انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 8 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

جدیدترین اختراعات


زن

 
رباتی که قادر است چهره انسان را طراحی کند


http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/salvador-narenji_ir.jpg

همیشه که قرار نیست ربات ها کاری را ازانسان بیاموزند. شاید روزی هم قرار باشد که انسان کاری را از ربات بیاموزد. تصور کنید که استاد کلاس نقاشی شما یک ربات باشد. چه حسی به شما دست می دهد؟

رباتی را که در تصویر مشاهده میکنید Salvador Dabot نام دارد که قرار است یک کلاس طراحی بر گزار کند. این ربات به کمک دوربین هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند قادر است تصاویری سه بعدی از چهره انسان را تهیه کند. این تصاویر با نظم خاصی در کتابخانه حافظه این ربات ذخیره شده و پس از آن به بررسی هر یک می پردازد.
به کمک نرم افزار تحلیل گر از هر تصویر الگو برداری شده و نتایج الگو برداری به عنوان ورودی به پردازشگر قلمی که در دست ربات جای گرفته اعمال می شود. دیری نمی گذرد که پس از طی این مراحل تصویری از چهره یک انسان توسط این ربات بر روی کاغذ نقش می بندد.

پروسه طراحی و پردازش اطلاعات آنقدر ظریف است که تجسم فیزیکی آن در قابل یک ربات کمی سخت است. اما اگر باور نمیکنید می توانید به اینجا (http://www.calinon.ch/portraitist.php)بروید و شاهکار های این ربات را نظاره کنید.
This is alone girl...
     
  
زن

 
ژاپن موفق به ساخت خودرو ای با سوخت آب شد

http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/genepax.jpg

شاید برایتان اتقاق افتاده باشد که آرزو کنید به جای رفتن به ایستگاهای بنزین و ایستادن در صف های طویلش برای سوخت گیری خودرو خود از آب شرب منزلتان استفاده میکردید. حالا دیگر نیاز نیست آرزو کنید. چون کمپانی Genepax ژاپن توانست خودرو ای با سوخت آب طراحی کند. این خودرو می تواند توان لازم برای راه اندازی موتورش را تنها از طریق یک باک آب و مقداری هوا تولید کند. به گفته شرکت سازنده در این طرح از یک سلول الکترو شیمیایی ( ساده استفاده میشود. الکترود ) های این سلول از جنس نوعی پلاتین خاص است که به نامMembrane electrode Assebly-MEA مشهورند. فعلا مکانیزم ساخت این الکترودها در انحصار شرکت سازنده می باشد. در ضمن یک واکنش شیمیایی ساده که بین این الکترودها و آب صورت میگیرد اکسیژن و هیدروژن سازنده آب از یکدیگر جداسازی میشود. این واکنش نیاز به استفاده از هیچ نوع کاتالیزوری ( جهت تسریع فرایند فوق ندارد.سپس از هیدروژن آزاد شده به عنوان عمده ترین سوخت جهت راه اندازی موتور آن استفاده می شود.
اگر کمی در مورد واکنش های شیمیایی بدانید بی شک منتظر هستید تا از لوله اگزوز این خودرو گاز دی اکسید کربن ساتع شود. در حالیکه فرایند مذکور به گونه ای طراحی و سازماندهی می شود که هیچ نوع محصول مازاد فرعی نظیر گاز دی اکسید کربن در آن دیده نمی شود.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/drop/1/08nano_hand_4g_550.jpg

دیشب شرکت اپل در یک کنفرانس خبری محصولات جدید خود را معرفی کرد. iPod nano 4G پخش کننده جدید موسیقی این شرکت است که دیشب رسما معرفی شد. این وسیله که در واقع نسل چهارم از سری آی پاد محسوب میشود باریک ترین آی پاد در میان اعضای خانواده خود است و با حافظه 8 و 16 گیگابایت عرضه خواهد شد.

آی پاد نانو نسل چهارم در 9 رنگ مختلف ارایه میشود. صفحه نمایش آن کمی بزرگ تر شده و به 2 اینچ ارتقا یافته است و دارای طول عمر باطری 24 ساعت برای موسیقی و 4 ساعت برای پخش ویدیو است.

سیستم لیست موسیقی هوشمند جدید هم از امکانات اضافه شده به آی پاد جدید اپل است.

نکته ای که آقای جابز در کنفرانس دیشب بر روی آن تاکید داشت، قابل بازیافت بودن آی پاد جدید است. به گفته آقای جابز در ساخت این آی پاد از پی وی سی استفاده نشده و شیشه به کار رفته در آی پاد نیز فاقد آرسنیک است.

iPod nano 4G با قیمت 149 دلار برای مدل 8 گیگابایتی و 199 دلار برای مدل 16 گیگابایتی فروخته خواهد شد.




http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/drop/1/ipodtoucheheader01-w500.jpg


در کنفرانس دیشب آی پاد تاچ جدیدی هم معرفی شد. آی پاد تاچ پخش کننده موسیقی اپل است که کاملا شبیه آیفون ساخته شده است. iPod touch 2.0 نسبت به مدل قبلی نازک تر و با پشتی آلومینیومی عرضه میشود.

دکمه جدید کنترل صدا و اسپیکر داخلی جدید از امکانات اضافه شده محسوب میشوند.

امکان جالب دیگر اضافه شدن یک رسیور Nike+ است. از طریق این رسیور هنگام دویدن سرعت و مسافت طی شده بر روی آی پاد تاچ نمایش داده میشود. البته برای استفاده از این رسیور باید کفش مخصوص نایک را هم داشته باشید.

طول عمر باطری آی پاد تاچ نسخه دوم به 36 ساعت در حالت پخش موسیقی و 6 ساعت برای پخش ویدیو افزایش پیدا کرده است.

چه خبر از قیمت؟ 199 دلار برای 8 گیگابایتی
299 دلار برای 16 گیگابایتی
و 399 دلار برای مدل 32 گیگابایتی
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/spy_clock1.jpg

این دوربین فیلمبرداری که به شکل یک ساعت رومیزی است این قابلیت را دارد که به طور مخفی از مکانی که در آن قرار دارد فیلمبرداری کند. نکته جالب در مورد این ساعت فیلمبردار این است که لازم نیست تمام مدت در حال فیلمبرداری باشد و با قابلیت Motion Detect یا همان تشخیص حرکات فقط هنگامی که اتفاقی در حال رخ دادن است و حرکتی در جلوی این ساعت صورت میگیرد شروع به فیلمبرداری با سرعت 30 فریم در ثانیه و با وضوح تصویر 320 در 240 پیکسل میکند. فایل های ذخیره شده از طریق یک کابل USB به کامپیوتر منتقل میشوند. نکته بد در مورد این ساعت جاسوس 180 دلاری این است که با حافظه ی داخلی 64 مگابایتی خود فقط 12 دقیقه فیلمبرداری میکند. اما نگران نباشید میتوانید حافظه های SD تا حجم 4 گیگا بایت به این دوربین مخفی اضافه کنید و ساعت ها کارهای دیگران را ضبط کنید
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/vahedi/oct08/nokia-5800-ofc-02_narenji_ir.jpg


هر چند که این اولین گوشی صفحه لمسی نوکیا نیست(ممکن است 7710 را به خاطر بیاورید) اما 5800 موزیک اکسپرس اولین گوشی صفحه لمسی ارائه شده توسط کارخانه این شرکت در فنلاند است.

این دستگاه که ما آن را همچنین به نام Tube در طی چرخه تحقیقات و تولید می شناختیم، اولین دستگاه تولیدی برای استفاده از سیستم عامل سیمبیان 6 نسل پنجم است. این گوشی چهارمین اسمارت فون نوکیا از سال 2002 تاکنون و اولین گوشی نوکیا است که با انگشت هم قابل استفاده می باشد. این گوشی دارای یک صفحه لمسی با مقاومت بالا و 3.2 اینچی با کیفیت تصویر 360*640 به همراه دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنز کارل زایس است. همچنین دارای دو فلشLED به همراه GPS و WiFi است و از حافظه فلش microSD تا ظرفیت 16 گیگابایت پشتیبانی می کند. این گوشی در سه نسخه HSDPA اروپا و HSDPA شمال آمریکا و GSM ارائه می شود و در سه رنگ سیاه، قرمز و آبی به قیمت 392 دلار در دسترس است. البته شرکت یک کارت حافظه هشت گیگابایتی هم به همراه این گوشی به شکل رایگان به خریداران هدیه می دهد. هرچند که برای خوره های موسیقی با حرص و ولع فراوان شان ممکن است این میزان کم باشد.

البته یک نسخه ویژه از 5800 در انگلستان ارائه خواهد شد که خریداران را قادر می سازد تا با پرداخت 228 دلار اضافه قیمت، نزدیک به 2 میلیون آهنگ را به رایگان بر روی گوشی خود دانلود کنند.

طراحی: این گوشی از نظر عرض و ضخامت تقریبا در دسته گوشی های نازک قرار می گیرد. این گوشی بسیار کوچکتر از همتای دیگر خود -N96- است که بسیاری انتظار داشتند که همانند آن باشد. از نظر طراحی این گوشی در رده گوشی های candybar* قرار می گیرد و دارای پوشش براق سیاه رنگ و یک نوار نازک قرمز متالیک در لبه های خود است.

صفحه لمسی: یک دکمه لغزنده در بغل سمت راست گوشی قرار دارد(حدود سه چهارم پایینی) که صفحه نمایش را فعال می کند.هر چند این صفحه 3 اینچی به اندازه کافی بزرگ است اما کمی کوچکتر از صفحه iPhone شرکت اپل است. این صفحه لمسی خارق العاده بیسار حساس و با واکنش مناسب طراحی شده است. این صفحه قابلیت کاربری بسیاری از گوشی های موجود از قبیل سامسونگ و ال جی را تحت الشعاع قرار داده و بسیار بهتر از آنها عمل می کند. البته ایراد این گوشی شاید حساسیت بالای قسمت پشت آن نسبت به لکه و اثر انگشت باشد. قسمت بالا و سمت راست گوشی هم که عبارت XPRESS MEDIA بر آن نوشته شده دارای یک دکمه لمسی است که مستقیما وارد قسمت پخش موسیقی 5800 می شود. البته فکر می کنم که این صفحه لمسی شبیه ترین بخش این گوشی به iPhone است.

همراه با موسیقی: همانطور که گفته شد، نوکیا اولین گوشی صفحه لمسی دنیا را که با سرویس موسیقی این شرکت همخوانی دارد و با آن کار می کند را عرضه کرده است. این امکان به کاربران اجازه می دهد که با پرداخت مبلغ معینی برای یک دوره 12 ماهه از سرویس دانلود میلیونها آهنگ به شکل رایگان استفاده کنند.

رابط کاربری: این گوشی از سیستم عامل سیمبیان S60 استفاده می کند و منوی اصلی آن تقریبا متفاوت از دیگر گوشی های هم رده خود است و آیکون های آن شباهت زیادی به iPhone شرکت اپل دارد. البته ما هنوز این شانس را نداشته ایم که با این گوشی کار کنیم و منو های آن را ببینیم، اما به نظر می رسد که منوهای داخلی آن تقریبا شبیه دیگر گوشی های نوکیا طراحی شده اند و استفاده از آنها به همان راحتی است.

مشخصات فنی: احتمالا نیازی به گفتن نباشد که این گوشی از نسل سوم گوشی های تلفن و یا 3G است. این گوشی 109 گرمی دارای باتری توانمندی است که به شما امکان مکالمه تا 8.8 ساعت را می دهد و همچنین می تواند تا 13 روز در حالت Stand-By باقی بماند. این گوشی دارای 81 مگابایت حافظه داخلی است و تقریبا توانایی پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود را دارا می باشد. این گوشی مانند تمامی مدلهای جدید و به روز نوکیا دارای امکانات اتصالی متعددی از قبیل اینترنت، بلوتوث 2، ورودی سوکت هدفون 3.5 استاندارد و WiFi است.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/drop/1/06_bz_tameer_podium_sp1_5_GYJU7_1333-w500.jpg

مثل اینکه قرار است بزرگترین ها را در دوبی دور هم جمع کنند. بلند ترین آسمان خراش دنیا را که یادتان هست؟ حالا یک شرکت تصمیم گرفته که بزرگ ترین نمایشگر LED جهان را به ارتفاع یک ساختمان 33 طبقه در دوبی بسازد. این نمایشگر بر روی یک برج اداری - تجاری نصب خواهد شد که دارای 33 طبقه است و تبلیغات نمایش داده شده بر روی آن از فاصله 1.5 کیلومتری قابل مشاهده خواهد بود.

هنوز در مورد تاریخ ساخت و یا اتمام این پروژه خبری نیست. ولی گفتیم که از قبل خبر داده باشیم تا اگر خواستید سایت یا وبلاگ خود را تبلیغ کنید این بورد تبلیغاتی جای مناسبی به نظر می آید
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/handshoemouse_narenji_ir.jpg

مچ درد برای کسانيکه در روز ساعات متمادی با موس کار می کنند امريست عادی! ولي از من به شما نصیحت. تا زمانیکه مچ درد شما به عوارض جدی دچار نشده به دادش برسيد. می توانيد با اين موس خوشکل شروع کنيد.



<DIV align=right>
موسي را که در تصوير مشاهده مي کنید کار جدید شرکت HandshoeMouse است که در ضمن تحقيقات پژوهشگران دانشگاه کالیفورنیا طراحي شده است. این نمونه موس طبی اگر چه ظاهری عجيب و غريب و اندازه ای بزرگ دارد اما در آن نکات بسیار حساسي که در زمینه سلامت کاری نياز است رعايت شده است.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/drop/hyperdrive_narenji_ir.jpg

شرکت Sanho مشخصات فنی جدید ترین آرشیو عکس دیجیتالی خود را معرفی کرد. Hyper Drive COLORSPACE UDMA می تواند به عنوان قویترین هارددرایو برای ذخیره عکس های دیجیتالی در بازار فعلی محسوب شود. از ویژگی های این محصول می توان نکات زیر را بر شمرد:

سرعت دانلود و back up گیری 2گیگا بایت در هر دقیقه
بزرگترین SATA Hard Drive موجود در بازار با حجم حافظه 500 گیگا بایتی
نمایشگر LCD 3.2 اینچی از نوع QVGA
بهترین پشتیبانی لازم از طریق باتری لیتیمی که قادر است دانلود 250گیگا بایت اطلاعات را در یک پروسه شارژ جوابگو باشد.
قابلیت زووم تصویر 100% بوده و می تواند تا کوچکترین جز تصویر (یعنی پیکسل به پیکسل) را پردازش کند.

از قابلیت های ویژه این محصول امکان همزمان سازی اطلاعات جهت استفاده از انواع هارد درایو های خارجی و قابلیت اتصال از 14 کارت حافظه متفاوت دیگر است.به گفته طراحان, این محصول قادر است هر نوع تصویری را به همراه تصاویر RAW پشتیبانی کند. حجم حافظه 80 گیگا بایتی با قیمت 339$ و 500گیگا بایتی با قیمت 599$ به فروش خواهد رسید.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/aliasghar/drop/1/home-dialysis-240.jpg

شرکت HP موافقت کرده است که از تکنولوژی Inkjet این شرکت جهت ساخت دستگاه دیالیز خانگی برای بیمارانی که دچار نارسایی کلیه هستند استفاده شود.

تکنولوژی inkjet این شرکت به همراه فناوری مدیریت مایعات که در پرینتر ها استفاده میشود جهت تنظیم مایعات و ترکیب رنگ ها در پرینتر کاربرد دارد. حالا قرار است که از همین فناوری جهت تنظیم مایعات و ترکیب مایعات دیالیز استفاده شود.

بیمارانی که دچار نارسایی پیشرفته کلیه هستند و امکان پیوند کلیه را نیز ندارند، معمولا در هفته سه بار به دیالیز نیاز پیدا میکنند. و برای این کار مجبورند که به مراکز همودیالیز ( دیالیز خونی ) مراجعه کنند و در آنجا تحت دیالیز قرار بگیرند. به علت گران بودن دستگاه های دیالیز امکان خرید آنها توسط بیماران وجود ندارد.

کمک فناوری شرکت HP باعث میشود که بتوان دستگاه دیالیزی ساخت که دارای سایز کوچک و قیمت ارزانی است و بیماران بتوانند به همان راحتی که یک پرینتر برای کامپیوتر خود می خرند یک دستگاه دیالیز هم برای خودشان بخرند. اعلام شده است که طی 18 ماه تا دو سال آینده این پروژه به اتمام می رسد و پس از آن مراحل تست و تاییدیه FDA آن آغاز خواهد شد.

جهت اطلاع بهتر است بدانید که در حال حاضر راه دیگری هم برای دیالیز در خانه وجود دارد که «دیالیز صفاقی» نام دارد که این روش هم به دلیل برخی مشکلات، محدودیت های خاص خودش را دارد.

امیدوارم که هیچ وقت دچار چنین ناراحتی نشوید. اما ساخت این دستگاه کمک بزرگی به بیماران نارسایی کلیه خواهد بود
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/ceivalife_narenji_ir.jpg




جای تعجب هم نیست. دیر یا زود این اتفاق می افتاد. قاب عکس هایی با زه چوبی کم کم به بایگانی ها برود و قاب عکس های دیجیتالی عجیب و غریب جایگزین شود.



امروز هم شرکت CEIVA که در ساخت این قبیل محصولات اخیرا فعالیت هایی داشته محصول جدید خود را به بازار عرضه کرد. این محصول با مدل CEIVAlife با نمایشگر 8 اینچی که دارای رزولوشن تصویر 480*640 می باشد با ویژگی هایی متفاوت تر از هم نسل های خود ساخته شد. از این ویژگی های خاص می توان به انعطاف پذیری این محصول در بخش اتصال به انواع کارت های حافظه جانبی اشاره کرد. به قول شرکت سازنده "هر کارت حافظه ای که تا کنون به گوشتان خورده می تواند به این قاب عکس دیجیتالی متصل شده و به تبادل اطلاعات خود بپردازد". در ضمن این محصول از امکانات دیگری نظیر WiFi , Ethernet و همچنین سرویس Picture Plan نیز مجهز است. این سرویس به شما این امکان را می دهد که به صورت اتوماتیک به آپلود عکس هایی که از طریق Camera phones گرفته میشود بپردازد.(البته استفاده از این سیستم احتیاج به تجهیزات و بستر مخابراتی خاصی دارد و هنوز در همه جا از جمله ایران قابل استفاده نیست).

قیمت تمام شده این محصول 129.99$ می باشد اما نمی دانیم که چه روز و یا چه سالی در بازار های ایران یافت خواهد شد
This is alone girl...
     
  
صفحه  صفحه 8 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
علم و دانش

جدیدترین اختراعات

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA