنگ ما ازدواج به همه فاميل مربوطه بعضي جاها ( كه از لحاظ سواد عمومي سكس در مرحله پايين تري هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقيقه تا نيم ساعت پارچه خون آلودي را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحويل بده بعضي ها ممكنه تا شب ازدواج عروس اشون يا دامادشون را نديده باشند و خيلي هاي ديگه ممكنه اون رو لخت نديده باشند عده زيادي هم هستند مه قبل از عروسي با همسرشون سكس داشته اند ، پس پيچيدن يك نسخه ثابت غير ممكن است اما چيزهاي مشتركي هم وجود دارد .

همه ما شب ازدواج خسته ايم توي اين بحثي نيست ازدواج ايراني سخته حداقل يك هفته دويدن و حرص خوردن داره دنبال جا ميگرديد خونه رو مرتب ميكنيد . دعوت فاميل و خلاصه تحمل دردسر هاي جشن . همه اينا باعث مي شود كه بهترين شب زندگي شما با خستگي و تنش هاي بدني شروع بشه . عروس و داماد يا به اجبار غذا ميخورند يا اصلا فرصت غذا خوردن پيدا نميكنند و هر دو حالت براي يك سكس خوب مضر است .

پس اين شب چكار بايد كرد ؟ احيانا دفعه اولي است كه ميخواهيم سكس داشته باشيم . تاثير خستگي و اضطراب را ميدونيد ؟ براي آقايون اين احتمال هست كه اندام جنسيشون راست نشه و در صورت وقوع اين امر اضطراب جند برابر مي شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها اين اضطراب باعت خشك شدن مهبل مي شود كه حتي براي خانمهاي كاركشته هم دخول مشكل مي شود چه برسه به دختري كه براي اولين بار ميخواد دخول را تجربه كنه .پس اولين كار شما مبارزه با اضطراب است . بهتر است اون دسته از كساني كه فاميل هاشون منتظر ديدن دستمال خوني هستند اين مطلب را براشون روشك كنند كه اين فكر بيهوده اي است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن / براي مبارزه با اضطراب اينه كه منبع اونو از بين ببريد . منمبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسي است پس اين " اجبار " لعنتي را از بين ببريد .

اگه ميتوانيد با همسرتان صحبت كنيد و بگوييد احتياجي نميبينيد كه شب اول در اوج خستگي و تنش و اضطراب حتما سكس داشته باشيد صحبت كنيد چه قبلا و چه وقتي آخر شب با هم تنها هستيد كه عاشق عمل جنسي هستيد ولي امشب اجباري در انجام كامل اون نداريد و بهتر ميبينيد كه اين كار را به فردا يا روزهاي بعد موكول كنيد كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتي هيچ جور تنگي نداريد .

با اين فكر هم آغوشي را شروع كنيد اگر دوست داشتيد تا آخرش برويد و هرجا احساس كرديد وقتش نيست متوقف شويد . اما خواهشا وحشي بازي هم در نياريد عمل هماغوشي را يك اجبار نشون ندهيد نه به مرد و نه به زن . مرد بايد اولين نكته براش راحتي و آرامش همسرش باشه و زن به جاي اينكه مردانگي را توي .... سفت و دراز و زور زياد ببينه توي اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.

يك نكته بسيار مهم :

در اولين تجربه سكس اگر باعث ناراحتي و ناخوشايندي طرف مقابل خود بشويد اين كار مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاثير بدي روي سكس آينده شما هم خواهد داشت ( مي دانيد كه روان آدمي در سكس چقدر تاثير گذار است).

صحبتی با آقا دامـــــــاد :

قبل از هر چيز يادتان باشد كه آب يا نوشيدني ديگری كه ميل داريد در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگي كرديد لازم نباشد برويد بيرون دنبال نوشيدني بگرديد .چون خيلي ها شب اول به خاطر ترس و تنش و... دهنشان خشك مي شود و احتياج به آبي دارند وارد خانه كه مي شوید قبل از افتادن روي مبل و صندلي بطرف همسرتان برويد و او را در آغوش بكشيد ، زير گوشش بگويد كه دوستش داريد و قول بدهيد كه اين زندگي زيبايي را كه كنارش شروع كرديد را ادامه خواهيد داد . همين طور كه در آغوشش گرفتيه اید به سمت جايي براي نشستن برویدو كنار هم بنشينيد . هم او خسته است و هم شما .

توي صورتش نگاه كنيد و بگویيد كه زيباست هيچ عجله اي نكنيد با حوصله باشيد و صبور . آرام حجابش را برداريد و عاشقانه به همسرتان نگاه كنيد و تكرار كنيد كه واقعا زيباست بسيار ظريف يه دستهايش دست بزنيد دست ها را بالا بيارين و آرام ببوسيد . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنيد و به خاطره اين بوسه فكر كنيد ( اينجا فرصت مناسبي است كه آيا آب يا نوشيدني ديگه اي لازم داره ؟)

اگر قبلا با همسرتون سكس داشته ايد اين كارها را به عنوان يك عروس با او بكنيد واگر نداشته ايد و دختر از طبقاتي باشد كه هيچ وقت با پسري حتي خود شما نبوده به او اطمينان بدهيد تا ترس و اضطرابي نداشته باشد . توجه كنيد كه زنها نسبت به بدنشان خيلي حساس ميباشن پس يك ضرب به سينه ها يا جاهاي ديگر دست نزنيد اگر خيلي خسته نيستيد با همسرتان بايستيد و ايستاده در اغوشش بگيريد اينطوري ميتوانيد آروم دستهاتونو حركت بدين و پشت بدن همسرتونو نوازش كنيد آروم در گوشش حرف هاي عاشقانه بزنيد .

بقيه مراحل به همين سادگيست به آرومي همين فضا را دنبال كنيد ( عاشق باشيد و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشيد و آروم تا حدي لباسها را در بياوريد همسرتان را تحسين كرده و شهوت انگيزي اش را بهش ياد آور شويد . سانتي متر يه سانتي متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنيد .

صحبتی با عروس خانم :

خانم عزيز شما هم وظيفتان همين چيز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده ايد بهش بگويد به پشت بخوابد و چشماش را ببند با احتياط كامل به بدن همسرت دست بكشید آلت جنسي او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بيشتر . اگر بار اول است در اين جلسه اجازه دهيد كه گذشت زمان همه چيز را ياد بدهد جلسه اول حداكثر مي تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسي شما زياد سر در نيارورد و نه شما از آلت جنسي او پس يك حركت لذت بخش را شروع كنيد مانند نوازش آلت همديگر و كمي به همين حركت ادامه دهيد . قصدتان كمي نوازش و بعد خوابيدن و استراحت كردن باشد هرچند ممكن است كه چيز هاي ديگري هم پيش آید . سكس لازم نيست حتما دخول باشد اگر بخواهيد يك ضرب سراغ دخول برويد مثل اينه كه با زباني كه نميشناسید برنامه نويسي كنيد . صبر كنيد تا اول چگونگي موضوع را ياد يگيريد اين باعث مي شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانيد

خلاصه كلام :

  • تا احساس آمادگي كامل براي كاري نكرده ايد وارد عمل نشويد .
  • هر لحظه مطمئن باشيد همسرتان راحت است ( آقايون بيشتر توجه كنند چون اين عمل اولين بار براي خانمها خيلي اضطراب آور تر است).
  • اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسيد اگر دخول را درست انجام بدهيد پرده بكارت بدون درد يا خونريزي باز خواهد شد.

----------------------------------------------------------------

کلمات کلیدی : شب زفاف - حجله - اولین سکس - پرده برداری - زدن پرده - اولین سکس با همسر -شب اول ازدواج -شب زفاف و اداب ان -سکس در شب زفاف
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   
مرد

 
ترس زنان از اولین رابطه جنسی با همسرخود و پایان باکرگی (شب زفاف)

شب عروسی

شبی که از سن 6 سالگی به آن فکر میکنیم ، شبی که تا قبل از آن به آن می اندیشیم و شبی که پس از سپری شدن آن تا پایان عمر از آن یاد خواهیم کرد برای خود برای همسر و فرزندان و ....

شبی که در آن دو نفر هستند که همه مایلند این دونفر را ببینند شما و همسرتان شبی شاد شبی زیبا و البته پر از استرس برای یکی از آنها وشاید هر دوی آنها . اگر قصد دارید این استرس را کاهش دهید بهتر است در این شب فکر رابطه جنسی را از ذهن خود بیرون کنید شما به هدفتان رسیده اید و یک عمر وقت دارید که به این رابطه بپردازید اولین رابطه جنسی مهم ترین رابطه جنسی شما خواهد بود دختران از اولین زابطه می ترسند چرا که در اولین رابطه پرده بکارت آنها از بین خواهد رفت فکر به این قضیه خودش استرس آور است حالا اگر قرار باشد این اعمال شب عروسی انجام شود این استرس از ابتدای روز تا پایان شب ادامه دارد .

آیا الزاما باید شب عروسی اولین رابطه جنسی هم باشد ؟

پاسخ منفی است هیچ الزامی وجود ندارد خستگی زیاد ، استرس زیاد و از همه مهمتر ترس جنث مونث از برقراری اولین رابطه خود به اندازه کافی لازم است تا از کیفیت این رابطه بکاهد پس پیشنهاد من به شما محدود کردن رابطه خود به یک معاشقه کامل و پر از احساس در این شب است رابطه کامل ( دخول) باید زمانی انجام شود که هر دوطرف بدون استرس و در آرامش کافی باشند . برداشت خانمها و آقایان از پاره شدن پرده بکارت شاید برداشت درستی نباشد اکثریت تصور می کنند که پرده همانند یک لایه گوشت یا یک لایه پوست ضخیم میباشد و پارگی آن همراه با خونریزی شدید و درد و یا سوزش شدید است به هیمن دلیل ترس واسترس از اولین رابطه جنسی در زوجه شکل میگیرد این ترس تا جایی است که برخی از دختران حتی ازدواج خود را به تاخیر می اندازند . آیا وا قعا چنین است ؟ خیر . ضخامت پرده به اندازه پوست روی لب نازک میباشد به همین دلیل هم است که آسیب پذیر است . مقدار خونی هم هنگام پارگی خارج می شود شاید فقط یکی یا دو قطره باشد که در بعضی افراد مقدار آن کمتر است از نظر سوزش و یا درد نه اینکه احساسی وجود ندارد احساس سوزش و درد وجود دارد اما نه به آن حدی که در ذهن افراد شکل گرفته حتی برخی از افراد هیچ احساسی ندارند پس جای نگرانی نیست .

نکات مهم و مختصر بعد از شب عروسی و آغاز زندگی مشترک

شب عروسی هر چقدر هم که زیبا باشد هر چقدر هم که شاد و مفرح باشد زود سپری می شود و پس از این شب یک افت روحی به دو طرف اعمال می شود که البته بیشتر شامل حال جنس مونث می شود چرا ؟ عروس خانم باید تمام وابستگی های خود را از خانواده در یک شب رها کند هر چند که قطع رابطه در کار نیست اما همین که در محیط خانوادگی خود نیست برای او یک افت روحی موقتی شکل خواهد گرفت .حتی اگر هر روز یک بار به خانه پدری خود سر بزند و یا ساعتها پای تلفن با مادر و اعضای خانواده خود صحبت کند این افت روحی همچنان وجود دارد . این امریست طبیعی . و اما در اینجا وظیفه آقای تازه داماد زیادتر می شود در این دوران چند روزه ( حداکثر یک ماهه) بهتر است اجازه ندهید که همسر شما تنها بماند البته برخی از رسمهای ما ایرانیها در این مواقع بسیار زیبا میباشد رسم پاگشا کردن و دعوت کردن تازه عروس و تازه داماد به مهمانی های اقوام بسیار رسم خوبیه که از این افت روحی خارج شوید به جز این مباحث محبت کردن در این دوران ضروری میباشد البته هر رابطه ای باید دو طرفه باشد . یک مثال : توجه داشته باشید در دوران اولیه زندگی امکان دارد به علت عدم تجربه کافی در طبخ غذا توسط خانم غذا شور بشه شرین بشه بی نمک بشه و یا حتی بسوزه مطمئنا این عمل عمدی صورت نگرفته و خود خانم در درجه اول خیلی ناراحت و نگران می شود به جای آنکه شما همسرتان را سرزنش کنید بهتر است با نوازش و برخوردی محبت آمیز او را به یک رستوران دعوت کنید و البته بعد از خوردن غذای رستوران این جمله را بر زبان بیاورید که شما چقدر مایلید تا دست پخت همسر خود را نوش جان کنید این رفتار شما بسیار نیکو تر و پربار تر از برخورد تند و شدید میباشد.

رسم ورسومات برخی از اقوام ایرانی

برخی از اقوام در شب حجله پشت در اتاق عروس و داماد منتظر می مانند تا عروس ازباکرگی دربیاد زمانی که این اتفاق افتاد رقص و پایکوبی اقوام آغاز می شود حالا فرض کنید شما جای آن عروس خانم باشید زمانی که از اتاق خارج می شوید از بچه کوچک گرفته تا سنین بالا به شما نگاه می کنند واقعا این خجالت آور نیست ؟ متاسفانه برخی از آداب و سنن کهن همچنان انجام می شود و البته مردم آن اقوام این رسومات را پسندیده اند و برای آنها امری است عادی و ناچارا لازم الجرا .

سخن آخر

ترس و اظطراب از اولین رابطه جنسی امریست عادی امکان دارد در اولین رابطه با برخوردهای غیر عادی مواجه شوید به خاطر داشته باشید هرزمان که همسر شما از شما خواست تا این رابطه قطع شود اینکار را انجام دهید برقراری رابطه جنسی خشن به هیچ وجه نشانه مردانگی نیست . افسردگی موقتی پس از ازدواج در آغاز زندگی مشترک نیز امری است طبیعی ، صبر و شکیبائی در این دوران اهمیت بالایی دارد سعی کنید همسر خود را تنها نگذارید فراموش نکنید زنان تشنه ابراز احساسات هستند عطش آنها را با محبت با نوازش کردن و ... برطرف کنید اما آنها را سیراب نکنید انرژی خود را برای موقعیتهای مختلف ذخیره سازید سعی کنید همیشه رفتاری زیبا و متفاوت داشته باشید و همه رو به یکباره رو نکنید . مردان نیز در این دوران انتظارات زیادی دارند آنها را درک کنید عطش جنسی آنها را برطرف سازید . بهانه گیریهای بچه گانه را کنار بگذارید . در آخر سعی کنید خاطرات خوبی را از دوران اولیه زندگی برای خود بسازید .
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  ویرایش شده توسط: e_h_s_a_n   
مرد

 
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
توصيه هايی برای نزديکی کردن بار اول

مطمئن شويد که هردو آمادگی روحی برقراری اين ارتباط را داريد.
- چنانچه نميخواهيد باردار شويد از وسيله جلوگيری مطمئنی استفاده کنيد (معمولا قرص ضد بارداری که از ۳ ماه پيش شروع باشد و کاندوم مناسب است).
- محيطی امن و بدور از مزاحمت افراد ديگر را انتخاب کنيد.
- دمای اتاق را معتدل کنيد.
- پيش از دخول حتما پيش نوازی به حد کافی داشته باشيد. کافی بودن پيش نوازی بايد از ديد هر دو طرف تاييد بشود.
- کاری که می تواند کمک کننده باشد اين است که در صورتی که حساسيت پوستی خاصی نداريد، ژل ليدوکائين در حدود يک سوم تيوب را نيم ساعت پيش از نزديکی به دهانه و داخل واژن بماليد تا از درد احتمالی بکاهد ( فقط برای بار اول پس از بار اول کمی خراش در ديواره های واژن ايجاد خواهد شد و چناچه دوباره از اين پماد استفاده کنيد دچار سوزش شديد می شويد). اين ژل را می توانيد بدون نسخه از داروخانه ها بگيريد.
- ممکن است بر اثر تماس ليدوکائين با آلت مردانه در موقع دخول آقايان احساس بی حسی کنند که طبيعی است. دقت داشته باشيد که ممکن است تماس با اين ژل کاندوم را پاره کند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
احتمال بارداری در مقاربت بار اول

سوال:

من 20 سالم است و می‎خواهم ارتباطم را با نامزدم شروع کنم. دوستانم می‎گويند که در اولين ارتباط جنسی حاملگی امکان ندارد آيا اين درست است؟

به هيچ وجه! بيشتر دخترخانم‎ها همين اشتباه را می‎کنند و بعد دچار بارداری ناخواسته و عواقب آن می‎شوند. قطعاً می‎توانی در اولين ارتباط جنسی‎ات باردار شوی. بخصوص به دليل اينکه جوان هستی بدنت آمادگی بيشتری برای بارداری دارد. پس بايد حداقل از کاندوم و بر روی آن ، از ژل اسپرم‎کش استفاده کنی. در صورتی که مايلی از قرص استفاده کنی برای اطمينان از کارکرد قرص های ضد بارداری لازم است که از ۳ ماه پيش از برقراری ارتباط جنسی مصرف مرتب آن را شروع کرده باشی
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
توصیه هایی به سکس اولی ها

من 29 سال سن دارم و طبیعتا به سنی رسیده ام که بتوانم دوستانی را که برای بار اول قرار است با جنس مخالفشان جهت هماغوشی طرف می شوند توصیه هایی بکنم نمی خواهم نوشته ام سمت وسوی جنسیتی بگیرد ولی طبیعی است که بیشتر مواضعم از دید مردان باشد.

برای یک ایرانی که دوره بلوغ را در هرمان جنسی می گذراند طبیعی است که در اولین برخورد هول بشود و هرچه فانتزی در مخش ریخته با حجب و حیا و دیگر تعاریف احمقانه از این دست مخلوط شده ملغمه ای بسازد که پس از رابطه نه تنها ارضا نشود بلکه دچار نوعی سرخوردگی و افسردگی بشود .

اهم مطلب این است که رابطه بدنی را نه تنها گناه ندانید بلکه مقدس بشمارید هیچ ما به ازایی برای اینگونه روابط نیست که دو فرد بدون نیاز به چیزی فراتر از خویش لذتی عمیق و کمیاب را به یکدیگر هدیه بدهند و اگر پروسه درست صورت بگیرد می توانند به یگانگی و یکی شدن را به خوبی تجربه کنند و باید دانست که حتی یک فیتوپلانکتون هم کاری که شما کرده اید می کند و اگر قرار به گناه بود همان بوزینه های نخستین نسلشان ورافتاده بود و از ما هیچ نمانده بود .

نکته دیگر که خیلی مهم است جو گیر نشدن است اینکه بار اول است که دستت به بدن جنس مقابل می رسد درست ولی باید بدانی این تازه اول کار است و تا زمانی که زنده ای چنان روتین همخوابگی می کنی که برایت عادی می شود پس هر چه تمنای جنسی داری یکباره طلب نکن و در اولین بار سعی کن درست عمل کنی و مثل کسی نباشی که از هول پرتغال را با پوست قورت می دهد و نه طعم میوه را می فهمد و نه هسته را تف می کند .

دیگر اینکه عجله ای برای رسیدن به هدف اولی به خرج ندهید دوباره مثال پرتقال را می زنم میوه را در دست بگیرید خوب خوب نگاه کنید همه زیر و بمش را با نگاه دنبال کنید روی پوستش دست بکشید خلل و فرجش را حس کنید بعد آرام آرام پوستش را بکنید بعد میوه پوست کنده را به دقت ببینید از آن فاصله بگیرید و خوب نگاه کنید بعد با دقت میوه را از هم جدا کنید و بخورید .می بینید اینطور میوه خوردن چقدر بهتر از این است که پرتقال را درسته با پوست قورت بدهید که ممکن است اصلا خفه بشوید و تازه میوه وسط حلقتان است که باید به زور انگشت و عق زدن هسته هایش را تف کنید .

خلاصه این موارد و کلی مورد دیگر را که در نظر بگیرید بعد از کار احساس آرامش می کنید و اگر درست استفاده نکنید تا عمر دارید خودتان را برای خراب کردن بار اول سرزنش می کنید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
راهنمای اولین سکس برای مردان


آمادگی برای لحظات غیر قابل پیش بینی

همه میدانند که هیچ سکسی به اندازه نوع پیش بینی نشدۀ آن لذت بخش نیست، بنابراین شماباید مطمئن باشید که برای چنین لحظه ای آمادگی لازم را دارید (این کمی ضد و نقیض بنظرمی رسد، اما به من اعتماد کنید، شما از چنین آمادگی خوشحال خواهید شد ). اینقدرها که فکرمی کنید کار سختی نیست.
کاندوم بخرید
همیشه چند تا کاندوم در دسترس داشته باشید؛ مهمترین نکته این است که اگر محافظ در اختیار ندارید، از درگیر شدن با چنین لحظاتی خودداری کنید.علاوه بر این، یکی از کاندومها را از قبل امتحان کنید که مطمئن باشید مشکلی پیش نمی آید . بسته را باز کنید، نوک جلوئی کاندوم را بگیرید و آنرا تا آخر روی آلت شق شده تان بکشید.
همیشه پاکیزه باشید
آراستگی مناسب بطور کلی خیلی مهم است، مخصوصا در مورد معاشقه . مطمئن باشید کهناخنهایتان همیشه تمیز و کوتاه هستند، هر روز دوش بگیرید (اگر ختنه نشده اید، پوست ختنه گاهرا عقب بکشید و زیرش را خوب تمیز کنید )، شرت تمیز بپوشید و مهمتر از همه اینکه جنگلشرمگاهی تان را کوتاه و مرتب نگهدا رید. بهتر است که موهای اطراف آلت را بتراشید و خلاصه اینکه روی این مسئله کمی هم ولخرجی کنید ضرری ندارد.
نگهداشتن خود را تمرین کنید
اگر چه خیلی از مردها فکر می کنند اگر جلوی انزال را بگیرند لذت خود ارضائی از بین می رود،نتیجه چنین تمرینی این است که به شما اطمینان میدهد در اولین سکس کنترل کافی روی خوددارید.
حالا وقتش است
وقتی آن شب (یا روز ) بزرگ فرا می رسد، آرام و متین باشید، اصلا لازم نیست دست و پایتان راگم کنید . شما برای آماده شدن برای چنین لحظه ای وقت گذاشته اید، پس تا می توانید از آن لذتببرید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تمام این لحظات را به او اختصاص دهید.
وقت بگذارید
بزرگترین اشتباهی که بیشتر آقایان مرتکب می شوند این است که در اولین سکس خیلی عجلهمی کنند و قبل از اینکه حتی تحریک شوند، انزال اتفاق می افتد . اما شما دچار این اشتباه نخواهیدشد، چون می دانید که معاشقه و همخوابی در اصل برای لذت بردن است و نه فقط برای سکس.
به تمام بدنش توجه کنید
او زن شماست، برای نوازش تمام قسمتهای بدنش وقت بگذارید . دهانش را ببوسید، گردنش رابلیسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد .برای کشف نقاط حساس بدنش هم وقت بگذارید، وقتی این نقاط را نوازش کنید، آنها را خواهیدشناخت. و بالاخره اینکه می توانید از دستانتان و آلتتان برای نوازش واژن استفاده کنید.
از حواس خود استفاده کنید
از آنچه دور و بر شما می گذرد آگاه باشید . حواس پنجگانه خود را درگیر این لحظه بیاد ماندنیکنید. بدنش را بو بکشید . مزه دهانش را بچشید . نرمی پوستش را با دستانتان احساس کنید . به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید . بدنش را نظاره کنید؛ ببینید چگونهخود را با بدن شما وفق میدهد.
آرام فرو کنید
بالاخره وقتی که برای وارد کردن آلت خود آماده شدید، یکبار دیگر، از حواس خود کمکبگیرید و گرمائی که آلتتان در بدن او احساس می کند را درک کنید . یاد بگیرید که از احساس خود به هنگام آرام فرو کردن و بیرون کشیدن لذت ببرید . وقتی دارید به صورت ریتمیک عقب و جلو میروید، به چشمهایش نگاه کنید، ببوسیدش، سینه هایش را بلیسید و بدنش را نوازش کنید . همیشه به تمام بدنش توجه داشته باشید.
فقط گذشت زمان به شما خواهد گفت
با گذشت زمان و تمرین زیاد، شما به رفتار و حرکاتی که باعث تحریک وی میشود آشنا خواهیدشد و نیز آنچه باعث تحریک خودتان میشود . با یک ارتباط باز و تمایل به خلاقیت، شما چنانعاشق بی نظیری خواهید شد که هرگز فکرش را هم نمی کردید.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
نکات مهم برای اولین رابطه جنسی

مخصوص هر دو نفر:
چطور می توانیم رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟
آنچه که در این مقاله عنوان می کنیم قانون نیست. قانون گذاشتن برای رابطه جنسی غیرممکن است – آنچه که مهم است این است که کاری که می کنید احساس خوبی به شما بدهد. و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند—به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی مضطرب و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.
چه زمان باید رابطه جنسی داشته باشیم؟
زمان رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد. آنچه مهم است این است که این زمان، زمانی باشد که هر دو نفر شما احساس راحتی کنید. خیلی از زوجین دوست دارند با سپیده صبح رابطه جنسی برقرار کنند، خیلی ها عصرها را ترجیح می دهند و بعضی دیگر تاریکی شب را. مهمتر از زمان رابطه جنسی، زمانی است که می خواهید با هم بگذرانید. برای اولین رابطه جنسی زمان زیادی را اختصاص دهید. روزهای تعطیل معمولاً بهتر است، می توانید کل روز را، حتی ساعت خواب را، صرف آن کنید.
آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟
از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید چون خواب آلودتان می کند. غذای سبک بخورید، مشروب نخورید. الکل نعوظ را دشوار می کند.
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟
اینکه کجا رابطه جنسی انجام دهید تصمیم خیلی مهمی است. پیدا کردن جایی که هر دوی شما بتوانید حداقل تا 48 ساعت آینده تنها باشید خیلی سخت است. اما ارزشش را دارد.
تخت خواب بهترین محل برای عشق بازی است. اتاق خواب همه شرایط لازم برای داشتن یک رابطه جنسی فوق العاده را دارد: گرما، راحتی، فضای کافی و توالت. می توانید با هم دوش بگیرید.
چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم؟
هر چه که برای راحتیتان لازم است را با خود داشته باشید. کاندوم، بالشت مورد علاقه تان یا حوله حمام.
آیا هر دوی ما باید در یک زمان ارضاء شویم؟
نگران همزمان کردن ارگاسم ها نباشید. خیلی از خانم ها تازمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند، در طول رابطه جنسی ارگاسم نمی شوند. خیلی بعید است که در اولین رابطه جنسی بتوانید هر دو با هم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتماً به همدیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک میکند.
ادامه مطلب ...

مخصوص خانم ها:
اول باید چه کار کنم؟
نباید از همسرتان انتظار داشته باشید که در اولین جلسه بداند که چه چیز به شما لذت می دهد. این شما هستید که باید به او بگویید، دست های او را بگیرید و آن را جایی قرار دهید که راضیتان می کند. اصلاً خجالت نکشید و به او بگویید که دوست دارید چطور بدنتان را لمس کند. اگر دفعه اول شریک جنسیتان باشد، احتمالاً اضطراب و استرس زیادی خواهد داشت و اندام تناسلیش خوب واکنش نخواهد داد. برای تحریک دوباره آن به صبر، آرامش و درک نیاز دارید. به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید.
آیا دردناک خواهد بود؟
احتمالاً داستان های زیادی درمورد درد از دست دادن باکرگی شنیده اید. برای بعضی از خانم ها واقعاً دردناک است اما اگر طرفتان کارش را درست انجام دهد درد زیادی نخواهید داشت. از روغن استفاده کنید و به همسرتان زمان دهید. خودتان بگویید که چه زمان برایتان لذت بخش است و کی دردتان می گیرد.
رابطه جنسی را در چه حالتی باید انجام دهیم؟
خیلی از خانم ها دوست دارند رابطه جنسی دفعه اولشان را طوری انجام دهند که خودشان روی مردشان قرار گیرند چون در این حالت کنترل بیشتری روی اندام تناسلی مرد دارند. خیلی ها هم دوست دارند که مردشان روی آنها بخوابد و کنترل همه چیز را به طرفشان می دهند. حالتی را انتخاب کنید که برایتان بهتر ست. فقط یادتان باشد که به او بگویید که عجله نکند و درصورت نیاز از روغن مخصوص استفاده کنید.

مخصوص آقایون:
اگر نتوانستم به نعوظ دست پیدا کنم چه؟
شاید خنده دار به نظر برسد اما ممکن است این اتفاق واقعاً بیفتد. نگران نباشید چون کاملاً طبیعی است و همه آن تقصیر اضطراب و استرس شماست. یک نفس عمیق بکشید برای مدتی با دست ها، لب ها و زبانتان رابطه جنسی انجام دهید. سعی کنید اضطرابتان را فراموش کنید و مطمئناً باشید که ********* جنسیتان واکنش می دهد.
اگر قبلاً رابطه جنسی نداشته ام باید حتماً به او بگویم؟
خیلی از مردها فکر می کنند چون مرد هستند باید مسئولیت رابطه جنسی را برعهده بگیرند و مهم نیست که کدامشان تجربه بیشتری دارد. اگر شما تابه حال رابطه جنسی نداشته اید و طرفتان داشته است، اجازه بدهید که کنترل همه چیز دست او باشد. از اعتراف واقعیت نترسید. اگر خودتان هم نگویید مطمئن باشید که طرفتان خودش متوجه می شود که قبلاً رابطه جنسی نداشته اید و خودش همه چیز را نشانتان می دهد.
اگر خیلی زود ارضاء شدم چه؟
اگر خیلی زودتر از زمانی که می خواستید ارضاء شدید اشکالی ندارد، کمی عشق بازی کنید، بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس تر خواهید بود.
آیا اندام تناسلیم به اندزه کافی بزرگ است و شکل درستی دارد؟
اندازه آلت جنسی یکی از نگرانی های بسیار متداول آقایون است. سایز متوسطآلت جنسی کمی بیشتر از 13، 14 سانت در زمان نعوظ است و این اندازه برای راضی کردن طرفتان کافی است. واژن خانم ها می تواند خیلی راحت خودش را با اندازه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک آلت جنسی مردها مطابقت دهد و اندازه آلت جنسیتان ارتباطی با ارضاء کردن طرفتان ندارد.
یک مسئله مهم دیگر شکل اندام جنسی است. خیلی از مردها نگران می شوند که چرا آلت جنسیشان به سمت پایین یا سمت چپ خم است و تصور می کنند چون هیچوقت هیچ مردی را در فیلم های پرنو با چنین اندمی تناسلی ندیده اند، پس مال آنها طبیعی نیست. خیلی های دیگر فکر می کنند خم بودن آلت تناسلیشان به سمت پایین رابطه جنسی را برایشان دشوار می کند. اما یادتان باشد رابطه جنسی را می توان در حالات بی شماری انجام داد. واژن زن و اندام جنسی مرد می توانند به شکل های مختلف با هم جور شوند و هر حالت جدید برای رابطه جنسی لذت های جدیدی را به شما و طرفتان خواهد داد.
آیا شریک جنسی خوبی خواهم بود؟
یک شریک جنسی خوب بودن به طور خودکار ایجاد نمی شود. با انتخاب زمان مناسب، مراقبت و تمرین، مطمئن باشید هر آنچه که برای یک شریک جنسی فوق العاده لازم باشد را دارید. اولین جلسه رابطه جنسی برای هر دوی شما کمی ناشیانه خواهد بود اما آغازی برای فوق العاده ترین زمان های زندگیتان خواهد شد.
__________________
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
آميزش براي دفعة اول


بيشترين سوالاتي كه از نويسنده پرسيده شده است در مورد بكارت است. اغلب زنان و مردان جوان مي‌خواهند در مورد آن كاري كه بايد انجام دهند و نيز در مورد اينكه چه انتظاري بايد داشته باشند در هنگام آميزش براي اولين بار، اطلاعات داشته باشند مثلاَ آميزش آلت مهبل. با توجه به اهميت اين موضوع در زندگي يك شخص تعجب آور است كه در مورد اين موضوع چقدر اطلاعات كم است، و اطلاعاتي هم كه در دسترس است اغلب غلط و مضر براي جوانان بالغ است.

باكره به چه كسي گفته مي‌شود؟ يك دختر و يا زني كه به شريك مذكر خود اجازه نداده كه آلتش را درون مهبل او بكند، در نظر عامه بعنوان باكره پذيرفته مي‌شود. تعريف ديگر به دختر و يا زني باكره مي‌گويد كه هيچگونه تماس سكسي با شخص ديگري نداشته و بخوبي بدن خود را كاوش نكرده است. نظريه‌هاي ديني سخت گير به كسي باكره مي‌گويند كه نه تنها از سكس فيزيكي صرف نظر كرده‌ است بلكه حتي افكاري در مورد آن هم نداشته باشد. هنوز خيلي‌ها مي‌گويند كه يك باكره كسي است كه پردة بكارت دست نخورده داشته باشد. تعريف شما از بكارت بستگي به نقطه نظرتان دارد

هميشه استثناعاتي در مورد آنچه كه بكارت را تشكيل مي‌دهد وجود دارد. تعاريف بالا شامل افراد همجنس‌خواه و افراد دو جنسه نمي‌شود، همچنين آن دختراني را كه به زور مورد تجاوز قرار گرفته‌اند و نوجوانان هتك حرمت شده را به حساب نمي‌آورد. بكارت يك صفت روحي است و نه فيزيكي. يك دوشيزه و باكره آن چيزي است كه شما به آن اعتقاد داريد

جامعة غربي يك اشتغال ذهني از آميزش دارد كه مزاياي زيادي براي آن جامعه ندارد، بخصوص براي جنسيت زن. آميزش يك امر بزرگ براي توليد مثل و داشتن بچه است، اما آن لزوماَ به زناني كه بدنبال لذت بردن از سكس و اجراي كامل آن هستند سود نمي‌رساند. اين موضوع تا حدي به اين دليل است كه همة حالتهاي جنسيت و فعاليت جنسي كه غير از سكس تعريف شده‌اند، چيزهاي غير واقعي قلمداد مي‌شوند، اگر هر چيز ديگري غير از آميزش، غير حقيقي باشد، آن نمي‌توانست وجود داشته باشد و يا وجود نداشت. بوسيلة اين تعريف از سكس، لذت سكسي زن مانع تجلي آن مي‌شود. نقشي كه چوچولة زن در ميزان لذت وي بازي مي‌كند حتي قابل شمارش نيست، همانطور كه نمي‌توان نقش آلت مرد را در لذت جنسي او ناديده گرفت. سكس اگر به سود زن باشد، بايد خيلي بيشتر از آميزش آلت مهبل براي زن باشد

مسالة ديگري كه ذهن ما را اشغال مي‌كند، حامليگيهاي ناخواسته و بچه‌هاي حاصل از آن است. ما بعنوان يك جامعة مطلوب نبايد به حاملگي بيش از يكبار بعنوان موضوع مورد علاقه نگاه بكنيم. ما اين حقيقت را كه همة روشهاي كنترل حاملگي صد در صد مؤثر نيستند را ناديده مي‌گيريم، خيلي از روشهاي كنترل حاملگي عوارض نامطلوب دارند، مثلاَ وقتي كه سقط جنين بعنوان يك راه آزاد براي انتخاب نيست، در اينصورت ما نوجواناني را كه داراي فرزند هستند از اجتماع مي‌رانيم. بعلاوه يك زن امروزي به يك زن پر مشغله گفته مي‌شود و نه به يك مادر

از آنجائيكه خيلي‌ها تلاش مي‌كنند كه سكس زن را از توليد مثل او جدا كنند، آنها سعي مي‌كنند قابليت توليد مثل زن را در مقابل و بر ضد سكس او قرار دهند. اگر ما بخواهيم براي نداشتن فرزند به زنان حق انتخاب بدهيم، نياز به آن داريم كه به آنها اجازه بدهيم كه آنها براي عمل توليد مثل بكار گرفته نشوند. اگر يك زن نخواهد كه بچه داشته باشد، اولين انتخاب او نداشتن آميزش مهبلي است، نبايد به روشهاي نا مطمئن كنترل حاملگي كه گران و غير قابل دسترس براي وي و يا مضر براي او هستند اعتماد كند. يك زن نبايد بخاطر جلوگيري از حاملگي، از خوشي جنسي خود صرف نظر كند و يا سلامت خود را به خطر بياندازد

يك زن همجنس باز نظرات خود را در مورد زنان و آميزش مهبلي بيان كرده بود. يكي از دلايل او كه باعث شده بود همجنس باز بودن به نفع او تمام شود اين بود كه او مي‌توانست انتخاب كند كه آميزش مهبلي داشته باشد يا نه بدليل اينكه هر چيزي كه مخالف با حقيقت مي‌يافت براي او الزامي نبود. اگر او ناهمجنس‌خواه بود چنين انتخابي را نداشت. نظر او چنين است كه اگر يك زن يك شريك مرد داشته باشد كه آن مرد در مورد دخول آلتش در مهبل زن شك داشته باشد، اين موضوع خيلي خنده‌دار و مضحك است. اين موضوع يقيناَ به نفع زن نخواهد بود همانطور كه در انتها به نفع مرد نيز نمي‌باشد

نمونة عالي سكس زنانه در حال حاضر اشاره مي‌كند كه زنان جوان براي آماده شدن براي فعاليت سكسي نياز دارند كه پاهايشان را از هم باز كنند. تا وقتي كه اين موضوع بصورت يك تئوري خام است، آن بطور مؤثر تصور ما را از سكس زنانه تعريف مي‌كند. ما از يك زن انتظار داريم كه تمام لذت جنسي خود را از آلت تناسلي مرد دريافت كند. نتيجة اين موضوع اين است كه زن نياز به هيچ چيز ندارد تا خود را براي سكس با شريكش يا بخصوص آميزش مهبلي آماده كند. جامعه ترجيح مي‌دهد كه زن اينچنين نباشد. سكس يك آموزش بلند مدت در طول زندگي است كه آميزش و دخول سه دقيقه از آن را در بر مي‌گيرد

اگر يك زن بالغ بخواهد كه سلامت در سكس داشته باشد، بايد كه در بچگي از نظر سكسي سالم بوده باشد. فرآيند آماده سازي براي سكس در بزرگسالي در برگيرندة دلنشين بودن در سكس و سكسي بودن در كودكي است. معمولاَ اولين كاري كه يك دختر در سكس بكار مي‌برد، كشف بدن بوسيلة خود است. در نتيجة كشف بدن بوسيلة خود، او فرج و ديگر قسمتهاي بدنش را كه به لمس كردن حساس هستند را نه تنها بوسيلة لمس كردن بدن بوسيلة خود، بلكه بوسيلة لمس بدن بوسيلة والدين و پرستاران خود مثلاَ در هنگام حمام كردن، كشف مي‌كند. به اين دليل كه او از لمس اين اندام احساس خوبي پيدا مي‌كند ممكن است كه اين كار را مكرراَ انجام دهد. اين كار مي‌تواند او را به ارگاسم برساند. مشاهده شده كه دختراني هستند كه از زماني كه تنها 3 ماه از عمر آنان مي‌گذزد براي رسيدن به ارگاسم استمنا مي‌كنند.

هنگامي كه دختر رشد بيشتر مي‌كند و توانايي حركت به اطراف را بدست مي‌آورد، جهان اطراف را كاوش مي‌كند. در نتيجة اين كاوش او بچه‌هاي ديگر را كشف مي‌كند. در هنگامي كه او ديگر بچه‌ها را كاوش مي‌كند، او اندام تناسلي آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهد و آنها نيز اندام تناسلي او را مورد كاوش قرار مي‌دهند. از وقتي كه او از لمس شدن اندام تناسلي‌اش احساس خوبي بكند، ممكن است كه او آنها را به انجام آن كار تشويق كند. غير از كنجكاوي محتمل به نظر مي‌رسد كه بطور متقابل دو كودك شروع به تحريك اندام تناسلي با زبان بنمايند. والدين خوب مي‌دانند كه بچه‌ها هر چيزي را به لب مي‌گيرند. اگرچه يك دختر اين چيزها را خود كشف نمي‌كند و از همسالان خود ياد مي‌گيرد



همة اين توسعه‌هاي سكسي در سالهاي ابتدايي زندگي يك دختر رخ مي‌دهد. به محض اينكه بلوغ شروع به رخ دادن مي‌كند، او آمادگي فعاليت سكسي براي چندين سال را پيدا مي‌كند. وقتي كه بلوغ در دختر رخ مي‌دهد، آلت شريك پسرش خيلي كوچكتر از آن است كه بتواند نفوذ عميق در فرج دختر بكند، ارگاسم زايشي توسعه نيافتة وي، او را از آسيب مصون مي‌دارد، اگر شريك او يك پسر باشد، بعلاوه بدليل اينكه بدن او قابليت بازيابي مجدد ندارد، مردان بزرگسال مسن تر به او بعنوان يك شريك زايا نگاه نمي‌كنند

ماداميكه ما درمورد سني كه توسعة سكسي رخ مي‌دهد، اتفاق نظر نداريم، نمي‌توانيم سن خاصي را براي توسعه يافتن سكس بيان كنيم و اتفاق آن چيزي ضروري است و همانطور كه در بالا بيان شد آن به مرور زمان اتفاق مي‌افتد. دقيقاَ مانند راه رفتن كه داراي مراحلي مانند سينه خيز رفتن، چهار دست و پا رفتن و سپس راه رفتن است، سكس نيز داراي مراحلي مي‌باشد. سكس يك موضوع غريزي و يا مهارت طبيعي نيست كه با ما در هنگام تولد وجود داشته باشد. داشتن آميزش بدون آگاهي‌هاي قبلي مانند سعي در بردن يك اتومبيل در يك بزرگراه اصلي در ساعات شلوغي است در حالي تا بحال با يك ماشين رانندگي نكرده باشيم. اجازه بدهيد به شما بگويم كه اين كار باعث يك تصادف دردناك مي‌شود

قبل از اينكه يك زن جوان تصميم بگيرد كه بخواهد آميزش مهبلي را بكار بگيرد بايد مهارت‌ها و دانش‌هاي سكسي زير را بياموزد

آگاهي از خود: يك زن يا يك دختر قبل از هر چيز بايد بدن خود را خوب بشناسد. اين نه تنها به اين معني است كه بايد او بداند كه چوچوله‌اش در كجا قرار گرفته، بلكه بايد بداند كه آن به چه شكل است و چگونه به انواع محركها پاسخ مي‌دهد. اين كار بايد در مورد كل بدن انجام گيرد و نه تنها در مورد چوچوله. اين موضوع با آگاهي از اينكه چه موقع و چگونه زن برانگيخته مي‌شود، شروع مي‌شود، به اين معنا كه شما تصديق كنيد كه با احساسات و افكار سكسي به حالت سكس مي‌رسيد. بيشترين آگاهي شما از ذهن و بدنتان بايد در مورد اين باشد كه كداميك بهتر كار مي‌كنند

استمنا: شما قبل از اينكه بخواهيد عاشق شريكتان باشيد بايد عاشق خودتان باشيد. در نتيجة كاوش بدن خود شما بايد چند منطقه كه خيلي به لمس كردن حساس هستند را كشف بكنيد. بدليل احساس لذت كردن از لمس اين نقاط حساس، شما مي‌توانيد مكرراَ اين عمل را انجام دهيد و از رسيدن به ارگاسم لذت ببريد. اگر شما قادر باشيد كه خودتان را به ارگاسم برسانيد براي شريكتان رساندن شما به ارگاسم خيلي راحت تر خواهد بود، اگر زمانش برسد. زيرا ذهن و بدن شما به شرايطي كه براي رسيدن به ارگاسم نياز است عادت كرده است، بعلاوه اگر شريك آيندة شما قادر به رساندن شما به ارگاسم نباشد، شما وسايل انجام اين كار را خواهيد داشت كه اين امر شما را از ناكامي در سكس مصون مي‌دارد

استمناي متقابل: اين موضوع به سادگي به اين معني است كه شما ياد بگيريد با دستانتان لذت بردن را هم بدهيد و هم بگيريد. شما بدن شريكتان را همانطور كه بدن خود را كاوش مي‌كنيد، مورد كاوش قرار مي‌دهيد. در اين فرآيند هر دوي شما ياد مي‌گيريد كه يكديگر را بوسيلة دستانتان به ارگاسم برسانيد. نگاه كردن به شريك در حال استمنا يك ابزار مناسب براي ياد گرفتن و آموزش است كه در دسترس قرار دارد. تحريك مهبلي و مقعدي ممكن است براي آماده كردن شريك براي آميزش مهبلي ممكن است مورد استفاده قرار گيرد

سكس دهاني: لبان ما مانند اندام تناسليمان خيلي حساس هستند، بطوري كه غافلگير كردن در استفاده از آنها براي تحريك ديگر قسمتها بسيار لذت بخش است. نفرت بعضي از مردم از تماس دادن لبها با اندام تناسلي از تربيت اجتماعي آنان سرچشمه مي‌گيرد. آنها دليلي براي اينكه دو انسان سالم حق انتخاب براي جذب يكديگر داشته باشند، ندارند. اين مهارت بايد آنقدر تمرين شود كه هر دو شريك قادر به تجربة ارگاسم بشوند

در چه سني يك دختر يا يك زن بايد قبل از شروع سكس، آنرا كشف كند؟ آداب و رسوم خانوادگي، محلي و اجتماعي هر دختر احتمالاَ مشخص مي‌كند كه يك دختر چه زماني اجازة فعاليت سكسي خواهد داشت. در جامعة غربي اغلب دختران حق داشتن سكس خارج از رحم را ندارند. دو عامل بلوغ و فشار دوست و شريك، تعيين كنندة سن فعاليت سكسي در دختران هستند. اينكه دوستان دختر يك دختر از نظر سكسي فعال باشند يا نه، نقش فعال تري از بلوغ در فعال شدن سكس در آن دختر بازي مي‌كند. يك دختر در سنين كم شروع به بلوغ مي‌كند ولي ممكن است شروع فعاليت سكسي در او حتي زودتر از بلوغ روي داده باشد. دليل اين امر اينست كه كاراكترهاي ثانوي سكسي در او يعني پستانها، توجه پسران بزرگتر را جلب مي‌كنند، و شايد به اين دليل كه دختر قادر نيست كه توسعة خود را ناديده بگيرد، سكس در او به سرعت به حركت درآيد. او اغلب كمتر از دختران بزرگتر تمايل به داشتن سكس دارد

در اغلب اوغات بهتر است كه دختران جوان سكس را تا انجام آن با شريكشان به تعويق بياندازند. دليل اينكه دختران جوان بايد سكس را به تعويق بياندازند اينست كه جامعه آنها را براي آن بخوبي آماده نمي‌كند و به اين دليل نيست كه صبر كردن براي آنان يك امر طبيعي است. ما معمولاَ توسعة سكسي دختران را در هنگام تولد قطع مي‌كنيم و آنرا تا سن هجده سالگي و زمان ازدواج آنها به تعويق مي‌اندازيم. وقتي ما بسوي جنسيت آنان بازمي‌گرديم، با عجله به سوي آن مي‌رويم. شايد ما از آنان انتظار داريم كه در شب عروسي كاملاَ سكسي باشند. موقعي كه يك دختر نوجوان علاقه نسبت به جذب سكس شريك خود دارد، دليلش بكار گرفتن دخول و آميزش است، حتي اگر او فعاليتهاي سكسي ديگري براي به تعويق انداختن آن انجام دهد، اين عمل به زودي روي خواهد داد. در هنگام توسعة سكسي يك دختر كه در سن بين ده تا پانزده سالگي شروع مي‌شود، ممكن است او اولين بار دخول را تجربه كند

زناني كه در سنين كم فعاليت سكسي خود را شروع كرده‌اند آرزو مي‌كنند كه اي كاش بيشتر صبر مي‌كردند حتي اگر تجربيات اوليه آنان احساس مثبتي هم در آنان بوجود آورده باشد. بيشتر آنان به عقب مي‌نگرند و مي‌فهمند كه آن موقع كه آنان فعاليت سكسي را شروع كردند آمادگي براي آن را نداشته‌اند. دليل آنها اين است كه در آن زمان آنا اطلاعات كافي در مورد سكس نداشته‌اند و در نتيجه برايشان لذت بخش نبوده است. آنها حتي مهارتهاي سكسيشان را تا پنج، ده و يا بيست سال پس از اينكه شروع به آميزش كردند، توسعه ندادند. آنها ممكن است كه استمنا نكرده باشند و استمناي دوطرفه و سكس دهاني را هم بصورت سرسري انجام بدهند. آنها به اين دليل كه فكر كردند مهارتهاي اساسي لازم نيستند، آنها را كامل توسعه ندادند. ماداميكه آنان از سكس در سطح عاطفي لذت مي‌بردند، ارگاسم اتفاق نمي‌افتاده

من دوست داشتم به همة زنان بگويم كه اين نوشته‌ها را وقتي كه شروع به كاوش سكس خود با شريكشان كردند، دقيق بخوانند، اما نمي‌گويم. اين بستگي به خواسته‌هاي هر شخص دارد. اگر والدين به شما اجازه بدهند كه از زمان بچگي سكسي باشيد، شما قبل از اينكه بتوانيد اين نوشته‌ها را بخوانيد سكسي خواهيد بود. به بيان ديگر اگر شما در خانواده يا جامعه‌اي زندگي كنيد كه به زنان جوان اجازة سكسي بودن ندهد، انشعابات سكسي شدن شما، بدون توجه به آنچه شما آرزو مي‌كنيد، بيش از آنچه براي شما خوب باشد، برايتان دردناك است. گاهي اوقات حتي اگر سكس اشتباه نباشد، درست هم نيست

هر زن بايد بدون خودخواهي، حقوق خود در سكس را مشخص كند. اگر شما مطمئن تيستيد كه آيا آماده هستيد، شما آماده نيستيد و بايد صبر كنيد. يقيناَ براي يك زن جوان سخت نيست كه تا بيست سالگي صبر كند تا كاوش سكسي خود را با شريكش انجام دهد. چون هميشه در جامعه خطراتي وجود دارد، يعني انتقال بيماريهايي چون ايدز، براي يك زن بهتر است كه صبر كند. من به دختران نوجوان نمي‌گويم كه با شريكشان سكس نداشته باشند، فقط راه عاقلانه را انخاب كنند اگر تصميم به اين كار داشتند. هر دختري بايد اين تصميم را در زندگي اتخاذ كند

بطور قطع، موقعيتهايي وجود دارد كه يك زن جوان نبايد از نظر سكسي فعال بشود. دليلي براي يك زن جوان نيست كه او احساس كند كه او بايد براي سكس بكار گرفته بشود. اگر او اين راه را احساس كند، اشتباهات وحشتناكي در اين موقعيت مرتكب مي‌شود. اگر كسي به شما بگويد شما بايد يا شما مجبور هستيد، شما نبايد اجبار را بپذيريد. بطور قطع دليلي ندارد كه شما مجبور به داشتن دوره‌هاي سكسي باشيد. شما فقط بايد به اين دليل سكس داشته باشيد به اين دليل كه شما مي‌خواهيد آنرا كاوش كنيد، و به اين دليل كه مي‌خواهيد لذت سكسي را هم بدهيد و هم دريافت كنيد

اگر شريك يك زن جوان و يا دوستانش واقعاَ علاقه‌مند به او است و به او احترام مي‌گذارد و عاشق او است، هرگز آنها او را مجبور به فعال بودن سكسي نمي‌كنند. عشق آخرين دليل باري داشتن رابطة سكسي است. اگر شريك شما واقعاَ عاشق شما باشد، از شما نمي‌خواهد كه از نظر سكسي فعال باشيد، قبل از آنكه شما آماده باشيد. اگر در موقعيتي شما احساس راحتي كامل نمي‌كنيد، اين چيز درستي نيست و شما بايد خود را از او دور كنيد. روية كار دختران اين است كه آنها براي برانگيختگي نياز به كسي دارند كه آنها را از نظر عاطفي ساپورت كند. در نبود اين شخص، آنها بيشتر تمايل به داشتن رابطة سكسي پيدا مي‌كنند، حتي اگر بدانند كه نبايد اين كار را بكنند. پدر و مادر و مراقبت كننده‌هاي ابتدايي، در زندگي دختران جوان خيلي ضروري هستند

اگر يك دختر جوان تصميم بگيرد كه آميزش مهبلي را كاوش كند، زمان واقعي و سني كه او بايد اين كاوش را انجام دهد چه موقع است؟ اگر يك كسي در تسلسل توسعه بخواهد آميزش مهبلي را كشف كند، من به مسايل بالا توجه مي‌دهم، او احتمالاَ براي آميزش مهبلي بكار گرفته مي‌شود وقتي به بلوغ مي‌رسد، زمانيكه كاراكترهاي ثانويه آنان فعال مي‌شود و توجه مردان مسن‌تر را جلب مي‌كند. از آنجائيكه او براي سالهاي زيادي از نظر سكسي فعال است، او احتمالاَ از نظر فيزيكي و فكري نيز براي انجام آن آماده است. علاوه بر اين، غير قانوني بودن اين امر در جامعه باعث حاملگي دختران جوان و احتمالاَ افزايش شمار مرگ و مير مادران و كودكان مي‌شود. ماداميكه دختران زيادي قاعدگي را در سن ده سالگي شروع مي‌كنند، بدن آنان و فكرشان، آمادگي براي آبستن شدن را ندارد. بكار گرفته شدن در آميزش مهبلي، وقتي كه كشش بيولوژيكي تكامل نيافته است، يك نظر خوب نيست. يك فرد بايد دانش كافي در مورد آن داشته باشد، اگرچه دختران نوجوان كشش قوي سكسي دارند كه اغلب نمي‌توان از آن چشم‌پوشي كرد. اغلب ما به شوخي مي‌گوئيم كه پسران نوجوان يك كارخانة متحرك هورمون هستند، در حاليكه دختران نوجوان نيز در همين وضعيت هستند
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

شب اول، شب حجله، شب زفاف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA