انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

How to become Attractive | چگونه جذابتر شویم


مرد

 
سلام پرنسس خسته نباشی با زحمتایه ما
تایپیکی با عنوان چگونه جذابتر شویم می خواستم
پستا رو هم کامل می زارم
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
15 راه برای خوش هیکل شدن
قدیم ها، چاق بودن و شكم بزرگ داشتن نشانه ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر كسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم ها ترجیح می دهند این جمله را از دیگران بشنوند كه: " خوش به حال ات، چه هیكل خوبی داری! " خوش هیكل بودن این روزها مترادف شده است با باریك اندام بودن و شكمی برآمده نداشتن.این مطلب از هفته نامه سلامت، شمارا با 15 تمرین ورزشی آشنا می كند كه انجام روزانه ی آن ها می تواند شما را به همین معنا خوش هیكل تر كند.
1- روی یك صندلی دسته دار بنشینید.ساعد دست های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران های تان را به هم بچسبانید و سعی كنید پاهای تان را حداقل 6 سانتی متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.شما باید این حركت را از 5 مرتبه در روز شروع كنید و كم كم به 20 مرتبه در روز برسانید.
2- روی یك بالش به پشت دراز بكشید.دستان خود را در امتداد بدن تان قرار دهید و پاهای تان را به هم بچسبانید. حالا سعی كنید كه بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حركت هم می تواند از 5 مرتبه در روز شروع شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.
3- وقتی پیاده روی می كنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل كنید.با این كار، هم شكم تان آب می شود وهم پهلوهای تان.
4- از حلقه های ورزشی برای كوچك شدن شكم تان استفاده كنید.شما می توانید در ابتدای كار، تنهاروزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا30 دقیقه هم ادامه دهید.
5- دراز و نشست یكی از موثرترین و ساده ترین ورزش هایی است كه می تواند شكم را كوچك كند.پس به پشت روی زمین دراز بكشید. دست های تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار كه می توانید حركت دراز و نشست را تكرار كنید و در روزهای بعد، دفعات تكرار حركت را افزایش دهید.
6- هنگام پیاده روی، ضربه های سبك و آرامی را با انگشتان دست به شكم تان وارد كنید.این جوری تحرك ماهیچه های شكم خودرا افزایش می دهید و باعث می شویدكه آن ها چربی بیشتری بسوزانند.
7- به پشت دراز بكشید.یك بالش كوچك زیر پاشنه پاهای تان قرار دهید و دست های تان را در راستای پهلوهای تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو كیلویی در دست بگیرید و سپسدست های تان را به صورت صاف 10 سانتی متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت كنید و این حركت را حداقل 7 بار در روز انجامدهید.
8- همان طور كه نشسته اید و مشغول كارهای روزمره تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با كف دست خیلی آهسته به شكم خود ضربه بزنید.
9 - طناب زدن هم برای كوچك كردن شكم بسیار مفید است، به شرطی كه شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.
10- زیاد یك جا ننشینید. نشستنطولانی مدت باعث چاق شدن افراد می شود و این چاقی ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شكم رخ می دهد. شایدبه همین خاطر باشد كه بیشتر رانندگان شكم بزرگی دارند.
11- سر پا بایستید. دو دمبل نیمتا دو كیلویی دست تان بگیرید و دست های تان را به حالت عمود با بدن تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حركت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شكم تان باید این حركت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید وبه مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.
12- در طول روز شكم بندهای سفت و محكم را دور شكم خود ببندید.
13- سر پا بایستید. دست های تانرا كاملا از هم باز كنید و یك پای تان را از روی زمین بردارید و بدن تان را به سمت جلو و پای بلند شده تان را به سمت عقب متمایل كنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تكرار، پای بلند شده تان را جا به جا كنید.
14- به پشت دراز بكشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب كنید و كمی سر و شانه های تان را به سمت جلو متمایل كنید.این حركات را در حالی انجام دهید كه پاهای تان به صورت عمود با بدن تان قرار دارند.
15- به پشت دراز بكشید.زانوهای تان را كمی خم كنید.دست های تان را پشت گردن تان قلاب كنید و سر و شانه های تان را تا وسط كمر به سمت جلو متمایل كنید.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
راز لاغری ستارگان هاليوود
تب لاغری كه چند سالی است كه تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را گرفته، از همه بیشتر زنان و دختران جوان را گرفتار كرده است. در سر پروراندن آرزوی داشتن اندامی همانند هنرپیشه‌های سینما باعث شده تا جوانان به هر طریقی شده خود را به وزن دلخواه معادل وزن هنرپیشه مورد علاقه‌شان برسانند.چه بسیار افرادی كه به رغم تمامی تلاش پزشكان و متخصصان علوم تغذیه و البته مترجمین و خبرنگاران بخش پزشكی جراید مبنی بر غیرعلمی خواندن رژیم‌های تك ماده‌ای همچنان راه خود را پیش گرفته و می‌كوشند از طریق رژیم شیر، آب، گیاهخواری و نخوردن‌های چند روزه لاغر شوند. كه اگر بدانند ستارگان سینما چگونه زیبایی اندام‌شان را حفظ می‌كنند مطمئناً از راهی كه رفته باز خواهند گشت و به گفته‌های متخصصان اعتماد می‌كنند و اما رازلاغری ستارگان هالیوود؛
برخی هنرپیشه‌ها مثل نیكول كیدمن معتقد هستند كه داشتن یك رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است. كیدمن تنها با حفظ وبه كارگیری این تفكر توانسته ۱۵ سال خود را در وزن مطلوب نگه دارد.
جولیا رابرتز هم مثل كیدمن مصرف انواع مواد غذایی از همه گروه‌هارا پیشنهاد می‌كند، ضمن اینكه تاكید ویژه‌ای به انجام ورزش دارد.
پیاده‌روی و یوگا و شنا از جمله فعالیت‌های ورزشی او است كه به اعتقاد خویش نقش قابل ملاحظه‌ایدر حفظ وزن او داشته است. اما برخیدیگر نظیر كامرون دیاز بر این عقیده‌اند كه از شیرینی، تارت و كیك خامه‌ای نمی‌توان گذشت. او تمامی مواد غذایی را مصرف می‌كند و تنها ۲۵ روز قبل از آغاز فیلمبرداری خود را با یك رژیم سرسخت كه تماماً گیاهی است به وزن مطلوب می‌رساند. (البته این رژیم به دلیل اینكه هیچ گونه تناسبی با عقاید پزشكان اهل فنندارد، عمل به آن اصلاً توصیه نمی‌شود.)اینها نظرات ستارگانی است كه بسیاری از افراد برای شبیه شدن به آنها خود را محدود به رژیم‌های سرسخت می‌كنند و تنها چیزی را كه از یاد می‌برند، تنوع و تعادل غذایی و ورزش است. متخصصان كلینیك تغذیه‌ای رم برای آنهاییكه می‌خواهند در ردیف سوپراستارها قرار بگیرند موارد علمی زیر را توصیه می‌كنند:
۱-روزانه ۷۰ تا ۸۰ درصد از كالری غذایی را به غلات سبوس دار و حبوبات و برنج، ۲۰ درصد را به پروتئین گیاهی و ۱۰ درصد را به پروتئین حیوانی اختصاص دهید.
۲-تا می‌توانیداز بلغور جو،نان چاودار و غلات سبوس داراستفاده كنید.
۳-گوشت قرمز را بهصورت تكه‌های خیلی كوچك بدون چربی و اغلب كباب شدهمصرف كنید.
۴-مصرف لبنیات پرچرب را كاهش دهید.
۵-روزانه ۵ تا ۱۰ وعده غذایی از میوه وسبزیجات تازه استفاده كنیدتا با تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن نگه دارد.
۶-آهسته و جویده غذا بخورید و سعیكنید در حین غذا خوردن آرام و شاد باشید.
۷-تعادلغذایی را فراموش نكنید.تنها زمانی كه گرسنه هستید آن هم در حجم كم غذامصرف كنید.
۸-مهم‌ترین توصیهمحققان همان است كه ما با این ضرب المثل می‌شناسیم؛ صبحانه را تنها بخور ناهار را با دوستت تقسیم كن و شام را به دشمنت بده.برای لاغر شدن باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما صبحانه باشد نه شام.
۹-در صورتی كه سالم هستید وعلائم هیچ گونه بیماری در شما دیده نمی‌شود بد نیست گاهی اوقات از این رژیم غذایی استفاده كنید.رژیمی موسوم به رژیم سوپیكه می‌تواند در عرض یك هفته،پنج كیلو ازوزن بدن شمابكاهد،رژیم توصیه شده تنها بر مبنای خوردن سبزیجات و حبوبات است،از كدو گرفته تا چغندر و شلغم.این رژیم در درجه اول باعث می‌شود سموم بدن دفع و سپس چربی‌های اضافه كاهش یابد ضمن آنكه مقداری چربی،پروتئین و مواد مغذی برای انجام فعالیت‌های روزانه و تامین انرژی در بدن را نگه می‌دارد.به خاطر داشته باشید رژیم فوق یك رژیم دوره‌ای است و شما تنها چهار بار در یك سال (هر سه ماه یك بار) می‌توانید از آن برای تصفیه بدنتان استفاده كنید.
گردآوری: گروه سلامت سیمرغwww.seemorgh.com/
healthمنبع: aftab.ir
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه فرم قرارگیری بدن را بهبودبخشیم؟
• عضلات شکم خود را در قسمت ناف کمی‌ منقبض کنید، این انقباض را به سمت پشت بکشید و به عبارتی “شکم خود را تو دهید” . این کار ماهیچه های شکمی‌ را محکم کرده و قفسه سینه را تقویت می‌کند.
• عضلات سینه را کشش دهید. رو بهدیوار بایستید، یک دست خود را بهسمت خارج بدن و چسبیده به دیوار-با زاویه ۹۰ درجه نسبت به بدن- قرار دهید و در حالی که دستتان بر روی دیوار قرار دارد، بالاتنه را به سمت بیرون و در جهت مخالف دست، بچرخانید تا کشش را در سینه خود حس کنید. مدتی به این حالت بمانید، سپس جهت کشش را تغییر دهید.
• عضلات پشت ران را کشش دهید. نشستن این ماهیچه ها را کوتاه کردهو قسمت پایین پشت و عضلات شکم را تحت فشار قرار می‌دهد.
• عضلات پشت را تقویت کنید. بازوهای خود را در مقابلتان نگهدارید و دستتان را به آرامی‌ مشت کنید.بازوها را به طور همزمان ازآرنج خم کرده و سرشانه را لمس کنید.
گاهی نکات کوچک از اهمیت‌ بسیاری برخوردارند. اما عده بسیاری از این نکات ریز ارگونومی‌ بی خبرند.
• همواره مراقب فرم قرارگیری بدنتان باشید. هرچه بیشتر با فرم صحیح بدن آشنا باشید، قرار گرفتن در آن برایتان ساده تر خواهد بود. هرگز کیفی که روی یک شانه قرارمی‌ گیرد را پر و سنگین نکنید. در صورت امکان یک کوله پشتی دوبند تهیه کنید، هر دو بند آن را بر شانه بیاندازید و آنرا سنگین نکنید.
• از پوشیدن مداوم کفش پاشنه بلند خودداری کنید.
• بر روی تشک سفت بخوابید و هنگام خواب به پهلو یا پشت قرار بگیرید.
• یک صندلی ارگونومیک تهیه کنید.
• گوشی تلفن را بین شانه و گردن نگه ندارید.
• صفحه مانیتور کامپیوتر باید در زاویه ۱۵ درجه قرار بگیرد.
• هر یک یا دو ساعت از پشت میز بلند شده و در اتاق حرکت کنید.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
دختر خانوم ها اقا پسر ها چگونه جذاب باشیم
قبل از هرچیزی باید به این نکته توجه داشته باشیم که جذابییت چیز جدایی از زیبای استیک فرد می تواند چهره خیلی زیبای نداشته باشد ولی فوق العاده جذاب باشد وهمچنین میتواندخیلی زیبا باشد و اصلا جذاب نباشد ومعلمومه کدام یک از اینها دوست داشتی تر است.جذابییت وگیرایی یک ویژگی کسب کردنیوبدست اوردنی استکه بعضی ها اگاهانه یا نااگاهانه انرا بدست می اورند و به ان دامن میزنند حالا ببینم چگونه میشود جذاب بودظاهری اراسته داشته باشید:
مرتب باشید تمیز باشید هماهنگی وپاکیزگی شما خود اگاه شماراجذاب می کندبعضی ها به غلط براساس تصویری نادرست برای جذاب شدن یابدبختی به فرمهای عجیب وغریب لباس می پوشند تا انچه مهم است این است که مرتب وتمیز هماهنگ درعین حال ساده باشید تمیزی واطوی لباس شما تاثیر مهمروانی خاص روی افراد میگذارد کسانی که به ظاهر واراستگی خود توجهی ندارند از جذابییت ونفوذ پذیری وتاثیر گذاری خود کاسته اند.کثیف بودن ژولیده بودن نامرتب بودن حتی حرفهای قشنگ ودرست مثبت شما را بی مقدار وخفیف میکند
بیشتر سکوت کنید:
غالبا افراد برای اینکه جذابتر شوند بیشتر شلوغ میکنند وبه خطا می روند سکوت یک تاثیرذهنی وروانی میگذارد.درسکوت فرد پیرامون خود خلاایجادمیکند وهرخلایی وجذابییت راسبب می شود انچه جذب وجذابیت راسبب می شود خلا است انها بیشتر صحبت میکنند وفراوان حرف می زنند از جذاببیت می کاهند وضمن انکه سکوت وگوش داد بیشتر به واقع شما را عاقل تر وباتجربه تر وقابل اعتماد واطمینان تر معرفی میکند که زمینه ای مساعد برای صمیمت است.نرم ملایم سخن بگویدوقتی نرم وملایم سخن می گویید جذاب ومحبوب می شوید جذاببیت به تقلا وتکاپو نیاز ندارد به خلاارامش وملایمت مرتبط است جیغ نزنید داد وهوار نکنید خود را به در ودیوار نکوبید ادم های عصبی وخشن داد وهواری برایصیمیت نامناسب وغیر قابل اعتماند
فرد محتری باشید
بی احترامی به خود به دیگران وبی احترامی و بی ادبی درکلام ورفتار همه از جذابییت شما می کاهد.شماهم درظاهرارسته اید وهم درباطن واراسته اید .افراد موب ومتین ومحترم بیتردید جذابند وای جذابیت از درون موج می زند کسانی که به هتاکی ناسزا وگفتن زبان می گشایدو به تحقیر وتمسخر دیگران مشغولند شاید به ظاهر جذابیتی کمرنگ داشته باشند اما این جذابیت جنبه روانی ندارد وتاثیر ذهنی ومطلوبی نمیگذارد محترم ومودب وباشخصیت باشید خود به خود جذاب می شوید ززیادم شوخی نکنیدشوخی کردن زیاد از جذاببیت شما میککاهد ازمن گفتن بود
قاطیعت یعنی جذابیت:
کسانی که شخصیت قاطعی دارند هدفهای مشخص وارزشهای معین وبرنامه مدونی دارند بی استثنا ججذابند .کسانی که قدرت نه گفتن دارند وبازیچه این وان نمی شوند جذابند این موضوع بیش از همه شیوع دارد که عدهای ازهدف وبرنامه ها وخواسته های خود می گذرند وخود رافدای این وان می کنندمیخواهند اینگونه جذاب ومحبوب باشند اما همیشه می بینیم شخصیت های جذاب وتاثیر گذارند که بیسار مصم هستند واعتماد به نفس دارند وبه دنبال هدفی مشخص ومعین با اعتماد به نفس عالی بودن وقدرت وشهامت نه گفتن داشتن به هرانچه که ما را از ارزشهای وارمانهای علیمان باز میدارد شخصیت ما رامشخص تر مصم تر وقاطع تر می سازد که جذابییت از وجود چنین شخصیتی موج می زندوقتی شما جذاب باشید دارای قدرتاثیر گذاری بیشتری هستیو وپیشنهادات خوبی از هر دسمت به سوی شما روانه می شود میتوانید زندگی بهتر داشته باشید
همه این ها که از جذابیت گفته شد پایه های صمییت هستند شما می توانید جذاب نباشی اما تاثیر گذار و با نفوذ باشید.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه دستهاي زيبا داشته باشيم؟
1- به کرم شیر «milk cream» چند قطره آبلیمو و گلیسیرین اضافه کنید و شبها به دستان خود بمالید.
2- دستان خود را با مخلوط آبلیمو و آب، یا مخلوط سرکه و آب شستشو دهید تا اثرات مضر آب گرم و شویندههای مختلف را از بین ببرید.
3- مخلوط گلیسیرین به همراه گلاب یا آب خیار را توسط پنبه به دستان خود بمالید. این مخلوط پوست شما را تمیز و پاکیزه میکند.
4- دستان و انگشتان خود را شبها قبل از خواب با روغن بادام ماساژ دهید.
5- در زمستان از لوسیون دست استفاده کنید تا خشکی پوست ناشی از زمستان را از بین ببرید. اگر پوست شما خیلی خشک است، اسید کربولیک (carbolic acid) را به وازلین اضافه کنید و به دستانتان بمالید.
6- اگر دستان شما خیلی زبر است، یک قاشق شکر را به آبلیمو اضافه کنید و کف دستتان را به قدری به هم بمالید تا شکر حل شود. سپس با آب سرد بشویید. میتوانید به جای شکر از عسل استفاده کنید.
7ـ سیبزمینی را آبپز کنید و قبل از این که سرد شود پوست آن را بکنید. به خوبی له کنید و بهصورت خمیر درآورید و این خمیر را بر روی انگشتان بمالید.
8- برای از بین بردن موهای زاید رویدستان میتوانید از موم استفاده کنید یا برای پنهان کردن آنها را دکلره کنید.میتوانید ماهی یک بار موهای دستان خود را دکلره و بیرنگ کنید یا از موم استفاده نمایید.
منبع : زيبا پوست
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه خوش تیپ باشیم
هیچ کس در تمام انواع مدل های لباس خوب و عالی به نظر نمی رسد، حتی افراد مشهور. برای همین است که ستارگان بزرگ دنیا و افراد مشهور متخصصین مد حرفه ای استخدام میکنند تا لباس هایی که متناسب شکل اندام آنها است، طراحی کنند. اماشما هم می توانید روشهای ساده ای را بیاموزید که با کمک آنها مناسب تر و خوش تیپ تر به نظر برسید
در این قسمت می خواهیم کارهایی را به شما آموزش دهیم که باید از انجام دادن آنها خودداری کنید، همچنین راه اجتناب از آنها را نیز به شما یاد می دهیم.
۱. رنگ بیش از حد
استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما جلب شود. سعی کنید در لباس هایتان بیش از 3 رنگ استفاده نکنید و تا آنجا که می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.زمانی که می خواهید لباس بپوشیدباید سعی کنید که از رنگ های متضاد و یا رنگ های هم خانواده استفاده کنید.
بهتر است لباس شما دارای یک یا دوطرح متنوع تک رنگ باشد. از لباسهایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین می باشند
۲. طرح بیش از اندازه
بهتر است لباس شما دارای یک یا دوطرح متنوع تک رنگ باشد. از لباسهایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین می باشند
۳. جنس پارچه
برای اینکه در میان این همه پارچه های مختلف به دام نیفتید می توانید لباس های تابستانی و زمستانی خود را از هم جدا کنید. لباس های زمستانی معمولا کلفت تر، سنگین تر و زبر تر هستند. پارچه های تابستانی نیز از الیاف طبیعی درست شده و بسیار نازک و خنک هستند. آنها را از هم دور نگه دارید تا دچار اشتباه نشوید.
۴. لباس های لکه دار نپوشید
لباس های خود را برای وجود لکه وارسی کنید. به علاوه زمانی که آنها را شستید باز هم نگاه دوباره ای داشته باشید تا مبادا لکه ای از چشم شما دور نمانده باشد.
۵. لباس فصل دیگری را پوشیدن
اگر در جایی زندگی می کنید که دارای آب و هوای متنوعی است باید در کمد لباس های خود جایی را برای ذخیره لباس هایی که به درد فصل حاضر نمی خورند باز کنید.
۶. انتخواب شلوار مناسب
حتی اگر از سایز خودتان مطمئن هستید اما باز هم شلوارهایتان را پیش از خرید یکبار پرو کنید. سایز لباس هایی که دارای مارک های متفاوتی می باشند مختلف است.زمانی که راه می روید
شلوار شما نباید آنقدر کوتاه باشد که جوراب هایتان از زیر آن معلوم شود. زمانی که می نشینید شلوار شما نباید بیش از چند سانت به بالای جورابتان رود.
۷. انتخواب تی شرت
اگر تی شرت شما خیلی بلند است نباید آنرا هیچ گاه داخل شلوار خود کنید. بر روی این مطلب تاکید داریم. تی شرت باید کمی پایین تر از ناف شما قرار گیرید. از تی شرت های تک رنگ استفاده کنید واز پوشیدن لباس های پر زرق و برق، دارای لگو و کلمات ناپسند به شدت پرهیز کنید. تی شرت های ساده خیلی راحت تر با پلوور و ژاکتهای مختلف ست می شوند.
۸. ساف کردن لباس های چروک
چاره کار شما بسیار ساده است باید یک اتو و میز آنرا خریداری کنید. اما اگر در حال مسافرت هستید می توانید بر روی محل چروکیدگی کمی آب بریزید و سپس سشوار را بر روی آن بگیرید و با دست محل مورد نظر را صاف کنید. با این کار لباس شما از آن چروکیدگی در می آید. علاوه می توان این کار را به راحتی در دستشویی های عمومی با دست خشک کن ها انجام می دهند!
شاید کار خوبی نباشد اما جواب می دهد.
۹. کراوات
کراوات باید تا روی سگك کمربند شما پایین بیاید و بر روی گره آن نیز باید یک فرو رفتگی محسوسی دیده شود. برای اینکه شاهد این فرورفتگی باشید باید زمانیکه در حال بستن گره کراوات هستید انگشت اشاره خود را در زیر ان قرار دهید و قبل از محکم کردن گره انگشت خود را از زیر آن به آرامی در بیاورید
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
•مردان قد بلند
1- لباسهاي يكدست يكرنگ نپوشيد.
2- لباسها و شلوارهاي زيپدار نپوشيد.
3- كت و شلوار با خطوط راه راه با خطوط عمودي و كراوات باريك و ژاكت كه طولش تا روي كمر است نپوشيد.
•مردان قد كوتاه
1- كفش بوت و ساق بلند نپوشيد آنها شما را قد بلندتر نميكنند.
2- شلوار پاچه كوتاه و يا پاچه تا شده نپوشيد.
3- لباس آستين دار به تن كنيد.
4- از نقش و نگار عمودي راه راه عمودي و شلوار راسته استفاده كنيد.
مردان لاغر
1- كراوات باريك و پيراهن و يا تيشرت يقه هفت نپوشيد.
2- لباسهاي براق و با خطوط عمودي وچسبان نپوشيد.
3- كت و شلوار اپل دار بپوشيد.
4- شلوار بگي بپوشيد.
5- پلوور حجيم و يقه اسكي بپوشيد.
•مردان چاق
1- ژاكت اپل دار نپوشيد.
2- كراوات زرق و برق دار نزنيد.
3- دكمه پيراهن را تا انتها و بالا نبنديد.
4- ساعت باريك به دست نكنيد.
5- پلوور حجيم و يقه اسكي نپوشيد.
6- بلوز و پيراهن يقه هفت نپوشيد.
7- شلوار تنگ نپوشيد.
8- لباس با خطوط عمودي استفاده كنيد.
9- از لباسهاي تيره رنگ استفاده كنيد.
مردان شكم بزرگ
1- جليقه و يا هر چيزي كه روي شكم بيافتد و به آن فشار بياورد را نپوشيد.
2- شلوار را روي شكم خود نياوريد.
3- لباسهاي براق و يا روشن نپوشيد.
4- لباسهاي گشاد و تيره رنگ بپوشيد.
5- ژاكت و شلوار يكرنگ بپوشيد
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
چگونه با روسری شیک و زیبا باشید
شما مي توانید روسري خود را با لباسهاي مختلف قفسه لباستانهماهنگ کنید. روسري تنها به عنوان وسیله ای برای پوشاندن سر شما نيست، بلكه مي تواند به عنوان يك ابزار مد و ایجاد شیکی و زیبایی و نقطه ای برجسته و قابل توجه براي لباس شما باشد.
دانستن چند نكته كوچك در مورد روسري مي تواند به جذاب تر كردن تيپ شما كمك كند.
پوشيدن روسري روي سر
- روسري را طوری روی سر خود ببندید كه لبه آن روی پيشاني شما قرار بگیرید، يا اگر در جایی حضور دارید که محدودیت حجاب ندارید، به صورتيكه مقدار كمي از موهاي شما بيرون باشد، هر دو حالت جذاب است، خود شما بايد امتحان كنيد که چه مدلی شما را جذابتر نشان می دهد.
- دو انتهاي روسري را روي هم قرار دهيد و بكشيد، اگر روسري شما پهن است، بايد روسري را طوري روي سرتان مرتب كنيد كه زياد به سمت پايين آويزان نباشد.
- روسري را گره بزنيد.
- در صورت لزوم روسري را مرتب كنيد تا به خوبي روي سرتان بخوابد، موهاي خود را مرتب كنيد و آنها را بپوشانيد يا لبه هاي مو را بيرون بگذاريد، سپس يك گره ديگر براي محكمتر شدن روسري بزنيد.
- در نهايت با اضافه هاي روسري روي گره ها را بپوشانيد و دو انتهاي آن را روی گره ها قرار دهيد.
پوشيدن روسري به عنوان تاپ و شال
- روسري را روي قسمت جلوی سينه خود بگذاريد.
- آن را مرتب كنيد به طوري كه احساس كنيد که جلوی سينه شما را به خوبي پوشانده است.
- دو انتهاي روسري را پشت سرتان بكشيد و گره بزنيد.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
مرد

 
شیک پوشی با تی شرت
وجود تی‌شرت مانند یک شلوار جین در کمد لباس یک مرد ضروری است. نحوه استفاده از تی‌شرت به سلیقه خود شما باز می‌گردد، که در چه موقعیتی از آن استفاده کنید. بعضی تی‌شرت‌ها کلاسیک و بعضی‌ها اسپرت و بعضی دیگر مطابق با مد روز هستند.اگرچه پوشیدن آنها بدون محدودیت زمانی است و همیشه شما می‌توانید یک تی‌شرت را با لباس‌های دیگرتان ست کنید، اما اصولی نیز وجود دارد که با دانستن آن شما بهتر تی‌شرت‌هایتان را انتخاب و به تن خواهید کرد. ما در اینجا نمونه‌هایی از انواع تی‌شرت را بررسی می‌کنیم، شما هم ببینید در کمد لباس‌های خود کدام مدل از نمونه‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم را دارید و چگونه باید آن را ست کنید:
تی‌شرت یقه بلوزی:
این نوع تی‌شرت مورد استفاده اکثر آقایان از گلف‌بازان تا جوانان است. امروزه این نوع تی‌شرت صرف نظر از تیپ شما می‌تواند مورد استفاده شما قرار گیرد و موجب خلق ظاهری فوق‌العاده برای شما شود.سعی کنید در ماه‌های گرم تابستان از این تی‌شرت به کرات استفاده کنید، می‌توانید این مدل تی‌شرت ها را با رنگ‌های شاد و طرح های زیبا انتخاب کنید. تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که از پوشیدن این تی‌شرت به صورت تکرنگ از سر تا پا خودداری کنید. مثلا اگر تی شرت یقه بلوزی کرم دارید با شلوار شکلاتی یا جین ست کنید و سراغ یک شلوار کرم یا رنگ روشن نروید.
تی شرت‌ یقه ملوانی و یقه گرد:
در انگلستان جدید در اروپا، پیوندی بین شغل و مد ایجاد شده است. شما چه بر روی بارانداز کار کنید، چه با یک کشتی تفریحی سفر کنید، این نوع تی‌شرت مناسب شرایط شما است. شما می‌توانید از مدل آستین بلند آن به همراه یک شلوار کتانیاستفاده کنید. اگر شما دارای هیکل مناسب یا درشت هستید از پوشیدن مدل‌های دارای حاشور و راه‌های افقی،بدلیل اینکه شما را بیش از اندازه بزرگ نشان می‌دهد بپرهیزید.
ضمناْ این نوع تی‌شرت ازنظر جنس برای تابستان طراحی شده است، از پوشیدن آن در فصل زمستان خودداری کنید.برای اینکه با پوشیدن این تی‌شرت ظاهری فریبنده داشته باشید بهتر است آن را با یک کت تسپرت و شلوار جین یا کتان ست کنید.
تی شرت‌ گرافیکی:
داشتن ظاهری متفاوت و عالی با پوشیدن یک تی‌شرت گرافیکی برای اولین بار احساس می‌شود. این مدل تی‌شرت‌ها باید در کمد لباس همه مردان شیک پوش باشد. شما می‌توانید این مدل تی‌شرت را با هر شلواری که در کمد خود دارید بپوشید8این مدل تی‌شرت را با شلوار جین تیره یا مخمل کبریتی ست کنید. برای مهمانی عصر نیز می توانید این مدل‌ تی‌شرت را با کت اسپرت ست کنید.
هر حکومتی که شادمانی را از مردمان بگیرد شکست خواهد خورد و برانداخته خواهد شد.
cyrus the great.king of persia ************************** امپراطور ایران.کوروش بزرگ
     
  
صفحه  صفحه 1 از 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد

How to become Attractive | چگونه جذابتر شویم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA