انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 1 از 22:  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

The Persian Gulf | دریای همیشگی پارس یا خلیج قلابی عربی؟


زن

Princess
 
hotname: ایا موافق اند كه "خلیج همیشه فارس"
كسی كه عقیده ای غیر این داشته باشه كه اصلا ایرانی نیست و نمیشه بهش ایرانی گفت

وارد این سایت بشید:

خلیج پارس یا خلیج قلابی عربی؟

نحوه نظر دادن تصویری:

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   

 
hotname: خلیج همیشه فارس
بله خلیج همیشه فارس حالا اگه یه زمانی دیدم از مد افتاد میكنیمش خلیج آریایی
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

 
من مخالفم ! چون (خلیج) یه کلمه عربیه و باید گفت دریای پارسه
در این جا چار زندان است
به هر زندان دو چندان نقب،
در هر نقب چندین حجره،
در هر حجره چندین مرد در زنجیر …
     
  ویرایش شده توسط: bita   
مرد

 
كسی كه خلیج فارس رو قبول نداشته باشه ایرانی نیست.
دیگه نبینم از این سوالا بكنید ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  ویرایش شده توسط: comy329   
زن

Princess
 
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
با سلام



فکر می کرديم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند.
چند هفته پیش در لینک پایین رای گيری انجام شد. اما لازم است که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،0000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 75% رسیده که الان به ۶۹% رسیده !!!!واین یک فاجعه است.

یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج عربی تغییر پیدا کنه


خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره
پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
میهمان
 
خليج فارس نامي است به جاي مانده از كهن ترين منابع، زيرا كه از سده هاي قبل از ميلاد سر بر آورده است، و با پارس و فارس - نام سرزمين ملت ايران - گره خورده است.
خليج فارس، درياي كم عمق و نيمه بسته اي است با مساحت حدود 240 هزار كيلومتر مربع كه در جنوب غربي قاره آسيا و در جنوب ايران قرار دارد.
زمين شناسان معتقدند كه در حدود پانصد هزار سال پيش، صورت اوليه خليج فارس در كنار دشت هاي جنوبي ايران تشكيل شد و به مرور زمان، بر اثر تغيير و تحول در ساختار دروني و بيروني زمين، شكل ثابت كنوني خود را يافت. قدمت خليج فارس با همين نام چندان ديرينه است كه عده اي معتقدند: -خليج فارس گهواره تمدن عالم يا مبدا پيرائي نوع بشر است. ساكنان باستاني اين منطقه، نخستين انسان هايي بودند كه روش دريانوردي را آموخته و كشتي اختراع كرده و خاور و باختر را به يكديگر پيوند داده اند. اما دريانوردي ايرانيان در خليج فارس، قريب پانصد سال قبل از ميلاد مسيح و در دوران سلطنت داريوش اول آغاز شد. داريوش بزرگ،‌ نخستين ناوگان دريايي جهان را به وجود آورد. كشتي هاي او طول رودخانه سند را تا سواحل اقيانوس هند و درياي عمان و خليج فارس پيمودند، و سپس شبه جزيره عربستان را دور زده و تا انتهاي درياي سرخ و بحر احمر كنوني رسيدند. او براي نخستين بار در محل كنوني كانال سوئز فرمان كندن ترعه اي را داد و كشتي هايش از طريق همين ترعه به درياي مديترانه راه يافتند. در كتيبه اي كه در محل اين كانال به دست آمده نوشته شده است: -من پارسي هستم. از پارس مصر را گشودم. من فرمان كندن اين ترعه را داده ام از رودي كه از مصر روان است به دريايي كه از پارس آيد پس اين جوي كنده شد چنان كه فرمان داده ام و ناوها آيند از مصر از اين آبراه به پارس چنان كه خواست من بود.»
داريوش در اين كتيبه از خليج فارس به نام دريايي كه از پارس مي آيد نام برده است و اين نخستين مدرك تاريخي است كه درباره خليج فارس موجود است.
اولين بار يوناني ها بودند كه اين خليج را -پرسيكوس سينوس يا «سينوس پرسيكوس كه همان خليج فارس است، ناميده اند. از آنجا كه اين نام براي اولين بار در منابع درست و معتبر تاريخي كه غير ايرانيان نوشته اند آمده است، هيچ گونه شائبه نژادي در وضع آن وجود ندارد. چنان كه يونانيان بودند كه نخستين بار، سرزمين ايران را نيز -پارسه و -پرسپوليس يعني شهر يا كشور پارسيان ناميدند. استرابن جغرافيدان قرن اول ميلادي نيز به كرات در كتاب خود از خليج فارس نام برده است. وي محل سكونت اعراب را بين درياي سرخ و خليج فارس عنوان مي كند. همچنين -فلاريوس آريانوس مورخ ديگر يوناني در كتاب تاريخ سفرهاي جنگي اسكندر از اين خليج به نام -پرسيكون كيت- كه چيزي جز خليج فارس، نيست نام مي برد.
البته جست و جو در سفرنامه ها يا كتاب هاي تاريخي بر حجم سندهاي خدشه ناپذيري كه خليج فارس را -خليج فارس- گفته اند، مي افزايد. اين منطقه آبي همواره براي ايرانيان كه صاحب حكومت مقتدر بوده اند و امپراطوري آنها در قرن هاي متوالي بسيار گسترده بود هم از نظر اقتصادي و هم از نظر نظامي اهميت خارق العاده اي داشت. آنها از اين طريق مي توانستند با كشتي هاي خود به درياي بزرگ دسترسي پيدا كنند و به هدف هاي اقتصادي و نظامي دست يابند.
آثار عرب زبان نيز بهترين و غني ترين منابعي هستند كه براي شناسايي و توجيه كيفيت تسميه اين دريا مي تواند در اين بررسي مورد استفاده قرار گيرد. در اين منابع و آثار از درياي فارس و چگونگي آن بيش از آثار فرهنگي موجود در هر زبان ديگري گفت و گو شده است. تمام كساني كه نسبت به متون دوره اسلامي شناختي حداقل داشته باشند با نام مسعود ابن بطوطه، حمدالله مستوفي، ياقوت حموي، حمزه اصفهاني، ناصرخسرو قبادياني، ابوريحان بيروني، ابن بلخي وديگراني كه اكثر آنان كتاب هاي خود را به زبان عربي نيز نوشته اند، آشنا هستند. گذشته از متقدمان نامبرده مي توان از نويسندگان عرب متاخر نيز نام برد كه در آثار خود از نام -خليج فارس- بدون كم و كاست ياد كرده اند.
     
  
میهمان
 
خلیج فارس اصلی‌ترین نام و نامی است بر جای مانده از کهن‌ترین منابع، زیرا که از سده‌های پیش از میلاد سر بر آورده‌است، و با پارس و فارس - نام سرزمین ملت ایران - گره خورده‌است. در سال‌های اخیر و به ویژه از دههٔ شصت میلادی به این سو، نام جعلی خلیج ع ر ب ی نیز در برخی منابع تحت حمایت بیشینهٔ دولت‌های عربی و گاه غیر عربی به گونه‌ای فزاینده در حال رقابت با نام خلیج فارس است، این امر خشم ایرانیان سراسر جهان را برانگیخته و باعث پدیداری نام «خلیج همیشگی پارس» از سوی ایرانیان گشته‌است. تا کنون کارهایی برای مقابله با این جعلی سازی صورت گرفته از جمله صادر شدن دو قطعنامه در سازمان ملل متحد در زمان حکومت «محمد رضا شاه پهلوی» برای پاسداری از نام خلیج فارس یا Persian Gulf و یا برگزاری جام خلیج فارس و چندین نام گذاری و تهیهٔ نقشه و اسناد و کتب جغرافیایی در حال حاضر با نام درست.
     
  
مرد

 
پيروزي ايرانيان در فراخوان براي نام خليج فارس

به تازگي يك سايت اينترنتي كه به ظاهر متعلق به شخصي مالزيايي است، نظرسنجي‌هايي را درباره موضوعات و مسائل مورد مناقشه دو يا چند كشور برگزار كرده كه از جمله اين مسائل، مي‌توان به مناقشه درباره حاكميت كشمير توسط هند و پاكستان، مناقشه ميان چين و تايوان و مسأله فلسطين و رژيم صهيونيستي اشاره كرد.

به گزارش «تابناك»، اما مهمترين و جالب‌ترين نظرسنجي اين سايت، نظرسنجي است كه درباره خليج فارس برگزار كرده است. در اين نظرسنجي، ادعا شده كه پس از رسيدن آمار نظردهندگان، به يك ميليون رأي، نظرسنجي به پايان مي‌رسد و اكنون اين نظرسنجي به پايان رسيده و عنوان خليج فارس با اختصاص 70 درصد آراي شركت‌كنندگان به همين نام در اين سايت معرفي شده است.

اين نتيجه در حالي به دست آمده است كه طراحان اين نظرسنجي در مقدمه نظرسنجي خود، با اقدامي جانبدارانه، پنج دليل در اثبات عربي بودن خليج فارس و تنها سه دليل براي اثبات فارسي بودن آن آورده‌اند.

بنابراين گزارش، آنان به دلايلي همچون عربي ناميدن خليج فارس توسط اتحاديه عرب، عربي ناميدن خليج فارس در اسناد سازمان ملل متحد، وجود جمعيت چشمگير عرب در حاشيه خليج فارس، در اختيار داشتن 70 درصد ساحل خليج فارس توسط اعراب و نيز مرتبط دانستن خليج فارس با امپراتوري پارس ـ كه ديگر وجود ندارد ـ خليج فارس را عربي ناميده‌ و تلاش كرده اند مراجعين را به راي دادن به نام جعلي عربي براي خليج فارس تشويق نمايند، در حالي كه تنها دو دليل تاريخي بر اثبات فارسي بودن خليج فارس آورده و همچنين افزوده‌اند كه چون عربي ناميدن خليج فارس، باعث اشتباه اين خليج با درياي عرب مي‌شود، لازم است فارسي ناميده مي‌شود.

نكته محل تامل اين است كه جهان عرب با جمعيتي چند برابر ايران نتوانسته سهمي بيش از سي درصد را در تقاضا براي جايگزين كردن نام جعلي براي نام حقيقي خليج فارس به خود اختصاص دهد. اين نتيجه حكايت از آن دارد كه در ميان اعراب نيز باور عمومي بر اين است كه نام حقيقي اين دريا خليج فارس است و نه نامهاي جعلي ديگري كه برخي مقام هاي ناسيوناليست عرب بكار مي گيرند.

در واقع بايد افزود: نتيجه به دست آمده در اين نظرسنجي، گوياي اين واقعيت است كه حتي افكار عمومي جهان عرب نيز چنين ادعايي درباره بكار گرفتن نام ديگري براي خليج فارس ندارند و اين ادعاها، تنها از سوي برخي رهبران شوونيست و ملي‌گراي افراطي عرب مطرح مي‌شود كه در صددند با طرح چنين ادعاهايي، خود را از آنچه هستند، بزرگتر نشان دهند؛ اما هرچند اعراب مي‌توانند با صرف هزينه و خريد مؤسسات جغرافيايي، آنان را به دستكاري در اسناد تاريخي و نقشه‌هاي جغرافيايي متمايل كنند، افكار عمومي به راحتي قابل خريد و فروش نيستند و سرانجام اين فكار عمومي است كه مي‌تواند با تكيه بر حقايق تاريخي، ماهيت نسبتا مستقل خود را نشان دهد.

علاوه بر اين بايد اضافه كرد كه دلايلي كه طراح اين نظرسنجي درباره عربي بودن خليج فارس مطرح كرده است بسيار واهي است چرا و چگونه مي توان گفت چون يك تشكل سياسي همچون اتحاديه عرب كه خود در اين ميان ذينفع است، يك واقعيت تاريخي را انكار مي كند، دليل بر صحت نظر آنان است؟ يا چگونه مي توان اسناد عربي سازمان ملل متحد را كه با پول برخي كشورهاي عربي منتشر مي شود را ملاك دانست؟ يا چگونه مي توان گفت چون امپراتوري فارس وجود ندارد، خليج فارس هم نبايد باشد، مگر اكنون كه قاره آمريكا به چندين كشور تبديل شده است، بايد نام آمريكا را از آن برداشت و نام ديگري بر آن نهاد؟

گفتني است تاكنون هر گونه فراخواني درباره نام خليج فارس از سوي هر موسسه يا شخصي در فضاي مجازي برگزار شده است، با حضور گسترده ايرانيان به تاييد حقانيت نام خليج فارس ختم شده است.
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
صفحه  صفحه 1 از 22:  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
ایران

The Persian Gulf | دریای همیشگی پارس یا خلیج قلابی عربی؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA