انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

جدیدترین اختراعات


زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/2/asus_narenji_ir.jpg
هر کدام از ما در زمان کار کردن با کامپیوتر دچار حالات خاصی می شویم. عده ای خوشحال و هیجان زده , عده ای خسته , مچ دردو گردن درد , و عده ای هم گرفتار درد های مزمن قلبی و قفسه سینه.
شرکت ASUS موفق به ساخت نوعی موس Wireless شد که می تواند علاوه بر وظیفه موسی خود در نشان دادن وضعیت ضربان قلب کاربر نیز مفید واقع شود. این محصول که با عنوان vito W1 مشهور است دارای نوعی سنسور است که می تواند از روی میزان فشاری که کاربر برای انجام هر کلیک بر روی دکمه مربوطه وارد میکند , اطلاعاتی را به صورت wireless به کامپیوتر کاربر ارسال کند. این اطلاعات به کمک نمودار های ساده گرافیکی وضعیت ضربان قلب بیمار را به وی نشان می دهد و در صورتیکه شخص در شرایط بحرانی به سر برده و نیاز به خدمات بهداشتی-درمانی داشته باشد فعالیت وی را متوقف کرده و سیستم را خاموش میکند. البته به همراه این موس , برنامه مد نظر که این فرایند را پشتیبانی میکند به جهت نصب بر روی کامپیوتر ها به مشتریان ارائه می شود.
این موس دارای 5 عدد دکمه است و با یک عدد پورت USB reciever 2.4 GHZ و رزولوشن 1,200 dpi به دریافت فرامین از کاربر و سیستم می پردازد.

منبع: http://www.everythingusb.com
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/1/sandberg_narenji_ir.jpg
همیشه استفاده کردن از ریموت کنترلر ها احساس ویژه ای دارد. آرامش , لذت , تکنولوژی...حالا تصور کنید موس و کیبورد کامپیوتر شما با هم مخلوط شوند و به صورت بی سیم در اختیار شما قرار گیرند. شاید تا حالا فقط در رویای خود دیده بودید!
اما خوب است بدانید که شرکت sandberg در یک طرح جالب موسی به صورت touchpad در کنار یک کیبورد wireless جای داده و به شما اجازه می دهد که از فاصله 10 متری نسبت به مانیتور خود بر روی کاناپه راحت اتاق خود لم داده و به کار های روز مره خود بپر دازید.در ضمن در طرح این کیبورد تعدادی کلید میانبر که معمولا عملکرد مد نظر تان را از ترکیب چند کلید می توانستید در محیط ویندوز داشته باشد در نظر گرفته شده تا مجبور به کمک گرفتن از چند انگشت خود به صورت همزمان نباشید.این محصول قرار است با قیمت 97$ به بازار عرضه شود. شاید کمی برای یک کیبورد و موس گران باشد اما ارزش راحت بودن در هنگام بازی یا دیدن فیلم را دارد.
منبع (http://www.sandberg.it/product.aspx?id=630-63)
This is alone girl...
     
  
زن

 
می خواهم شما را با طرح یک ساعت بسیار جالب و عجیب و غریب آشنا کنم! هیچ ساعتی نیست که عقب و یا جلو نرود و یا بعد از مدتی باتری آن نیاز به تعویض داشته باشد. اما این ساعتی که تصویرش را مشاهده میکنید هیچ یک از این اتفاقات برایش نخواهد افتاد. برای آنکه قرار است به کمک یک slot پورت USB شارژ شود و زمان را بر روی صفحه نمایشگر دیجیتال خود نمایش دهد. بند آن نیز از رشته هایی از کابل که به هم تنیده شده اند درست شده و به محض اتصال با پورت زمان را نمایش خواهد داد. در ساخت این ساعت سعی شده تا از وسایل کامپیوتر هایی که عمر خودشان را کرده اند استفاده شود. در واقع یک نوع بازیافت!
تنها مشکل آن است که نمی توانید بند آن را مطابق با مچ دستتان تنظیم کند. مگر آنکه خوش شانس باشید و برای مچ دستتان مناسب باشد. فعلا که در یک طرح ارائه شده ولی اگر روزی به بازار آمد من که حتما از طرفدارانش خواهم بود

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/1/timeless-narenji_ir.jpg

منبع:http://www.gizmowatch.com/
This is alone girl...
     
  
زن

 
به کمک پورت USB نوشیدنی های خود را گرم کنید. http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/1/heat-narenji_ir.jpg

معمولا از پورت های USB کامپیو تر های شخصی و لپ تاپ ها برای اتصال کارت های حافظه جانبی و یا نقل و انتقال داده بین سیستم و گوشی موبایل استفاده می شود. اما جدیدا اگر در بازار گجت ها قدم بزنید هزاران کالای دیگر فانتزی را می بینید که برای سهولت استفاده قابلیت اتصال به پورت های USB را نیز دارا می باشند.
شاید تا حالا فکرش را هم نمی کردید که روزی گجتی ساخته شود که بتواند به کمک پورت USB چای , قهوه و انواع نوشیدنی های شما را گرم کند. اگر شما هم مثل من زمانیکه پشت سیستم خود می نشینید و از خود بی خود می شوید حتما با مشکل سرد شدن نوشیدنی هایتان مواجه خواهید شد. اما حالا می تواید به کمک heat-me و نزدیکترین پورت USB ای که در اطرافتان پیدا می شود دمای چای و یا قهوه خود را بالا برده و آن را بنوشید . بدون آنکه نیاز باشد که از جای خود بلند شوید و به آشپزخانه سر بزنید. حلقه فلزی دارای المنت حرارتیست که پس از چند ثانیه دمایش بالا میرود و نوشیدنی ها را گرم میکند.از قیمتش نپرسید. چون هر چه گشتیم نیافتیم!
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/vahedi/sep08/dali-melting-time-wall-clock_narenji_ir.jpg

درست می بينيد، چشمان شما مشکلی ندارند. در حقیقت این ساعت پیچیده است تا افراد را گیج کند و به دردسر بیاندازد. طراحان این ساعت آن را از نقاشی های سورئال سالوادور دالی الهام گرفته اند و آن را به گونه ای طراحی کرده اند که انگار با گذشت زمان در حال ذوب شدن است.


این ساعت ذوب نشده است، بلکه بطور کامل حول محور خود چرخیده است. این ساعت زمان را به شکل دقیق و بدون مشکل نشان می دهد. فقط اگر به آن خیره شوید احتمالا با مشکل سردرد و پرش چشم دست به گریبان خواهید بود
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/2/silence_narenji_ir.jpg

هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که صبح ها به راحتی از خواب بیدار می شود! مسلما برای همگی ما سخت است. رختخواب گرم و سکوت منزل همیشه غل و زنجیر هایی می شوند و ما را به تخت خوابمان گره می زنند. هر چه قدر هم از ساعت های زنگ دار و موبایل های آلارم دار استفاده کنیم انگار افاقه ای نمیکند . زنگ نا خوشایند تا پایان روز در گوشمان میماند.
ساعت های لرزشی زیادی در حال طراحی بودند و کم کم سر و کله شان در بازار پیدا می شود. . طرح آقای john brengesjo هم چیزی شبیه به آن است. یعنی تنها به کمک یک عدد حلقه ویبراتور می تواند بدون هیچ زنگ و آلارمی شما را از خواب بیدار کند. اطلاعات مد نظر از قبیل تنظیم زمان از طریق تکنولوژی های شبکه نظیر wifi قرار است رد و بدل شود. به همین آسانی می توانید بیدار شوید.
This is alone girl...
     
  
زن

 
آخرین تلویزیون براویای سونی - طراحی شده برای حمام


http://www.narenji.ir/images/stories/vahedi/sep08/sony_xdv_w600_narenji_ir.jpg
سونی یک تلویزیون جدید را به خط تولید براویا اضافه کرد. آخرین ورژن اضافه شده یک LCD شصت اینچ نیست! بلکه یک تلویزیون قابل حمل 4 اینچ ضدآب است که برای استفاده در حمام طراحی شده است. تلویزیون براویای XDV-W600 بطور کامل ضد آب است و تا عمق یک متری تقریبا به مدت 30 دقیقه بدون آسیب باقی می ماند و به کار ادامه می دهد. البته نگران برق گرفتگی هم نباشید! این گجت قابل حمل با باطری داخلی قابل شارژ می تواند تا 23 ساعت به پخش برنامه ادامه دهد. و مهمتر اینکه با حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن می توانید برنامه های مورد علاقه تان را ضبط کنید. همچنین گیرنده اف ام آن هم بسیار جالب و کاربردی به نظر می رسد.

ولی برای همه افرادی که خواهان استفاده از این تلویزیون هستند بسیار متاسفم، زیرا این دستگاه بدلیل اینکه فقط توانایی دریافت برنامه های شبکه رادیو تلویزیونی 1seg را دارد، در خارج از ژاپن قابل استفاده نیست.

منبع (http://www.geeky-gadgets.com/?p=3737
This is alone girl...
     
  
زن

 
تجمع مدارات الکترونیکی بر روی یک لنز سخت چشم

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/lens_narenji_ir.jpg

آقای بابک پرویز , پروفسوربرق-الکترونیک دانشگاه واشینگتون , با کمک یک گروه تحقیقاتی موفق به ساخت نوعی لنز سخت چشم شدند که بر روی آن تجمعی از مدارات الکترونیکی دیده می شود. خوب است که بدانید لنز های سخت معمولا از جنس پلیمر شفاف قابل انعطاف ساخته می شوند. ایشان توانستند به کمک فن آوری نانو و تکنیک های micro Fabrication و پردازشگر self-assembly تجمع مدارات الکترونیکی را بر روی این پلیمر ممکن سازند. منطق مدارات قرار گرفته بر روی این لنز برای ساخت یک صفحه نمایشگر در نظر گرفته شده است. به گفته ایشان در مراحل پیشرفت این طرح قرار است از micro LED ها نیز به منظور افرایش کیفیت این صفحه نمایشگر استفاده شود.

تغذیه این مجموعه الکترونیکی قرار است به کمک سلول های خورشیدی و یا امواج رادیویی که به کمک آنتن های مینیاتوری پشتیبانی می شوند تامین شود. به توصیف سایت newlaunches این لنز در حال حاضر کوچکترین و ظریفترین صفحه نمایشگر موجود در جهان می باشد و می تواند در ساخت گجت ها و گوشی های موبایل کار برد داشته باشد. اما آقای پرویز شخصا بر این عقیده هستند که با پیشرفت این طرح کمک شایانی به علم پزشکی در مراحل تشخیص و درمان خواهد شد
This is alone girl...
     
  
زن

 
با آینده تلویزیون آشنا شوید : تلویزیون OLED سونی با ضخامت 0.3 میلیمتر

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/4/sony-oled-official-1.jpg



شرکت سونی برای نخستین بار از تلویزیون 27 اینچی OLED پرده برداری کرد. دیروز در کنفرانس D6 آقای هاوارد استرینگر مدیر عامل شرکت سونی به معرفی تلویزیونی پرداخت که از یک ورق بازی هم نازک تر است. با ضخامت فقط 0.3 میلیمتر ( سه دهم میلیمتر ) و اعلام کرد که این تلویزیون به زودی برای فروش ارایه خواهد شد. تلویزیونی که نشان داده شد انقدر باریک بود که عکس گرفتن از آن مشکل بود بنابراین عکس های واضحی از آن نخواهید دید.
This is alone girl...
     
  
زن

 
محصول باور نکردنی مایکروسافت
http://www.narenji.ir/images/stories/microsoft-surface-hands-on-top.jpg

شاید تا به حال انواع و اقسام کامپیوترهای finger touch را دیده باشید که تا حدودی برای شما جالب بوده اند. اما اگر به محصول جدید مایکروسافت به نام Microsoft Surface برخورد کردید به راحتی از کنار آن نمی گذرید.Microsoft Surface در واقع یک پانل 30inch هوشمند است که بر روی یک میز قرار گرفته است.این محصول طوری طراحی شده که شما هیچگونه نیازی به mouse یا keyboard نخواهید داشت و شما می توانید عکس ها و فیلم های خود را بر روی آن ببینید و با انگشتان خود به راحتی آن ها را کوچک و بزرگ  جا به جا و سپس Email کنید.حساسیت صفحه نمایش آن به حدی بالاست که شما می توانید با قلم موی نقاشی بر روی آن نقاشی کنید. و اما از مزیت های بی نظیری که این Surface دارد این است که بعضی اجسامی را که شما بر روی آن قرار می دهید scan و شناسایی میکند و مشخصات آنها را به شما میدهد مثلا اگر mobile خود را بر روی آن بگذارید تمام مشخصات آن از جمله قیمت آن را برایتان به نمایش می گذارد. حتی نوشابه ای را که بر روی آن میگذارید را از طریق Tag چسبیده به آن شناسایی میکند.قیمت این میز حدود 10000$ است.توصیه میکنیم حتما به منبع آن بروید و clip های معرفی محصول را تماشا کنید و لذت ببرید
منبعشم خود سایت مایكروسافته
This is alone girl...
     
  ویرایش شده توسط: hati   
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
علم و دانش

جدیدترین اختراعات

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA