انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 6 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

جدیدترین اختراعات


زن

 
با TU FiN روی آب راه بروید.
هم اکنون با این قایق 8 متری که مجهز به یک دستگاه تمرین پیاده روی است، می توانید بر روی آب راه بروید!

TU FiN توسط یکی از دانشجویانی که با گروهی از طراحان آلمانی همکاری می کردند خلق شده است. اندازه این قایق به گونه ای است که شما توانایی حمل یک همراه را دارید و می توانید با سرعت 12 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. این قایق به گونه ای طراحی شده است که در روی آن یک دستگاه تمرین پیاده روی(دو درجا) دارید که به پدال هایی در زیر قایق متصل است و باعث حرکت آن می گردد. با داشتن این قایق، حالا دیگر می توانید این ادعا را داشته باشید که می توانید بر روی آب راه بروید!؟
http://www.narenji.ir/images/stories/vahedi/aug08/tufin_narenji_ir.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
ساعت های دوربین دار
هم اکنون به راحتی در بازار یافت میشوند. اما این یکی چیز دیگری است. ساعتی که در عکس میبینید مجهز به یک دوربین مخفی جهت فیلم برداری مخفیانه است.

به نظر میرسد که شرکت Brando در ساختن این ساعت جاسوسی موفق عمل کرده است. چرا که شما در این عکس نمیتوانید دوربین را ببینید.

برای اینکه کمی متعجب شوید باید بگویم که دریچه ورودی دوربین در عکس بالا دیده میشود اما خیلی سخت میتوان آن را پیدا کرد.

کمی دقت کنید. دوربین را میبینید؟ هنوز نه؟ اشکالی ندارد. خود من هم نتوانستم دوربین را پیدا کنم.
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/drop/1/spycamwatch1.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
کاردی که بدن قربانی خود را منفجر میکند
این گجت وحشتناک واقعا موجب شرمساری نوع بشر است. کارد WASP یک کارد شکاری معمولی نیست. این کارد پس از ضربه زدن یک کپسول از گاز فشرده شده را به درون بدن حیوان قربانی تزریق میکند که این کار باعث یخ زدن و انفجار فوری اندام حیوان میشود. به گفته شرکت سازنده، حجم گاز تزریقی به قدری است که محل ضربه خورده فورا به اندازه یک توپ بسکتبال متورم و منفجر میشود. البته توجیه ساخت چنین کاردی این بوده که برای کشتن کوسه ها و خرس های وحشی در مواقع خطر ساخته شده. و این مکانیسم به این دلیل در آن طراحی شده که خیلی سریع حیوان حمله کننده را از پای در بیاورد. اما به هر حال این کارد خیلی آزادانه فروخته میشود. به همین دلیل اعتراضاتی هم در انگلستان به فروش این کارد شده است. من هم فکر میکنم وجود چنین چیزی اصلا جالب نیست. تصورش را بکنید که یک قاتل سریالی چنین کاردی داشته باشد! ضمنا به نظر من استفاده از چنین چیزی حتی در مقابل حیوانات نیز اصلا قابل توجیه نیست


http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/5/wasp_knife-narenji.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
هواپیمای نظامی در سایز سیگار
محققان دانشگاه اوکلاهاما به همراه سازمان DARPA مشغول کار بر روی نوعی هواپیما هستند که آنقدر کوچک باشد تا در جیب سربازها جا بگیرد.
نیروی محرکه این هواپیما با استفاده از فناوری به نام Plasma thruster ایجاد میشود که این امکان را فراهم میکند تا موتور هواپیما فاقد اجزای متحرک باشد.
هدف ساخت هواپیمایی است با سایز کمتر از 7.5 سانتیمتر و وزن کمتر از 10 گرم.

این هواپیما قرار است برای اهداف مختلفی از قبیل جاسوسی - نظارت بر حرکات دشمن و هنگام عملیات های نظامی استفاده شود. قرار است که هر سرباز این امکان را داشته باشد تا 6 عدد از این هواپیماها را در جیب به همراه داشته باشد. این هواپیما طوری طراحی میشود که بتوان از آنها در محیط های سربسته نیز استفاده کرد.

احتمالا از چند وقت دیگر سرباز ها در عراق قبل از ورود به یک خانه اول یک هواپیما داخل آن میفرستند تا داخل را ببینید و بعد وارد خانه میشوند. سرباز های آمریکایی با این همه تجهیزات خود یک ماشین جنگی کامل بودند. حالا اگر این هواپیما ها هم به آن اضافه شود هر سرباز یک فرودگاه با 6 هواپیمای نظامی هم محسوب میشود.


http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/optimus/plasma_ii.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
جاسوسی با سیم کارت موبایل
مشکل اصلی میکروفون های مخفی، دسترسی به صداهای دریافتی است. اکثر میکروفون های مخفی از امواج رادیویی برای انتقال اطلاعات استفاده میکنند که این کار مستلزم این است که فرد شنونده در اطراف محل نصب میکروفون بماند تا قادر به دریافت امواج باشد.
این دستگاه خانگی! یک جاسوس واقعی است. کافی است که یک سیم کارت درون آن قرار دهید و آن را شارژ کرده و در جای مناسبی نصب کنید. سپس از هر جا که هستید شماره تلفن سیم کارت را بگیرید و صحبت ها را بشنوید. این جاسوس سیم کارتی با قیمت 85 دلار فروخته میشود

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/sim_card_spy_ear.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
همیشه کمبود وقت و حوصله باعث می شود تا تلفات میوه های منزلمان بالا رود. کاش نیاز بدن به میوه ها و ویتامین ها با احساسی شبیه تشنگی و گرسنگی آزارمان می داد تا از مصرف به جای آنها غافل نمی شدیم. یک نفر که اسمش را نمی دانیم نوعی ظرف شبیه کاسه طراحی کرده است که به کمک نور آبی رنگی می تواند از رشد و فعالیت باکتری هایی که منجر به فساد میوه ها می شود جلو گیری کند. کافیست تا باقیمانده میوه ها را داخل این ظرف بگذارید و نور آبی رنگ آن را روشن کنید. تا زمانیکه میوه ها در معرض تابش این نور بمانند از خرابی و پلاسیدگی به دور خواهند بود. از ماهیت این نور اطلاعاتی نداریم که برایتان بگوییم. باید کمی صبر کنیم تا به بازار آمده و آن را خریداری کنیم. اما چندان هم عجیب نیست. روزگاری که در آن سنگ ها شفا بخش می شوند از خاصیت نورها و رنگ ها نیز نباید تعجب کنیم.

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/bluebowl.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
نیروی دریایی آمریکا در مورد ساختن سلاح های غیر معمول سابقه ی طولانی دارد و قبلا گزارش ساخت سلاح های عجیب و غریب زیادی از آن منتشر شده است. اینطور به نظر میرسد که هنوز ایده های جدید زیادی در مورد اسلحه های جدید در این نیرو وجود دارد. این سلاح نیز یکی از همان کار های جدید است که به تازگی اطلاعاتی راجع به آن منتشر شده است. این اسلحه از امواج سونار برای ایجاد چیزی که نیروی دریایی آن را " گودال آکوستیک از راه دور" مینامد استفاده میکند. این سلاح قادر است تا در زیر آب اژدر ها - مین های زیر آبی و دیگر اشیا خطرناک را نابود کند. به گفته ی ارتش این سلاح جدید از فاصله یک کیلومتری قادر به از بین بردن اشیا است که این فاصله بسیار بیشتر از نمونه های سلاح های قبلی است که از این تکنولوژی استفاده میکردند

http://www.narenji.ir/images/stories/navy_cavitation.jpg
This is alone girl...
     
  
زن

 
فلش درایو به همراه یک عدد درب باز کن (http://www.narenji.ir/content/view/886/38/) http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/trekstor-narenji_ir.jpg

با سر پرس شده شیشه ها چه می کنید؟ نه, منظورم در منزل نیست که به آشپزخانه می روید و با انواع درب باز کن های عجیب و غریب دربش را باز می کنید. فرض کنید مثلا در خیابان , یا شاید هم بیابان گیر کرده باشید!

هر کس برای خودش مهارتی در زمینه باز کردن درب شیشه ها دارد. عده ای با قاشق, عده ای با لولای درهاو...اما اگر افرادی به روز باشید و با تکنولوژی های روز و گجت ها آشنا باشید حتما بدتان نمی آید که کیفیت زندگی را ارتقا دهید و به جای کج کردن قاشق از یک پورت USB برای باز کردن درب پرس شده استفاده کنید.

طرح شرکت مبتکر TREKSTOR را که در تصویر مشاده میکنید. علاوه بر اینکه می تواند همانند یک فلش درایو در حجم های 1-2-4-8-16 گیگا بایتی نگه داری اطلاعات روزمره شما را بر عهده گیرد می تواند در مواقع ضروری و مورد نیاز به صورت بسیار با کلاسی درب نوشیدنی پرس شده را نیز برایتان باز کند. قیمتش هم نسبتا ارزان است. بسته به حجم حافظه انتخابی شما از 10$ تا 71$ در بازار موجود است.
منبع (http://www.trekstor.de/en/news/index_detail.php?id=157#)
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/logitech-narenji_ir.jpg



نظر شما در مورد کیبورد سیستمتان چیست؟ دوست دارید کلید های بزرگ و بر جسته داشته باشد و یا ظریف و کوچک؟!خب . هر کس سلیقه ای دارد.


امروز مطلع شدیم که کمپانی logitech باریکترین کیبورد خود را در ضخامت 9.3 میلیمتر معرفی کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ظرافت و راحتی استفاده از این کیبورد کاملا ملموس است. غشای انعطاف پذیر سیاه رنگی که به این کیبورد متصل است تایپ کردن را بسیار راحت کرده و می تواند از خستگی مچ دست و انگشتان که تقریبا همگی با آن دست و پنجه نرم می کنیم نجاتمان دهد.
این کیبورد برای انواع pc ها طراحی شده و به گفته این شرکت باریکترین کیبورد موجود در دنیاست. قرار است از اکتبر امسال با قیمت 80$ به بازار عرضه شود.
خوشگله.مگه نه؟!
منبع (http://www.businesswire.com/portal/site/home/permalink/?ndmViewId=news_view&newsId=20080902005192&newsLang=en)
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/2/usb_3.0_narenji_ir.jpg
امروز شرکت اینتل با معرفی مشخصات کابل USB 3.0 عضو جدیدی را به این خانواده اضافه کرد. عضو جدید خبر از سرعت و پهنای باند بالاتری می دهد. شاید برای همین باشد که به SuperSpeed شهرت یافته.سرعت انتقال داده در این کابل 10 برابر سرعت در USB 2.0 است.در واقع دانلود و آپلود دیتا در این کابل از دو مسیر کانالی جداگانه صورت میگیرد و همین نکته باعث کاهش ترافیک دیتا در خطوط انتقال خواهد شد. ضخامت این کابل از USB 2.0 کمتر بوده و می تواند در مصرف انرژی صرفه جو تر از دیگر اعضا عمل کند. فعلا پروتکل های ساخت این کابل در حال بررسی ست و قرار است تا اواسط سال 2009 به بازار عرضه شود.


ورود کابل های جدید بسیار مسرت بخش است اما شاید به این زودی ها برای همه ما قابل استفاده نباشند. شاید مجبور شویم دستی به سر و روی کامپیوتر ها و سایر وسایل الکترونیکی موجود در منزلمان بکشیم!
This is alone girl...
     
  
صفحه  صفحه 6 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
علم و دانش

جدیدترین اختراعات

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA