انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

دانستنیهای زندگی



 
یک قدم تا رویاهایتان
حتما تا حالا برات پیش اومده ک چیزی رو از ته دلت و با تمام وجودت نیاز به داشتنشو فریاد می زنه،همون آرزویی که دلت به خاطرش می تپه، به امید رسیدن بهش نفس می کشی،تو رویاهات همیشه دنبالشی،همون که دلیل زنده موندنته، همون رویایی که بزرگترین امیدته،قشنگترین رویای تو رویای سوگلی تو بالاترین امیدت واسه زنده موندن بالاترین دلیلت واسه تلاش کردن، همون چیزی که اگه بدونی یک ساعت از عمرت مونده ، تموم آرزوت اینه که بهش برسی ،خواستنی از جنس آتش اشتیاق ،سوزان و ملتهب،مثله نیاز ماهی به آب برای حیات،عین نیاز زندگی به امید برای نبریدن و تلاش، حسی که تو رو به ادامه دعوت میکنه،تشویقت میکنه و بهت انرژی می ده ، چیزی برای خواستنش تردید نداری،اون طور میخواهی که نرسیدن بهش برات زجره،رنجه،عذابه و رسیدن بهش واست بالاترین شوق و لذتی که میتونی تصور کنی هر چیز نهایی داره ،بهای خواسته تو چقدره؟ چه بهایی داره،چه بهایی واسه دریافت خواسته ات می پردازی؟از چه چیز ارزشمند و عزیزی واسه رسیدن بهش می گذری و مایه میذاری؟
واسه رسیده به همون رویای شیرینی که نمیتونی فراموشش کنی ، نمیتونی جاشو با هیچی پرکنی ، اون چیز مقدس و عزیزی که قلب و روح و جسم و تموم وجودت خواهش رسیدن به اون خواسته است.
چند بارناخواسته تو را محاصره ابرهای تیره تردید و نا امیدی صدای تو گوشت زمزمه کرده ، افسوس ، حیف که نمیشه ، کاش ممکن بود،اما ممکن نیست، همون صدایی که گاهی جرات تلاش و ثمره تلاشتو ازت میگیره
و یه روز ممکنه به خودت بگی و ببینی تحت تاثیر اون صداها ناخوانده تو از یاد بردی ، خواستنی که از عمق وجود باشه نتونستن و نشدن سرش نمی شه ، مگه بچگی هاتو از یاد بردی ،که وقتی یه عروسک یا ماشین پشت ویترین اسباب بازی فروشی چشمتو می گرفت هیچ منطقی پاهای معصومت واسه گذشتن از اون خواسته مردد نمی کرد، تو اون عروسک یا ماشین رو میخواستی ،اون طور میخواستی که هیچ منصرف نمیشدی،اون طور پاش وامیستادی که صاحب اول و آخرش فقط خودت بودی! چطور اون لحظه نمیشه ونمیتونم و حالا بعدا پدر و مادرت رو نمیفهمی و قبول نمیکردی؟
ادامه دارد ....
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
اون طور اونو می خواستی که نشدن برات بی معنی بود تکان نخوردن وسفت و سخت ایستادن و پا فشاریت جلوی اون اسباب بازی تا لحظه ای که بهش برسی رو از یاد بردی؟ چطوری یادت رفته خواستن ،نتوانستن رو نمیپذیره،اشتیاق رسیدن به یه آرزوی قلبی نتونستن و نشدن و نمی فهمه ،خواستن فقط یه معنی داره اونم توانسته؟!!!
چطور شد که امروز ما بدون این که متوجه بشویم نخواستن رو با نتوانستن عوضی گرفتیم؟چون به درستی پی نبردیم اون جا که نتوانستیم به سبب این بودکه واقعا نخواسته بودیم . اگر فقط بخوای و باور کنی که بهش می رسی کل قانونمندی های کائنات همسو با تو میشه .خواستن به تو نیرو و انرژی می ده که تموم درهای بسته رو به روت باز میکنه وتو رو با تلاشی تجهیز میکنه که با قدرتی عظیم فقط رو یه نقطه متمرکز شده که بی شک تو رو به کامیابی می رسونه، مهم ایمان و اعتقادات به خواستنته،خواستن رویایی که فکر رسیدن بهش ، عشق و تقلا و تلاش رو در تو زنده و صد برابر می کنه همون که تو رو به مشتاق تلاش میکنه،اگه چیزی که تو رو به تلاش کردن تشویق میکنه همون شعله داغ اشتیاقه ، دیگه هیچ مانعی تو رو نمیترسونه ، هیچ نگرانی دلت رو نمی لرزونه ، همه خواسته هات توی یه هدف جمع میشه او هدف اولویت اول وشماره یکی که همه چیز تابع اونه، و اگه چیزی هست که این جور میخوایش و این قدر برات عزیزه هیچ مانع رسیدنت به اون نمیشه.
هیچ قدرتی تاب ایستادن مقابل خواسته قلبی تو رو نداره،اگه عشقت به آرزو و هدفت در اون حد متعالی و بالای خودشه، اگه آرزوی رسیدن به خواسته ات ون طور تو رو بی تاب و بی قرار میکنه که شب و روز بهش فکر میکنی،از همین حالا تو رو می بینم که به خواسته ات رسیدی . اگه بهش نرسی مقصر فقط خودتیهرچه خواسته تو متعالی و بزرگ تر باشه باید بهای بیشتری رو براش بپردازی پس اگه به خواسته ات نرسیدی یا اون قدر برات ارزش نداشت و نمیخواستیش که همپای بهاش براش خرج کنی و سختی و رنجش را واسه رسیدن به گنجش به جون بخری یا تو روزمرگی و بطالت زیر خروارها یاس و ترس دفنش کردی و واسه تبرئه خودت وقتی یادش افتادی فقط سری از افسوس تکان دادی و گفتی افسوس که رویای من شدنی نبود. یادت باشه هیچ قدرتی غیر از خودت نمیتونه مانع رسیدن به خواسته هات بشود وقتی با بی رحمی به نا امیدی و یاس اجازه می دی رویا تو را ازت بدزده و با خودش ببره وقتی خودت واسه دفاع از رویات جلوی ترس هات نمی ایستی از کی توقع داری برات این کار رو بکنه؟
ادامه دارد
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
وقتی اون خواسته برات اون قدر ارزشمند نبوده که بهای لازم رو بپردازی چطوری توقع داری اونو به رایگان و به سادگی به دست بیاری و به سادگی طعم شیرین رسیدن به آرزوی قلبتو بچشی؟
و چه غم انگیز است که عمر فقط به خاطر ترس تو زندگی در جا بزنی که اصلا دوسش نداری اون زندگی ای که با روحیات و خواسته تو هیچ تناسبی نداره و فقط به خاطر اینکه جسارت ترکشو نداری به خاطر اینکه جسارت کنار گذاشتن ترستو از یاد بردی و به طعم تلخ اشتباه عادت کردی تحملش میکنی ، کی یادت داد معنی زندگی محدود به تکرار عادت هاست؟ آخرش چی؟ جاذبه این تکرارهای بی اراده حداکثر تا چند سال دیگه دوام دارد؟ بالاخره تاریخ انقضاء اونم می رسه؟گاهی به سبب ترسی که بهش چسبیدیم حتی متوجه نیستیم ترس از یه اتفاق ممکنه خیلی وحشتناک و زجر آور رخداد اون اتفاق باشه و مثله یه عمر تحمل رنج واقعی به خاطر ترس احتمالی آینده کسی چه میدونه اگه تموم وجودت برای رسیدن به رویات تلاش کنی چی پیش می آید؟ یه نگاه به دیروزت بنداز اگه غمگینت کرد اگه اون قدر رنجت میده که حتی دلت نمیخواد مرورش کنی دیگه اشتباه دیروز رو نکن. اگه دیروز و امروز و فردات تو سیاهی و غم و غصه مثل همن،کوتهی از خودته که هنوز به خودت نیومدی و هوشیار نشدی و نخواستی فقط نخواستی تا بتونی به بهترین تغییرش بدی زندگی بی لطفی که فقط از سر عادت به تکرارش ادامه مشغولی ارزش کردن داره؟ تنها فاصله تو با بزرگ ترین رویاها و عزیزترین آزوهات فقط خواست و اراده خودته! چون خواسته عمیق و قلبی تو به پشتوانه بیشترین تلاشت عامل شکوهمندترین تغییرات مثبت زندگیته تا کی نرسیدن به آرزوهای قشنگ و گردن نتونستنی ها می اندازی؟ کافیه با خودت روراست باشی کلاهتو قاضی کنی ببینی نخواستی یا نتونستی؟!!!
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
برای استجابت دعا چه باید کرد؟
شک و تردید همواره حالاتی آشنا برای انسانها بوده است.افراد مردد و حیوان به این سو آن سو می نگرد و همواره این سوال برایشان پیش می آید که آیا قدرتی وجود دارد که بتوان از آن کمک گرفت. این تردید به خاطر عدم اعتماد و ایمان کامل به وجود قدرت برتری است که تمام کائنات زیر قدرت خود دارد. هنگامی که در حالت دعا قرار میگیرید با این موضوع ایمان داشته باشید که قدرت روحی شما تنها علت و سبب و تنها عامل نجات دهنده شماست واز صمیم قلب اطمینان حاصل کنید که با وجود آن هر غیر ممکنی ممکن و هر عملی میسر میشود.دروهله اول این جمله تاکیدی را همواره با خود تکرار کنید: روزی خواهد رسید که من به آرزوی خود برسم آری روزی می رسد که من خوشبختی خود را بیابم. اما فراموش نکنید که خواست و آرزوی خود را به آینده و به بعد موکول نکنیم و آن چه میخواهیم و در زمان حال از ضمیر باطن بخواهیم و به آسانی بدان جان ببخشیم و البته این در صورتی میسر است که به آن ایمان کامل داشته باشیم.
هنگامی برای کسی دست دعا به سوی آسمان بلند میکنید او را در اعماق روح و ضمیر باطن خود بنشانید و او را با چهره ای شاد و روحی آزاد ببینید و از اینکه دعایتان مستجاب خواهد شد شکر گزاری کنید هنگامی که با روح و اعتقاد روبه سوی خداوند میکنید با شناختی که از او دارید میدانید آرزویتان را برآورده خواهد کرد
ادامه دارد
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
زیرا خداوند هرگز با شکست میانه ای ندارد نه آن را می شناسد و نه آن را برای بندگانش میخواهد بعنوان مثال اگر تصویر تندرستی عزیز بیمار خود را به ذهنتان بسپارید و تمامی دقت خود را بر روی بهبودی او متمرکز کنید خداوند نیز بر این تمرکز ذهن شما صحه خواهد گذاشت.
آخرین مرحله دعا شامل شناخت و قبول آن است و اعتقاد به این مسئله که حتما اجبت خواهد شد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که ما هرگز قادر به دیدن وجدان و ضمیر و اعتقادات باطنی خود نیستیم، اما میتوان با قدرت ایمان به آرزوهای جامه عمل پوشانده و دعا را مستجاب کرد. اما بیشتر اوقات سوال به ذهنمان خطور می کند " پس چرا دعایمان مستجاب نمیشود؟" پاسخ آن در سوال پنهان است زیرا ترس و تردید در آن به خوبی روشن است چنان به خداوند ایمان داشته باشید که در کودکی خود را به مادر میسپردید و جز او کس دیگری را نمیشناختید و عشق او را با تمام وجود احساس می کردید هنگامی که در مورد استجابت دعاهایتان دچار شک میشوید ، دقت خود را بر خواسته تان متمرکز کنید ،پس از آنکه تمام ذهن و فکر خود را از این فکر و ایده انباشتید ، از چندی شاهد رشد و شکوفایی آن خواهید بود.
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
دروغگو را بهتر بشناسیم؟
افراد دروغگو معمولااز نظر نوع رفتاری با یکدیگر شباهت بسیاری دارند که دانستن برخی از خصوصیات به ما کمک می کند تا حدودی انسان دروغگو را بشناسیم برخی از علائم و روشهایی که باعث شناخت دروغگو میشود عبارتند از :
1-چشمان کسانی که دروغ میگویند یا بازتر از حد معمول است یا دائما چشمهای انان به نقاط مختلف حرکت میکند در عین حال آنها معمولا از نگاه مستقیم به شما احساس ناراحتی میکنند و سعی میکنند مستقیما به شما نگاه نکنند.
2-گاهی اوقات افراد دروغگو بخشی از صورت یا دهانشان را هنگام حرف زدن می پوشانند.
3-وقتی از آنها سوال می شود دماغ یا گوششان را به حالت عصبی می خارانند.
4-فرد دروغگو معمولا هنگام حرف زدن زیاد تپق میزنند و اشتباهات فراوان گفتاری را سعی میکنند به گونه ای بپوشانند.
5-فرد دروغگومعمولا هنگام حرف زند حرکت اضافی زیادی از خود بروز میدهد.
6-آنها همیشه کلی گویی میکنند و بارها این کلیات را تکرار میکنند و با این کار تلاش می کنند تا خودشان را قانع کنند.
7-آنها سعی می کنند به گونه ای گیج و مبهم سخن بگویند و با این کار به شما اجازه نمیدهند تا حرفهای انان را تجزیه کنید .
8-هنگامی که سعی دارید در مورد موضوع مورد بحث از انها سوال کنید بلافاصله موضوع بحث را عوض می کنند.
9-حتی سوال شما را متوجه شوند چنین وانمود میکنند که سوال شما را نشنیده اند وبا این کار به بحث خاتمه میدهند.
10 اگر میخواهید مطمئن شوید که او دروغ گفته است چند روز بعد راجع به آن موضوع از او سوال کنید تا برایتان یک داستان متفاوت تعریف کند.
11-اگر قدری به صحبت آنها شک دارید شما را متهم به بی اعتمادی میکند و خیلی سریع با این کار بحث را خاتمه میدهد.
12-ادم های دروغگومعمولا پرحرف هستند و در مورد هر چیزی اظهار نظر میکنند .
13-افراد دروغگومعمولا کسانی هستند که در زندگی شخصی یا خانوادگی دچار مشکل هستند پس در مورد حرفهای چنین افرادی دقت نمایید.
14-تن صدای افراد دروغگو در هنگام دروغ گفتن معمولا بالاتر از حد طبیعی است.
15-خنده های بی دلیل و بی گاه در هنگام صحبت کردن یکی دیگر از علائم افراد دروغگو است.
16-آدمهای دروغگو همیشه سعی میکنند حرفهای زیبا و جذاب به زبون بیاورند و با این کار میخواهند امکان کشف حقیقت را از ما سلب کنند.
نکته:پایانی این که اگر چه که شاید افراد دروغگو در کوتاه مدت بتوانید حقیقت را از دیگران پنهان کنند اما زمان باعث خواهد شد که همیشه افراد دروغگو رسوا شوند وهیچ حقیقتی پنهان نخواهد ماند اگر چه شاید مدت زمان طولانی پنهان بماند
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
زن

Princess
 
خدایا! من کلی دعای مستجاب نشده دارم

چرا همه د عاهایم را مستجاب نمی کنی؟



شاید تقصیر من است که زیاد دعا نمی کنم و آن قدرها که لازم است صدایت نمی زنم. راستش، گاهی شیطان می آید وسط دعاهایم و توی دلم را خالی می کند. آن وقت من نا امید می شوم و می گویم اصلاً این دعا کردن چه فایده ای دارد؟ خدا که جواب مرا نمی دهد


اما وقتی به دعاهای قبلی ام فکر می کنم، می بینم چقدر خوب شد که خیلی هایش را مستجاب نکردی. اصلاً چقدر خوب است که تو همه دعاها را مستجاب نمی کنی

راستی اگر قرار بود تو همه دعاهای آدمهای روی زمین را مستجاب کنی، حتماً دنیا زیر و رو می شد



خدایا، دلم می خواهد شرطی بین خودمان بگذاریم. شرطمان این باشد که من دعا کنم و تو از بین آنها انتخاب کنی، هرکدامشان را که فکر می کنی برایم خوب نیست، بگذاری کنار



آیا شده است که شب و روز دعا کنی و چیزی را با اصرار از خدا بخواهی، اما خدا دعایت را مستجاب نکند، ولی بعد از مدتی به این نتیجه برسی که چقدر خوب شد دعایت مستجاب نشد؟

اگر چنین تجربه ای داری، ماجرای آن دعا و اتفاقهای بعدی را برای خدا بنویس
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند...جواب داد

اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1
اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10
اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =100
اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =1000

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست
پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت
=
=
=

نتیجه : اگر اخلاق نباشد انسان خدای ثروت و اصل و نسب و زیبایی هم
باشد هیچ نیست

پس بيايم با هم مهربونو خوش اخلاق باشيم
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  

 
Princess: پس بيايم با هم مهربونو خوش اخلاق باشيم

نکاتی برای خواب راحت
هر کاری را به وقتش موکول کنید کسانی که زیاد کار میکنندمعمولا مشکل بی خوابی دارند زیرا پس از رفتن به رختخواب نمیدانند چطور دست از کار بکشند سعی کنید در زمان خاصی از روز دست از کار بکشید مکان زمان واتفاقی را برای پایان کار تعیین کنید فهرستی از کارهای فردای خود تهیه کنید و با خیالی آسوده بخوابید روی پوست گوسفند بخوابید این را هر کودکی هم میداند که خوابیدن روی پوست گوسفند خواب عمیق می آورد و بیشتر از شمردن گوسفند اثر دارد این تاثیر به خاطر حس فیزیکی نیست بلکه پشم ویژگی منحصر به فردی دارد که باعث میشود عرق کردن بدن به صورت تبخیری باشد نه به ص ورت مایع این مسئله باعث میشود که خواب طبیعی تر و راحت تر باشد در آرامش به صوت قرآن گوش کنید برای بر خورد با همسایه های پر سرو صداچاره ساده ای وجود دارد آن هم گوش کردن به آیات قرآن است صوت قرآنی دلپذیری که با هدفون گوش می کنید اگر هر روز به یک سوره گوش کنید با تداعی آن آرامس می یابید و بعد زودتر به اثر آن پی می برید خشم برنامه ریزی شده خشم می تواند عامل مهمی در بی خوابی باشد البته بخشیدن وفراموش کردن همیشه ساده نیست اما راه حل ساده ای وجود دارد شما میتوانید زمان و مکان خاصی را در نظر بگیرید و در آن هنگام راه رفتن انجام دهید در زمان برنامه ریزی شده تمام خشمتان را نشان دهید و ان را تا زمانی دیگر فراموش کنید
دعای خواب
دعا کردن و احساس معنویتی که دعا به انسان میدهد فواید روانی بسیار زیادی دارد محلی به نام مکان خدا در مغز هر انسانی وجود دارد دسترسی به این محل عروج معنوی و آرامش ذهنی به همراه می اورد کسانی که از ته دل دعا می کنند هرگز کمبود خواب را احساس نمی کنند
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  

 
هفت ویژگی افراد شاد
آیا تا به حال دقت کرده اید که بعضی از افراد بدون توجه به مسائل و مشکلات چقدر در سر زندگی و شاد بودن توانا هستند؟ تحقیقات نشان می دهد این حالت ذاتی یا خدادای نیست بلکه یک مهارت است که این افراد آن را در خود پرورش داده اند شما هم اگر بخواهید میتوانید این مهارت را کسب کنید و زندگی خود را لبریز از شادی و نشاط سازید اشخاص شاد با زندگی همراهی میکنند!!!!
هرکسی تقدیری در زندگی دارد و این به عهده خودش است که با قسمت خود بجنگد یا با آن همکاری کند اما آیا این حرف به این معنی است که فرد باید دراز بکشد و بگذارد زندگی روند خود را طی کند؟ مسلما نه! در عوض میتواند روشی در پیش گیرد که به بهترین وجه ممکن با مسائل مواجه شود و حداکثر تلاش خود را در این زمینه نشان دهد در آن متوجه راه های جدید میشود و با کشف آن ها انرژی تازه ای کسب می کند ، زندگی می خواهد شخص تقدیر و سرنوشت خود را بفهمد آیا ترجیح نمی دهید به جای جنگ با زندگی کنار بیایید؟! اشخاص شاد فقط مثبت نمی اندیشند بلکه مثبت عمل می کنند، مثبت اندیشی مسلما جای خودش را دارد، برای شاد بودن باید افکار خود را عوض کرد اما منتظر از راه رسیدن احساسات نباشیداشخاص دارای قدرت کنترل مستقیم بر چگونه عمل کردن و چگونه اندیشیدن خود هستند.اگر میخواهید شخص شادتری باشید شادمانه تر عمل کنید اگر میخواهید شخص مهربان تر و باعاطفه تر عمل کنید اگر میخواهید منش دوستانه تری داشته باشید دوستانه تر عمل کنید.احساسات پس از عمل کردن از راه می رسند اشخاص شاد ان چه را که احتیاج دارند طلب می کنند همان طور که نعمت ها معمولا از آسمان به زمین نمی افتند از شکایت کردن نیز چیزی عاید اشخاص نمی شود اگر به ضرب المثل هرچه بکارید همان را درو میکنید اعتقاد دارید پس به جای شکایت کردن به دنبال خواسته های خود بروید این انتخاب شماست می توانید به همین رویه ادامه بدهید و دیگران را متهم کنید و همچنان چیزی عایدتان نشود یا می توانید خیلی راحت آن چه را که خواهید طلب کنید اشخاص شاد مشتاق تغییر هستند.
ادامه دارد
این كاربر به درخواست خودش بن شد.
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 7:  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
گفتگوی آزاد

دانستنیهای زندگی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA