انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین »

دانستنیهای مهیج سكسی


مرد

 
دانستنیهای جالب جنسی
  • آیا میدانید 85 درصد از سکته های قلبی مردان در هنگام برقراری رابطه جنسی در مواقع سکس با غیر همسر اتفاق افتاده است !
  • آیا میدانید اثر آرامش بخشی سکس 10 برابر بیش از والیوم است !
  • آیا میدانید 3 درصد خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی به امور خانه داری فکر میکنند!
  • آیا میدانید مردان هر 7 ثانیه یک بار به موضوعات جنسی فکر میکنند!
  • آیا میدانید در هند هزینه برقراری رابطه جنسی با کارگران سکس ارزان تر از خرید کاندوم است !
  • آیا میدانید اولین کاندوم از روده گوسفند آنهم برای پیشگیری از انتقال سیفلیس ابداع شده است !
  • آیا میدانید در ازای هر صفحه اینترنتی پنج صفحه پورنوگرافی موجود میباشد !
  • آیا میدانید عده ای از افراد با ایجاد خفگی در خود به خشنودی جنسی میرسند و گاه جان خود را در این راه از دست میدهند !
  • آیا میدانید برخی از افراد با قرار دادن جاندار خزنده برروی دستگاه تناسلی خود به خشنودی جنسی میرسند !
  • آیا میدانید برخی تنها با ادرار کردن بر روی شریک جنسی ویا لمس مدفوع به خشنودی جنسی میرسند !
  • آیا میدانید عده ای از افراد به منظور خشنودی جنسی حاضر به قطع یکی از اعضای بدن خود میشوند و عمرانه ناقص العضو میمانند !
  • آیا میدانید بعضی افراد با خردسال نمایی و پوشیدن پوشک و لاستیکی و تظاهر به بچه بودن به خشنودی جنسی میرسند !
  • آیا میدانید ارتباط جنسی از نظر فعل و انفعالات شیمیایی در بدن تاثیری مشابه با مصرف زیاد شکلات دارد؟!
  • آیا میدانید در نیم ساعت ارتباط جنسی 200 کالری میسوزانید؟!
  • آیا میدانید درکالیفرنیا برقراری رابطه جنسی از راه دهان ممنوع میباشد؟! .
  • آیا میدانید درواشنگتن تنها شیوه برقراری رایطه جنسی میشنری ( مرد دربالا) میباشد و هر شیوه دیگر غیر قانونی قلمداد میشود؟! .
  • آیا میدانید درآیداهو چنانچه پلیس مشکوک به اتوموبیلی که سرنشینان رایطه جنسی دارند گردد قبل از نزدیک شدن باید بوق و یا چراغ زده ، سه دقیقه مکث کرده و آنگاه از سمت عقب اجازه نزدیک شدن دارد ؟!.
  • آیا میدانید درماساچوست برقراری رابطه جنسی که در آن زن روی مرد قرار گیرد غیر قانونی است؟! .
  • آیا میدانید درمی سی سی پی زندگی با کسی و برقراری رابطه جنسی با فردی غیر از همسر غیر قانونی است ؟! .
  • آیا میدانید درنوادا برقراری رابطه جنسی بدون استفاده از کاندوم غیر قانونی است؟!
  • آیا میدانید دراوکلاهاما برقراری رابطه جنسی قبل از ازدواج غیر قانونی است ؟!
  • آیا میدانید دراورگان هیچ مردی اجازه فحش و نفرین در هنگام رایطه جنسی با همسرش ندارد؟!
  • آیا میدانید دراوکلاهاما برقراری رابطه جنسی از راه دهان یک سال زندان و یا 2500$ جریمه دار؟!
  • آیا میدانید دراورگان گفتن الفاظ رکیک از ناحیه شوهر در گوش همسر در هنگام برقراری رابطه جنسی غیر قانونی است؟!
  • آیا میدانید دررود آیلند برقراری رایطه جنسی قبل از ازدواج غیر قانونی است ، لیکن چنانچه مجرمین دستگیر شوند تنها 10$ جریمه میشوند ؟!
  • آیا میدانید درویرجینیا برقراری رابطه جنسی در ماشینی که چراغش روشن باشد غیر قانونی است؟!
  • آیا میدانید در واشنگتن برقراری رابطه جنسی با دختر باکره مقایر با قانون است؟!

منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
خشم پاکستان از کتاب آموزش جنسی برای مسلمانان
دکتر مبین اختر می گوید صحبت کردن درباره روابط جنسی به هیچ وجه با اسلام منافات ندارد.


دکتر مبین اختر سعی دارد پاکستانی ها را در زمینه مسائل جنسی آموزش دهد، اما آخرین تلاش های او در این باب جنجال برانگیز شده است.

هدف از انتشار کتاب او به نام آموزش جنسی برای مسلمانان، آموزش رابطه جنسی، آنهم به شکلی سازگار با تعالیم اسلامی است. دکتر اختر ۸۱ ساله می گوید صحبت نکردن درباره روابط جنسی در پاکستان عوارضی جدی به همراه دارد. او که یک روانپزشک است می گوید خودش شاهد چنین عارضه هایی بوده و به همین علت هم احساس کرده نوشتن کتابی در این مورد ضرورت دارد.

او می گوید: "مشکل بزرگی در کشور ما وجود دارد. وقتی نوجوانان، به خصوص پسرها، به سن بلوغ می رسند و با تغییرات ناشی از دوران بلوغ روبرو می شوند، گمان می کنند این تغییرات نتیجه نوعی بیماری است. آنها شروع به استمناء می کنند، اما به ایشان گفته می شود که این کار برای سلامتی بسیار خطرناک است و علاوه بر آن گناهی بزرگ است."

"تصورات غلط"

دکتر اختر می گوید با مواردی روبرو شده که نوجوانانی که به درستی نمی دانسته اند چه اتفاقی در بدنشان در حال روی دادن است، دچار افسردگی شده اند و حتی بعضا دست به خودکشی زده اند.


"آموزش جنسی برای مسلمانان" نام نسخه انگلیسی کتاب است و نسخه اردوی کتاب "مشکلات ویژه جوانان" نام دارد

او می گوید: "من خودم شخصا با نگرانی های زیادی این دوره را پشت سر گذاشتم، و هیچکس نیست که به شما واقعیت موضوع را توضیح دهد و بگوید که این تصورات اشتباه است. تنها زمانی که وارد دانشکده پزشکی شدم به غلط بودن این تصورات پی بردم."

او می گوید حتی همین حالا هم بسیاری از پزشکان در پاکستان در مورد مسائل جنسی آزادانه صحبت نمی کنند، و معلمان و والدین از حرف زدن درباره آن خجالت می کشند. در مدارس دولتی هیچگونه آموزش جنسی ارائه نمی شود.

دکتر اختر می گوید در فرهنگ محافظه کار پاکستان باز کردن موضوع رابطه جنسی کاری پسندیده به حساب نمی آید و علاوه بر آن این طور احساس می شود که چنین کاری ممکن است جوانان را به رفتارهای "غیر اسلامی" تشویق کند.

او می گوید: "وقتی از من می پرسند از چه سنی باید آموزش جنسی را آغاز کرد، پاسخ من این است که از زمانی که کودک زبان باز می کند باید این کار را شروع کرد. همان طور که نام اعضایی مانند دست، چشم، گوش و بینی را به آنها می گوییم، اسم اعضای تناسلی را هم باید یادشان بدهیم. وقتی کمی بزرگتر می شوند و در مورد نحوه بچه دار شدن سوال می کنند باید واقعیت را گفت. این کار کودک را از لحاظ جنسی فعال و یا بی اخلاق نمی کند."

دکتر اختر می گوید صحبت کردن در مورد رابطه جنسی هیچ منافاتی با اسلام ندارد. او می گوید بهترین راه برای فهماندن این مسأله به مردم نوشتن کتابی بود که هم مسائل جنسی ابتدایی را آموزش دهد و هم حاوی اطلاعاتی در مورد نگاه اسلام به این موضوع باشد.

بی اطلاعی در زمینه مسائل جنسی باعث بروز ناراحتی های روانی بی دلیل در عده زیادی از جوانان ما می‌شود

دکتر مبین اختر، نویسنده کتاب آموزش جنسی برای مسلمانان

دکتر اختر می گوید: "وقتی مطالعه قرآن، قوانین اسلامی و نظرات روحانیون در این زمینه را شروع کردم، متوجه شدم در اسلام مباحثات بسیار زیادی در مورد روابط جنسی وجود دارد، تا حدی که انسان را متعجب می کند. از حضرت محمد هم حدیث هایی در مورد مسائل جنسی وجود دارد، و بنا بر منابع تاریخی او، به دقت به سوالات مردم در این زمینه پاسخ می داده، و این شامل سوالات زنان هم می شده است."

متن کتاب دکتر اختر پر از نقل قول از حضرت محمد و نیز قرآن است، و این یک نمونه آن است: "در ماه رمضان شب ها اجازه دارید با زنانتان همبستر شوید. آنها از لباس تنتان به شما نزدیکترند، و شما نیز برای آنان چنین هستید." (قرآن، سوره بقره، آیه ۱۸۷)

"پزشک شیاد"

دکتر اختر از جمله به مسائلی نظیر استمناء، مشکلات زناشویی و همچنین نحوه انجام غسل جنابت برای آقایان هم می پردازد. ولی کتاب او نارضایتی بسیاری از پاکستانی ها را به همراه داشته است.


کودکان پاکستانی به هیچگونه آموزش جنسی دسترسی ندارند

او سعی کرد عنون کتاب را قدری تلطیف کند. "آموزش جنسی برای مسلمانان" نام نسخه انگلیسی کتاب است و نسخه اردوی کتاب "مشکلات ویژه جوانان" نام دارد. اما حتی این هم برای آرام کردن برخی کافی نبوده است.

او می گوید: "من چند بار تهدید شده ام. حتی بعضی پزشکان دیگر مرا به تکروی و شیادی متهم کرده اند. یک سیاستمدار محلی مرا به داخل دفتر کار خود کشید و گفت کار من تشویق هرزه‌نگاریست. من برای او توضیح دادم که اصلا چنین کاری نمی کنم."

دکتر اختر می گوید کتابفروشی های بسیار کمی مایل هستند کتاب او یا روزنامه ای که آن را تبلیغ کند را برای فروش بگذارند.

او می گوید: "واکنش بسیار ناراحت کننده ای است. بی اطلاعی در زمینه مسائل جنسی باعث بروز ناراحتی های روانی بی دلیل در عده زیادی از جوانان ما می شود و ما باید این وضع را تغییر دهیم. حرف من فقط این است که باید مردم را تدریجا و با ظرافت آموزش دهیم، ولی در حال حاضر حتی این کار را هم نمی کنیم."

بی بی سی
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
مردانی که عجله ای برای سکس ندارند، گزینه مناسب تری برای زنان هستند
دانشمندان: مردانی که عجله ای برای سکس ندارند، گزینه مناسب تری برای زنان هستند

دانشمندان ثابت کرده اند که زنان با مردانی که عجله ای برای سکس در دیدارهای اولیه ندارند، وضعیت بهتری خواهند داشت. ریاضیدانها چیزی که زنها عمری به دوستانشان گوشزد میکردند را ثابت کردند: یک زن شانس پیدا کردن مرد خوب را افزایش میدهد اگر در قرارهای اولیه با او همبستر نشود. آنها یک مدل ریاضی پیاده کرده اند که نشان میدهند شریک های زندگی بهتر، تمایل دارند که برای مدت بیشتری قرار ملاقات بگذارند قبل از این روابط جنسی را شروع کنند. اما مردان بد خیلی علاقه ای به طول دادن قرارهای ملاقات ندارند. پرفسور رابرت سیمور از دانشگاه کالج لندن میگوید: روابط عاشقانه طولانی تر به زن کمک میکند تا اطلاعات بیشتری در مورد مرد کسب کند.

با تاخیر در روابط جنسی، زن شانس همخوابی با یک مرد نامناسب را کاهش میدهد. اینکه مردی تمایل به تدوام ملاقات های عاطفی دارد و در پی روابط جنسی در دیدارهای اولیه نیست، نشانه ای است که مرد خوبی خواهد بود. این شاید توضیحی باشد بر باور عمومی که زن نباید در دیدار اول با مردی همخوابی کند. نتیجه این تحقیقات در Journal of Theoretical Biology این ماه به چاپ رسیده است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
آي.وي.اف ركورد مي‌زند
به دنيا آمدن لا‌ينا بريسلي پرسش هاي پيچيده علمي و اخلاقي را در رابطه با نگه داشتن يك جنين در يخ براي چندين دهه افزايش داده است

يك نوزاد دختر پس از گذشت 13 سال كه به صورت يخ‌زده در دماي 235 درجه سانتي گراد زير صفر نگه داشته شده‌بود، سالم به دنيا آمد. تولد لاينا بيزلي از آن جهت قابل‌توجه است كه او خواهر دو‌قلو‌هايي است كه 13 سال قبل به‌دنيا آمده‌اند .

اين تولد به‌نوبه خود يك ركورد در زمينه معالجه باروري زوجين به حساب مي‌آيد. اين جنين در تمام مدت اين 13 سال درون محفظه‌اي از هيدروژن مايع قرار داشت ‌و‌در يك مركز باروري در كاليفرنيا نگهداري مي‌شد. مادر 45 ساله او، دبي بيزلي، مي‌گويد: <من مرتب او را نگاه مي‌كنم، بو مي‌كنم و مي‌بوسم ولي اصلا باورم نمي‌شود كه اين كوچولو اينجا باشد.> خانم بيزلي يك پرستار است. شوهر او هم كه نامش كنت و رئيس يك دارالتاديب است . تولد لاينا يك هديه براي آنها محسوب مي‌شود.

اين تولد همچنين براي بسياري ديگر، سوالاتي در زمينه نگهداري جنين در ميان يخ را فراهم كرد. اين جنين حاصل يك تخمك اهدايي است كه در آزمايشگاه توسط اسپرم بارور ‌شده است، روشي كه به آي.وي.اف مشهور است. در بعضي موارد، بيشتر از آنچه براي براي توليد يك فرزند است نياز است، تخمك بارور مي‌شود. مشكل عمده براي چنين جنين‌هايي اين است كه نگهداري آنها بسيار مشكل است. البته با تولد لاينا و نتايج حاصله، اين قضيه جور ديگري به نظر مي‌رسد . در گذشته پزشكان شانسي تا حدود 20 درصد براي اين جنين‌ها در نظر مي‌گرفتند. بسياري از اين جنين‌ها، به‌خصوص آنها كه با تكنيكي ضعيف در سال‌هاي قبل از اين نگه داشته مي‌شدند، زنده نمي‌ماندند و به خاطر گرما تلف مي‌شدند.

همچنين باقي موارد نيز هنگامي كه مي‌خواستند آنها را در رحم بكارند، كشته مي‌شدند. زوج‌هايي كه از اين روش استفاده مي‌كردند، همگي بر سر اين تصميم دشوار بر سر چندراهي قرار مي‌گرفتند كه آيا جنين‌هاي باقي‌مانده را بكشند يا آنها را فريز كنند يا اينكه آنها را به يك زوج ديگر كه مايل به استفاده از آن هستند واگذار كنند، يا حتي اينكه آنها را براي انجام تحقيقات به بخش‌هاي پزشكي هديه دهند. حدود نيم ميليون از اين جنين‌ها در سراسر ايالات متحده وجود دارند. حدود يك درصد از زاد و ولد آمريكايي‌ها به روش آي.وي.اف انجام مي شود.

سرگذشت خانواده بيزلي، بسياري از عواقب باروري مصنوعي را در مطبوعات آمريكا به موضوع جذابي تبديل‌كرد. در دهه 90، خانم بيزلي پي‌برد كه دكتر او، ريكاردواش، در كلينيك <يوسي ارواين> اين جنين‌ها و گاه تخمك‌هاي بارور شده را مي دزدد و به مراكز تحقيقاتي مي‌فروشد يا آنها را به زوج‌هاي داوطلب كشت مي‌دهد. او به سرعت اين موضوع را به مقامات اطلاع ‌داد و در نتيجه دركلينيك دكتر تخته‌شد.

البته <اش> زود تر از اينكه پليس به سراغش بيايد از آمريكا فرار مي‌كرد تا تحت پيگرد قرار نگيرد و دستگير نشود. بيزلي موفق ‌شد تا از 12 جنين خود 8 تاي آنها را بيابد. معلوم مي‌شود كه مابقي آنها به آزمايشگاهي در شرق آمريكا فرستاده شده اند. بيزلي هم تصميم گرفت كه از باقي جنين‌هاي باقي‌مانده براي به‌وجود آوردن نوزاد جديدي استفاده كند.

به هر حال از 4 جنين باقي‌مانده تنها يك جنين توانست به سلامت در شكم مادر باقي بماند و متولد شود. لاينا به طور كلي فرزند سالمي است اما او تقريبا پنج هفته زود تر از زمان بارداري واقعي به‌دنيا آمده‌است و حدود 1850 گرم وزن دارد. او به‌زودي با دو‌قل ديگر خود كه سيزده‌سال از او بزرگ‌تر هستند آشنا خواهد‌شد.

بزرگان تاريخ آي.وي.اف :

اولين چند‌قلو‌زايي توسط آي.وي.اف در بريتانيا بود كه در دهه هفتاداتفاق افتاد. بد نيست بدانيد كه 24 درصد از فرزندان حاصل از اين نوع بارداري دوقلو و 5 درصد سه‌قلو يا بيشتر هستند. لوئيز براون اولين فرزند لقاح مصنوعي است كه در سال‌1997 به‌دنيا آمد. در سال 1985 مردي 70 ساله صاحب يك 4 قلو شد. در سال 1993 يك شش‌قلو بعد ازگذشت پنج‌سال لقاح به‌دنيا آمدند. در جولاي 1994 يك نوزاد پسر پس از سه‌سال و نيم از تولد خواهران دوقلويش به دنيا آمد. در سال 97 يك هفت‌قلو در آمريكا متولد شدند و در اين زمينه ركوردي از خود به‌جاي گذاشتند. اين ركورد بار ديگر در عربستان سعودي هنگامي كه يك زن پس از عمل آي.وي.اف يك هفت‌قلو به‌دنيا آورد، تكرار شد. در سال 2003 ساتيا ماهاپاترا 65 ساله با به‌دنيا آوردن يك پسر، ركورد دار سن وسال مادر بودن شد. دو‌سال بعد در سال 2005 آدريانو ايلسكو رومانيايي با به‌دنيا آوردن يك دوقلو در سن 67 سالگي اين ركورد را شكست و پيرترين مادر دنيا شناخته شد.

منبع : تايمز
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
دانستنیهای مهیج سكسی
تمام مردان پورن تماشا میکنند :

دانشمندان دانشگاه مونترال تحقیقی را آغاز کرده اند بر روی مردانی که هرگز پورن (فیلم جنسی یا شهوت انگیز) تماشا نکرده اند. آنها موفق به یافتن چنین کسی نشده اند. . مردان مجرد به صورت متوسط سه بار در هفته به مدت چهل دقیقه به تماشای چنین محصولاتی اقدام میکنند. در حالی که این میزان برای مردانی که در رابطه با شخص دیگری هستند به متوسط 1.7 بار در هفته به مدت بیست دقیقه می باشد.

مردها 5,000 بار در سال به سکس فکر میکنند(گزارش) :

پژوهشگران به این نتیجه رسیدن که مردها 13 بار در روز به سکس فکر میکنن که معادل 4,745 بار در سال میشه. یک سوم مردها اعتراف کردن که اولین چیزی که در هنگام بیدار شدن از خواب بهش فکر میکنن سکس هست. در مقایسه، زن ها فقط 5 بار در روز به سکس فکر میکنن. اما مردها (متاسفانه) به طور متوسط فقط دو بار در هفته موفق میشن آرزوی سکسشون رو برآورده کنن. یه محقق گفته که وقتی مردتون رو میبینین به جایی خیره شده شما احتمالا متوجه میشین به چه چیزی داره فکر میکنه!

خانه داری مردان - رابطه جنسی بیشتر :

براساس تحقیقاتی که در آمریکا و بر روی 7000 زوج صورت گرفته، نشان می دهد که مردانی که در انجام کارهای خانه به زنان خود بیشتر کمک می کنند، بیشتر از سایر مردان و همچنین بیشتر از سایر زوج ها رابطه جنسی دارند ::: مطالعات نشان می دهد که فرکانس های جنسی به طور متوسط 82.7 بار در سال یا 1.6 بار در هفته، از سوی زوجین فرستاده می شود و هرچه این فرکانس ها بیشتر دریافت شود، رابطه جنسی نیز بیشتر می شود ::: اما هنوز محققان نمی دانند که کیفیت رابطه جنسی نیز بالا و بسیار رضایت بخش خواهد بود یا نه ؟

9 اشتباهی که یک مرد نباید در سکس انجام دهد :

1 - او را بوس نمی‌کنید · 2 - وی هنوز آماده نیست و شما شروع می‌کنید · 3 - سایر نقاط حساس بدن او را نادیده می‌گیرید · 4 - تمام وزن بدن خود را بر روی او می اندازید · 5 - شما خیلی دیر و یا خیلی زود ارگاسم می شوید · 6 - به وی زمان ارگاسم شدن خود را اعلام نمی‌کنید · 7 - شما به یکباره به هنرپیشه‌ی فیلم های پورن تبدیل می‌شوید · 8 - در طول رابطه ساکت هستید · 9 - نحوه‌ی پمپ کردن شما بسیار احمقانه است [ مانند کوبیدن چکش بر روی هاون عمل می‌کنید! ]

آیا همه مردها به دنبال سکس هستند...!

غالبا اینطور تصور می شود که مردان در امور جنسی بی بند وبار هستند و به احساس و عاطفه به اندازه سکس اهمیت نمی دهند. اما یافته های اخیر سعی در رد این ادعا دارد. تحقیقات نشان می دهد که هر چند مردان بیشتر از زنان شریک جنسی دارند اما بیشترمردها در یک زمان فقط با یک نفر ارتباط دارند و غالبا این مردان به دنبال ایجاد پل عاطفی با شریک حود هستند. به نظر می رسد رسانه ها نقشی مهمی در ایجاد نگرش هرزگی در مردان ایفا می کنند.

گذاشتن لپ‌‌تاپ روي پا مساوي است با ناباروري مردانه :

آيا مي‌دانستيد گذاشتن لپ‌‌تاپ روي زانوها مي‌تواند بر باروري مردان تاثير بگذارد؟

طبق تحقيقات منتشر شده در مجله Fertility & sterility توسط پژوهشگران دانشگاه نيويورك گذاشتن لپ‌‌تاپ حتي با وجود محافظ مي‌تواند بر قدرت باروري مردان تاثير بگذارد. محققان پس از زير نظر گرفتن 29 مرد پس از انكه از لپ‌‌تاپ روي پاهايشان استفاده كردند و دماي بين پاهاي آنان را اندازه گرفتند متوجه شدند پس از 15 دقيقه استفاده از لپ‌‌تاپ دماي بيضه‌ها از حد امن بالاتر مي‌رود. جالب است بدانيد حتي يك درجه بالا رفتن دما بيش از حد امن مي‌تواند سبب آسيب ديدن كيفيت اسپرم‌ها شود. اين درحالي است كه حين استفاده از لپ‌‌تاپ روي زانو دما در اين ناحيه 5/2 درجه بيشتر از حد امن مي‌رود. شايد استفاده پراكنده مشكلي ايجاد نكند اما استفاده مداوم مي‌تواند سبب ناباروري شود.

مردان باهوش، قدرت توليد مثلي بيشتري دارند :

پژوهشگران اعلام كردند: «مردان باهوش كه ضريب هوشي بالاتري دارند، اسپرم‌هايي با كيفيت بهتر توليد مي‌كنند.»

گروهي از پژوهشگران انستيتو روان‌پريشي اطلاعات به‌دست آمده از سربازان سابق ارتش آمريكا را در اين پژوهش مورد تجزيه و تحليل قرار دارند. اين سربازان در طول جنگ ويتنام در ارتش خدمت مي‌كردند. اين پژوهشگران دريافتند:

«سربازاني كه در آزمايشات هوش بهتر عمل مي‌كنند، اسپرم‌هاي جنسي آنها قدرت حركت بيشتري دارند، اين توان حركتي در واقع قدرت بارور سازي اسپرم را افزايش مي‌دهد.» اين تحقيق در مجله «هوش» به چاپ رسيده است. يافته جديد از اين ايده حمايت مي‌كند كه بر اساس آن ژن‌هايي كه در صفت باهوشي نکقش دارند ممكن است تاثيرات بيولوژيكي ديگري نيز داشته باشند. البته اين بدان معنا نيست كه تمام مردان در سطح ضريب هوشي متوسط اسپرم‌هاي ناتوان دارند.

3 توصیه برای پیشگیری از بیماری های جنسی :

هنگام روابط زناشویی از کاندوم استفاده کنید. کاندوم‌های لاتکس احتمال ابتلا به زگیل تناسلی را کم می‌کنند. البته کاندوم همه پوست ناحیه تناسلی را نمی‌پوشاند. بنابراین صد درصد نمی‌تواند از انتقال ویروس جلوگیری کند.

فقط روابط زناشویی سالم داشته باشید. داشتن شرکای جنسی متعدد احتمال آلودگی به ویروس پاپیلومای انسانی را بالا می‌برد. وفادار بودن به همسر این خطر را کاهش می‌دهد.سیگار نکشید زیرا تحقیقات نشان داده که در سیگاری‌ها خطر ابتلا به زگیل تناسلی بیش از غیرسیگاری‌هاست.

اختلالات جنسی- فشار خون :

فشار خون بالا بر اندام های تناسلی تاثیر منفی می گذارد :


به گفته پژوهشگران آمریکائی فشار خون بالا نه تنها برای سلامت قلب خطر ناک است بلکه می تواند به زندگی جنسی فرد نیز آسیب برساند. فشار خون بالا سبب تغییر الگوی گردش خون در بدن و نیز آسیب به لایه های داخلی عروق خونی می شود. این دو عامل در کنار هم سبب کاهش خون رسانی به اندام های تناسلی در مردان و زنان می شود و مشکلات جنسی برای آنان به همراه خواهد داشت.علاوه بر این, فشار خون بالا و نیز داروهای ضد فشار خون ممکن است سبب عوارضی از جمله کاهش قوای جنسی و اختلالات نعوظ در مردان , احساس درد در هنگام نزدیکی در خانم ها و نیز کاهش میل جنسی هم در مردان و هم در زنان شوند. این پژوهشگران توصیه کرده اند کسانی که احساس می کنند مصرف داروهای ضد فشار خون وضعیت جنسی آنها را تحت تاثیر قرار داده است باید به پزشک خود مراجعه کنند تا در صورت نیاز داروهای آنها را تغییر دهد.

سازگاري در زندگي مشترك- اتاق خواب‌هاي جداگانه :

اتاق خواب‌هاي جداگانه :

زوج‌هاي آمريكايي در جستجوي اتاق‌هاي جداگانه هستند. بسياري از زوج‌هاي آمريكايي در هنگام جستجوي خانه‌اي براي زندگي مشترك خود خواهان خانه‌اي هستند كه اتاق خواب آن بيشتر بوده تا بتوانند به طور جداگانه بخوابند. آنها معتقدند، تنها در اين صورت، است كه باهم سازگاري دارند. تحقيقات انجمن ملي سازندگان خانه و آپارتمان آمريكا نشان مي‌دهد، تا سال 2015 60 درصد از خانه‌هايي كه به سفارش مردم ساخته مي‌شود، داراي دو اتاق خواب جداگانه و يا به صورت دو سوئيت كوچك خواهد بود. استراحت بهتر، كاهش تنش و اضطراب از جمله عواملي است كه باعث مي‌شود زوج‌ها به دنبال اتاق‌ خواب‌هاي جداگانه باشند. به گفته دانشمندان، داشتن اتاق خواب‌هاي جداگانه، زندگي زناشويي را بهبود مي‌بخشد و مشكلات آنها را كمتر مي‌كند.

بنابر اظهارات انجمن مهندسين ساختمان درخواست زوجيني كه خواهان داشتن اين نوع خانه هستند، روز به روز در حال گسترش است. اگرچه جداكردن اتاق خواب ممكن است علامتي از شكست در روابط زناشويي باشد اما براي بسياري از زوج‌ها اين كار تنها براي مرتفع شدن بعضي مشكلات است خروپف كردن، بيدارشدن هاي مكرر در شب براي رفتن به دستشويي، بلندشدن براي مراقبت از كودك و برطرف كردن نيازهاي او و كاركردن به صورت شيفتي مي‌تواند منجر به محروميت در خواب زوج ديگر و اشكال در خواب او مي‌شود. از اين رو جدا بودن اتاق خواب براي آنها بهتر است. مصاحبه با بسياري از اين زوج‌ها نشان مي‌دهد، آنها زندگي خوبي دارند و به اندازه‌ كافي خوشبخت هستند اما به دليل مشكلات كاري و مسوليت‌هاي زندگي خوابيدن در اتاق‌ خواب‌هاي جداگانه را ترجيح مي‌دهند.

پنج عامل عجیب در افزایش میل جنسی :

1- بوی جوهر کارتریج ( یا رنگ/ گازوئیل/ چرم )در افزاش میل جنسی زنان موثر است. در حالیکه برای مردان ، چیزهایی مانند رژ لب، عطر خوب، لوسیون بدن و ... مهم هستند.

2- تمیز بودن منزل.

3- خوردن کیک زنجبیلی: زنجبیل،گردش خون را افزایش داده و مانند وایاگرا عمل میکند. گفته شده "مادام دوبری" برای پذیرائی از عشاق خود از جمله لوئی پانزدهم، به آنها زنجبیل می خورانده و آنها را به حد جنون می رسانده است.

4- استفاده از ژل ها و روغن های روان کننده.

5- پوشیدن لباس قرمز: که براساس مطالعاتJournal of Personality and Social Psychology در جذب مردان به سوی زنان موثر است.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
13 دشمن ميل‌ جنسي
آيا شما يا همسرتان علاقه‌تان را به فعاليت زناشويي از دست‌داده‌ايد؟ پزشکان مي‌گويند عوامل بدني و رواني گوناگوني ممکن است بر ميل جنسي شما اثر گذاشته باشند. از شايع‌ترين اين عوامل مي‌توان به موارد زير اشاره کرد....


1.استرس : ممکن است شما از آن افرادي باشيد که تحت شرايط استرس بسياري از کارها را به خوبي انجام مي‌دهند. اما تمايل جنسي مانند کارهاي ديگر نيست. استرس کاري، مشکلات مالي، مراقبت از يک عضو بيمار خانواده و ساير عوامل استرس‌زا مي‌تواند ميل جنسي را کاهش دهد. براي اينکه ميزان استرس خود را تحت کنترل داشته باشيد،‌ شيوه‌هاي مهار استرس را بياموزيد يا از توصيه‌هاي يک مشاور يا پزشک استفاده کنيد.

2.مشکل در روابط : مشکلات حل‌نشده در رابطه زن و شوهر يکي از شايع‌ترين کشنده‌هاي ميل جنسي هستند. براي زنان به خصوص نزديکي عاطفي يک جزء اصلي در ميل جنسي است. اختلاف پنهاني و نارضايتي بيان‌نشده،‌ اشکال در ارتباط برقرار کردن، خيانت کردن به اعتماد همسر و ساير موانع رابطه صميمي مي‌تواند ميل جنسي را از بين ببرد.

3.الکل و مواد مخدر: الکل مي‌تواند باعث خاموش شدن ميل جنسي شود و حتي اگر ميل جنسي شما از بين نرود، دائم‌الخمر بودن مي‌تواند ميل جنسي همسر شما را از بين ببرد. در مورد مصرف مواد مخدر و محرک نيز اين قضيه صادق است.

4.کم‌خوابي: اگر ميل جنسي‌تان را از دست‌داده‌ايد، شايد خيلي زود از خواب برمي‌خيزيد يا خيلي دير به خواب مي‌رويد. يا شايد دچار بي‌خوابي يا قطع تنفس حين خواب هستيد. اين مشکلات خواب مي‌توانند ميل جنسي را مختل کنند. کم خوابيدن به خستگي و فرسودگي منجر مي‌شود و خستگي ميل جنسي را از بين مي‌برد.

5.مراقبت از بچه: مراقبت از بچه به خودي خود ميل جنسي را از بين نمي‌برد. اما ممکن است زن و مرد به علت مشغوليت به بچه‌ها فرصتي براي رابطه صميمي پيدا نکنند. در اين موارد با كمك گرفتن از يک پرستار بچه يا فردي ديگر، براي ساعاتي از روز رابطه‌تان با همسرتان را تقويت کنيد. نوزاد تازه‌اي به خانه‌تان آمده است؟ روابط جنسي خود را در زمان خواب بودن نوزاد برنامه‌ريزي کنيد.

6.داروها: داروها به طور رايجي ممکن است ميل جنسي را از بين ببرند. از جمله اين داروها:

  • داروهاي ضدافسردگي
  • داروهاي ضدفشار خون
  • داروهاي آنتي‌هيستامين (ضد حساسيت)
  • داروهاي ضدبارداري خوراکي (برخي از بررسي‌ها اين اثر را نشان‌ داده‌اند و برخي ديگر نه)
  • داروهاي شيمي‌درماني
  • داروهاي ضد ايدز
  • فيناسترايد (داروي ضد هورمون جنسي مردان براي درمان بزرگي پروستات)
  • پروژسترون‌هاي مصنوعي مانند مدروکسي پروژسترون

تغيير نوع يا دوز دارو ممکن است مشکل جنسي ناشي از آن را حل کند. برخي از داروهايي ديگر هم ممکن است بر ميل جنسي اثر بگذارند. اگر پس از شروع مصرف يک داروي جديد ميل جنسي‌تان شروع به کاهش کرده است، با پزشكتان مشورت کنيد. هرگز يک دارو را بدون مشاوره با پزشكتان قطع نکنيد.

7.تصوير ذهني از بدن: اگر به خاطر اينکه از تصوير بدني خود راضي نيستيد، عزت نفس‌تان جريحه‌دار شده،‌ ممکن است احساس جذابيت جنسي‌تان را از دست بدهيد. براي نمونه احساس شرمندگي از اضافه وزن بيش از حد (حتي در مواردي که واقعا اين‌گونه نيست)، ممکن است ميل جنسي شما را کاهش دهد. اگر همسرتان دچار اين احساسات است، با اطمينان بخشيدن در مورد جذابيتش مي‌توانيد به او کمک کنيد. بايد به طرف ديگر اين معادله هم توجه کرد: ورزش و فعاليت جسمي نه تنها عزت نفس شما را بالا مي‌برد، بلکه ميل جنسي شما هم را بالا مي‌برد.

8.چاقي: اضافه وزن داشتن يا چاقي با فقدان لذت و ميل جنسي و مشکلات در فعاليت جنسي همراهي دارد. دليل اين تاثير کاملا روشن نيست، اما ممکن است به کاهش عزت نفس، روابط غيررضايت‌بخش، انگ زني اجتماعي و ساير عوامل رواني هم مربوط باشد.

9.اختلال نعوظ: اختلال نعوظي (ED) نوع ديگري از اختلال جنسي مسبب کاهش ميل جنسي است. اما مرداني که مبتلا به اختلال نعوظي هستند، در مورد کارکرد جنسي خود نگران هستند ‌و اين نگراني دايمي به طور ثانوي ممکن است ميل جنسي آنها را هم مهار کند.

10.کمبود تستوسترون: افزايش تستوسترون ميل جنسي را مي‌افزايد. با افزايش سن مردان، ميزان تستوسترون به صورت تدريجي کاهش مي‌يابد. اما همه مرداني که ميل جنسي‌شان را ازدست مي‌دهند، دچار پايين آمدن تستوسترون نيستند، هر چند که بسياري از آنها هم کمبود هورموني دارند. تستوسترون با ميل جنسي در زنان هم مربوط است. اما تعادل هورموني در زنان بسيار پيچيده‌تر از مردان است و عوامل بسياري در آن نقش دارند. در حال حاضر معلوم نيست که آيا درمان با تستوسترون مانند مردان روشي موثر و بي‌خطر براي افزايش ميل جنسي در زنان هم مي‌تواند باشد يا نه.

11.افسردگي: شايد خيلي منصفانه به نظر نرسد. اما بسياري از داروهاي ضدافسردگي- و خود بيماري افسردگي – ميل جنسي را مهار مي‌کنند. اما به هم ريختن ميل جنسي‌ شما ممکن است نشانه‌اي از افسردگي‌تان باشد. افسردگي باليني يک بيماري جدي اما درمان‌پذير است.

12.يائسگي: حدود نيمي از زنان حدود زمان يائسه‌شدن (قطع قاعدگي) دچار کاهش ميل جنسي مي‌شوند،‌ هر چند که اعتقاد داشته باشند که بايد زندگي جنسي فعال‌شان را ادامه دهند. علائم يائسگي مانند خشکي واژن هنگام مقاربت، ممکن است آميزش جنسي را مشکل کند. اما تغييرات هورموني هنگام يائسگي تنها بخشي از اين مشكل هستند. زني که سنش بالا مي‌رود و نگران کاهش ميل جنسي‌اش است، بايد به کيفيت روابط با همسر،‌ تصوير ذهني از بدن و عزت‌ نفس،‌ داروهاي مصرفي و سلامت کلي جسمي‌اش هم توجه داشته باشد.

13.نبود صميميت: آميزش جنسي بدون صميميت، ميل جنسي را از بين مي‌برد. صميميت تنها کلمه كليدي براي انجام فعاليت جنسي نيست. اگر زندگي جنسي شما سرد شده، ‌سعي کنيد زمان بيشتري را براي ايجاد صميميت غيرجنسي در همراهي با همسرتان صرف کنيد. با همسرتان صحبت کنيد،‌ پيامك رد و بدل کنيد،‌ او را در آغوش بگيريد. هنگامي که صميميت ميان شما و همسرتان برقرار شود، ميل جنسي هم باز مي‌گردد.

ترجمه: دکتر زهرا عباسپور/آشنايي با عوامل مخربي که مي‌توانند رابطه زناشويي را مختل مي‌کنند.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
چرا بعضي ها صبح ها ميل جنسي بيشتري دارند، بعضي ها شب ها؟
دربـاره ريـتـم جـنـسـي :

ميل جنسي يكي از موضوعات بسيار پيچيده‌ است. يكي از دلايل اين پيچيده‌ بودن مساله ريتم زيستي ميل جنسي است...

شايد به اين مساله توجه كرده باشيد كه برخي افراد صبح‌ها ميل جنسي بيشتري دارند در حالي كه برخي افراد شب‌ها گرايش بيشتري به برقراري رابطه پيدا مي‌كنند. در برخي افراد در زمستان ميل جنسي كاهش مي‌يابد و در برخي ديگر برعكس... دانشمندان تاكنون موفق به شناسايي ريتم?هاي زيستي مختلفي شده‌اند كه پاسخگوي نيازهاي ماست و مي‌تواند به توانايي‌هاي?مان ريتم خاصي بدهد. ميل جنسي نيز بدون شك از اين محدوده خارج نيست. برخي چرخه?هاي دروني مربوط به سلول‌ها يا ترشح هورمون‌ها و برخي چرخه?هاي بيروني مانند روز و شب و فصل‌ها بر ميزان و شدت ميل جنسي تاثير مي‌گذارند. برخي به اشتباه گمان مي‌كنند نعوظ صبحگاهي به معني تمايل مرد به برقراري رابطه جنسي در ساعت?هاي اوليه روز است. در حالي كه اين تفكر اشتباه است. در واقع در آغاز روز، بين ساعت 7 تا 9 ميزان دو هورمون تستوسترون و كورتيزول افزايش مي‌يابد. فعاليت همزمان اين دو هورمون نشانه‌اي واضح دارد كه همان نعوظ است. اين موضوع هيچ ارتباطي به تمايلات جنسي ندارد مگر اينكه فردي بخواهد از آن در اين جهت استفاده كند.

ساعت 5 تا 7 عصر از نظر بيولوژيك بهترين زمان براي برقراري يك رابطه جنسي در مردان است زيرا انرژي در حداكثر است و تمامي حس‌ها بيدارند. در زنان اين موضوع ارتباط نزديكي با سيكل ماهانه آنها دارد. ميل جنسي در زنان دقيقا قبل از تخمك‌گذاري بسيار بالاست. البته اين موضوع از يك خانم تا خانم ديگر متفاوت است. برخي خانم‌ها قبل از آغاز پريود يا حتي طي دوره، ميل جنسي بالايي دارند در حالي كه برخي ديگر دچار نشانگان نزديك ماه مي‌شوند و بعد از اتمام دوره پريود ميل جنسي آنها افزايش مي‌يابد اما در مورد مردان زمان مشخصي در طول ماه براي افزايش يا كاهش ميل جنسي وجود ندارد. تقريبا مي‌توان گفت اين ميل هميشه در مردان بيدار است. بر اساس آمار فروش كاندوم به نظر مي‌رسد ميل جنسي در تابستان بيش از زمستان فعال است. در واقع نور شديد تابستان برخي ساختارهاي دخيل در هورمون‌هاي جنسي مانند هيپوتالاموس و هيپوفيز را فعال مي‌كند و سبب مي‌شود ميزان انرژي و تمايل جنسي افزايش يابد. گرما نيز در اين ميان بي‌تاثير نيست. گرما سبب سبكي بيضه‌ها شده و از نظر بصري ميل جنسي را در مرد بالا مي‌برد. مساله ديگر كه سبب افزايش ميل جنسي در تابستان مي‌شود وجود فرومون‌هاي موجود در عرق است. شايد اين تركيبات به نظر خيلي مهم‌ نرسند و بر ميل جنسي تاثير مستقيم نگذارند ولي تاثير مستقيمي بر احساسات و جذب دو جنس مخالف به هم دارند. نكته ديگر اينكه ميزان ترشح تستوسترون در مردان در اين فصل بالا مي‌رود و باعث تلاش بيشتر و گرايش بالاتر به سمت كار، ورزش و البته رابطه جنسي مي‌شود.

ترجمه: فائقه فريادي
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
حجاب تخيل جنسي را تحريك مي‏كند
نقش حجاب در حفظ نشاط جنسي :

حجاب در اسلام براي حفظ نشاط جنسي است، چون حجاب تخيل جنسي را تحريك مي‏كند و سبب مي‏شود كه مسئله جنسي معنادار شود و دچار بي‏معنايي نگردد.

1 . غريزه جنسي، قوي‏ترين غريزه انساني است كه زندگي انساني را از نظر كمي و كيفي مورد تاثير و تاثر قرار مي‏دهد . اين غريزه در كنار غريزه گرسنگي، بسترساز فرهنگ‏هاي انساني در طول تاريخ شده و دين با ورود در اين بستر، معنا بخش فرهنگ انساني مي‏شود; به همين دليل در تاريخ اديان كمتر ديني است كه درباره مسئله جنسي سخن نگفته باشد .

2 . غريزه جنسي در يك چارچوب، مورد توجه اديان قرار مي‏گيرد و در چارچوب جهان‏بيني آن دين، جايگاه مسئله جنسي را با توجه به انسان‏شناسي خود، و جهان‏شناسي و اخلاقيات مبتني بر آن، تشريح و تفسير مي‏كند كه اغلب دائر مدار آن، انسان واسطه‏اي و متعالي ديني، مثل پيامبران و يا بنيان‏گزاران دين مثل بودا قرار مي‏گيرد .

3 . در غرب مسيحي قرون وسطي كه انسان كامل مسيحي محور معرفت‏شناسي، جهان‏شناسي، انسان‏شناسي و سپس جامعه‏شناسي واقع شده بود، درباره مسئله جنسي، چه از بعد انسان‏شناسي و چه جامعه‏شناسي، به همان ميزان قضاوت مي‏شد و چون انسان‏هاي كامل مسيحي، حضرت مسيح و حضرت مريم و حضرت يحيي (ع)، هر سه ازدواج نكرده، در مسيحيت دوري از عمل جنسي، يك شرط براي انسان كامل شمرده شد و كم كم ترك عمل جنسي به ترك كلي عمل جسمي كشانده مي‏شود و در دوران قرون وسطي، انسان‏هايي اعم از زن و مرد، دور از شهرها در نقاط دور افتاده جنگل‏ها و كوه‏ها و بيابان زندگي مي‏كردند كه به دور از لذت‏هاي جسمي يك زندگي كاملا مجردانه داشتند . پس حجاب در همين جهت قلمداد مي‏شد; يعني دوري از لذت‏هاي جسماني بطور كامل .

4 . با شروع رنسانس، تفسيري ديگر از انسان كامل ارائه شد كه بر فرهنگ جنسي غرب به شدت اثر گذاشت; اين تفسير آن بود كه چون خدا در جسم انسان (عيسي) تجلي يافته است، پس جسم انسان تقدس مي‏يابد، به همين دليل سعي در زيباشناسي جسم انسان است و با يك نوع آناتومي جسم انسان و بدست آوردن رگ، پي، ماهيچه، استخوان و ... به ترسيم جسم‏هاي زيبا پرداخته شود كه اين مهم به وسيله «لئوناردو داوينچي‏» و «ميكل آنژ» و «رافائل‏» ، بر روي ديواره‏هاي كليساهاي روم و فلورانس انجام مي‏شود . به طوري كه جسم‏هاي برهنه و بسيار موزون و هماهنگ بر روي ديوارها ترسيم و يا در مجسمه‏ها تجسم مي‏يابند . شرمگاه اناث حذف و ذكور بسيار كوچك ترسيم مي‏شود تا گفته شود خود جسم مطمح نظر است، نه مسائل جنسي آن، ولي با همين ترسيم انسان برهنه، اولين قدم برهنگي در غرب، توسط نوعي تفسير از انسان كامل رخ مي‏دهد .

5 . دو تفسير حجابي و برهنگي از انسان كامل در غرب، با همان حالت تضادگونه در غرب ادامه يافت تا تفسير يهودي دين مسيحيت در قالب پروتستانيزيم اتفاق افتاد و بر تفسير برهنگي انسان كامل بصورت شديدتر تاكيد شده است و كفه به طرف برهنگي در جامعه غربي سنگيني كرد تا آنكه بر برهنگي انسان به شدت تاكيد شد و اين زماني بود كه انقلاب صنعتي رخ داد و ماشين به صحنه زندگي انسان‏ها آمد .

6 . اين تاكيد از سوي فرويد صورت گرفت كه بر فرهنگ يهودي در باب جنسيت تاكيد مي‏كرد و نمونه‏هاي آن در نامه‏هاي خصوصي او مشاهده مي‏شود . فرهنگ يهودي يكي از جنسي‏ترين فرهنگ‏هاي ديني است كه بر رابطه‏هاي جنسي محارم مثل دختر و پدر، و پسر، و مادر، و برادر و خواهر با ديده اغماض نگريسته است و آنها را بي‏اشكال دانسته است . فرويد با فرهنگ يهودي بر فرهنگ جنسي مسيحيت هجوم برد و سعي كرد كه بر برهنگي جنسي، چه از نظر بدني و چه از نظر روحي تاكيد كند و ريشه تمامي عقده‏هاي انساني را در حجاب (به معناي عام) خلاصه كند كه مانع عمل جنسي، بطور برهنه، در طول زندگي انساني مي‏شود .

7 . انقلاب صنعتي در غرب و مهاجرت جغرافيايي انسان‏ها از مكان‏هاي كوچك به مكان‏هاي بزرگ و تماس‏هاي دو جنس در سطوح مختلف‏كاري، هنجارشكني جنسي را افزايش داد . حال اگر اين را به برهنگي اجباري زنان، به علت كار با دستگاه‏هاي خطرناك و كشانده شدن زنان به درون دستگاه، توسط لباس‏هاي زنانه اضافه كنيم، به خوبي برهنگي زنان در محيط كار ترسيم مي‏كند . تاثير صنعت تا جايي رسيد كه همسران، چه زن و چه مرد، به روابط جنسي فراتر از ازدواج روي آوردند و اين روابط جنسي خارج از عرف و قانون موجب شد كه برهنگي زنان در قالب فحشا و فاحشه‏هاي برهنه افزايش يابد (رابطه صنعت و برهنگي در دائره‏المعارف غرب مثل بريتانيكا آمده است) .

8 . ورود ماشين به زندگي عمومي انسان‏ها در غرب، برهنگي را افزايش داد، چرا كه ماشين‏ها انسان‏ها را از خانه و خانواده جدا مي‏كرد و حتي ماشين به عنوان جايگزين خانه مطرح شد و خانه‏هاي متحرك در ماشين ترسيم شدند . پس ماشين رقيب خانه و انسان‏هاي ماشين دار رقيب خانواده شدند . پس روابط جنسي غير معمول و غير عادي رواج يافت و روابط جنسي غير معمول، برهنگي را بيشتر رواج داد; مثل نقاشي‏هاي برهنه جنسي و تشويق براي برهنگي (فيلم تايتانيك و شكسپير عاشق به خوبي اين مسئله را نشان مي‏دهد) .

9 . ماشين و محيط كار صنعتي و نظريه مبتني بر فرهنگ يهودي جنسي فرويد، سه عاملي بودند كه انقلاب جنسي در غرب را به وجود آوردند . و غرب را از دوران ملكه ويكتوريا به دوران برهنگي وارد كرد و بر همين اساس، گروه‏هايي به وجود آمدند كه سخت‏بر برهنگي جمعي تاكيد كرده و برهنگي را نيز معيار گروهي قرار دادند، اين گروه‏ها هيپي‏ها، پانك‏ها، رپ‏ها و ... بودند و سبب رواج برهنگي شديدتر شدند كه امروزه به Nake يا برهنه‏هاي مادرزاد مشهور شده‏اند .

10 . بنابراين، در غرب اگر حجاب مطرح شده است، يعني دوري شديد از عمل جنسي و غريزه جنسي (چه زن و مرد) و اگر برهنگي مطرح شده است، يعني آزادي عمل جنسي و رفتن در آن . پس حجاب در غرب، نقطه مقابل انسان و غريزه قرار گرفته است، بطوري كه اگر كسي حجاب داشته باشد، عليه انسانيت‏خود قدم برداشته است و بي‏حجابي، يعني برگشت و بازگشت‏به خويشتن خويش .

11 . ولي اين برهنگي به‏جاي بازگشت‏به خويشتن انساني، موجب شد كه انسان‏ها از خودشان بيشتر دورتر شوند، اول آنكه برهنگي وسيله‏اي شد كه بدن انساني طعمه مطامع اقتصادي شود . بدن فروشي، به صورت فحشا و به صورت مانكن تبليغاتي كالا و به صورت بازيگران فوتبال و ورزش‏هاي ديگر و به صورت هنرمندان سينمايي و تلويزيوني و ... معمول شد; يعني به جاي كرامت انساني، ذلت و رذالت انساني نصيب او گرديد .

12 . انسان‏هاي معمولي‏اي كه برهنه شدند نيز به عنوان محل مصرف مد و «ابزارهاي اقتصادگردان سرمايه داري‏» در مصرف تعيين شدند و از لباس زير تا لباس رو، همه تابع مد روز واقع شدند (لباس گشاد يا لباس تنگ و يا تركيبي از آن دو و . .). ; در نتيجه مد به عنوان تنوع‏طلبي مطرح شد، ولي در واقع سبب غفلت‏زايي مداوم از خود و هم‏نوع خود و جهان اطراف گرديد; بنابراين برهنگي عمومي، از خودبيگانگي عمومي را براي انسان غربي به ارمغان آورد .

13 . برهنگي در غرب، بي‏رغبتي جنسي را براي غربي به ارمغان آورد، چرا كه برهنگي سبب تحريك اوليه انسان به طرف عمل جنسي در سنين اوليه بلوغ مي‏شود، ولي در نهايت‏به سرد مزاجي جنسي تبديل مي‏شود، چرا كه اسراف جنسي در دوران بلوغ، به بي‏رغبتي جنسي در سنين بالاتر منتهي مي‏شود، مگر آنكه كالاهاي رغبت افزاي جنسي به ميدان بيايد، مثل الكل و يا قرص‏هاي نشاط آور جنسي كه باز در دراز مدت سبب بي‏رغبتي جنسي بيشتر خواهد بود و چون غريزه جنسي كه نشاط آور زندگي است، به ركود كشانده شود، بنياد خانواده رو به سستي مي‏رود و فحشا جاي آن را پر مي‏كند و افسردگي فردي بر افراد حاكم مي‏شود كه به عنوان طاعون عصر غرب مطرح شده است; پس برهنگي بر افسردگي جنسي غرب، و ركود روحي و رواني افراد افزوده است .

14 . حجاب در اسلام براي حفظ نشاط جنسي است، چون حجاب تخيل جنسي را تحريك مي‏كند و سبب مي‏شود كه مسئله جنسي معنادار شود و دچار بي‏معنايي نگردد (مثل برهنگي) و چون اسلام بر طبيعت جنسي سخت تاكيد دارد و انسان كامل خود را نه فقط در معنويت انسان كامل، بلكه در مسائل دنيوي و جنسي او مي‏داند (چون نكاح و عمل جنسي از سنت انسان كامل در اسلام مي‏باشد و هر كس از اين سنت روي بر مي‏گرداند، از او نيست) . پس انسان كامل در اسلام الگوي جامع و كامل انسان در دنيا و آخرت و از جمله مسئله جنسي است كه بايد مورد تقليد قرار گيرد .

پس حجاب يك فرهنگ جنسي است كه سبب گرم واقع شدن غريزه جنسي در سطح يك جامعه و هدايت ارضاي آن در قالب خانواده مي‏شود به همين دليل امروزه شرق به علت محور قرار دادن ارضاي جنسي و حجاب، جنسي‏تر از غرب قرار داده شده است و تاريخ شرق و غرب نيز مؤيد مسئله است و شايد به همين دليل است كه عرفان شرقي در هند و عالم اسلام به زبان جنسي بيان مي‏شود; مثل شعر حافظ و ابن عربي كه فص محمديه را فص نكاحيه و جنسي ناميده است; به همين دليل است كه معنويت از جنسيت جدا نيست و حجاب علاوه بر حفظ كرامت انساني، سبب رشد انگيزه جنسي در جامعه و نيز رشد نشاط جامعه اسلامي مي‏شود، بدون آنكه به سستي و لهو و لعب دچار شود .

ابراهيم فياض
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
رابـطـه زنـاشـويـي و اعـتـماد به نـفـس
رابـطـه زنـاشـويـي و اعـتـماد به نـفـس :

احساس آرامش و راضي‌بودن از بدن و رابطه زناشويي كار آساني نيست اما در هر سني امكا‌ن‌پذير است. كافي است احساس آزادي دروني داشته باشيد و نگاه مثبتي به خود بيندازيد. داشتن اعتماد به نفس جنسي، يعني جرأت دادن به خود براي ملاقات با همسر و وارد شدن به يك رابطه زناشويي بدون هيچ ترسي...

به عبارت ديگر، اعتمادبه‌نفس جنسي يعني اعتماد داشتن به بدن خود و پذيرفتن تصوير آن همان‌طور كه هست و توانايي‌هايي كه دارد و لذتي كه مي‌تواند ايجاد كند. به كساني كه گمان مي‌كنند بدني ايده‌آل ندارند، نمي‌توان اظهار علاقه و با آنها رابطه‌اي را آغاز كرد زيرا دچار نوعي درگيري دروني مي‌شوند و به مرور زمان، اين درگيري باعث سستي بدني و كاهش ميل و اشتياق جنسي خواهد شد.

نداشتن اعتماد به نفس جنسي به خصوص در ميان زنان شايع است. اگر زنان مطمئن باشند از نظر جنسي جذاب هستند و همسرشان دوستشان دارد، اعتماد به نفس جنسي پيدا مي‌كنند ولي اگر زني احساس كند بين او و آنچه در اجتماع مد روز است؛ مانند جواني، لاغري، عضلاني بودن و... شكاف عميقي پيش آمده، نگاهي كه به خود دارد منتقدانه‌تر مي‌شود و همين امر مي‌تواند اعتماد به نفس جنسي او را تخريب كند. البته اعتماد به نفس جنسي در مردان هم مهم است. در واقع قدرت نعوظ، اندازه آلت تناسلي و حسي كه به همسر خود منتقل مي‌كنند و ميزان توانايي در ارضا كردن همسر، اعتماد به نفس جنسي‌شان را بالا مي‌برد.

چگونه اعتماد به نفس جنسي را افزايش دهيم؟

براي داشتن اعتماد به نفس جنسي تنها آشتي كردن با بدن خود كافي نيست بلكه از لحاظ روحي و ذهني نيز بايد با خود آشتي كرد. تخيل، احساس و كنجكاوي از اصول اصلي روابط جنسي است. اين رابطه را زن و شوهر خلق مي‌كنند و بال و پر پيدا مي‌كند. زن و شوهر وقتي اعتماد به‌نفس جنسي پيدا مي‌كنند كه رابطه جنسي‌شان را در نظر خود هيجان‌انگيز جلوه دهند و اجازه بدهند لذت طرف مقابل آنها را درگير و با خود همراه كند. بهترين دارو براي كساني كه اعتماد به نفس جنسي ندارند، اين است كه حين برقراري رابطه جنسي، فرد به خود اجازه ‌دهد احساساتش كنترل او را در اختيار بگيرد و اين بدنش باشد كه هر طور مي‌خواهد عمل كند و مغز به هيچ عنوان دخالت نداشته باشد. در واقع اعتماد به نوازش‌ها، بازي‌هاي جنسي و عمل طرف مقابل است كه اعتماد به نفس جنسي فرد را بالا مي‌برد.

1 به طرف مقابل اعتماد كنيد :

گاهي ترس از اينكه قضاوت طرف مقابل در مورد ما چه باشد، باعث مي‌شود به خصوص در اولين برخوردها، ميل جنسي به شدت كاهش يابد. گاهي يك كلمه، يك نگاه يا يك تجربه بد، باعث از دست دادن اعتماد به نفس جنسي فرد مي‌شود. همسر خوب، همسري است كه از نظر جنسي همسر خود را سركوب نكند و به همراه او يك رابطه لذت‌بخش به وجود آورد. مسخره يا مقايسه کردن اشتباه بزرگي است. اعتماد به نفس جنسي در يك مرد يا زن با نگاه‌هاي همسر تقويت مي‌شود. چيزي به نام حافظه جسمي واقعا وجود دارد. اندام‌هاي ما تمام تجربه‌هاي مثبت و منفي را در خود ذخيره مي‌كنند. هر چه تجربه‌هاي مثبت ما بيشتر باشد اعتماد به نفس جسمي و جنسي‌مان بالاتر مي‌رود.

2 خود را ماساژ دهيد :

سعي كنيد هر روز صبح بعد از بيدار شدن يا شب موقع خواب، لباس‌هايتان را درآوريد و بدنتان را ماساژ دهيد. پاها، شكم، سينه، گردن، باسن و.... چشمانتان را ببنديد، نفس عميق بكشيد و دستانتان را شل كنيد. ماساژ باعث كاهش فشارها و فعال‌تر شدن شما مي‌شود.

از همسرتان بخواهيد شما را ماساژ دهد. اينكه اجازه بدهيد بدنتان بدون رابطه جنسي، در دستان همسرتان احساس آرامش داشته باشد، مي‌تواند اعتماد به نفس شما را افزايش دهد.

3 حركت داشته باشيد :

بدويد، راه برويد، دوچرخه‌سواري و شنا كنيد. نبايد فقط براي لاغر شدن يا ماهيچه‌اي كردن بدنتان ورزش كنيد. تحرك براي سلامت جسم و آزاد شدن فكر خوب است.

4 تفريح كنيد :

اشتياق، اشتياق مي‌آفريند. براي ديدن يك فيلم خوب به سينما برويد، كتاب خوبي بخوانيد و تا مي‌توانيد تخيل خود را پرورش دهيد.

5 به احساسات خود توجه كنيد :

در يك رابطه زناشويي، روي عملي كه انجام مي‌دهيد و آنچه حس مي‌كنيد، تمركز داشته باشيد. تمام حواستان بايد به چيزي باشد كه روي بدنتان اتفاق مي‌افتد. ياد بگيريد هنگام برقراري رابطه جنسي بيش از اينكه با مغزتان فكر كنيد، با بدنتان تفكر كنيد.

6 جرات خواستن پيدا كنيد :

ياد بگيريد در يك رابطه جنسي آنچه دوست داريد، از همسر خود تقاضا كنيد. با دادن اطلاعات درست و راهنمايي به جا، هم شما اعتماد به نفس پيدا مي‌كنيد هم همسرتان.

7 گاهي «نه» بگوييد :

اگر از نوعي رفتار خوشتان نمي‌آيد به همسرتان بگوييد. ساكت بودن در اين لحظات باعث كاهش ميل جنسي مي‌شود.

ترجمه: فائقه فريادي
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
اوج هیجان جنسی یا ارگاسم مردان و زنان
ارگاسم یا لذت جنسی :

ارگاسم یعنی بدن از لحاظ احساسی و بدنی به اوج فعالیت میرسد. وقتی زنی یا مردی به عناوین مختلف تحریک جنسی میشود به تدریج تمام بدن چه ا ز نظر فیزیو لژی و چه از نظر احساسی به حالتی میرسد که هرلحظه در حال افزایش است.در مردان:آلت نعوظ پیدا کرده و مجرای ادرار به طور مکرر منقبض میگردد.کیسه بیضه ضخیم شده بالا می آید.نبض و فشار خون بالا میرود که به تدریج هم بیشتر میشود.تنفس افزایش پیدا میکند.در زنان:سینه ها سفت میشود.آرئول ها بزرگ شده..لبهای مهبل بزرگتر میشود.کلیتوریس بزرگتر میشود...مجرای رحم نرم شدهبزرگ گردیده و اتساع پیدا میکند.گاهی مجرای رحم منقبض میگردد.خود رحم هم منقبض شده وبیشتر بالا می آید.ضربان و فشار خون کمی بالا می آید..تنفس افزایش پیدا میکند..


علایم پاسخ جنسی در بانوان :

تحریک اولیه :

سفت شدن نوک پستانها( در برخی), تورم سر کلیتوریس, نرم شدن دهانه رحم, بزرگی و گشاد شدن دو سوم دهانه رحم, بالاآمدن تنه و دهانه گردن رحم, کمی افزایش ضربان و فشار خون

با ادامه تحریک :

بزرگی آرئول و بزرگی سینه, بزرگ شدن لابیا ها, کوچک شدن سر کلیتوریس,تورم دو سوم خارجی و اتساع بیشتر دوسوم داخلی, بالاآمدن بیشتر رحم, افزایش بیشتر ضربان و فشار خون, افزایش تعداد تنفس

در مرحله ارگاسم :

سینه ها بدون تغییر , کلیتوریس بدون تغییر, لابیا ها بدون تغییر, دهانه رحم انقباض یک سوم خارجی, رحم (انقباضات), ضربان و فشار خون ادامه افزایش , تنفس افزایش بیشتر

در مرحله فروکش :

سینه ها بازگشت به حالت نرمال, لابیاها بازگشت به حالت نرمال, کلیتوریس بازگشت به حالت نرمال, واژن بازگشت به حالت نرمال, رحم برگشت به حالت نرمال, ضربان و فشار خون برگشت به حالت نرمال, تنفس برگشت به حالت نرمال.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
صفحه  صفحه 3 از 19:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  16  17  18  19  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

دانستنیهای مهیج سكسی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA