انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

جدیدترین اختراعات


زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/ultrasonic_narenji_ir.jpg

جالب است بدانید که برای پاک کردن گرد و غبار از شیشه عینک نیز گجتی وجود دارد.



این دستگاه که Ultrasonic eyeglass cleaner نام دارد دارای محفظه ای سبد مانند برای قرار گرفتن دو عدد عینک است. در زیر این سبد ***** هایی کربنی که قابلیت جذب ذرات را دارد تعبیه شده است. با بستن درب آن گرد و غبار از شیشه ها و فریم عینک به کمک امواج صوتی اولترا سونیک زدوده می شود. مهم ترین خاصیت این روش این است که دیگر بر روی شیشه عینک خش نمی افتد. مدت زمان کار این دستگاه بین 90 ثانیه تا 6 دقیقه قابل تنظیم است.در ضمن می توانید برای تمیز کردن غشای چربی از روی سی دی ها و یا انواع جواهر آلات نیز از این دستگاه کمک بگیرید. قیمت تمام شده این گجت 69.95$ اعلام شد. با وجود این قیمت من فکر می کنم افرادی که از عینک استفاده می کنند ترجیح دهند که از همان دستمالی که داخل جعبه عینکشان گذاشته شده استفاده کنند
This is alone girl...
     
  
زن

 
نور هوشمند، اینترنت می آورد.
با آغاز یک پروژه 18.5 میلیون دلاری جدید در دانشگاه بوستون شبکه های بی سیمی که برای ارسال داده ها از نور قابل رویت به جای امواج رادیویی استفاده می کنند به زودی به واقعیت تبدیل می شوند.
به گزارش ایسنا، محققان در دانشگاه بوستون در حال بررسی فناوری جایگزین وای فای هستند که نور هوشمند نام داشته و داده را نه از طریق امواج رادیویی بلکه از طریق امواج نوری قابل مشاهده ارسال می کند. به اعتقاد محققان سرعت اولیه در این فناوری انتقال داده بی سیم بین یک و ده مگا بایت بر ثانیه خواهد بود. انتقال اطلاعات به این شکل در یک محیط کاری در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی کرده و سیم ها و تجهیزات اضافی را حذف می کند.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/vahedi/oct08/laptop-cooler_narenji_ir.jpg




گرم شدن زیاد لپ تاپ ها یکی از مشکلات بزرگ مصرف کنندگان این دستگاه ها است. گرما ثبات سیستم را کاهش می دهد و باعث آسیب قطعات الکترونیکی و کاهش طول عمر لپ تاپ می گردد. همچنین در صورتی که برای استفاده از لپ تاپ مجبور باشید آن را بر روی پاهایتان قرار دهید، بعد از گرم شدن لپ تاپ تحمل این وضعیت تقریبا غیر ممکن می گردد.

یکی از راه حل های مناسب این مشکل می تواند استفاده از خنک کننده Antec باشد. پایین نگه داشتن دمای لپ تاپ می تواند باعث طول عمر بیشتر آن شود و همچنین می تواند مشکل فقل کردن سیستم را کاهش دهد و یا اینکه آن را کاملا حل نماید.

این ابزار کوچک 726 گرمی که توان مورد نیازش را از USB تامین می کند، تنها نیازمند 2 وات برق برای فعالیت دو فن نیرومند خود است و تا حد زیادی مشکلات بی ثباتی سیستم را کاهش خواهد داد. نکته جالب تولید صدای بسیار کم این گجت است. این خنک کننده تنها 26 دسیبل صدا تولید می کند، چیزی کمتر از صدای نجوا! خب البته اگر به فکر سلامت لپ تاپ و راحتی پاهای خود باشید، فکر می کنم که 22 دلار پول زیادی برای این ابزار نباشد
This is alone girl...
     
  
زن

 
https://s4.tinypic.com/15pk27l.jpg


این روز ها تقریبا هر کسی یک حافظه فلش دارد. اما در این میان یک مشکل وجود دارد. چگونه حافظه فلش خود را حمل میکنید؟ بعضی ها آن را در جیب قرار میدهند، اگر کیف حمل کنید، فلش خود را در کیف میگذارید. طراح این حافظه ایده جالبی داشته است. احتمالا وی به این موضوع فکر کرده که چه چیزی است که همیشه همراه ما است؟ و به پاسخ دسته کلید رسیده است. بنابراین اگر فلشی بسازیم که شکل یک کلید باشد در حمل آن مشکلی نخواهیم داشت. چرا که در واقع یک کلید به دسته کلیدمان اضافه شده است. و مجبور نیستیم که یک وسیله جدید را به لیست وسایل همراهمان اضافه کنیم. نتیجه این تفکر حافظه فلش 4 گیگابایتی شده که در عکس بالا میبینید.
من این ایده را تحسین میکنم. چرا که نه تنها مشکل حمل حافظه فلش حل میشود. بلکه احتمال فراموش کردن و جا گذاشتن آن هم کم میشود. چرا که معمولا دسته کلیدمان را فراموش نمیکنیم.
این حافظه قابل حمل در سه رنگ و با قیمت 27 دلار فروخته میشود.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/marzieh/3/padwahobart_narenji_ir.jpg

راه های زیادی برای کاهش وزن و رهایی از چاقی وجود دارد. رژیم غذایی, ورزش, پیاده روی و... اما برای خیلی از افراد همه راه ها بعد از مدتی نه چندان طولانی، سخت و طاقت فرسا شده و ادامه دادن را کمی مشکل می کند. نه تنها کاهش وزنی صورت نگرفته بلکه انگیزه لازم هم کم کم فراموش می شود.

اما این یکی آسان ترین راه برای لاغر شدن است. کافیست تمام طول روز بر روی این صندلی بنشینید و تکان هم نخورید. با خیال راحت مجله بخوانید, با کامپیوتر شخصی خود به کار های روزانه تان بپردازید و کاهش وزن خود را به این صندلی که I-COOL نام دارد بسپارید. مکانیزم کاری این صندلی به گونه ای است که از طریق کنترل و تنظیم دمای بدن و حرارت توليد شده اش شرایط لازم را برای سوخت کالری اضافه فراهم کرده و اضافه وزن را از بین می برد. در واقع چیزی شبیه به یک سونا است. که با عرق کردن باعث لاغری می شود. این صندلی فعلا در حد یک طرح است و دقیقا از چگونگی عملکرد آن اطلاع دقیقی در دسترس نیست. به هر حال برای کسانی که اضافه وزن دارند اما حوصله ورزش را ندارند انتخاب خوبی خواهد بود.
This is alone girl...
     
  
زن

 
https://s4.tinypic.com/11t2xhd.jpg

اگر هنگام کار با رایانه یا هنگام بازی، در کار کردن با کلید ها راحت نیستید میتوانید از این صفحه کلید مدرن استفاده کنید و محل دکمه های مورد نظر را خودتان تعیین کنید.
این صفحه کلید از 25 دکمه متحرک تشکیل شده و قیمتی برابر 140 دلار دارد.
This is alone girl...
     
  
زن

 
https://s4.tinypic.com/240zqsh.jpg

تصویر بالا نوعى روبات پژوهشى را نشان میدهد كه توسط دانشمندان كره اى طراحى و ساخته شده است. اين گياه آهنى قابليت تعرق، توليد اكسيژن، ايجاد تنش هاى گياهى
و متصاعدكردن رايحه خوش از خود را دارا بوده و علاوه بر اين ها مي تواند مانند يك گياه واقعى به محرك هاى محيطى (تماس، نور، موسيقى و...) نيز پاسخ دهد. اگر فردى به 40 سانتى مترى گياه نزديك شود گيرنده هاى سوپرسونيك گياه، اين نزديك شدن را دريافت كرده، ساقه
گياه به سمت فرد خم شده و گل هاى آن باز میشود.
This is alone girl...
     
  
زن

 
https://s4.tinypic.com/2i8abmr.jpg
همه ميدانيم كه لپ تاپها وسايل هيجان انگيزى هستند كه با قابليت حمل آسان و شارژ زياد، به كاربران اين امكان را میدهند تا در مسافرتهاى خود به راحتي بسيارى از كارهايشان را انجام دهند. لپ تاپها مانند همه وسايل ديگر، نقطه ضعفهايى هم دارند و در اين مورد خاص، موس همان نقطه ضعف است.
وجود يك موس كارآمد كه قابليت حمل آسان داشته باشد و به راحتي در كيف لپ تاپ قرار گيرد بسيار لازم و ضرورى است. اين كار را شركت مايكروسافت با طراحى موس جديدى به نام ARC mouseكه در تصوير مشاهده مى كنيد انجام داده است. ويژگى جالب اين موس در قابليت تاشدن آن تا 60 درصد بوده به طورى كه
به راحتي مى توانيد آ نرا در كيف دستى خود قرار دهيد. اين موس بی سيم تا شعاع 30 فوت برد داشته و توسط 3 عدد باتری AAA تا 6 ماه شارژ دارد.
This is alone girl...
     
  
زن

 
http://www.narenji.ir/images/stories/authorz/intern/invention2008_narenji_ir.jpg
مجله مشهور TIME هر سال 50 ایده و اختراع برتر سال را معرفی می کند. فکر می کنید که برترین اختراع سال 2008 از نظر این مجله چه بوده است؟
این اختراع که حاصل تلاش گروهی از محققان است یک کیت تست DNA خانگی است که با آزمایش بزاق فرد آزمایش دهنده میتواند میزان مستعد بودن او به بیش از 90 بیماری و ویژگی ژنتیکی از طاسی گرفته تا نابینایی را پیش بینی کند. یا اینکه پیش بینی کند که چقدر احتمال دارد که در آینده وی یا فرزندان او به یک بیماری مانند پارکینسون مبتلا شوند.

نام این تست 23andMe می باشد و به عقیده خانم Wojcicki که از بیانگذاران شرکتی است که این تست را ابداع کرده، این تست ساده نشان می دهد که واقعا در درون شما چه می گذرد. خانم آنا ووجیسکی که عکس ایشان را در بالا میبینید بیولوژیست هستند و با آقای سرگی برین از بنیانگذاران گوگل ازدواج کرده اند. در تصویر نتیجه آزمایش DNA بر روی ایشان را ملاحضه می کنید. می توانید فایل بزرگ تر را به صورت PDF از سایت مجله TIME (http://www.time.com/time/magazine/pdf/best_invention_2008.pdf) (http://www.time.com/time/magazine/pdf/best_invention_2008.pdf) بگیرید.

تا به حال فقط دانشمندان معدودی قادر به تهیه فرمول ژنتیکی افراد و بررسی آن بودند. اما امروز و با اختراع این کیت 399 دلاری هر فردی می تواند حتی در خانه از بسیاری اطلاعات نهفته در ژنوم خود آگاه شود. این که این اطلاعات چطور استخراج می شوند هنوز کاملا مشخص نیست. اما با دانستن احتمال ابتلا به هر بیماری و فاکتورهای محیطی موثر بر آن می توان از بسیاری از بیماریها پیشگیری به عمل آورد.

در مورد این آزمایش نظرات موافق و مخالف بسیاری وجود دارد. گروه مخالف معتقدند که اطلاعات ژنتیکی هر فرد باید همانند یک راز سر به مهر باقی بماند و اینکه بخواهیم مثلا یک خانواده را به داشتن ژن یک بیماری همچون اسکیزوفرنیا محکوم کنیم از نظر اخلاقی صحیح نیست. از طرفی ژن ها تحت تاثیر محیط هستند و پیش بینی صرف راجع به احتمال ابتلا به یک بیماری، بدون در نظر گرفتن فاکتورهای موثر محیطی اشتباه است.
گروه موافق این پروژه را انقلابی عظیم در پزشکی می دانند و معتقدند فرد با آگاهی داشتن از احتمال ابتلا به برخی بیماریها می تواند شرایط زندگی اش را چنان تنظیم کند که از ابتلا به آنها پیشگیری نماید. نظر شما در این رابطه چیست؟

لیست کامل 50 اختراع برتر سال 2008 را می توانید در اینجا (http://gizmodo.com/5072430/time-names-top-50-inventions-of-2008) ببینید.
منبع (http://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1852747_1854493_1854113,00.html)
This is alone girl...
     
  
مرد

 
توماس ادیسون اختراعات با ارزش بسیاری دارد اما در میان اختراعاتاو که کمتر از آنها صحبت شده نیز نمونه‌های جالب توجهی به چشم می‌خورند که بعضی ردی از شوخ‌طبعی ذاتی او دارند. از میان این اختراعات عجیب می‌توان به استودیوی سینمایی گردان، آشکارساز روح، اولین خانه‌های بتنی و عروسک آوازه‌خوان اشاره کرد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
علم و دانش

جدیدترین اختراعات

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA